Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
iDennis3D schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:29:
[...]

Van harte!

Ik mag nog even drie weken wachten. Op het laatste moment toch nog besloten om een Black Optic pakket toe te voegen :-)
Ik ook, maar auto stond gister al bij de spuiter.

The best is yet to come

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Dean Martin schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:12:
[...]

Hij staat al bij de dealer! Voorraad auto ;)
30 mei leverafspraak!

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q4Sportback
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-07-2022
funkycamel schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:51:
mijn SB 40 in October 21 besteld, levering was eerst Feb, toen Juni, maar inmiddels gaan ze dat ook niet halen en zegt dealer “ik heb geen idee” behalve dat het “dit jaar” zou moeten zijn. Als dat zo is dan prima voor mij, maar frustrerend dat ze geen indicatie kunnen geven want op deze manier kunnen ze het steeds vooruitschuiven en 2023 vind ik niet ok.

Als ik zou switchen is levertijd voor nieuwe e-tron ca. 5 maanden en daar zit natuurlijk ook risico op dus dat scenario geeft niet meer zekerheid. Voorraadauto van e-tron zijn niet beschikbaar bij mijn dealer omdat ze die voorbehouden voor hun eigen Audi lease en niet willen verkopen aan mijn LM. Enige optie is nog mijn eigen LM vragen maar ja… als mijn auto nou toch in Aug of Sept geleverd wordt?
Hier op 1 november SB 40 s-line besteld. Levering maart 22, toen 25 november en nu (tromgerroffel) 4 november. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Is er geen Etron leveringen on-topic? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jwpi
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16-05 20:43
besteld begin juli 2021 - levering aanstaande dinsdag, 31 mei. Uiteindelijk dus 5 maanden vertraging.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Solidsystem87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-01 22:35
Na enkele dagen er tussenuit geweest te zijn (opnieuw papa geworden op 13 mei) vandaag dan eindelijk de wagen gaan halen 😉 nog maar enkele km gedaan maar wat een droom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rjp0jOQjvpyIbadm2Rx654J204E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NHOqg79Yk8sjffPLlidI0EVb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Solidsystem87 op 25-05-2022 23:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Vrijdag bericht gehad: Athlon Q4 Advanced Plus Launch edition is klaar. 17 juni ophalen bij Ames.

21 september besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HS35
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-03 12:53
sohus schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 09:06:
Vrijdag bericht gehad: Athlon Q4 Advanced Plus Launch edition is klaar. 17 juni ophalen bij Ames.

21 september besteld.
Het begint erop te lijken dat de auto's een beetje doorkomen. Steeds vaker berichten van a.s. leveringen. Als ik het zo even overzie worden nu de bestellingen van zomer 2021 uitgeleverd. Benieuwd of dit doorzet. Dan kan ik de mijne ergens in september verwachten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheWallet
  • Laatst online: 23:36
Die van mij staat ook eindelijk klaar. Dinsdag ophalen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fba64h1DM4Oo4dZc2NkCmWPzNrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PqnvRgN8ENxyLtemqXqLFl7k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbpK5LawtPQ3EYg6Gv3MmRaOflM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FseUV8lFDIDp9tyy6HUAU0ei.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-05 19:02
kdoornbo schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:36:
Eindelijk goed nieuws

Auto is onderweg naar NL aflevering waarschijnlijk eind Mei

Fijn weekend !!!!
He he auto is nu pas eindelijk bij de dealer Was een maand lang kwijt :(
Afspraak gemaakt voor 14 Juni om hem op te gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVDK
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-08-2023
sohus schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 09:06:

21 september besteld.
Raar! ik heb mijn Audi q4 Advance launch edition ook besteld en ames zou hem leveren. Besteld en bevestigd op 16 augustus 8)7 Staat voor nu op levering week 31 ( begin aug )

Veel plezier trouwens! klink als een mooie editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
SimonVDK schreef op maandag 30 mei 2022 @ 20:50:
[...]

Raar! ik heb mijn Audi q4 Advance launch edition ook besteld en ames zou hem leveren. Besteld en bevestigd op 16 augustus 8)7 Staat voor nu op levering week 31 ( begin aug )

Veel plezier trouwens! klink als een mooie editie :)
Ja apart hoe dat gaat. Ze werken met productie slots en wellicht hebben ze voor verschillende kleuren ook verschillende dagen/weken staan geen idee. Maar het einde van het wachten komt nu voor velen in zicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathieu86
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 02-09-2022
Hier een update van de door ons besteld Q4 40 SB S-Line Navarra Blue.

Besteld 26/10/2021. Met toen levering Juni '22.
Deze is in januari gewijzigd naar november '23, om dan naar september verplaatst te worden en een 3 weken geleden terug naar eind juni voorziene levering te zijn.
Nu vandaag bericht van dealer gehad dat deze is aangekomen en bericht gaan krijgen om afspraak te maken om ergens volgende week de wagen te kunnen ophalen _/-\o_ . Gelukkig wordt nu vrijdag de laadpaal
nog geplaatst 8) .

Helemaal blij natuurlijk ! De levertermijnen gaan dus echt alle richtingen op 7(8)7

Hopelijk verloopt alles nu nog volgens plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HS35
Mathieu86 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:13:
Hier een update van de door ons besteld Q4 40 SB S-Line Navarra Blue.

Besteld 26/10/2021. Met toen levering Juni '22.
Deze is in januari gewijzigd naar november '23, om dan naar september verplaatst te worden en een 3 weken geleden terug naar eind juni voorziene levering te zijn.
Nu vandaag bericht van dealer gehad dat deze is aangekomen en bericht gaan krijgen om afspraak te maken om ergens volgende week de wagen te kunnen ophalen _/-\o_ . Gelukkig wordt nu vrijdag de laadpaal
nog geplaatst 8) .

Helemaal blij natuurlijk ! De levertermijnen gaan dus echt alle richtingen op 7(8)7

Hopelijk verloopt alles nu nog volgens plan.
Dat is een mooi vlotte levering. Ik heb hem 2 weken later besteld en wordt geacht rekening te houden met levering 2023. Dat is toch een behoorlijk verschil!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ariebombarie07
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 31-05-2022
Hier een update van mijn bestelling. Hij is binnen (juni vorige jaar besteld) en kan hem vrijdag a.s. ophalen bij Pon in Naarden. Hierbij een sneak preview :-)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Imj_WrPe_Ko7SJ7r5dVoKSXWBwY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bJ6W7JmVi2m8VRsc8SuZU6FY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mooie foto's allemaal! Hier stof tot nadenken.

Met het nieuws dat mijn lease Q4 is verschoven naar Mrt '23 heb ik een week geleden zelf een Mazda CX30 gekocht in meest luxe uitvoering. De Q4 blijft gewoon in bestelling, ik beslis wat ik ga doen bij levering. Ik mag 'm gewoon annuleren, optie twee is Q4 houden en CX30 als 2e auto en optie 3 is CX30 weer eruit en onze oude boodschappenkar laten staan naast de Q4.

Mazda CX30?
Ondanks dat de CX30 niet zo ruim is als een Q4 en geen EV. Materiaalgebruik is prachtig en vind ik zelfs van betere kwaliteit dan de Q4. Geen capacitive knoppen, de software die weliswaar eenvoudig is, maar supersnel en gewoon storingsvrij werkt. Je hoort de verbrandingsmotor wel als je gas geeft, maar bijv. op de snelweg verbaast het me dat Mazda deze auto zo stil heeft kunnen maken. Keyless, 360cam, matrixled, dodehoekdet., adaptive cc, stoel en stuurverwarming, el. memoryseats, Bose, HUD, el. achterklep, alles zit erop. Kost precies de helft van de door mij bestelde Q4 (39k vs 78k)...

Ik ben benieuwd of ik na bijna een jaar CX30 alsnog vind dat een volle Q4 zijn dubbele geld waard is. Kan natuurlijk ook annuleren en tzt kijken naar een Q6 of facelift fat etron... hmm.. ;) Als het zover is post ik hier wel wat t wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Gunter
  • Laatst online: 17-01-2023
Ariebombarie07 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:26:
Hier een update van mijn bestelling. Hij is binnen (juni vorige jaar besteld) en kan hem vrijdag a.s. ophalen bij Pon in Naarden. Hierbij een sneak preview :-)[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Dat is een mooie uitvoering, zo een heb ik ook besteld oktober 2021 alleen dan een s-line. Nog geen uitzicht op start productie. Was al bijna vergeten hoe de tron kiezelgrijs sline eruit ziet in het echt. Veel rijplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Expresso85
  • Laatst online: 13-04-2023
Na al het positieve nieuws kreeg ik weer wat positieve energie over de levertijden. Vandaag contact opgenomen met Audi Broekhuis. 9/12/21 besteld en er is helaas nog geen productie datum bekend. We wachten maar weer af…wel fijn voor ieder die de auto al heeft ontvangen of een leverdatum heeft ontvangen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llluminaughty
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2024
Op 9 Juli besteld bij Audi centrum Rotterdam, leverdatum origineel januari, vervolgens productie week 16, nu volgende week levering. Zwarte Launch Edition Advanced met Assistentiepakket plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HS35
Expresso85 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:52:
Na al het positieve nieuws kreeg ik weer wat positieve energie over de levertijden. Vandaag contact opgenomen met Audi Broekhuis. 9/12/21 besteld en er is helaas nog geen productie datum bekend. We wachten maar weer af…wel fijn voor ieder die de auto al heeft ontvangen of een leverdatum heeft ontvangen!
Nog even geduldig in de rij blijven staan, Expresso85. ;) . Ze zijn nu de orders van zomer 2021 aan het uitleveren. Dan komt het najaar (de mijne dus!) en daarna ben jij aan de beurt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mathieu86
Volgende week donderdag is het zover. Dan mogen we onze Q4 40 SB S-Line gaan ophalen oOo .
Hij mag dus in het levering overzicht op geleverd gezet worden (9/06)
Ben super benieuwd, na een kleine 8 maand wachten wat overigens nog snel is tegenwoordig 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKoets
  • Laatst online: 08-07-2023
Mathieu86 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 08:13:
Volgende week donderdag is het zover. Dan mogen we onze Q4 40 SB S-Line gaan ophalen oOo .
Hij mag dus in het levering overzicht op geleverd gezet worden (9/06)
Ben super benieuwd, na een kleine 8 maand wachten wat overigens nog snel is tegenwoordig 8)7 .
Mooi bericht Mathieu86 *O*
Ik wacht ook bijna 8 maanden, ben reuze benieuwd wanneer ik iets ga horen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:31

kaanmijo

Picobello B.V.

Vanmiddag bij de Audi dealer in Dordrecht geweest, omdat ik ook opzoek ben naar een nieuwe elektrische auto. Daar gaven ze aan dat, wanneer ik nu bestel, de Q4 in juli 2023 voor de deur staat -O-

Ik wist wel dat het even zou duren, maar zòlang..? Dan maar opzoek naar wat anders denk ik, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcN
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 04-08-2024
HS35 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:37:
[...]

Dat is een mooi vlotte levering. Ik heb hem 2 weken later besteld en wordt geacht rekening te houden met levering 2023. Dat is toch een behoorlijk verschil!
Hier precies hetzelfde: 25 oktober besteld (40 s-line mythoszwart), ik mag rekenen op Jan/febr 2023…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvissers
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 10-08-2022
Ik lees wat positieve berichten over leveringen besteld in de zomer van 2021..

Ik heb op 20 juli mijn Q4 Launch edition Advanced in de kleur navarrablauw besteld. Deze week nog de dealer Van Mossel contact gehad. Levering staat echter vooralsnog op week 12 in 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
kaanmijo schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:02:
Vanmiddag bij de Audi dealer in Dordrecht geweest, omdat ik ook opzoek ben naar een nieuwe elektrische auto. Daar gaven ze aan dat, wanneer ik nu bestel, de Q4 in juli 2023 voor de deur staat -O-

Ik wist wel dat het even zou duren, maar zòlang..? Dan maar opzoek naar wat anders denk ik, helaas :(
Fat e-tron? Veel op voorraad!

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:54
nvissers schreef op zondag 5 juni 2022 @ 10:42:

Ik heb op 20 juli mijn Q4 Launch edition Advanced in de kleur navarrablauw besteld. Deze week nog de dealer Van Mossel contact gehad. Levering staat echter vooralsnog op week 12 in 2023.
12/23 is wel erg laat en waarschijnlijk behoorlijk fictief.
De mijne is augustus 2021 besteld (Edition advanced) en vorige maand uitgeleverd. Of heb je vastgehouden aan een aantal opties die aangegeven zijn als extra vertragend? (panodak, trekhaak, phonebox)
Dan snap ik de langere levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvissers
  • Laatst online: 10-08-2022
deboss65 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:14:
[...]

12/23 is wel erg laat en waarschijnlijk behoorlijk fictief.
De mijne is augustus 2021 besteld (Edition advanced) en vorige maand uitgeleverd. Of heb je vastgehouden aan een aantal opties die aangegeven zijn als extra vertragend? (panodak, trekhaak, phonebox)
Dan snap ik de langere levertijd.
Ik hoop dat ik nog een wijziging krijg en hij toch eerder wordt geleverd. De datum is al een aantal keren naar achteren geschoven.

De optie phonebox heb ik zelfs laten vallen om geen vertraging te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:31

kaanmijo

Picobello B.V.

Dean Martin schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:00:
[...]

Fat e-tron? Veel op voorraad!
Die is helaas boven budget en veel te groot :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
kaanmijo schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:19:
[...]

Die is helaas boven budget en veel te groot :(
Boven budget kan ik niet over oordelen. Te groot valt wel mee kan ik bevestigen ;)

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llluminaughty
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2024
Vandaag de audi in ontvangst genomen.. Er was echter tijdens de overdracht een elektrische installatie storing. Nu bij de dealer aan het wachten tot ze de storing repareren... :O

Edit: Leenauto meegekregen :(

[ Voor 8% gewijzigd door llluminaughty op 07-06-2022 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funkycamel
  • Laatst online: 20-01-2024
Goed nieuws voor sommigen van jullie: vanmiddag op de E19 van Antwerpen haalde ik 2 opleggers in die vol met nieuwe Audi Q4s richting Nederland reden!

De auto's waren volledig afgedekt met witte doeken dus ik wist eerst niet zeker welke types het waren, maar de velgen waren zichtbaar en ik herkende de V-spaak velgen die ik ook op de Sportback had besteld...! Toch erg dat ik een Q4 kan herkennen alleen aan de velgen! Te lang op al die youtube filmpjes gestaard.

Ik weet alleen zeker dat die van mij er niet bij zit want nog steeds geen leverdatum bekend. :( . Ben bezig om iets anders te regelen maar ook dat nog niet rond, hopelijk snel meer duidelijkheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EV_Eric
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-05 22:40
llluminaughty schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:13:
Vandaag de audi in ontvangst genomen.. Er was echter tijdens de overdracht een elektrische installatie storing. Nu bij de dealer aan het wachten tot ze de storing repareren... :O

Edit: Leenauto meegekregen :(
Wat een ellende weer. Is het wachten eindelijk voorbij krijg je dit. Ik hoop dat ze een hele leuke leenauto mee hebben gegeven. Ik probeer me, na ook alle problemen op het andere topic te lezen, te troosten tijdens het wachten (planning nu december, dan 14 maanden gewacht) dat tegen die tijd hopelijk de 'kinderziektes' eruit zijn. Als je daar een jaar na introductie nog van mag spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
nvissers schreef op zondag 5 juni 2022 @ 10:42:

met welke opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:14
Hier Hetzelfde. Zojuist gehoord dat mijn Q4 50 Edition one full option, besteld in juni 2021, gepland staat voor april 2023...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HS35
vincentvs93 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 19:43:
Hier Hetzelfde. Zojuist gehoord dat mijn Q4 50 Edition one full option, besteld in juni 2021, gepland staat voor april 2023...
Bofkont! Hoef je maar 2 jaar te wachten. Ik denk alleen dat ze de naam 'edition one' zullen moeten gaan veranderen. Die is echt niet meer geloofwaardig.

Zonder gekheid; hier is toch geen touw meer aan vast te knopen? Sommigen ontvangen hem na een maand of 8 en anderen pas na 2 jaar. Schiet mij maar lek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
Haha ja noem me maar een bofkont, voor mij is de lol van een nieuwe auto er wel flink vanaf;) mijn contact heeft wel hele heldere info. 2 maanden geleden was o.a. electrische stoelen en nog een paar dingen waar hij op hing. Vandaag was hij heel duidelijk in dat het puur in de aandrijving zit. Dus de quattro /vierwiel aandrijving/ motoren is waar het op hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-05 17:35
op 30 mei besteld; Q4 40 s-line in tyfoongrijs. Levering voorzien voor september 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkycamel
October 2021 besteld. Vandaag via leasemaatschappij status update dat levering is vertraagd van week 24 (volgende week), naar week 52.

Ik had zelf al naar de dealer gebeld vorige maand dus ik wist al dat het vertraagd ging worden. Dealer zei "waarschijnlijk dit jaar" maar nog niet ingepland. Dus de week 52 is met een korrel zout te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Q4Sportback
  • Laatst online: 04-07-2022
En hier ook geannuleerd en ga dankzij super meedenken van de dealer nu alsnog voor een zwarte Skoda Enyac met alles er op en er aan. Die van mij mag dus ook van de lijst 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
  • Laatst online: 30-04 13:52
Kan zijn dat het transport de komende tijd wat langer dan normaal gaat duren: Ponlijntje voorlopig uit de running na ontspoorde wagon: ‘Vermoedelijk iets misgegaan bij rangeren’ https://www.ad.nl/amersfo...an-bij-rangeren~ab6f7065/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Q4Sportback schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:37:
En hier ook geannuleerd en ga dankzij super meedenken van de dealer nu alsnog voor een zwarte Skoda Enyac met alles er op en er aan. Die van mij mag dus ook van de lijst 😬
Done. En snap je keuze volledig. Was van de week bij de dealer om wat op te halen en vroeg hoe het nu zat met mijn eigenlijke Q4. Week 40 2023.

Ik ben heel blij met mijn keuze >:)

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Mijn dealer geeft aan dat Audi heeft laten weten dat er dit jaar 750 minder Q4 modellen geleverd gaan worden.
Er komt binnen nu en enkele weken een lijst uit welke Q4 een 2022 toewijzing gaan krijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mathieu86
Gisteren onze wagen gaan ophalen. Blij met de keuzes die we gemaakt hebben 8) .
Hier wat foto's. De wagen rijd overigens zalig :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ikl2MoRaV-z-WOCdY21Lydeq3Dc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EfD4RccNVPtJ8LzPKWAcGBZp.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dn5RqVT0f9DwcK3oxUBbp-3fhbE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3rg9vZfPQwK84YroUNfWPysS.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXUw2tBG24rgXEKYgnxiWWDOrYI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dHuZdjawVzAGJ2Z5z8mWY5sN.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zRwOZszv9dyxUtIoZubyfbQIIu8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2xHOhpaXgXaubfmPaB2bMpmQ.jpg?f=user_large

[ Voor 76% gewijzigd door Mathieu86 op 10-06-2022 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KKoets
  • Laatst online: 08-07-2023
Mooie kleur, veel rijplezier Matthieu86

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
XENTiC schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:09:
Mijn dealer geeft aan dat Audi heeft laten weten dat er dit jaar 750 minder Q4 modellen geleverd gaan worden.
Er komt binnen nu en enkele weken een lijst uit welke Q4 een 2022 toewijzing gaan krijgen.
Die van mij staat komende week vrijdag klaar om op te halen bij Ames! Heb geluk gehad als ik het zo lees. En ze zijn er vroeg bij dit jaar met deze actie, want vorig jaar deden ze dit ergens in November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st-EV
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05-03-2024
Hoi Allemaal,

Een kleine update. Alle q4’s die door mijn dealer besteld zijn hebben een verwachte productieweek in het systeem staan. Dit of volgend jaar. Mijn auto is de enige die op de lijst staat waar helemaal niks bij staat. Word dus even wachten. Besteld nov. 21.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hetbeest-050
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 13-03-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimonVDK

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
VW bouwt weer elektrische auto's in drie ploegen in Zwickau
13-06-2022 in de auto-industrie | 26 reacties

VW ID4 productie
Afbeelding: Volkswagen

VW hervat de drieploegendienst voor de productie van zijn zes elektrische automodellen in Zwickau . Met het begin van de oorlog in Oekraïne lag de productie in maart ongeveer drie weken stil vanwege verstoorde toeleveringsketens .

De productie begon op 29 maart in de vroege en late ploegen en ongeveer 900 voertuigen per dag. "De aanvoer van onderdelen is nu weer zo stabiel dat we nu met de derde shift extra capaciteit hebben in Zwickau om de hoge orderportefeuille te verwerken", legt Stefan Loth, CEO van Volkswagen Sachsen, uit.

De fabriek in West-Saksen is de grootste vestiging van VW voor elektrische voertuigen in Europa. De modellen ID.3, ID.4, ID.5, Audi Q4 e-tron, Audi Q4 Sportback e-tron en Cupra Born rollen in Zwickau van de band. De dagelijkse productie met drie ploegen ligt rond de 1300 voertuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdoornbo
Gisteren geleverd dus hij mag op 14-6 van de lijst .
Erg tevreden tot nu toe !!!.
App werkt niet maar dat is gelukkig tot nu toe enige probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funkycamel
Ik heb mijn Q4 nu ook geannuleerd. Via Mercedes dealer heb ik een gloednieuwe Mercedes EQE direct op voorraad kunnen bestellen!

Kostte wat moeite met de lease-maatschappij maar geinspireerd door dit forum ben ik blij dat ik heb doorgezet. Eigenlijk was de EQE mijn voorkeur vanaf het begin maar die was vorig jaar nog niet beschikbaar. Hij is fiscaal 8K duurder dan mijn (met opties volgeladen) Q4, maar tot mijn stomme verbazing bleek de eigen bijdrage lager - dus netto kost het me ongeveer evenveel. En niet onbelangrijk: hij IS er gewoon, waarschijnlijk deze maand nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW-
  • Laatst online: 15-06-2022

JW-

Q4 e-tron Attraction 40 besteld op 13 mei 2022 (België)

Verwachte levering: december 2023 :| ;(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vincentvs93
Ik heb ook de keuze gemaakt om wat te gaan schuiven. toen ik vorige week hoorde dat mijn in juni 2021 bestelde Q4 ineens gepland stond voor April 2023 was ik er wel een beetje klaar mee. De Etron was voor mij het enige alternatief, en gelukkig vond ik vrijdag een prachtige volle uitvoering van nog geen jaar oud in duitsland. Zaterdag heen geweest en compleet overtuigd, wat een mooie bak! A.s. maandag mogen we hem ophalen:) De Q4 blijft in bestelling en gaat waarschijnlijk naar een collega, dus ik kan jullie daarvan tzt nogsteeds de levertijd vermelden;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3JUNEmJRx6v5IuJ6NPjJsVIb_b4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0DILauD8XncsmwmSVzWXKVUu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonny
  • Laatst online: 22-05 18:03
Audi Q4 etron 50 quattro besteld op30/05/2022, verwachte levering 1/09/2023 - 29/09/2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
vincentvs93 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:57:
Ik heb ook de keuze gemaakt om wat te gaan schuiven. toen ik vorige week hoorde dat mijn in juni 2021 bestelde Q4 ineens gepland stond voor April 2023 was ik er wel een beetje klaar mee. De Etron was voor mij het enige alternatief, en gelukkig vond ik vrijdag een prachtige volle uitvoering van nog geen jaar oud in duitsland. Zaterdag heen geweest en compleet overtuigd, wat een mooie bak! A.s. maandag mogen we hem ophalen:) De Q4 blijft in bestelling en gaat waarschijnlijk naar een collega, dus ik kan jullie daarvan tzt nogsteeds de levertijd vermelden;)
[Afbeelding]
Zoals reeds gezegd: prachtig, en goede keuze!

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vincentvs93
Dean Martin schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 06:44:
[...]

Zoals reeds gezegd: prachtig, en goede keuze!
Yes tnx, kan niet wachten!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sohus
Vandaag mijn Q4 40 opgehaald bij Ames in Dordrecht. Uitgeleverd via Athlon, Launch Edition Advanced Plus, kleur Floret Zilver zonder upgrades. Hele mooie auto al zeg ik hetzelf, had de kleur niet live gezien bij bestellen.

De grap was wel dat tijdens de aflevering de Audi Services er weer uit lagen en de auto niet direct gekoppeld kon worden aan de app. Maar later op de dag is dot gelukt en nu werkt het allemaal prima.

Nu maar eens lekker ervaring opdoen met elektrisch rijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfVP4-546oG4uFBrfxjfvvpakcQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gfSf3AvexMsXIeolKROQlsLA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door sohus op 17-06-2022 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
sohus schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 19:44:
Vandaag mijn Q4 40 opgehaald bij Ames in Dordrecht. Uitgeleverd via Athlon, Launch Edition Advanced Plus, kleur Floret Zilver zonder upgrades. Hele mooie auto al zeg ik hetzelf, had de kleur niet live gezien bij bestellen.

De grap was wel dat tijdens de aflevering de Audi Services er weer uit lagen en de auto niet direct gekoppeld kon worden aan de app. Maar later op de dag is dot gelukt en nu werkt het allemaal prima.

Nu maar eens lekker ervaring opdoen met elektrisch rijden.

[Afbeelding]
Veel plezier ermee _/-\o_
bij mij werkt de app nog steeds niet :( Ik dacht dat het aan de app lag dus maandag maar eens gaan bellen dan met de dealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWallet
  • Laatst online: 23:36
kdoornbo schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 18:22:
[...]

Veel plezier ermee _/-\o_
bij mij werkt de app nog steeds niet :( Ik dacht dat het aan de app lag dus maandag maar eens gaan bellen dan met de dealer
Bij mij werkt de app ook nog steeds niet, ook geen online diensten in de auto. Volgens de dealer was er afgelopen week een storing, kan niet beoordelen of dat ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
TheWallet schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:29:
[...]

Bij mij werkt de app ook nog steeds niet, ook geen online diensten in de auto. Volgens de dealer was er afgelopen week een storing, kan niet beoordelen of dat ook echt zo is.
Echt belachelijk de kwaliteit van de Audi "digitale wereld". Premium merk met China-kwaliteit software. Bij mij werkt het allemaal op dit moment maar heb er wel een hard hoofd in op basis van alles wat ik lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
Weet iemand of ik gewoon bij elke dealer kan komen aanrijden en vragen om mijn app te bekijken waarom het niet werkt of moet dit bij de dealer waar je je auto nieuw opgehaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPK64
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-04 16:46
De Audi Q4 40 e-tron 150KW/77kWh Launch Edition Advanced besteld bij Broekhuis via Alphabet.
Q4 is officieel besteld in jul 2021.
Levertijd van nov 2021, naar dec 2021, naar apr 2022, naar juli 2022, en nu naar maart 2023 8)7

Ik begrijp niet waarom er al auto's geleverd zijn welke na mijn bestel datum zijn besteld.
Worden particulieren voorgetrokken t.o.v. lease rijders?

Ik kan de logica hier niet ontdekken.

En ja, trekhaak wordt nageleverd en wireless charge geannuleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door CPK64 op 21-06-2022 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDennis3D
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-05 19:53
CPK64 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:16:
De Audi Q4 40 e-tron 150KW/77kWh Launch Edition Advanced besteld bij Broekhuis via Alphabet.
Levertijd van nov 2021, naar dec 2021, naar apr 2022, naar juli 2022, en nu naar maart 2023 8)7

Ik begrijp niet waarom er al auto's geleverd zijn welke na mijn bestel datum zijn besteld.

Bij mij ging het exact hetzelfde, ook Nov 2021 besteld en toen de levering eenmaal op 2023 werd gezet direct de order afgezegd(drie weken geleden).

Nu een E-Tron besteld, ik mag hem volgende woensdag ophalen:-)

Heeft niet zozeer te maken met een leaseauto of niet, de LM besteld ook gewoon bij een dealer.

Volgens mijn dealer zit er totaal geen logica in…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeahroon
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19-04-2023
@CPK64 Raar hoor. Ik dacht even aan het panoramadak, maar dat kan het ook niet zijn. Je hebt een Advanced besteld en geen Advanced Plus...

[ Voor 73% gewijzigd door Yeahroon op 21-06-2022 22:30 . Reden: Verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVDK

Heel raar. Zeker nu drie-ploegen productie weer gestart is. Je zou denken dat de levertijd dat alleen maar goed doet :(

Hoop niet dat die van mij nog verder opgeschoven gaat worden ( besteld aug 2021 ) hopen dat wij aan het langste strookje trekken

[ Voor 8% gewijzigd door SimonVDK op 21-06-2022 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hokhmah
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-05 14:22

Hier speelt hetzelfde, alhoewel ik nog geen bericht heb over levering in 2023.
Op 20 juli 2021 een Q4 e-tron Launch edition S competition besteld.
Deze zou eind november geleverd kunnen worden, toen zou het februari 2022 worden.
Daarna regelmatig contact met de dealer, maar die kan geen zinnig woord zeggen over levertijden.
Zo schuift de leveringsdatum regelmatig naar achteren, maar net zo goed ook naar voren. Hij vertelt dat er auto's in productie zijn en op de band staan, maar er vanaf worden gehaald omdat onderdelen toch niet voorradig blijken. Tot dat hij het bericht krijgt dat de auto op transport gaat, neemt hij de data niet serieus.

Ik heb hem gevraagd of ik dan zo'n specifieke opties heb die tot de vertraging leiden, maar dat is niet het geval. Hij had ook een voorbeeld van iemand die een basic uitrusting heeft gekocht, waarna zijn collega's uitgebreidere versies hebben besteld. En zij rijden daar inmiddels in rond terwijl die eerste nog steeds wacht op levering. Er lijkt geen enkele logica in te zitten. Voorlopig wacht ik nog maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expresso85
Vandaag contact opgenomen met Broekhuis. De datum is van maart 22 naar augustus 22verplaatst. Nu krijg ik maart 2023 te horen. Ze durven er bij Broekhuis ook niet veel op te zeggen. Het kan zo zijn dat het weer gaat veranderen.. je raakt er inmiddels aan gewend. Wel twijfel om dan toch naar een ander merk over te stappen en dan voor een voorraad model te gaan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Ik maak me hier wellicht niet populair mee, maar soit:

Ik zat in hetzelfde schuitje als velen in dit topic momenteel nog zitten. Had een Q4 sportback in bestelling staan die op het moment van annuleren een levering ver in 2023 had staan.

Ik heb tot volle tevredenheid echter gekozen om de Q4 te annuleren en te kiezen voor een voorraad model e-tron. Ja, die is duurder, maar het is nu ook weer niet zoveel duurder. Je krijgt er echter ook, in mijn ogen, een stuk(je) meer auto voor terug. Er staan er behoorlijk wat op voorraad door heel Nederland.

De range van een 55 is in de realiteit bij mijn gebruik meer dan voldoende (380 km met 110 op CC , 300 km met 140 op CC met deze temperaturen) maar een stukje minder dan de Q4 natuurlijk. Echter wel weer sneller laden bij een snellader indien nodig. Anyway, geen aandelen, alleen een tip.

[ Voor 20% gewijzigd door Dean Martin op 22-06-2022 12:08 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeahroon
@Dean Martin Ben wel benieuwd naar je E-tron 55. Heb je foto's?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Yeahroon schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 18:10:
@Dean Martin Ben wel benieuwd naar je E-tron 55. Heb je foto's?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UnLsfoZQ1cyeaKbgwBbpRLq6a9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EuepCHwsUwbxCAd5cSpIPp1Y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yfxny6vS04iROpeShgqIueKLbpw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XgqU7kfWvIjlUvFGXMSrD151.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LatAZggwYitkJREdapV3HSdZ834=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qChjdDh36hdRMOHdFuFcLlny.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Dean Martin op 22-06-2022 18:36 ]

The best is yet to come

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EV_Eric
Dean Martin schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:06:
Ik maak me hier wellicht niet populair mee, maar soit:

Ik zat in hetzelfde schuitje als velen in dit topic momenteel nog zitten. Had een Q4 sportback in bestelling staan die op het moment van annuleren een levering ver in 2023 had staan.

Ik heb tot volle tevredenheid echter gekozen om de Q4 te annuleren en te kiezen voor een voorraad model e-tron. Ja, die is duurder, maar het is nu ook weer niet zoveel duurder. Je krijgt er echter ook, in mijn ogen, een stuk(je) meer auto voor terug. Er staan er behoorlijk wat op voorraad door heel Nederland.

De range van een 55 is in de realiteit bij mijn gebruik meer dan voldoende (380 km met 110 op CC , 300 km met 140 op CC met deze temperaturen) maar een stukje minder dan de Q4 natuurlijk. Echter wel weer sneller laden bij een snellader indien nodig. Anyway, geen aandelen, alleen een tip.
Ik snap je keuze. En de volstrekte onzekerheid over hoelang ik nog moet wachten hebben mij ook al meerdere keren doen twijfelen. Daarbovenop dat er voorraad E-trons aangeboden staan, die in prijs lager zijn dan de door mij bestelde Q4, hebben die twijfel nog eens versterkt. Toch blijf ik maar (semi) geduldig afwachten: ik vind de E-tron een mooie auto, maar ook wel erg dik, in de zin van groot, maar ook uitstraling van een veel duurdere auto dan de Q4 (die op zijn beurt alweer veel duurder oogt in mijn ogen dan een enyaq of ID4). Ik zou daarmee met een E-tron een auto rijden die duurder lijkt dan die van de meeste directieleden bij mijn bedrijf. Misschien iets om lak aan te hebben, zolang het past binnen de lease-regeling, maar ik vind het toch een factor om rekening mee te houden.
Ik blijf overigens positief denken: de dealer heeft gewoon geen idee wat de echte levertijd gaat worden. Berichten van "het wordt 2023" heb ik nog niet gehad, maar worden misschien wel door een ander motief ingegeven: een geannuleerde auto kan zonder gezeur voor een hogere prijs verkocht worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yeahroon
@Dean Martin Mooi!!! Snap dat je geen spijt hebt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EV_Eric
Om maar weer eens te kijken of de prijs nog veranderd is, de configurator nog maar een keertje doorlopen. Uitkomst is nu om precies te zijn 1490 euro hoger dan bij mijn bestelling begin november. Ik weet vrij zeker dat het verschil de vorige keer, paar maanden geleden 2000 euro was. Maar de opmerking eronder had ik niet eerder gelezen: langere levertijd ja, hoeveel langer weet de dealer. Uiteraard... Ook interessant: uiteindelijke prijs mede??? afhankelijk van moment van levering. Waarvan nog meer dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2oCbvuw4mGWlB71uWIHIfyfbXL0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HNnF3dOJxGzdV7neVN9BybFi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
EV_Eric schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 23:27:
Om maar weer eens te kijken of de prijs nog veranderd is, de configurator nog maar een keertje doorlopen. Uitkomst is nu om precies te zijn 1490 euro hoger dan bij mijn bestelling begin november. Ik weet vrij zeker dat het verschil de vorige keer, paar maanden geleden 2000 euro was. Maar de opmerking eronder had ik niet eerder gelezen: langere levertijd ja, hoeveel langer weet de dealer. Uiteraard... Ook interessant: uiteindelijke prijs mede??? afhankelijk van moment van levering. Waarvan nog meer dan?

[Afbeelding]
Kijk over een weekje of 2-3 nog maar eens een keer.
De prijs gaat in juli nog verder omhoog. Dit is al door Audi (D) bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkycamel
Dit is denk ik waarom dealers totaal niet moeilijk doen over annuleren. Auto wordt toch wel verkocht aan iemand anders en dan tegen hogere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:28
deboss65 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 07:25:
[...]

Kijk over een weekje of 2-3 nog maar eens een keer.
De prijs gaat in juli nog verder omhoog. Dit is al door Audi (D) bevestigd.
hun prijzen zijn begin juni al met 10% omhoog gegaan in België :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
VAG heeft de prijzen voor Enyaq IV flink verhoogd dus verwacht bij de Q4 ook een flinke verhoging.
Ik ga de mijne maar annuleren en op zoek naar iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iDennis3D
XENTiC schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 08:56:
VAG heeft de prijzen voor Enyaq IV flink verhoogd dus verwacht bij de Q4 ook een flinke verhoging.
Ik ga de mijne maar annuleren en op zoek naar iets anders.
Bizar die prijsverhogingen…

Ik ben blij dat ik mijn order heb gecanceld. Morgen de E-Tron ophalen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:04
Toch nog even goed nieuws melden voor hier. De Q4 40 Advanced die ik geannuleerd heb (maar nog wel in bestelling staat) is van levering 03-2023 versneld naar 44-2022. Honeymoonnet werkt nog steeds.

Goed nieuws voor de collega die de bestelling heeft overgenomen.

[ Voor 3% gewijzigd door DaMenaz op 28-06-2022 13:46 ]

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hokhmah
Ik kwam toevallig op deze site terecht;
https://allecijfers.nl/auto/audi-q4/

Wellicht breed bekend, maar niet bij mij.
Het maakt de voortgang met leveringen wel goed inzichtelijk.
Extreem weinig Q4s geregistreerd in in mei, maar dat geldt ook voor de e-tron:
https://allecijfers.nl/auto/audi-e-tron/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
hokhmah schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:50:
Ik kwam toevallig op deze site terecht;
https://allecijfers.nl/auto/audi-q4/

Wellicht breed bekend, maar niet bij mij.
Het maakt de voortgang met leveringen wel goed inzichtelijk.
Extreem weinig Q4s geregistreerd in in mei, maar dat geldt ook voor de e-tron:
https://allecijfers.nl/auto/audi-e-tron/
Vind het wel meevallen als ik hier kijk:
https://www.kentekenradar.nl/registraties-elektrisch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hokhmah
Inderdaad. De gegevens voor mei op allecijfers (20 kentekenregistraties) lijken op dit moment nog niet bijgewerkt te zijn. De andere maanden lijken wel overeen te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CPK64
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-04 16:46
DaMenaz schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 13:45:
Toch nog even goed nieuws melden voor hier. De Q4 40 Advanced die ik geannuleerd heb (maar nog wel in bestelling staat) is van levering 03-2023 versneld naar 44-2022. Honeymoonnet werkt nog steeds.

Goed nieuws voor de collega die de bestelling heeft overgenomen.
Is op zich goed nieuws, misschien komt die van mij dan ook eerder.
besteld juli 2021, laatste nieuws was 3-2023 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfunny
  • Laatst online: 23-04 20:24
hfunny schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:57:
[...]

Levering van week 1 2023 naar week 19 2023!
Vandaag update van week 19 naar week 11 2023 (besteld op 18 oktober 2021)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:03
hfunny schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:28:
[...]

Vandaag update van week 19 naar week 11 2023 (besteld op 18 oktober 2022)
Valt wel mee voor een auto die je over 3,5 maand gaat bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfunny
  • Laatst online: 23-04 20:24
Engineer Stewie schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:46:
[...]

Valt wel mee voor een auto die je over 3,5 maand gaat bestellen :+
Wahahah ##%$## was het maar zo'n feest moest uiteraard 2021 zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vincentvs93
Vandaag mijn NL kenteken ontvangen dus mogen eindelijk de weg op! Ik zal dit nog een beetje volgen omdat de q4 in besteblijft staan, maar voorlopig ga ik enorm genieten van deze prachtige etron 😍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UuGWjjbOElTY33-pOHPGgpBDT-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oi8C2EfOPNkebtTXzjgDDOV8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expresso85
Begin deze week bericht dat mijn bestelling van 9-12-21 verplaatst is naar week 13 2023. Vandaag belt broekhuis dat hij weer verplaatst is naar juni 2023. Snappen jullie het nog? Dacht dat we juist terug liepen? Probeer een voorraad model te krijgen van een andere elektrische merk. Alleen deze voorraad modellen geven ze niet aan andere leasemaatschappijen.. wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Expresso85 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:16:
Begin deze week bericht dat mijn bestelling van 9-12-21 verplaatst is naar week 13 2023. Vandaag belt broekhuis dat hij weer verplaatst is naar juni 2023. Snappen jullie het nog? Dacht dat we juist terug liepen? Probeer een voorraad model te krijgen van een andere elektrische merk. Alleen deze voorraad modellen geven ze niet aan andere leasemaatschappijen.. wat is jullie ervaring?
Ja, voorraad modellen moeten ze via eigen LM verkopen, vrij irritant.
Occasions zijn makkelijker maar niet elke LM doet dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iDennis3D
Afgelopen woensdag mijn fat E-Tron opgehaald.

De Q4 had ik geannuleerd, in Nov-21 besteld en vorige maand te horen gekregen dat het 05-23 zou worden, toen was ik het zat…

Nu een voorraad model E-Tron met nog wat aanpassingen achteraf. Heel blij met mijn keuze.

Ps. de Dealer laat mijn eerder bestelde Q4 wel gewoon in bestelling, voor degene die hem volgend jaar mag gebruiken: have fun!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCBliKRYaXRS1pBcQO9mmlmgUh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UebIhMGwLsLVEYMmh5sF1i3f.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qSMUrSzmN07MItGMHztQ2HgYty4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v1Kztz35u6RyofdLDlkSO8hq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y7Mqb3hUpcFobA6k81OUWMHIhUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cDlrtbtrCbly5Ls0ZYTlPllO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1dMn1kK1YVMpsRhJralLvix_sg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/80jP5NR5j2LzttLIRMkwbiXN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQYf7tgmoxHV5DslBTfD-G5gzJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jnjIBncOolmuOTx98wnQ2s4x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RoTJN8YXVX4mOkFOc-b_fTGcFwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4OkhRnbS7bzBgTrM0XvP4PVt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door iDennis3D op 02-07-2022 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
Gefeliciteerd! Ik heb tot nu toe ook geen spijt van mijn overstap naar de etron:) Wat laat je nog achteraf aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDennis3D
vincentvs93 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:00:
Gefeliciteerd! Ik heb tot nu toe ook geen spijt van mijn overstap naar de etron:) Wat laat je nog achteraf aanpassen?
Het was een standaard voorraad E-Tron (55 Edition), het volgende laten aanpassen:

- Black optic.
- Privacy glas.
- 21” velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
iDennis3D schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:15:
[...]

Het was een standaard voorraad E-Tron (55 Edition), het volgende laten aanpassen:

- Black optic.
- Privacy glas.
- 21” velgen.
Ik denk dat Vincent doelt op de VAGcom aanpassingen. Zoals de lichtbalk achter aan, rechts inhalen met de ACC, etc.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDennis3D
Dean Martin schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 19:50:
[...]

Ik denk dat Vincent doelt op de VAGcom aanpassingen. Zoals de lichtbalk achter aan, rechts inhalen met de ACC, etc.
Oh, okey.

Daar heb ik me nog niet in verdiept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vincentvs93
Niet per se Dean, was in general benieuwd omdat hij aanpassingen achteraf noemde;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDennis3D
Ten op zichtte van de standaard 55 Quattro Edition die al op voorraad stond…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oske
  • Laatst online: 18-05-2024
Afgelopen maandag het niet verwachte telefoontje van de dealer gehad. Vanaf donderdag kon ik hem ophalen dus ook maar meteen gedaan. 1 jaar en 2 dagen levertijd (besteld 28-6-2021). En ik schijn nog mazzel te hebben, er is namelijk geen pijl op te trekken volgens de dealer wanneer geleverd wordt.
Q4 40 Launch Edition Advanced met extra opties wegklapbare trekhaak, warmtepomp, 3-zone airco, opbergpakket, comfortpakket, dynamic pakket, privacy glas, zwart leder interieur achteraf inbouw, geiserblauw. Phonebox heb ik destijds laten verwijderen omwille levering (in 2021)…. En bij mij tot op heden geen problemen met de audi app. Registratie verliep goed. De app is wel erg summier qua mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4F5RfZdPhziOGtMY9J6cveTYv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qOTqNHmvBJJUgP3ltawJMBnT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJK6Gvnef0NGWadcqGoPbA_xbJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vIKlSVMIFm6aRa1SVPQD4e0k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11E40G0atlXwMXRDzkfpEFYrT6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fPy0PoFA6SkCxjz1NU68mbFi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mMyQx4xBPlaU7OurZ6sW8hcygQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q0rA6ZK5UiZhUa3oh7KeS4Ph.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHSOzEqqDnrefUs0_5lPTewjLJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z8ElfJPBqsCDjZ7jDCLbzc4G.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
  • Je eigen bestelling toevoegen aan het overzicht kan hier.
  • Een detailoverzicht van de bestellingen vind je hier.