Vanmiddag na 9 maanden wachten opgehaald:
App is ingesteld en lijkt te werken.
Moet me nog even helemaal invreten in alle meldingen en pop-up schermen en de menu structuur.
De handleiding ligt in de buurt want ik wil alles kunnen doorgronden.
Ook is het grote MMI scherm ingebouwd. Niet schokkend veel groter maar net even wat mooier.
Maar wat rijdt dat soepel en relaxed...
Zowel de B stand als de D stand met regeneratie flippers werkt eigenlijk behoorlijk intuïtief.
Ik was er snel aan gewend.
Heb wel wat kleine aandachtspuntjes gevonden die ik tzt bij een bezoekje aan de dealer zal melden.
Wat me ook opvalt is dat onder instellingen - Licentielooptijden de connectdiensten een looptijd van minder dan een jaar aangegeven wordt (ook gemarkeerd als Demo) terwijl het 3 jaar zou moeten zijn.
Hoe is dit bij jullie ?
Verder hoop ik dat de wachtenden nu ook snel aan de beurt zijn. Maar de verkoper wist me te melden dat de huidige levertijden fors aan het oplopen zijn (meer dan een jaar) en dat er zelfs orders worden geannuleerd omdat de komende tijd stevige prijsverhogingen vanuit Audi komen.
Deze zouden eigenlijk doorberekend zouden moeten worden.
Ik vraag me alleen af of Audi met deze prijsverhogingen zich niet uit de markt gaan prijzen als de concurrentie het prijsniveau enigszins weet te handhaven.