Wij verwachten een nieuwe voorraad op 25 maart. Vanaf dan verwachten wij nieuwe bestellingen te kunnen leveren. ^Elle
S22+ 256GB graphiteshinie schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 15:06:
Wij verwachten een nieuwe voorraad op 25 maart. Vanaf dan verwachten wij nieuwe bestellingen te kunnen leveren. ^Elle
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor Belsimpel de aanvraag heeft gedaan bij de provider? Ik zie al sinds 12 uur op deze status staan.
Krijg je hem morgen geleverd, dat duurt meestal niet zo lang.Deejayunic schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:18:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor Belsimpel de aanvraag heeft gedaan bij de provider? Ik zie al sinds 12 uur op deze status staan.
Zou in een paar uurtjes rond moeten zijn.
Krijg nu net een mailtje over de informatie van mijn abonnement! Zijn hem nu aan het verzamelen!MeanDz schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:54:
[...]
Krijg je hem morgen geleverd, dat duurt meestal niet zo lang.
Zou in een paar uurtjes rond moeten zijn.
Helaas moet ik morgen werken en weet niet meer of ik op avond levering heb geklikt... Anders heb ik hem sowieso vrijdag (dagje langer kan er ook nog wel bij hahaha)
WTF
Ik kreeg vandaag eindelijk een e-mail.
Jouw bezorgafspraak is binnen! (13/02 een S22 Ultra 1TB Black besteld bij Samsung)
Ik blij dat de telefoon eindelijk gaat komen. Staat er nu in mijn statusoverzicht dat enkel de Buds onderweg zijn.
You got the be f*cking kidding me!
@Daan1241 Bij jou ? Het lijkt er nu op dat ik alleen m'n buds geleverd ga krijgen....
Jouw bezorgafspraak is binnen! (13/02 een S22 Ultra 1TB Black besteld bij Samsung)
Ik blij dat de telefoon eindelijk gaat komen. Staat er nu in mijn statusoverzicht dat enkel de Buds onderweg zijn.
@Daan1241 Bij jou ? Het lijkt er nu op dat ik alleen m'n buds geleverd ga krijgen....
Ik ben gewoon geneigd een wel beschikbare S22U te bestellen en deze gewoon na 28 dagen terug te sturen. Elke 4 weken herhalen tot ik wel de 1 TB binnen heb.seanvdhoek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:57:
WTF
Uiteraard wel bij de Samsung webshop, zodat Samsung mag toekijken naar hun geopende toestellen.
Nog nooit ben ik zo erg belazerd door een pre-order systeem.
[ Voor 4% gewijzigd door Robier op 16-03-2022 19:16 ]
Nee zelf niks ontvangen, geen mails, niks niet. Maar even serieus... wtf???? het lijkt erop dat samsung zijn klanten nu opzettelijk aan het treiteren is. Mag hopen voor je dat het enkel een foutje is, maar dat zou echt bizar zijn. (Staat het trouwens ook op je orderpagina?) Ben benieuwd wat je morgen binnen krijgt..seanvdhoek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:57:
WTF
Haha precies dit dusRobier schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:15:
[...]
Ik ben gewoon geneigd een wel beschikbare S22U te bestellen en deze gewoon na 28 dagen terug te sturen. Elke 4 weken herhalen tot ik wel de 1 TB binnen heb.
Uiteraard wel bij de Samsung webshop, zodat Samsung mag toekijken naar hun geopende toestellen.
Dit beloofd niet veel goeds ben ik bang. Je zou bijna denken dat het een foutje is. Ik hoop het....Daan1241 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:16:
[...]
Nee zelf niks ontvangen, geen mails, niks niet. Maar even serieus... wtf???? het lijkt erop dat samsung zijn klanten nu opzettelijk aan het treiteren is. Mag hopen voor je dat het enkel een foutje is, maar dat zou echt bizar zijn. (Staat het trouwens ook op je orderpagina?) Ben benieuwd wat je morgen binnen krijgt..
Als het echt zo is dat ik enkel de buds ontvang en dit als een soort warmhoudertje wordt toegestuurd zette ze je echt te kakken
/f/image/EGHX7y89TgUg8LMxyujBoDcc.png?f=fotoalbum_large)
Nouja.. te kakken zetten ze ons allemaal zowiezo al, maar ik vind het erg apart dat je buds op 2 statussen tegelijkertijd staan. Lijkt mij inderdaad een foutje aan Samsung's kant.seanvdhoek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:23:
[...]
Dit beloofd niet veel goeds ben ik bang. Je zou bijna denken dat het een foutje is. Ik hoop het....
Als het echt zo is dat ik enkel de buds ontvang en dit als een soort warmhoudertje wordt toegestuurd zette ze je echt te kakken
[Afbeelding]
Gaan het zien! Houd jullie op de hoogte morgenavond.Daan1241 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:28:
[...]
Nouja.. te kakken zetten ze ons allemaal zowiezo al, maar ik vind het erg apart dat je buds op 2 statussen tegelijkertijd staan. Lijkt mij inderdaad een foutje aan Samsung's kant.
Hoop dat er bij jou ook misschien nu enig schot in komt. Wat was jouw besteldatum ook alweer? Voor of na 13 feb ? FIFO doen ze zoals eerder gelezen ook niet echt heel strikt aan
Besteldatum maakt niet uit. Ik heb het 9 februari 16:17 CET besteld. Iemand hier had op 10 februari besteld en heeft hem al binnen.seanvdhoek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:31:
[...]
Gaan het zien! Houd jullie op de hoogte morgenavond.
Hoop dat er bij jou ook misschien nu enig schot in komt. Wat was jouw besteldatum ook alweer? Voor of na 13 feb ? FIFO doen ze zoals eerder gelezen ook niet echt heel strikt aan
Werkelijk geen idee hoe hun pre-order systeem werkt.
Dankjewel, ben benieuwd!seanvdhoek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:31:
[...]
Gaan het zien! Houd jullie op de hoogte morgenavond.
En ja inderdaad, stiekem hoop ik het ook, maar ik houd weinig hoop.. dan kan het alleen maar meevalllen. FIFO uitleveren doen ze tenslotte toch niet aan, mijne had ik op 9feb besteld op samsung.com, ongeveer 1.5u na de reveal.
Zou ik niet doen, ik heb er eentje besteld een tijd terug die op t moment van bestellen op voorraad zou zijn... maar dat lijkt toch ook helemaal niet zo te zijn want die staat nu nog steeds op "bestelling geplaatst"Robier schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:15:
[...]
Ik ben gewoon geneigd een wel beschikbare S22U te bestellen en deze gewoon na 28 dagen terug te sturen. Elke 4 weken herhalen tot ik wel de 1 TB binnen heb.
Mijn order is verzonden.
Besteld bij mobiel.nl
De S22U 512gb green
Besteld op
23-02
Besteld bij mobiel.nl
De S22U 512gb green
Besteld op
23-02
De 512gb maar openmaken?Daan1241 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:16:
Nee zelf niks ontvangen, geen mails, niks niet. Maar even serieus... wtf???? het lijkt erop dat samsung zijn klanten nu opzettelijk aan het treiteren is.

Haha die ligt hier inderdaad nog steeds, maar ik heb nog even geduld. Denk echt dat ik spijt ga krijgen met 512gb, want ik maak echt (te) veel gebruik van geheugen, en zonder uitbreidingsmogelijkheid met SD kaart is 512 voor mij al niet meer genoegTheBoneCollector schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:17:
[...]
De 512gb maar openmaken?balen dat jullie nogsteeds op de 1TB wachten

Klopt als ik nu kijk wat ik moet bijbetalen bij belsimpel....mobiel.nl...of gsmweb zelf......j810215118 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:35:
[...]
Ja zit in hetzelfde bootje als dat jij zit, alleen heb ik hem op de 15e besteld... Tis maar weer even afwachten... Je hebt waarschijnlijk wel een goede deal icm je abbonnement gekregen.
Heb mijn kritiek wel ge-uit op de slechte communicatie vanuit GSMWEB bij de klantenservice. Je moet contstant zelf erachteraan bellen. Vanuit GSMWEB doen ze zelf niet pro-actief communiceren. Een simpele mail met een "tussentijdse" status zou niet verkeerd zijn.
Mij is gisteren ook verteld dat het nog 2 weken gaat duren.
Zie het maar zo, bij GSMWEB krijg je gratis een "Geduld-Training" erbij ....
Is de voordeel die ik heb zekers de aanbetaling voor de geduld training.....
Dat is ook het hele punt, gratis buds pro, extra inruilkorting voor je oude toestel en dan ook nog via die portal 15% korting is gewoon net iets teveel voordeel om te annuleren.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Het moet niet gekker worden. Nu is de tekst bij Samsung bestelling aangepast van 'bezorging kan 3 dagen duren' naar 'Zondag t/m vrijdag voor 22:59 besteld, de volgende dag geleverd.'
Is dit een teken dat ik hem binnenkort kan verwachten? De bezorgstatus is nog niet aangepast namelijk..
Is dit een teken dat ik hem binnenkort kan verwachten? De bezorgstatus is nog niet aangepast namelijk..
:fill(white):strip_exif()/f/image/XOYM2GrswcaegYR50GJ8rS7D.png?f=user_large)
Dat is inderdaad nieuw, zie het ook staan bij mijn order. Wie weet... laten we het hopenLametje06 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:00:
Het moet niet gekker worden. Nu is de tekst bij Samsung bestelling aangepast van 'bezorging kan 3 dagen duren' naar 'Zondag t/m vrijdag voor 22:59 besteld, de volgende dag geleverd.'
[Afbeelding]
Heb direct contact opgenomen met Samsung. En heb de wedervraag gesteld dat de telefoon die ze nu klaar hebben liggen voor mij, dat die nu niet stiekem naar een ander gaat die geen buds erbij hoeft. Als er een update komt pas ik deze opmerking aan. Zie hier de meest actuele reactie:Daan1241 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:15:
[...]
Dat is inderdaad nieuw, zie het ook staan bij mijn order. Wie weet... laten we het hopen
:strip_exif()/f/image/zHWf4k6X0FHOUb9kJnLnyOTj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xKNMq7etwCni2QOsVVvSk4hY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Lametje06 op 17-03-2022 12:37 ]
Haha het is toch wat, als zelfs nu de buds niet meer op voorraad zijn.. ik vind het lastig te geloven dat dat écht de reden isLametje06 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:18:
[...]
Heb direct contact opgenomen met Samsung. En heb de wedervraag gesteld dat de telefoon die ze nu klaar hebben liggen voor mij, dat die nu niet stiekem naar een ander gaat die geen buds erbij hoeft. Als er een update komt pas ik deze opmerking aan. Zie hier de meest actuele reactie:
[Afbeelding]
Haha tja.. ik ga van het beste in de mens uit. Laten we hopen dat dit het is, en dat mijn telefoon (en hopelijk die van jou en vele anderen) dan nu echt ook voor ons gereserveerd klaar ligt in afwachting.Daan1241 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:21:
[...]
Haha het is toch wat, als zelfs nu de buds niet meer op voorraad zijn.. ik vind het lastig te geloven dat dat écht de reden is
Heb hetzelfde bij mijn S22+ 256GB zwart. Hmm, ik hoop écht dat ik 'm morgen of zaterdag dan krijg.Lametje06 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:00:
[Afbeelding]
Wel heel naar als ze de telefoon niet leveren omdat de Buds op zijn, want ik heb gewoon de telefoon nodig..
In de mediamarkt Leidschendam liggen er een paar honderd. Dit ga je toch niet menen dat ze schuld nu ip voorraad van de buds gaan afschuiven...Daan1241 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:21:
[...]
Haha het is toch wat, als zelfs nu de buds niet meer op voorraad zijn.. ik vind het lastig te geloven dat dat écht de reden is
Vaag verhaal. Zou hier zelf ook niet heel blij mee zijn als ik jou was.Lametje06 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:18:
[...]
Heb direct contact opgenomen met Samsung. En heb de wedervraag gesteld dat de telefoon die ze nu klaar hebben liggen voor mij, dat die nu niet stiekem naar een ander gaat die geen buds erbij hoeft. Als er een update komt pas ik deze opmerking aan. Zie hier de meest actuele reactie:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb ik weer... PostNL heeft bestelling verplaatst naar morgen ochtend

Ik een S22+ Phantom Black 256GB op 18 Februari besteld bij Telenet...Thibaut1234 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:27:
[...]
Heb ook besteld op 15 februari. Net gebeld naar Telenet en nog altijd geen nieuws.
Nog steeds geen verdere info wanneer deze geleverd zal worden.
Heb ze nog eens een bericht gestuurd via messenger... Zucht...
Ze laten je minimaal 2 weken langer wachten omdat ze geen 5 euro extra willen betalen voor een extra pakketje. Ondertussen zijn er al wel mensen die alleen buds of hun cover eerder toegezonden hebben kregen.Lametje06 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:22:
[...]
Haha tja.. ik ga van het beste in de mens uit. Laten we hopen dat dit het is, en dat mijn telefoon (en hopelijk die van jou en vele anderen) dan nu echt ook voor ons gereserveerd klaar ligt in afwachting.

Mijn S22+ 256GB Graphite besteld op 23-02 staat in de Samsung portal nu op "Klaar voor verzending".
Galaxy buds stataus is ook aangepast van "Order voorbereiden" naar "Verzending voorbereiden".
Galaxy buds stataus is ook aangepast van "Order voorbereiden" naar "Verzending voorbereiden".
Precies dit. Al hoewel ik vermoed dat m'n telefoon überhaupt nog niet eens bij ze is en dit slechts een poging is om de hoop van klanten te verhogen en annuleringen tegen te gaan.Robier schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:54:
[...]
Ze laten je minimaal 2 weken langer wachten omdat ze geen 5 euro extra willen betalen voor een extra pakketje. Ondertussen zijn er al wel mensen die alleen buds of hun cover eerder toegezonden hebben kregen.
Ja hier hetzelfde met een S22U 128GB Graphite besteld op 14/2. Ik hoop toch niet dat we nu nog 2 weken moeten wachten op die Buds Pro zoals hier boven al gezegd is. Is de telefoon eindelijk klaar voor verzending krijg je dit..MischaBoender schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:00:
Mijn S22+ 256GB Graphite besteld op 23-02 staat in de Samsung portal nu op "Klaar voor verzending".

Krijg je een mail als de status aangepast is of moet je hiervoor telkens je orderstatus zelf openen (wat ik dagelijks maar doe)?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Kijk jij alleen dagelijks? Ik kijk bijna ieder uur!Frostbite schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:46:
Krijg je een mail als de status aangepast is of moet je hiervoor telkens je orderstatus zelf openen (wat ik dagelijks maar doe)?
De enige mail die ik heb gekregen was toen de status naar "Personaliseren" ging.
/f/image/dtIm60Y2l1EUBCSEvuw3iizt.png?f=fotoalbum_large)
S22 Ultra 1 TB Graphite Black nu wel ineens weer leverbaar op website van Samsung

[ Voor 3% gewijzigd door seanvdhoek op 17-03-2022 18:24 ]
Vanochtend dezelfde status. (22+, 256GB, Zwart). Volledige bestelling inclusief extra accessoires schoot net ergens tussen 1600 en 1800 naar "Klaarmaken voor Verzenden". Geen email met een update, maar dat kan ik nog overzien.Hollander29 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:34:
[...]
Heb hetzelfde bij mijn S22+ 256GB zwart. Hmm, ik hoop écht dat ik 'm morgen of zaterdag dan krijg.
Wel heel naar als ze de telefoon niet leveren omdat de Buds op zijn, want ik heb gewoon de telefoon nodig..
**Incoherent Screaming**
[ Voor 7% gewijzigd door DheeradjS op 17-03-2022 18:27 ]
Ik had dus een nachtmerrie scenario via Belsimpel en DHL, pakketje was niet bezorgd 2x en daarna kwijt ofzo. Heb kunnen annuleren. Dit duurde anderhalve week voor ik kon annuleren.
Nu heb ik het bij KPN geprobeerd, verlenging afgesloten, telefoniste zegt ja voldoende in voorraad! (over de 128gb Black S22 Ultra).
Ik bel vandaag weer en wat blijkt? Andere telefoniste vertelt mij dat eerst alle pre-orders nog verstuurd moeten worden. Ik denk er aan de verlenging te annuleren bij KPN want dit gaat nergens meer over.
Voordat ik bij Belsimpel had geprobeerd het toestel te krijgen deed ik dit bij T Mobile zelf en ook die logen over de levertijd, dit werd opeens een maand later.
Ik wil opgeven, ik kan dit toestel nergens op abonnement verkrijgen op tijd, het is compleet belachelijk.
Nu heb ik het bij KPN geprobeerd, verlenging afgesloten, telefoniste zegt ja voldoende in voorraad! (over de 128gb Black S22 Ultra).
Ik bel vandaag weer en wat blijkt? Andere telefoniste vertelt mij dat eerst alle pre-orders nog verstuurd moeten worden. Ik denk er aan de verlenging te annuleren bij KPN want dit gaat nergens meer over.
Voordat ik bij Belsimpel had geprobeerd het toestel te krijgen deed ik dit bij T Mobile zelf en ook die logen over de levertijd, dit werd opeens een maand later.
Ik wil opgeven, ik kan dit toestel nergens op abonnement verkrijgen op tijd, het is compleet belachelijk.
+1Teletekst schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:40:
Bij mij nog niets. Ik word er moedeloos van.
Elke keer kijk ik hoopvol en nee hoor nog steeds niets...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Wanneer heb jij 'm besteld?DheeradjS schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:26:
[...]
Vanochtend dezelfde status. (22+, 256GB, Zwart). Volledige bestelling inclusief extra accessoires schoot net ergens tussen 1600 en 1800 naar "Klaarmaken voor Verzenden". Geen email met een update, maar dat kan ik nog overzien.
**Incoherent Screaming**
Ik snap er niks meer van. Vanmiddag gevraagd en zei Samsung helpdesk: je telefoon is er maar de oordopjes moeten nog geleverd worden, duurt nog 2 weken.
Nu staat de bestelling op 'klaarmaken voor verzending'. Zal het dan toch echt zover zijn binnenkort? 😁😁
Nu staat de bestelling op 'klaarmaken voor verzending'. Zal het dan toch echt zover zijn binnenkort? 😁😁
/f/image/iFD3Qr90tQfIXgGmW1cpkXi1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Lametje06 op 17-03-2022 20:06 ]
Dag allen,
Mijn bloed kookt zo wat... 11 februari de green Samsung S22 ultra besteld bij Telenet.
5 weken verder en nog niks: 0,0!
Zijn er nog hier die er erger aan toe zijn, of span ik de kroon?
Groeten Ramsesser
Mijn bloed kookt zo wat... 11 februari de green Samsung S22 ultra besteld bij Telenet.
Groeten Ramsesser
Dat klinkt vervelend..Ramsesser schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:07:
Dag allen,
Groeten Ramsesser
Ik heb op 8 maart een S22U 256GB green besteld via Samsung, en die staat nu ineens op 'klaarmaken voor verzending', terwijl ze vanmiddag nog tegen mij zeiden dat alleen de oordopjes er nog niet waren.
Als ik je verhaal zo lees, is het vrij vergelijkbaar met wat anderen op dit forum meemaken. Ik had verwacht dat dit bij mij ook zo zou gaan, maar nu lijkt er wel ineens schot in de zaak te komen. Wel via Samsung zelf trouwens, daar zal ook nog wel weer verschil in zitten..
OMFG ik heb dus serieus nu net enkel de Galaxy Buds geleverd gekregen.....seanvdhoek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:23:
[...]
Dit beloofd niet veel goeds ben ik bang. Je zou bijna denken dat het een foutje is. Ik hoop het....
[Afbeelding]
@Daan1241
Same hier. 9 februari en nog steeds niksRamsesser schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:07:
Dag allen,
Groeten Ramsesser
Nee je bent zeker niet de enige 9 feb een S22 (kleine) 256 gb besteld bij Media Markt, zij geven aan dat ze nog geen enkel model hebben gekregen voor uitlevering. Zij geven ook aan dat ze er boven op zitten, zo hebben ze naar zeggen iedere week contact met Samsung over de voorraad.Ramsesser schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:07:
Dag allen,
Groeten Ramsesser
Helaas is Mediamarkt dus afhankelijk op de levering vanuit Samsung wat we ze ook dus niet kwalijk kunnen nemen.
Zeker stoor ik me aan het feit dat de gene die later bestellen de toestellen eerder ontvangen. Maar ook dat Samsung verzaakt in communicatie wat teleurstellend is. Zo blijven ze zich verschuilen achter het chip te kort, maar dit was al bekend voor de release. Lijkt mij dat je dan de release uitstelt om teleurstelling te voorkomen maar helaas.
De spanning en het plezier wat je hebt voor een nieuwe telefoon hebt wordt volledig ontnomen.
Mijn S20+ 5G al 4 weken verkocht... geld ontvangen en die mensen maar wachten. Dus kom er zelf door in schande, problemen.Joeri071 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:57:
[...]
Nee je bent zeker niet de enige 9 feb een S22 (kleine) 256 gb besteld bij Media Markt, zij geven aan dat ze nog geen enkel model hebben gekregen voor uitlevering. Zij geven ook aan dat ze er boven op zitten, zo hebben ze naar zeggen iedere week contact met Samsung over de voorraad.
Helaas is Mediamarkt dus afhankelijk op de levering vanuit Samsung wat we ze ook dus niet kwalijk kunnen nemen.
Zeker stoor ik me aan het feit dat de gene die later bestellen de toestellen eerder ontvangen. Maar ook dat Samsung verzaakt in communicatie wat teleurstellend is. Zo blijven ze zich verschuilen achter het chip te kort, maar dit was al bekend voor de release. Lijkt mij dat je dan de release uitstelt om teleurstelling te voorkomen maar helaas.
De spanning en het plezier wat je hebt voor een nieuwe telefoon hebt wordt volledig ontnomen.
Dat is je eigen keuze. Als ik jou was had ik die S20+ allang leeggemaakt en opgestuurd naar de koper. Dan zelf maar een simpel Android toestel aanschaffen.Ramsesser schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:03:
[...]
Mijn S20+ 5G al 4 weken verkocht... geld ontvangen en die mensen maar wachten. Dus kom er zelf door in schande, problemen.![]()
Nu zadel je die koper op met jouw probleem. Had gewoon gewacht (met geld ontvangen) totdat je je nieuwe S22 hebt.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Hebben meer mensen dat de telefoon tijdens het bellen overschakelen naar speaker?
Ik heb dit probleem met een s22 en een s22 ultra.
Verkeerde topic
Ik heb dit probleem met een s22 en een s22 ultra.
Verkeerde topic
[ Voor 9% gewijzigd door JCreations op 17-03-2022 22:07 ]
Wat een domme opmerking zeg... is verkocht aan een collega op het werk, is begrip vol, maar ik voel mij er zelf niet goed bij.Frostbite schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:31:
[...]
Dat is je eigen keuze. Als ik jou was had ik die S20+ allang leeggemaakt en opgestuurd naar de koper. Dan zelf maar een simpel Android toestel aanschaffen.
Nu zadel je die koper op met jouw probleem. Had gewoon gewacht (met geld ontvangen) totdat je je nieuwe S22 hebt.
Nu doe je net of ik dom ben geweest en mijn keuze is om in deze situatie te zitten.
Trouwens, voor jou is u smartphone misschien maar iets om wat te bellen en wat te surfen... voormij is die een WERK instrument die ik niet zomaar weken kan missen of zomaar even overzet op een ander toestel.
Nog een goeie avond alvast!
Waar ik mijn 'domme' post lees je dat ik je dom vindt?!?Ramsesser schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:43:
[...]
Wat een domme opmerking zeg... is verkocht aan een collega op het werk, is begrip vol, maar ik voel mij er zelf niet goed bij.
Nu doe je net of ik dom ben geweest en mijn keuze is om in deze situatie te zitten.
Trouwens, voor jou is u smartphone misschien maar iets om wat te bellen en wat te surfen... voormij is die een WERK instrument die ik niet zomaar weken kan missen of zomaar even overzet op een ander toestel.
Nog een goeie avond alvast!
Aan wie je het verkocht hebt dat doet er niet toe. Je geeft zelf aan dat je jezelf er zelf ook niet lekker bij voelt ook al toont je collega begrip. Dat het je collega was had je er niet bijgezegd. Het had net zogoed iemand via Marktplaats kunnen zijn. Daarom zei ik alleen maar dat ik het anders zou doen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Als zo'n telefoon met specifieke en uitgebreide config zo belangrijk is, is het dan niet handiger om je "vorige" telefoon als backup te houden en deze 1 keer per maand weer even een tijdje aan te zetten om te updaten en te syncen? Ik leen om die reden mijn oude telefoon uit aan familie met de afspraak dat ik die weer kan terug vragen als het echt nodig is.Ramsesser schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:43:
[...]
Jaja, de mijne is vandaag binnengekomen. Heeft toch nog korter geduurd dan gedacht. Besteld op 23 februari. Hoop dat een ieder zijn toestel ook snel binnen komt
Oops verkeerde topic

[ Voor 97% gewijzigd door MeanDz op 18-03-2022 01:16 ]
Ok, is je vergevenFrostbite schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:00:
[...]
Waar ik mijn 'domme' post lees je dat ik je dom vindt?!?
Aan wie je het verkocht hebt dat doet er niet toe. Je geeft zelf aan dat je jezelf er zelf ook niet lekker bij voelt ook al toont je collega begrip. Dat het je collega was had je er niet bijgezegd. Het had net zogoed iemand via Marktplaats kunnen zijn. Daarom zei ik alleen maar dat ik het anders zou doen.
Het is echt zo random wat ze doen bij Samsung. Ik ben echt benieuwd wat de redenatie was om alleen de buds te verzenden.seanvdhoek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:55:
[...]
OMFG ik heb dus serieus nu net enkel de Galaxy Buds geleverd gekregen.....
@Daan1241
Ik had Samsung SD gisteravond nog gebeld met is er een S22U op voorraad, kleur/geheugen maakt niet uit. Ze vertelde dat alleen deze telefoon gewoon niet op voorraad is. Ik had haar ook verteld dat het wel misleidend is de webpagina, maar ze vertelde dat ze er mee bezig waren.seanvdhoek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:23:
[Afbeelding]
S22 Ultra 1 TB Graphite Black nu wel ineens weer leverbaar op website van Samsung
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik gewoon niet snap. Waarom kan dit bij Samsung US wel, maar Samsung BNL niet?
:fill(white):strip_exif()/f/image/I9BxkZX3kdnFEcHwcORrPSXd.png?f=user_large)
Snapdragon vs Exynos lijkt me daar.Robier schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:20:
[...]
Ik had Samsung SD gisteravond nog gebeld met is er een S22U op voorraad, kleur/geheugen maakt niet uit. Ze vertelde dat alleen deze telefoon gewoon niet op voorraad is. Ik had haar ook verteld dat het wel misleidend is de webpagina, maar ze vertelde dat ze er mee bezig waren.
Wat ik gewoon niet snap. Waarom kan dit bij Samsung US wel, maar Samsung BNL niet?
[Afbeelding]
Ik vind het bijna lachwekkend worden, hahaha. Lijkt mij gewoon weer een poging om je even tevreden te stellen omdat ze waarschijnlijk weten dat het nog een halve eeuw gaat duren totdat die telefoon er is. Maar als ze gewoon wat transparanter waren, zouden velen het denk ik veel meer waarderen.seanvdhoek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:55:
[...]
OMFG ik heb dus serieus nu net enkel de Galaxy Buds geleverd gekregen.....
@Daan1241
kreeg gisteren ineens volgende bericht van GSMWEB...j810215118 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:35:
[...]
Ja zit in hetzelfde bootje als dat jij zit, alleen heb ik hem op de 15e besteld... Tis maar weer even afwachten... Je hebt waarschijnlijk wel een goede deal icm je abbonnement gekregen.
Heb mijn kritiek wel ge-uit op de slechte communicatie vanuit GSMWEB bij de klantenservice. Je moet contstant zelf erachteraan bellen. Vanuit GSMWEB doen ze zelf niet pro-actief communiceren. Een simpele mail met een "tussentijdse" status zou niet verkeerd zijn.
Mij is gisteren ook verteld dat het nog 2 weken gaat duren.
Zie het maar zo, bij GSMWEB krijg je gratis een "Geduld-Training" erbij ....
-------------------------------------------------------------------
Geachte heer Tekkupeli,
Vervelend om te horen dat u uw toestel nog niet heeft ontvangen. Ik kan helaas geen order vinden waarvan u het toestel nog niet ontvangen heb. Zou u ons in een e-mail naar feedback@gsmweb.nl uw ordernummer kunnen toesturen zodat we samen naar een geschikte oplossing kunnen kijken?
Met vriendelijke groet,
Nathalie Heemeijer.
---------------------------------------------------------------------
Heb me ordernummer gisteren direct verstuurd, maar tot heden geeeeen terugkoppeling net als altijd.....
Niet best hoor... Hopelijk valt ie toch te herleiden en ondervind je hier geen vertraging van uiteindelijk.BT1973 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:49:
[...]
kreeg gisteren ineens volgende bericht van GSMWEB...
-------------------------------------------------------------------
Geachte heer Tekkupeli,
Vervelend om te horen dat u uw toestel nog niet heeft ontvangen. Ik kan helaas geen order vinden waarvan u het toestel nog niet ontvangen heb. Zou u ons in een e-mail naar feedback@gsmweb.nl uw ordernummer kunnen toesturen zodat we samen naar een geschikte oplossing kunnen kijken?
Met vriendelijke groet,
Nathalie Heemeijer.
---------------------------------------------------------------------
Heb me ordernummer gisteren direct verstuurd, maar tot heden geeeeen terugkoppeling net als altijd.....
Dag Ramsesser,Ramsesser schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:07:
Dag allen,
Groeten Ramsesser
Best eens polsen bij een Telenetmedewerker of ze kunnen checken op jouw klantnummer wat de status is.
Ik heb dit vorige week ook gedaan en bleek dat mijn toestel (S22+ 128gb Phantom Black) al op 26 februari was aangeboden. Nooit iets van Track&Trace ontvangen.
Telenet wast zijn handen in onschuld en kan mij geen bewijs bezorgen dat T&T effectief verzonden werd. Ondertussen is toestel terug gestuurd naar Telenet aangezien ik het niet afgehaald heb.
Earbuds ben ik sowieso kwijt aangezien ik nieuw toestel pas na 10 maart besteld heb. Enkel compensatie van 50 euro gekregen omdat korting nu 200 euro is ipv 250 euro. Ik probeer ook nog compensatie te krijgen voor nieuwe wachttijd en verlies Earbuds maar ik vrees ervoor...
Hopelijk niet hetzelfde amateurisme als bij mij... Zeer frustrerend als je weet dat je toestel al 3 weken in bezit zou gehad hebben. Maar had geen enkele wijze waarop ik dit kon weten...
/f/image/m3ojVoZFQkKaGPOvREnUeBIT.png?f=fotoalbum_large)
EINDELIJK
(volgende keer koop ik een telefoon die gewoon uit is...)
[ Voor 7% gewijzigd door amd187 op 18-03-2022 11:00 ]
Ik wil je niet uit je blije bubbel helpen, maar op die status staat de mijne al een week...
is al beter dan "volgende dag in huis" op de dag dat ik hem bestelde. ze staan sinds die datum nog altijd op voorradig bij samsung. Ik vind het ronduit valse reclame.dedominee schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:06:
Ik wil je niet uit je blije bubbel helpen, maar op die status staat de mijne al een week...
Bedankt he, zo net voor het weekend...dedominee schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:06:
Hoe vaak verstuurd Samsung telefoons? Ik doe iedere dag F5, maar misschien versturen ze maar 1 keer per week?
Dag: 24
Laatste status: Order voorbereiden
Besteld bij: Samsung ING portal
Orderdatum: 24-02-2022
Inhoud: S22+ 128Gb Phantom Black en S22 Phantom White 128Gb (+ 2 x gratis Buds Pro)
Zo misschien maar elke keer gebruiken en aanpassen indien nodig...
Inhoud: S22+ 128Gb Phantom Black en S22 Phantom White 128Gb (+ 2 x gratis Buds Pro)
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Goed plan, ik sluit mij hierop aan in een losse reactie! Zou mooi zijn als de rest het ook zo doet, wel zo overzichtelijk.Frostbite schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:26:
Update: op 17-3 naar status 'klaarmaken voor verzending', op 18-3 naar status 'onderweg'
Dag: 9
Laatste status: Onderweg (status 3/4)
Besteld bij: Samsung
Orderdatum: 08-03-2022
Inhoud: S22 Ultra 256Gb Green (+ 1x gratis Buds Pro)
Dag: 9
Laatste status: Onderweg (status 3/4)
Orderdatum: 08-03-2022
Inhoud: S22 Ultra 256Gb Green (+ 1x gratis Buds Pro)
[ Voor 25% gewijzigd door Lametje06 op 18-03-2022 16:01 ]
Ik ga een klacht indienen per post aan het hoofdkantoor (t.a.v. directie).Daan1241 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:27:
[...]
Ik vind het bijna lachwekkend worden, hahaha. Lijkt mij gewoon weer een poging om je even tevreden te stellen omdat ze waarschijnlijk weten dat het nog een halve eeuw gaat duren totdat die telefoon er is. Maar als ze gewoon wat transparanter waren, zouden velen het denk ik veel meer waarderen.
Niet dat ik er iets uit zal halen maar ben oprecht geïnteresseerd in wat/waarom/hoe het mamagament van Samsung Benelux hun besluiten maakt en neemt.
Waarom staat er bijv ook geen "niet op voorraad" melding meer bij een S22 Ultra 1 TB Black. Terwijl dit volgens mij nog de meeste schaarse variant is zowat.
Ik en nog een paar anderen met mij wachten nog steeds op dit model. Waarom dan in godsnaam weer de poort open zetten.... WHY? Ja financieel natuurlijk interessant voor Samsung maar eigenlijk dikke middelvinger naar je wachtende klanten
Dit dus. Dat het zo lang duurt snap ik misschien wel, het zou zo maar eens kunnen liggen aan een kapotte link in de productie van dit specifieke model. Maar wat mij het meeste frustreert is dat er kennelijk al enkele personen zijn (alsnog niet veel, maar ze zijn er) die hun 1TB model wel al binnen hebben, en die hebben veel later hun bestelling geplaatst. Ik wacht al sinds 9 februari maar heb tot op heden nog geen enkele keer kloppende informatie ontvangen. Één grote chaos daar, begin bijna te twijfelen of ik hem uberhaupt nog kan verwachten.seanvdhoek schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:46:
[...]
Ik ga een klacht indienen per post aan het hoofdkantoor (t.a.v. directie).
Niet dat ik er iets uit zal halen maar ben oprecht geïnteresseerd in wat/waarom/hoe het mamagament van Samsung Benelux hun besluiten maakt en neemt.
Waarom staat er bijv ook geen "niet op voorraad" melding meer bij een S22 Ultra 1 TB Black. Terwijl dit volgens mij nog de meeste schaarse variant is zowat.
Ik en nog een paar anderen met mij wachten nog steeds op dit model. Waarom dan in godsnaam weer de poort open zetten.... WHY? Ja financieel natuurlijk interessant voor Samsung maar eigenlijk dikke middelvinger naar je wachtende klanten
Dat je nog geduld heb zeg, had allang die 512gb opengemaakt en werk backups op usb gezet oidDaan1241 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:54:
[...]
Dit dus. Dat het zo lang duurt snap ik misschien wel, het zou zo maar eens kunnen liggen aan een kapotte link in de productie van dit specifieke model. Maar wat mij het meeste frustreert is dat er kennelijk al enkele personen zijn (alsnog niet veel, maar ze zijn er) die hun 1TB model wel al binnen hebben, en die hebben veel later hun bestelling geplaatst. Ik wacht al sinds 9 februari maar heb tot op heden nog geen enkele keer kloppende informatie ontvangen. Één grote chaos daar, begin bijna te twijfelen of ik hem uberhaupt nog kan verwachten.
Dag: 29
Laatste status: Order Voorbereiden
Orderdatum: 18-02-2022
Inhoud: S22 Ultra 256Gb Phantom Black (1 x gratis Buds Pro)
Laatste status: Order Voorbereiden
Orderdatum: 18-02-2022
Inhoud: S22 Ultra 256Gb Phantom Black (1 x gratis Buds Pro)
Hoe vaak per week ze verzendingen aanbieden aan de bezorger weet ik niet, maar ze krijgen maar 1x per week een lading telefoons binnen en wel op woensdag. En blijkbaar krijgen ze dan ook niet van elk model/kleur een lading binnen. Het verschilt dus per week welke ze binnen krijgen.Teletekst schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:25:
Hoe vaak verstuurd Samsung telefoons? Ik doe iedere dag F5, maar misschien versturen ze maar 1 keer per week?
Helaas is wat er "op voorraad" staat op de website ook geen indicatie van wat ze hebben.
En ik krijg net de Track and Trace van Dynalogic binnen.DheeradjS schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:26:
[...]
Vanochtend dezelfde status. (22+, 256GB, Zwart). Volledige bestelling inclusief extra accessoires schoot net ergens tussen 1600 en 1800 naar "Klaarmaken voor Verzenden". Geen email met een update, maar dat kan ik nog overzien.
**Incoherent Screaming**
Als ik hem eenmaal binnen heb kan die waarschijnlijk een week op m`n bureau liggen tot ik besluit er iets mee te doen...
dedominee schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:06:
/f/image/YzRcQFKBga6zK2xV9E41qcZ4.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door amd187 op 18-03-2022 17:28 ]
Die van mij is ook veranderd naar onderweg en heb ook track en trace nu. Binnen 1 dag van klaarmaken voor verzending, naar onderweg. Besteld op 8 maart.
Op zondag 20 maart 2022 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:
S22+ 256GB Graphite. besteld op 22-02-2022
S22+ 256GB Graphite. besteld op 22-02-2022
Heb jij 'm op 28 februari besteld?!
ja. Dat was de eerste dag dat er stond dat ie op voorraad zou zijn en de volgende dag in huis... en tot vandaag staat er nog altijd dat ze die op voorraad hebben

Ik heb exact dezelfde telefoon besteld op 25 februari bij Samsung zelf. Niet dat ik jou de telefoon niet gun, maar ik voel me wel echt belazerd worden door hen.amd187 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:30:
[...]
ja. Dat was de eerste dag dat er stond dat ie op voorraad zou zijn en de volgende dag in huis... en tot vandaag staat er nog altijd dat ze die op voorraad hebben
Ik snap je frustratie. Ik vind het echt belachelijk hoe ze het aanpakken. Sommige mensen die hem dag 1 hebben gepreordered, wachten ook nog altijd volgens mij.Hollander29 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:35:
[...]
Ik heb exact dezelfde telefoon besteld op 25 februari bij Samsung zelf. Niet dat ik jou de telefoon niet gun, maar ik voel me wel echt belazerd worden door hen.
Levertijd van de exclusieve kleuren van Samsung is van 3-4 weken aangepast naar 6-7 weken:
:fill(white):strip_exif()/f/image/HvkNPQjkCaIJnVdoYwFVVsC0.png?f=user_large)
Zending is bij Dynalogic aangemeld!
Laatste status: Onderweg (per 18-3)
Besteld bij: Samsung (ING)
Orderdatum: 23-02-2022
Inhoud: S22+ 256Gb Graphite (+ 1x gratis Buds Pro)
Yes bij mij ook!MischaBoender schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:47:
Zending is bij Dynalogic aangemeld!
Dag: 33
Orderdatum: 14-02-2022
Inhoud: S22U 128GB Graphite (+ 1x gratis Buds Pro)
Potverdorie, mijne ook! Zondag geleverd, lees ik. Gefeliciteerd aan ons beiden!
Laatste status:
Telefoon: Order voorbereiden
Hoesje: Order voorbereiden
Earbuds: donderdag 17 maart bezorgd (waarom los geleverd? Geen idee!)
Besteld bij: Samsung (via ING Portal)
Orderdatum: 13-02-2022
Inhoud: S22U 1 TB Phantom Black
Laatste status:
Telefoon: Order voorbereiden
Hoesje: Order voorbereiden
Earbuds: donderdag 17 maart bezorgd (waarom los geleverd? Geen idee!)
Besteld bij: Samsung (via ING Portal)
Orderdatum: 13-02-2022
Inhoud: S22U 1 TB Phantom Black
Samsung streeft er naar binnen 9 weken de Buds Pro te versturen.
Wat is beetje de ervaring met Samsung en promotie opsturen?
Wat is beetje de ervaring met Samsung en promotie opsturen?
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Aan alle mensen die de kleine variant bij Telenet hebben besteld en aan het wachten zijn, je bent niet alleen. 22 februari de S22 128GB Green besteld. Sinds 25 februari staat op hun website wel aangegeven dat het 2 tot 4 weken kan duren, dus hopelijk komt die volgende week aan. Na dit topic te hebben gelezen wel iets minder hoopvol

Als ik kijk op de site van T-Mobile dan duurt het nog wel even. Beide toestellen hebben een levertijd van 9 tot 10 weken (!!!) Als je besteld hebt op 11-2.
Dus ik kom met 24-2 uit op eind april.... *Insert hele diepe zucht....
Misschien dat we hem eerder krijgen omdat we hem bij Samsung besteld hebben maar toch...
Dus ik kom met 24-2 uit op eind april.... *Insert hele diepe zucht....
Misschien dat we hem eerder krijgen omdat we hem bij Samsung besteld hebben maar toch...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
vandaag mn s22 ultra 512 black binnen gekregen in combi met de oordopjes!
dreester schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:54:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Gisteren bezorgd!Laidback Luc schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:42:
[...]
Yes bij mij ook!
Orderdatum: 14-02-2022
Inhoud: S22U 128GB Graphite (+ 1x gratis Buds Pro)
:strip_exif()/f/image/khPKdarl07ZbaCgUKTGpZttX.jpg?f=fotoalbum_large)
Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order