Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

olson schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:57:
[...]

Je doet een hoop aannames.

Het pakketje is open gemaakt. Niet het doosje. 8)7 dus wat is mijn fout?
Ik kan lezen wat aan de zijkant staat van de doos. |:(
Dan besluit ik dat ik toch geen ultra wil omdat me die gewoon te groot (ondanks het mega voordeel).
En ga ik het netjes oplossen met de klantenservice die me vandaag gaat terug bellen om niet achteraan in de wachtlijst te komen voor de s22+ ondanks dat ik dat ding dan "gewoon" terug stuur.
Staat er op de bon hetzelfde IMEI nummer of een ander nummer? Maar goed dat je belt. Geloof maar dat het bij Belsimpel toch ook wel druk zal zijn ;)

Misschien krijg je voor je eerlijkheid een tegoedbon oid. Dat zou ze dan wel sieren.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejfie147
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 15:45
Xavier.V schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:52:
[...]

Dan doet Orange het nog slechter, daar krijg je enkel informatie door er zelf voor te bellen of langs de winkel te gaan.
Op 12/2 een pre order geplaatst en de enige updates die ik krijg zijn er door dat ik er zelf voor bel..
Hier in België juist hetzelfde bij Proximus...Is echt een lachertje aan het worden hun communicatie naar mij toe. :'( Op 22/02 een pre-order gedaan van een S22 Ultra 256gb Burgundy Red. Tot op heden nog niks ontvangen. Als ik nu kijk op hun site, was hij beschikbaar; tot op het moment dat je betaald hebt en kiest voor de levering. Dan is hij plots niet meer in voorraad 8)7 8)7. Dat is in mijn ogen puur om klanten te lokken. Wij, met ons gezin, hebben daar vaste telefonie & internet & 3 gsm-nummers lopen, betalen dus maandelijks meer dan genoeg aan Proximus. Als ik dan bel (reeds 6x) dan is hij zogezegd klaar voor verzending. |:(
Ik weet het niet meer....

Groeten Davy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:29
Hmm, vreemd. Als ik nu bij mijn bestelling op mobiel.nl kijk dan staat er in het orderstatus-tabblad helemaal geen verwachte datum meer bij. Hier stond voorheen nog dat er meer informatie zou komen over 1-2 weken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aVLhj6vVSV197JbsyUIN1QDNUFY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gGIAodwXLuaMCIxhMzoDnsY9.png?f=user_large

Iemand anders dit ook gehad?

EDIT: De telefoon staat er nu weer in, maar het vak met de verwachte levertijd is leeg... Heel vreemd.

EDIT 2: Krijg zojuist een mail, hij komt eraan! S22 Ultra 256GB groen, besteld op 28 februari. (nog met korting)

[ Voor 20% gewijzigd door XpanD op 14-03-2022 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
XpanD schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:31:
Hmm, vreemd. Als ik nu bij mijn bestelling op mobiel.nl kijk dan staat er in het orderstatus-tabblad helemaal geen verwachte datum meer bij. Hier stond voorheen nog dat er meer informatie zou komen over 1-2 weken.

[Afbeelding]

Iemand anders dit ook gehad?

EDIT: De telefoon staat er nu weer in, maar het vak met de verwachte levertijd is leeg... Heel vreemd.

EDIT 2: Krijg zojuist een mail, hij komt eraan! S22 Ultra 256GB groen, besteld op 28 februari. (nog met korting)
Je moet een gratis hoesje of oplader vragen bij mobiel.nl voor de vertraging. Zijn nogal gierig daar terwijl Belsimpel meteen een hoesje cadeau deed voor het ongemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:29
Daan2020 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:15:
[...]

Je moet een gratis hoesje of oplader vragen bij mobiel.nl voor de vertraging. Zijn nogal gierig daar terwijl Belsimpel meteen een hoesje cadeau deed voor het ongemak!
Net iets meer dan twee weken is toch prima? Het lijkt voor de meeste mensen hier helaas een stuk langer te duren. De status was even verwarrend, maar ik vind dit tot nu toe eigenlijk heel netjes lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Daan2020 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:15:
[...]

Ik moet mijn bestelling van Belsimpel nog binnenkrijgen (Belsimpel zegt over 2 weken). Hebben ze ergens gezegd dat iedereen een hoesje krijgt of moet je zelf even aan de bel trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
Rubii18 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:47:
[...]
Ik moet mijn bestelling van Belsimpel nog binnenkrijgen (Belsimpel zegt over 2 weken). Hebben ze ergens gezegd dat iedereen een hoesje krijgt of moet je zelf even aan de bel trekken?
Zelf aan de bel trekken! Heb voucher twv 35 euro gehad om een hoes van uit te kiezen. Gewoon aangeven dat je al heel lang erop wacht en mensen die het zelfs later besteld hebben het nu wél al hebben en jij niet! Evt dreigen met annuleren. Moet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan2020
XpanD schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:45:
[...]

Net iets meer dan twee weken is toch prima? Het lijkt voor de meeste mensen hier helaas een stuk langer te duren. De status was even verwarrend, maar ik vind dit tot nu toe eigenlijk heel netjes lopen.
Vind ik niet. De bedoeling van een pre order is dat je het eerder in handen hebt dan "de rest". Het is gewoon dat er zóveel korting op de preorder zat, anders regende het allang annuleringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-01 14:35
Juist mailtje van postNL gekregen dat mijn s22 ultra 512gb green besteld op 12 februari bij Telenet aangemeld is bij hen, vorig toestel betekende dit dus morgen een levering. Hopelijk is het wachten dan eindelijk voorbij! Nog mensen nu eindelijk iets van telenet gehoord? Misschien hebben ze dan toch eindelijk een levering gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20-06-2024
2 weken geleden contact gehad met samsung, werd verteld dat hij volgende week (dus inmiddels is dit afgelopen week) geleverd zou worden. Maar niks ontvangen. Zojuist nogmaals contact opgenomen via twitter, en weer werd mij verteld dat de telefoon volgende week zou worden geleverd. Ik voel me wel een beetje aan het lijntje gehouden.. maar ja. Zo staan ze er nu dus voor bij samsung.com

(ultra/1tb/black via samsung.com)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Daan1241 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:21:
2 weken geleden contact gehad met samsung, werd verteld dat hij volgende week (dus inmiddels is dit afgelopen week) geleverd zou worden. Maar niks ontvangen. Zojuist nogmaals contact opgenomen via twitter, en weer werd mij verteld dat de telefoon volgende week zou worden geleverd. Ik voel me wel een beetje aan het lijntje gehouden.. maar ja. Zo staan ze er nu dus voor bij samsung.com

Balen! Hoop dat je de 1TB nu echt snel geleverd krijgt. Nog geen spijt van mijn annulering trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandomia
  • Laatst online: 14-03-2022
Sisatitans schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:44:
Juist mailtje van postNL gekregen dat mijn s22 ultra 512gb green besteld op 12 februari bij Telenet aangemeld is bij hen, vorig toestel betekende dit dus morgen een levering. Hopelijk is het wachten dan eindelijk voorbij! Nog mensen nu eindelijk iets van telenet gehoord? Misschien hebben ze dan toch eindelijk een levering gehad.
Same, PostNL gekregen voor mijn S22 256GB White besteld op 19 februari bij Telenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
TheBoneCollector schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:30:
[...]

Balen! Hoop dat je de 1TB nu echt snel geleverd krijgt. Nog geen spijt van mijn annulering trouwens
Dankje, ik hoop het ook. Want die 512gb die hier nog ongeopend op mijn bureau ligt ziet er steeds aantrekkelijker uit... Maar ik ben van plan om hem de komende aantal jaar nog wel te gaan gebruiken, dus daarom lijkt 512gb mij niet genoeg.. Maar hetzelfde dacht ik over mijn note9 van 512gb, en 2.5 jaar later vervang ik hem alsnog.. Zou ik hem dan alsnog annuleren en gewoon voor de 512gb variant gaan..? Misschien wacht ik nog twee (hele lange) weken voordat ik de knoop doorhak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCRLCS
  • Laatst online: 04-04-2022
Dit forum de laatste weken met veel aandacht gelezen en mij lid gemaakt om mijn ervaring met Telenet toch maar te delen.

Op 19/02 een S22+ 128 phantom black besteld. Op 24/02 bestelbevestiging gekregen van Telenet met melding dat een T&T van PostNL nog zou volgen.

Nadien om de zoveel dagen via WhatsApp / FB Messenger / telefoon contact opgenomen met diensten van Telenet. Telkens hetzelfde antwoord: veel vertraging vanwege grote populariteit.

Vandaag opnieuw via Messenger gevraagd wat de status is. Wat blijkt nu: toestel werd aangeboden op 26/02 (ik was niet thuis) en verzonden naar een PostNL-punt. Daar werd het niet afgehaald en dus geretourneerd.

Ik ben 1000 procent zeker dat ik nooit een T&T ontvangen heb (alle mailboxen bijna dagelijks gecheckt, inclusief spam) maar toestel ben ik dus kwijt en men betaalt mij vandaag terug. Het feit dat ik meerdere keren gepolst heb naar de status maar men mij nooit gemeld heeft dat de levering al bezig was, valt moeilijk uit te leggen.

Grote nadeel: promotie van februari bestaat niet meer (toestelkorting van 250 euro) en geen gratis earbuds meer. Lang wachten zal ook weer het geval zijn.

Ondertussen klacht ingediend bij Telenet maar ik vrees het ergste. Ik hoop dat er niet nog meer lotgenoten zijn want dit is wel heel erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Daan1241 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:43:
[...]

Dankje, ik hoop het ook. Want die 512gb die hier nog ongeopend op mijn bureau ligt ziet er steeds aantrekkelijker uit... Maar ik ben van plan om hem de komende aantal jaar nog wel te gaan gebruiken, dus daarom lijkt 512gb mij niet genoeg.. Maar hetzelfde dacht ik over mijn note9 van 512gb, en 2.5 jaar later vervang ik hem alsnog.. Zou ik hem dan alsnog annuleren en gewoon voor de 512gb variant gaan..? Misschien wacht ik nog twee (hele lange) weken voordat ik de knoop doorhak.
Ik herken je twijfel. Mijn N20U heeft totaal 512gb (256 intern en 256 microSD) en heb nu 216gb in gebruik (84 intern en 132 microSD). En ik maak veel foto's en gooi niets weg (3 kids :+ ). Als ik nu een S22U overneem van iemand zal het de 512 zijn,kan ik nog lang genoeg mee door. Kijk anders even naar wat je nu in gebruik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
TheBoneCollector schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:00:
[...]

Ik herken je twijfel. Mijn N20U heeft totaal 512gb (256 intern en 256 microSD) en heb nu 216gb in gebruik (84 intern en 132 microSD). En ik maak veel foto's en gooi niets weg (3 kids :+ ). Als ik nu een S22U overneem van iemand zal het de 512 zijn,kan ik nog lang genoeg mee door. Kijk anders even naar wat je nu in gebruik heb.
Haha in dat geval heb je denk ik voorlopig nog wel even genoeg aan 512gb. Op dit moment heb ik een bijna volle SD kaart van 128gb in mijn note9 met 512gb waarvan zo'n 80% vol staat aan backups, foto's, en videos. Vooral veel backups aangezien ik die voor werk nodig heb. En omdat de s22 ultra nog veel hogere resolutie/kwaliteit foto's kan nemen denk ik dat hij dan ook veel sneller vol raakt. Toch bedankt voor je redenatie, het is het proberen waard, maar misschien toch verstandig om het nog even twee weekjes aan te kijken (en wat in te krimpen met oude foto's, whahaha) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
  • Laatst online: 15-08 23:48
Waar ik mij over verbaas, is dat het logistieke probleem al langer dan een maand bekend is en er nog steeds niet meer informatie valt te geven! Oke, als je het logistieke probleem zelf niet op kan lossen: kan gebeuren. Maar zorg dan dat je alles eromheen zo inricht dat mensen in ieder geval weten waar ze aan toe zijn. Shame on you Samsung.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_nwqND4s4sRzq9d8jhhJa5JEfA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ly0ivK8LAzjpptnVBSNQVjWD.jpg?f=fotoalbum_large

Oja en credits voor het melding maken van dit probleem.. moeten meer klantenservice medewerkers doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/seyPs4Gfy6efJdk9ARzcpgf4RZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rSSIN0KCSf2FB7OVtuxLVAeJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Lametje06 op 14-03-2022 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

DCRLCS schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:46:
Dit forum de laatste weken met veel aandacht gelezen en mij lid gemaakt om mijn ervaring met Telenet toch maar te delen.

Op 19/02 een S22+ 128 phantom black besteld. Op 24/02 bestelbevestiging gekregen van Telenet met melding dat een T&T van PostNL nog zou volgen.

Nadien om de zoveel dagen via WhatsApp / FB Messenger / telefoon contact opgenomen met diensten van Telenet. Telkens hetzelfde antwoord: veel vertraging vanwege grote populariteit.

Vandaag opnieuw via Messenger gevraagd wat de status is. Wat blijkt nu: toestel werd aangeboden op 26/02 (ik was niet thuis) en verzonden naar een PostNL-punt. Daar werd het niet afgehaald en dus geretourneerd.

Ik ben 1000 procent zeker dat ik nooit een T&T ontvangen heb (alle mailboxen bijna dagelijks gecheckt, inclusief spam) maar toestel ben ik dus kwijt en men betaalt mij vandaag terug. Het feit dat ik meerdere keren gepolst heb naar de status maar men mij nooit gemeld heeft dat de levering al bezig was, valt moeilijk uit te leggen.

Grote nadeel: promotie van februari bestaat niet meer (toestelkorting van 250 euro) en geen gratis earbuds meer. Lang wachten zal ook weer het geval zijn.

Ondertussen klacht ingediend bij Telenet maar ik vrees het ergste. Ik hoop dat er niet nog meer lotgenoten zijn want dit is wel heel erg frustrerend.
Volgens mij is er nog geen enkele S22 / S22+ of S22U uitgeleverd met 128GB. Ik maak zelf gebruik van de PostNL app (weet niet of die in België hetzelfde werkt als in NL) , maar daar zie ik al gelijk als er een pakketje wordt aangemeld op mijn adres en kan ik hem helemaal volgen.

Als hij naar een PostNL punt zou zijn gestuurd dan krijg je toch ook een niet-thuis-kaartje in de bus.
Het lijkt me een beetje een smoes en als je eerder zou hebben besteld je dus gewoon recht blijft houden op je toestel en je gratis galaxy buds Pro.
Laat ze maar een bewijs sturen dat ze je het toestel opgestuurd hebben (trackingcode) hebben ze die niet dan weet je genoeg.

Wel vreemd dat een bedrijf je zo probeert te foppen. Ik zou daar weggaan zodra het kan...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:47
TheBoneCollector schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:00:
[...]

Ik heb heeeeel veel foto's maar toch een 128 GB versie besteld, hoezo ? Simpel, de foto's worden automatisch op mijn NAS gezet :) En overal met eender welk toestel te raadplegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
pandomia schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:35:
[...]

Same, PostNL gekregen voor mijn S22 256GB White besteld op 19 februari bij Telenet.
Vandaag ook de verlossende mail, toestel besteld op 15-02 zou eindelijk vandaag verzonden worden ...

Wat snel hé ..... NOT :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pandomia
  • Laatst online: 14-03-2022
Mr Dynamic schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:49:
[...]

Vandaag ook de verlossende mail, toestel besteld op 15-02 zou eindelijk vandaag verzonden worden ...

Wat snel hé ..... NOT :X
Idd, ik ging ze vandaag nog bijna uitschelden via Whatsapp omdat het exact zelfde model al sinds 2 weken verkrijgbaar is via bol.com met als levertijd 'morgen in huis'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lametje06
pandomia schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:54:
[...]

Idd, ik ging ze vandaag nog bijna uitschelden via Whatsapp omdat het exact zelfde model al sinds 2 weken verkrijgbaar is via bol.com met als levertijd 'morgen in huis'.
Precies dit.. als je bij de Samsung site kijkt bij 'waar te verkrijgen' dan staat de S22 ultra groen 256gb bij veel bedrijven gewoon 'op voorraad'. Nou dus mooi niet hè! Bij mij stond enkel de melding: verzending kan 3 dagen duren. Dat was prima geweest 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCRLCS
Frostbite schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:44:
[...]

Volgens mij is er nog geen enkele S22 / S22+ of S22U uitgeleverd met 128GB. Ik maak zelf gebruik van de PostNL app (weet niet of die in België hetzelfde werkt als in NL) , maar daar zie ik al gelijk als er een pakketje wordt aangemeld op mijn adres en kan ik hem helemaal volgen.

Als hij naar een PostNL punt zou zijn gestuurd dan krijg je toch ook een niet-thuis-kaartje in de bus.
Het lijkt me een beetje een smoes en als je eerder zou hebben besteld je dus gewoon recht blijft houden op je toestel en je gratis galaxy buds Pro.
Laat ze maar een bewijs sturen dat ze je het toestel opgestuurd hebben (trackingcode) hebben ze die niet dan weet je genoeg.

Wel vreemd dat een bedrijf je zo probeert te foppen. Ik zou daar weggaan zodra het kan...
Er is wel degelijk een T&T code maar nooit een mail hierover ontvangen. Ook geen niet-thuis-kaartje gekregen. Zonder T&T code kon ik dus in de eerste plaats niet opvolgen waar mijn bestelling was, ook niet via de app. Enkel telkens opnieuw de melding dat er grote vertraging was en ik code zou ontvangen zodra bestelling vertrok. Al meerdere keren gevraagd of ze mij bewijs kunnen bezorgen van verzending T&T naar mijn e-mail maar men kan mij niets bezorgen en verwees mij door naar de klachtendienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:54
Mocht iemand geinteresseerd zijn in de S22+ statussen:
Mijn S22+ 256GB Groen besteld op 10-feb bij Belsimpel is gisteren bij mij thuis aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
Kan aan mij liggen, maar ik heb nog vrijwel geen uitleveringen voorbij zien komen van de S22+ 256GB vanuit Vodafone.

Iemand al de S22+ 256 van Vodafone binnen?

Ik heb de S22+ 256 in het groen op 3-3 besteld bij Vodafone

Lead, follow, or get out the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xvalentina schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 04:59:
[Afbeelding]

Mijn roze s22 (de "gewone") word vandaag gelukkig gewoon bezorgd *O*. Zou het aan de kleur liggen?

Ik heb hem via de welbekende samsungportal besteld op 15 februari
Het zal de kleur wel zijn, want hier komt een op exact dezelfde manier en twee dagen eerder bestelde graphite S22 pas vandaag binnen! Dat is met de 2 dagen er bij gerekend, 19 dagen later dan de roze.. en het heeft dus 29 dagen in totaal geduurd.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2022 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubii18
  • Niet online
BooYooToo schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:57:
Mocht iemand geinteresseerd zijn in de S22+ statussen:
Mijn S22+ 256GB Groen besteld op 10-feb bij Belsimpel is gisteren bij mij thuis aangekomen.
Hier de 16e exact dezelfde besteld en dus nu als datum de 26e maart gekregen. Moet helaas iets langer wachten dus.

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
  • Laatst online: 08-09 20:55
Daan2020 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:53:
[...]

Zelf aan de bel trekken! Heb voucher twv 35 euro gehad om een hoes van uit te kiezen. Gewoon aangeven dat je al heel lang erop wacht en mensen die het zelfs later besteld hebben het nu wél al hebben en jij niet! Evt dreigen met annuleren. Moet lukken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8sytklhVOPvAe0vEsOl9sZVSGcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/scwLO4tVjGEyauW6kPHS4xiB.jpg?f=fotoalbum_large

Doen ze bij mobiel.nl vrij weinig mee als je klaagt erover blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
Michelh schreef op maandag 14 maart 2022 @ 19:17:
[...]

[Afbeelding]

Doen ze bij mobiel.nl vrij weinig mee als je klaagt erover blijkbaar
Ja mobiel.nl doet wel moeilijk zoals ik al zei, belsimpel niet. Bij mobiel.nl vertelden ze me wel dat ze nog aan het beslissen zijn of ze een gratis hoes voor het ongemak gaan weggeven, ik zou het nog horen als het zo was. Dus die kan je ook nog eff opgooien, of ze daar al over uit zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Daan1241 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:10:
[...]

Haha in dat geval heb je denk ik voorlopig nog wel even genoeg aan 512gb. Op dit moment heb ik een bijna volle SD kaart van 128gb in mijn note9 met 512gb waarvan zo'n 80% vol staat aan backups, foto's, en videos. Vooral veel backups aangezien ik die voor werk nodig heb. En omdat de s22 ultra nog veel hogere resolutie/kwaliteit foto's kan nemen denk ik dat hij dan ook veel sneller vol raakt. Toch bedankt voor je redenatie, het is het proberen waard, maar misschien toch verstandig om het nog even twee weekjes aan te kijken (en wat in te krimpen met oude foto's, whahaha) ;)
:) begrijp je keuze voor 1TB, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21:51
DCRLCS schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:46:

Heb ditzelfde ook gehad bij Telenet alleen met een betere afloop. Op 18/02 bestelbevestiging gekregen dus zat ik ook te wachten op een mail van post nl. Heel de dag niks gehad en volgende dag(zaterdag) ook nog niet dus dacht dan zal het voor maandag zijn. En toch stond postnl die zaterdag voor de deur met mijn S22 ultra. Dacht toen ook van wat als ik niet thuis was dan had ik nooit iets geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
Daan2020 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 19:31:
[...]

Ja mobiel.nl doet wel moeilijk zoals ik al zei, belsimpel niet. Bij mobiel.nl vertelden ze me wel dat ze nog aan het beslissen zijn of ze een gratis hoes voor het ongemak gaan weggeven, ik zou het nog horen als het zo was. Dus die kan je ook nog eff opgooien, of ze daar al over uit zijn.
Ik wacht tot ik de eerste hoor aan wie ze dat als compensatie hebben gedaan en ga dat dan gebruiken tegen hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Zijn er nog mensen die updates of telefoons hebben ontvangen via Samsung?
Bij mij nog steeds geen wijziging in de status, maar ik lees eigenlijk ook niet veel leveringen vanuit Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Teletekst schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:51:
Bij mij nog steeds geen wijziging in de status, maar ik lees eigenlijk ook niet veel leveringen vanuit Samsung.
Niets. Status staat nog steeds op "Order voorbereiden" en er staat "Wordt verstuurd op 4 maart".

Volgens de Samsung socials moeten we onze mail in de gaten houden maar na bestellen nog geen enkele mail gehad.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
Frostbite schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:32:
[...]

Niets. Status staat nog steeds op "Order voorbereiden" en er staat "Wordt verstuurd op 4 maart".

Volgens de Samsung socials moeten we onze mail in de gaten houden maar na bestellen nog geen enkele mail gehad.
Hetzelfde bij mij.. geen mails tot heden en status staat op 'in behandeling' en 'wordt verstuurd op 8 maart'. Blijf het vreemd vinden, omdat er bij Samsung nog steeds 'op voorraad' bij bepaalde toestellen staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stitch1976
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-03-2022
Daan1241 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:21:

Heb vandaag mijn ultra/1tb/black via Samsung ontvangen - earbuds pro ontbraken wel, ben benieuwd wanneer dat in orde raakt. Order geplaatst op 10/02.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lametje06
stitch1976 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:44:
[...]

Heb vandaag mijn ultra/1tb/black via Samsung ontvangen - earbuds pro ontbraken wel, ben benieuwd wanneer dat in orde raakt. Order geplaatst op 10/02.
Stonden de Earbuds wel op je online order, of daar ook niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robier
  • Laatst online: 27-02-2023
[...]

Wanneer was jouw eerste status verandering? Ik heb dezelfde telefoon besteld op 9 februari, maar tot op heden nog steeds op status in bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvZon
Bij mij staat er nog steeds dat de bestelling 24 februari 2022 verzonden wordt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michelh
RickvZon schreef op maandag 14 maart 2022 @ 23:27:
[...]

Bij mij staat er nog steeds dat de bestelling 24 februari 2022 verzonden wordt...
Ik heb zo een vermoeden dat ze dat niet meer gaan halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
[...]

Ongelofelijk, dan werken ze dus blijkbaar niet FIFO, aangezien ik mijne op 9feb had besteld, exact hetzelfde model. Evengoed wens ik je natuurlijk veel plezier met je nieuwe telefoon, zal dan voor mij vast ook niet zo lang meer duren (hoop ik :P). Ik neem aan dat je wel van tevoren een mail kreeg over de verzending en track&trace, of kwam hij zonder aankondiging aan? En had je via samsung.com besteld, of via samsung's enhanced partner program? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan1241
Michelh schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 00:37:
[...]

Ik heb zo een vermoeden dat ze dat niet meer gaan halen 8)7
Whahaha, dat hangt er vanaf. Ze hebben nog een maandje of 10 om het waar te maken. Er stond tenslotte geen jaartal bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stridder
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-04-2022
Lametje06 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:43:
[...]

Hetzelfde bij mij.. geen mails tot heden en status staat op 'in behandeling' en 'wordt verstuurd op 8 maart'. Blijf het vreemd vinden, omdat er bij Samsung nog steeds 'op voorraad' bij bepaalde toestellen staat.
Ja dat zegt blijkbaar ook helemaal niks, ik heb die van mij besteld terwijl die "op voorraad" zou zijn. Er staat "Wegens drukte kan de bezorging van je bestelling 3 dagen duren." Die 3 dagen zijn natuurlijk ook al lang voorbij en staat nog steeds op "in behandeling"/ "bestelling geplaatst"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauki
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 21:03
Ik heb hem binnen via belsimpel. De Samsung s22 ultra 256 mb in het groen.

De earbuds niet, maar dat gaat dus via samsung begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 19:55
Iemand al de S22+ 256 graphite via Samsung binnen?

Mijne besteld op 22-02-2022.

Bestel status op Personaliseren sinds 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:19
shinie schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:09:
Iemand al de S22+ 256 graphite via Samsung binnen?

Mijne besteld op 22-02-2022.

Bestel status op Personaliseren sinds 2 weken.
Ik heb dezelfde op 23-02 besteld en is sinds vorige week van Personaliseren af, maar heeft nog geen nieuwe status...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een graphite S22 ontvangen uit de Samsung store (partner portal), maar er zijn ook mensen die 3 weken geleden al S22's (de gewone) hebben ontvangen uit de store; besteld op 13 en 15 februari..
Er is over het algemeen geen pijl op te trekken omdat, denk ik, het golven van batches zijn; palletje kleurtje hier, palletje 512gb daar, dit land dat land etc. En het zijn 3 modellen, helpt ook niet.
Een special kleurtje uit de Samsung shop duurt nog dik een week of 2 langer dan de standaard kleuren; maar alweer; niets is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robier
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:49:
[...]
Een special kleurtje uit de Samsung shop duurt nog dik een week of 2 langer dan de standaard kleuren; maar alweer; niets is zeker.
Zo zou het moeten zijn, als er een oneindig aantal van dat type toestel op voorraad zou zijn, maar er is juist een enorm tekort.

Speciale Samsung kleur kan juist een voordeel zijn, aannemend dat je het in de eerste dagen van pre-order hebt besteld. Juist omdat mensen de speciale samsung kleur meden vanwege de langere levertijd, kan je dus als een van de eersten aan de beurt zijn.

Er is een reden waarom mensen met een speciale kleur hun telefoon eerder ontvangen dan de mensen met een standaard kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik had gisteren nog eens navraag gedaan bij Samsung omdat mijn S22U 128GB graphite ook al een hele tijd op personaliseren staat. (14/2 besteld) Ik kreeg terug dat ze verwachten deze en volgende week de S22U's uit te gaan leveren.. Ik heb nog voor de zekerheid gevraagd of het om een bepaalde config gaat maar zij zegt alle versies omdat ze een vertraging hebben opgelopen.. Nou ik ben benieuwd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Vandaag komt binnen: Samsung Galaxy S22 Ultra Burgundy 256GB vanuit Belsimpel
Besteld op 17 februari.
2x uitgesteld geweest van 5 naar 12 maart. Afgelopen zondag konden ze nog geen uitspraak doen en maandag was hij binnen. Nog geprobeerd te switchen naar de 512GB (was op voorrraad) maar dat was allemaal moeilijk, verlopen kortingscode, bla bla bla. Uiteindelijk net zo snel binnen, dus tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsr440
  • Laatst online: 20-04-2022
Rubii18 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 17:08:
[...]

Thanks! Meteen gekeken en bij mij staat er nu "Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 25-03-2022"... Nog minstens 2 hele weken dus. Maar op zich wel fijn om een indicatie te hebben! Besteld op 16-02.
Mijn leverdatum is zojuist ook versprongen naar 25/03, terwijl er dagenlang 18/03 heeft gestaan. Jij nog een update?
Vertraging kan gebeuren en dat is op zich niet erg (alleen jammer), maar ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel onduidelijkheid over het geheel is bij vrijwel alle kanalen (Belsimpel, Samsung, providers, etc.). Als je de 18e waarschijnlijk niet haalt, meldt dan gewoon een realistischere datum zodat mensen weten waar ze aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robier schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:56:
[...]

Zo zou het moeten zijn, als er een oneindig aantal van dat type toestel op voorraad zou zijn, maar er is juist een enorm tekort.

Speciale Samsung kleur kan juist een voordeel zijn, aannemend dat je het in de eerste dagen van pre-order hebt besteld. Juist omdat mensen de speciale samsung kleur meden vanwege de langere levertijd, kan je dus als een van de eersten aan de beurt zijn.

Er is een reden waarom mensen met een speciale kleur hun telefoon eerder ontvangen dan de mensen met een standaard kleur.
Inderdaad heb ik mensen zeer snel een graphite S22 ultra zien krijgen.
Hier het toestel 29 dagen na de pre-order van een speciaal kleurtje (graphite normale s22) mogen ontvangen.. wat wel in lijn is met waar Samsung op gewezen heeft.

Ach ja er zijn ook maar pak-hem-beet een 50 varianten van de S22(+) en Ultra te bestellen; dat helpt ook niet echt. Het is een recept voor directe tekorten èn 'overschotten' juist in de pre-order periode en in de eerste fase van uitlevering.
Om dit tegen te gaan kun je in alleen een speciaal kleurtje bestellen als fabrieksorder: dus die lopende band gaat pas lopen als Samsung zeker is van aflevering.
Ik vermoed dat de Samsung fabriek dit proces wel eens overslaat en gewoon batches heeft van speciale kleuren en die dan plots kan uitleveren. Tot het op is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michelh
Ik spreek voor mij persoonlijk natuurlijk, maar ik heb er niet eens moeite mee dat er een chip tekort is en dat daar veel uit voortvloeit.
Alleen als ze vanaf het begin gewoon duidelijk en open waren geweest dan was er niet zoveel frustratie geweest van mijn kant uit
"hey iedereen, de pre order gaat binnenkort beginnen, we gaan ze uitleveren op basis van wie het eerst besteld heeft. Door chip tekorten kan het helaas wat langer duren dan je normaal van ons gewend bent maar we doen ons best voor je. Je kunt je plek in de wachtrij bekijken via onze website. Het spijt ons en we hopen op jullie begrip. Alvast veel plezier met je aankoop "

En dan waren we denk ik allemaal ( ik zeker) gewoon best tevreden geweest over hoe ze het aan hadden gepakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubii18
  • Niet online
dsr440 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:35:
[...]

Mijn leverdatum is zojuist ook versprongen naar 25/03, terwijl er dagenlang 18/03 heeft gestaan. Jij nog een update?
Vertraging kan gebeuren en dat is op zich niet erg (alleen jammer), maar ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel onduidelijkheid over het geheel is bij vrijwel alle kanalen (Belsimpel, Samsung, providers, etc.). Als je de 18e waarschijnlijk niet haalt, meldt dan gewoon een realistischere datum zodat mensen weten waar ze aan toe zijn.
Ik heb zelf contact opgenomen met Belsimpel, omdat iemand hier aangaf dat ze soms een kleine compensatie bieden. In het antwoord gaven ze aan dat ze de 25e een batch binnenkrijgen (in elk geval de groene S22+ 256GB) en dat ze op volgorde van bestellen uitleveren. Er zouden 3 mensen voor mij zijn, dus ze krijgen dan ook echt maar kleine batches binnen...

Over de tegemoetkoming hebben ze gezegd dat ze een aanbieding willen doen op het moment dat ik de telefoon in bezit heb. Dus ben benieuwd. Waarschijnlijk om annuleren te voorkomen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Dynamic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a7nuHLoYHdXa3aQMyDOyJLsecRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qXhbSnsDgzyxxeXhzETZe5ct.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEHV8SZ9uIldF0oQy-EJYi-li-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FVVL1D0Oy4zyCWsJVWJWuyeZ.jpg?f=fotoalbum_large

EINDELIJK gearriveerd. Besteld bij Telenet op 15feb. Nu instellen. Hopelijk krijgen de anderen ook snel hun toestel 🍻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j810215118
  • Laatst online: 17-03-2022
Net maar weer zelf gebeld met GSMWEB, omdat je niet pro-actief op de hoogte wordt gehouden door GSMWEB. Wederom
15 feb besteld
23 feb gebeld 25 feb 1e levering, reactie GSMWEB "ja u heeft hem optijd besteld daar zit u zeker bij"
26 feb zelf gebeld, "nee we hebben ze niet meer op vooraad, maar u heeft hem vroeg besteld dus 7 maart krijgen we een nieuwe levering binnen, daar zit die van u er wel bij"
7 mrt zelf weer gebeld, "Nee duurt 2 weken van de 25 dus de 11e pas"
11 mrt zelf weer gebeld, "Logisitiek is nog bezig en ze zijn druk met het verzendgereed maken"
14 mrt zelf weer gebeld, "Er is weer een nieuwe lading binnengekomen, logisitiek is er mee bezig.. je krijgt tussen 1700-1900 een mail met een TT code
15 mrt zelf weer gebeld, "Nee we hebben geen toestellen meer en we hebben van Samsung te horen gekregen dat het nog twee weken extra gaat duren"

Aldus GSMWEB ... laatste keer dat ik bij jullie bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:22
j810215118 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:03:
Net maar weer zelf gebeld met GSMWEB, omdat je niet pro-actief op de hoogte wordt gehouden door GSMWEB. Wederom
15 feb besteld
23 feb gebeld 25 feb 1e levering, reactie GSMWEB "ja u heeft hem optijd besteld daar zit u zeker bij"
26 feb zelf gebeld, "nee we hebben ze niet meer op vooraad, maar u heeft hem vroeg besteld dus 7 maart krijgen we een nieuwe levering binnen, daar zit die van u er wel bij"
7 mrt zelf weer gebeld, "Nee duurt 2 weken van de 25 dus de 11e pas"
11 mrt zelf weer gebeld, "Logisitiek is nog bezig en ze zijn druk met het verzendgereed maken"
14 mrt zelf weer gebeld, "Er is weer een nieuwe lading binnengekomen, logisitiek is er mee bezig.. je krijgt tussen 1700-1900 een mail met een TT code
15 mrt zelf weer gebeld, "Nee we hebben geen toestellen meer en we hebben van Samsung te horen gekregen dat het nog twee weken extra gaat duren"

Aldus GSMWEB ... laatste keer dat ik bij jullie bestel.
Ja GSMWEB is helemaal een drama vergeleken bij Belsimpel en mobiel.nl, bij hun is dit het hele jaar het geval niet alleen bij de introductie van een nieuw model. Hoop dat je hem snel krijgt maar het is een webwinkel die je beter kunt vermijden als ik de reviews zo een beetje lees. En ook op basis van eigen ervaring kan ik je melden want ik heb vorig jaar mijn bestelling bij ze geannuleerd nadat bleek dat een toestel in tegenstelling tot wat ze beweerden op de website niet op voorraad was en voorlopig ook niet zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
F5....F5.....F5.....Helaas. Nog steeds leverdatum 24 februari. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

S22 ultra besteld bij Samsung (grafiet) 3 weken geleden, levertijd zou 3 tot 4 weken zijn maar dat is nu 6 tot 7 weken in eens ... En ik heb besteld via kortingsportaal dan het is onmogelijk om het op mijn account de bestelling te zien of überhaupt ergens eigen bewoording van Samsung zelf..... man man man wat een circus.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stitch1976
Lametje06 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:47:
[...]

Stonden de Earbuds wel op je online order, of daar ook niet?
Nee, vreesde daar al voor, beloofden ze wel na te sturen, ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stitch1976
Robier schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:47:
[...]

Wanneer was jouw eerste status verandering? Ik heb dezelfde telefoon besteld op 9 februari, maar tot op heden nog steeds op status in bestelling.
Dag voor de levering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stitch1976
Daan1241 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 00:38:
[...]

Ongelofelijk, dan werken ze dus blijkbaar niet FIFO, aangezien ik mijne op 9feb had besteld, exact hetzelfde model. Evengoed wens ik je natuurlijk veel plezier met je nieuwe telefoon, zal dan voor mij vast ook niet zo lang meer duren (hoop ik :P). Ik neem aan dat je wel van tevoren een mail kreeg over de verzending en track&trace, of kwam hij zonder aankondiging aan? En had je via samsung.com besteld, of via samsung's enhanced partner program? :)
Dag voordien, besteld op de community shop, is een sub shop van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
stitch1976 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:28:
[...]

Dag voordien, besteld op de community shop, is een sub shop van samsung
Aha, bedankt voor de informatie. Misschien kan het dan wel kloppen dat community members voorrang hebben gekregen, maar alsnog vaag hoe samsung zijn orders verwerkt. Veel plezier in ieder geval met je nieuwe telefoon! Met zoveel geheugen hoef je in ieder geval voorlopig niet druk te maken dat ie vol raakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

42dpi schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:17:
S22 ultra besteld bij Samsung (grafiet) 3 weken geleden, levertijd zou 3 tot 4 weken zijn maar dat is nu 6 tot 7 weken in eens ... En ik heb besteld via kortingsportaal dan het is onmogelijk om het op mijn account de bestelling te zien of überhaupt ergens eigen bewoording van Samsung zelf..... man man man wat een circus.
Ja same here, maar voortgang is wel te volgen via https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order

Volg je bestelling tab en daar je ordernummer en email invullen. Niet dat daar veel gebeurd.. Heb al een tijd de status personaliseren.. Maar volgens samsung support zou deze en volgende week de s22 ultras uitgeleverd moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Laidback Luc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:46:
[...]

Ja same here, maar voortgang is wel te volgen via https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order

Volg je bestelling tab en daar je ordernummer en email invullen. Niet dat daar veel gebeurd.. Heb al een tijd de status personaliseren.. Maar volgens samsung support zou deze en volgende week de s22 ultras uitgeleverd moeten worden.
Link is wat anders wat je bedoeld denk ik

Hier kan ik niks mee vinden maakt niet uit of ik ingelogd ben of niet
https://shop.samsung.com/nl/mypage/orders

Ik heb dit order nummer format NLXXXXXX-12345678

XXXXXX is datum van bestellen in 150322 format dan een dash ''-'' en 8 cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

42dpi schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Link is wat anders wat je bedoeld denk ik

Hier kan ik niks mee vinden maakt niet uit of ik ingelogd ben of niet
https://shop.samsung.com/nl/mypage/orders

Ik heb dit order nummer format NLXXXXXX-12345678

XXXXXX is datum van bestellen in 150322 format dan een dash ''-'' en 8 cijfers.
Via die link van mij kan ik mijn order gewoon vinden. Als ik jou link gebruik kan ik mijn bestelling ook niet vinden.. Ik zoek idd ook op het ordernummer in het format dat je aan geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Laidback Luc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:13:
[...]

Via die link van mij kan ik mijn order gewoon vinden. Als ik jou link gebruik kan ik mijn bestelling ook niet vinden.. Ik zoek idd ook op het ordernummer in het format dat je aan geeft.
Ik zie dit met jou link uit of ingelogd geen verschil
Wat voer je daarin dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQjgQYAcpLP80oX_XQUogDD1YSE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OPu3PAJHZmS4s9AXrfc1BVPE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Kijk even in de link bij de mail van de orderbevestiging. Als je die opent en inlogt met je galaxy account dan moet je je order zien.

Die van mij verwijst naar de ing portal. Maar als ik aangemeld ben zie ik wel mijn orderstatus.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Frostbite schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:18:
Kijk even in de link bij de mail van de orderbevestiging. Als je die opent en inlogt met je galaxy account dan moet je je order zien.

Die van mij verwijst naar de ing portal. Maar als ik aangemeld ben zie ik wel mijn orderstatus.
Enige link die ik in de order bevestiging heb is deze :
https://shop.samsung.com/...amsungmembers/track-order

Zodra ik inlog verwijst die direct naar de homepage niet ingelogd direct naar inlog pagina.

Ik kan wel uitkomen naar dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvf7MZ1ASBz9Yjd4RYIq3bFTx0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XlSMVzKyIcNlGpYrCnNzP9iS.png?f=user_large
Kan ik de Ordernummer invoeren tot ik een ons weeg krijg elke keer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nSjriuz7oZewKKqkdvTERPw0vI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O5wPfmypxKblNMeTLVbsYG9z.png?f=user_large

En ja de helpdesk zegt dit"
Als je de bestelling niet met je Samsung account hebt geplaatst of de bestelling via een kortingsportaal hebt geplaatst, kun je de bestelling niet terugzien op de reguliere webshop.
In mijn geval de kortingsportaal dus

[ Voor 11% gewijzigd door 42dpi op 15-03-2022 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Dynamic schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

EINDELIJK gearriveerd. Besteld bij Telenet op 15feb. Nu instellen. Hopelijk krijgen de anderen ook snel hun toestel 🍻
Heb je hem al? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Ik wilde de bestelling eigenlijk annuleren deze week, maar ik zag vandaag dat ik het hoesje al niet meer terug kan sturen. Dus ik blijf (on)geduldig wachten. Ik heb mijn hoop op vrijdag zonder enige reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:19
Teletekst schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:50:
Ik wilde de bestelling eigenlijk annuleren deze week, maar ik zag vandaag dat ik het hoesje al niet meer terug kan sturen. Dus ik blijf (on)geduldig wachten. Ik heb mijn hoop op vrijdag zonder enige reden.
Als je het hoesje en telefoon in 1 bestelling hebt gedaan dan gaan je 14 dagen bedenktijd pas in op het moment dat je hele bestelling is geleverd. Als je telefoon dus nog niet geleverd is dan kun je het hoesje nog steeds terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou is me eindelijk ook duidelijk waarom mijn extra inruil korting is gehalveerd

Het door u geregistreerde toestel was Samsung GALAXY J6 .

Wij dienen echter op te merken dat er een afwijking is tussen de opgave in de order en het ontvangen toestel. De reden van afwijking voor uw order is: Defect aan beeldscherm van toestel.

Hoe dat gebeurd is geen idee. Het toestel was zonder defecten ingezonden gewrapt in bubbeltjesplastic. Dus of hij moet als stuiterbal zijn gebruikt onderweg maar het scherm ging zonder defect aan. Maargoed voor 5 euro ga ik niet een klacht indienen. Sowieso vond ik die extra inruilwaarde zelfs van courante modellen best tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
MischaBoender schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:10:
[...]
Als je het hoesje en telefoon in 1 bestelling hebt gedaan dan gaan je 14 dagen bedenktijd pas in op het moment dat je hele bestelling is geleverd. Als je telefoon dus nog niet geleverd is dan kun je het hoesje nog steeds terug sturen.
Hoesje bij een andere winkel besteld, toen ik er nog vanuit ging dat ik de telefoon zou krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-07-2024
[...]

Holy moly. Je bent de eerste waarvan ik zie deze versie ontvangen te hebben. Wel weer gezeik ivm ontbrekend earbuds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweeck
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-03-2022
9feb s22 ultra en s22+ besteld maar nog steeds geen antwoord gekregen :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Mr Dynamic schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier ook de 15de besteld nog niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
Thibaut1234 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:52:
[...]

Hier ook de 15de besteld nog niks gekregen.
Dat is erg, en praktisch alle uitvoeringen zijn al in voorraad geweest bij zowel coolblue als bol.com ...

Magere troost misschien, eens je hem hebt is het fun. Ik upgrade van een a72 dus gigantisch verschil nu :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j810215118
Ik heb me maar erbij neergelegd. Ook de 15e besteld bij GSMWEB voor een goede deal icm abonnement. Als ik hem nu zou annuleren krijg ik voor hetzelfde abbonnement bij mobiel.nl een S22 Ultra 128 GB ipv van een S22 Ultra 256. Heb ik hem wel morgen al in huis, want mobiel.nl heeft de burgundy op vooraad. Maar ja dan krijg ik er later spijt van.

Dus ja mooie "geduld-training" op deze manier. Heb nu tijdelijk een S8+ dus het verschil en plezier van mijn "nog te komen" S22 Ultra zal alleen maar groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frinkel
Zijn er al gewone s22 265 (groen) geleverd? Ik zie vooral veel ultra's en plussen.

Ik heb op 14-02 bij belsimpel besteld, maar tot dusver niks. Op 4-03 kreeg ik mail dat ik het toestel op 12-03 kon verwachten, maar dat bericht verdween ook weer snel. Op verschillende vragen over meer info krijg ik steeds dezelfde reactie met excuses over de communicatie en dat ze me op de hoogte houden...
Geduld is een lastige zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsr440
  • Laatst online: 20-04-2022
Frinkel schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:42:
Zijn er al gewone s22 265 (groen) geleverd? Ik zie vooral veel ultra's en plussen.

Ik heb op 14-02 bij belsimpel besteld, maar tot dusver niks. Op 4-03 kreeg ik mail dat ik het toestel op 12-03 kon verwachten, maar dat bericht verdween ook weer snel. Op verschillende vragen over meer info krijg ik steeds dezelfde reactie met excuses over de communicatie en dat ze me op de hoogte houden...
En als je in je Belsimpel account bij de bestelling kijkt? Bij was de status zonder melding ervan bijgewerkt met verwachte leverdatum. Later pas kreeg ik overigens ook een mail van Belsimpel hierover (26/03 wordt het waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frinkel
dsr440 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:52:
[...]

En als je in je Belsimpel account bij de bestelling kijkt? Bij was de status zonder melding ervan bijgewerkt met verwachte leverdatum. Later pas kreeg ik overigens ook een mail van Belsimpel hierover (26/03 wordt het waarschijnlijk).
In m'n account wel die 12 maart gehad, maar die werd weer verwijderd. De F5-knop slijt al aardig snel, misschien kan belsimpel die vergoeden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

dragon2 in "[Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Mr Dynamic schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:23:
[...]

Dat is erg, en praktisch alle uitvoeringen zijn al in voorraad geweest bij zowel coolblue als bol.com ...

Magere troost misschien, eens je hem hebt is het fun. Ik upgrade van een a72 dus gigantisch verschil nu :*)
Heb ook besteld op 15 februari. Net gebeld naar Telenet en nog altijd geen nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-01 22:03
Heb op 25-02 een S22+ 256GB zwart besteld bij Samsung, die hangt nog steeds op 'In behandeling/ Bestelling geplaatst'. Maar volgens de Whatsapp helpdesk is de verzending inmiddels wel al aangevraagd! Wat een vooruitgang :P

Erg vervelend dit lange wachten zonder zekerheid. Moet 't nu al wekenlang met een J3 uit 2016 doen omdat m'n vorige mobiel het niet meer deed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BT1973
  • Laatst online: 14-04-2022
Heb mijn S22 Ultra 512Gb Zwart besteld op 10-02-2022 bij GSMWEB. Nooit meer... Blijf uit de buurt van deze webwinkel.
Kreeg eerst vermelding bij aansluiten van de contract, staat op mijnn contract levering op 18-02-2022.
Dat werd na aansluiting ineens "typ fout" en werd mijn s22 geleverd op 29-02-2022.
Toen zat ik ineens niet bij de eerste levering, want er waren mensen die eerder besteld hadden?????
Dus zou ik in de week van 11-03-2022 de toestel kunnen verwachten, dat werd 14-03-2022 en nu via telefonisch contact krijg ik te horen, MISSCHIEN over 2 weken.
Leer van mijn fouten en blijf uit de buurt van GSMWEB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j810215118
BT1973 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:26:
Heb mijn S22 Ultra 512Gb Zwart besteld op 10-02-2022 bij GSMWEB. Nooit meer... Blijf uit de buurt van deze webwinkel.
Kreeg eerst vermelding bij aansluiten van de contract, staat op mijnn contract levering op 18-02-2022.
Dat werd na aansluiting ineens "typ fout" en werd mijn s22 geleverd op 29-02-2022.
Toen zat ik ineens niet bij de eerste levering, want er waren mensen die eerder besteld hadden?????
Dus zou ik in de week van 11-03-2022 de toestel kunnen verwachten, dat werd 14-03-2022 en nu via telefonisch contact krijg ik te horen, MISSCHIEN over 2 weken.
Leer van mijn fouten en blijf uit de buurt van GSMWEB.
Ja zit in hetzelfde bootje als dat jij zit, alleen heb ik hem op de 15e besteld... Tis maar weer even afwachten... Je hebt waarschijnlijk wel een goede deal icm je abbonnement gekregen.

Heb mijn kritiek wel ge-uit op de slechte communicatie vanuit GSMWEB bij de klantenservice. Je moet contstant zelf erachteraan bellen. Vanuit GSMWEB doen ze zelf niet pro-actief communiceren. Een simpele mail met een "tussentijdse" status zou niet verkeerd zijn.

Mij is gisteren ook verteld dat het nog 2 weken gaat duren.

Zie het maar zo, bij GSMWEB krijg je gratis een "Geduld-Training" erbij ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:03

oNo

Ergens halverwege februari een groene S22 besteld bij mobiel.nl. De levering van 11 maart was uitgesteld. Vannacht zag ik dat een andere kleur S22 wel voorradig was.

Via klantenservice heb ik vannacht een bericht gestuurd m'n order te wijzigen naar een kleur die wel voorradig is.

Zonet krijg ik een bericht voor nummerbehoud. Op de statuspagina zie ik dat de S22 is verzonden, de kleur volgens bestelling, groen.

Kennelijk heb ik iets getriggerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frinkel

Ik had hier eerder moeten posten, want ineens is mijn verlenging afgerond en wordt morgen de telefoon bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:08
Hollander29 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:53:
Heb op 25-02 een S22+ 256GB zwart besteld bij Samsung, die hangt nog steeds op 'In behandeling/ Bestelling geplaatst'. Maar volgens de Whatsapp helpdesk is de verzending inmiddels wel al aangevraagd! Wat een vooruitgang :P

Erg vervelend dit lange wachten zonder zekerheid. Moet 't nu al wekenlang met een J3 uit 2016 doen omdat m'n vorige mobiel het niet meer deed :/
Verzending Aangevraagd is de status op het moment van bestellen. Daar staat die van mij ook op sinds 22feb. (Zelfde model en kleur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 16:20

Pieroman

/me

Hier op 05-03 een 128GB S22 Black besteld. Bij bestelling werd aangegeven dat deze vanaf 25-3 zal worden verzonden en nu dus uiteraard nog geen statusupdate.
Gezien de problematiek die ik hier lees hoop ik maar dat ze de 25e ook gaan halen.

Worden deze toestellen momenteel eigenlijk al geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-01 22:03
DheeradjS schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:50:
[...]

Verzending Aangevraagd is de status op het moment van bestellen. Daar staat die van mij ook op sinds 22feb. (Zelfde model en kleur)
Heel vervelend. Ik neem wel aan dat jij 'm eerder krijgt dan ik..(?) Houd me op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hollander29 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:53:

Heb ze ook maar een bericht gestuurd. Hoor of lees niets over de 128Gb S22 en S22+ varianten.
:/
Pieroman schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:01:
Hier op 05-03 een 128GB S22 Black besteld. Bij bestelling werd aangegeven dat deze vanaf 25-3 zal worden verzonden en nu dus uiteraard nog geen statusupdate.
Gezien de problematiek die ik hier lees hoop ik maar dat ze de 25e ook gaan halen.

Worden deze toestellen momenteel eigenlijk al geleverd?
Ik geloof het niet....

[ Voor 27% gewijzigd door Frostbite op 16-03-2022 14:01 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deejayunic
  • Laatst online: 09-05-2022
Eindelijk vooruitgang bij Belsimpel! Abonnement word verwerkt door Tele2! Hoe lang zou dit duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 23:30
M'n vriendin heeft vandaag ook bericht gekregen dat haar groene S22 256GB morgen door Belsimpel wordt geleverd. Besteldatum 13 februari. Kennelijk hebben ze een batch ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Samsung klantenservice kan alleen zien dat mijn order de status heeft "Aangevraagd voor verzending" maar wanneer er verstuurd wordt kunnen ze niet zien...

Edit

Nog geen stap verder in het proces aldus Samsung. Ik ga eens informeren of die 256Gb sneller worden geleverd want ik heb het idee dat er geen 128Gb chips meer zijn....

[ Voor 36% gewijzigd door Frostbite op 16-03-2022 14:29 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
Bij mobiel.nl staat nu de ultra green 128 en 512 gb versie op voorraad.
Mijn order is nu ook opgeschoven. Zou het dan toch eindelijk gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j810215118
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cjdpaw3MNn7IcaEae1Bn7YLO4_E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dn0XZlfPK0yRuibh7jTGjSZa.png?f=fotoalbum_large

Belsimpel heeft dus een vooraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robier
Frostbite schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 14:17:
Samsung klantenservice kan alleen zien dat mijn order de status heeft "Aangevraagd voor verzending" maar wanneer er verstuurd wordt kunnen ze niet zien...
Deze status "Aangevraagd voor verzending" kan je ook hebben als ze totaal geen enkele telefoon op voorraad hebben, dus daar heb je helemaal niets aan. Ik kan het weten, immers staat mijn status daar ook al weken op. :+
Pagina: 1 ... 28 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order