Dat is tegenwoordig bij zowat alle grote bedrijven. Makkelijk, goedkoop en uiteindelijk geeft je het toch gewoon op en slik je het maar. Inderdaad triest.GertuZz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:09:
Ik blijf het toch apart vinden dat iedereen (inclusief ik) hetzelfde copy/paste antwoord van Samsung krijgt. Het is letterlijk dezelfde tekst en we moeten het maar slikken. De mensen van de klantenservice (als ze al in dienst zijn van Samung) weten inhoudelijk niets en plakken simpelweg telkens deze tekst als antwoord. Wat een service...
Best triest eigenlijk...
Er zijn duidelijk instructies dat als iemand vraagt naar levering van S22 dat ze did antwoord moeten geven. Op zich is het niet verkeerd om iedereen hetzelfde antwoord te geven, dan krijg je ook geen verhalen van bij mij zeiden ze dit, maar bij mij zeiden ze dat.GertuZz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:09:
Ik blijf het toch apart vinden dat iedereen (inclusief ik) hetzelfde copy/paste antwoord van Samsung krijgt. Het is letterlijk dezelfde tekst en we moeten het maar slikken. De mensen van de klantenservice (als ze al in dienst zijn van Samung) weten inhoudelijk niets en plakken simpelweg telkens deze tekst als antwoord. Wat een service...
Best triest eigenlijk...
En uiteindelijk heb je daar helemaal gelijk in, ben nu gewoon pissed off maar echt belangrijk is het natuurlijk niet. Vraag dat maar aan al die mensen uit Oekraïne die op de vlucht zijn. Die zouden wat graag hun problemen willen verruilen met die van mij, ben ik me terdege van bewust. Dus ja soms vergeten we wel eens dat we het erg goed hebben en dat dit toch echt een 1e wereld probleem is. Maar Samsung liegt!Daan1241 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:06:
[...]
Ach ja, het is en blijft een telefoon; het is jammer dat we wat langer moeten wachten, maar de wereld vergaat niet. Betekent alsnog niet dat het door de beugel kan dat ze blijven vertragen (ze zijn hun belofte niet nagekomen), en het is nou eenmaal niet leuk, maar het is niet anders. Denk dat de personen bij de Samsung helpdesk er weinig aan kunnen doen, sterker nog, ik krijg bijna medelijden met ze. Laten we geduldig afwachten, over een maandje of 2 hebben we er allemaal een en zijn we dit gedoe al lang weer vergeten.

S22 Ultra 512GB zwart, mobiel.nl
Lekker zeg, blijkbaar geen "levering in de week van 7 maart", want de status is veranderd naar "1 a 2 weken levertijd"...
Lekker zeg, blijkbaar geen "levering in de week van 7 maart", want de status is veranderd naar "1 a 2 weken levertijd"...
Teruglezen, ik kan het iedereen aanraden 😜Vruchtensap schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:32:
S22 Ultra 512GB zwart, mobiel.nl
Maar we voelen je pijn.
De levertijd bij Belsimpel is inmiddels aangepast naar:jaron792 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:42:
1 maart de S22 Ultra 256GB (zwart) besteld i.c.m. T-Mobile bij Belsimpel. Na enkele dagen een onbekende levertijd is de verwachte leverdatum nu 18 maart.
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.
@Rikkert. Heb je toch weer ongelijk gekregen
. Zojuist de bevestiging gehad dat mijn Samsung trade-in toestel zonder lader geaccepteerd is.
Stel dat ze het niet geaccepteerd hebben. Moet je de lader nasturen of vervalt de inruilprijs deal.BramViking schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:06:
@Rikkert. Heb je toch weer ongelijk gekregen. Zojuist de bevestiging gehad dat mijn Samsung trade-in toestel zonder lader geaccepteerd is.
Verwachte leverdatum staat ook niet meer in het besteloverzicht bij belsimpel (was 12/3). Staat nog wel bij de 'laatste berichten' en had er ook een mail over gehad maar hoop niet dat dit weer een voorteken is... (Groene S22U 256GB)
[ Voor 4% gewijzigd door m0ridin op 08-03-2022 12:29 ]
Het laatste, maar voor een lader gaat ze het in ieder geval niet afkeuren.Wenzel schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:26:
[...]
Stel dat ze het niet geaccepteerd hebben. Moet je de lader nasturen of vervalt de inruilprijs deal.
Je raadt het nooit. Het onmogelijke is gebeurd. Een mail van Samsung.
De inhoud is nog verassender voor mij: over dat mijn toestel defect is buiten de garantie, en dat mijn loyaliteit beloont wordt.
Maar ik heb geen toestel voor reparatie gestuurd.
De inhoud is nog verassender voor mij: over dat mijn toestel defect is buiten de garantie, en dat mijn loyaliteit beloont wordt.
Dit kan iedereen vragen ....moet je vragen op een vip login via de Whatsapp.Robier schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:43:
Je raadt het nooit. Het onmogelijke is gebeurd. Een mail van Samsung.![]()
Krijg je een link met een code naar het portaal...
Zoiets als ING....niets bijzonders aan.
Wie heeft het over codes vragen? Ik heb niets gevraagd. De inleiding van de mail is : Je Samsung toestel is defect buiten de garantie.Aggressor schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:45:
[...]
Dit kan iedereen vragen ....moet je vragen op een vip login via de Whatsapp.
Krijg je een link met een code naar het portaal...
Zoiets als ING....niets bijzonders aan.
Haha ze zijn me daar toch een partij aan het prutsen xDRobier schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:43:
Die mail heb ik ook al een aantal keer ontvangen nadat ik met de service desk had gebeld. Is denk ik een kortingscode vanwege het ongemak.Robier schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:43:
Dat weet je nog niet, maar je nieuwe toestel is gevallen en je krijgt nu een refurbished toestel...Robier schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:43:

Ik heb de servicedesk denk al 3x gebeld in 7 dagen tijd. Eerste keer dat ik het mee maak.Teletekst schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:52:
[...]
Die mail heb ik ook al een aantal keer ontvangen nadat ik met de service desk had gebeld. Is denk ik een kortingscode vanwege het ongemak.
Maar ik begin meer en meer medelijden met de CS van Samsung te krijgen, want ik heb het gevoel dat de inhoud niet eens te wijzigen is.
Beter een refurbished toestel dan geen toestel en wachten in limboPeatsmoke schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:54:
[...]
Dat weet je nog niet, maar je nieuwe toestel is gevallen en je krijgt nu een refurbished toestel...![]()
@Robier Dat zijn de enige mails die ik ooit heb ontvangen. Geen leverdatum of excuses. Alleen die mail.
Om het wachten wat makkelijker te maken, kun je er alvast naar kijken...Robier schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:56:
[...]
Beter een refurbished toestel dan geen toestel en wachten in limbo
:strip_exif()/f/image/MeslJbpje4mhWUjVJsxIqL2D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2QjHLxbkJlsr3WoxmyHZqrte.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha, mooi om te horen. Ik had het voor de zekerheid (tientje) gwn een gekocht. Stuur ze wel factuurtje naBramViking schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:06:
@Rikkert. Heb je toch weer ongelijk gekregen. Zojuist de bevestiging gehad dat mijn Samsung trade-in toestel zonder lader geaccepteerd is.
Wat staat er bij jullie exclusieve kleur bestelling?
Volgens mij staat hij nu 1 verder dan personaliseren?
Volgens mij staat hij nu 1 verder dan personaliseren?
Gezien ik hier al zoveel berichten zie omtrent de levering van de Samsung S22 zal ik ook mijn verhaal hier delen:
In de 2e week van februari heb ik de S22+ besteld. De verwachtte leverdatum stond op 25 feb. Later heb ik een mail ontvangen dat deze wegens leveringsproblemen naar 4 maart was verschoven. Dit was netjes door Samsung van te voren gecommuniceerd. Hier heb ik begrip voor, dit hoort er nou eenmaal bij.
Waar ik absoluut minder begrip voor heb is het volgende:
Op 4 maart was ik benieuwd wat de status van mn bestelling was. Via de site van Samsung stond deze nog steeds op een verwachtte leverdatum van 25 feb. Ik heb hierdoor meerdere keren telefonisch contact gelegd met Samsung en die hebben mij drie keer een verschillend antwoord gegeven:
-U kunt het vandaag verwachten
-Over twee weken kun je het verwachten
-Uiterlijk dinsdag 8 maart heb je het thuis
Omdat ik drie verschillende antwoorden heb gekregen en niet van te voren ben ingelicht dat 4 maart wederom niet gehaald zou worden heb ik weer gebeld om een klacht in te dienen.
Ik kreeg de instructie om via google mail de CEO in te tikken. Om dan vervolgens de eerste hit aan te klikken. Midden in het scherm was een knopje beschikbaar "mail de CEO". Uiteraard gaat de CEO niet reageren maar zo kon ik in ieder geval mn klacht kwijt.
Gisteren ben ik netjes teruggebeld door de klachtenafdeling. Uiteindelijk viel mijn mond open van wat mij werd geadviseerd.
Ik kreeg het advies om mijn preorder te annuleren en het toestel aan te schaffen bij CoolBlue. Ik vond dit vreemd en ik heb toen gevraagd of ik dan nog wel in aanmerking zou komen voor de gratis Ear Buds. Terwijl ik in gesprek was keek ik op de site van CoolBlue en daar stond een grote melding dat zij geen bestellingen meer aannamen voor de S22+. Dit heb ik teruggekoppeld aan dezelfde medewerker met wie ik aan de lijn zat. Toen was het advies om mijn preorder te behouden.
Vervolgens heb ik om een indicatie gevraagd wanneer ik het wel zou kunnen verwachten. Er zou wekelijks een bulk geleverd worden. Toen ik vroeg hoe groot zo n bulk was kreeg ik als antwoord 6 stuks per week!!
Als ik mn verhaal zo teruglees dan lijkt het net alsof ik het over een partij heb die net komt kijken. Ik vind het uitermate schandalig wat hier gebeurd en ik ben erg benieuwd hoe Samsung dit proces verder gaat oppakken en hoe zij klanten met een dergelijk verhaal gaan compenseren.
Nogmaals, vertraging hoort erbij dat is niet mijn punt. Maar hoe Samsung hiermee omgaat kan wat mij betreft echt niet!
In de 2e week van februari heb ik de S22+ besteld. De verwachtte leverdatum stond op 25 feb. Later heb ik een mail ontvangen dat deze wegens leveringsproblemen naar 4 maart was verschoven. Dit was netjes door Samsung van te voren gecommuniceerd. Hier heb ik begrip voor, dit hoort er nou eenmaal bij.
Waar ik absoluut minder begrip voor heb is het volgende:
Op 4 maart was ik benieuwd wat de status van mn bestelling was. Via de site van Samsung stond deze nog steeds op een verwachtte leverdatum van 25 feb. Ik heb hierdoor meerdere keren telefonisch contact gelegd met Samsung en die hebben mij drie keer een verschillend antwoord gegeven:
-U kunt het vandaag verwachten
-Over twee weken kun je het verwachten
-Uiterlijk dinsdag 8 maart heb je het thuis
Omdat ik drie verschillende antwoorden heb gekregen en niet van te voren ben ingelicht dat 4 maart wederom niet gehaald zou worden heb ik weer gebeld om een klacht in te dienen.
Ik kreeg de instructie om via google mail de CEO in te tikken. Om dan vervolgens de eerste hit aan te klikken. Midden in het scherm was een knopje beschikbaar "mail de CEO". Uiteraard gaat de CEO niet reageren maar zo kon ik in ieder geval mn klacht kwijt.
Gisteren ben ik netjes teruggebeld door de klachtenafdeling. Uiteindelijk viel mijn mond open van wat mij werd geadviseerd.
Ik kreeg het advies om mijn preorder te annuleren en het toestel aan te schaffen bij CoolBlue. Ik vond dit vreemd en ik heb toen gevraagd of ik dan nog wel in aanmerking zou komen voor de gratis Ear Buds. Terwijl ik in gesprek was keek ik op de site van CoolBlue en daar stond een grote melding dat zij geen bestellingen meer aannamen voor de S22+. Dit heb ik teruggekoppeld aan dezelfde medewerker met wie ik aan de lijn zat. Toen was het advies om mijn preorder te behouden.
Vervolgens heb ik om een indicatie gevraagd wanneer ik het wel zou kunnen verwachten. Er zou wekelijks een bulk geleverd worden. Toen ik vroeg hoe groot zo n bulk was kreeg ik als antwoord 6 stuks per week!!
Als ik mn verhaal zo teruglees dan lijkt het net alsof ik het over een partij heb die net komt kijken. Ik vind het uitermate schandalig wat hier gebeurd en ik ben erg benieuwd hoe Samsung dit proces verder gaat oppakken en hoe zij klanten met een dergelijk verhaal gaan compenseren.
Nogmaals, vertraging hoort erbij dat is niet mijn punt. Maar hoe Samsung hiermee omgaat kan wat mij betreft echt niet!
Als het in plaats van Samsung een willekeurig onbekend bedrijf was, zou ik geloven dat dit ponzifraude is.PiriPT schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:06:
Goeie, zojuist ook dat gedaan en verhaal uitgestort.PiriPT schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:06:
...
...
Wel communiceren dat het 4 maart geleverd gaat worden, maar niet dat het niet gelukt is en wanneer dan wel. En dat elk 'loketje' (whatsapp/messenger/telefonisch) niet in staat was mij te vertellen wat nu de daadwerkelijke status is.
Hoi,
Daarnet een PostNL medling gehad dat Telenet mijn Black S22 128GB heeft aangemeld.
Dit is de eerste indicatie dat er iets beweegt daar. Hopelijk vandaag dan afgave bij PostNL / Morgen levering....
Daarnet een PostNL medling gehad dat Telenet mijn Black S22 128GB heeft aangemeld.
Dit is de eerste indicatie dat er iets beweegt daar. Hopelijk vandaag dan afgave bij PostNL / Morgen levering....
Woutch
Thx! Hij is ondertussen binnen....RustStorm schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:22:
@Pap3rclip Fijne dag vandaag!
NB. ik heb helaas nog geen sms / mail gehad dat hij verzonden is. Vandaag maar weer keurig de *fingers crossed* houden en hopen op een dergelijk bericht vandaag. : )
:strip_exif()/f/image/5nC0wFtW3TbQWX9bbgz1U5VN.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een parelke, al zeg ik het zelf.
Voor m'n eerste indrukken, ik zou het niet beter dan deze meneer kunnen verwoorden.
alleen "Ford" met "Samsung" en "Fiesta" met "S22" vervangen
Mooie kleur!Pap3rclip schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:02:
[...]
Thx! Hij is ondertussen binnen....
[Afbeelding]
Wat een parelke, al zeg ik het zelf.
Voor m'n eerste indrukken, ik zou het niet beter dan deze meneer kunnen verwoorden.
alleen "Ford" met "Samsung" en "Fiesta" met "S22" vervangen
Hoe klinkt ie als ie warm is in d'n tunnel?

Dat is goed nieuws, hopelijk heeft Telenet er meer dan 6 binnen gekregenWoutch schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:42:
Hoi,

Net update ontvangen van Vodafone zakelijk;
Even een korte update: de levering van de Samsung Galaxy S22 Ultra Green staat gepland voor eind week 11.
Bestelling heb ik geplaatst op 10 februari.
Even een korte update: de levering van de Samsung Galaxy S22 Ultra Green staat gepland voor eind week 11.
Hier ook @ mobiel.nl:
Denk dat als ik vanaaf iets bestel wat straks nog aangekondigd moet worden op die Apple event, dit nog eerder binnen komt dan deze dekselse S22U
Wat is dit de gaarste preorder van iets ooit zeg.Verwachte levertijd Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Green 256GB:
1 a 2 weken levertijd

Denk dat als ik vanaaf iets bestel wat straks nog aangekondigd moet worden op die Apple event, dit nog eerder binnen komt dan deze dekselse S22U

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qHVqbJK1q5PYR1VjuUATlyy7.jpg?f=user_large)
Komt overeen met wat KPN nu ook aangeeft, alle datums zijn verdwenen van de website en er staat nu half maart voor alle toestellen. Volgens mij durven ze geen datum meer te noemen omdat ze nu al drie keer het lid op de neus hebben gekregen van Samsung.Evert91 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:39:
Net update ontvangen van Vodafone zakelijk;
We wachten het af, meer kunnen we niet doen ben ik bang.
Krijg net via whatsapp een reactie op mijn verzoek om een update van mobiel.nl:
Goedemiddag, excuses voor de late reactie. Het is momenteel erg druk bij ons op whatsapp. Helaas is de levering van het door jou gekozen toestel uitgesteld. Wij verwachten binnen 1 a 2 weken een nieuwe levering. Excuses voor het ongemak. We proberen je per mail op de hoogte te houden.
Ze hadden net zo goed kunnen schrijven:
Niks te zien hier mensen, doorlopen alstublieft!

En bedankt!

Dan doen sommige andere aanbieders dat toch beter maar ik zal het er mee moeten doen. Kan in ieder geval stoppen met het verversen van mijn orderstatus, voorlopig komt ie niet

Telenet:
Je pakket is aangemeld, maar nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL.
Telenet pakket 'Samsung Galaxy S22 Ultra Wit 256 GB'.
Besteld 9 februari.
Bezorgtijd nog onbekend.
Besteld 9 februari.
Bezorgtijd nog onbekend.
Zelfde als de rest hier. Samsung via WhatsApp 'gesproken' en ze kunnen geen enkele indicatie geven wanneer. hou je mail / sms in de gaten en hoor je niets neem dan over 2 (!) weken maar weer contact op.....
Nou dat laatste bepaal ik zelf wel. Maar goed ik blijf hier actief want dan maar op een sms of mail. Orderpagina wordt toch niet bijgewerkt de komende tijd vrees is.
Nou dat laatste bepaal ik zelf wel. Maar goed ik blijf hier actief want dan maar op een sms of mail. Orderpagina wordt toch niet bijgewerkt de komende tijd vrees is.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hopelijk een indicatie/geruststelling voor sommigen:
Op 11 februari een pre order bij Samsung geplaatst
-> S22 ultra sky blue 512 GB.
Op 3 maart jl. een email gekregen dat ze bezig zijn met m'n toestel (personaliseren).
Vandaag 8 maart een sms en later email gekregen dat het toestel onderweg is. Toestel wordt morgen geleverd door Dynalogic.
Op 11 februari een pre order bij Samsung geplaatst
-> S22 ultra sky blue 512 GB.
Op 3 maart jl. een email gekregen dat ze bezig zijn met m'n toestel (personaliseren).
Vandaag 8 maart een sms en later email gekregen dat het toestel onderweg is. Toestel wordt morgen geleverd door Dynalogic.
Make everything as simple as possible, but not simpler.
@Dauragon
Indicatie wel, geruststelling niet... blijf het vrij kl*te vinden dat ik expres een normale kleur heb besteld omdat de 'custom' kleuren een aantal weken extra levertijd zouden hebben waarna uiteindelijk blijkt dat die custom kleuren alsnog eerder uitgeleverd worden dan mijn standaard kleur.
De enige reden dat ik nog niet gecancelled heb is de korting, maar echt een dikke middelvinger naar samsung in dit geval zeg.
Indicatie wel, geruststelling niet... blijf het vrij kl*te vinden dat ik expres een normale kleur heb besteld omdat de 'custom' kleuren een aantal weken extra levertijd zouden hebben waarna uiteindelijk blijkt dat die custom kleuren alsnog eerder uitgeleverd worden dan mijn standaard kleur.
De enige reden dat ik nog niet gecancelled heb is de korting, maar echt een dikke middelvinger naar samsung in dit geval zeg.
Ik heb het gelezen, maar ik moest toch even mijn beklag doenRio schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:43:
[...]
Teruglezen, ik kan het iedereen aanraden 😜
Maar we voelen je pijn.
Wanneer had je die besteld?Woutch schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:42:
Hoi,
Idem, wel een groene ook de ultra 256 gb🥰🤩JAnWeeNi schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:28:
Telenet:
Besteld 9 februari.
Bezorgtijd nog onbekend.
EINDELIJK🥳
Heb je hem inmiddels al binnen? Of is de online status nog steeds ongewijzigd.Niltag schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:15:
S22 256GB Graphite. 11-02 bestelt bij Samsung.com. Sinds gisteren op verzending voorbereiden. Ben benieuwd. Tot op heden nog geen verzendbevestiging gehad.
Komt er schot in de zaak, oef, mijne pas 15 februari besteld, andere kleur, een 128, dus ja, kzal maar niet te veel hopen dat de mijne er snel zal zijnV.V. 9000-RPM schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:22:
[...]
Idem, wel een groene ook de ultra 256 gb🥰🤩
EINDELIJK🥳
Hier van't zelfde! Besteld op 20 februari. Hopelijk morgen leveringWoutch schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:42:
Hoi,
Bij Belsimpel is de verwachte leverdatum verdwenen 😭😭😭. Sinds afgelopen vrijdag stond er 12-03-2022 als leverdatum.
Ik heb op 15-02 een S22U 256gb Groen besteld
Bij mij ook hetzelfde geval ook s22u 256gb groen.Tariko schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:19:
Bij Belsimpel is de verwachte leverdatum verdwenen 😭😭😭. Sinds afgelopen vrijdag stond er 12-03-2022 als leverdatum.
Bij mij heeft er nooit een verwachten afleverdatum gestaan, heb 9 feb S22U 256GB wit besteld.. hoop dat ze het bij jullie hebben weg gehaald omdat ze eerder komen?dragozhou schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:21:
[...]
Bij mij ook hetzelfde geval ook s22u 256gb groen.
20 feb een S22 ultra 512 black besteld, nog niks van samsung gehoor.
Toch vind ik het wat vreemd dat de leverdatum nu voor de tweede keer is weggehaald in mijn bestelling, terwijl het toestel op hun website leverbaar is over 2 weken. Je zou op zijn minst verwachten dat hij bij de bestelstatus dan ook binnen 2 weken leverbaar is?Deejayunic schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:23:
[...]
Bij mij heeft er nooit een verwachten afleverdatum gestaan, heb 9 feb S22U 256GB wit besteld.. hoop dat ze het bij jullie hebben weg gehaald omdat ze eerder komen?
![]() | ![]() |
Lijkt mij ook... Ik heb ze laatst op Twitter gevraagt of ze wisten wanneer hij binnen kwam maar daar konden ze me ook alleen het andwoord geven dat ze niets weten wanneer het binnen komt.. denk dat het voor hun ook een verrassing is wat ze iedere meer krijgen en sturen het dan naar de mensen toe.jaron792 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:32:
[...]
Toch vind ik het wat vreemd dat de leverdatum nu voor de tweede keer is weggehaald in mijn bestelling, terwijl het toestel op hun website leverbaar is over 2 weken. Je zou op zijn minst verwachten dat hij bij de bestelstatus dan ook binnen 2 weken leverbaar is?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Mijn vriendin heeft een S22U 256GB zwart en die heeft hem al sinds 19 februari. Die heeft ook tot de 18e zien staan dat het niet bekend was wanneer hij weer op voorraad was.
Dus ik blijf hoe moeilijk het ook is positief!
Volgens mij krijgt Belsimpel elke donderdag of vrijdag een lading binnen als ik de updates hier een beetje in de gaten houd.
Voor de ongeduldige mensen zoals ik, die af en toe denken om te annuleren: Kijk even een YouTube filmpje over de S22 die enorm positief is.
Ik heb mijn s22+ op 22 februari besteld, er staat nu nog steeds in mijn bestelling wordt verstuurd: 24 februari en bezorgdatum 25 februari. Mijn vader heeft de s22 vorige week al gekregen terwijl we de telefoons tegelijk hebben besteld en beide in het zwart..
vanuit samsung ook verder geen informatie gecommuniceerd.
Dat is interessant. Ik heb ook 22 feb besteld. Een S22+ zwart 256GB. Hebben jullie 128GB of 256GB besteld ?RickvZon schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:10:
Ik heb mijn s22+ op 22 februari besteld, er staat nu nog steeds in mijn bestelling wordt verstuurd: 24 februari en bezorgdatum 25 februari. Mijn vader heeft de s22 vorige week al gekregen terwijl we de telefoons tegelijk hebben besteld en beide in het zwart..
Je zou dan zeggen dat we binnenkort aan de beurt moeten zijn.
Ik heb de S22+ 256GB besteld en mijn vader 128GBBosjvd2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:13:
[...]
Dat is interessant. Ik heb ook 22 feb besteld. Een S22+ zwart 256GB. Hebben jullie 128GB of 256GB besteld ?
Je zou dan zeggen dat we binnenkort aan de beurt moeten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door RickvZon op 08-03-2022 22:14 ]
Ik heb vandaag de S22 Ultra groen 256gb besteld via de Samsung site. Als ik bovenstaande verhalen zo lees, kan de levering nog wel even duren.
De Samsung site zelf geeft bij mijn bestelling de opmerking "Wegens drukte kan de bezorging van je bestelling 3 dagen duren." Ik wacht het af!
De Samsung site zelf geeft bij mijn bestelling de opmerking "Wegens drukte kan de bezorging van je bestelling 3 dagen duren." Ik wacht het af!
Voor allen die wachten op hun toestel vanuit Belsimpel:jaron792 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:32:
[...]
Toch vind ik het wat vreemd dat de leverdatum nu voor de tweede keer is weggehaald in mijn bestelling, terwijl het toestel op hun website leverbaar is over 2 weken. Je zou op zijn minst verwachten dat hij bij de bestelstatus dan ook binnen 2 weken leverbaar is?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik heb ze om een reactie gevraagd betreffende het verschil tussen de website en mijn order status (levertijd onbekend).
Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
:strip_exif()/f/image/Nlc1YlelPuTbWKbQgfNB9l7n.jpg?f=fotoalbum_large)
Inderdaad gewoon afwachten dus
Verhelderende reactie vanuit Belsimpel. Voorlopig dus maar nergens op hopen, kan het alleen maar meevallen.jaron792 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:13:
[...]
Voor allen die wachten op hun toestel vanuit Belsimpel:
Ik heb ze om een reactie gevraagd betreffende het verschil tussen de website en mijn order status (levertijd onbekend).
Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
[Afbeelding]
Inderdaad gewoon afwachten dusMomenteel lijken de getoonde levertijden bij geen enkele verkoper te kloppen en hopen zij ook allemaal dat Samsung een beetje vaart gaat maken met productie en uitlevering.
Eerlijk verhaal idd, dat siert ze
Vanochtend bericht dat hij is verzonden op mail en per sms. Sinds 23:38 bij dynalogic binnen. Nu hopen dat ik er morgen ben als ze komen.JohnFarmer schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:55:
[...]
Heb je hem inmiddels al binnen? Of is de online status nog steeds ongewijzigd.
Betreft S22 256GB graphite. Op 11-2 bij Samsung bestelt. Vorige week donderdag bericht dat ze aan het personaliseren waren. Afgelopen zondag verzending voorbereiden en vandaag dus verzonden.
Ik zag dus gisteren een artikel voorbij komen op sammobile waar in stond dat iemand benaderd was door Samsung dat hij zijn toestel nog steeds niet had opgestuurd en als hij dat niet alsnog binnen de gestelde tijd deed, Samsung zijn s22 zou blokkerenBramViking schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:48:
Ik vraag me echt af of ze gaan controleren of je het product dat je ter inruil hebt aangeboden ook daadwerkelijk terug stuurt? Hoe was dit de voorgaande jaren? Wat moeten ze ermee. Velen leveren een afgeraffeld ding in dat niet meer doorverkocht kan worden.
Edit : bij deze de link naar het artikel
https://www.sammobile.com...-procedure-in-the-uk/amp/
[ Voor 10% gewijzigd door Michelh op 09-03-2022 05:38 ]
Same here. Zelfde model en datum besteld. De 22+ lijkt intussen het meest zeldzame model te zijn.RickvZon schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:10:
Deze ochtend is mijn S22 Ultra Red besteld op 24/2 naar Personaliseren gezet op de samsung website. Heb ook een mail mogen ontvangen van het Customer Services Team en bovenin staat "We personaliseren je Galaxy Fold" gelukkig staat daaronder toch ze bezig zijn met een S22 Ultra, we zien wel wat er komt haha
Mijn op 14/2 bestelde S22 Ultra 128GB Graphite staat nu al bijna een week op 'personaliseren' bij Samsung. Ben benieuwd wanneer die een stapje verder gaat komen.. Ik had wel al rekening gehouden met de langere levertijd omdat het geen standaard kleur is dus ik moet nog even geduld hebben..
Ja ik wacht ook op een S22+ zwart en witte S22 wit (128Gb) besteld op 24-2. Nog steeds geen update mail of sms.DheeradjS schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:28:
[...]
Same here. Zelfde model en datum besteld. De 22+ lijkt intussen het meest zeldzame model te zijn.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Als er nog mensen zijn met een (oudere) Oneplus lader die twijfelen om deze op te sturen met je oud toestel:
Mijn originele lader van de Oneplus 6t is nagenoeg waardeloos voor de S22. De telefoon volledig opladen duurt maar liefst 6 uur
Gaat dus gewoon mee met het inruiltoestel hier.
Mijn originele lader van de Oneplus 6t is nagenoeg waardeloos voor de S22. De telefoon volledig opladen duurt maar liefst 6 uur

Einde van de middag zal voor mij het heuglijke moment daar zijn... het is mooi weer, dus dat mag de levering niet in de weg zitten... de brandstofprijzen wellicht wel.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Heb afgelopen zondag de S22+ in mijn handen gehad in de MM in Eindhoven, dichterbij ben ik tot nu toe niet gekomen...ook geld gestort op giro555 dus ik mag ff klagen.
Voor diegenen die specifiek wachten op de Galaxy S22 plus Groen 256GB besteld via Samsung (partnerportal via werk, maar ik denk dat dat geen verschil maakt met regulier bestellen bij Samsung):
Zojuist is de status van mijn bestelling eindelijk veranderd naar "Verzending voorbereiden". Lijkt er op dat ze eindelijk op voorraad zijn! Nog geen bericht van Dynalogic, maar dat zal dan waarschijnlijk spoedig volgen.
De klantenservice is wel bedroevend, meerdere malen beloftes per telefoon gekregen, maar dat was alleen maar klantje zoet houden, maar dat mag de pret niet drukken
Zojuist is de status van mijn bestelling eindelijk veranderd naar "Verzending voorbereiden". Lijkt er op dat ze eindelijk op voorraad zijn! Nog geen bericht van Dynalogic, maar dat zal dan waarschijnlijk spoedig volgen.
De klantenservice is wel bedroevend, meerdere malen beloftes per telefoon gekregen, maar dat was alleen maar klantje zoet houden, maar dat mag de pret niet drukken
Lol? Die lader is minstens iets van 20W toch? Gek dat dit zo lang duurt! Ik heb nu nog een OnePlus 6 en geen lader bijbesteld...Pap3rclip schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:33:
Als er nog mensen zijn met een (oudere) Oneplus lader die twijfelen om deze op te sturen met je oud toestel:
Mijn originele lader van de Oneplus 6t is nagenoeg waardeloos voor de S22. De telefoon volledig opladen duurt maar liefst 6 uur![]()
Voor het overzicht: ik heb een groene S22+ 256GB besteld bij Belsimpel, 16 februari. Tot nu toe enkel "levertijd onbekend" gehoord...
Oneplus heeft wel een eigen protocol voor opladen dus denk dat het hem daarin zitRubii18 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:28:
[...]
Lol? Die lader is minstens iets van 20W toch? Gek dat dit zo lang duurt! Ik heb nu nog een OnePlus 6 en geen lader bijbesteld...
Voor het overzicht: ik heb een groene S22+ 256GB besteld bij Belsimpel, 16 februari. Tot nu toe enkel "levertijd onbekend" gehoord...
oeh ik heb dezelfde besteld op 13-02.... ben benieuwd bedankt vboor je post! Mijn status is nu gewijzigd naar verzending voorbereiden...!FunkJack schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:27:
Voor diegenen die specifiek wachten op de Galaxy S22 plus Groen 256GB besteld via Samsung (partnerportal via werk, maar ik denk dat dat geen verschil maakt met regulier bestellen bij Samsung):
[ Voor 3% gewijzigd door Fugitive2008 op 09-03-2022 11:32 ]
Zal zoiets zijn ja. Mijn OP6t gaat gewoon op 20-30 min naar de 50%.Rubii18 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:28:
[...]
Lol? Die lader is minstens iets van 20W toch? Gek dat dit zo lang duurt! Ik heb nu nog een OnePlus 6 en geen lader bijbesteld...
Op de S22 doet de lader amper iets. Geen idee hoe dat kan. Had ook een originele 25w Samsung lader besteld en deze werkt wel goed en snel.
Oh wellicht handig om m'n besteldatum ook te vermelden dan, dat was 16/2. Ik hoop voor je dat die van jou dan ook vandaag verpakt wordt. Veel plezier vast met je toestel!Fugitive2008 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:31:
[...]
oeh ik heb dezelfde besteld op 13-02.... ben benieuwd bedankt vboor je post!
Mijn s22 ultra 1tb (phantom black), besteld bij samsung op 9 februari staat nog steeds op 'in behandeling'.. 
En afgelopen zondag (6 maart) via het samsung enhanced partner program ook nog een s22 ultra 512gb (zelfde kleur) gekocht met korting, en deze staat nu al op 'verzending voorbereiden'. Zal toch apart zijn als die nog eerder aankomt dan de 1tb variant die ik een maand geleden al had gepre-orderd. Die variant lijkt zover ik kan zien nog het meeste getroffen te zijn door de vertragingen.

En afgelopen zondag (6 maart) via het samsung enhanced partner program ook nog een s22 ultra 512gb (zelfde kleur) gekocht met korting, en deze staat nu al op 'verzending voorbereiden'. Zal toch apart zijn als die nog eerder aankomt dan de 1tb variant die ik een maand geleden al had gepre-orderd. Die variant lijkt zover ik kan zien nog het meeste getroffen te zijn door de vertragingen.
Heb ook de 1TB Phantom Black besteld op 10 februari.... denk er sterk over om te cancellen en door te gaan met mijn N20U. Maar ja die pre order prijs he... ben wel benieuwd hoe snel ik mijn geld weer heb als ik wel cancel.Daan1241 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:37:
Mijn s22 ultra 1tb (phantom black), besteld bij samsung op 9 februari staat nog steeds op 'in behandeling'..
Ach ja, ik zou gewoon wachten. De N20 ultra is volgensmij nog een heel toffe phone hoor, zelfs mijn note9 doet het nog superb (behalve de batterij dan). Het wachten is een beetje vervelend aan het worden, maar zolang we nog een werkende telefoon hebben zie ik niet in waarom je zou cancellen; maar dat is natuurlijk je eigen keuzeTheBoneCollector schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:42:
[...]
Heb ook de 1TB Phantom Black besteld op 10 februari.... denk er sterk over om te cancellen en door te gaan met mijn N20U. Maar ja die pre order prijs he... ben wel benieuwd hoe snel ik mijn geld weer heb als ik wel cancel.
Daan1241 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:45:
[...]
Ach ja, ik zou gewoon wachten. De N20 ultra is volgensmij nog een heel toffe phone hoor, zelfs mijn note9 doet het nog superb (behalve de batterij dan). Het wachten is een beetje vervelend aan het worden, maar zolang we nog een werkende telefoon hebben zie ik niet in waarom je zou cancellen; maar dat is natuurlijk je eigen keuze
Als je gebruik hebt gemaakt van de inruilactie krijg je daar nog een bevestiging van zodra je inruil item retour is? Ik heb die van mij vorige week opgestuurd en zie ook aan het trackingnr dat die is afgeleverd. Maar voor de rest blijft het stil
ja krijg je bevestiging van via de mail.Raven__NL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:48:
Als je gebruik hebt gemaakt van de inruilactie krijg je daar nog een bevestiging van zodra je inruil item retour is? Ik heb die van mij vorige week opgestuurd en zie ook aan het trackingnr dat die is afgeleverd. Maar voor de rest blijft het stil
hmmz ok.Michel242186 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:49:
[...]
ja krijg je bevestiging van via de mail.
Dan maar even wachten. Enig idee hoelang dat kan duren?
Misschien wat licht aan het einde van de tunnel!
KPN heeft weer een update, oa de groene S22u 512GB staat nu op leverbaar 10 maart.
Ik verwacht/hoop dat mobiel.nl en belsimpel.nl hun leverdata nu ook snel updaten, we zijn ondertussen alweer een maand verder en nog steeds geen enkele indicatie wanneer we het toestel kunnen verwachten.
KPN heeft weer een update, oa de groene S22u 512GB staat nu op leverbaar 10 maart.
Ik verwacht/hoop dat mobiel.nl en belsimpel.nl hun leverdata nu ook snel updaten, we zijn ondertussen alweer een maand verder en nog steeds geen enkele indicatie wanneer we het toestel kunnen verwachten.

Verzending voorbereiden momenteel voor mij normale S22.
(22 feb besteld)
(22 feb besteld)
[ Voor 15% gewijzigd door Amaze86 op 09-03-2022 11:57 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er zijn al meerdere mensen die deze week hun custom Samsung kleur S22U 1 TB binnen krijgen in Nederland. Ik zou toch verwachten dat de Phantom Black variant ook deze week verstuurd moet worden.TheBoneCollector schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:47:
[...]
gewoon omdat het kan. Misschien zijn we pas diep in april aan de beurt met de 1TB variant
Dat mag ik ook hopen jaRobier schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:57:
[...]
Er zijn al meerdere mensen die deze week hun custom Samsung kleur S22U 1 TB binnen krijgen in Nederland. Ik zou toch verwachten dat de Phantom Black variant ook deze week verstuurd moet worden.
Aha, tnx!Robier schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:57:
[...]
Er zijn al meerdere mensen die deze week hun custom Samsung kleur S22U 1 TB binnen krijgen in Nederland. Ik zou toch verwachten dat de Phantom Black variant ook deze week verstuurd moet worden.
Zie nu bij Belsimpel in mijn bestel overzicht staan: "bezorgdatum 12 maart".
Eerst stond er iets van "verwachtte levert datum 12 maart", daarna was het helemaal weg en nu sinds vandaag dus bovenstaande.
Maar ja, status vermeldt ook nog steeds "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers" dus ik ga nog maar nergens van uit (al hoop ik stiekem wel...)
*Edit*
En het is weer 'verwachte bezorging' geworden... pfff
Eerst stond er iets van "verwachtte levert datum 12 maart", daarna was het helemaal weg en nu sinds vandaag dus bovenstaande.
Maar ja, status vermeldt ook nog steeds "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers" dus ik ga nog maar nergens van uit (al hoop ik stiekem wel...)
*Edit*
En het is weer 'verwachte bezorging' geworden... pfff
[ Voor 7% gewijzigd door m0ridin op 09-03-2022 14:47 ]
Whoop whoop! De mijne ook :D! Op 22/2 besteldFunkJack schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:27:
Hier ook naar verzending voorbereiden.
S22+ black 256GB, besteld op 22 feb.
S22+ black 256GB, besteld op 22 feb.
Mijn bestelling bij Tele2 - een s22 ultra 128 - werd toch weer doorgeschoven naar eind maart. Product geannuleerd en toen bij Belsimpel.nl besteld. Toestel is inmiddels binnen ☺️
Weet iemand hoe lang het duurt voor je die buds krijgt? Gisteren alles ingevuld.
Weet iemand hoe lang het duurt voor je die buds krijgt? Gisteren alles ingevuld.
Net eens ingelogd op Mijn Account (shop.samsung.com) en die geeft aan dat er geen bestelling is, mijn bestelde S22U staat er niet in, weird.
heb je hem niet via het partnerportaal besteld?TheBoneCollector schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:28:
Net eens ingelogd op Mijn Account (shop.samsung.com) en die geeft aan dat er geen bestelling is, mijn bestelde S22U staat er niet in, weird.
Nee via de shop van Samsung rechtstreeksAggressor schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:29:
[...]
heb je hem niet via het partnerportaal besteld?
Gebeurd wel vaker. Die API's die ze intern gebruiken zijn waarschijnlijk constant overbelast. Na een refresh zie je ze meestal wel weer staan.TheBoneCollector schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:30:
[...]
Nee via de shop van Samsung rechtstreeks
Gewoon order nummer + email doen. Dat schijnt wel te werken wanneer inloggen niet werkt.
Tnx. Net gebeld en hij ligt klaar om opgehaald te worden door een koerier en zou vrijdag geleverd moeten worden, we gaan het zienRobier schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:33:
Gewoon order nummer + email doen. Dat schijnt wel te werken wanneer inloggen niet werkt.
!!!TheBoneCollector schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:38:
[...]
Tnx. Net gebeld en hij ligt klaar om opgehaald te worden door een koerier en zou vrijdag geleverd moeten worden, we gaan het zien
Ook tijd voor mij om een belletje te doen
"Er is geen voorraad meer."
Dus ik moet wachten tot volgende week.
Dus ik moet wachten tot volgende week.
[ Voor 43% gewijzigd door Robier op 09-03-2022 13:19 ]
Net ook even gebeld met Samsung. Geen nieuwe informatie anders dan de teleurstellende reactie dat ik er de komende weken niet op hoef te rekenen dat het toestel wordt uitgeleverd. Helaas…..
Betreft S22U 256 Graphite, besteldatum 13-02-2022
Betreft S22U 256 Graphite, besteldatum 13-02-2022
Ik moet ook nog afwachten hoor of dit waar is of gewoon een kul verhaal om me tevreden te houdenRobier schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:45:
[...]
!!!
Ook tijd voor mij om een belletje te doen

[ Voor 0% gewijzigd door TheBoneCollector op 09-03-2022 13:33 . Reden: Typo ]
Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order