Ik heb zelf de s22u 512GB besteld bij MediaMarkt (20-2 in de winkel) maar heb daar nogsteeds niks van gehoord. Bij de pre-order gaven ze aan dat deze gewoon 25-2 geleverd zou worden... Ben een paar keer langs gegaan om te vragen hoe het zat. Na meerdere malen valse beloftes gekregen te hebben van het personeel daar sprak ik in een andere vestiging een medewerker vanuit Samsung. Hij gaf aan dat de 512GB apart gemaakt moet worden en dus langer duurt.Aggressor schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:23:
Lijkt dat de 256gb sneller gemaakt worden.
..
Iemand al bericht van een exclusieve kleur 512gb? Of op de order pagina?
Waarom de 512 weer anders is dan de 128 of 256 weet ik niet maar het klinkt een beetje als onzin. Of misschien zijn de 128GB eigenlijk mislukte 256GB chips? Heb geen verstand van de productie van geheugen maar het deed me denken aan de trucjes uit processor land.
De beste man wist me wel te vertellen dat de normale s22 en s22+ wel deze week geleverd worden bij MediaMarkt. Verder wist hij me met heel veel woorden niks te vertellen over de levering van de s22u en wanneer er toestellen verwacht worden.
Er zit dan toch echt niks anders op dan eindeloos in stilte wachten zonder enige vorm van communicatie vanuit de retailer...