Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvk17
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-03 18:53
Aggressor schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:23:
Lijkt dat de 256gb sneller gemaakt worden.
..
Iemand al bericht van een exclusieve kleur 512gb? Of op de order pagina?
Ik heb zelf de s22u 512GB besteld bij MediaMarkt (20-2 in de winkel) maar heb daar nogsteeds niks van gehoord. Bij de pre-order gaven ze aan dat deze gewoon 25-2 geleverd zou worden... Ben een paar keer langs gegaan om te vragen hoe het zat. Na meerdere malen valse beloftes gekregen te hebben van het personeel daar sprak ik in een andere vestiging een medewerker vanuit Samsung. Hij gaf aan dat de 512GB apart gemaakt moet worden en dus langer duurt.
Waarom de 512 weer anders is dan de 128 of 256 weet ik niet maar het klinkt een beetje als onzin. Of misschien zijn de 128GB eigenlijk mislukte 256GB chips? Heb geen verstand van de productie van geheugen maar het deed me denken aan de trucjes uit processor land.

De beste man wist me wel te vertellen dat de normale s22 en s22+ wel deze week geleverd worden bij MediaMarkt. Verder wist hij me met heel veel woorden niks te vertellen over de levering van de s22u en wanneer er toestellen verwacht worden.

Er zit dan toch echt niks anders op dan eindeloos in stilte wachten zonder enige vorm van communicatie vanuit de retailer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 17:01
Ben het ook meer dan beu, zie hier al veel mensen die hun toestel later besteld hebben en hem al hebben ...

15 feb ultra 128 wit besteld, mail gekregen, "vanaf 18 februari geleverd" .... niet dus.

En bij de helpdesk altijd standaard copy paste antwoord : "Zodra je toestel onderweg is, krijg je een e-mail van PostNL met een track & trace"

Maar op de vraag "wanneer wordt hij nu verwacht" want andere providers en online winkels geven wel richtdata antwoorden ze bij Telenet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 15:17
Ik zie overigens bij T-Mobile staan dat het claimen van de galaxy buds tot 15 mei kan.

Dus lijkt erop dat Samsung zelf ook al weet dat het uitleveren van alle pre-orders nog een poos gaat duren.
edit: Samsung heeft dit overigens nog niet aangepast op hun promotie pagina

[ Voor 9% gewijzigd door BooYooToo op 07-03-2022 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier.V
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-11-2022
Mr Dynamic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:54:
Ben het ook meer dan beu, zie hier al veel mensen die hun toestel later besteld hebben en hem al hebben ...

15 feb ultra 128 wit besteld, mail gekregen, "vanaf 18 februari geleverd" .... niet dus.

En bij de helpdesk altijd standaard copy paste antwoord : "Zodra je toestel onderweg is, krijg je een e-mail van PostNL met een track & trace"

Maar op de vraag "wanneer wordt hij nu verwacht" want andere providers en online winkels geven wel richtdata antwoorden ze bij Telenet niet.
Is net hetzelfde als bij Orange, op 12/2 daar een S22+ 256GB Phantom Black besteld. Zaterdag voor de zoveelste keer langs de winkel hier om de hoek geweest en weer was het antwoord 'ik denk dat ze volgende week binnen komen'

Begrijp totaal niet waarom Samsung en alle retailers bleven volhouden dat de pre-orders op 25 februari geleverd gingen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:04
GertuZz schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:09:
Heeft iemand eigenlijk de groene S22 plus 256GB al binnen gekregen? Lijkt of dit één van de weinige varianten is die nog helemaal niet is uitgeleverd.
Nope, zit ik ook nog op te wachten (14/2 besteld bij belsimpel, verwachtte leverdatum staat nu op 12/3)...

Vind het an sich niet erg dat alles wat vetraagd is, maar dat er al zoveel mensen toestellen ontvangen die (veel) later zijn besteld en zelfs custom kleuren al worden uitgeleverd? Daar begin ik toch wel wat pissig van te raken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-01 14:35
m0ridin schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:53:
[...]

Nope, zit ik ook nog op te wachten (14/2 besteld bij belsimpel, verwachtte leverdatum staat nu op 12/3)...

Vind het an sich niet erg dat alles wat vetraagd is, maar dat er al zoveel mensen toestellen ontvangen die (veel) later zijn besteld en zelfs custom kleuren al worden uitgeleverd? Daar begin ik toch wel wat pissig van te raken....
Dat... In combinatie met het feit dat Samsung nu al twee keer een concete leverdatum via de mail geeft, maar deze 2x niet haalt. Dit laten ze de eerste keer een dag van tevoren weten. Daarna gewoon helemaal radiostilte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-06 09:25
Heeft iemand eigenlijk de groene S22 plus 256GB al binnen gekregen? Lijkt of dit één van de weinige varianten is die nog helemaal niet is uitgeleverd.
Nope... Ik heb de mijne op 22-2-2022 besteld bij Samsung studenten portaal en vorige week ook bij MediaMarkt. (Ook s22+ 256gb)

Tot nu geen enkele bericht ontvangen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 18:53
raymondbdws schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:16:
[...]
Ik heb de mijne op 22-2-2022 besteld bij Samsung studenten portaal en vorige week ook bij MediaMarkt. (Ook s22+ 256gb)
Als je een S22 op 22-2-22 besteld heb je recht op voorrang lijkt me _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:32
Ik heb dezelfde bestelt en heb hetzelfde probleem...dame aan de telefoon meldde me dat er vrijdag weer een nieuwe batch was binnengekomen en we deze week wat konden verwachten...of 't waar is of niet geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 04:30
Dat is mijn grootste ergernis, de openlijke misleiding m.b.t de leverdatum!
Je maakt mij niet wijs dat ze de 9de niet wisten dat die toestellen er niet zouden zijn de 24ste.
Dan laat je vervolgens iedereen die een pre-order heeft geplaatst en betaald in onwetendheid en beroept je op allerlei vaagheden die niemand kan controleren of erger nog je laat gewoon helemaal niks van je horen.
Is dit belangrijk op een mensenleven? Nee dat niet maar ik heb niet voor niets gepre-orderd, ik voel me als trouwe Galaxy S/ Note serie koper lichtelijk ondergewaardeerd en dan druk ik me zachtjes uit.
Ze hadden gewoon eerlijk kunnen en moeten zijn over de voorraad situatie dan hadden wij kunnen besluiten of we het de moeite waard vonden om hem alsnog voor te bestellen.
Dat hebben ze volgens mij bewust niet gedaan want dan waren er waarschijnlijk een stuk minder pre-orders geweest dus ik voel me toch ook wel lichtelijk genomen door met name Samsung.
Nou verschilt het van winkel tot winkel qua pre-orders want bij mobiel.nl hoor je helemaal niks, ik zit de hele dag mijn orderstatuspagina te verversen in de hoop op een leverdatum want als je belt of appt krijg je alleen maar meer wazigheid te horen, ze hebben namelijk geen enkele concrete info.
De providers en winkels willen natuurlijk gewoon verkopen maar dan moeten ze wel wat om te verkopen hebben Samsung!
Ben echt benieuwd hoe lang deze soap gaat duren... |:( |:( |:(

O ja voor de volledigheid, zit te wachten op de groene S22U 512GB besteld op 9 februari! :(

[ Voor 3% gewijzigd door MeanDz op 07-03-2022 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:22
MeanDz schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:37:

Nou verschilt het van winkel tot winkel qua pre-orders want bij mobiel.nl hoor je helemaal niks, ik zit de hele dag mijn orderstatuspagina te verversen in de hoop op een leverdatum want als je belt of appt krijg je alleen maar meer wazigheid te horen, ze hebben namelijk geen enkele concrete info.
Ik ben benieuwd wat Mobiel.nl deze week gaat doen, er staat bij de witte 512G 1 week levertijd al een week lang en bij de andere kleuren staat er dat er een nieuwe levering wordt verwacht in de week van 7 maart.

Dus ik hoop toch wel dat ze een goede batch gaan uitleveren deze week

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Tjona100 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:40:
[...]

Ik ben benieuwd wat Mobiel.nl deze week gaat doen, er staat bij de witte 512G 1 week levertijd al een week lang en bij de andere kleuren staat er dat er een nieuwe levering wordt verwacht in de week van 7 maart.

Dus ik hoop toch wel dat ze een goede batch gaan uitleveren deze week
Ja man, ik hoop het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-06 11:13
Ben zelf aan het wachten op mijn S22 Groen 256gb. Wel pas besteld op 28-02-2022 via ING met korting bij Samsung.com. Dus ben benieuwd wanneer die komt.

[ Voor 5% gewijzigd door OxSniperX op 07-03-2022 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-06 23:52
Iemand hier een bestelling via de t-mobile shop gedaan? Ik heb op 14 februari een S22+ 128GB zwart besteld, maar nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appz-
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-05-2024
geeMc schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:51:
Iemand hier een bestelling via de t-mobile shop gedaan? Ik heb op 14 februari een S22+ 128GB zwart besteld, maar nog niets gehoord.
Ik wacht hier ook al sinds 16/02 op tmobile, zeer slechte service en communicatie wat ik normaal niet gewend ben van hen. Bizar dat zo een groot telecom bedrijf als tmobile nog helemaal niks levert en de meeste concurrenten al begonnen zijn of op z'n minst wat hebben laten weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damion287
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-12-2024
Lees dit forum al een ruime week ondertussen in afwachting van mijn eigen telefoon. Helaas nog zonder enige nuttige updates vanuit Belsimpel, behalve dat de datum onbekend is.

Heb de S22 ultra 512GB in groen besteld een paar uur na de aankondiging, dus op 9 februari, i.c.m. een T-mobile abonnement.

[ Voor 5% gewijzigd door Damion287 op 07-03-2022 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StWl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 17:18
Ik krijg net een SMS en mail dat mijn S22 Ultra 1TB Sky Blue morgen bezorgd gaat worden.
Op 11 februari heb ik mijn bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsr440
  • Laatst online: 20-04-2022
Damion287 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:57:
Lees dit forum al een ruime week ondertussen in afwachting van mijn eigen telefoon. Helaas nog zonder enige nuttige updates vanuit Belsimpel, behalve dat de datum onbekend is.

Heb de S22 ultra 512GB in groen besteld een paar uur na de aankondiging, dus op 9 februari, i.c.m. een T-mobile abonnement.
Ik heb al meermaals in de app gecheckt of ik iets over het hoofd zag, omdat ik dus ook nog geen enkele update heb ontvangen. Blijkbaar ben ik niet de enige ;) Zie wel op de Belsimpel site dat de groene versie blijkbaar later wordt verwacht dan de overige kleuren; er staat 2 weken bij (en die heb ik ook besteld, de reguliere S22).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robier
  • Laatst online: 27-02-2023
StWl schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:04:
Ik krijg net een SMS en mail dat mijn S22 Ultra 1TB Sky Blue morgen bezorgd gaat worden.
Dit maakt mij even serieus echt nijdig.

Ik ben ontzettend blij voor je dat je jouw telefoon binnen hebt, maar ik heb op 9 februari besteld, om 16:15, de 1 TB Phantom Black, en tot op heden nog steeds 'bestelling geplaatst'. Jouw telefoon zou 3 tot 4 weken later dan de mijne moeten worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deejayunic
  • Laatst online: 09-05-2022
dsr440 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:04:
[...]

Ik heb al meermaals in de app gecheckt of ik iets over het hoofd zag, omdat ik dus ook nog geen enkele update heb ontvangen. Blijkbaar ben ik niet de enige ;) Zie wel op de Belsimpel site dat de groene versie blijkbaar later wordt verwacht dan de overige kleuren; er staat 2 weken bij (en die heb ik ook besteld, de reguliere S22).
Hier ook nog geen verandering voor de ultra wit 256GB bij Belsimpel... Denk dat wij in de zelfde batch zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan1241
  • Laatst online: 20-06-2024
Blijkbaar leveren de exclusieve kleuren dus sneller dan sommige 'normale' kleuren. Ik wacht nog steeds op een update over mijn 1tb phantom black ultra, op 9feb besteld bij samsung, en tot op heden nog geen updates. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Dat is mijn grootste ergernis, de openlijke misleiding m.b.t de leverdatum!
Je maakt mij niet wijs dat ze de 9de niet wisten dat die toestellen er niet zouden zijn de 24ste.
Dan laat je vervolgens iedereen die een pre-order heeft geplaatst en betaald in onwetendheid en beroept je op allerlei vaagheden die niemand kan controleren of erger nog je laat gewoon helemaal niks van je horen.
Is dit belangrijk op een mensenleven? Nee dat niet maar ik heb niet voor niets gepre-orderd, ik voel me als trouwe Galaxy S/ Note serie koper lichtelijk ondergewaardeerd en dan druk ik me zachtjes uit.
Ze hadden gewoon eerlijk kunnen en moeten zijn over de voorraad situatie dan hadden wij kunnen besluiten of we het de moeite waard vonden om hem alsnog voor te bestellen.
Dat hebben ze volgens mij bewust niet gedaan want dan waren er waarschijnlijk een stuk minder pre-orders geweest dus ik voel me toch ook wel lichtelijk genomen door met name Samsung.
De providers en winkels willen natuurlijk gewoon verkopen maar dan moeten ze wel wat om te verkopen hebben Samsung!

O ja voor de volledigheid, zit te wachten op de groene S22U 512GB besteld op 9 februari! :(
Precies eender. Ook een S22U groen 512. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan1241
Robier schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:08:
[...]

Dit maakt mij even serieus echt nijdig.

Ik ben ontzettend blij voor je dat je jouw telefoon binnen hebt, maar ik heb op 9 februari besteld, om 16:15, de 1 TB Phantom Black, en tot op heden nog steeds 'bestelling geplaatst'. Jouw telefoon zou 3 tot 4 weken later dan de mijne moeten worden geleverd.
Dit dus, en dan nog steeds met dezelfde smoes komen dat ze het laten weten zodra hij verzonden word. Hoog tijd voor wat transparantie. Iets gaat hier -maar dan ook écht- heel erg fout, logistiek gezien. Begin bijna te denken dat ze sommige bestellingen kwijt zijn geraakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Daan1241 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:13:
[...]

Dit dus, en dan nog steeds met dezelfde smoes komen dat ze het laten weten zodra hij verzonden word. Hoog tijd voor wat transparantie. Iets gaat hier -maar dan ook écht- heel erg fout, logistiek gezien. Begin bijna te denken dat ze sommige bestellingen kwijt zijn geraakt
Lagen die niet in diezelfde boot met allemaal luxe autos die nu op de bodem van de oceaan ligt ...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Frostbite schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:23:
[...]

Lagen die niet in diezelfde boot met allemaal luxe autos die nu op de bodem van de oceaan ligt ...
Whahaha zou me niks verbazen xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robier
Daan1241 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:13:
[...]

De klantenservice belletje heeft mij alleen nog bozer gemaakt.

Blijkbaar was er al een 1 TB Phantom black batch geweest, maar daar zat ik niet bij. Ongelofelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan1241
Robier schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:41:
[...]

Blijkbaar was er al een 1 TB Phantom black batch geweest, maar daar zat ik niet bij. Ongelofelijk.
Dat is inderdaad frustrerend.. Ik vraag me af wanneer de volgende batch van dit specifieke model dan komt. Ik dacht juist dat dit het minst gewilde model zou zijn, want 'wie heeft er nou 1tb nodig'. Die conclusie was dus volledig verkeerd ingeschat :/

Ik geef het nog een weekje, anders annuleer ik mijn order. Maar ja, wat weerhoudt Samsung ervan om de verzenddatum nógmaals te verschuiven.. dus ik neem de informatie online maar met een vaatje zout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
Daan1241 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:46:
[...]

Dat is inderdaad frustrerend.. Ik vraag me af wanneer de volgende batch van dit specifieke model dan komt. Ik dacht juist dat dit het minst gewilde model zou zijn, want 'wie heeft er nou 1tb nodig'. Die conclusie was dus volledig verkeerd ingeschat :/

Ik geef het nog een weekje, anders annuleer ik mijn order. Maar ja, wat weerhoudt Samsung ervan om de verzenddatum nógmaals te verschuiven.. dus ik neem de informatie online maar met een vaatje zout.
Ik heb een 512GB besteld maar wilde eigenlijk ook de exclusief bij Samsung verkrijgbare 1TB uitvoering maar omdat je bij een verlenging op de providers of winkels bent aangewezen was dat geen optie.

Als je dan op Bestbuy in Amerika kijkt worden ze daar wel buiten Samsung om unlocked rechtstreeks aan de consument verkocht, waarom kan dat niet in Europa dan?

https://www.bestbuy.com/s...#anchor=productVariations

Anyway, daar moeten ze wel nog wat langer wachten op hun toestel als hier want in Amerika hebben ze gekke leverdata voor alle S22 varianten, pas vanaf van eind maart tot diep in April dus wat dat betreft wil ik niet met ze ruilen hahaha 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Dynamic
MeanDz schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:08:
[...]

Anyway, daar moeten ze wel nog wat langer wachten op hun toestel als hier want in Amerika hebben ze gekke leverdata voor alle S22 varianten, pas vanaf van eind maart tot diep in April dus wat dat betreft wil ik niet met ze ruilen hahaha 7(8)7
Ik hoop dat wij niet dezelfde kant opgaan want we hebben de onze nog niet hé :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1022589

... ik zit de hele dag mijn orderstatuspagina te verversen in de hoop op een leverdatum ...
Je hebt in ieder geval de hoofdrol in deze soap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Mr Dynamic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:16:
[...]

Ik hoop dat wij niet dezelfde kant opgaan want we hebben de onze nog niet hé :X
Heb je helemaal gelijk in, :Y ik hoop met jou van niet! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Anoniem: 1022589 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:19:
[...]

Je hebt in ieder geval de hoofdrol in deze soap.
Hahaha, maar m'n tekst is zo beperkt in deze scene, voel me toch meer een figurant! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damion287
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-12-2024
dsr440 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:04:
[...]

Nouja... Ik heb tot nu toe 3 mails gehad waarin stond dat de datum nog onbekend was, dus ik heb wel updates gehad, technisch gezien. Ik kan er alleen niet zo veel mee, haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

R2L

Zo, hier is ie binnen!!! S22U 256 GB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GfV4--8nSrMY2quwhn9Wi5FIB2M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/91BwgfUlarTEv7h6RGLQZl0F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:09
S22 Ultra met 12GB RAM en 256GB opslag in de kleur Graphite is binnen :)

Ik heb echter toch besloten dat ik het scherm van de Fold niet in durf te wisselen... misschien dat ik hem retour ga sturen... :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

BLACKfm schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:06:
Mijn 'SM-S908BZRHEUB' (Rode Ultra S22 512gb) is vanochtend ook een hokje opgeschoven in het proces (naar klaarmaken bestelling).

Ik dacht eerst dat het een spam mailtje was ofzo, de onderwerpregel is '${emailSubjectTop}' en bovenaan de e-mail stond dat ze 'We personaliseren je Galaxy Fold', met verder wel gewoon informatie over de S22 en het juiste ordernummer.

Maar goed, vooruitgang zullen we maar zeggen :)
Gisteren een paar berichtjes gekregen dat de bezorger vandaag op de stoep staat, volgens de trackinginformatie is die inmiddels onderweg :). #zinin

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:28
Belsimpel: 21 februari besteld, verwachte levering 12 maart.
S22 Ultra 256 GB groen.

Als ik hem nu zou afsluiten is de prijs wel even 168 euro gestegen bij Vodafone... Ze hebben met hun nieuwe abonnementen gewoon hun toestelkortingen verder teruggeschroefd om de aboprijzen hetzelfde te houden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 21:05
Ter info: mijn S22 Ultra 512GB Sky Blue (online exclusive) is zojuist bezorgd! 🥳🥳🥳
Via Samsung Partner portal op 9 februari besteld.

Ik dacht, ik meld het even, omdat tot nu toe de versies met meer dan 256GB met speciale kleuren nogal achterliepen...

[ Voor 27% gewijzigd door BOEFJE_NL op 07-03-2022 14:49 . Reden: extra info ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Señor Sjon schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:30:
Belsimpel: 21 februari besteld, verwachte levering 12 maart.
S22 Ultra 256 GB groen.

Als ik hem nu zou afsluiten is de prijs wel even 168 euro gestegen bij Vodafone... Ze hebben met hun nieuwe abonnementen gewoon hun toestelkortingen verder teruggeschroefd om de aboprijzen hetzelfde te houden.
Dus dat, ik zag het ook, zou lekker op die pre-order wachten als ik jou was, die korting is toch wel een kleine goedmaker in in dit geval! Dan maar wat later, tenminste dan spreek ik voor mezelf! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-06 23:30
S22 256GB Graphite. 11-02 bestelt bij Samsung.com. Sinds gisteren op verzending voorbereiden. Ben benieuwd. Tot op heden nog geen verzendbevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:10
Niltag schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:15:
S22 256GB Graphite. 11-02 bestelt bij Samsung.com. Sinds gisteren op verzending voorbereiden. Ben benieuwd. Tot op heden nog geen verzendbevestiging gehad.
Ik ben ook nog steeds in afwachting...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• )aR0___
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-03-2022
S22 Ultra 128gb groen op 9 februari besteld bij belsimpel. Helaas nog steeds geen leverdatum bekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 18:38
Niltag schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:15:
Zelfde, ik gok (of alleszins hoop) op het blauwe vrachtwagentje morgenvroeg.

EDIT: nu net een SMS gekregen van Samsung dat ze hem morgen komen leveren!

[ Voor 10% gewijzigd door Pap3rclip op 07-03-2022 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duijnzaak
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-06 14:46
Vrijdagavond mijn pakketje opgehaald bij pakketpunt hier in de buurt met mijn samsung s22 white 265 gb.
Zat een sticker op dat het pakketje open is geweest en dat die netjes is dichtgeplakt.
Helaas is de telefoon verdwenen en zitten alleen nog de buds erin.

Nu wachten op samsung aangezien de fraude/diefstal afdeling niet in het weekend werkt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertuZz
duijnzaak schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:26:
Vrijdagavond mijn pakketje opgehaald bij pakketpunt hier in de buurt met mijn samsung s22 white 265 gb.
Zat een sticker op dat het pakketje open is geweest en dat die netjes is dichtgeplakt.

Nu wachten op samsung aangezien de fraude/diefstal afdeling niet in het weekend werkt :(
Jeetje, da's balen! Hopelijk pakt Samsung het goed op. Ook een mailtje naar de bezorgdienst, neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 06:57
Robier schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:41:
[...]

Vanmorgen ook weer gebeld en kreeg vaag verhaal dat ze eerst alle 1TB orders verzameld hebben en dat ze nu gemaakt gaan worden haha :)

Krijg totaal geen update per email :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan1241
TheBoneCollector schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:37:
[...]

Vanmorgen ook weer gebeld en kreeg vaag verhaal dat ze eerst alle 1TB orders verzameld hebben en dat ze nu gemaakt gaan worden haha :)

Haha als ze nu pas gemaakt gaan worden gaat dit nog wel een weekje of 2 duren op z'n minst. Volgensmij vertellen ze op dit punt gewoon een puur bullshitverhaal om de klanten rustig te houden :P (als ze dat niet al deden..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Daan1241 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:40:
[...]

Haha als ze nu pas gemaakt gaan worden gaat dit nog wel een weekje of 2 duren op z'n minst. Volgensmij vertellen ze op dit punt gewoon een puur bullshitverhaal om de klanten rustig te houden :P (als ze dat niet al deden..)
Yup, belachelijk. Nah ja gelukkig is mijn Note 20 Ultra nogsteeds een topper, misschien de S22 Ultra maar cancellen? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OxSniperX
TheBoneCollector schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Yup, belachelijk. Nah ja gelukkig is mijn Note 20 Ultra nogsteeds een topper, misschien de S22 Ultra maar cancellen? >:)
Ja waarom zal je de s22 Ultra halen als je nog Note 20 heb is nog een topper van een apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robier
TheBoneCollector schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:37:
[...]

Dat lijkt me niet als ik dit bericht zie:
Ik heb me eigen voorgenomen elke dag hun Customer Service lastig te vallen tot ik óf een serieus antwoord krijg (aka doorverbinden) óf serieuze compensatie. Die loze beloftes van "deze week geleverd" geloof ik ondertussen niet meer na 2x hun beloofde datum niet na te komen.

Ik ben dit pappen en nathouden zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauckel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-02 00:41
T-mobile zakelijk galaxy s22 128 gb zwart besteld op de dag van lancering. Morgen zal de telefoon worden afgeleverd op kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dit is echt ongelofelijk zuur voor je. Lange tijd wachten en dan wordt het toestel gewoon uit het pakket gejat.

Hier nog geen update of sms.... (s22 wit en s22+ zwart beide 128GB)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19

Kan je de telefoon niet laten blokkeren doormiddel van je Imei nummer dat je hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duijnzaak
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-06 14:46
038Robijno schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:27:
[...]

Kan je de telefoon niet laten blokkeren doormiddel van je Imei nummer dat je hebt?
Samsung is er mee bezig, reageren helaas niet heel snel op telefoon en whatsapp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-06 23:30
Pap3rclip schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:22:
[...]

Hier nog niet helaas. Kan toch niet lang meer duren zou je zeggen. Vrijdag op vakantie. Misschien toch nog net geluk ;)

Heb de S22 zaterdag even in de hand gehad bij de MM. Is toch wel genieten een telefoon waar je hand niet gelijk van in de kramp schiet. Ik loop de laatste 2 jaar met een groter model rond en neem nu dus de accu/schermgrootte voor lief ten gunste van de grootte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-07-2024
Daan1241 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:09:
[...]

Blijkbaar leveren de exclusieve kleuren dus sneller dan sommige 'normale' kleuren. Ik wacht nog steeds op een update over mijn 1tb phantom black ultra, op 9feb besteld bij samsung, en tot op heden nog geen updates. :/
Ook nog steeds geen update. Enige reactie op Whatsapp van afgelopen weekend is "heel binnenkort een nieuwe voorraad"
"Heel binnenkort" natuurlijk vrij breed te interpreteren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender

Zo, dat is een partijtje frusterend! En nu moeten ze natuurlijk eerst dit gaan afhandelen voordat er een nieuwe order kan worden aangemaakt.

Veel sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
OxSniperX schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:53:
[...]

Ja waarom zal je de s22 Ultra halen als je nog Note 20 heb is nog een topper van een apparaat.
Eens, alhoewel er zeker verbeteringen zijn met name de camera's. Sowieso wel weer leuk wat nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Pap3rclip schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:22:
[...]

Aangezien mijn order, volgens mij, redelijk gelijk loopt met die van jou; ben ik toch zeer benieuwd of ik ook een dergelijke sms / mail ga ontvangen in de loop van de avond... En dat morgen de heuglijke dag mag zijn...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik geef het tot eind deze week de kans.
Daarna ga ik mijn bestelling annuleren. De voorpret is toch een beetje verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
RustStorm schreef op maandag 7 maart 2022 @ 19:29:
[...]

Aangezien mijn order, volgens mij, redelijk gelijk loopt met die van jou; ben ik toch zeer benieuwd of ik ook een dergelijke sms / mail ga ontvangen in de loop van de avond... En dat morgen de heuglijke dag mag zijn...
De SMS was eerst namiddag, daarna volgden er nog meerdere mails (één daarvan met een ongelofelijk amateuristische/onbruikbare layout van Samsung) maar ondertussen is ook de tracking met leveropties via Dynalogic binnen (wel professioneel met real-time tracking op de landkaart etc).

Merk wel dat dit via Samsung België ging, misschien dat dit niet volledig met Nederland samen hangt.

Denk dat je het alleszins wel snel mag verwachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bighead
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06 22:24
Vanmiddag via Whatsapp slecht nieuws gekregen.

Ik heb op 22 feb de S22U 512GB in het groen besteld.

Bericht van Samsung:
Ik heb het even voor je nagekeken, wegens het overweldigende succes van onze nieuwe Galaxy S22 serie is er vertraging opgelopen in de productie van deze toestellen. Onze excuses hiervoor. We verwachten vanaf 25 maart je nieuwe product te kunnen leveren. Via de mail houden we je op de hoogte van de status van je bestelling. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
bighead schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:21:

Bericht van Samsung:
Ik heb het even voor je nagekeken, wegens het overweldigende succes van onze nieuwe Galaxy S22 serie is er vertraging opgelopen in de productie van deze toestellen. Onze excuses hiervoor. We verwachten vanaf 25 maart je nieuwe product te kunnen leveren. Via de mail houden we je op de hoogte van de status van je bestelling. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Ongelofelijk... via de Samsung webshop zelf besteld? En daar sta je dan... wat een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Pap3rclip schreef op maandag 7 maart 2022 @ 19:57:
[...]

De SMS was eerst namiddag, daarna volgden er nog meerdere mails (één daarvan met een ongelofelijk amateuristische/onbruikbare layout van Samsung) maar ondertussen is ook de tracking met leveropties via Dynalogic binnen (wel professioneel met real-time tracking op de landkaart etc).

Merk wel dat dit via Samsung België ging, misschien dat dit niet volledig met Nederland samen hangt.

Denk dat je het alleszins wel snel mag verwachten!
Ik heb tot nu toe nog niets gehad, dus vermoed dat het inderdaad niet helemaal gelijk loopt; NL en BE. Nou ja :) Komt vast deze week! ;)

Helemaal awesome dat je hem morgen mag gaan ontvangen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bighead
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06 22:24
Pap3rclip schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:30:
[...]

Ongelofelijk... via de Samsung webshop zelf besteld? En daar sta je dan... wat een grap.
Inderdaad besteld via de Samsung webshop. Had eerst de Graphite besteld, maar door berichten over mogelijk hele lange levertijd deze geannuleerd, en de groene besteld. Achteraf had ik dus beter de Graphite bestelling kunnen laten staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosjvd2
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-06 00:48

Bericht van Samsung:
Dit begrijp ik niet. Hoe kan het success van een product nu vertraging in de productie veroorzaken. Ze hebben misschien niet genoeg productie om aan de vraag te voldoen. Maar het zou geen invloed moeten hebben op de productie snelheid zoals die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:03

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter

Dat is wel echt balen zeg. Enig idee op welk punt in het transport het pakket open is geweest?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315044

:w

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 315044 op 08-03-2022 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
bighead schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:40:
[...]
Inderdaad besteld via de Samsung webshop. Had eerst de Graphite besteld, maar door berichten over mogelijk hele lange levertijd deze geannuleerd, en de groene besteld. Achteraf had ik dus beter de Graphite bestelling kunnen laten staan :+
Gedeelde smart. Ik had eerst de sky blue en vanwege de verwachte levertijd gewijzigd naar phantom black :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Bosjvd2 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:41:
[...]

Dit begrijp ik niet. Hoe kan het success van een product nu vertraging in de productie veroorzaken. Ze hebben misschien niet genoeg productie om aan de vraag te voldoen. Maar het zou geen invloed moeten hebben op de productie snelheid zoals die is.
Nee dat begrijp ik ook echt niet.
Sterker nog, bij alle providers en winkels staat leverbaar vanaf 11 maart, hoe kan Samsung zelf dan pas weer 25 maart voorraad van de groene 512GB hebben?
Of ze liegen gewoon allemaal?
Ik kan er geen chocola van maken :?

Vreemde shit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 11:02

Rio

Ik heb al een boek

Ook vreemd dat er niet over geklaagd wordt op de socials. Of zijn wij de enigen omdat we elkaar tot waanzin drijven hier 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX

Bericht van Samsung:
Dit is mijn antwoord op whatsapp heb een s22 green 256gb (28-02-2022 wel wat later dan de meeste hier :) )bestelt via Samsung via ING korting.

Hey Bart, goed je contact met ons opneemt! Ik heb je bestelling even bekeken. Op dit moment kan ik je nog niet voorzien van een bezorgdatum. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel en goed mogelijk te leveren, maar door het grote succes van de Galaxy S22 kan de bestelling langer duren dan verwacht. Wanneer je bestelling verstuurd wordt ontvang je de track en trace link via de e-mail. Ik adviseer je dus om je e-mail goed in de gaten te houden! Hopelijk kan je gauw van je nieuwe toestel genieten 😄 ^Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metin
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-03-2022
Al mensen die hun bestelling van telenet hebben ontvangen?

De s22 256gb zwart besteld op 11-02-2022 en nog aan het wachten.

Lees dat mensen die later hebben besteld (van samsung) en ook nog exclusieve kleuren het al ontvangen hebben.

Op de website van telenet staat er levering binnen 2-4 weken als je hem nu wilt bestellen. Als ze dat kunnen beloven dan zou je verwachten dat de preorders zolang niet gaat duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robier
Rio schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:21:
Ook vreemd dat er niet over geklaagd wordt op de socials. Of zijn wij de enigen omdat we elkaar tot waanzin drijven hier 🙃
Ik denk wel dat mensen die hun telefoon netjes op tijd of zelfs eerder hebben ontvangen niet zo gauw naar een topic als deze afstruinen en blijven hangen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weltmeister!
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 04-05-2022
Hier ook maar is navraag gedaan bij Samsung. 23 feb S22+ 256 gb green besteld.

goed dat je contact opneemt! Ik heb het even voor je bekeken. Op dit moment kan ik je geen exacte bezorgdatum geven. Door het grote succes van de Galaxy S22+ kan het wat langer duren. Kan ik je ergens anders nog bij helpen? ^Roy

En :
Ik heb even voor je gekeken maar ik heb geen verwachting van wanneer de nieuwe batch binnenkomt. Kan ik je ergens anders nog bij helpen? ^Roy

Bijzonder dat ze gewoon helemaal geen info geven zoals merendeel hier ook al zegt.

Hoop toch eigenlijk voor het weekend iets te ontvangen 🤞🏻
We gaan het zien.
OxSniperX schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:29:
[...]

Dit is mijn antwoord op whatsapp heb een s22 green 256gb (28-02-2022 wel wat later dan de meeste hier :) )bestelt via Samsung via ING korting.

Hey Bart, goed je contact met ons opneemt! Ik heb je bestelling even bekeken. Op dit moment kan ik je nog niet voorzien van een bezorgdatum. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel en goed mogelijk te leveren, maar door het grote succes van de Galaxy S22 kan de bestelling langer duren dan verwacht. Wanneer je bestelling verstuurd wordt ontvang je de track en trace link via de e-mail. Ik adviseer je dus om je e-mail goed in de gaten te houden! Hopelijk kan je gauw van je nieuwe toestel genieten 😄 ^Roy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
Wegens het grote succes, yeah right. Geloof er niets van. Andere jaren liggen de magazijnen al vol tegen de releasedatum zodat de meesten hun pre order ontvangen de dag van release. Ik heb de indruk dat ze nu amper toestellen hadden om te verschepen. Dit moesten ze op voorhand geweten hebben. Jammer dat ze de release niet uitgesteld hebben en hun klanten in de kou laten staan en een flauwe uitvlucht gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V.V. 9000-RPM
  • Laatst online: 22-03-2022
Metin schreef op maandag 7 maart 2022 @ 23:18:
Al mensen die hun bestelling van telenet hebben ontvangen?

De s22 256gb zwart besteld op 11-02-2022 en nog aan het wachten.

Lees dat mensen die later hebben besteld (van samsung) en ook nog exclusieve kleuren het al ontvangen hebben.

Op de website van telenet staat er levering binnen 2-4 weken als je hem nu wilt bestellen. Als ze dat kunnen beloven dan zou je verwachten dat de preorders zolang niet gaat duren.
Ja ik en Mr Dynamic denk ik ook...

Mijn bestelling is een Ultra Green 256Gb
8 februari besteld/9februari bevestiging

3 maart wel een standaard bericht gekregen waarin ze laten weten dat er vertragingen zijn in de leveringen😪😪

Als 1ste je toestel in de hand bestel dan nu je Galaxy S22 bij Telenet.... YEAH RIGHT🤥🤥

Zou graag eens weten of Telenet er zelfs al zou afgeleverd hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
MeanDz schreef op maandag 7 maart 2022 @ 21:36:
[...]

Nee dat begrijp ik ook echt niet.
Sterker nog, bij alle providers en winkels staat leverbaar vanaf 11 maart, hoe kan Samsung zelf dan pas weer 25 maart voorraad van de groene 512GB hebben?
Of ze liegen gewoon allemaal?
Ik kan er geen chocola van maken :?

Vreemde shit!
Als Samsung de retail kanalen van dezelfde kwaliteit informatie voorziet als de consumenten dan snap ik dat er niets klopt van de leverdatums van de webshops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
MischaBoender schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 01:13:
[...]

Als Samsung de retail kanalen van dezelfde kwaliteit informatie voorziet als de consumenten dan snap ik dat er niets klopt van de leverdatums van de webshops...
Zit wat in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een vrij simpele zaak: pakketjes worden regelmatig in het proces gewogen en het IMEI is bekend bij de leverancier. De dader zal er weinig plezier aan beleven, tenzij het pakketje geopend is na de laatste weging (maar die kans is klein omdat er een sticker op zat), dan zou je wel eens lang op een nieuwe telefoon moeten wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
@Pap3rclip Fijne dag vandaag! ;)

NB. ik heb helaas nog geen sms / mail gehad dat hij verzonden is. Vandaag maar weer keurig de *fingers crossed* houden en hopen op een dergelijk bericht vandaag. : )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Dynamic
V.V. 9000-RPM schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 00:57:
[...]

Ja ik en Mr Dynamic denk ik ook...

Mijn bestelling is een Ultra Green 256Gb
8 februari besteld/9februari bevestiging

3 maart wel een standaard bericht gekregen waarin ze laten weten dat er vertragingen zijn in de leveringen😪😪

Als 1ste je toestel in de hand bestel dan nu je Galaxy S22 bij Telenet.... YEAH RIGHT🤥🤥

Zou graag eens weten of Telenet er zelfs al zou afgeleverd hebben???
Nog altijd wachtende, nog even en de s23 komt uit 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:22
Mobiel.nl heeft een update mbt voorraad status doorgevoerd op de 512G modellen. Bij de witte stond 1 week levertijd en bij de andere kleuren, levering verwacht in de week van 7 maart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l829VJy34b4nCk_5pzrfF3c9piU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iJHAGqP9Q2Su9c09PYLXJeeJ.jpg?f=user_large

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Peatsmoke schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 05:51:
[...]

Dat is een vrij simpele zaak: pakketjes worden regelmatig in het proces gewogen en het IMEI is bekend bij de leverancier. De dader zal er weinig plezier aan beleven, tenzij het pakketje geopend is na de laatste weging (maar die kans is klein omdat er een sticker op zat), dan zou je wel eens lang op een nieuwe telefoon moeten wachten.
Hoe werkt dat dan precies?
Ik zou denken dat de dader de telefoon snel doorverkoopt als nieuw in doos, zit de koper met een brick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dragon2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:37:
[...]

Hoe werkt dat dan precies?
Ik zou denken dat de dader de telefoon snel doorverkoopt als nieuw in doos, zit de koper met een brick?
De koper zit niet met een brick. Hoe het opsporingstechnisch precies werkt, ga ik niet uit de doeken doen (en misschien is er ook wel het eea veranderd in die jaren), maar providers kunnen bijvoorbeeld op IMEI blokkeren en opsporingsinstanties kunnen op IMEI tappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RustStorm
En zojuist een sms en mail gehad van Samsung dat mijn exemplaar morgen zal worden geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nirgilis
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 14:24
Tjona100 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:33:
Mobiel.nl heeft een update mbt voorraad status doorgevoerd op de 512G modellen. Bij de witte stond 1 week levertijd en bij de andere kleuren, levering verwacht in de week van 7 maart

[Afbeelding]
De verwachtte leverdatum van alle modellen is bij mobiel.nl aangepast. Net maar even op de app gevraagd wat dit betekent voor mijn order (S22 Ultra 128GB groen). Eerder gaven ze nog aan dat er mogelijk vorige week werd geleverd en anders deze week.

Volgende week ga ik een maand op reis. Wil dan eigenlijk wel de nieuwe telefoon mee kunnen nemen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mabhijithn
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08-01 17:07
Ik koop om 16-02-2022 S22 Ultra groen 256GB van MediaMarkt (België). Vandaag status: Levering in voorbereiding (De levering van de bestelling is in voorbereiding.)
8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

nirgilis schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:37:
[...]

De verwachtte leverdatum van alle modellen is bij mobiel.nl aangepast. Net maar even op de app gevraagd wat dit betekent voor mijn order (S22 Ultra 128GB groen). Eerder gaven ze nog aan dat er mogelijk vorige week werd geleverd en anders deze week.

Volgende week ga ik een maand op reis. Wil dan eigenlijk wel de nieuwe telefoon mee kunnen nemen :/
Idd, in bestelstatus is 'in de week van 7 maart' ook verdwenen. We kunnen nu dus in ieder geval stellen dat het niet 'in de week van 7 maart' gaat worden... (Ultra green 512)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 11:06
Rio schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:20:
[...]

Idd, in bestelstatus is 'in de week van 7 maart' ook verdwenen. We kunnen nu dus in ieder geval stellen dat het niet 'in de week van 7 maart' gaat worden... (Ultra green 512)
Bij mij stond er ook heel lang "in de week van 7 maart" en gisteren dus via de app maar even gevraagd: antwoord was dat ze er nog niks over hadden gehoord, maar dat het deze week komt. Al hecht ik niet heel veel waarde aan die antwoorden, aangezien ze de hele dag waarschijnlijk bestookt worden met die vraag.

Eerder vanochtend was "in de week van 7 maart" verdwenen uit mijn orderstatus en inmiddels staat er dit:

2. Bestelling verwerken
Product niet op voorraad
Verwachte levertijd Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Phantom Black 512GB:
1 a 2 weken levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9bquG02tEqKsb9eYi5MKUE4KGeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MeslJbpje4mhWUjVJsxIqL2D.jpg?f=fotoalbum_large
De Burgundy voor mijn vrouw gisteren ook mogen ontvangen. Kleur vind ik mooier dan op de foto's soms uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

BlisterAMG schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:35:
[...]

...inmiddels staat er dit:

2. Bestelling verwerken
Product niet op voorraad
1 a 2 weken levertijd
Oh idd, bij mij nu ook. Begin het irritant te vinden om zo aan het lijntje te worden gehouden. Zou eerlijkheid (van Samsung) op prijs stellen. Shit happens, maar zeg het gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nirgilis
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 14:24
Rio schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:02:
[...]

Oh idd, bij mij nu ook. Begin het irritant te vinden om zo aan het lijntje te worden gehouden. Zou eerlijkheid (van Samsung) op prijs stellen. Shit happens, maar zeg het gewoon.
Precies dit. Iedere webshop moet steeds zijn levertijden aanpassen, dus het lijkt erop dat Samsung de leveringen niet na komt en hierin ook steeds veel te laat communiceert.

Prima als dat zo is, maar wees gewoon eerlijk tegen je klanten in plaats van steeds een lulverhaal over enorme populariteit. Je maakt mij niet wijs dat je pas in maart weet dat je de pre-orders van 9 februari niet gaat kunnen vervullen, terwijl ze al 2 weken geleverd hadden moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
BlisterAMG schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:35:
[...]

Bij mij stond er ook heel lang "in de week van 7 maart" en gisteren dus via de app maar even gevraagd: antwoord was dat ze er nog niks over hadden gehoord, maar dat het deze week komt. Al hecht ik niet heel veel waarde aan die antwoorden, aangezien ze de hele dag waarschijnlijk bestookt worden met die vraag.

Eerder vanochtend was "in de week van 7 maart" verdwenen uit mijn orderstatus en inmiddels staat er dit:

2. Bestelling verwerken
Product niet op voorraad
1 a 2 weken levertijd
Tijd voor een rant! }:|

STOP MET LIEGEN SAMSUNG! :( :( :(

Ben een fan van hun spullen maar dit hele pre order proces is gewoon gebaseerd op één grote leugen!
Ze hebben nooit de intentie gehad om op 24 februari te beginnen met leveren, dat was gewoon een lokkertje, dat geld van de pre orders staat toch maar mooi alvast op hun rekening.
Het geldt nu voor alle modelvarianten op mobiel.nl, over twee weken (pas) leverbaar. We hebben ons dus gewoon in de maling laten nemen door Samsung deze keer, stelletje oplichters.

STOP MET LIEGEN SAMSUNG!

Gewoon iedereen laten bestellen om daarna doodleuk te melden dat ze geen toestellen op voorraad hebben. Dat wisten ze nog niet op 9 februari? Maak dat de kat wijs, het begon al zo vreemd begin dit jaar met de presentatie van de Exinos 2200 soc. Die presentatie kwam er niet en vervolgens verschenen er berichten over tekorten en dat ze misschien wel wereldwijd de Snapdragon soc zouden moeten gaan gebruiken wat weer werd tegengesproken door Samsung zelf. Ze zouden gewoon op schema liggen met productie van hun chip en de nieuwe toestellen zouden gewoon op tijd in de winkel liggen en geleverd gaan worden, NOT!
De vraag naar de S22 serie is zo onvoorzien hoog dat ze niet genoeg voorraad hebben? Wanneer was die voorraad er wel dan? En waar is het gebleven dan? Er is sinds 24 februari mondjesmaat uitgeleverd, weet niet wat voor batch dat was maar hij was wel erg klein dan.
Ze hadden vanaf dag 1 niet genoeg toestellen op voorraad om aan de pre order vraag te voldoen en dat wisten ze 9 februari ook! Maar dat hebben ze wijselijk niet gemeld, laat die domme mensen maar gewoon bestellen want anders heeft zo een pre order actie ook niet heel veel zin. Zij wisten toen al dat er niet op tijd geleverd zou kunnen worden maar lieten gewoon 24 februari staan als leverdatum. Dat is liegen. Wees dan gewoon eerlijk, naai niet je trouwste fans en early adopters een oor aan, zeg waar het op staat en communiceer tijdig en duidelijk dat er vertraging is.
Dan kunnen wij zelf wel uitmaken of we daarop willen wachten!
Nu geven ze me weinig keus.

Dus....

STOP MET LIEGEN SAMSUNG!

Anders stop ik met Samsung! :( :( :(

Rant mode off :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Sjezes. Gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Eeeh nee, heb je mijn rant niet gelezen? Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 19:15
MeanDz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:58:
[...]

[knip]
STOP MET LIEGEN SAMSUNG!

Mja, daar zullen ze gigantisch van wakker liggen denk ik zo ;-)
Samsungs reactie zal zijn: "Oh neee!!1!! Wat nu???? Hoe hebben we nu nog bestaansrecht???? We krijgen met die pre-order prijsreductieacties zóveel nieuwe kopers en iedereen trapt er weer in want korting dus onweerstaanbaar, maar nu stopt 1 van die vele mensen misschien met onze telefoons kopen.... wat moeten we toch doen????" ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daan1241
MeanDz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:58:
[...]

Tijd voor een rant! }:|

STOP MET LIEGEN SAMSUNG! :( :( :(

Ben een fan van hun spullen maar dit hele pre order proces is gewoon gebaseerd op één grote leugen!
Ze hebben nooit de intentie gehad om op 24 februari te beginnen met leveren, dat was gewoon een lokkertje, dat geld van de pre orders staat toch maar mooi alvast op hun rekening.
Het geldt nu voor alle modelvarianten op mobiel.nl, over twee weken (pas) leverbaar. We hebben ons dus gewoon in de maling laten nemen door Samsung deze keer, stelletje oplichters.

STOP MET LIEGEN SAMSUNG!

Gewoon iedereen laten bestellen om daarna doodleuk te melden dat ze geen toestellen op voorraad hebben. Dat wisten ze nog niet op 9 februari? Maak dat de kat wijs, het begon al zo vreemd begin dit jaar met de presentatie van de Exinos 2200 soc. Die presentatie kwam er niet en vervolgens verschenen er berichten over tekorten en dat ze misschien wel wereldwijd de Snapdragon soc zouden moeten gaan gebruiken wat weer werd tegengesproken door Samsung zelf. Ze zouden gewoon op schema liggen met productie van hun chip en de nieuwe toestellen zouden gewoon op tijd in de winkel liggen en geleverd gaan worden, NOT!
De vraag naar de S22 serie is zo onvoorzien hoog dat ze niet genoeg voorraad hebben? Wanneer was die voorraad er wel dan? En waar is het gebleven dan? Er is sinds 24 februari mondjesmaat uitgeleverd, weet niet wat voor batch dat was maar hij was wel erg klein dan.
Ze hadden vanaf dag 1 niet genoeg toestellen op voorraad om aan de pre order vraag te voldoen en dat wisten ze 9 februari ook! Maar dat hebben ze wijselijk niet gemeld, laat die domme mensen maar gewoon bestellen want anders heeft zo een pre order actie ook niet heel veel zin. Zij wisten toen al dat er niet op tijd geleverd zou kunnen worden maar lieten gewoon 24 februari staan als leverdatum. Dat is liegen. Wees dan gewoon eerlijk, naai niet je trouwste fans en early adopters een oor aan, zeg waar het op staat en communiceer tijdig en duidelijk dat er vertraging is.
Dan kunnen wij zelf wel uitmaken of we daarop willen wachten!
Nu geven ze me weinig keus.

Dus....

STOP MET LIEGEN SAMSUNG!

Ach ja, het is en blijft een telefoon; het is jammer dat we wat langer moeten wachten, maar de wereld vergaat niet. Betekent alsnog niet dat het door de beugel kan dat ze blijven vertragen (ze zijn hun belofte niet nagekomen), en het is nou eenmaal niet leuk, maar het is niet anders. Denk dat de personen bij de Samsung helpdesk er weinig aan kunnen doen, sterker nog, ik krijg bijna medelijden met ze. Laten we geduldig afwachten, over een maandje of 2 hebben we er allemaal een en zijn we dit gedoe al lang weer vergeten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Geekess schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:04:
[...]

Mja, daar zullen ze gigantisch van wakker liggen denk ik zo ;-)
Samsungs reactie zal zijn: "Oh neee!!1!! Wat nu???? Hoe hebben we nu nog bestaansrecht???? We krijgen met die pre-order prijsreductieacties zóveel nieuwe kopers en iedereen trapt er weer in want korting dus onweerstaanbaar, maar nu stopt 1 van die vele mensen misschien met onze telefoons kopen.... wat moeten we toch doen????" ;-)
Ik heb niet de illusie dat mijn rant of eenmansactie veel zoden aan de dijk zou zetten nee, is meer voor mijn eigen rechtsgevoel, denk niet dat Samsung failliet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertuZz
Ik blijf het toch apart vinden dat iedereen (inclusief ik) hetzelfde copy/paste antwoord van Samsung krijgt. Het is letterlijk dezelfde tekst en we moeten het maar slikken. De mensen van de klantenservice (als ze al in dienst zijn van Samung) weten inhoudelijk niets en plakken simpelweg telkens deze tekst als antwoord. Wat een service...

Best triest eigenlijk...
Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order