Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robier
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
TheBoneCollector schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:32:
[...]

Ik moet ook nog afwachten hoor of dit waar is of gewoon een kul verhaal om me tevreden te houden -O-
Nee hoor. Jij zal hem wel krijgen als je een update hebt gehad op je status.

Een medewerker van de SD die WEL behulpzaam was, heeft ook gezegd dat dit type model en kleur al eerder (lees meer dan een week geleden) al voor het eerst verstuurd was naar klanten.

Ook hij snapte niet dat ik die als een van de eerste heeft besteld het nog niet binnen heeft.

Dit is overigens mijn laatste bericht op dit topic. Ik ben er klaar mee. Blijkbaar is weten wanneer iemand zijn zelfde model en kleur binnen krijgt 0 indicatie van wanneer ik hem binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

JohnFarmer schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:19:
Net ook even gebeld met Samsung. Geen nieuwe informatie anders dan de teleurstellende reactie dat ik er de komende weken niet op hoef te rekenen dat het toestel wordt uitgeleverd. Helaas…..

Betreft S22U 256 Graphite, besteldatum 13-02-2022
Welke status heeft die in de portal? Personaliseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
De status van de S22 Violet voor mijn vriendin besteld via Samsung zelf is gewijzigd van 'personaliseren' naar 'klaar voor verzending'. Iemand enig idee waar ik dan op kan rekenen qua levertijd ongeveer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
dedominee schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:50:
De status van de S22 Violet voor mijn vriendin besteld via Samsung zelf is gewijzigd van 'personaliseren' naar 'klaar voor verzending'. Iemand enig idee waar ik dan op kan rekenen qua levertijd ongeveer?
Indien hetzelfde als bij mij een paar dagen geleden: morgenavond versturen ze hem voor levering vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Robier schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:06:
[...]

Nee hoor. Jij zal hem wel krijgen als je een update hebt gehad op je status.

Een medewerker van de SD die WEL behulpzaam was, heeft ook gezegd dat dit type model en kleur al eerder (lees meer dan een week geleden) al voor het eerst verstuurd was naar klanten.

Ook hij snapte niet dat ik die als een van de eerste heeft besteld het nog niet binnen heeft.

Dit is overigens mijn laatste bericht op dit topic. Ik ben er klaar mee. Blijkbaar is weten wanneer iemand zijn zelfde model en kleur binnen krijgt 0 indicatie van wanneer ik hem binnen krijg.
Staat bij dat die verstuurd wordt op 24 februari 2022 en order staat nog op voorbereiden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
Mijn vriendin heeft helemaal geen mail ontvangen over het retourneren van de inruil-telefoon, S22 zelf is inmiddels wel al een week binnen.

Met mijn S22 ultra kreeg ik echt meteen instructies en shipping label voor het terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 15:35
Jamesl schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:19:
Mijn vriendin heeft helemaal geen mail ontvangen over het retourneren van de inruil-telefoon, S22 zelf is inmiddels wel al een week binnen.

Met mijn S22 ultra kreeg ik echt meteen instructies en shipping label voor het terugsturen.
Ik heb ook hetzelfde probleem bij mmijn pa's s22u en vanuit de klantenservice komt ook niks zinnigs hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
  • Laatst online: 20-06-2024
Voor wie nog geinteresseerd is om een 1TB s22 ultra burgundy te kopen; bij de samsung partner shop is die nu weer op voorraad als ik het goed zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jensverhagen
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08:51
Ik heb op 9 februari om 16.56u op Bol.com de Samsung Galaxy S22 5G - 128 GB - Phantom Black besteld.
Ik heb nog steeds niets binnen, ook geen verwachte leverdatum, niets.
Inmiddels meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Bol.com, deze zeggen dat ze geen flauw idee hebben wanneer hij binnenkomt, steeds als ze 'even gaan navragen' wat de verwachting is, stopt de chat er 'toevallig' mee.
Je zou toch zeggen als je binnen een uur na de release het meest standaard model besteld, je misschien nog geluk hebt en je order op tijd binnen krijgt.
Helaas moet ik net als iedereen hier op het forum vooral heel veel geduld hebben en hopen dat ie ooit een keer geleverd gaat worden.
Voor iedereen die net als mij aan het wachten is om een Samsung S22 serie, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• )aR0___
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-03-2022
Op 9 februari heb ik de s22 Ultra 128 gb groen besteld bij belsimpel. Een exacte leverdatum is nog niet duidelijk, wel verwachten ze hem deze maand nog te kunnen leveren. Ik hoop dat dit zo is, anders wordt het wel erg lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chintsai
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16-01-2024
En hebben er al meer hun bestelling ontvangen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:41
Dames en heren, het is zo ver: ik heb zojuist mij S22 Graphite 256gb incl ear buds in ontvangst mogen nemen. Afkomst: Samsung webshop.

Zo maar eens op mijn gemakje installeren etc..

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kayodv
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-07 16:58
chintsai schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:57:
En hebben er al meer hun bestelling ontvangen?
De bezorgdatum en status van mijn bestelling bij BelSimpel zijn veranderd. Zou 12 maart zijn, wordt nu naar verluidt morgen afgeleverd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvZon
  • Laatst online: 04-04-2022
TheBoneCollector schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:10:
[...]

Staat bij dat die verstuurd wordt op 24 februari 2022 en order staat nog op voorbereiden -O-
Bij mij precies hetzelfde helaas.. s22+ zwart 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
dragozhou schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:42:
[...]

Ik heb ook hetzelfde probleem bij mmijn pa's s22u en vanuit de klantenservice komt ook niks zinnigs hierover
Ja vind het niet erg om niks te sturen maar als ze opeens gaan zeggen: 'je bent te laat en moet €100-€150 extra betalen' vind ik het wel kut.

Jij hebt echt klantenservice benaderd? Wat gaven die aan dan?
Ga ik morgen ook wel even doen, dan heb ik zwart op wit dat ik erachteraan ben gegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 13:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyI1VW2BXt60IUwhDgC5dapZ9zc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dhl1oLWyxhogJxKRiwvM4Cjq.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit nu niet om gek te worden, de preorders bij Telenet blijven weg, en bij Coolblue kan men doodleuk krak hetzelfde toestel kopen (weliswaar de volle pot nu) !!!! Hoe komt dat zijn dan wel voorraad hebben ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nirgilis
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-09 22:04
Mijn bestelling is zojuist bij mobiel.nl doorgezet. Betreft de groene S22 ultra 128 GB. De Burgundy variant staat nu ook op "op voorraad", dus blijkbaar heeft Samsung toch geleverd.

Edit: en verzending voorbereiden *O*

[ Voor 9% gewijzigd door nirgilis op 09-03-2022 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnFarmer
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-07 15:09
Laidback Luc schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:34:
[...]

Welke status heeft die in de portal? Personaliseren?
Personaliseren is afgerond, geen indicatie vervolgstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
JohnFarmer schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:34:
[...]

Personaliseren is afgerond, geen indicatie vervolgstap.
hoe kan precies zien dat personaliseren is afgerond?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:00
Mijn pakket bij mobiel.nl is verzonden (S22U 512G wit) met besteldatum op 18-2

Edit:

Mobiel.nl heeft momenteel Burgundy & green 128GB op voorraad van de S22U

[ Voor 100% gewijzigd door Tjona100 op 09-03-2022 16:55 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb op 15 febr. jl. bij mobiel.nl een Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Green 512GB besteld.
Ik zag afgelopen getoonde status:
- vanaf 25 februari leverbaar
- levertijd in de week van 7 maart
- komende week informatie
- 1 a 2 weken levertijd (op moment van postschrijven)

Hopelijk mag ik korter wachten!

[ Voor 4% gewijzigd door huijaa op 09-03-2022 17:17 ]

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:14
huijaa schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:14:
Ik heb op 15 febr. jl. bij mobiel.nl een S22U 512G Green besteld.

En ik heb uberhuapt geen status vanaf wanneer die verzonden gaat worden. Bestelt bij Samsung via ING.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnFarmer
Aggressor schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:40:
[...]

hoe kan precies zien dat personaliseren is afgerond?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgHPVmBSsdB_Bsvqp9VDVDin_5c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0k4ntW3adEiG3Gn2D8ekps14.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weltmeister!
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 04-05-2022
Mijn S22+ 256 gb green bij Samsung besteld op 23 feb.

Sinds vanmiddag staat de order op de status :
Klaarmaken voor verzending.

Iemand enig idee hoe lang het hierna ongeveer duurt voordat de status op onderweg komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Zojuist SMS ontvangen van Samsung dat mijn bestelling vrijdag 11 maart zal worden aangeboden. Nou weet ik niet om welke bestelling het precies ging want ik heb 2 bestellingen 4 weken apart van elkaar gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
zo staat het ook al een paar dagen bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Daan1241 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:33:
Zojuist SMS ontvangen van Samsung dat mijn bestelling vrijdag 11 maart zal worden aangeboden. Nou weet ik niet om welke bestelling het precies ging want ik heb 2 bestellingen 4 weken apart van elkaar gedaan :P
Nee, laat maar, ik kon wel al zien om welke het precies ging; Mijn nieuwste bestelling (s22 ultra black, 512gb, besteld op 7 maart bij samsung partner portal) zal dus eerder aankomen dan mijn s22 ultra black 1tb die ik op 9 februari heb besteld bij samsung.com. Bizar. Maar goed, mij hoor je niet klagen, ben al blij dat er wat meer duidelijkheid is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Het lijkt wel of bepaalde pre orders niet gezien worden in het systeem. Echt heel vreemd.
Had je beide telefoons vooruit betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
Teletekst schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:51:
Het lijkt wel of bepaalde pre orders niet gezien worden in het systeem. Echt heel vreemd.
Had je beide telefoons vooruit betaald?
Op welke manier bedoel je vooruitbetaald? Beide waren gewoon op dat moment betaald, zonder abbo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:40
huijaa schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:14:
Ik heb op 15 febr. jl. bij mobiel.nl een Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Green 512GB besteld.

Precies dezelfde besteld bij mobiel.nl en ook dezelfde niks zeggende updates ontvangen!

Laat ff weten als je status veranderd, als ik wat van ze hoor meld ik het hier gelijk hahaha!

Hoop dat ze nu ook eindelijk de groene 512GB gaan uitleveren. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16-01-2024
kayodv schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:07:
[...]

De bezorgdatum en status van mijn bestelling bij BelSimpel zijn veranderd. Zou 12 maart zijn, wordt nu naar verluidt morgen afgeleverd _/-\o_
Dat is heel mooi nieuws.
Alvast veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vruchtensap
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-02 22:22
Tjona100 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:40:
Mijn pakket bij mobiel.nl is verzonden (S22U 512G wit) met besteldatum op 18-2

Edit:

Mobiel.nl heeft momenteel Burgundy & green 128GB op voorraad van de S22U
Nice, er zit beweging in de leveringen van mobiel.nl! Ik was even bang dat mobiel.nl pas volgende maand of zelfs nog later zou leveren. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nirgilis
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-09 22:04
Vruchtensap schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:27:
[...]

Nice, er zit beweging in de leveringen van mobiel.nl! Ik was even bang dat mobiel.nl pas volgende maand of zelfs nog later zou leveren. Have fun!
Het frappante is dat de klantenservice dit gisteren nog helemaal niet wist. Toen werd de levertijd, ook voor bestaande orders, verandert naar 1 tot 2 weken. De klantenservice wist daarover geen enkele informatie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Weltmeister! schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:31:
Mijn S22+ 256 gb green bij Samsung besteld op 23 feb.

Sinds vanmiddag staat de order op de status :
Klaarmaken voor verzending.

Iemand enig idee hoe lang het hierna ongeveer duurt voordat de status op onderweg komt?
Spannend, heb dezelfde besteld, alleen via Belsimpel. Leek tot nu toe alsof die helemaal nog niet geleverd waren. Ik heb de 16e besteld en nog geen indicatie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
nirgilis schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:18:
[...]

Het frappante is dat de klantenservice dit gisteren nog helemaal niet wist. Toen werd de levertijd, ook voor bestaande orders, verandert naar 1 tot 2 weken. De klantenservice wist daarover geen enkele informatie te geven.
Dat is juist het irritante hieraan, het lijkt wel een soort loterij.
Hoe kunnen ze een dag van te voren niet weten wat ze de volgende dag gaan verzenden?
Dat slaat gewoon nergens op en is volstrekt ongeloofwaardig!
Wat voor een chaos is het dan binnen zo een organisatie?

Ik begrijp dat echt niet, wat is deze pre order een gebed zonder end zeg.
Ik gun iedereen zijn nieuwe toestel maar flip toch iedere keer als ik zie dat mensen die na mij hebben besteld hem al twee weken in huis hebben en ik heb nog niet eens een indicatie wanneer hij weer op voorraad zal zijn.

Wat trouwens ook raar is, Coolblue heeft de groene 512GB nu gewoon op voorraad, hoe kan electroboer Coolblue nou meer voorraad hebben dan belwinkel Mobiel.nl? :? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomme6
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 10:43
Zojuist de ultra 128gb in het groen besteld bij mobiel.nl en direct verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
MeanDz schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:54:
[...]
Wat trouwens ook raar is, Coolblue heeft de groene 512GB nu gewoon op voorraad, hoe kan electroboer Coolblue nou meer voorraad hebben dan belwinkel Mobiel.nl? :? 8)7 |:(
oh jammer! Maar bij mobiel.nl heb ik t-mobiel abbo verlengd met deze S22U dus met kortingen enzo. :/

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
  • Laatst online: 08-09 20:55
Zul je dadelijk zien dat het zo lang duurt, dat we zelfs te laat zijn om de buds nog te kunnen krijgen 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdS
  • Laatst online: 19-01-2024

VdS

Ik heb ook geen e-mail ontvangen over de terugzending. Maar dat kan komen omdat ik niet de hele bestelling heb ontvangen. Ik zal waarschijnlijk ook een e-mail krijgen wanneer de tweede telefoon wordt geleverd. Of ze hebben een fout in het systeem nadat de inwisselwaarde 0€ was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosjvd2
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-08 20:17
Michelh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:49:
Zul je dadelijk zien dat het zo lang duurt, dat we zelfs te laat zijn om de buds nog te kunnen krijgen 🙄
Je hebt tot 21 April de tijd voor de buds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
Bosjvd2 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:57:
[...]

Je hebt tot 21 April de tijd voor de buds.
Ik weet het, maar als ik kijk hoe langzaam en onregelmatig de bestellingen bij iedereen binnendruppelen zou het me niks verbazen als er enkele op het einde zijn die net buiten die periode vallen. Laten we het hopen van niet natuurlijk.

Heb zelf de 512 gb groen bij mobiel.nl besteld,
Toen afgelopen maandag de order status naar onbekend ging via WhatsApp gevraagd of ik een indicatie kon krijgen wat mijn plek in de wachtrij was.
Konden ze me niet vertellen omdat hun systeem niet zo werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metin
  • Laatst online: 23-03-2022
Heb vandaag mijn s22 ontvangen van Telenet, was besteld op 11-02.😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosjvd2
Michelh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:05:
[...]

Ik weet het, maar als ik kijk hoe langzaam en onregelmatig de bestellingen bij iedereen binnendruppelen zou het me niks verbazen als er enkele op het einde zijn die net buiten die periode vallen. Laten we het hopen van niet natuurlijk.

Heb zelf de 512 gb groen bij mobiel.nl besteld,
Toen afgelopen maandag de order status naar onbekend ging via WhatsApp gevraagd of ik een indicatie kon krijgen wat mijn plek in de wachtrij was.
Konden ze me niet vertellen omdat hun systeem niet zo werkt
Het kan best dat als dat gebeurt, dat Samsung dat de eind datum verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
Bosjvd2 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:09:
[...]

Het kan best dat als dat gebeurt, dat Samsung dat de eind datum verlengt.
En het dan natuurlijk verpakken als

"wegens succes verlengd" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
  • Laatst online: 15-08 23:48
Michelh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:49:
Ik heb mijn telefoon bij Samsung zelf gekocht, mede omdat de Buds dan direct meegestuurd worden. Nu nog wachten tot de levertijd bekend wordt. Als ik de verhalen van hierboven lees, kan dat nog wel even duren. En dan te bedenken dat ik hem gisteren pas besteld heb, nog een lange weg te gaan vermoed ik 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Daan1241 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:53:
[...]
Op welke manier bedoel je vooruitbetaald? Beide waren gewoon op dat moment betaald, zonder abbo
Ik heb gekozen voor achteraf betalen met Klarna. Dus je ontvangt de telefoon en daarna betaal je.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 9uur bij mobiel.nl besteld, half uur later verstuurd 😂

S22 Ultra 128gb green

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1DD8GtzCaaue1TGw4QNvl6C1ow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9GlWtfgooJ2HCDcE5G59o5ds.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2022 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 15:35
Jamesl schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:15:
[...]

Ja vind het niet erg om niks te sturen maar als ze opeens gaan zeggen: 'je bent te laat en moet €100-€150 extra betalen' vind ik het wel kut.

Jij hebt echt klantenservice benaderd? Wat gaven die aan dan?
Ga ik morgen ook wel even doen, dan heb ik zwart op wit dat ik erachteraan ben gegaan....
Ja ze kwamen met wacht nog even af op een mailtje. Er moet in de komende dagen een mailtje komen dus, maar ik betwijfel het nog steeds een beetje want ik heb ook mijn order nummer doorgegeven. Verder was mijn initiele inruilwaarde 0 dus zou wel echt stom zijn als ik dan nog extra kosten ofzo moet betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• V.V. 9000-RPM
  • Laatst online: 22-03-2022
Mijn S22 Ultra 256Gb/12 Green is vandaag geleverd.
Toestel ziet er plots dubbel zo goed uit na het lange wachten.
Het stoort me zelfs niet dat ik een half flatgebouw inclusief antenne in de hand heb.( kom van een S21 basis model😆)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fPO6HPUGJi57Ucop48ZnpLZsjEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Us8fl6YVJbEA7mesX89El5G.jpg?f=fotoalbum_large

Past net in het oplaadstation van mijn wagen alsof het ervoor gemaakt is..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqbYEZoo2Zv232vVd2sEA4ZZmOc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ExWUX158RZitN85iwm24Lgw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
V.V. 9000-RPM schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 22:52:
Mijn S22 Ultra 256Gb/12 Green is vandaag geleverd.
Toestel ziet er plots dubbel zo goed uit na het lange wachten.
Het stoort me zelfs niet dat ik een half flatgebouw inclusief antenne in de hand heb.( kom van een S21 basis model😆)[Afbeelding]

Past net in het oplaadstation van mijn wagen alsof het ervoor gemaakt is..
[Afbeelding]
Dat is inderdaad erg netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lametje06
  • Laatst online: 15-08 23:48
Zal dit ook een richtlijn zijn voor de levertijden van andere bedrijven? Laatste update aan dit schema was 1 maart 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQ69T5mlaVizu0rcnFgFz5h7ot4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cE4iYP3FzfvcJb1cVYWL7iWO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jensverhagen
  • Laatst online: 08:51
Inmiddels mijn S22 128GB zwart binnen.
Gelukkig heb ik hem bij Bol.com geannuleerd en bij coolblue besteld.
Bij Bol.com staat inmiddels dat hij niet leverbaar is, ik heb gisteren geannuleerd en direct bij Coolblue besteld.
Vanochtend mijn toestel eindelijk binnen.
Ik had binnen een uur na de release het toestel bij bol besteld niets binnen gehad, gisteren dus bij coolblue, goede keuze dus om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkJack
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10-2022
FunkJack schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:27:
Voor diegenen die specifiek wachten op de Galaxy S22 plus Groen 256GB besteld via Samsung (partnerportal via werk, maar ik denk dat dat geen verschil maakt met regulier bestellen bij Samsung):
Zojuist is de status van mijn bestelling eindelijk veranderd naar "Verzending voorbereiden". Lijkt er op dat ze eindelijk op voorraad zijn! Nog geen bericht van Dynalogic, maar dat zal dan waarschijnlijk spoedig volgen.

De klantenservice is wel bedroevend, meerdere malen beloftes per telefoon gekregen, maar dat was alleen maar klantje zoet houden, maar dat mag de pret niet drukken :)
Update (besteldatum was 16/2): Vanochtend sms en mail gehad dat mn bestelling morgen geleverd wordt. Bij Dynalogic staat ie ook al aangemeld. Het was even geduld hebben, maar we kunnen weer hyped worden *O*

Hopelijk dat iedereen die een plus besteld heeft morgen levering krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Ik heb precies hetzelfde, vervolgens contact opgenomen met de klantenservice.
Onderstaande is het chatgesprok van ons .... heel veel wijzer word ik hier van.

Samsung: "Welkom bij Samsung. Goed dat je een bericht stuurt, ik ga je verder helpen. Leuk dat je hebt gekozen voor de S22 Ultra! Ik zie dat de personalisatie is gestart op 3 maart. Op 7 maart is de status veranderd, wat ik hieruit kan opmaken is dat de telefoon wordt verstuurd naar Nederland. Hopelijk ontvang je snel een mail met een leverdatum.

ik: Hoeveel dagen gaat dat ongeveer duren?

Samsung: Hoe lang dit nog duurt is op dit moment niet bekend. Ik zie nog geen leverdatum of T&T in ons systeem. Als de personalisatie is afgerond en de telefoon is klaar: dan ontvang je automatisch een mailtje met een leverdatum.

ik: De personalisatie is toch al afgerond?

Samsung: Ik zie de volgende status staan "making your order & shipping to country'. Uit deze statussen kan ik niet zien dat de personalisatie is afgerond. Als er een leverdatum bekend is dan betekend dit dat de personalisatie is afgerond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weltmeister!
Nadat gisteren de status op Klaarmaken voor verzending kwam te staan, is deze
vanochtend overgaan naar verzonden :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QOJuUUKXUIMMN4efkJ5tdCqH1e4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cGawfrFcEZXdR7DmS4V4lpQs.png?f=fotoalbum_large

Hopelijk wordt die voor 17:30 bezorgd.
Is namelijk op het werk.

Gaat om een S22+ 256 Green
Besteld op 23 Feb

[ Voor 4% gewijzigd door Weltmeister! op 10-03-2022 10:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Weltmeister! schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:11:
Nadat gisteren de status op Klaarmaken voor verzending kwam te staan, is deze
vanochtend overgaan naar verzonden :D

[Afbeelding]

Hopelijk wordt die voor 17:30 bezorgd.
Is namelijk op het werk.

Gaat om een S22+ 256 Green
Besteld op 23 Feb
Je kunt nu nog het tijdvak van je afspraak wijzigen. Dan zet je hem op morgen ochtend of vroeg in de middag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkJack
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10-2022
dragon2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:47:
[...]

Je kunt nu nog het tijdvak van je afspraak wijzigen. Dan zet je hem op morgen ochtend of vroeg in de middag :)
Dat is een goede tip! Ik dacht dat dat pas kon als bezorging niet gelukt was, maar je kunt inderdaad op voorhand al voor je bezorgdag een tijdvak van vier uur aangeven!

Bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weltmeister!
dragon2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:47:
[...]

Goeie tip zeg! _/-\o_

Tijdvak direct in de ochtend gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 23:30
Ik gun iedereen een toestel, maar toch bizar dat sommigen veeeel later dan ik hebben besteld (S22+ groen 256Gb) en nu al een mail krijgen met levering vanuit Samsung. Ik heb de 13e besteld, status momenteel op 'verzending voorbereiden'.... Daar sta je dan met je early preorder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Heeft er iemand al een reactie gehad via de email van Samsung betreft de aanvraag voor de galaxy buds?
Op de 'registratie' mail na, nog niks verder gehoord en zijn inmiddels al bijna 3 weken verder van het moment van aanvraag.

Dit zou normaliter 2 weken duren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronnekes
  • Laatst online: 05-04-2022
Net een SMS en mail gekregen van Samsung dat EINDELIJK mijn toestel klaar staat voor verzending.

Morgen wordt deze geleverd.
Ik heb een groene S22 ultra 512gb besteld via het Partnerportal van Samsung.

Besteld op 15/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j810215118
  • Laatst online: 17-03-2022
Wederom vetraging bij de promotie afdeling. Wacht op mijn powerbank bij aanschaf van mijn Galaxy Watch 4, zelfde status als die van jou. Wel de registratie bevestiging gekregen maar voor de rest nog niks (15 feb gekocht). Achteraan gebeld en het kan tot 3 weken duren na de registratie. Let wel op na de validatie kan het nog 9 weken duren.

Tevens wacht ik nog steeds geduldig op mijn S22 Ultra 256 Burgundy via GSMWEB. Gisteren een mail gekregen dat ze morgen en aankomende maandag een nieuwe levering binnen krijgen (ook 15 feb besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Ronnekes schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:29:
Net een SMS en mail gekregen van Samsung dat EINDELIJK mijn toestel klaar staat voor verzending.

Morgen wordt deze geleverd.
Ik heb een groene S22 ultra 512gb besteld via het Partnerportal van Samsung.

Besteld op 15/2.
Het lijkt er op alsof er ook eindelijk wat gebeurt bij mobiel.nl, net als jij de groene S22U 512GB besteld op de tiende en al een maand geen updates maar nu is het veranderd naar bestelling verwerken!
Ben benieuwd! :*)

Ben er blij mee hoor maar gistermiddag wisten ze nog van niks, hoe kan dat nou? :?

[ Voor 7% gewijzigd door MeanDz op 10-03-2022 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:19
038Robijno schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:16:
Heeft er iemand al een reactie gehad via de email van Samsung betreft de aanvraag voor de galaxy buds?
Op de 'registratie' mail na, nog niks verder gehoord en zijn inmiddels al bijna 3 weken verder van het moment van aanvraag.

Dit zou normaliter 2 weken duren..
Heb dit zondag gevraagd aan samsung via chat hoe het hier mee zat, mijn registratie zou in de afrondingsfase zitten en zou anytime een terugkoppeling mogen verwachten. Inmiddels blijft die 'afrondingsfase' duren want nog steeds geen mail gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gister voor 9 uur bij mobiel.nl de ultra 128gb green besteld, is nu al afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:47:
Gister voor 9 uur bij mobiel.nl de ultra 128gb green besteld, is nu al afgeleverd.
Dat is lekker snel, gefeliciteerd met je nieuwe toestel! _/-\o_
Hoop dat ze de andere geheugen varianten nu ook snel gaan verzenden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmDNBp5kjgWg4OLGSTeELNFZozk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R881eI7D1DN8Ud6sIwJKQkxg.png?f=fotoalbum_large

Vanochtend stond er nog 1 of 2 weken levertijd voor de S22 Ultra 512 Phantom Black. Nu zie ik dit. Ik kan niet echt eruit opmaken dat de leverstatus niet goed doorkomt of dat deze nu echt verzonden gaat worden. Heb geen bericht gehad. Anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
BlisterAMG schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:00:
[Afbeelding]

Vanochtend stond er nog 1 of 2 weken levertijd voor de S22 Ultra 512 Phantom Black. Nu zie ik dit. Ik kan niet echt eruit opmaken dat de leverstatus niet goed doorkomt of dat deze nu echt verzonden gaat worden. Heb geen bericht gehad. Anderen?
Ik denk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten of verlenging?
Ze wachten nu op goedkeuring van T-mobile...
En daarna wordt je pakket in orde gemaakt?
Dat kan misschien wel even duren aangezien 1a2 weken levertijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Aggressor schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:03:
[...]

Ik denk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten of verlenging?
Ze wachten nu op goedkeuring van T-mobile...
En daarna wordt je pakket in orde gemaakt?
Dat kan misschien wel even duren aangezien 1a2 weken levertijd is.
Ik heb op 16-2 de verlenging + de S22U besteld. Eerst zou dit op 7 maart geleverd worden en daarna werd het 1 a 2 weken levertijd.

Zie ook mijn eerdere post, maar ik weet niet meer of dat vinkje bij 'Aanvraag goedgekeurd door T-Mobile" eerder al groen was of niet. Beetje vreemd.

[ Voor 19% gewijzigd door BlisterAMG op 10-03-2022 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:59

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond.
Mijn Huawei P20 Pro is goedgekeurd voor inruil. Ik heb er geen oplader of oplaadkabel bij gedaan.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damion287
  • Laatst online: 05-12-2024
Tóch even met de klantenservice van Belsimpel gebeld om zeker te zijn dat het goed gaat met mijn bestelling.
Zij geven aan dat het voor hun onbekend is wanneer er een nieuwe levering binnen komt, maar dat ze wel verstuurd worden op basis van wanneer de order is geplaatst.
Ook werd mij verteld dat ze op de website een bericht gaan plaatsen over de tekorten van de S22 series, hopelijk zorgt dat voor wat duidelijkheid.

(Besteld: Galaxy S22 Ultra 512GB groen i.c.m. T-mobile abonnement, besteld op 9 februari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
[Afbeelding]

Dit betekent echt dat hij binnenkort verstuurd wordt anders stond hij nog steeds op de verwachte leverdatum, de mijne is net goedgekeurd door KPN dus ik verwacht verzending vandaag nog! :*) :*) :*)

Ja hoor, pakket gereedmaken! :Y :Y :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vruchtensap
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-02 22:22
Yes! De status is ook bij mij veranderd! Mobiel.nl heeft dus een lading S22U 512GB zwart binnengekregen. Besteld op 12 feb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHTh6iVeezOa7j0jL4Dxu15PZFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mSyPsVlExYr1qPX8jopBPUTu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
Ultra 512GB Groen 5G op voorraad bij mobiel.nl, mijne wordt nu verstuurd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZPmNc0CQ79sBZHztV_bt-CujgA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tPivLKxcli1AczrWVDebcMGk.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
[Afbeelding]

Mobiel.nl gaat je abbo aanvraag pas echt indienen als ze een toestel hebben. Dat er nu staat dat je op de provider wacht betekend dat ze fysiek een toestel hebben met je naam erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvBnsM2WCkQEKGQgJthvxQYRS1Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fagLCNm0p8f2EAl8fWJr5tpt.jpg?f=fotoalbum_large

Ze hebben denk ik geen groen binnengekregen.. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appz-
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-05-2024
Michelh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:30:
[Afbeelding]

Ze hebben denk ik geen groen binnengekregen.. Helaas
Ik zie 2 posts boven jou toch echt Ultra 512GB Groen 5G ook bij KPN of zie ik dat dan verkeerd? Misschien moet ie nog verwerkt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
Appz- schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:42:
[...]

Ik zie 2 posts boven jou toch echt Ultra 512GB Groen 5G ook bij KPN of zie ik dat dan verkeerd? Misschien moet ie nog verwerkt worden?
Je hebt gelijk 😁 er is nog hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Michelh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:28:
[...]

Mobiel.nl gaat je abbo aanvraag pas echt indienen als ze een toestel hebben. Dat er nu staat dat je op de provider wacht betekend dat ze fysiek een toestel hebben met je naam erop
Pfff. Moet ik nu dus echt gaan beginnen met het back-uppen van de foto's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
BlisterAMG schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:48:
[...]

Pfff. Moet ik nu dus echt gaan beginnen met het back-uppen van de foto's....
Ik ga er juist een heleboel deleten zodat ik niet al die rotzooi hoef te kopiëren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Orderstatus vandaag:
...
Controleren t-mobiel aanvraag
...

Betekent volgens mij mobiel.nl S22U512G nu voorradig wordt!

Korter wachten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
huijaa schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:02:
Orderstatus vandaag:
...
Controleren t-mobiel aanvraag
...

Betekent volgens mij mobiel.nl S22U512G nu voorradig wordt!

Korter wachten ..
S22U groen 512GB mobiel.nl zojuist verzonden!
Helemaal blij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
MeanDz schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:12:
[...]

S22U groen 512GB mobiel.nl zojuist verzonden!
Helemaal blij! :)
Wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Michelh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:15:
[...]

Wanneer had je hem besteld?
10 februari, bestelling nog een keer aangepast op 23 februari... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltmeister!
GertuZz schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:15:
Ik gun iedereen een toestel, maar toch bizar dat sommigen veeeel later dan ik hebben besteld (S22+ groen 256Gb) en nu al een mail krijgen met levering vanuit Samsung. Ik heb de 13e besteld, status momenteel op 'verzending voorbereiden'.... Daar sta je dan met je early preorder...
Heb je die ook besteld hij Samsung?
In dat geval kan ik mij heeel goed voorstellen dat het frustreert en niet juist is.

On topic, als die eenmaal op verzenden voorbereiden staat, zal die vandaag of morgen wel verzonden worden. 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosjvd2
Krijg net verzendbevestiging van Samsung. Order gister naar voorbereiden voor verzending gegaan.
S22+ zwart 256GB, besteld op 22-02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Blokkie90 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:45:
[...]

Heb dit zondag gevraagd aan samsung via chat hoe het hier mee zat, mijn registratie zou in de afrondingsfase zitten en zou anytime een terugkoppeling mogen verwachten. Inmiddels blijft die 'afrondingsfase' duren want nog steeds geen mail gehad.
Dit had ik ook te horen gekregen vorige week...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:40

Rio

Ik heb al een boek

Nondeju, mijn (ultra, groen, 512GB, besteld 10-02) is ook verzonden door Mobiel.nl, gekkehuisssss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
[Afbeelding]

Verwacht dat je toestel gewoon vandaag verstuurd gaat worden.. bij mij stond er hetzelfde en binnen 2 uur was hij ingepakt en klaar om verzonden te worden.
Had hem de volgende dag in huis.

14 februari besteld en de 18e geleverd gekregen toen, de S22 ultra 256gb black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelh
Rio schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:41:
Nondeju, mijn (ultra, groen, 512GB, besteld 10-02) is ook verzonden door Mobiel.nl, gekkehuisssss!
Ik heb de 23e besteld, dus ik word helemaal wild als die van mij ook vandaag verzonden word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 20:59
Mijn S22+ Graphite 256GB besteld bij Samsung op 23-02 zit sinds vandaag in de twilight zone tussen Personaliseren en Klaar voor verzending.

[ Voor 3% gewijzigd door MischaBoender op 10-03-2022 14:09 . Reden: Besteldatum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0AZCzGteHIGLhWQeNpCnPcZ_QCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tDuYJPvKSrK0dUGIDlWy1387.png?f=fotoalbum_large

Ziet er naar uit dat per vandaag mijn order eindelijk één stap verder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appz-
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-05-2024
Zijn hier meerdere mensen die bij T-Mobile hebben besteld en nog steeds niks hebben gehoord? Krijg alweer het gevoel dat het weer uitgesteld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 00:58
Appz- schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:53:
Zijn hier meerdere mensen die bij T-Mobile hebben besteld en nog steeds niks hebben gehoord? Krijg alweer het gevoel dat het weer uitgesteld gaat worden.
Toevallig gesproken met een medewerker van T-Mobile vandaag en schijnbaar worden mensen morgen gebeld voor verzend afspraken. Ze durfde niets te zeggen over wie wanneer aan de beurt is, maar ze durfde me wel te vertellen dat het hoogstwaarschijnlijk is dat ik morgen gebeld word (besteld op 14 februari, S22+128G).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Dijkertje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:51:
[Afbeelding]

Ziet er naar uit dat per vandaag mijn order eindelijk één stap verder is.
Als ik inlog zie ik alleen de telefoon op voorbereiden staan, maar niet de buds zoals in jou bericht :/

Vanmorgen weer gebeld, 40min in wacht gezet en nog geen antwoord. Whatsapp wordt niet op gereageerd. Wacht het nog week af en anders misschien maar annuleren. Wordt het werk en beetje zat zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnFarmer
MischaBoender schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:06:
Mijn S22+ Graphite 256GB besteld bij Samsung op 23-02 zit sinds vandaag in de twilight zone tussen Personaliseren en Klaar voor verzending.
Zelfde toestel op 13-02 bij Samsung besteld. Zit in dezelfde (twilight) zone sinds 07-03. Om moedeloos van te worden, maar blijft een luxeprobleem. Relativeren, het gaat maar on een smartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

TheBoneCollector schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:01:
[...]

Als ik inlog zie ik alleen de telefoon op voorbereiden staan, maar niet de buds zoals in jou bericht :/

Vanmorgen weer gebeld, 40min in wacht gezet en nog geen antwoord. Whatsapp wordt niet op gereageerd. Wacht het nog week af en anders misschien maar annuleren. Wordt het werk en beetje zat zo.
Ook S22U groen 512? Ik houd het ongeveer 2x per dag in de gate en viel me dus zojuist op dat ie een stap verder was.
Besteld dus op 16 februari. Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7FYt5WV9Jv_s-Y8zn778-8MfjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NQlknBj8KgdtS2DYrEX3NtyH.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk binnen 😁

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Michelh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:28:
[...]

Kreeg zojuist een sms van T-Mobile dat ze blij zijn dat ik bij ze blijf en inderdaad meteen daarna was er een update op de mobiel.nl pagina

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Jhci4y9xMbuTrOD_5-4N5vdJ0Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J25DujXqFvyoP96tYFCtQS7m.png?f=fotoalbum_large

S22 Ultra 512GB Phantom Black.

Edit: track en trace code is er ook!

[ Voor 2% gewijzigd door BlisterAMG op 10-03-2022 15:59 . Reden: kleine update ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Het heeft ff geduurd maar hij is eindelijk onderweg, mijn S22U 512GB mobiel.nl is verzonden, hoop dat ie morgen wordt afgeleverd. :*)

Al met al was de korting het wachten waard, krijg in totaal 545 euro korting met die 200 euro kortingsvoucher. Dat is gewoon meer dan een derde van de prijs, ik heb nog nooit zoveel korting gehad en ik doe dit als sinds de S8 ieder jaar.
Ja ik weet het, tis een beetje overdreven maar ik ben gewoon een freak.

Was dus gek veel korting dit jaar maar ze waren er volgens mij ook snel weer klaar mee want vanaf 6 maart zijn de toestelprijzen ineens een stuk hoger geworden in combinatie met een verlenging.
Net alsof ze daarmee die 200 euro probeerden terug te verdienen.
Als ik dezelfde verlenging intoets bij mobiel.nl is het toestel voor aftrek van de 200 euro voucher 1199 euro dus dat is de kale toestelkorting voor het verlengen van je abonnement en als ik de voucher daarbij optel kom ik op 999 euro.
Dus het is 95 euro duurder geworden in vergelijking met het aanbod waar ik gebruik van heb gemaakt. Bij belsimpel maken ze het nog gekker, oorspronkelijk hadden zij dezelfde prijzen als mobiel.nl maar als je nu bij hun die verlenging intoetst betaal je 1224 euro voor het toestel, nog eens 25 euro erboven op. Ter vergelijking, mijn toestel kostte voor aftrek van de voucher 1104 euro min 200 kortingsvoucher = 904 euro voor een toestel met 1449,95 euro als advies prijs, blijkbaar was dat ze toch iets te gortig.

Anyhoe, ben er blij mee! _/-\o_
Pagina: 1 ... 25 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order