Het heeft ff geduurd maar hij is eindelijk onderweg, mijn S22U 512GB mobiel.nl is verzonden, hoop dat ie morgen wordt afgeleverd.
Al met al was de korting het wachten waard, krijg in totaal 545 euro korting met die 200 euro kortingsvoucher. Dat is gewoon meer dan een derde van de prijs, ik heb nog nooit zoveel korting gehad en ik doe dit als sinds de S8 ieder jaar.
Ja ik weet het, tis een beetje overdreven maar ik ben gewoon een freak.
Was dus gek veel korting dit jaar maar ze waren er volgens mij ook snel weer klaar mee want vanaf 6 maart zijn de toestelprijzen ineens een stuk hoger geworden in combinatie met een verlenging.
Net alsof ze daarmee die 200 euro probeerden terug te verdienen.
Als ik dezelfde verlenging intoets bij mobiel.nl is het toestel voor aftrek van de 200 euro voucher 1199 euro dus dat is de kale toestelkorting voor het verlengen van je abonnement en als ik de voucher daarbij optel kom ik op 999 euro.
Dus het is 95 euro duurder geworden in vergelijking met het aanbod waar ik gebruik van heb gemaakt. Bij belsimpel maken ze het nog gekker, oorspronkelijk hadden zij dezelfde prijzen als mobiel.nl maar als je nu bij hun die verlenging intoetst betaal je 1224 euro voor het toestel, nog eens 25 euro erboven op. Ter vergelijking, mijn toestel kostte voor aftrek van de voucher 1104 euro min 200 kortingsvoucher = 904 euro voor een toestel met 1449,95 euro als advies prijs, blijkbaar was dat ze toch iets te gortig.
Anyhoe, ben er blij mee!