Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 08:26
Zojuist verzendbevestiging gehad van Coolblue, mijn S22 Ultra 256gb white zou morgen geleverd moeten worden.

Goed nieuws, alhoewel zou me niet verbazen als alleen het hoesje komt wat ik erbij besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het is woensdag
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-01 14:10
Nzsx schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:32:
[...]

Ik ben benieuwd, ik zit ook te wachten op mijn bestelling 9 februari van coolblue..
Coolblue blijft het "we weten niks"-verhaal herhalen: "Ik zie dat we helaas nog niet weten wanneer hij verzonden gaat worden. Wij hebben bij de eerste levering minder telefoons gehad dan dat Samsung aan ons beloofd had. Vandaar dat er meer pre-orders geplaatst konden worden dan dat we konden leveren. We zijn nu echt afhankelijk van Samsung voor onze volgende levering." en "Achter de schermen zijn we natuurlijk hard bezig met Samsung. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen. Als dit kon hadden we het natuurlijk gedaan!"
Arcticwolfx schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:09:
Zojuist verzendbevestiging gehad van Coolblue, mijn S22 Ultra 256gb white zou morgen geleverd moeten worden.

Goed nieuws, alhoewel zou me niet verbazen als alleen het hoesje komt wat ik erbij besteld heb.
Natuurlijk blijft de groene variant spoorloos 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fineraft
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21-10-2022
Ik hoop echt dat morgen de S22 ultra zwart wordt verstuurd zoals Samsung zelf had gezegd. De telefoon die ik nu heb is rijp voor vervanging. De laadpoort klemt de kabel namelijk niet meer goed waardoor hij constant eruit gaat en ik dan een half vole telefoon heb. Zó vervelend. Hoe dan ook, Samsung had gezegd dat zij vanaf vrijdag weer telefoons gingen versturen maar zo te zien krijgen sommigen toch hun telefoon al eerder, zij het een andere kleur. Hoe dan ook, ik ben licht optimistisch dat het zo gaat zijn. Hopelijk duurt het niet tot eind maart 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16-01-2024
038Robijno schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:26:
[...]

Beste vriend van mij heeft afgelopen maandag de
S22 ultra 256GB groen besteld, en wordt ook morgen al bezorgd.
Ook bij Samsung zelf besteld.

Zou er toch maar eens achteraan gaan dan..
Zelf heb ik de 256GB zwarte versie, en die heb ik al weer bijna 2 weken.
Dat meen je niet.
Niet normaal dat als je maandag besteld maar een paar dagen hoeft te wachten op je S22 ultra en de rest maar lang moeten wachten die de pre order gedaan hebben bij waar dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het is woensdag
chintsai schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:40:
[...]

Dat meen je niet.
Niet normaal dat als je maandag besteld maar een paar dagen hoeft te wachten op je S22 ultra en de rest maar lang moeten wachten die de pre order gedaan hebben bij waar dan ook
Mee eens. Dit is coolblue misschien niet te verwijten want die wachten ook maar op een lading telefoons, maar ik weet in ieder geval wel waar ik mijn volgende telefoon ga pre-orderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chintsai
Het is woensdag schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:46:
[...]

Mee eens. Dit is coolblue misschien niet te verwijten want die wachten ook maar op een lading telefoons, maar ik weet in ieder geval wel waar ik mijn volgende telefoon ga pre-orderen :9
Klopt ook weer.

Alleen het is lastig omdat je wel direct zaken met Coolblue doet, die op zijn beurt weer zaken doet met Samsung.
Het wordt dan zeiken tegen Coolblue die dan moet gaan zeiken tegen Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het is woensdag
chintsai schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:54:
[...]

Klopt ook weer.

Alleen het is lastig omdat je wel direct zaken met Coolblue doet, die op zijn beurt weer zaken doet met Samsung.
Het wordt dan zeiken tegen Coolblue die dan moet gaan zeiken tegen Samsung.
Klopt. Ik ben alleen benieuwd in welke mate Coolblue 'zeikt' tegen Samsung. Als ik Coolblue was en hoorde dat Samsung uitlevert aan mensen die een halve week geleden besteld hebben en je zelf nog met klanten zit die een maand geleden gepre-ordered hebben en je kan die klanten niks vertellen over wanneer ze weer in voorraad zullen zijn, zou ik dat toch minder relaxed vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robier
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
Het is woensdag schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:58:
[...]

Klopt. Ik ben alleen benieuwd in welke mate Coolblue 'zeikt' tegen Samsung. Als ik Coolblue was en hoorde dat Samsung uitlevert aan mensen die een halve week geleden besteld hebben en je zelf nog met klanten zit die een maand geleden gepre-ordered hebben en je kan die klanten niks vertellen over wanneer ze weer in voorraad zullen zijn, zou ik dat toch minder relaxed vinden.
Ik heb bij Samsung besteld, op 9 februari, en er is nog steeds niets gestuurd naar mij :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het is woensdag
Robier schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 17:01:
[...]

Ik heb bij Samsung besteld, op 9 februari, en er is nog steeds niets gestuurd naar mij :+
Dan snap ik er de ballen van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 20:59
dragon2 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:21:
M'n vader appte 3 kwartier geleden dat hij beide S22 van m'n ouders heeft ontvangen.
Ik net terug: En, zijn ze mooi?

Heeft
ie
ze
nog
niet
uitgepakt

:F

Echt de verkeerde doelgroep _O-
Ik laat dat soort dingen meestal bij mij afleveren en dan lever ik het na basis installatie weer uit aan mijn ouders. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
[...]

Die zijn echt helemaal van het padje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:50
[...]

Dat is wel vreemd ja als je hier berichten voorbij ziet komen van mensen die hem later besteld hebben dan jij maar wel al in huis hebben, ze roepen allemaal first come, first serve maar daar klopt zo te zien helemaal niks van en dat is wel kwalijk, maakt ze ongeloofwaardig en voor de toekomst ook onbetrouwbaar, heb het tegen jou Samsung!. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Samsung zei eerder deze week dat ze vrijdag mijn telefoon zouden versturen.
Zojuist gebeld, nadat ik hier las dat mensen die later hebben besteld al wel een telefoon hebben ontvangen.
Nu zegt ze dat er heel veel bestellingen zijn gedaan en dat het nog niet duidelijk is wanneer ik mijn telefoon ga ontvangen. Ik wil best wachten, maar het is allemaal erg random en slechte communicatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Op 12 februari de S22 (standaard versie, wit) besteld bij Coolblue. Vorige week een e-mail over de vertraging; levering binnen 4 weken. Afgelopen maandag € 25,- Coolblue-tegoed gekregen ter compensatie.

Zojuist de Track & Trace-code ontvangen van zowel Coolblue als via de PostNL-app. Morgen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hey allemaal,

Ik heb S22 besteld via vodafone op 26 Feb. Het is nog niet binnen. Heeft iemand hem nu al gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nzsx
  • Laatst online: 05-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:39:
Op 12 februari de S22 (standaard versie, wit) besteld bij Coolblue. Vorige week een e-mail over de vertraging; levering binnen 4 weken. Afgelopen maandag € 25,- Coolblue-tegoed gekregen ter compensatie.

Zojuist de Track & Trace-code ontvangen van zowel Coolblue als via de PostNL-app. Morgen! *O*
Alvast heel veel plezier ermee! Welk geheugen heb je besteld? 128gb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHI530
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 10:10
Alleen voor de s22 ultra zijn er 7 kleuren met 3 uitvoeringen dus 21 verschillende modellen.
Het zou fijn zijn als men zal posten wel kleur ,welke uitvoering en Waar besteld. Ipv ik heb S22 ultra 256gb binnen...

Mobiel.nl 9 februari besteld. S22 ultra 512gb groen,nog niet binnen. Status: in de week van 7 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-09 11:15
Zojuist nogmaals een mail vanuit Belsimpel ontvangen dat de levering is vertraagd, het gaat om de S22 128GB wit.

Vind dit wel teleurstellend eerlijk gezegd.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2TinBP2iUULjfagPU6RqfPHoiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C7bpLq7F3m0GkiuiQcm1id90.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nzsx schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:45:
[...]

Alvast heel veel plezier ermee! Welk geheugen heb je besteld? 128gb?
Dank :) Ja, 128 gb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
Veel plezier ermee.
hoop dat dit het wachten waard was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Heeft iemand die nieuwe S22 besteld bij Vodafone? Is het al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloesbroer schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:51:
[...]

Serieus??!! Dat zou echt zuur zijn.. beetje vertraging ok.. was 25 februari en tot 4 maart zou ik evt ook kunnen wachten.. eventueel zelfs 11 maart... maar nu naar eind maart is echt lang... heel lang...
Laten we voor mijn vrouw en jou hopen dat het anders is, maar dit is wat de dame van VF mij vertelde...
WinterX schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:07:
Heeft iemand die nieuwe S22 besteld bij Vodafone? Is het al binnen?
Mijn S Ultra 256GB zwart, is binnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Peatsmoke op 03-03-2022 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dillpickle
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 14:44
Ik heb 21 februari een S22 Black 256GB besteld bij Bol.com. Tot op heden nog steeds niks nuttigs gehoord. 2x gechat en 1x ben ik zelfs gebeld en werd er verteld dat zij zelf ook niks weten van de status...

Nou zag ik net bij Coolblue dat dezelfde uitvoering op voorraad is en deze morgen geleverd zou kunnen worden, dus direct besteld! Ik ben zeer benieuwd, dan annuleer ik morgen mooi mijn order bij Bol.com.

Vertraagde levering oke, geen probleem. Maar hoe onduidelijk er wordt gedaan over de levering, dat vind ik niet acceptabel.

Toevoeging: het lijkt mij namelijk meer dan logisch dat Bol.com en zeker Samsung weet wanneer de volgende lading komt. Al moeten ze nog geproduceerd worden, dan is het simpel productie- en verzendtijd. Naar mijn idee communiceert Bol.com (en sommige andere shops) bewust slecht in de hoop dat je jouw bestelling niet annuleert.

[ Voor 23% gewijzigd door dillpickle op 03-03-2022 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 05:12
Vandaag een standaard update mailtje van belsimpel. Bestelling komt wat later, joh.

Vertraagd, geen idee, doen er alles aan, blah di blah.

Nou ja, in ieder geval een update (een nog net binnen de week van de vorige algemene weinig zeggende vertraging mail)

Zij kunnen er ook weinig aan doen neem ik aan, maar frustrerend is het wel. Prutsers bij Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:01
En als iedereen helemaal happy is met zijn of haar nieuwe telefoon, horen we niemand meer over deze leveringsperiode! ;)

Och... Ik ben heel erg aan het uitkijken naar de nieuwe telefoon... Ik verwacht hem ergens volgende week, maar misschien moet ik m'n verwachting bijstellen om teleurstelling te voorkomen. ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
Ik had een S22 Ultra, S22+ en een S22 besteld op de dag van aankondiging.
De Ultra kwam rond 18 februari al binnen, de S22 is vandaag afgeleverd maar de S22 plus nog niets van gehoord.
De Ultra betrof de zwarte, de S22 groen en de S22 Pink gold.
Rechtstreeks bij Samsung besteld, hopen op een snelle levering voor vrouwlief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
RustStorm schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:15:
En als iedereen helemaal happy is met zijn of haar nieuwe telefoon, horen we niemand meer over deze leveringsperiode! ;)

Och... Ik ben heel erg aan het uitkijken naar de nieuwe telefoon... Ik verwacht hem ergens volgende week, maar misschien moet ik m'n verwachting bijstellen om teleurstelling te voorkomen. ^_^
Als ik happy ben dan hoor je mij inderdaad niet klagen :P
maar als de telefoon kut is ja dan klaag ik wel. Het retour zenden gaat denk ik sneller dan ontvangen dan.

Maar we gaan er maar vanuit dat de telefoon heel leuk gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dillpickle
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 14:44
dillpickle schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:12:
Ik heb 21 februari een S22 Black 256GB besteld bij Bol.com. Tot op heden nog steeds niks nuttigs gehoord. 2x gechat en 1x ben ik zelfs gebeld en werd er verteld dat zij zelf ook niks weten van de status...

Nou zag ik net bij Coolblue dat dezelfde uitvoering op voorraad is en deze morgen geleverd zou kunnen worden, dus direct besteld! Ik ben zeer benieuwd, dan annuleer ik morgen mooi mijn order bij Bol.com.

Vertraagde levering oke, geen probleem. Maar hoe onduidelijk er wordt gedaan over de levering, dat vind ik niet acceptabel.

Toevoeging: het lijkt mij namelijk meer dan logisch dat Bol.com en zeker Samsung weet wanneer de volgende lading komt. Al moeten ze nog geproduceerd worden, dan is het simpel productie- en verzendtijd. Naar mijn idee communiceert Bol.com (en sommige andere shops) bewust slecht in de hoop dat je jouw bestelling niet annuleert.
Net de bevestiging gehad van Coolblue dat mijn bestelling is verzonden!

Uurtje geleden besteld trouwens. Doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
dillpickle schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:34:
[...]

Veel plezier ermee!
Je betaalt daar natuurlijk wel de hoofdprijs nu.
Bij Belsimpel heb ik de s22 ultra met 256gb onder 800 euro. Dan wacht ik wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
  • Laatst online: 23-01 21:03
Pff nog langer wachten bij Belsimpel. Vandaag vrij weinig zeggend mailtje dat bestelling vertraging heeft en dat ze geen idee hebben wanneer ze kunnen leveren...
Samsung s22+ ultra 256 groen had ik besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
[...]

Voor de gein even gekeken, maar alle S22 Ultra modellen staan niet op voorraad.
Nu ga ik mijn bestelling toch niet annuleren vanwege de korting die ik had op de pre-order. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

[...]

Samsung besteld S22+ Phantom Black minus korting en inruil voor 680 euro.
Coolblue prijs 1049 - 110 (s10 inruil) = 939

Hoe about no. Nee voor 250+ verschil kan ik nog wel even wachten hoor :-)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
  • Laatst online: 23-01 21:03
patrick1988 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:41:
Hier komt morgen de S22 Ultra 256GB Groen binnen. Net bevestiging gekregen. Besteld via Samsung op 21feb.
Wauw mazzelaar..

Ik heb 13 februari besteld, maar nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Heeft er iemand ervaring met hoe lang het duurt vanaf de status "personaliseren" van exclusieve kleuren tot effectieve levering via de Samsung webshop?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7mksYn48-MSAvnwZSU5US3JEeQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lQJCtdth86kHCseebx8XPAcp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
CHI530 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:49:
Alleen voor de s22 ultra zijn er 7 kleuren met 3 uitvoeringen dus 21 verschillende modellen.
Het zou fijn zijn als men zal posten wel kleur ,welke uitvoering en Waar besteld. Ipv ik heb S22 ultra 256gb binnen...

Mobiel.nl 9 februari besteld. S22 ultra 512gb groen,nog niet binnen. Status: in de week van 7 maart.
Precies dezelfde configuratie besteld met een KPN verlenging en ook in de rij voor zeven maart.
Heb alleen zo een vermoeden dat ze met nieuwe levering de zevende ook gewoon leverbaar vanaf 11 maart bedoelen maar je weet het niet, misschien krijgen we hem echt de 7de uitgeleverd, vind ze best vaag met al die verschillende data maar blijkbaar ligt dat aan Samsung dus we wachten af... |:(

O ja, heb ook de 9de besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixvs88
  • Laatst online: 04-03-2022
Hier S22 ultra - phantom - 128GB op 25e besteld bij Samsung zelf´

Morgen wordt hij geleverd.🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHI530
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 10:10
Heeft iemand van Mobiel.nl de s22 ultra 512gb in het groen al binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
CHI530 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:50:
Heeft iemand van Mobiel.nl de s22 ultra 512gb in het groen al binnen gekregen?
Nee, helaas!

We wachten allemaal op de nieuwe levering in de week van 7 maart. :N

Lijkt er op alsof die niet bij de eerste batch zat bij mobiel.nl want ik zie alleen maar via Samsung zelf de verzending van de 512GB variant voorbij komen maar nog niemand van mobiel.nl.
Hoor het graag als het wel zo is natuurlijk. :Y

[ Voor 30% gewijzigd door MeanDz op 03-03-2022 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is woensdag schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Ik heb een groene besteld, wat bedoel je hiermee?
De zijkanten (de verf) van Samsung toestellen is mijn ervaring na 7 jaar gebruik brokkelen vaak af.
De verf/lal bedoel ik, ook met het gebruik van een hoesje.
Daarom heb ik de witte gekozen die heeft net als mijn S10 een zilveren chromen zijkant. Daar heb je dat het minst.
Groen is lastig bijwerken als er een kras of pit in zit.
Ik ben een autist dus ik stoor me aan zulke dingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V.V. 9000-RPM
  • Laatst online: 22-03-2022
Mr Dynamic schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:01:
[Afbeelding]

Zonet deze mail gekregen, ze laten uiteindelijk toch iets van hun horen.

Nu ja, niks nieuws, komt erop neer, wachten hé ....
Ook deze mail gekregen.
Ultra 256Gb Green besteld op 8/02 bevestigd op 9/02
Toch wel frustrerend om te zien dat er hier mensen zijn die meer dan 2 weken later bestellen en deze nu al uitgeleverd krijgen.
Telenet zegt dat ze niet kunnen doen enkel wachten op een track and trace.
Heb meer dan 20 minuten gediscussieerd om toch maar ergens een antwoord op te krijgen.
Ik geloof er gewoon nix van.
Ik heb maximum 4u nadat het mogelijk was besteld.
Gelukkig is morgen Gran Turismo 7 beschikbaar dus zal toch geen tijd hebben nu voor mijn nieuwe telefoon 😆😆

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Laatst online: 19:30
Wat betreft het retourneren van een oude telefoon inclusief lader; ik heb enkel een S10 terug gestuurd zonder oplader en kabel, en dat is geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vlietame
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-07 18:36
11-02 S22 256GB Green besteld via Coolblue
Nu bevestiging gekregen dat deze vandaag geleverd wordt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:42
Het is duidelijk "groene" dag vandaag :) veel plezier met de bezorger opwachten en uitpakken straks, mijne komt tussen 12 en 14 :D

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karnemelk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 19:51
Hai, storytime 😉
Zondag 13 februari de 128gb ultra in het groen besteld bij Belsimpel, met verlenging bij T-Mobile. Ook de 200 EU voucher mogen ontvangen en gebruiken. Door de ontstane onduidelijkheden over levertijden én dat de zwarte 128gb "vaker" her en der op voorraad leek te zijn, ben ik geswitched. Dat ging al niet zonder slag of stoot, die voucher was verlopen en ik mocht doodleuk 200 euro meer betalen. Na een weekend heen en weer mailen was dit gelukkig voor elkaar.
Afgelopen maandag kreeg ik de bevestiging van dat mijn toestel op voorraad was. Ze gingen het abonnement verlengen en dan zouden ze hem versturen. Bleek het abonnement nog op mijn moeders naam te staan...
Dus of ik moest een nieuwe bestelling plaatsen ( en dan weer dat gezeik over die voucher), of alles opsturen op naam van mijn moeder, óf het contract overnemen en dan dat doorgeven. Ik dat laatste proberen bij t-mobile. Klantenservice T-Mobile; dit is iets wat niet kan, je moet eerst verlengen. Daarna alles op mijn moeders naam ingediend bij Belsimpel. En toen nog ongeveer 6 keer moeten mailen dat dit inderdaad correct is zo etc. Heel veel gedoe!
Maar uiteindelijk werd ik vanochtend wakker met het blije bericht dat mijn telefoon vanmiddag wordt bezorgd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
karnemelk schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:42:
Hai, storytime 😉
Zondag 13 februari de 128gb ultra in het groen besteld bij Belsimpel, met verlenging bij T-Mobile. Ook de 200 EU voucher mogen ontvangen en gebruiken. Door de ontstane onduidelijkheden over levertijden én dat de zwarte 128gb "vaker" her en der op voorraad leek te zijn, ben ik geswitched. Dat ging al niet zonder slag of stoot, die voucher was verlopen en ik mocht doodleuk 200 euro meer betalen. Na een weekend heen en weer mailen was dit gelukkig voor elkaar.
Afgelopen maandag kreeg ik de bevestiging van dat mijn toestel op voorraad was. Ze gingen het abonnement verlengen en dan zouden ze hem versturen. Bleek het abonnement nog op mijn moeders naam te staan...
Dus of ik moest een nieuwe bestelling plaatsen ( en dan weer dat gezeik over die voucher), of alles opsturen op naam van mijn moeder, óf het contract overnemen en dan dat doorgeven. Ik dat laatste proberen bij t-mobile. Klantenservice T-Mobile; dit is iets wat niet kan, je moet eerst verlengen. Daarna alles op mijn moeders naam ingediend bij Belsimpel. En toen nog ongeveer 6 keer moeten mailen dat dit inderdaad correct is zo etc. Heel veel gedoe!
Maar uiteindelijk werd ik vanochtend wakker met het blije bericht dat mijn telefoon vanmiddag wordt bezorgd!
Ja waarom zouden ze ook het op de simpele manier het willen doorlopen haha.
Leuk dat je het gaat krijgen, veel plezier ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-07 21:43
Jakkes Karnemelk! Dat is nog eens vervelend. Wat ik wel merk is dat je vaak in de winkels bij providers dit soort zaken wat sneller geregeld hebt. Mijn verhuizing was bij KPN bijvoorbeeld niet goed verwerkt, waardoor ik wel internet had maar geen tv. Telefonisch kon men vrij weinig, 5 minuten in de KPN winkel en het was gefikst, ook omdat ik daar direct mijn ID kon laten zien ter bevestiging van mijn identiteit.
Maar top dat je toestel onderweg is! Veel plezier ermee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seanvdhoek
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-07-2024
Hier ook nog steeds niet het vooruitzicht dat er iets geleverd wordt.

Datum besteld: 13 feb
Waar: rechtstreeks bij Samsung
Type: S22 Ultra 1TB Black

Vorige week mail ontvangen. Vertraging. Levering 4 maart.

Reactie Samsung gisteravond "Er is nog geen informatie over het bezorgmoment vrijgegeven"

Hoopgevend dit maar niet heus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Op WhatsApp en Facebook krijg je eerst een chatbot Sam en daarna een medewerker. Heb beide kanalen geprobeerd waarbij ik heb aangegeven dat een medewerker het gesprek moet overnemen.

Bij WA net twee reacties met een tussentijd van een uur waarin ze aangeven batches te ontvangen maar niet per bestelling aan kunnen geven in welke je zit.

Op Facebook ook via chatbot SAM maar daar stuurde de medewerker maar een voorstel bericht en daarna stopte de communicatie. Mijn vraag staat nog steeds op ongelezen. ...

Bij Samsung staat nog steeds bestelstatus Order voorbereiden en wordt verstuurd op 4 maart.

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 04-03-2022 08:15 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 13:46
V.V. 9000-RPM schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:52:
[...]

Ook deze mail gekregen.
Ultra 256Gb Green besteld op 8/02 bevestigd op 9/02
Toch wel frustrerend om te zien dat er hier mensen zijn die meer dan 2 weken later bestellen en deze nu al uitgeleverd krijgen.
Telenet zegt dat ze niet kunnen doen enkel wachten op een track and trace.
Heb meer dan 20 minuten gediscussieerd om toch maar ergens een antwoord op te krijgen.
Ik geloof er gewoon nix van.
Ik heb maximum 4u nadat het mogelijk was besteld.
Gelukkig is morgen Gran Turismo 7 beschikbaar dus zal toch geen tijd hebben nu voor mijn nieuwe telefoon 😆😆
Je zou denken, Telenet de grootste in Belgïe zal wel iets meer info krijgen/geven dan de doorsnee online shop, maar neen hoor, ze weten nooit niks. En die standaard antwoorden van "Oh wat jammer nu", en "je krijgt een verzendingsmail van Post NL" hangen mijn voeten uit. Maar ja, zeuren zal het niet versnellen hé :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net gebeld met Samsung over mijn order en vrij snel iemand gesproken die met de interne contactpersoon had overlegt. Er is voorraad en ze gaan ze zo snel mogelijk uitleveren.

Hij verwacht dat ik vandaag wel een status update per mail zou krijgen.
Ik hou mijn statuspagina bij Samsung en mijn mail in ieder geval in de gaten.

Conclusie als je iets meer wil weten bel ze dan gewoon. :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Frostbite schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:17:
Net gebeld met Samsung over mijn order en vrij snel iemand gesproken die met de interne contactpersoon had overlegt. Er is voorraad en ze gaan ze zo snel mogelijk uitleveren.

Hij verwacht dat ik vandaag wel een status update per mail zou krijgen.
Ik hou mijn statuspagina bij Samsung en mijn mail in ieder geval in de gaten.

Conclusie als je iets meer wil weten bel ze dan gewoon. :)
En het gaat bij jou om de... [noteer hier jouw variant]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

RustStorm schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:18:
[...]

En het gaat bij jou om de... [noteer hier jouw variant]
Frostbite schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:57:
Bij mij staan de S22 128Gb wit en S22+ 128Gb zwart nog steeds op 4 maart bij Samsung.
Misschien is dit handig voor het overzicht.

Variant(en): S22 128Gb wit en S22+ 128Gb zwart
Leverancier: Samsung
Besteldatum: 24-2
Indicatieve leverdatum: 4 maart
Werkelijke leverdatum: nnb
:)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Had het kunnen weten! Slechte zaak RustStorm! :)

Thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis035
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06 12:26
Vannacht weer een email ontvangen van belsimpel:

Ondanks dat we er hard aan werken, is er nog geen verwachte leverdatum bekend voor je Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB S908 Groen.

Ik heb dit toestel i.c.m een t-mobile abo 10 februari besteld. Ik begin mij sterk af te vragen of ze dit toestel uberhaupt wel hebben gekregen van de leverancier. Echter is de zwarte versie nu wel op voorraad dus hopelijk dat de groene variant dat ook snel wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9YZkGynn4T_aClg9GTZ5bDKLMI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TCC4OR9HRU71r8fBQTBhEke.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgIgefU8Wq0kFbzcQSkau4Rby30=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SqbJavIf4dVhFElTyH5AtILI.jpg?f=fotoalbum_large
Tweakers vrienden de S22+ wit 256GB is zojuist gearriveerd 🤩 bezorgd keurig door Dynalogic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:58:
[Afbeelding]
Tweakers vrienden de S22+ wit 256GB is zojuist gearriveerd 🤩 bezorgd keurig door Dynalogic
Have fun.

Laat ff zien dan haha.

Je blijft wel mee lullen op tweakers nu je het pakketje hebt hoop ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 20:59
chintsai schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:16:
[...]
Have fun.

Laat ff zien dan haha.

Je blijft wel mee lullen op tweakers nu je het pakketje hebt hoop ik
Die zien we voorlopig niet meer terug ;w

:+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ow0AMo4rIPI-kwrF648fBn40rwo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uly6Y3MCGPt9BpGQIYT0uRNH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7UFircsSl80BynuiS_cJzEeroU0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bgKtbIYJjGovMdcS39SjH7JP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZDi1_6Ad9m0jmAbuOB-NxVL2Ux8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L32Snv9jQwrnVZJ7sxpyqpxy.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lqdv3LT8AZ0AJbD2VyRuOlGmZgk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qmQ4s9JTYCuVLZbmnijVFLST.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T399CeGIBJCiC0w4SegnhXxcKLw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nqHVj5McShro7JYUQzfYbP6C.jpg?f=fotoalbum_tile

Jawel hoor alles aan het overzetten.
Werkt perfect camera heeft ook niet die lag die ik had met de S21U en toestel ligt heerlijk in de hand.
Niet te groot of te zwaar, voor jullie een paar foto's 😃 update van Maart meteen even binnen gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
@Verwijderd U mag een gelukkig man wezen! :)

Oh en ik twijfel over exact dat hoesje voor mijn S22... :)

[ Voor 40% gewijzigd door RustStorm op 04-03-2022 10:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloesbroer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/21rZ2QCrnPhTpxxWXK9sziz-9wQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oo8EdsFgHI1XPj79gemKVXMo.jpg?f=fotoalbum_large

Die blijft voorlopig nog leeg. Vodafone geeft alleen maar algemene info. Circa 3 weken na release datum, dus ga maar mijn hoop verplaatsen naar 11 maart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bloesbroer schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:03:
[Afbeelding]

Die blijft voorlopig nog leeg. Vodafone geeft alleen maar algemene info. Circa 3 weken na release datum, dus ga maar mijn hoop verplaatsen naar 11 maart
Panthom Transparent versie. one of a kind ;) :+

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-09 13:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKPi4BIe_PfoAzvpuTZ9xKBl8f4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PwIwJPL86BVs3LcKNPXBo0tM.jpg?f=fotoalbum_large

hier lig ik al 3 weken naar te kijken ...

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Dynamic op 04-03-2022 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Bloesbroer schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:03:
[Afbeelding]

Heb dezelfde besteld en ook wachtend op de 11de voor vulling.
Weet dat het maar een telefoon is maar zit nu al twee weken mijn bestelpagina te verversen, zou fijn zijn als ze hem de 11de ook echt gaan leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chintsai
Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:37:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

Jawel hoor alles aan het overzetten.
Werkt perfect camera heeft ook niet die lag die ik had met de S21U en toestel ligt heerlijk in de hand.
Niet te groot of te zwaar, voor jullie een paar foto's 😃 update van Maart meteen even binnen gehaald.
Ja dat ziet er prachtig uit.
Nogmaals have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharmarvelous
  • Laatst online: 20-08-2022
Dennis035 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:29:
Vannacht weer een email ontvangen van belsimpel:

Ondanks dat we er hard aan werken, is er nog geen verwachte leverdatum bekend voor je Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB S908 Groen.

Ik heb dit toestel i.c.m een t-mobile abo 10 februari besteld. Ik begin mij sterk af te vragen of ze dit toestel uberhaupt wel hebben gekregen van de leverancier. Echter is de zwarte versie nu wel op voorraad dus hopelijk dat de groene variant dat ook snel wordt
Deze mail kreeg ik vannacht ook inderdaad.
Ik baal als een stekker nu ik zie hoeveel groene er geleverd worden.
(Ik wacht op een groene ultra 256gb, van belsimpel, besteld op 10-2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnFarmer
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-07 15:09
Niemand ervaring met de doorlooptijd van de status ‘personaliseren’ bij Samsung?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 23:26
Die van mij binnengekregen! :D Mooie upgrade van de S10.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6pQHTI2ik0U0QBJpAGXsFDv78I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0yuo2PEC31OiFKWaJ9Zjv9u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Amps schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:54:

[Afbeelding]
Top heb hier ook een S10 en ik was na bestellen even bang dat ik een te groot toestel had besteld met een S22+.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
JohnFarmer schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:50:
Niemand ervaring met de doorlooptijd van de status ‘personaliseren’ bij Samsung?
Hier nog niet in elk geval (Nederland), die update is voor iedereen recent en we hebben daarna nog geen nieuwe updates gezien. Er waren uit de VS berichten dat ze de personaliseren update al zeker een week eerder kregen dus misschien dat je op de Engelse fora info kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosjvd2
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-08 20:17
Frostbite schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:04:
[...]

Top heb hier ook een S10 en ik was na bestellen even bang dat ik een te groot toestel had besteld met een S22+.
Ik heb ook zitten twijfelen tussen de S22 en de S22+. Daarom heb ik een blank model van beide geprint om te kijken hoe ze kwa formaat in de hand lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teije
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 14:44
MediaMarkt lijkt online voorraad te hebben in verschillende modellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Amps schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:54:

[Afbeelding]
Nice, ziet er goed uit! Enjoy man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Frostbite schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:04:
[...]

Hij is zoals verwacht een stuk groter dan de S10, maar ik denk dat je daar wel redelijk snel aan went. Doorslaggevend voor mij om voor de S22+ te gaan was de extra accu capaciteit en als aardigheidje 45w snelladen.
Bosjvd2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:10:
[...]

Ik heb ook zitten twijfelen tussen de S22 en de S22+. Daarom heb ik een blank model van beide geprint om te kijken hoe ze kwa formaat in de hand lagen.
Same here, ik heb hier nog een iPhone XR liggen die nagenoeg gelijk is aan de breedte van de S22+. Heb daardoor redelijk goed kunnen vergelijken.

[ Voor 31% gewijzigd door Amps op 04-03-2022 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosjvd2
Amps schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:30:
[...]
Hij is zoals verwacht een stuk groter dan de S10, maar ik denk dat je daar wel redelijk snel aan went. Doorslaggevend voor mij om voor de S22+ te gaan was de extra accu capaciteit en als aardigheidje 45w snelladen.
[...]
De 45w laden in nutteloos. Uit tests blijkt dat dit niet gehaald word, en dat de laadtijd met een 25w en 45w lader exact hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bosjvd2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:37:
[...]

De 45w laden in nutteloos. Uit tests blijkt dat dit niet gehaald word, en dat de laadtijd met een 25w en 45w lader exact hetzelfde is.
Als je de juiste lader (en kabel) hebt, verschilt het wel degelijk wel wat in de laadtijd. Die 45w snelladers van Samsung zijn brak en geven geen 45w output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bosjvd2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:10:
[...]

Ik kan alleen hier ook terug teruglezen voor welke je nog gekozen hebt
Amps schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:30:
[...]

Klopt dat waren ook mijn keuzes. Groter, betere accu en die 45W al had ik ook al gelezen dat het niet uit zou maken.
Qua resolutie kan de S10 best hoog alleen gebruik ik hem nu al op dezelfde resolutie als dat de S22(+) heeft,

[ Voor 45% gewijzigd door Frostbite op 04-03-2022 12:44 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosjvd2
Amps schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:40:
[...]

Als je de juiste lader (en kabel) hebt, verschilt het wel degelijk wel wat in de laadtijd. Die 45w snelladers van Samsung zijn brak en geven geen 45w output.
https://www.gsmarena.com/...22_plus-review-2381p3.php
Zelfs met een 65w lader zelfde laad tijd als met een 25w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 09:34
Zojuist de S22 Ultra 512GB besteld bij Belsimpel.. staat op voorraad. Wou eigenlijk 256GB want 128 vind ik net wat krap maar goed die was niet op voorraad. Ben eens benieuwd.. hopelijk klopt het want heb toch een groot bedrag betaald icm abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:54
Meh op 13-02 een groene S22+ besteld via de samsung website, 'wordt verstuurd 24 februari' en later dus een email ontvangen da hett 04-03 zou worden, maar order status is nogsteeds 'voorbereiden'... wellicht straks even bellen maar daar verwacht ik niet veel van.

[ Voor 4% gewijzigd door Fugitive2008 op 04-03-2022 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosjvd2
Frostbite schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:42:
[...]

Ik kan alleen hier ook terug teruglezen voor welke je nog gekozen hebt
Ik ben uiteindelijk voor de S22+ gegaan. Grotere accu, helderder display, betere future proof met extra wifi6 ondersteuning.
Besteld bij Samsung 22-02 phantom black 256GB. Order nog steeds op voorereiden. Geen enkele communicatie geweest sinds order bevestiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan1241
  • Laatst online: 20-06-2024
Balen. Maandag contact gehad met Samsung via twitter, vertelden ze dat mijn telefoon 4 maart zal worden geleverd. Tot op heden nog geen informatie, tracking-code or E-mail ontvangen, dus toch maar weer opnieuw contact opgenomen. Blijkt nu dat hij op 4 maart verstuurd zou worden -maar sterker nog, mijn telefoon zat niet bij de verzending vandaag, dus dat klopte dus sowieso al niet.

Ik snap het dat helpdesk/service waarschijnlijk ook niet veel insider informatie krijgt, maar misinformatie is wel een beetje triest. Kom op jongens, 3 en een halve week en nog geen stap verder. En ondertussen lopen velen die later hebben besteld al vrolijk rond met hun nieuwe telefoons :/

(ultra/1tb/black,bij samsung)

update; reactie ontvangen op laatste berichtje, ik kan hem uiterlijk volgende week verwachten. Ik blijf hoopvol. Maarja, het ís en blijft een telefoon, geen levens op het spel in ieder geval. Kan gewoon niet wachten om er foto's mee te maken >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Daan1241 op 04-03-2022 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Frostbite schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:42:
[...]
Klopt dat waren ook mijn keuzes. Groter, betere accu en die 45W al had ik ook al gelezen dat het niet uit zou maken.
Qua resolutie kan de S10 best hoog alleen gebruik ik hem nu al op dezelfde resolutie als dat de S22(+) heeft,
Ik heb de resolutie van mijn S10 ook teruggeschaald voor een langere accuduur :P
Daarom ook de kanttekening dat je de juiste lader en kabel moet hebben. Er zit een verschil in “Super fast charging” en “Super fast charging 2.0”. Hoewel ik het absolute verschil ook niet zo 1, 2, 3 kan vinden though.

[ Voor 4% gewijzigd door Amps op 04-03-2022 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robier
Daan1241 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:01:
Balen. Maandag contact gehad met Samsung via twitter, vertelden ze dat mijn telefoon 4 maart zal worden geleverd. Tot op heden nog geen informatie, tracking-code or E-mail ontvangen, dus toch maar weer opnieuw contact opgenomen. Blijkt nu dat hij op 4 maart verstuurd zou worden -maar sterker nog, mijn telefoon zat niet bij de verzending vandaag, dus dat klopte dus sowieso al niet.

Ik snap het dat helpdesk/service waarschijnlijk ook niet veel insider informatie krijgt, maar misinformatie is wel een beetje triest. Kom op jongens, 3 en een halve week en nog geen stap verder. En ondertussen lopen velen die later hebben besteld al vrolijk rond met hun nieuwe telefoons :/

(ultra/1tb/black,bij samsung)
Ik had woensdag middag contact gehad met Samsung via WhatsApp. Dit werd mij verteld:

'ik heb vernomen dat de bestellingen vanaf morgen worden verstuurd. Ik vraag je vriendelijk om dit verder af te wachten'

Toen vroeg ik wat exact vanaf morgen inhield:

'Met vanaf morgen bedoel ik dat de levering van de bestellingen morgen begint, dus morgen en de dagen daarna. Ik kan je geen exacte periode aangeven, maar ik verwacht dat de levering tegen eind van de volgende week afgehandeld is'

Gezien wij allebei exact hetzelfde hebben besteld, dacht ik dat dit wellicht interessant ook voor jou was. Uiteraard is het bij mij ook nog steeds status 'bestelling geplaatst'.

Maar ik ben inderdaad bang dat dit verhaal een vervolg boek zal worden op het eerdere boek 'The Neverending Story'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:31

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Net gebeld naar Samsung (088 909 0100) over mijn order (S22 Ultra groen 512GB) en ze gaven aan dat de batch klaar is en dat het niet meer lang zal duren voor uitlevering.
Zou e-mail krijgen wanneer het geleverd gaat worden.

Mijn verwachting is dat dat vandaag niet meer zal zijn maar vermoedelijke maandag 7 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan1241
  • Laatst online: 20-06-2024
Robier schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Ik had woensdag middag contact gehad met Samsung via WhatsApp. Dit werd mij verteld:

'ik heb vernomen dat de bestellingen vanaf morgen worden verstuurd. Ik vraag je vriendelijk om dit verder af te wachten'

Toen vroeg ik wat exact vanaf morgen inhield:

'Met vanaf morgen bedoel ik dat de levering van de bestellingen morgen begint, dus morgen en de dagen daarna. Ik kan je geen exacte periode aangeven, maar ik verwacht dat de levering tegen eind van de volgende week afgehandeld is'

Gezien wij allebei exact hetzelfde hebben besteld, dacht ik dat dit wellicht interessant ook voor jou was. Uiteraard is het bij mij ook nog steeds status 'bestelling geplaatst'.

Maar ik ben inderdaad bang dat dit verhaal een vervolg boek zal worden op het eerdere boek 'The Neverending Story'.
Bedankt voor het delen; 'tegen eind van volgende week' vind ik alsnog lekker ruim genomen, maar het is beter dan helemaal geen informatie. Zelfde verhaal hier dus.. :/

Je had me wel goed aan het lachen met 'The Neverending Story', hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden:
- S22 Ultra 256 GB groen besteld bij Samsung (partnerportaal) op 23 februari (00:32 :+ ).
- Verwachte verzenddatum 4 maart
- Op 3 maart status gewijzigd naar 'verzending voorbereiden'
- Zojuist de verzendbevestiging ontvangen, toestel wordt morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
S_Chief schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:22:
Voor de geïnteresseerden:
- S22 Ultra 256 GB groen besteld bij Samsung (partnerportaal) op 23 februari (00:32 :+ ).
- Verwachte verzenddatum 4 maart
- Op 3 maart status gewijzigd naar 'verzending voorbereiden'
- Zojuist de verzendbevestiging ontvangen, toestel wordt morgen geleverd.
Misschien moet ik een nieuwe bestelling doen. Dan wordt hij blijkbaar eerder bezorgd.
Mijn bestelling 18 februari. Status: Bestelling ontvangen.

Wel fijn voor jou uiteraard. 👍

[ Voor 3% gewijzigd door Teletekst op 04-03-2022 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Klinkt bijna alsof samsung alle resellers lekker een dikke middelvinger geeft en zelf alles vooral eerst uitlevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:24

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Teletekst schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:39:
[...]

Misschien moet ik een nieuwe bestelling doen. Dan wordt hij blijkbaar eerder bezorgd.
Mijn bestelling 18 februari. Status: Bestelling ontvangen.

Wel fijn voor jou uiteraard. 👍
Levertijden tussen kleuren verschillen en volgens mij had jij een zwarte besteld en geen groene.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@g0tanks Klopt. Maar ik heb geen voorkeur qua kleur. Ik wil gewoon een nieuwe telefoon. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:54
m0ridin schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:41:
Klinkt bijna alsof samsung alle resellers lekker een dikke middelvinger geeft en zelf alles vooral eerst uitlevert...
Zou ik stiekem wel relext vinden😁😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Mijn groene S22 (256 GB) die ik op 14/02 bij Coolblue besteld had is vandaag geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Fugitive2008 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:33:
[...]

Zou ik stiekem wel relext vinden😁😜
Heh, snap ik. Ik als belsimpel besteller op 14/2 minder ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robier
Mijn hoop dat ik dit weekend nog mijn telefoon krijg, zakt nog sneller dan de roebel :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinjiOnO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 14:09
Voor mensen bij Mobiel.nl:

Check je orderstatus

Mijn T-Mobile zwarte 256gb Ultra is net verzonden, de oorspronkelijke levertijd stond op 3+ weken.

Edit: Besteld op 23 februari

[ Voor 9% gewijzigd door SinjiOnO op 04-03-2022 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloesbroer
SinjiOnO schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:17:
Voor mensen bij Mobiel.nl:

Check je orderstatus

Mijn T-Mobile zwarte 256gb Ultra is net verzonden, de oorspronkelijke levertijd stond op 3+ weken.

Edit: Besteld op 23 februari
Geen groen neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloesbroer
Ze hebben de zwarte 256gb nog altijd op voorraad volgens de site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloesbroer
er staat ook gewoon ZWARTE bij je tekst... i feel stupid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinjiOnO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 14:09
De zwarte was uitverkocht en is nu weer op voorraad.
Pagina: 1 ... 20 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order