Ik ben gezwicht... heb mijn groene geannuleerd en de zwarte besteld...SinjiOnO schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:24:
De zwarte was uitverkocht en is nu weer op voorraad.
De witte ultra 128gb is sinds zojuist weer op voorraad bij belsimpel.
Hoop dat ze dan ook snel de s22 ultra wit 256gb op voorraad krijgenSharmarvelous schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:35:
De witte ultra 128gb is sinds zojuist weer op voorraad bij belsimpel.
Geen korting ingeleverd hoop ik?Bloesbroer schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:35:
[...]
Ik ben gezwicht... heb mijn groene geannuleerd en de zwarte besteld...
Wel frappant dat net mijn model (Phantom Black Ultra 256gb) op voorraad is en letterlijk elk andere Ultra model niet
Nu hopen dat ze niet alles tegelijk verwerkt hebben en de groene 128GB straks ook komt.SinjiOnO schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:17:
Voor mensen bij Mobiel.nl:
Check je orderstatus
Mijn T-Mobile zwarte 256gb Ultra is net verzonden, de oorspronkelijke levertijd stond op 3+ weken.
Edit: Besteld op 23 februari
Ook Coolblue heeft weer meerdere modellen op voorraad (https://www.coolblue.nl/e...=samsung+galaxy+s22+ultra)
Wel jammer dat ze nu eerst nieuwe orders aannemen. Ik heb namelijk nog niks gehoord over de levering van mijn pre-order...
Wel jammer dat ze nu eerst nieuwe orders aannemen. Ik heb namelijk nog niks gehoord over de levering van mijn pre-order...
Hoop dat de groene 256gb er ook aan gaat komen...Deejayunic schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:38:
[...]
Hoop dat ze dan ook snel de s22 ultra wit 256gb op voorraad krijgenheb 9/2 besteld bij hun en helaas nog niets mogen ontvangen.. heb al paar keer mail gehad dat ze niet weten wanneer hij binnen komt.. maar ben t wachten echt zat aan het worden!
Ik word ongeduldig 😂
DE GROENE ULTRA 256 GB GEWOON OP VOORRAAD BIJ COOLBLUESharmarvelous schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:43:
[...]
Hoop dat de groene 256gb er ook aan gaat komen...
Ik word ongeduldig 😂
Je kunt niet verkeerd gaan met de zwarte, blijft klassiek!Bloesbroer schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:47:
[...]
DE GROENE ULTRA 256 GB GEWOON OP VOORRAAD BIJ COOLBLUE![]()
![]()
![]()
Hahahaha, ik heb nooit geweten dat ik ZO ongeduldig ben. Maar idd ik heb altijd zwarte gehad en zijn erg mooi!
Maar ik blijf erbij dat het hele proces van pre-orderen zo frustrerend is/was... niet het wachten alleen.. maar om te zien dat er zoveel toestellen uitgeleverd worden en jij er steeds niet bij bent.. terwijl ik echt een van de eerste bestellers was..
Maar ik blijf erbij dat het hele proces van pre-orderen zo frustrerend is/was... niet het wachten alleen.. maar om te zien dat er zoveel toestellen uitgeleverd worden en jij er steeds niet bij bent.. terwijl ik echt een van de eerste bestellers was..
No way! 😅🙃Bloesbroer schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:47:
[...]
![]()
![]()
Ik heb nog reactie op mijn mail naar belsimpel. Zelfde antwoord. They don't know.
Ik weiger echt om nu nog te annuleren en een ander te bestellen haha. Ik heb besteld op 10feb
Maar ja, bij CoolBlue betaal je echt de hoofdprijs.. en daar heb ik dan geen zin
Ik wacht op exact dezelfde van CoolblueBloesbroer schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:47:
[...]
![]()
![]()
De enige reden dat hij op voorraad kan zijn is als ze meer toestellen hebben dan pre-orders. Ik verwacht nu snel mijn groene 256 ultra te hebben anders neem ik gewoon weer voor de miljoenste keer contact op
Zul je nu zien dat ze mijn bestelling bij Mobiel.nl niet snel genoeg doorvoeren en dat ik daar ook net naast pis...
Zou wel goede karma zijn. Je moet nooit je bestelling annuleren en iets anders nemen dan je voorzien had
;-)
Zou wel goede karma zijn. Je moet nooit je bestelling annuleren en iets anders nemen dan je voorzien had
;-)
Oh dat gaat blijkbaar snel met dat toestel, nu staat er "Beperkte voorraad, bestel snel"
Het is ook op het moment dat ik hier schrijf dat mijn groene geannuleerd heb dat er 5 minuten later opeens meldingen komen dat ze geleverd gaan worden.
Hahahaha... ik word gek van mezelf ;-)
Hahahaha... ik word gek van mezelf ;-)
Bol.com heeft ook diverse varianten van de ultra op voorraad....
en ook de groene 256GB versieDeejayunic schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:05:
Bol.com heeft ook diverse varianten van de ultra op voorraad....
Ja en de witte.. bij Belsimpel zijn ze nu weer met levertijd van 2 tot 4 werkdagen...
Hoop echt dat ze nu gewoon de orders aan t wegwerken zijn en ik vanavond mail krijg..
Het ergste is dat mijn vriendin de zwarte ultra al 2 weken binnen heeft

Jongens het is maar een mobiel he je leven hangt er niet vanaf lol. Ik gebruik ook nog steeds mijn S9 plus op zich niks mis mee. Rustig afwachtende op de aflevering mijn preorder die ook nog steeds op onbekend staat.
Er zijn trouwens twee soorten 45W laders, je moet de nieuwe hebben voor het beste resultaat.Bosjvd2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:37:
[...]
De 45w laden in nutteloos. Uit tests blijkt dat dit niet gehaald word, en dat de laadtijd met een 25w en 45w lader exact hetzelfde is.
Maar zelfs met de nieuwe type is het niet precies wat ze beloofde geloof ik
Ben benieuwd!Daan1241 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:01:
Balen. Maandag contact gehad met Samsung via twitter, vertelden ze dat mijn telefoon 4 maart zal worden geleverd. Tot op heden nog geen informatie, tracking-code or E-mail ontvangen, dus toch maar weer opnieuw contact opgenomen. Blijkt nu dat hij op 4 maart verstuurd zou worden -maar sterker nog, mijn telefoon zat niet bij de verzending vandaag, dus dat klopte dus sowieso al niet.
Ik snap het dat helpdesk/service waarschijnlijk ook niet veel insider informatie krijgt, maar misinformatie is wel een beetje triest. Kom op jongens, 3 en een halve week en nog geen stap verder. En ondertussen lopen velen die later hebben besteld al vrolijk rond met hun nieuwe telefoons
(ultra/1tb/black,bij samsung)
update; reactie ontvangen op laatste berichtje, ik kan hem uiterlijk volgende week verwachten. Ik blijf hoopvol. Maarja, het ís en blijft een telefoon, geen levens op het spel in ieder geval. Kan gewoon niet wachten om er foto's mee te maken
Mijn bestelstatus bij belsimpel is zojuist veranderd naar: bestelling verzamelen 👀
Klopt, geen merkbaar verschil lijkt het. Niet in de buurt van de geadverteerde 45 watt.chintsai schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:32:
[...]
Er zijn trouwens twee soorten 45W laders, je moet de nieuwe hebben voor het beste resultaat.
Maar zelfs met de nieuwe type is het niet precies wat ze beloofde geloof ik
nieuws: Nieuwe Samsung 45W-adapter voor Galaxy S22 laadt nauwelijks sneller d...
Mijn groene 256 GB Ultra (Belsimpel - 10 feb. besteld) wordt morgen geleverd. En ja hoor, dan ben ik de hele dag niet thuis.
Ach ja, die paar dagen maken ook niet meer uit. Hopelijk voor meerdere mensen een snelle levering nu!
Heb mijn Burgundy 256GB Ultra op 14 Februari bij Belsimpel gekocht. Datum was een paar keer verschoven, eerst naar 5 maart en daarna naar 12 maart lijkt toch morgen geleverd te worden. Ben benieuwd
Zojuist even gebeld met Samsung (ik kon het niet laten) en de dame aan de telefoon vertelde me dat de telefoons vandaag weer op voorraad zijn gekomen en dat ik dus vandaag of morgen een TT code zal krijgen. Ben benieuwd ik verwacht er niet teveel van, en zoals @JT888 al meldde het is maar telefoon. Ik ga ondertussen verder met gaten in m'n zolderwandjes maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Fugitive2008 op 04-03-2022 16:55 ]
Ik zie nu 12 maart bij verwachtte bezorging staan (belsimpel, 256GB groene ultra en besteld op 14/2)...
Verder geen enkele concrete info per mail, tis dat ik nu hier berichten van updates en verzendingen lees dat ik even heb gecheckt.
Verder geen enkele concrete info per mail, tis dat ik nu hier berichten van updates en verzendingen lees dat ik even heb gecheckt.
@Fugitive2008 Welke telefoon heb jij in bestelling staan?
Ah je m'excuse het is de groene s22+.Teletekst schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:06:
@Fugitive2008 Welke telefoon heb jij in bestelling staan?
Voor iedereen die bij coolblue besteld heefd:
Heb zonet gebeld naar aanleiding van een reactie hier dat de S22 Ultra verschillende kleuren weer aanwezig zouden zijn.
Er wordt aangegeven dat diegene die de pre order gedaan heeft sws rond 9 februari na de launch vanavond of morgen een mail mogen ontvangen met dat hun product opgestuurd wordt.
Hoop dat dit gebeurd
Heb zonet gebeld naar aanleiding van een reactie hier dat de S22 Ultra verschillende kleuren weer aanwezig zouden zijn.
Er wordt aangegeven dat diegene die de pre order gedaan heeft sws rond 9 februari na de launch vanavond of morgen een mail mogen ontvangen met dat hun product opgestuurd wordt.
Hoop dat dit gebeurd
Hoera!chintsai schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:20:
Voor iedereen die bij coolblue besteld heefd:
Hoop dat dit gebeurd
Vandaag is mijn order gewijzigd.
Model: S22 Black 256GB (de kleine
)
Besteldatum: 11 februari
Winkel: Belsimpel
Abonnement: Vodafone verlenging
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone
Verwachte bezorging: 05-03-2022 (morgen)
Model: S22 Black 256GB (de kleine
Ook heb ik als advies gegeven om eerst uit te leveren en dan pas de beschikbaarheid op online te zetten, zodat je als bedrijf niet weer gezeik krijgt.
Bellen! Mijn Messenger bericht van gisteren is nog niet eens gelezen.Teletekst schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:12:
Ik heb vanmorgen in de app van samsung een vraag gesteld. Ik wacht nog steeds op een reactie.
4 maart duurt nog 6:30 Samsung Clock is ticking ...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Wat was hun reactie daarop?chintsai schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:22:
[...]
Ook heb ik als advies gegeven om eerst uit te leveren en dan pas de beschikbaarheid op online te zetten, zodat je als bedrijf niet weer gezeik krijgt.
Ik durf niet meer te bellen. Ik verdenk ze ervan mijn order naar achteren te plaatsen iedere keer als ik bel.Frostbite schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:23:
[...]
Bellen! Mijn Messenger bericht van gisteren is nog niet eens gelezen.
4 maart duurt nog 6:30 Samsung Clock is ticking ...![]()
De verwachte levertijd voor dat model stond gisteren nog op 2 weken, maar zo te zien nu op 2 tot 4 werkdagen. Hopelijk heb ik mijne dan ook binnen 4 werkdagen *fingers crossed*.max81 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:21:
Model: S22 Black 256GB (de kleine)
Maria weet (vast) raad ;-)Teletekst schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:31:
[...]
Ik durf niet meer te bellen. Ik verdenk ze ervan mijn order naar achteren te plaatsen iedere keer als ik bel.
(Hoop niet dat ik hem uit moet leggen)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Wauw, bij Bol.com kan je nu de 512GB versie in alle kleuren bestellen behalve groen, morgen in huis!
Mobiel.nl kom op nou!
Vind het niet meer leuk, links en rechts ontvangen mensen toestellen met een bestelling lang na 9 februari?
Ik wil nu ook mijn S22 Ultra!
Mobiel.nl kom op nou!
Vind het niet meer leuk, links en rechts ontvangen mensen toestellen met een bestelling lang na 9 februari?
Ik wil nu ook mijn S22 Ultra!
Ik hoop met je mee! Mijne is inmiddels naar status 'Je bestelling wordt verzameld' en ontving net een mail dat Vodafone per vandaag is verlengd, dus ik denk dat ik hem morgen wel binnen heb.kayodv schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:38:
[...]
De verwachte levertijd voor dat model stond gisteren nog op 2 weken, maar zo te zien nu op 2 tot 4 werkdagen. Hopelijk heb ik mijne dan ook binnen 4 werkdagen *fingers crossed*.
Schiet mij maar lek.
Vannacht bericht van Belsimpel dat de levertijd van mijn S22 Ultra groen 256gb onbekend is en net bericht dat hij verzonden is...
Vannacht bericht van Belsimpel dat de levertijd van mijn S22 Ultra groen 256gb onbekend is en net bericht dat hij verzonden is...
Toch maar weer gebeld met Samsung. Hij heeft geen idee wanneer er telefoons binnen komen en wanneer ze verstuurd worden. Hij snapte niet dat ik eerder deze week de datum van 4 maart door had gekregen.
Je krijgt een mail als de telefoon verstuurd wordt.
Verder was de ondertoon dat ik niet moest doorvragen en dat hij ook niet wist waarom mijn order nog op uitleveren 24 februari stond en dat hij het heel vervelend vond dat ik belde.
Ik heb nu nog een iPhone en begin echt te twijfelen of ik nog wel een Samsung telefoon wil hebben.
En ja ik weet dat ik geduld moet hebben, maar communicatie scheelt een hoop ergernis.
Ik heb niet eens een mail ontvangen dat de telefoon vertraagd is.
Verder was de ondertoon dat ik niet moest doorvragen en dat hij ook niet wist waarom mijn order nog op uitleveren 24 februari stond en dat hij het heel vervelend vond dat ik belde.
Ik heb nu nog een iPhone en begin echt te twijfelen of ik nog wel een Samsung telefoon wil hebben.
En ja ik weet dat ik geduld moet hebben, maar communicatie scheelt een hoop ergernis.
Mijn standaard S22 cream 128gb heeft nu de status "klaar voor verzending". Gisteren kreeg ik nog (samen met de rest hier) het bericht dat hij gemaakt werd.. Dat ging snel!
Als ik zo behandeld zou zijn aan de telefoon, dan zou ik direct tegen die persoon hebben gezegd: annuleer mijn order maar.Teletekst schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:56:
Toch maar weer gebeld met Samsung. Hij heeft geen idee wanneer er telefoons binnen komen en wanneer ze verstuurd worden. Hij snapte niet dat ik eerder deze week de datum van 4 maart door had gekregen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Die van mij blijft voorlopig gepersonaliseerd worden ben ik bang...MAkS1 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:57:
Mijn standaard S22 cream 128gb heeft nu de status "klaar voor verzending". Gisteren kreeg ik nog (samen met de rest hier) het bericht dat hij gemaakt werd.. Dat ging snel!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Fantastisch nieuws! Misschien dat je hem morgen dan nog binnen krijgt?MAkS1 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:57:
Hopen dat het met Graphite even snel verloopt...
Nog meer mensen bij tmobile besteld
S22 ultra 512gb zwart
Gr
S22 ultra 512gb zwart
Gr
[ Voor 21% gewijzigd door Hooiwagen op 04-03-2022 18:20 ]
Krijg net mail van belsimpel dat ik mijn telefoon dinsdag kan verwachten. Had gehoopt op morgen 😅 maar blij dat ik een datum heb 😁
Hmm, krijg nu een mail dat de verwachte leverdatum dinsdag 8 maart is. In de order in mijn account staat nog steeds 5 maart. Wat een soap.max81 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:21:
Model: S22 Black 256GB (de kleine)

Net een mail van belsimpel gekregen dat mijn S22 Ultra 512GB burgundy vertraagd is tot 12 Maart.
Mijn bestelling staat nog steeds op wordt verstuurd 24 februari, dus het kan erger.....max81 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:35:
[...]
Hmm, krijg nu een mail dat de verwachte leverdatum dinsdag 8 maart is. In de order in mijn account staat nog steeds 5 maart. Wat een soap.
Wat leuk dat jullie allemaal updates krijgen 😅
Denk dat die van jou helemaal niet meer komt..Bosjvd2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:51:
[...]
Mijn bestelling staat nog steeds op wordt verstuurd 24 februari, dus het kan erger.....
Meestal als dat niet snel veranderd, is hij gewoon 'kwijt' bij de order.
Heb daar toch iets meer vertrouwen in. We gaan het zien, vandaag zei de dame aan de telefoon dat er in de komende dagen wat wordt opgestuurd.038Robijno schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:01:
[...]
Denk dat die van jou helemaal niet meer komt..
Meestal als dat niet snel veranderd, is hij gewoon 'kwijt' bij de order.
En nu weer mail dat er morgen "een pakketje van belsimpel" geleverd gaat worden. Track and trace erbij, bezorgmoment; morgenSharmarvelous schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:33:
Krijg net mail van belsimpel dat ik mijn telefoon dinsdag kan verwachten. Had gehoopt op morgen 😅 maar blij dat ik een datum heb 😁
Hij vond dit een heel goed advies en was er erg blij mee.
Niemand was hier nog mee gekomen en niemand had hier aan gedacht.
Hij neemt dit mee in de bespreking, hij was namelijk zelf van de afdeling die hier over zulke dingen gaat.
Hopelijk gaat het nu in de toekomst ook echt beter
Nou.. heb jij meer geluk als ik... Bij mij geen mail en status is nog onbekend wanneer ze hem leveren.Sharmarvelous schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:30:
[...]
En nu weer mail dat er morgen "een pakketje van belsimpel" geleverd gaat worden. Track and trace erbij, bezorgmoment; morgen
Zojuist bij Belsimpel mijn S22 128gb wit omgeruild voor een 256gb die wel op voorraad is. Extra bijbetaling van 38 euro, al met al tevreden en hoop dat ik het toestel morgen binnen heb
precies dat artikelBosjvd2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:42:
[...]
Klopt, geen merkbaar verschil lijkt het. Niet in de buurt van de geadverteerde 45 watt.
nieuws: Nieuwe Samsung 45W-adapter voor Galaxy S22 laadt nauwelijks sneller d...
Dan doet KPN het beter met leveren en beloven. De uitleverdatum was 11 maart, maar is nu al verzonden en komt morgen binnen.
Gaat om een S22 Phantom black 256GB.
Gaat om een S22 Phantom black 256GB.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Besteld op 13 februari met levering op 24 februari. Daarna mail met levering op 4 maart. Tot op heden blijft het stil vanuit Samsung... De leverdatum staat op de site nog steeds op 24 feb. Eigenlijk best bedroevende communicatie vanuit Samsung. Jammer dat er ook geen enkele compensatie vanuit Samsung komt voor het 2x plots vertragen van de verzending, nadat ze telkens concreet met een leverdatum komen die ze niet kunnen waarmaken.
Vroeg pre-orderen biedt dus ook geen garanties meer..
Betreft bij mij een groene S22+ 256GB.
Vroeg pre-orderen biedt dus ook geen garanties meer..
Betreft bij mij een groene S22+ 256GB.
[ Voor 5% gewijzigd door GertuZz op 04-03-2022 20:06 ]
Volgens mij haal je betere resultaten met andere ladersBosjvd2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:42:
[...]
Klopt, geen merkbaar verschil lijkt het. Niet in de buurt van de geadverteerde 45 watt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik krijg zojuist een email van Coolblue: "Je Coolblue bestelling is verstuurd" (S22U/256GB/Groen, besteld op 10 feb). Hij wordt morgen geleverd
[ Voor 11% gewijzigd door Het is woensdag op 04-03-2022 20:27 ]
Netjes, is al bij al nog vlot gegaan gezien de omstandigheden.g0tanks schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:24:
Mijn S22 is binnen.Ik heb deze case met kickstand: https://www.amazon.nl/-/en/dp/B09LCRBLNY/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
btw, mooie parket
wat was precies de hele bestelling?Het is woensdag schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:27:
Ik krijg zojuist een email van Coolblue: "Je Coolblue bestelling is verstuurd" (S22U/256GB/Groen, besteld op 10 feb). Hij wordt morgen geleverd
Was dat het pakket met smartphone en zwart led hoesje?
Zojuist de eerste update ontvangen over mijn bestelling S22 ultra 256gb groen van belsimpel(18 feb besteld). Met als titel: Verwacht je telefoon op zaterdag 12 maart 2022. Ik moet jammer genoeg nog even wachten op mijn bestelling.
Ik 1 dagje eerder besteld voor de rest exact hetzelfde. Dat pre-orderen heeft dus nul zin gehad. Beetje teleurgestelddragozhou schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:36:
Zojuist de eerste update ontvangen over mijn bestelling S22 ultra 256gb groen van belsimpel(18 feb besteld). Met als titel: Verwacht je telefoon op zaterdag 12 maart 2022. Ik moet jammer genoeg nog even wachten op mijn bestelling.
Ik kreeg in eerste instantie een mail dat ik mijn telefoon (s22 ultra, 256gb, groen) op 8maart kon verwachten.dragozhou schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:36:
Uur later bericht dat hij morgen binnenkomt! Staat zelfs al in de postnl app 😀
Edit; besteld op 10-2 bij belsimpel
[ Voor 3% gewijzigd door Sharmarvelous op 04-03-2022 22:44 ]
mocht ik mijn bestelling morgen niet ontvangen en geen bericht hebben verder dan ligt er morgen een telefoon klaar bij het filiaal en wordt dan verrekend met mijn pre order aankoop. Dan maar ff af reizen met de trein voor de smartphone.
Ik krijg hem zondag bezorgd, is het laatste berichtPap3rclip schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:09:
[...]
Fantastisch nieuws! Misschien dat je hem morgen dan nog binnen krijgt?
Hopen dat het met Graphite even snel verloopt...

Nice! Ah je had hem ook wel een weekje eerder dan mij besteld. Wel raar dat ik nu pas een update hierover kreeg.Sharmarvelous schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:43:
[...]
Ik kreeg in eerste instantie een mail dat ik mijn telefoon (s22 ultra, 256gb, groen) op 8maart kon verwachten.
Uur later bericht dat hij morgen binnenkomt! Staat zelfs al in de postnl app 😀
Edit; besteld op 10-2 bij belsimpel
ik lees alleen belsimpel of samsung..heeft niemand een bericht van mobiel.nl?
Heeft er iemand überhaupt al een Graphite kleur mogen ontvangen? Ik dacht er ééntje gezien te hebben?
De status van mijn bestelling is helaas ongewijzigd.
10 februari een zwarte S22 Ultra 1TB besteld via pre order Samsung met de buds erbij en 20% korting.
Kreeg eind februari bericht dat die 4 maart geleverd zou worden, helaas niets ontvangen en ook geen bericht gehad. Maar eens bellen met Samsung.
Kreeg eind februari bericht dat die 4 maart geleverd zou worden, helaas niets ontvangen en ook geen bericht gehad. Maar eens bellen met Samsung.
9 feb besteld via mobiel.nl, kreeg gisteren een melding dat alles klaar stond voor levering. Betreft s22 green. Postnl app zegt vandaag levering jeujraro007 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:12:
ik lees alleen belsimpel of samsung..heeft niemand een bericht van mobiel.nl?
[ Voor 5% gewijzigd door speedo1983 op 05-03-2022 08:28 ]
10 feb besteld bij belsimpel.nl
S22+ 128gb black incl cover, screenprotector en de gratis earbuds.
Tot gister middag contact met belsimpel.
Kwam erop neer dat mijn order nog steeds vertraging had. Ze konden niet zeggen wanneer en hoe en wat.
Rond 17u ineens een mail dat vermoedelijke levertijd naar 8 maart is gezet.
2 min later dat ze wachten op de provider waar ik verlengd heb.
10 min later dat alles in orde is en mijn order verzamelt wordt.
15 min later is mijn order verzamelt en wordt ie 5 maart geleverd.
Hoop hem straks te ontvangen
S22+ 128gb black incl cover, screenprotector en de gratis earbuds.
Tot gister middag contact met belsimpel.
Kwam erop neer dat mijn order nog steeds vertraging had. Ze konden niet zeggen wanneer en hoe en wat.
Rond 17u ineens een mail dat vermoedelijke levertijd naar 8 maart is gezet.
2 min later dat ze wachten op de provider waar ik verlengd heb.
10 min later dat alles in orde is en mijn order verzamelt wordt.
15 min later is mijn order verzamelt en wordt ie 5 maart geleverd.
Hoop hem straks te ontvangen
Toen ik deze week belde met Vodafone over de levering van de Samsung Galaxy S22 Ultra, 12GB, 256GB Burgundy, vertelde de "helpdesk"medewerkster, dat de levering nog zeker 2 tot 3 weken zou duren.
Ik zie zojuist dat het toestel klaar voor verzending staat.
Nu hoor je mijn vrouw niet klagen, maar het is inmiddels wel duidelijk dat waarheen je ook belt, je nooit de juiste informatie krijgt.
Besteld bij: Vodafone
Besteldatum: 15 februari
Ik zie zojuist dat het toestel klaar voor verzending staat.
Nu hoor je mijn vrouw niet klagen, maar het is inmiddels wel duidelijk dat waarheen je ook belt, je nooit de juiste informatie krijgt.
Besteld bij: Vodafone
Besteldatum: 15 februari
Dit gaat heel raar klinken en het is ook vreemd.
Ik heb mijn bestelling 9 Februari ge preordered.
Gisteren kwam de Samsung galaxy S22 Ultra 265GB bij Coolblue op voorraad.
Je zal dan denken de eerste die hebben betaald tijdens de pre order die zullen eerst de mail krijgen dat de smartphone de volgende dag zal bezorgd worden.
Nu verwacht je niet dat als zij de batch ontvangen hebben zij het eerst online gooien voor verkoop en de eerste mail dat je krijgt dat het weer verkocht wordt.
Dan lees je dat degene met dezelfde bestelling maar een dag later gepreprderered had gisteren vandaag de bestelling mag ontvangen en ik tot op heden nog steeds geen mail ontvangen heb.
Nu zal je denken naja kan gebeuren en dat kan ook, hoe zuur ook.
Maar ik dus gebeld en besloten met de lieve meid aan de telefoon dat de pre order on aangetast blijft maar dat we als back up plan een nieuwe bestelling plaatsen die verrekend kan worden met de pre order bestelling mocht ik afgelopen nacht geen mail ontvangen.
Puntje bij paaltje wat nu:
Ik ga zo meteen naar de filiaal om daar mijn bestelling op te halen die gisteren geplaatst is, in plaats van dat ik mijn pre order vandaag thuis mag ontvangen........
Gaat een beetje vreemd maar ja
Je zal dan denken de eerste die hebben betaald tijdens de pre order die zullen eerst de mail krijgen dat de smartphone de volgende dag zal bezorgd worden.
Nu verwacht je niet dat als zij de batch ontvangen hebben zij het eerst online gooien voor verkoop en de eerste mail dat je krijgt dat het weer verkocht wordt.
Dan lees je dat degene met dezelfde bestelling maar een dag later gepreprderered had gisteren vandaag de bestelling mag ontvangen en ik tot op heden nog steeds geen mail ontvangen heb.
Maar ik dus gebeld en besloten met de lieve meid aan de telefoon dat de pre order on aangetast blijft maar dat we als back up plan een nieuwe bestelling plaatsen die verrekend kan worden met de pre order bestelling mocht ik afgelopen nacht geen mail ontvangen.
Ik ga zo meteen naar de filiaal om daar mijn bestelling op te halen die gisteren geplaatst is, in plaats van dat ik mijn pre order vandaag thuis mag ontvangen........
Ik zie op mobiel.nl dat de zwarte S22 ultra (256gb) op voorraad is.
Mijn bestelling ging gisteren ook verder, maar ze hadden wat aanvullende gegevens nodig voor de bestelling.
Ben benieuwd, maar ik dat mijn S22 ultra 256gb zwart begin volgende week komt.
Mijn bestelling ging gisteren ook verder, maar ze hadden wat aanvullende gegevens nodig voor de bestelling.
Ben benieuwd, maar ik dat mijn S22 ultra 256gb zwart begin volgende week komt.
Komt er op neer: hele pre-order systeem is flawed... en niet een klein beetje ook...chintsai schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:11:
Dit gaat heel raar klinken en het is ook vreemd.
Maar, goede oplossing voor je geweest uiteindelijk!
Ik blijf, net als vele anderen, nog steeds maar braaf wachten op uitlevering door Samsung.
Gelukkig dat het op deze manier kan en wat is €14 OV reis nou voor zo'n leuk apparaat.RustStorm schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:15:
[...]
Komt er op neer: hele pre-order systeem is flawed... en niet een klein beetje ook...
Maar, goede oplossing voor je geweest uiteindelijk!
Ik blijf, net als vele anderen, nog steeds maar braaf wachten op uitlevering door Samsung.Voordeel: er gaat niets meer naar Rusland.
Putin Put out

S22U 256 Graphite, orderdatum 13-02 bij Samsung, status staat nu op ‘personaliseren’.RustStorm schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 06:07:
Heeft er iemand überhaupt al een Graphite kleur mogen ontvangen? Ik dacht er ééntje gezien te hebben?
Zie dat er al veel mensen hun lang verwachte s22 ontvangen. Goed zo.
Die bij Telenet besteld hebben stonden erbij en keken ernaar
Ik zie dat er bij Proximus wel een levering is gebeurd en er Track and Trace codes worden verzonden... Natuurlijk bij Telenet niet, maar die zouden dan toch ook een levering gehad moeten hebben of niet...?Mr Dynamic schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:04:
Zie dat er al veel mensen hun lang verwachte s22 ontvangen. Goed zo.
Al meer dan twee weken aan het wachten op de S22 black overigens...
Geld is binnen, voor hun is het niet dringend hékoeleboe schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:41:
[...]
Ik zie dat er bij Proximus wel een levering is gebeurd en er Track and Trace codes worden verzonden... Natuurlijk bij Telenet niet, maar die zouden dan toch ook een levering gehad moeten hebben of niet...?
Al meer dan twee weken aan het wachten op de S22 black overigens...
Ultra 128 GB wit besteld 15-2 , status "in behandeling" ...
Verwijderd
Op 12 februari mijn abo bij tele2 verlengd met de groene Samesung Galaxy S22 Ultra 256GB. Eerst was de verwachte leverdatum 25 februari. Uiteindelijk op die dag bericht gekregen dat de geschatte datum gaat naar 11 maart plus het aantal dagen vanaf de aankondiging. Dit komt dus voor mij neer op 14 maart
. Hopelijk wel eerder bericht van postnl dat hij geleverd kan worden.
Vanmorgen eens gebeld en gisteren zou ik volgens de dame een TT nog dezelfde dag krijgen. Vandaag had een andere dame geen idee wanneer.TheBoneCollector schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:22:
10 februari een zwarte S22 Ultra 1TB besteld via pre order Samsung met de buds erbij en 20% korting.
Ben net bij cool blue en weer teleurgesteld.
Blijkbaar is mijn bestelling verzonden toen ik in de trein zat.
Het gaat niet erg goed.....
Ben wel gecompenseerd met de reiskosten
Had net gebeld en werd 3x doorverbonden. Alle drie klonken alsof ze óf een dikke kater hadden óf net uit bed kwamen gerold. Interesse 0,0 en moet maandag maar terugbellen. Voelt uiteraard niet heel goed allemaal.Fugitive2008 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:29:
[...]
Vanmorgen eens gebeld en gisteren zou ik volgens de dame een TT nog dezelfde dag krijgen. Vandaag had een andere dame geen idee wanneer.
Hoeven we je de komende dagen iig niet te missen hier.chintsai schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:39:
Ben net bij cool blue en weer teleurgesteld.
Maar damn... echt niet oke wat er gebeurd is bij je. Wel coulant (overigens niet meer dan terecht, vanwege "alles voor een glimlach") dat ze je gecompenseerd hebben voor je reiskosten...
Dit gaat over Samsung support toch? Gisteren zelfde verhaal. Echt geen goede reclameTheBoneCollector schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:42:
[...]
Had net gebeld en werd 3x doorverbonden. Alle drie klonken alsof ze óf een dikke kater hadden óf net uit bed kwamen gerold. Interesse 0,0 en moet maandag maar terugbellen. Voelt uiteraard niet heel goed allemaal.
Yep! Dat 088-nummer.Teletekst schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:17:
[...]
Dit gaat over Samsung support toch? Gisteren zelfde verhaal. Echt geen goede reclame
Dat was bij Vodafone helpdesk eergisteren niet anders hoor: ook een en al desinteresse.Teletekst schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:17:
[...]
Dit gaat over Samsung support toch? Gisteren zelfde verhaal. Echt geen goede reclame

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.
Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie
Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order