Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Meer mensen bij wie de camera's 'quick acces' (twee keer op de 'Bixby-knop' drukken) niet goed werkt wanneer de telefoon vergrendeld is? Het duurt dan echt even voordat de camera-app opent.

Als de telefoon ontgrendeld is, dan werkt het naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Yonix schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:45:
Meer mensen bij wie de camera's 'quick acces' (twee keer op de 'Bixby-knop' drukken) niet goed werkt wanneer de telefoon vergrendeld is? Het duurt dan echt even voordat de camera-app opent.

Als de telefoon ontgrendeld is, dan werkt het naar behoren.
Eerst wat ik uit heb gezet. Vond het nooit snel werken. Dus nu twee keer drukken = zaklamp aan.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 06:36
Oekol schreef op maandag 28 november 2022 @ 23:01:
[...]

Eerst wat ik uit heb gezet. Vond het nooit snel werken. Dus nu twee keer drukken = zaklamp aan.
Op mijn S20 ging dat zonder problemen. Misschien een bug in Android 13 / OneUI 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik heb met een hoop apps het probleem dat meldingen niet doorkomen. Bij "Meldingsinstellingen" staan deze apps dan wel gewoon ingeschakeld. Het vreemde is dat bij instellingen onder "Historie meldingen" ik de melding wel gewoon terug kan vinden. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:24
Marrtijn schreef op zondag 27 november 2022 @ 18:45:
Wat is de betere deal? een S21 FE voor 432 of S22 van 624 met 100 euro cashback?
Beetje laat, maar was tm maandag een 250 euro cashback op de S21 FE in sommige kleuren.

Ik heb met een S21 FE gelopen 2 weken en inmiddels een half jaar een S22. De S21 FE ging vooral een flink stuk langer met de accu want dat is met de S22 wel een behoorlijk nadeel. Dagje weg is powerbank mee bij mij.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
https://www.google.com/am...MJNlJZiZOuijT4EDmfudgQfk0

Deze update aan het binnenhalen

Waarom zou samsung dit updaten via smartswitch? En de basebandversies en SCS vernieuwen?

[ Voor 17% gewijzigd door Vincent91 op 01-12-2022 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:51
Mijn telefoon doet geen fast charge meer, het vreemde is dat de usb poort schoon is en dat als ik hem insteek de telefoon eerst wel fast charging zegt en dan 10 seconden later wordt het standaard charging.

Het lijkt er ook op dat dit zich bij wireless charging voordoet.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02
izzet3838 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:37:
Mijn telefoon doet geen fast charge meer, het vreemde is dat de usb poort schoon is en dat als ik hem insteek de telefoon eerst wel fast charging zegt en dan 10 seconden later wordt het standaard charging.

Dat is een +1.
Zodra ik USB er in stop geeft hij Super Fast Charging aan 43 min tot vol. Na een aantal seconden gaat hij naar charging, maar de tijd blijft op 43 min staan.
Ik gebruik de Baseus 65W GaN2 ProQuick charge en tot nu toe nog geen problemen gehad.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Celf11 schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:58:
[...]
Ga ik nog even proberen, mijn toestel kan ik donderdag pas laten ophalen.
Heb je hem al terug? Of @Celf11 @lwbnjio nog steeds reboots?
Mijn S22 heeft 2x een hele week aan gestaan, en nu toch afgelopen 2 dagen weer random restarts, niks gewijzigd in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:51
blavlaa schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:55:
[...]

Dat is een +1.
Zodra ik USB er in stop geeft hij Super Fast Charging aan 43 min tot vol. Na een aantal seconden gaat hij naar charging, maar de tijd blijft op 43 min staan.
Ik gebruik de Baseus 65W GaN2 ProQuick charge en tot nu toe nog geen problemen gehad.
Heb zelf meerdere laders geprobeerd, de originele 45w, een 33w xiaomi(doet normaal fast charging) en mijn nachtlampje(doet normaal fast wireless charging).

Heb emlding gemaakt in de members app maar die vragen het toestel op te sturen, wat me dus echt nutteloos lijkt.

edit dit lijkt het te verklaren How long does it take for a full charge? Mine takes around 1hr 15 mins . When plugged in, it says 'charging " only. It used to say super fast charging( super fast/fast charging are both enabled). But recently I've noticed that if the phone is on charge ( displaying 'charging ' on my notifications) and I go into the battery settings. It's says that super fast charger is connected.
bron: https://eu.community.sams...i-update-not/td-p/6302130

[ Voor 29% gewijzigd door izzet3838 op 02-12-2022 15:24 ]

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
Victorio schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:02:
[...]

Heb je hem al terug? Of @Celf11 @lwbnjio nog steeds reboots?
Mijn S22 heeft 2x een hele week aan gestaan, en nu toch afgelopen 2 dagen weer random restarts, niks gewijzigd in de tussentijd.
Ik was de reboots helemaal zat en heb een ophaal afspraak met Samsung gemaakt (werkt trouwens prima, donderdag halen en zaterdag terug). Nu al een week zonder problemen. Mainboard en subboard vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 13:04
Gekke vraag ik heb een s22 ultra graphite in de bestelling staan.... maar zag in het filmpje dat er usb c naar c kabel bij zit ....klopt dit ??

Anders moet ik op zoek naar een oplader waar een usb c aansluiting op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Gandalf68 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:20:
Gekke vraag ik heb een s22 ultra graphite in de bestelling staan.... maar zag in het filmpje dat er usb c naar c kabel bij zit ....klopt dit ??

Anders moet ik op zoek naar een oplader waar een usb c aansluiting op zit
Ja klopt. Zie het accessoire topic voor geschikte laders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
izzet3838 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:37:

Dit is een bug in android 13. Heb hetzelfde probleem op mijn S21 en S20.

Sluit de lader aan:
Ga naar instellingen. batterij en apparaatonderhoud en klik op batterij.
Dan zie je wel snelladen staan.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 19:08
Vincent91 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:23:
https://www.google.com/am...MJNlJZiZOuijT4EDmfudgQfk0

Deze update aan het binnenhalen

Waarom zou samsung dit updaten via smartswitch? En de basebandversies en SCS vernieuwen?
Hoe groot was de update bij u?
Artikel heeft het over een kleine update maar bij mij gaf smartswitch 8gb aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 13:04
Grrr iets met kleine lettertjes.... hebbik een graphite ultra besteld duurt het 3 a 4 weken voor het er is ..

Worden speciaal gemaakt..... ach heb ik wel een exemplaar die er niet vaak is ...maar eigenlijk wil ik hem nu ...... 😞

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:54
sinds een tijdje ook android 13.

Zijn er hier ook mensen die het samsung toetsenbord gebruiken, en dat er rechts boven het toetsenbord, een oranje bolletje staat, en als je er op klikt, dat dit bolletje voor grammarly is, maar deze niet kunt aan of uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:14
golden1988 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:42:

Zijn er hier ook mensen die het samsung toetsenbord gebruiken, en dat er rechts boven het toetsenbord, een oranje bolletje staat, en als je er op klikt, dat dit bolletje voor grammarly is, maar deze niet kunt aan of uitzetten?
Screenshot? Gebruik niet de Samsung maar Gboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 09:03
golden1988 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:42:

Oranje bolletje staat bij floating keyboard, Grammarly button is ook bij mij niet actief.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NhvdoX7jgyV1uNdem3M1XjimBCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UcHU21w6wQHiQWjRyUAMwhCS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOhwb95uMZiyNbMYA4Ttz3uyZhM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e59c9YczCI5X8VpsYG0RXjSb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 19:13
brouwerchris schreef op zondag 4 december 2022 @ 06:37:
[...]

Oranje bolletje staat bij floating keyboard, Grammarly button is ook bij mij niet actief.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bolletjes geven aan dat er iets nieuws in het menu is toegevoegd. Als je de nieuwe feature bekijkt verdwijnt hij automatisch. Bijzonder handig na een update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
Fred13 schreef op zondag 4 december 2022 @ 09:19:
[...]

Bolletjes geven aan dat er iets nieuws in het menu is toegevoegd. Als je de nieuwe feature bekijkt verdwijnt hij automatisch. Bijzonder handig na een update. :)
dat snap ik zeker, en is zeker handig, alleen bij mij staat hij dus bij Grammarly, en deze is niet aan te klikken, waardoor het ook niet verdwijnt;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_b08ZCAAWrBwhp7YMEJ6irZu4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fz51Lwst138C94C38yodpISW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Laatste update was niet zoon beste ervaring hier. Mijn S22 Ultra bleef hangen op "telefoon wordt gestart" en die van mijn vriendin nu ook, alleen is die far from home en kan alleen gebeld worden en reageren op berichten als ik er een stuur maar nooit zelf. Ze had de update per ongeluk laten draaien vanacht en dat lijkt fout te zijn gegaan.

Veilige modus starten al geprobeerd maar zelfde effect.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
golden1988 schreef op zondag 4 december 2022 @ 09:23:
[...]

dat snap ik zeker, en is zeker handig, alleen bij mij staat hij dus bij Grammarly, en deze is niet aan te klikken, waardoor het ook niet verdwijnt;)

[Afbeelding]
Dat is idd vervelend, bij mij is Grammarly netjes grey-ed out en geen bolletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
Fred13 schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:12:
[...]

Dat is idd vervelend, bij mij is Grammarly netjes grey-ed out en geen bolletje.
Mss een taal dingetje. Zet de default toon eens op Engels en kijk of je het bolletje kwijt kunt raken. Ik gebruik engels op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
golden1988 schreef op zondag 4 december 2022 @ 09:23:
[...]

[Afbeelding]
Je kunt die externe functies in de opties van het toetsenbord aan- en uitzetten. Wellicht moet je de schakelaar van Grammarly even omzetten zodat het bolletje verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
RepareerDroid schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:39:
[...]
Je kunt die externe functies in de opties van het toetsenbord aan- en uitzetten. Wellicht moet je de schakelaar van Grammarly even omzetten zodat het bolletje verdwijnt.
ik heb mijn telefoon op engels gezet, en inderdaad ook deze schakelaar omgezet, maar dan blijft hij alsnog grijs, en het bolletje blijft. toevallig van de week een factory reset gedaan om een andere reden, maar ook daarna was het bolletje nog aanwezig, voor nu laat ik het maar zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Zijn er toevallig mensen met een s22 en een nieuwe caddy? Ik krijg AA niet aan de gang, terwijl veel andere telefoons die ik heb getest, wel prima werken.

De s22 doet het overigens wel in andere auto's.

Het gaat om de bedraadde app connect van volkswagen. De draadloze versie in een andere caddy werkte dan weer probleemloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Koekstra schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:55:
Zijn er toevallig mensen met een s22 en een nieuwe caddy? Ik krijg AA niet aan de gang, terwijl veel andere telefoons die ik heb getest, wel prima werken.

De s22 doet het overigens wel in andere auto's.

Het gaat om de bedraadde app connect van volkswagen. De draadloze versie in een andere caddy werkte dan weer probleemloos :/
Check ff of je AA voor die telefoon niet hebt geblockt in de caddy. Had ik laatst ook.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekstra
  • Niet online
HaterFrame schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:02:
[...]

Check ff of je AA voor die telefoon niet hebt geblockt in de caddy. Had ik laatst ook.
Hoe check je dat? Hij staat wel in een lijst met verbonden apparaten, maar hij heeft het nog nooit gedaan.

De caddy geeft ook aan dat er niet verbonden kan worden nadat hij het heeft geprobeerd. En de telefoon zegt weer dan't hij wel is verbonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Koekstra schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:05:
[...]

Hoe check je dat? Hij staat wel in een lijst met verbonden apparaten, maar hij heeft het nog nooit gedaan.

De caddy geeft ook aan dat er niet verbonden kan worden nadat hij het heeft geprobeerd. En de telefoon zegt weer dan't hij wel is verbonden 8)7
Als ik het morgen niet vergeet dan check ik t voor je. DM me morgen in de middag anders even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik speel met mijn S22 Spotify af op mijn Sonos, maar als ik een airpod in mijn oor stop gaat Spotify automatisch over op de airpod, wat niet handig is tijdens bellen.

Iemand een idee hoe ik dit uit zet? Mijn iPhone deed dit namelijk niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Ernemmer op 04-12-2022 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ernemmer schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:06:
Ik speel met mijn S22 Spotify af op mijn Sonos, maar als ik een airpod in mijn oor stop gaat Spotify automatisch over op de airpod, wat niet handig is tijdens bellen.

Iemand een idee hoe ik dit uit zet? Mijn iPhone deed dit namelijk niet.
Gebruik je Spotify als muziek service binnen de Sonos app? Of gebruik je Spotify rechtstreeks op je Sonos speakers (via 'Spotify connect')?

In het laatste geval is je S22 nogal overijverig. Als je de Sonos app gebruikt om Spotify af te spelen, dan zou dit los moeten staan van je al dan niet gekoppelde airpods. Hoe je je muziek niet automatisch laat afspelen via oortjes ben ik overigens ook wel benieuwd naar want ik herken het probleem wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Victorio schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:17:
[...]

Gebruik je Spotify als muziek service binnen de Sonos app? Of gebruik je Spotify rechtstreeks op je Sonos speakers (via 'Spotify connect')?
Ik heb het even getest en als ik de Spotify app afsluit op de telefoon blijft ie doorspelen op de Sonos en als ik een airpod in doe gaat ie niet automatisch over.
Dus voor nu is mijn probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Koekstra schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:05:
[...]

Check je instellingen op je tel in AA eens:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OkUsSfGHE5F1e_3QvuXhrdXUO-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OjzllzS2987zH8ihF3WhDtC7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ernemmer schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:30:
[...]
Ik heb het even getest en als ik de Spotify app afsluit op de telefoon blijft ie doorspelen op de Sonos en als ik een airpod in doe gaat ie niet automatisch over.
Dus voor nu is mijn probleem opgelost.
Dan gebruik je dus niet de Sonos app maar uitsluitend Spotify, en speel je dus via Spotify connect de media van je telefoon af op je Sonos speaker(s). De Spotify app killen voordat je je airpods aansluit is één mogelijkheid... maar dan kun je niet meer eenvoudig je muziek aanpassen.

Alternatief is dus de Sonos app gebruiken (binnen de Sonos app je Spotify account koppelen) zodat je altijd met de Sonos app je muziek kunt bedienen terwijl je ook op elk moment je airpods kunt aansluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Victorio schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:21:
[...]

Dan gebruik je dus niet de Sonos app maar uitsluitend Spotify, en speel je dus via Spotify connect de media van je telefoon af op je Sonos speaker(s). De Spotify app killen voordat je je airpods aansluit is één mogelijkheid... maar dan kun je niet meer eenvoudig je muziek aanpassen.

Alternatief is dus de Sonos app gebruiken (binnen de Sonos app je Spotify account koppelen) zodat je altijd met de Sonos app je muziek kunt bedienen terwijl je ook op elk moment je airpods kunt aansluiten.
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik kan wel in de Sonos app het volgende nummer kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Zijn er hier ook Belgische Tweakers die een S22 hebben en Proximus ? En issue na upgrade Android 13

Op Userbase zijn er meldingen van S21 gebruikers via Proximus na update Android 13/One UI 5.0.
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=63373

Ik heb een S22 Ultra en ook Proximus en heb nog steeds geen upgrade gedaan door dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
iemand tips voor de vingerafdrukscanner? het lukt me maar niet om te ontgrendelen met dit, alleen met heel veel geluk soms. of moet ik dat ding maar afschrijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Farabi schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:27:
iemand tips voor de vingerafdrukscanner? het lukt me maar niet om te ontgrendelen met dit, alleen met heel veel geluk soms. of moet ik dat ding maar afschrijven?
Laat iemand anders eens een vinger registreren en het proberen op je toestel.

Gaat het dan ook constant fout? -> Toestel ter reparatie aanbieden
Gaat het dan ineens wel goed? -> Pech, je hebt moeilijk vingers. Toestel verkopen of mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
stin00 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:38:
[...]

Laat iemand anders eens een vinger registreren en het proberen op je toestel.

Gaat het dan ook constant fout? -> Toestel ter reparatie aanbieden
Gaat het dan ineens wel goed? -> Pech, je hebt moeilijk vingers. Toestel verkopen of mee leven.
heb 2 samsung s22's waarvan ene de plus versie. de telefoon zal niet defect zijn. maar ik vroeg me af of het bij jullie makkelijk ging? dan zal het waarschijnlijk aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Farabi schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:40:
[...]

heb 2 samsung s22's waarvan ene de plus versie. de telefoon zal niet defect zijn. maar ik vroeg me af of het bij jullie makkelijk ging? dan zal het waarschijnlijk aan mij liggen.
Ik heb in de koud iets meer scans die verkeerd gaan, maar over het algemeen ben ik aardig tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08:55
Mijn vrouw heeft bij haar flip 4 sinds de laatste update dat het geluid stottert bij het zien van een filmpje of zelfs bij meldingsgeluiden. Nu heb ik op mijn s22 ultra sinds vandaag ook dit probleem. Iemand anders hier die hetzelfde voor heeft sinds de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekstra
  • Niet online
HaterFrame schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:03:
[...]

Check je instellingen op je tel in AA eens:
[Afbeelding]
Heb het afgelopen weekend gecheckt maar helaas is dit niet aan de hand. Een s22 van een collega doet het ook niet ben ik inmiddels achter. Het is dus puur de combinatie van de s22 met de caddy die het probleem geeft.

Ik wordt er wel een beetje simpel van 8)7

Enige tips of tricks die ik nog kan proberen?

Heb op internet al gelezen dat het kan werken om de snellaad en super snellaad functie uit te schakelen, maar ook geen resultaat. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:43
Ik gebruik op mijn Galaxy S22 Ultra gezichtsherkenning en heb daarnaast ook een pincode. De vingerafdrukscanner werkt bij mij niet, omdat ik een Panzerglass screenprotector van glas erop heb. De screenprotector heeft wel een gat (klein ronde gat op het scherm) waar je de vingerafdrukscanner kan gebruiken maar hij pakt hem steeds niet

[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 13-12-2022 12:46 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Blokkie90 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:18:
Mijn vrouw heeft bij haar flip 4 sinds de laatste update dat het geluid stottert bij het zien van een filmpje of zelfs bij meldingsgeluiden. Nu heb ik op mijn s22 ultra sinds vandaag ook dit probleem. Iemand anders hier die hetzelfde voor heeft sinds de laatste update?
Was het een update van android 12 naar android 13?
Met grote updates kunnen dit soort verstoringen optreden.
Zo ja, dan kan een reset naar fabrieksinstellingen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hoe zetten jullie foto's over naar jullie pc/schijf/cloud? wat is de makkelijkste manier?

in het verleden was het een drama om mijn telefoon rechtstreeks op de laptop aan te sluiten en vanuit daar naar mijn HDD verplaatsen ivm vastlopers enz.

ik heb het op de S22 nog niet geprobeerd. ik heb over data van minimaal 60GB dat overgezet moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Farabi schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:58:
hoe zetten jullie foto's over naar jullie pc/schijf/cloud? wat is de makkelijkste manier?

in het verleden was het een drama om mijn telefoon rechtstreeks op de laptop aan te sluiten en vanuit daar naar mijn HDD verplaatsen ivm vastlopers enz.

ik heb het op de S22 nog niet geprobeerd. ik heb over data van minimaal 60GB dat overgezet moet worden.
Gaat bij mij automatisch, met dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dragon2 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:59:
[...]

Gaat bij mij automatisch, met dropbox.
is dat een gratis oplossing? hoe gaat het in zn werk? ben een noob op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:57
Voor 60gb gaat dropbox je niet verder helpen. In principe is gewoon inpluggen en op je gsm 't juiste profiel kiezen in de popup voldoende.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
december update is uitgekomen voor de s22u snapdragon variant

hoe lang zou het duren voor de exynos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:52
Vincent91 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:07:
december update is uitgekomen voor de s22u snapdragon variant

hoe lang zou het duren voor de exynos ?
Ze zijn laat deze keer met de update, normaal is de S22 meestal als eerste aan de beurt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08:55
Thombias schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:44:
[...]

Was het een update van android 12 naar android 13?
Met grote updates kunnen dit soort verstoringen optreden.
Zo ja, dan kan een reset naar fabrieksinstellingen helpen.
Ja klopt. Van 12 naar 13. Bij mij is het voorlopig opgelost door te herstarten. Hopelijk komt er wel een update waarmee dit opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Albert020 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:17:
[...]

Ze zijn laat deze keer met de update, normaal is de S22 meestal als eerste aan de beurt.......
https://www.sammobile.com...ber-2022-security-update/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
abusimbal schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:56:
Zijn er hier ook Belgische Tweakers die een S22 hebben en Proximus ? En issue na upgrade Android 13

Op Userbase zijn er meldingen van S21 gebruikers via Proximus na update Android 13/One UI 5.0.

Ik heb een S22 Ultra en ook Proximus en heb nog steeds geen upgrade gedaan door dit.
Ik heb een normale S22 met proximus. Maar geen problemen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Handmatig geprobeerd, flash die ik niet aan, wacht wel op de automatische OTA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn s22 ultra snacht uit zichzelf opnieuw opstart. Nou vind ik het erg vervelend omdat ik dan ook niet te bereiken ben tot ik het heb gezien en mijn pincode weer heb ingevoerd. Heeft nog iemand last van dit probleem? Of een oplossing hopelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Kijk is bij instelingen > batterij en apparaatonderhoud > of automatische optimalisatie aan staat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xxal60bSpSuY4rc3iKBWVUYBqcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fw8iM3C3Ys8efuk6f5Ffp2gu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Laatst online: 04-11-2024
He kenners, zijn er hier mensen die ook regelmatig 3 tot 5x per week. plots geen internet (data) meer hebben.
Moet de gsm herstarten om dit probleem op te lossen. Maar vind dit normaal zo vaak te moeten in een week tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-12-2022
DON PAPA schreef op woensdag 14 december 2022 @ 13:37:
[...]

Kijk is bij instelingen > batterij en apparaatonderhoud > of automatische optimalisatie aan staat

[Afbeelding]
Ja dat staat uit bij mij. Dus dat is het niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
Stitch2018 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:40:
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn s22 ultra snacht uit zichzelf opnieuw opstart. Nou vind ik het erg vervelend omdat ik dan ook niet te bereiken ben tot ik het heb gezien en mijn pincode weer heb ingevoerd. Heeft nog iemand last van dit probleem? Of een oplossing hopelijk.
Mijn Ultra heeft veel last gehad van plotselinge reboots, niet alleen ''s nachts maar ook overdag. Anders dan "automatische optimalisatie" ben ik nooit oplossingen voor dit probleem tegengekomen, ook niet na het opsturen van foutrapporten naar Samsung (Members app). Lang verhaal kort...ik heb gebruik gemaakt van de ophaal service. Binnen 3 dagen was het toestel terug met een nieuw maiboard/subboard. Sindsdien geen reboots meer gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Celf11 op 14-12-2022 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 09:48
Farabi schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:58:

Via wifi share...

Zag deze bij een youtube filmpje met tips

Tip nr: 14

YouTube: S22 Ultra | The BEST HIDDEN Features You Didn't Know!

Het filmpje heeft nog meer tip die ik niet wist en die heel handig zijn zoals opladen van telefoon aan de stopcontact en vervolgen mijn galaxy watch4 met remote charge tegelijkertijd opladen....

Hopelijk heb je wat aan..

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
tntkiller schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:14:
[...]

Via wifi share...

Zag deze bij een youtube filmpje met tips

Tip nr: 14

YouTube: S22 Ultra | The BEST HIDDEN Features You Didn't Know!

Het filmpje heeft nog meer tip die ik niet wist en die heel handig zijn zoals opladen van telefoon aan de stopcontact en vervolgen mijn galaxy watch4 met remote charge tegelijkertijd opladen....

wow, dit is een damn goeie tip. ben er nu mee bezig en het draait als een tierelier!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 11:02
Ik kwam bij toeval in een verborgen WiFi developer menu waarin je wifi/kanaal informatie etc kan bekijken.

Mocht dit interessant zijn voor liefhebbers,

WiFi, 3 dots rechtsboven, intelligent wifi, 5x tikken op intelligent wifi.

• abusimbal
Denthis schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:39:
He kenners, zijn er hier mensen die ook regelmatig 3 tot 5x per week. plots geen internet (data) meer hebben.
Moet de gsm herstarten om dit probleem op te lossen. Maar vind dit normaal zo vaak te moeten in een week tijd.
Je bedoelt dan mobiel internet data enkel en via wifi ok ?
Welke provider is het als het mobiel is ?

• Ernemmer
  • Niet online
Iemand hier ervaring met een vastloper tijdens het aannemen van een oproep?

Ik wilde net opnemen en toen is het scherm vastgelopen, geen verbinding met de andere kant en toestel startte vanzelf opnieuw op. Het belletje staat nu ook niet in mijn oproepenlijst.

• devilkin
Ik vraag me af waar Samsung blijft met de security update voor de Exynos varianten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sc0r9107
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-09 20:34
beezjeh schreef op donderdag 15 december 2022 @ 00:03:
Ik kwam bij toeval in een verborgen WiFi developer menu waarin je wifi/kanaal informatie etc kan bekijken.

Mocht dit interessant zijn voor liefhebbers,

WiFi, 3 dots rechtsboven, intelligent wifi, 5x tikken op intelligent wifi.
Mooie feature, dank hiervoor.
Wordt gewaardeerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beezjeh
Sc0r9107 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 15:50:
[...]

Mooie feature, dank hiervoor.
Wordt gewaardeerd!
Foto galerij heeft dit ook, mocht je dit nog niet weten :)

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 20:39
tntkiller schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:14:

Ik heb dat geprobeerd maar als ik hem aan de lader heb en batterij wil delen geeft de S22U aan dat het niet kan als je aan de lader hangt. Wat doe ik verkeerd?

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 18:40

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

beezjeh schreef op donderdag 15 december 2022 @ 15:52:
[...]

Foto galerij heeft dit ook, mocht je dit nog niet weten :)
Gallery Labs bedoel je?

• beezjeh
Inderdaad.

• Denthis
  • Laatst online: 04-11-2024
abusimbal schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:55:
[...]

Je bedoelt dan mobiel internet data enkel en via wifi ok ?
Welke provider is het als het mobiel is ?
Mobiele data, wifi werkt wel.
KPN is de provider.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 09:03
Dec patch voor SM-S908B is live Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iozapC4J5J1DWCbv8lAEG2ux5QA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LfQcb0fnokfeEs3SBlEuyq4R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Ik heb hem nog niet 😒

[ Voor 4% gewijzigd door Vincent91 op 16-12-2022 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Denthis schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:05:
[...]

Mobiele data, wifi werkt wel.
KPN is de provider.
Zit je op de nieuwe Android 13 ?
Op Userbase hebben een aantal users issues gemeld met de Android 13 update op hun S21.

Weet niet of dit vergelijkbaar is met wat jij hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hier in NL ook nog niet op mijn s22 Ultra. Zal binnenkort wel komen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madhondt
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-09 12:42
Jawel.
Zonet gedownload en geïnstalleerd (S22).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
madhondt schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:53:
[...]

Jawel.
Zonet gedownload en geïnstalleerd (S22).
ik heb hem nog altijd niet

er was paar weken geleden een update via smartswitch waardoor de CSC en breedband versie veranderd zijn

kan het hiermee te maken hebben dat ik ze niet binnen krijg ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Vincent91 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 13:35:
[...]

ik heb hem nog altijd niet

er was paar weken geleden een update via smartswitch waardoor de CSC en breedband versie veranderd zijn

kan het hiermee te maken hebben dat ik ze niet binnen krijg ?
Zou kunnen. Ik las op een Android nieuwssite dat degene die die update gedraaid hebben ook deze update zouden moeten krijgen. Ik heb hem toen ook via Smartswitch geupdatet en nu ook nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 13:50:
[...]

Zou kunnen. Ik las op een Android nieuwssite dat degene die die update gedraaid hebben ook deze update zouden moeten krijgen. Ik heb hem toen ook via Smartswitch geupdatet en nu ook nog geen update.
Het is heel raar dat ik geen update binnen krijg

Bij Samsung zelf zeggen ze naar een service center te gaan 🤷

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Vincent91 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 14:31:
[...]

Het is heel raar dat ik geen update binnen krijg

Bij Samsung zelf zeggen ze naar een service center te gaan 🤷
https://www.galaxyclub.nl...laxy-a52-update-december/

Ik zou gewoon even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Update binnen, eindelijk heeft lang geduurd.

[ Voor 92% gewijzigd door Albert020 op 16-12-2022 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:34:
Hier in NL ook nog niet op mijn s22 Ultra. Zal binnenkort wel komen.
vanochtend ontvangen (S22Ultra - Vodafone)
Makkelijke installatie, nog geen problemen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 11:33
Heb hier een roze 22+, die heeft de december update ontvangen maar de zwarte 22+ nog steeds niet. Ook geen update te zien als ik het via laptop verbinding maak met Smart Switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
murata schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:56:
Heb hier een roze 22+, die heeft de december update ontvangen maar de zwarte 22+ nog steeds niet. Ook geen update te zien als ik het via laptop verbinding maak met Smart Switch
Heb je onlangs een update uitgevoerd via smartswitch?

https://www.galaxyclub.nl...update-december/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 11:33
Duidelijk, ben niet de enige dus. Nu rustig afwachten tot Samsung met een fix komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
murata schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:24:
Duidelijk, ben niet de enige dus. Nu rustig afwachten tot Samsung met een fix komt
ik hoop het ook anders zou het jammer zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Het lijkt er op dat de batterijduur bij mij enorm verbeterd is. Ik ben er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:54

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

HaterFrame schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:04:
Het lijkt er op dat de batterijduur bij mij enorm verbeterd is. Ik ben er blij mee :)
Dat zijn goede berichten! Ik hoop dat ie snel komt voor mijn s22 die wel een smart switch update heeft gehad en daardoor nog even moet wachten...

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 20:43

MartNL

&nbsp;

HaterFrame schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:04:
Ja dat gevoel heb ik ook.
Volgens mij is de selfie camera ook scherper. 👌🏻🎥

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• debom
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 17:06
Uberprutser schreef op zondag 4 december 2022 @ 11:29:
Laatste update was niet zoon beste ervaring hier. Mijn S22 Ultra bleef hangen op "telefoon wordt gestart" en die van mijn vriendin nu ook, alleen is die far from home en kan alleen gebeld worden en reageren op berichten als ik er een stuur maar nooit zelf. Ze had de update per ongeluk laten draaien vanacht en dat lijkt fout te zijn gegaan.

Veilige modus starten al geprobeerd maar zelfde effect.
Hoe heb je dit opgelost? Ik heb er helaas ook last van met mijn galaxy m22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
debom schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:44:
[...]

Hoe heb je dit opgelost? Ik heb er helaas ook last van met mijn galaxy m22
Niet, de mijne heeft een factory reset gehad en m'n vriendin is beroofd op vakantie en o.a. haar telefoon zat in de tas die afhandig is gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Uberprutser op 18-12-2022 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
De firmware met de patch van december is op dit moment nog gewoon beschikbaar op Samsung’s firmware-servers. Alleen lijkt het erop dat het OTA-update bestand alleen geschikt is voor toestellen die de Smart Switch update niet uitgevoerd hebben. Hoe Samsung dit precies kan oplossen weet ik niet – dwz. ik weet niet of Samsung een ‘aparte’ update kan maken voor toestellen die van een andere ‘startfirmware’ komen (OTA, of via Smart Switch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:54

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vincent91 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:31:
De firmware met de patch van december is op dit moment nog gewoon beschikbaar op Samsung’s firmware-servers. Alleen lijkt het erop dat het OTA-update bestand alleen geschikt is voor toestellen die de Smart Switch update niet uitgevoerd hebben. Hoe Samsung dit precies kan oplossen weet ik niet – dwz. ik weet niet of Samsung een ‘aparte’ update kan maken voor toestellen die van een andere ‘startfirmware’ komen (OTA, of via Smart Switch).
Ik vind het op zich al best vreemd, dat er blijkbaar twee branches zijn?! Hopelijk komt hier wel een oplossing voor, want anders ga ik weer zitten pielen met flashen via Odin oid...

Afgezien van dit ben ik een tevreden 'iPhone-overstapper' :). Accu is nu ook prima. Meestal heb ik in de avond nog zo'n 30-40% over. Hiervoor heb ik wel de spaarstand aangezet.

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
retlaw schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:52:
[...]

Ik vind het op zich al best vreemd, dat er blijkbaar twee branches zijn?! Hopelijk komt hier wel een oplossing voor, want anders ga ik weer zitten pielen met flashen via Odin oid...

Afgezien van dit ben ik een tevreden 'iPhone-overstapper' :). Accu is nu ook prima. Meestal heb ik in de avond nog zo'n 30-40% over. Hiervoor heb ik wel de spaarstand aangezet.
Zojuist Odin flash gedaan met behoud van data en smartswitch van de PC gepleurd. Probleem opgelost :)

Pagina: 1 ... 38 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos