• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-05 01:26
WouterL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:53:
Via de ING portal aantrekkelijke kortingen op alle s22 modellen.
Welke ING portal bedoel je?

• mattijsier
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20:39
ik denk dat hij bedoelt de ING punten.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1010288

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

WouterL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:53:
Via de ING portal aantrekkelijke kortingen op alle s22 modellen.
Er zijn meer van dit soort portalen; ook Thuisbezorgd heeft een puntenprogramma waarmee je bij meerdere leveranciers mooie kortingen krijgt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56
swhnld schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:35:
[...]

Hebben ze deze ook met een USB-A poort? Als je gaat vliegen heeft het vliegtuig een USB-A poort om op te laden, en zo heb je op veel andere plaatsen ook USB-A, maar om daarvoor dan een extra kabel mee te nemen, of een verloopje kwijt te raken, kun je net zo goed een 2de setje hebben voor de vakantie op USB-A gebaseerd, en de USB-C versie voor thuis.
Ja precies, lijkt mij nu ook veel praktischer.

BlaBlaBla

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01

sten123

PSN: MisterxBee

(jarig!)
Hier ook overstap van een Iphone 12 Pro Max naar een Samsung S22 Ultra 256GB voor 2 jaar met tmobile!

Ben benieuwd!!

PSN: MisterxBee

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:30
sten123 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:48:
Hier ook overstap van een Iphone 12 Pro Max naar een Samsung S22 Ultra 256GB voor 2 jaar met tmobile!

Ben benieuwd!!
Merk dat er veel iPhone users overstappen naar Samsung, Me2 S22 - 256 GB ;)

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik ben nooit zo van pre-orderen, maar toch maar de S22 Ultra besteld, hopende dat ik aan dat grote formaat ga wennen. Ik kom van een iPhone 11 pro. Lijkt me leuk om weer eens een Android telefoon te hebben straks.
Reden dat ik nu al bestel is omdat ik vorig jaar niet echt geweldige aanbiedingen meer tegen kwam nadat de pre order periode voorbij was. Nu heb ik via ING 15 procent korting en nog 150 euro extra met inruil van mijn Samsung S9. Ben benieuwd.

• Strider
Teletekst schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:42:
Ik ben nooit zo van pre-orderen, maar toch maar de S22 Ultra besteld, hopende dat ik aan dat grote formaat ga wennen. Ik kom van een iPhone 11 pro. Lijkt me leuk om weer eens een Android telefoon te hebben straks.
Reden dat ik nu al bestel is omdat ik vorig jaar niet echt geweldige aanbiedingen meer tegen kwam nadat de pre order periode voorbij was. Nu heb ik via ING 15 procent korting en nog 150 euro extra met inruil van mijn Samsung S9. Ben benieuwd.
Ik hoop, maar dat zal wel niet, dat de Galaxy Buds Pro die je er nu bij krijgt, voor 7 maart binnen komen, want dan kun je ook nog proberen om mee te doen met de Wireless Charger Trio actie.

BlaBlaBla

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 21:04
Strider schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:51:
Ik hoop, maar dat zal wel niet, dat de Galaxy Buds Pro die je er nu bij krijgt, voor 7 maart binnen komen, want dan kun je ook nog proberen om mee te doen met de Wireless Charger Trio actie.
Reken er maar niet op dat de typenummers van de "gratis" buds pro op het (kleine) lijstje van de deelnemende Trio Charger buds pro staan ;-)
Samsung is ook niet helemaal gek ;-)

Even voor mijn beeldvorming, deze gratis dopjes zijn dezelfde als die waar zoveel allergie/contact problemen mee zijn?

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:28
V-rg schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:35:
YouTube: Samsung s22 Ultra vs s21 Ultra - AnTuTu score,Geekbench score,Stress...

Hier op het einde zie je benchmark resultaten tussen Ultra Exynos vs Snapdragon.

Exynos Antutu:

Single: 1185
Multi: 3742

Snapdragon Antutu:

Single: 1216
Multi: 3429

Wild life extreme Exynos:

2244

Wild life extreme Snapdragon:

2377

Als ik ook andere videos kijk, dan blijft Exynos ook koeler waardoor ik ook verwacht dat de stroomverbruik minder zal zijn.
Was even bang dat de GPU verschil groot zou zijn... maar valt dus reuzen mee. Zeker gezien de Snapdragon ook nog eens throttled dus ben erg benieuwd wat de resultaten zullen zijn bij lange gamesessies/benchmarking.
De Apple A15 blaast deze soc van de mat, tegenvaller de exynos 2200.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:08
welke telefoon kleur zal het minst op de bezels krassen?

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:51
danjan2411 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:18:
[...]

Mja met dagelijks gebruik merk je niks van verschil.
En spellen zijn gemaakt, zodat ze zelfs op A11 maximaal werken.
Aggressor schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:26:
welke telefoon kleur zal het minst op de bezels krassen?
Zwart is meestal de meest veilige kleur. Je ziet vlekken en verkleuringen wat minder. Bij minieme lakschade of mini krasjes in de bezels kan je met een zwarte benzinestift deze aanstippen en wat uitvegen om het weg te poetsen :D

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:01
danjan2411 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:18:
[...]

Laten we eerst de echte tests maar afwachten …. Deze review was grappig maar op geen enkel punt was er echte diepgang.

A15 blijft enorm sterk en vrijwel niemand boeit het hoe snel die is. Waar het wel om gaat is het verschil met de SD, accuduur en heatmanagement.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:38
Ik zag net op Gamemania dat je daar met een kleine inruil van punten wel 20% korting kan krijgen op de Samsung modellen.

https://www.gamemania.nl/...f1-4ddf-9b59-0ed7203bcdd0
Weet niet of die 20% ook volledig geld voor de S22 series.

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:18
Ik heb net bij MediaMarkt de Wall in Utrecht de S22 in mijn handen gehad maar ben er nog niet helemaal over uit. Hij voelt dikker door die rechte zijkanten en de glazen achterkant laat toch weer wat vingerafdrukken zien wat ik nu op de S21 niet heb. En die alluminium zijkanten vind ik te hoekig. Maar goed, eerst maar eens de accutests afwachten.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 20:41
r_buren schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:22:
Ik heb net bij MediaMarkt de Wall in Utrecht de S22 in mijn handen gehad maar ben er nog niet helemaal over uit. Hij voelt dikker door die rechte zijkanten en de glazen achterkant laat toch weer wat vingerafdrukken zien wat ik nu op de S21 niet heb. En die alluminium zijkanten vind ik te hoekig. Maar goed, eerst maar eens de accutests afwachten.
Had hem net ook in m'n handen bij de Samsung store op HC. Ben er juist wel van onder de indruk. Afdrukken boeien me niet zo, gebruik je geen hoesje?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• r_buren
Maardiweb schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:44:
[...]

Had hem net ook in m'n handen bij de Samsung store op HC. Ben er juist wel van onder de indruk. Afdrukken boeien me niet zo, gebruik je geen hoesje?
Nee heb een sleeve van jaccet.nl. Ik hou niet van hoesjes :) En in de sleeve zit ie hardstikke veilig.

Ik hoop de groene nog in het echt ergens te kunnen zien, dan ga ik er opnieuw over nadenken :)

• Aggressor
stin00 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:24:
[...]

Zwart is meestal de meest veilige kleur. Je ziet vlekken en verkleuringen wat minder. Bij minieme lakschade of mini krasjes in de bezels kan je met een zwarte benzinestift deze aanstippen en wat uitvegen om het weg te poetsen :D
op zwarte bezels zie je juist de zilvere krasjes erg .. als het zwarte verf los laat.

bij de witte kleur heb je een zilvere bezel .. is dit de originele kleur of is het zilver ook verf?

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 12:11
Heb de S22, S22+ en S22 Ultra in mijn handen gehad.
Zowel de S22 als S22+ liggen fijn in de hand. S22 is voor mij makkelijker te gebruiken met 1 hand.

S22 Ultra voelt lichter dan ik had gedacht, maar de harde hoek is echt niet fijn. Het is te scherp. Deze reviewer maakte geen grapje.

Had liever een nieuwe Ultra gezien dan een nieuwe Note qua design. Het is in het echt nog hoekiger dan op foto's. Voor mij heeft een pen geen toegevoegde waarde. Had liever een kleiner Ultra of een grotere accu gehad.

GoT, You have to love it!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 05:18
Lisadr schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:38:
Heb de S22, S22+ en S22 Ultra in mijn handen gehad.
Zowel de S22 als S22+ liggen fijn in de hand. S22 is voor mij makkelijker te gebruiken met 1 hand.

S22 Ultra voelt lichter dan ik had gedacht, maar de harde hoek is echt niet fijn. Het is te scherp. Deze reviewer maakte geen grapje.

Had liever een nieuwe Ultra gezien dan een nieuwe Note qua design. Het is in het echt nog hoekiger dan op foto's. Voor mij heeft een pen geen toegevoegde waarde. Had liever een kleiner Ultra of een grotere accu gehad.
Zou een goeie hoes de harde hoek niet compenseren? Hetzelfde geldt voor fingerafdrukken op de achterkant of vuil tussen de camera lenzen.

• Lisadr
CheapTweak schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:53:
[...]

Zou een goeie hoes de harde hoek niet compenseren? Hetzelfde geldt voor fingerafdrukken op de achterkant of vuil tussen de camera lenzen.
Zo iets zou de harde hoek kunnen compenseren. Maar, maakt het nog dikker, groter en zwaarder.

• Maardiweb
r_buren schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:37:
[...]

Nee heb een sleeve van jaccet.nl. Ik hou niet van hoesjes :) En in de sleeve zit ie hardstikke veilig.

Ik hoop de groene nog in het echt ergens te kunnen zien, dan ga ik er opnieuw over nadenken :)
Op hoog Catharijne in de samsung store ligt ie!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:54

^^0nMe

Got Babana's?

Na lang wikken en wegen toch maar een S22 Ultra 265gb in de kleur groen preordered. Ik kom van een S7 Edge, dus dat wordt straks een gigantische stap in alle opzichten. ;)
Ik vond de Oneplus 1 bijvoorbeeld een ontzettend fijn toestel waar je overal aan kon sleutelen, maar heb met de jaren met de S7 Edge gemerkt dat ik 'te oud' aan het worden was om maar altijd alles te tweaken. Het is toch fijn dat niet alle software beta is of vaak crashed en dat zaken als bank apps, google maps met kompas, signaal tijdens calls etc. gewoon goed werkt.

Dit model specifiek checkt voor mij ook nog een paar extra boxes:

-Ik gebruik hem als tablet vervanger, hoe groter hoe beter.
-Ik ben nog iemand van de oude stempel die graag notities maakt, dus de S pen is een dikke plus.
-Voor zover ik weet een van de laatste flagships met 2x nano sim slots, wat voor mij in het buitenland op (door)reis nog vaak handig is. E-sim support blijft voor mij toch een flink minpuntje als je daarvan afhankelijk bent van carriers die hun zaakjes op orde moeten houden.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 13:09
Sir_Lion schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:15:
[...]

Ik zag net op Gamemania dat je daar met een kleine inruil van punten wel 20% korting kan krijgen op de Samsung modellen.

https://www.gamemania.nl/...f1-4ddf-9b59-0ed7203bcdd0
Weet niet of die 20% ook volledig geld voor de S22 series.
Thanks voor de tip. Zojuist een s22 ultra 256gb besteld via die gamemania voucher en kreeg zelfs nog 259 euro inruilkorting voor mijn 3 jaar oude p30 pro👌 820 euro inclusief de gratis oortjes is niet gek.

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-05 20:39
Die tip van de Gamemania voucher is inderdaad top. Sta op het punt om de 512GB versie Ultra de scoren. Twijfel alleen nog over de kleur. Die groene ziet er prachtig uit, maar aangezien hij 9/10x toch in een zwart hoesje zit lijkt zwart me dat een betere optie. Wie kan me even uit de brand helpen, kom er zelf niet meer uit... :+

• Lisadr
Als het toch in een zwart hoesje zit dan is zwart een betere keuze. Tenzij je kiest voor een transparant of semi-transparant hoesje.

Sjoerd611 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:32:
Die tip van de Gamemania voucher is inderdaad top. Sta op het punt om de 512GB versie Ultra de scoren. Twijfel alleen nog over de kleur. Die groene ziet er prachtig uit, maar aangezien hij 9/10x toch in een zwart hoesje zit lijkt zwart me dat een betere optie.
Waarom is zwart dan beter? Het lijkt me eerder dat het dan niet uitmaakt. Ik zou dan zelfs voor groen gaan, dan kan je altijd later nog een transparent hoesje kopen als je toe bent aan iets anders.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-05 20:39
Het is uiteindelijk de S22 Ultra 512GB in het zwart geworden. Ik denk dat dat ook handiger is mocht ik hem in de toekomst willen doorverkopen. 512GB is misschien een beetje overkill, maar voor €80,- de hoeveelheid opslag verdubbelen is het op zo'n toch al dure aankoop denk ik wel waard. In totaal moest ik €924,- aftikken, dit is met €235 inruil op mijn huidige Oneplus 7 Pro & de 20% kortingsvoucher van Gamemania. Best een mooie deal denk ik zo!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-05 13:28
Nog een vraagje. Omdat het hier over 5G telefoons gaat vroeg ik me af of jullie voor een 4G(+) of een 5G abonnement kiezen. Is het voordeel van 5G vandaag de dag het extra geld waard? Of is bijvoorbeeld een 4G(+) abonnement in jullie ogen beter en voordeliger?
change1001 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:12:
Nog een vraagje. Omdat het hier over 5G telefoons gaat vroeg ik me af of jullie voor een 4G(+) of een 5G abonnement kiezen. Is het voordeel van 5G vandaag de dag het extra geld waard? Of is bijvoorbeeld een 4G(+) abonnement in jullie ogen beter en voordeliger?
Voorlopig is er weinig reden om 5G te nemen: reviews: Opnieuw getest: 5G in Nederland - Is het al beter dan 4G?

Ik zou het bij 4G houden en pas in de toekomst upgraden. Voor verdere discussie kan je beter een apart topic aanmaken, want dit heeft niet per se iets te maken met de Galaxy S22. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• change1001
g0tanks schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:15:
[...]

Voorlopig is er weinig reden om 5G te nemen: reviews: Opnieuw getest: 5G in Nederland - Is het al beter dan 4G?

Ik zou het bij 4G houden en pas in de toekomst upgraden. Voor verdere discussie kan je beter een apart topic aanmaken, want dit heeft niet per se iets te maken met de Galaxy S22. ;)
Helder. Ja snap ik, wist even niet zo snel of het in dit topic kon of niet. Klein vraagje want wou morgen misschien over gaan tot aanschaf ;)

• SuperVeloce
  • Laatst online: 10:51
^^0nMe schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:25:.
-Voor zover ik weet een van de laatste flagships met 2x nano sim slots, wat voor mij in het buitenland op (door)reis nog vaak handig is. E-sim support blijft voor mij toch een flink minpuntje als je daarvan afhankelijk bent van carriers die hun zaakjes op orde moeten houden.
Je kan toch e-sim je NL-prive sim en het sim slot voor zakelijk/buitenlandse sim

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:54

^^0nMe

Got Babana's?

SuperVeloce schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 00:00:
[...]

Je kan toch e-sim je NL-prive sim en het sim slot voor zakelijk/buitenlandse sim
Dat is idd de ideale situatie, maar:
1. Mijn huidige provider in NL ondersteunt (nog) geen e-sim
2. Ik heb voor een deel van mijn buitenlandse reizen graag 1 simslot voor mijn 'tijdelijke homebase' (waarop ik dan bereikbaar ben telefonisch) en dan een slot voor het 'buurland' waar ik al dan niet naar toe reis. Dat ik dan op mijn NL nummer even overdag daar niet bereikbaar ben is niet zo'n ramp. Ik geloof dat je hiermee voor mijn usecase een soort triple sim kunt hebben (niet allemaal tegelijk actief natuurlijk), scheelt weer wat gedoe als je dit softwarematig aan/uit kunt zetten ipv lopen swappen met sims.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10

Oekol

waka waka hey hey

Verkeerde topic

[Voor 93% gewijzigd door Oekol op 12-02-2022 07:16]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:55
Ik ben echt een diehard Apple gebruiker en gebruik niet graag Android, maar ik ben toch altijd wel jaloers op de schermen van deze Samsungs zeg, wauw!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:46
Ik heb de S22 Ultra besteld, 256Gb in groen.

Wat ik mij afvraag, ik heb nu een Note 10 plus, met fysieke simkaart.
Wat zijn de voordelen om nu een esim te nemen (kan dit uberhaupt?), of maakt dat niets uit en kan ik gewoon mijn huidige simkaartje overzetten?
Drukkert schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 07:25:
Ik heb de S22 Ultra besteld, 256Gb in groen.

Wat ik mij afvraag, ik heb nu een Note 10 plus, met fysieke simkaart.
Wat zijn de voordelen om nu een esim te nemen (kan dit uberhaupt?), of maakt dat niets uit en kan ik gewoon mijn huidige simkaartje overzetten?
Makkelijker van operator wisselen, extra slot vrij, geen onnodige plastic waste...

11400 - RX 6800 | S22 Ultra

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:46
izzet3838 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 07:32:
[...]

Makkelijker van operator wisselen, extra slot vrij, geen onnodige plastic waste...
Ok, duidelijk. Maar extra waste is niet aan de orde, ik heb immers al een bestaande sim.

Gewoon lekker zo laten dan denk ik.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Je zou zeggen keuze is makkelijk. De s22+ want laad sneller etc en nog acceptabel maatje. Echter met de kortingen is de ultra veel 'scherper' geprijsd als ik de levertijd en prijzen topic bekijk. Weet echt niet meer wat ik moet doen. Heb helemaal niks met de 'note' van vroeger uit. Die pen kan me gestolen worden, of is het juist hemel op aarde?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Oekol schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:46:
Je zou zeggen keuze is makkelijk. De s22+ want laad sneller etc en nog acceptabel maatje. Echter met de kortingen is de ultra veel 'scherper' geprijsd als ik de levertijd en prijzen topic bekijk. Weet echt niet meer wat ik moet doen. Heb helemaal niks met de 'note' van vroeger uit. Die pen kan me gestolen worden, of is het juist hemel op aarde?
Goh ik had laatst een pen op de note 3, deze is uiteraard heel veel beter, het komt erop neer dat het (voor mij persoonlijk) nice to have is, en zeker geen overbodige gimmick.
Als je hem eens nodig hebt is het heel fijn, maar het zorgde bij mij ook niet voor een drastisch andere ervaringen.

Heb zelf de 256gb ultra genomen in het groen, ik zou zeggen het prijsverschil is zo danig klein dat je volgens mij beter het "beste" model kunt nemen.

Drukkert schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 07:34:
[...]

Ok, duidelijk. Maar extra waste is niet aan de orde, ik heb immers al een bestaande sim.

Is meer een dingetje voor de toekomst, maar je moet ergens beginnen, ga hem persoonlijk wel gebruiken, maar bij mijn oeprator(orange) moet je gewoon een qr code in de app scannen en dan werkt het.
Gewoon om beide sim slots vrij te hebben.

En toestel is dan een halve gram ofzo lichter :P

• Bomberman71
Drukkert schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 07:34:
[...]

Precies, je hebt hem al ... Zo zie je maar hoe die quasi save het milieu beweging doorslaat door te kijken naar het plastic van een nano-sim. Gaat echt nergens over.

2x nano-sim werkt gewoon ALTIJD en overal !
Als je veel over de wereld komt dan weet je dat de simkaart nog steeds heer en meester is, het is als het ware de de Usb-A poort.
Ja, de Techn lobby zegt dit en dat maar de wereld zit toch echt anders in elkaar.

Kortom, met de dubbele nanosim zit je goed.
Je kunt ook de E-sim aanspreken wanneer je er klaar voor bent en als je in landen komt daar waar het een ding is.

Je hebt nu nog de keuze voor het beste van beiden !
offtopic, dus verwijderd.

[Voor 97% gewijzigd door PaT op 12-02-2022 14:18]

• Bomberman71
offtopic, dus weg

[Voor 105% gewijzigd door PaT op 12-02-2022 14:18]

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:39
-

[Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:24]

• change1001
Hoezo is het levertijden/prijzen topic gesloten?
Inmiddels weer open, was een foutje

[Voor 34% gewijzigd door PaT op 12-02-2022 14:20]

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 15:43

Rio

Ik heb al een boek

change1001 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:20:
Hoezo is het levertijden/prijzen topic gesloten?
Vind ik ook raar.
zie hierboven

[Voor 7% gewijzigd door PaT op 12-02-2022 14:21]

xandoortje schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:49:
Als ze overal al zijn hoop dat ze sneller dan de 25ste worden opgestuurd 😁
Dat gaat sowieso niet gebeuren omdat de winkels zich moeten houden aan de regels van Samsung. ;)

• Aggressor
verkeerd

[Voor 96% gewijzigd door Aggressor op 12-02-2022 16:56]

Graag berichten over prijzen plaatsen in het daarvoor bestemde topic: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen

Samsung heeft de specificaties op hun website aangepast. Waar het scherm van S22 en S22+ eerst een refresh rate had van 10-120Hz is dat nu 48-120Hz geworden...

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-05 23:33
Zat de afgelopen maand al te kijken om over te stappen naar Samsung (S21 of FE) en wil ook weer gaan sporten dus draadloze oortjes(galaxy buds pro) stonden ook al op mijn lijstje, nu hier via tweakers een link met 2 korting codes een S22 voor 685 kunnen aanschaffen + de buds dus een goede deal denk ik zo!

• Bomberman71
Serieuze camera test van Danny:

YouTube: Galaxy S22 Ultra vs S21 Ultra Unboxing and Camera Test: Better or WO...

SuperSaf:

YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra vs iPhone 13 Pro Max Camera Test Comparison

Met de camera zit het wel snor als ik dit zie. Baanbrekend vind ik het niet maar allround wel gewoon goed met de allerbeste zoom zoals we al gewend waren.
Met wat updates kan dat nog ietsjes beter worden btw.

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:03
Klein twijfeltje nog of ik overstap van m’n iPhone naar de S22. Het is vooral de batterij waar ik me een beetje zorgen over maak. Zijn er al tests bekend?

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-04 12:15
Belecthor schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:46:
Klein twijfeltje nog of ik overstap van m’n iPhone naar de S22. Het is vooral de batterij waar ik me een beetje zorgen over maak. Zijn er al tests bekend?
Is dan de + of Ultra niet een betere opties voor je ?
Die hebben wel een grotere batterij en sneller laden.

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:03
xandoortje schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:47:
[...]

Is dan de + of Ultra niet een betere opties voor je ?
Die hebben wel een grotere batterij en sneller laden.
Ik vind die echt te groot! S22 is al een klap groter dan m’n SE2 nu.

• r_buren
Ik heb nog geen enkele youtube video gevonden waar ze het over de accuduur hebben. Niet van de S22, niet van de S22+ en ook niet over de Ultra. Net alsof er een embargo op iets zeggen over de accu is :(
Wel over de camera, daar zijn wel tests van maar accu, nee.

• prodesk
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-03-2022
Is er al wat meer bekend inzake de verschillen tussen de Exynos chip versus de Snapdragon?

• Bomberman71
Ik durf een uitspraak te doen.
Voor Android begrippen zal de accu, goed zijn. Ik verwacht niks baanbrekends maar zeker goed en beter dan het gemiddelde toestel.

Pro Max stamina kan je gerust vergeten, dat gaat hij niet redden. Niet met de SD8Gen1 en ook niet met de 2200.

De testen moeten nog volgen maar ik kan deze uitspraak veilig doen op basis van wat we tot nu toe gezien hebben.

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:41
prodesk schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:13:
Is er al wat meer bekend inzake de verschillen tussen de Exynos chip versus de Snapdragon?
Aan de hand van de specificaties is al wel wat analyse gedaan, zie digitaltrends bijvoorbeeld. Er zijn een paar Youtubers te vinden die benchmarks hebben gedraaid maar nog niemand met beide toestellen waardoor de vergelijkingen nog niet helemaal betrouwbaar zijn.

- Snapdragon iets hoger geklokt, eerste benchmarks lijken uit te wijzen dat dit iets hogere single core performance geeft, de exynos iets beter in multi core. Snapdragon gebruikt hierdoor ook wat meer stroom (piek in elk geval), meer warmte, mogelijk eerder last van throttling.
- Nieuwe AMD GPU in de exynos lijkt krachtiger dan de GPU in de snapdragon.
- Snapdragon meer AI processing power, zelfde geldt voor image processing, toestellen met de snapdragon zullen mogelijk beter zijn in night shots, HDR, dat soort zaken.

Dat laatste is eigenlijk het enige dat me zorgen baart, ik kom vanaf een P30 pro en hoop met een nieuwe telefoon op significante verbetering van fotokwaliteit. De eerste fotoreviews die ik heb gezien zijn allemaal van snapdragon modellen en die geven aan dat er flinke verbeteringen zijn ten opzichte van vorig jaar. Hopelijk kunnen de exynos modellen ook leveren (heb de ultra gekocht overigens).

• Strider
r_buren schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:11:
[...]

Ik heb nog geen enkele youtube video gevonden waar ze het over de accuduur hebben. Niet van de S22, niet van de S22+ en ook niet over de Ultra. Net alsof er een embargo op iets zeggen over de accu is :(
Wel over de camera, daar zijn wel tests van maar accu, nee.
Een accu testen kost ook veel tijd, vind het daarom niet perse zorgelijk.

BlaBlaBla

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Quote mijn eigen post uit het Note10 topic;
Rio schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:42:
[...]

Het nut van het zoeken naar een 'winnaar' tussen die sockets ontgaat mij altijd om eerlijk te zijn, aangezien je (op reguliere manieren) toch alleen de socket kunt (en moet willen imo) kopen die hier beschikbaar is. No offence uiteraard.
Ik zou dus zelf eerder beoordelen of 'ons' toestel incl sock aan mijn eigen wensen voldoet.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Zit op een s10plus 512gb, alweer 3 jaar bijna. Twijfel om voor de ultra 512gb te gaan. Vraag me af of het verschil nu waard is.

[Voor 19% gewijzigd door PacinoAllstars op 13-02-2022 11:28]

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:41
Rio schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:20:
Quote mijn eigen post uit het Note10 topic;

[...]
Mee eens, maar als ik voor mijzelf spreek dan vindt ik de achterliggende techniek gewoon interessant en helpt het in dit geval om de resultaten van de vroege reviews te interpreteren (zijn toch vooral van mensen met de snapdragon modellen).

• Dikke2342
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:58
PacinoAllstars schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:27:
Zit op een s10plus 512gb, alweer 3 jaar bijna. Twijfel om voor de ultra 512gb te gaan. Vraag me af of het verschil nu waard is.
Niet kopen, veel te zwaar en te groot.
Is puur mijn ervaring na een S21 Ultra.
Heb ook een S10+ en heb de S22+ besteld.
Die is al zwaarder 20 gram.

Ik vond die S21 Ultra echt veel te groot en te zwaar. Formaat van de S10+ is eigenlijk het maximale voor mij persoonlijk.
Had ook de S22 kunnen nemen, maar dat scherm vind ik net te klein (heb slechte ogen).
Ik gebruik een Sony camera om foto's te maken als ik moet inzoomen.
RX100 VI 😃

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 12:25
Ikzelf heb ook interesse voor een S22 Ultra.
Ik heb vroeger een Note3 gehad en vind het pennetje echt wel handig. Nadeel lijkt me de grootte en gewicht van de S22 Ultra. Maar daar staat weer tegenover dat het toestel goede foto kwaliteiten lijkt te hebben en een grote accu.

Persoonlijk vind ik het jammer (en begrijp het niet) dat Samsung in Europa steeds een Exynos processor gebruikt terwijl die de laatste jaren gewoon veel slechter presteert dan de Snapdragon variant. Zeker vergeleken vanuit het technische oogpunt.

Nu vind ik belangrijk dat de telefoon gewoon goed presteert en dus dat alle features op een Exynos toestel vergelijkbare kwaliteit moeten hebben met een vergelijkbaar SnapDragon toestel. Dus de gebruikerservaring staat bij mij boeven de technische specificatie.
Dus foto's moeten dezelfde kwaliteit hebben, gaming moet vergelijkbare performance (ftp) hebben, smoothness moet vergelijkbaar zijn etc. Dit laatste is reeds jaren ondermaats. Mijn huidige telefoon (S20-5G) maakt prima foto's en is een fijn toestel om te gebruiken echter diverse gebruikers en reviews laten zien dat gaming trager is en foto's slechter zijn dan de Snapdragon variant heeft. Dit vind ik jammer voor een zo duur toestel.

Ik hoop dat de gebruikerservaring van de Exynos2200 dichterbij of gelijkwaardig zal zijn aan de Snapdragon, althans voor de gaming performance, foto kwaliteit e.d. Ik ben dus heel benieuwd of er in de komende maanden goede vergelijkende reviews gepubliceerd worden.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Fred13 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:06:

...belangrijk dat de telefoon gewoon goed presteert ...
Dit is toch het belangrijkste? En goed is sws een momentopname. En waar wilje mee vergelijken; er is elke maand welweer iets anders 'goed' of het beste. Ik hanteer mijn eigen maatstaven ipv kijken wie het langste balkje heeft in 3Dmark; want die balkjes blijven maar langer worden.

En waarom Europa etc geen Snapdragon krijgt moet iets met kosten/en of beschikbaarheid zijn. De motieven van Samsung zijn wat ze zijn en voor het resultaat geldt dit ook: wij hebben het te sjeffen met Exynos.

• Aggressor
Voor hoeveel opslag gb gaan jullie trouwens?
Ik twijfel 256 of 512...
Meestal heb ik aan 256gb wel genoeg maar voor 70 euro meer heb ik liever 256gb extra denk ik(totaal 512) , aangezien er geen sd kaart in kan.

Toestel krijgt ook 5 jaar lang updates...altijd handig wat extra gb, en aangezien het om een duur toestel gaat...maakt de 70 euro mij ook niet uit.

En voor welke kleur gaan jullie?
Aggressor schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:10:
Ik twijfel 256 of 512...
Meestal heb ik aan 256gb wel genoeg maar voor 70 euro meer heb ik liever 256gb extra denk ik(totaal 512) , aangezien er geen sd kaart in kan.

Toestel krijgt ook 5 jaar lang updates...altijd handig wat extra gb, en aangezien het om een duur toestel gaat...maakt de 70 euro mij ook niet uit.

Als je na een paar jaar ruimte tekort komt kan je altijd foto's en video's eraf halen en extern opslaan.

• Rikkert.
  • Laatst online: 27-05 10:09
Ik twijfel 256 of 512...

Ga zelf voor 256gb en Phantom Black.

Heb nu 512gb en gebruik maar 90-100gb.
Wou ook de 12gb ram :)

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

256
Heb nu 2 jaar Note10+, ook met 256, en heb nog ruimte zat. Beetje bijbouden met Google Files is voldoende

• JohnGar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 19-05 11:21
22 Ultra, 256GB en de groene kleur.

Heb nu 128GB en red het opzich wel met deze capaciteit, maar er kan straks geen SD kaartje in. Heb de 512GB nog wel overwogen, maar verwacht niet heel veel meer opslag nodig te hebben. Je bespaart over 2 jaar misschien niet heel veel en veel geld is het al met al toch wel, maar het is toch iets in een tijd waar het allemaal wel meer geld gaat kosten.

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:56
Weet iemand of er ook dit keer al een screenprotector is aangebracht? Kan dat zelf niet goed zien op de filmpjes.
Roost schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:29:
Weet iemand of er ook dit keer al een screenprotector is aangebracht? Kan dat zelf niet goed zien op de filmpjes.
Ik kan dat ook nergens expliciet vinden. Kwam wel een filmpje tegen van Samsung's eigen screen protector die ze los verkopen:

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Net in de mediamarkt geweest om de S22 in levende lijve te zien. De s22 en plus zijn echt super mooi. Zwarte kleur echt super! Vond de rode burgundy beetje richting paars gaan en de groene ook minder mooi dan op de foto's. Zwart daarentegen is super mooi gedaan dus als het iets moet worden voor mij is het de zwarte kleur.

De ultra is ben ik bang niks voor mij. Wat een bakbeest en wat een niet zo mooi design met die curved edges. Ga beide bestellen (ultra en plus) en wacht dan nog even verdere reviews af met welke mijn daily wordt. De ander gaat op marktplaats.

• Inhumanous
Oekol schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:41:
Net in de mediamarkt geweest om de S22 in levende lijve te zien. De s22 en plus zijn echt super mooi. Zwarte kleur echt super! Vond de rode burgundy beetje richting paars gaan en de groene ook minder mooi dan op de foto's. Zwart daarentegen is super mooi gedaan dus als het iets moet worden voor mij is het de zwarte kleur.

De ultra is ben ik bang niks voor mij. Wat een bakbeest en wat een niet zo mooi design met die curved edges. Ga beide bestellen (ultra en plus) en wacht dan nog even verdere reviews af met welke mijn daily wordt. De ander gaat op marktplaats.
ik heb de groene besteld, helaas in Qaurantaine dus kan ze niet in het echt zien, ik ga normaal altijd Safe voor zwart maar dacht doe is gek groen zag er goed uit op de website!

wat viel je zoal tegen aan de groene ?

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:56

Kon je zien of er standaard een screen protector op zit?

• Maardiweb
Ik was op Hoog Catharijne in de Samsung store en ben 90% zeker dat er geen protector op zat, maar niet expliciet naar gekeken. Misschien is dat voor demo modellen ook niet direct handig?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Roost schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:46:
[...]

Niet op gelet maar mijn gevoel zegt van niet.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Inhumanous schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:44:
[...]

ik heb de groene besteld, helaas in Qaurantaine dus kan ze niet in het echt zien, ik ga normaal altijd Safe voor zwart maar dacht doe is gek groen zag er goed uit op de website!

wat viel je zoal tegen aan de groene ?
De ultra was alleen in rood, en dat was meer richting rood/paars. Niet dat diepe rood op de foto's. Kan ook aan het licht liggen in de MM. Voor de groene (dit was een dummy voorbeeld) hetzelfde. Lichter dan de foto's waar het mooi diep donkergroen is.

Roost schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:46:
[...]

Maardiweb schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:49:
Ik was op Hoog Catharijne in de Samsung store en ben 90% zeker dat er geen protector op zat, maar niet expliciet naar gekeken. Misschien is dat voor demo modellen ook niet direct handig?
Oekol schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:50:
[...]

Niet op gelet maar mijn gevoel zegt van niet.
Ik heb Samsung klantenservice via WhatsApp benaderd en ze zeggen het volgende: Standaard heeft jouw nieuwe Galaxy telefoon een transport-protector, dit is niet helemaal hetzelfde als een screenprotector. Je kunt deze aankopen bij bijvoorbeeld een derde partij.

Het antwoord lijkt dus nee te zijn.

• janegsm
  • Laatst online: 15-02 14:23
Jammer, de door Samsung aangebrachte protectors op de s20+ en s21+ zaten er goed strak op. Zeker op de rond aflopende schermen, gaan ze altijd los bij die je er zelf op plakt.

• Bomberman71
PacinoAllstars schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:27:
Ik denk dat jij nog 1 jaar kan wachten en dan de maximale sprong te pakken.
Aan storage zit je nu niet aan je max, dus dat scheelt. Qua camera ga je nu zeker vooruit en ook qua snelheid en display, echter het is niet zo dat de sprong overal even Mega is.
Als je S10 nog de update van Android 12 krijgt dan zou ik het proberen vol te houden tot Feb 2023.

• Bomberman71
Oekol schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:52:
[...]

De ultra was alleen in rood, en dat was meer richting rood/paars. Niet dat diepe rood op de foto's. Kan ook aan het licht liggen in de MM. Voor de groene (dit was een dummy voorbeeld) hetzelfde. Lichter dan de foto's waar het mooi diep donkergroen is.
Het echte 'Rood' is alleen verkrijgbaar als special order.
Dat roze Rood heet Burgandy en is wel vollop te krijgen.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bomberman71 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:04:
[...]

Het echte 'Rood' is alleen verkrijgbaar als special order.
Dat roze Rood heet Burgandy en is wel vollop te krijgen.
Yep en die viel me echt tegen. Die Burgandy. Had het meer rood verwacht. Zag te denken de hoesjes komt het mooier uit, wellicht is het ook wel het glas wat de kleur vlakker maakt.

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Hmm na note's en s-series heb ik nu m32 met 6000mah..heerlijk om lang niet op te hoeven laden.

Wil nu ook wel de s22 ultra bestellen maar twijfel of die 5000mah icm met dat felle scherm niet ver onder de 6000mah "ervaring" gaat zitten. Of zal dat wel meevallen?

Voor 736 voor 512gb bij belsimpel is het wel echt een topdeal!

Ik heb zowel zwart als burgundy besteld, zal komende week eens in de winkel gaan kijken welke ik mooier vind :+ Als Burgundy te veel op roze lijkt wordt het zwart.
Computer Bild heeft een S22-batterijtest gedaan en die lijkt redelijk positief: https://www.computerbild....-31196893.html#-180651228
S22: How good is the battery life?

The battery capacity of the Galaxy S22 and S22 Plus has been reduced compared to the predecessors from 4,000 to 3,700 milliampere hours (mAh) and from 4,800 to 4,500 mAh. The Ultra stays at 5,000 mAh.

In the test laboratory, however, there was a surprising result: All S22 models have a longer battery life than the previous generation.

In the test, the Galaxy S22 achieved a runtime of 8 hours and 13 minutes in typical continuous operation - i.e. it lasted significantly longer than the predecessor S21 with 6:58 hours.

When it comes to the runtime, the S22 Plus and the S22 Ultra perform even better and come to almost 10 hours (9:46 hours for the S22 Plus, 9:53 hours for the S22 Ultra).

The charging time of the Galaxy S22 is miserable at 1 hour and 38 minutes. The reason: The Galaxy S22 can handle a maximum charging current of 25 watts. Unlike the larger models: Both the S22 Plus and the S22 Ultra manage 45 watts for the first time - and were charged faster in the test despite the larger batteries (1:30 hours for the S21 Ultra, 1:15 hours for the S22 Plus).

But in order to exhaust the maximum charging speed, you need a new power supply unit. Nothing is included in the box, just a USB-C cable. Samsung's new 45-watt power supply costs 50 euros. Compared to the 120 watts of the Xiaomi 11T Pro, even the S22 Ultra probably doesn't win a flower pot in the competition of smartphones that charge the fastest.

€ 2,52 39%OFF | Uv Gehard Glas Voor Samsung Galaxy S21 Ultra S21 S10 Plus Note 20 Ultra S9 Screen Protector S22 S20 Plus s10 E S8 Note 8 9 10
https://a.aliexpress.com/_mMdz57W

Heb zelf 4X deze besteld(dan had je gratis 10 daagse levering).
Met een beetje geluk heb ik ze op de release al binnen.

(Ik ben mij bewust dat dit eerder in het accesoires topic hoort, maar aangezien er hier over screenprotectors werd gepraat mijn post)

Naar mijn ervaring werken de uv screenprotectors het beste want deze werken ook samen met de vingerafdrukscanner.

• Lisadr
g0tanks schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:06:
Computer Bild heeft een S22-batterijtest gedaan en die lijkt redelijk positief: https://www.computerbild....-31196893.html#-180651228

[...]
Hier is een andere review waarbij de S22+ het slechter doet dan de S22.

S22 en S22+ zijn beiden 7.6 mm dik. Erg jammer dat Samsung niet ervoor heeft gekozen om ze iets dikker te maken met een grotere accu. 4.000 mAh voor de S22 en 4.800 mAh voor de S22+ zou fijner zijn.

Met al mijn smartphones tot nu toe merk ik dat accu’s zeker 10% per jaar verlies hebben, ondanks dat ik vrijwel altijd ze de laad boven de 30% hou en stop bij 85% laden.

Hier een soortgelijke video uit Zuid-Korea waarbij de S22 het toch wel minder doet dan de S22+:

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

g0tanks schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:13:
[...]

Hier een soortgelijke video uit Zuid-Korea waarbij de S22 het toch wel minder doet dan de S22+:
[YouTube: 잠깐! S22시리즈 배터리비교 보고 사셔야죠? (vs아이폰13PRO) 대 반 전 4K재생]
Ben totaal geen apple fanboy maar als ik zie dat alle apples het eerste uitgaan kan ik 't haast niet geloven. Apple is zoveel verder met battery management en het besturingssysteem is een stuk efficiënter wat er vorig jaar in dit soort vergelijkingen konden zien. Lijkt me sterk dat dit een een jaar later ineens andersom is eigenlijk?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:33
Oekol schreef op maandag 14 februari 2022 @ 06:47:
[...]

Ben totaal geen apple fanboy maar als ik zie dat alle apples het eerste uitgaan kan ik 't haast niet geloven. Apple is zoveel verder met battery management en het besturingssysteem is een stuk efficiënter wat er vorig jaar in dit soort vergelijkingen konden zien. Lijkt me sterk dat dit een een jaar later ineens andersom is eigenlijk?
Dat is mischien bij dagelijkse taken (mail,whatsapp,spelletje,youtube) maar als die hele tijd aanstaat dan is die iphone minder....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Inhumanous
Heb het hier niet zo 123 kunnen lezen, wanneer kunnen we hands on/reviews op YouTube verwachten? Of is dat pas echt vanaf release datum?

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 13:09
Inhumanous schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:16:
Heb het hier niet zo 123 kunnen lezen, wanneer kunnen we hands on/reviews op YouTube verwachten? Of is dat pas echt vanaf release datum?
YouTube staat al helemaal vol met s22 hands-on videos en vergelijkingen. Er is geen embargo.

• Inhumanous
cj1181 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:20:
[...]

YouTube staat al helemaal vol met s22 hands-on videos en vergelijkingen. Er is geen embargo.
Maar nergens hebben ze het nog over foto’s/accuduur etc.

Puur alleen unboxen bedoelde ik niet.
Inhumanous schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:16:
De uitgebreide reviews komen er stilletjes aan, mrwhostheboss komt vandaag normaal met een camerareview, volgens de andere camerareviews doet de ultra al zeker niet onder voor de 13 pro max, das al goed nieuws...

Inhumanous schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:24:
[...]

Maar nergens hebben ze het nog over foto’s/accuduur etc.

Puur alleen unboxen bedoelde ik niet.
YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra - 72 Hours Later!
YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra vs iPhone 13 Pro Max CAMERA Test! (Real World)
YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra vs iPhone 13 Pro Max Camera Test Comparison

Heb er hier enkele gelinkt, denk dat de goede accutests wel een weekje kunnen duren.

• Aggressor
ff een vraagje over de kleuren.

De Phantom black heeft een glossy black frame?
en de Graphite een matte black frame?
nieuws: Teardown toont dat accu Samsung Galaxy S22 lastig te vervangen is

Niet onverwachts, maar toch wel jammer. Hoeveel zou een officiële batterijvervanging gaan kosten? €50-100?

Pagina: 1 2 3 ... 43 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen
- Exynos vs Snapdragon discussie mag hier gevoerd worden: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee