Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zoals gezegd vandaag een proefrit gedaan, in een witte Techno 60 met adaptive cruise control en lane assist. Heb zelf de variant waar ook nog augmented vision bij zit aangeschaft. Ze hadden er 3 modellen staan.

Uurtje in gereden, reed echt voortreffelijk! Ben zelf 1.90m, en zat voorin echt meer dan prima. Had het idee dat dit de vorige keer anders was, maar kan zijn dat de stoel toen hoger stond. Achterin zitten blijft wel echt een dingetje, maar daar zal ik weinig verblijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZzKai7ckZ7HGegQ8lWoaGQwLMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DFeR77wdnT0pKH2F3KBWdMpw.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens al zeker 3 verschillende medewerkers bij Renault Nieuwendijk gesproken die allemaal bij hoog en laag volhouden dat de Méganes voor Nederland niet voor september überhaupt nog maar geproduceerd gaan worden. Blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinceub1972
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14-06-2024
Nu lees ik dat mensen zelfs deze maand zijn auto al op kunnen halen, terwijl ik ook steeds maar het verhaal horen dat het sowieso minimaal september wordt! Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van, maar ik heb ook nooit de nobele hoop gehad dat de auto eerder zou komen dan überhaupt september

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:24
Bij een auto overslag in Brabant gisteren:

Er zijn de afgelopen week meer als 200 meganes binnengekomen. Kon helaas geen foto maken van de rijen vol.
Uitleveren zal nu dus snel gaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JxahC7c90wCguQEvZRfUXEqOmY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fbyrVozFXpdaDQS3Xy82TdUs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j6o1K-SY2Rc4Q3e75r7Jy_x8418=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cFFB9xT9jYKPek3KE1D8Jed8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQr-x3BorG_Ah5H8QdH8thmX1Qw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hjTCcIFtbnfbi6esCPZfvSb8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4WUlF-vAKuhqm5swwriTBC5XRuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5EYBMvAd2joY6AUwpNNP3Kh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpTin9Bxy9rPfH4ZlZwKPoARBzs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fsjbQ1I7TPFrPiD3Etb6TGLn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiba
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 11-05-2023
Simply_jeroen schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 08:59:

Er zijn de afgelopen week meer als 200 meganes binnengekomen. Kon helaas geen foto maken van de rijen vol.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Is dat toevallig in Oosterhout??
Toevallig geen foto’s van de auto in de kleur van de foto hieronder?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vn8NqVILENq8pEmhHST8CEYvhMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V3CjtHysuQ6ggNBUkyS9Rlzy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Majesty schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 00:53:
Zoals gezegd vandaag een proefrit gedaan, in een witte Techno 60 met adaptive cruise control en lane assist. Heb zelf de variant waar ook nog augmented vision bij zit aangeschaft. Ze hadden er 3 modellen staan.

Uurtje in gereden, reed echt voortreffelijk! Ben zelf 1.90m, en zat voorin echt meer dan prima. Had het idee dat dit de vorige keer anders was, maar kan zijn dat de stoel toen hoger stond. Achterin zitten blijft wel echt een dingetje, maar daar zal ik weinig verblijven.

[Afbeelding]

Overigens al zeker 3 verschillende medewerkers bij Renault Nieuwendijk gesproken die allemaal bij hoog en laag volhouden dat de Méganes voor Nederland niet voor september überhaupt nog maar geproduceerd gaan worden. Blijft vreemd.
Volgens mij is dit een auto die gebruikt is als test mee te rijden door de dealers want zit geen haaievin antenne op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emvee72
  • Laatst online: 24-04 12:53
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van de aankooprijders en de uitkering van de SEPP subsidie, met name hoe met de prijshoginging na de eerste bestellingen wordt omgegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 17:34
Wordt die auto nou zonder matjes geleverd?
Beetje armoedig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-05 10:07
Wiba schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:24:
[...]

Volgens mij is dit een auto die gebruikt is als test mee te rijden door de dealers want zit geen haaievin antenne op.
Yup, dit is 1 van de 9 demo-modellen die op dit moment (sinds april) 'rondrijden' in Nederland.
Al gesignaleerd bij meerdere dealers, Stern heeft er zelfs 2 filmpjes van gemaakt;

YouTube: 2022 Renault Megane E-Tech Electric Techno (220 HP) | Visual Review ...

YouTube: 2022 Renault Megane E-Tech Electric (Techno) | Exterieur, Interieur ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:24
Wiba schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:22:
[...]

Is dat toevallig in Oosterhout??
Toevallig geen foto’s van de auto in de kleur van de foto hieronder?
[Afbeelding]
Klopt is in Oosterhout.
Die kleur stond er ook…. Tientallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Simply_jeroen schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:23:
[...]

Klopt is in Oosterhout.
Die kleur stond er ook…. Tientallen.
Maar geen foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Zjanzjak schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:33:
[...]

Yup, dit is 1 van de 9 demo-modellen die op dit moment (sinds april) 'rondrijden' in Nederland.
Al gesignaleerd bij meerdere dealers, Stern heeft er zelfs 2 filmpjes van gemaakt;

YouTube: 2022 Renault Megane E-Tech Electric Techno (220 HP) | Visual Review ...

YouTube: 2022 Renault Megane E-Tech Electric (Techno) | Exterieur, Interieur ...
Waarom zouden hier gewone antennes opzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Wiba schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:02:
[...]

Waarom zouden hier gewone antennes opzitten?
Zou het niet weten eerlijk gezegd, maar zou mij niet uitmaken, deze specifieke demo-wagen zou ik maar al te graag nu al op mijn oprit willen hebben staan. ;)
Helaas komen de demo-/showmodellen een flink aantal maanden niet in aanmerking voor verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04:28
Pre-productie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Deze witte wil ik graag wel eens van dichtbij bekijken.
Zou deze rouleren volgens een bepaald systeem?
Of zou er een lijst zijn wanneer hij bij welke dealer te zien/ervaren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Simply_jeroen schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 08:59:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Werk je daar of hoe kwam je zo dichtbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Zjanzjak schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:43:
[...]

Deze witte wil ik graag wel eens van dichtbij bekijken.
Zou deze rouleren volgens een bepaald systeem?
Of zou er een lijst zijn wanneer hij bij welke dealer te zien/ervaren is?
Waar die nu staat is de eigenaar van deze auto. Alle 6 dealers hebben afgelopen week de demo terug mogen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:23
Schmoove schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:08:
Wordt die auto nou zonder matjes geleverd?
Beetje armoedig...
Dat is bij elke auto wel zo, zit eigenlijk altijd in het afleverpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
AnthonyR schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:46:
[...]

Waar die nu staat is de eigenaar van deze auto. Alle 6 dealers hebben afgelopen week de demo terug mogen ophalen.
Ik weet alleen niet waar die nu staat haha, weet alleen dat deze laatst (afgelopen vrijdag) gesignaleerd is in Amsterdam, daarvoor (afgelopen dinsdag) in Woerden.

Maar goed, aankomende weken even afwachten tot de demo-modellen er zijn, dan wat dealers bezoeken in het zuid westen van Nederland en bekijken waar ik een redelijk bod krijg op m'n huidige wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:23
Zjanzjak schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:06:
[...]

Ik weet alleen niet waar die nu staat haha, weet alleen dat deze laatst (afgelopen vrijdag) gesignaleerd is in Amsterdam, daarvoor (afgelopen dinsdag) in Woerden.

Maar goed, aankomende weken even afwachten tot de demo-modellen er zijn, dan wat dealers bezoeken in het zuid westen van Nederland en bekijken waar ik een redelijk bod krijg op m'n huidige wagen.
De witte staat nu nog in Amsterdam. Net even wezen kijken, leuke auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baaz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-04 08:02
J-M-T schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:44:
[...]

Welke dealer precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
J-M-T schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:44:
[...]

Ah dank.
Amsterdam is net even te ver weg voor mij op dit moment.
Dat is dan Nieuwendijk in Amsterdam-zuidoost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-06-2024
Net gebeld met Renault Almere bochane. Auto is er besteld op 10 maart door de leasemaatschappij. Hij kon mij niks vertellen over de bestelde auto (levertermijn) en andere auto’s die besteld waren wanneer deze binnen kwamen. zelfs niet wanneer de auto voor de proefrit geleverd ging worden.
Eerder al een grove leverdatum ontvangen van 1 november. Chassisnummer is ook nog niet bekend. Ga er vanuit dat ie dan nog niet is ingepland voor productie?
Meerdere mensen die een bestelling daar hebben lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Valentinoa88 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:41:
Net gebeld met Renault Almere bochane. Auto is er besteld op 10 maart door de leasemaatschappij. Hij kon mij niks vertellen over de bestelde auto (levertermijn) en andere auto’s die besteld waren wanneer deze binnen kwamen. zelfs niet wanneer de auto voor de proefrit geleverd ging worden.
Eerder al een grove leverdatum ontvangen van 1 november. Chassisnummer is ook nog niet bekend. Ga er vanuit dat ie dan nog niet is ingepland voor productie?
Ik heb precies hetzelfde met mijn dealer (privé aankoop) Amsterdam Nieuwendijk, die hebben ook 1-11-2022 als leverdatum opgegeven in mijn aankoopovereenkomst. Blijven ook telkens aangeven dat ze pas vanaf september in productie gaan. Op Duitse fora worden mensen regelmatig al bericht dat ze hun auto na de officiële introductie van Renault, vanaf 1 juli op mogen komen halen.

En inderdaad die witte Techno 60 waar ik afgelopen vrijdag in heb gereden staat in Amsterdam Zuid Oost bij Nieuwendijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Majesty op 13-06-2022 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Majesty schreef op maandag 13 juni 2022 @ 15:22:
[...]

Ik heb precies hetzelfde met mijn dealer (privé aankoop) Amsterdam Nieuwendijk, die hebben ook 1-11-2022 als leverdatum opgegeven in mijn aankoopovereenkomst. Blijven ook telkens aangeven dat ze pas vanaf september in productie gaan. Op Duitse fora worden mensen regelmatig al bericht dat ze hun auto na de officiële introductie van Renault, vanaf 1 juli op mogen komen halen.

En inderdaad die witte Techno 60 waar ik afgelopen vrijdag in heb gereden staat in Amsterdam Zuid Oost bij Nieuwendijk.
Waar kan ik die Duitse forum ook alweer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Wiba schreef op maandag 13 juni 2022 @ 15:47:
[...]

Waar kan ik die Duitse forum ook alweer vinden?
Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVice
  • Laatst online: 23-04 10:22
ik zou me denk ik niet te druk maken, ik denk dat het zometeen ineens best snel kan gaan. Misschien eens met het business centre van Bochane bellen in Apeldoorn? Heb het idee dat de dealers wat achterlopen qua info. Mijn dealer (Zeeuw Noordwijk) kon me ook niks vertellen maar het fleetsales team van Zeeuw wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Etech
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 01-08-2023
Ja, 22 januari besteld Verwachting van begin juli verplaatst naar 13 september. Ook bij mij is chassisnummer onbekend. Gewoon stomweg wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Etech schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:55:
[...]

Ja, 22 januari besteld Verwachting van begin juli verplaatst naar 13 september. Ook bij mij is chassisnummer onbekend. Gewoon stomweg wachten.
Staat deze ook niet in MyRenault want bij mij wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emvee72
Wiba schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:55:
[...]

Inderdaad! Daar heb ik mijn ViN ook vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
emvee72 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:59:
[...]

Inderdaad! Daar heb ik mijn ViN ook vandaan.
Kan je verder iets met je ViN nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Etech
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 01-08-2023
Wiba schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:55:
[...]

Idd staat niet in MyRenault geen VIN nummer en geen order nummer. Ik heb alleen het koopoverkomst nummer dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Zolang er geen koppeling is in de fabriek is er geen chassisnummer. Voor de productiemaanden in q4 kan het best zijn dat er nog geen chassisnummers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
arno.stolk schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:17:
Iemand al iets gehoord over een verhoogde laadvloer voor de achterbak? Ik heb ergens een keer lezen dat het de bedoeling is dat het als optie/accessoire leverbaar wordt.

Nu zie ik net in een video review iets dat lijkt op een verhoogde laadvloer met twee vakken:
YouTube: New Dacia Spring Electric Vs Renault Megane E-Tech Vs Volvo XC40 Rec... op 19:42.

Ik kan het niet helemaal goed zien, maar volgens mij is die vloer hoger, en zowiezo had ik die indeling met 2 vakken vlak achter de achterstoelen nog niet gezien.

Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Toevallig kwam ik deze gisteren tegen, dat is de oplossing die je bedoelde denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVice
dat lijkt meer een after-market alternatief. De dubbele vloer kost bij Renault zelf EUR 227, maar ik denk dat daar nog niet het deksel bij zit. Dat deksel is waarschijnlijk onderdeel 8201740236 is, die kost EUR 163,50. Dus voor 390 heb je de officiele oplossing, en voor 233 de Duitse aftermarket?

-edit dat is niet correct, onderdeel 8201740236 is gewoon een extra mat voor in de kofferbak.

LZparts is gewoon de leverancier van de officiele dubbele bodem inclusief nieuw deksel

[ Voor 39% gewijzigd door BVice op 14-06-2022 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gersmolders
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik zie inmiddels dat de auto gekoppeld is, wil zeggen dat hij in de productieplanning is opgenomen. Echter nog geen datum zichtbaar.. wel een chassisnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinceub1972
Waar kan ik naast de MyRenault app, mijn VIN nummer eventueel invoeren. Ik krijg steeds een foutmelding, maar het VIN nummer is bekend & correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-04 17:54
Vinceub1972 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:01:
Waar kan ik naast de MyRenault app, mijn VIN nummer eventueel invoeren. Ik krijg steeds een foutmelding, maar het VIN nummer is bekend & correct?
Ik heb het via myr.renault.fr gedaan. Maar er zat wel een paar weken tussen het moment dat ik de VIN van de dealer kreeg en hem kon invoeren.

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinceub1972
Die site doet erg vreemd, maar uiteindelijk ben ik er ingekomen en krijg met mijn VIN nummer wederom een foutmelding!? Bij de dealer gevraagd of het nummer 100% correct was en dat schijnt zo te zijn, maar dan moet ik toch ergens gegevens kunnen vinden? Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoft
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-04 13:40
Ook ik kan het Vinnummer niet invoeren. krijg de melding serverfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-04 22:51
Is het niet zo dat je die pas kan invoeren als de auto tot leven is gewekt in de fabriek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVice
Maar het is toch ook niet zo dat je met die VIN de status kan zien? Je maakt alleen een account aan op MyRenault…dan zie je alleen welke kleur enz je hebt besteld, maar niks over eventuele leverdata
Dus wat is de meerwaarde om nu zo’n account aan te maken?

[ Voor 13% gewijzigd door BVice op 15-06-2022 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoft
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-04 13:40
BVice schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:24:
Maar het is toch ook niet zo dat je met die VIN de status kan zien? Je maakt alleen een account aan op MyRenault…dan zie je alleen welke kleur enz je hebt besteld, maar niks over eventuele leverdata
Dus wat is de meerwaarde om nu zo’n account aan te maken?
Je kunt via de Franse of Duitse site wel zien wanneer de productiedatum is via de inspectie site van Edge.

Edit: https://www.goingelectric...ewtopic.php?f=662&t=77654

[ Voor 6% gewijzigd door densoft op 15-06-2022 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corvankruchten
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-05 12:49
Ik heb mijn VIN ook uit MyRenault. Echter als ik die VIN decodeer (daar zijn sites voor) dan vind ik een Renault Kangoo uit 2006, ipv een Megane electric uit 2022. Weet dus niet of die nummers wel kloppen of proforma er in zijn gezet. Het ordernummer dat in MyRenault staat klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbo
  • Laatst online: 12-10-2022
De demo’s zijn inmiddels al bij diverse Duitse dealers geleverd en er zijn proefritten te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Arbo schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:23:
De demo’s zijn inmiddels al bij diverse Duitse dealers geleverd en er zijn proefritten te plannen.
Denk hier volgende week, anders die week er op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baaz
Gezien er veel vraag is naar het stappenplan op het Duitse forum (vertaalt met Google translate):

Voor degenen die al een VIN hebben, is er een ietwat avontuurlijke manier om de geplande leverdatum en de bestelde configuratie weer te geven. Op Franse fora wordt dit al veel gebruikt voor andere modellen, maar het werkt ook voor ons en de Megane.

Hier de instructies voor Microsoft Edge:

1. Registreren bij MyRenault
2. Auto toevoegen met VIN (als er foutmelding komt, doe het dan via Franse site (dezelfde inloggegevens))
3. Op de MyRenault startpagina: Rechtsklik -> Inspecteren
4. In de console openen: Selecteer het tabblad "Netwerk" (eventueel via de "+") en vervolgens "Fetch/XHR" als filter
5. Laad de pagina opnieuw wanneer de console open is
6. Selecteer het item "details? locale..." in de lijst die nu vol raakt in de console
7. Daar vindt u alle bekende onder het tabblad "Preview" en het item "Bestelling volgen" Om variabelen voor de auto te zien

Dit is waarschijnlijk al de server-side verbinding voor de toekomstige functie voor het volgen van bestellingen.

Bij mij staat er:
flexibiliteitEndDate: 2022-04-21
maxForecastedDeliveryDate: 2022-06-25
minForecastedDeliveryDate: 2022-06-16 Je

kunt altijd checken en je hoeft de winkelier niet te irriteren ;)

De bestelde apparatuurcodes worden dan vermeld onder "vcd:". Deze zijn bijvoorbeeld te vergelijken met de codes in de Oostenrijkse prijslijst.

PS: De URL voor de gebruiksaanwijzing is ook verborgen in deze gegevens. Zie hier: viewtopic.php?f=662&t=77655

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
Overigens lijkt hetzelfde trucje ook te werken via easyconnectstore.renault.nl

Zelf krijg ik wel alle autogegevens te zien, maar (nog?) geen track and trace gegevens. De nieuwe app in de AppStore waar naar verwezen wordt is blijkbaar nog niet beschikbaar.

De e-guide pagina staat ook live
https://nl.e-guide.renault.com/nld/Megane-E

[ Voor 16% gewijzigd door jschoorl2 op 15-06-2022 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
Meest uitgebreide review die ik tot dusverre heb gezien.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
🔋 Renault Megane Electric Test: Sorry Renault, den behalte ich! [4K] - Autophorie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Baaz
In de pauze even omgelopen.
Renault Nieuwendijk Amsterdam Zuidoost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mSxbEroBRPFh5X02_68uNAyvWkA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m3zSgn0VhKJA9TKvU8IgD1tH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/izh4fO0gTDGgbqty8U5eQ_NfpPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/49kewMahJxQTPLS4Y2tkdhaj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcFii2iWaICbKOG-DsLql-XIH2Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xdsAysg82SAwjt8BRAHRmI68.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyco
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20-09-2024
Hier ook nieuws over de levering van de Megane. Zou eerst mei/juni zijn, werd toen oktober, inmiddels is bevestigd dat 'ie in juli wordt geleverd. Gaat om de Iconic versie met als extra een warmtepomp. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
tyco schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:34:
Hier ook nieuws over de levering van de Megane. Zou eerst mei/juni zijn, werd toen oktober, inmiddels is bevestigd dat 'ie in juli wordt geleverd. Gaat om de Iconic versie met als extra een warmtepomp. Ben benieuwd!
Super joh.
Specifieke datum in juli, of even afwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-04 22:51
Als ik m'n VIN invoer krijg ik een serverfout, zowel op de renault site van NL, BE als in DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyco
Valentinoa88 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:10:
[...]

Super joh.
Specifieke datum in juli, of even afwachten ?
4 juli bij de dealer. Daarna is de leasemaatschappij aan zet (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
tyco schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:17:
[...]

4 juli bij de dealer. Daarna is de leasemaatschappij aan zet (:
Netjes.
Welke uitvoering krijg je?
Enig idee door welke garage ie geleverd wordt en wanneer ie besteld is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyco
Valentinoa88 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:22:
[...]

Netjes.
Welke uitvoering krijg je?
Enig idee door welke garage ie geleverd wordt en wanneer ie besteld is?
Het wordt de Iconic uitvoering, gris rafale. Ik geloof dat ‘ie in maart is besteld bij Stern in ‘s-Hertogenbosch.

Eigenlijk ben ik naar aanleiding van de berichten die ik op dit forum las naar de leasemaatschappij gegaan om te vragen of de levertijd nog steeds op oktober stond en of hij het ordernummer wilde doorgeven zodat ik het zelf kon checken. Maar dat hoeft dus niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
schumi1986 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:28:
[...]

Dat ligt er maar net aan wat de prijzen bij de laadpalen in jou buurt zijn.

Ik laad zelf nog op de oprit voor 24ct per KW maar tegen over mijn woning staat een laadpaal voor 27ct per KW. Thuis laden bij een nieuw contract gaat hoe dan ook duurder worden.. |:(
Even deze oude post ophalen.
Krijg net nieuwe tarieven binnen, per 1 juli betaal ik 29,9 cent/kwH voor daltarief (en 35,7 cent normaal) dus ik ben nog steeds goedkoper dan de goedkopere laadpalen (39 cent) in de buurt.
BVice schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:54:
[...]

Dat je groep het trekt geloof ik, maar het stopcontactje zelf is vaak niet gemaakt om urenlang 16A door te geven. Dus zorg dat alles netjes is afgemonteerd en gewoon goed spul is.
Ik weet niet wat je voor hoofdaansluiting hebt maar als dat 1x35A (of zoals bij mij eerst was: 1x25A) is waarvan al 16 wordt gebruikt door de auto moet je even opletten met andere verbruikers. Een echt slim laadpunt met P1 connectie houdt daar al rekening mee
Ook nog terugkomend op dit; Het is hier 1x35A, wel aparte groepen voor wasmachine en vaatwasser.
De groep in de garage deelt het met wat lichtpunten en een (nieuwe) koelkast, maar afgaande op jouw reactie en wat reacties in een andere thread ga ik denk ik toch voor een grannycharger van 2,3 kwh/10A (of 13A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVice
ik dacht dat er ook wel Granny Chargers (Mode 2 chargers) bestaan waarop je in kunt stellen met hoeveel stroom je laadt. Of anders pak je een 16A en stel je in de auto in dat hij niet meer dan 10 pakt. Ik ga er vanuit dat die instelling sowieso wel in de auto zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
BVice schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:41:
ik dacht dat er ook wel Granny Chargers (Mode 2 chargers) bestaan waarop je in kunt stellen met hoeveel stroom je laadt. Of anders pak je een 16A en stel je in de auto in dat hij niet meer dan 10 pakt. Ik ga er vanuit dat die instelling sowieso wel in de auto zit
Als het in de auto zit zou dat mooi zijn, anders inderdaad via een universele, instelbare grannycharger.

Zie trouwens dat er per de 15e juni 1 nieuwe Megane E-tech op kenteken is gezet, de P-928-TZ, kleur blauw.
Zou al 1 iemand de gelukkige zijn in Nederland!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Zjanzjak schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:14:
[...]

Als het in de auto zit zou dat mooi zijn, anders inderdaad via een universele, instelbare grannycharger.

Zie trouwens dat er per de 15e juni 1 nieuwe Megane E-tech op kenteken is gezet, de P-928-TZ, kleur blauw.
Zou al 1 iemand de gelukkige zijn in Nederland!?
Waar zag je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Demo’s arriveren bij dealers. Dus vermoedelijk een demo. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
https://opendata.rdw.nl/V...voertuigen/m9d7-ebf2/data

En dan bij 'Find in this Dataset' megane electric tikken.
AnthonyR schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:25:
Demo’s arriveren bij dealers. Dus vermoedelijk een demo. 👍🏻
Ah ok, logisch ook wel.

Volgt de rest dan ook zo'n beetje volgende week? Of de week erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Aankomende week moeten de meeste dealers toch wel voorzien zijn. Maar op dit moment is niks zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
AnthonyR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:27:
Aankomende week moeten de meeste dealers toch wel voorzien zijn. Maar op dit moment is niks zeker.
Zie net dat er wat moois staat in Spijkenisse.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9b_0swgLKsNIYd2buoq4kL2uIkY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oxeFMr8BKBD984sISGDckZCs.jpg?f=fotoalbum_large

Vast ook in Dordt te zien denk ik zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Die van ‘mij’ was helaas nog niet binnen. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Zoals ik begrepen heb mogen ze pas vanaf 1 juli uitgeleverd worden door de dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Zijn er al ergens dakdragers te bestellen voor de megane ipv bij Renault zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan98
  • Laatst online: 26-12-2024
Dealer gisteren gesproken. Bestelde lichtgevende instaplijsten en andere accessoires worden op tijd geleverd voor installatie bij aflevering van de Megane bij de dealer! Circa 10 juli komen bij Renault Utrecht zo’n 250 Megane’s op de vrachtwagens richting Nederland. Nu ook terug te zien bij de leverdatum met mijn VIN, min 20 max 27 juli!! Alle accessoires worden binnen een week na aflevering bij dealer ingebouwd en krijg dan eigenlijk al heel snel mijn auto gewrapped en al afgeleverd aan huis!

Het echte aftellen is begonnen!! Heel blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd en Utrecht heb verkozen boven Amsterdam. Zo te lezen zit er een enorm verschil in levertijd tussen deze twee dealers.. maar goed, mij hoor je niet klagen haha :p

[ Voor 12% gewijzigd door Dylan98 op 18-06-2022 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Wiba schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 18:13:
Zoals ik begrepen heb mogen ze pas vanaf 1 juli uitgeleverd worden door de dealers.
AnthonyR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 15:57:
Die van ‘mij’ was helaas nog niet binnen. 😅
Zal toch wel snel volgen? Of totaal nog geen zicht op?

Maar wat Wiba zegt, hoe zit dat met de demo-modellen, ook pas per 1 juli of kan/mag daar nu al mee proefgereden worden?
Mits ze er uiteraard zijn/op kenteken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiba
Dylan98 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:29:
Dealer gisteren gesproken. Bestelde lichtgevende instaplijsten en andere accessoires worden op tijd geleverd voor installatie bij aflevering van de Megane bij de dealer! Circa 10 juli komen bij Renault Utrecht zo’n 250 Megane’s op de vrachtwagens richting Nederland. Nu ook terug te zien bij de leverdatum met mijn VIN, min 20 max 27 juli!! Alle accessoires worden binnen een week na aflevering bij dealer ingebouwd en krijg dan eigenlijk al heel snel mijn auto gewrapped en al afgeleverd aan huis!

Het echte aftellen is begonnen!! Heel blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd en Utrecht heb verkozen boven Amsterdam. Zo te lezen zit er een enorm verschil in levertijd tussen deze twee dealers.. maar goed, mij hoor je niet klagen haha :p
Waar zie jij je leverdatum terug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Zjanzjak schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:39:
[...]

[...]

Zal toch wel snel volgen? Of totaal nog geen zicht op?

Maar wat Wiba zegt, hoe zit dat met de demo-modellen, ook pas per 1 juli of kan/mag daar nu al mee proefgereden worden?
Mits ze er uiteraard zijn/op kenteken staan.
Ik ben zelf 27 juni weer aanwezig. 2,5 week vakantie, kan het niet alleen inzien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinceub1972
In Duitsland werken ze met “Priority” voor klanten die de duurdere uitvoeringen hebben besteld! Werkt dat in Nederland ook zo, of gaat die vlieger hier niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
Vinceub1972 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 19:48:
In Duitsland werken ze met “Priority” voor klanten die de duurdere uitvoeringen hebben besteld! Werkt dat in Nederland ook zo, of gaat die vlieger hier niet op?
Ik hoop het niet. Moment van bestellen lijkt mij de meeste faire methode. Zo wint niet altijd het grote geld 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 17:34
Valentinoa88 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:41:
[...]

Ik hoop het niet. Moment van bestellen lijkt mij de meeste faire methode. Zo wint niet altijd het grote geld 😝
Ik hoop het wel :)
Heb een full option Iconic besteld... en I don't care about fair ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinceub1972
Ja, ik heb dus ook een volle iconic (half maart) besteld…. Oké, geen warmtepomp, maar verder alles. Dus laat maar komen. Kan ik er mee met vakantie naar Oostenrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arno.stolk
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-04 18:42
Vinceub1972 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 19:48:
Wordt dat dan ook aan klanten 'verkocht'? Als in: "Als je de Iconic bestelt, kan ie eerder geleverd worden want je hebt voorrang". Ik heb niets van zoiets gehoord bij het bestellen van mijn Techno, en zou het fair vinden als op volgorde besteldatum wordt geproduceerd. Al denk ik dat er genoeg politiek en invloed wordt uitgeoefend op de volgorde van de productie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinceub1972
arno.stolk schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:15:
[...]

Wordt dat dan ook aan klanten 'verkocht'? Als in: "Als je de Iconic bestelt, kan ie eerder geleverd worden want je hebt voorrang". Ik heb niets van zoiets gehoord bij het bestellen van mijn Techno, en zou het fair vinden als op volgorde besteldatum wordt geproduceerd. Al denk ik dat er genoeg politiek en invloed wordt uitgeoefend op de volgorde van de productie...
In Duitsland wordt dat inderdaad naar klanten toe gecommuniceerd, volgens mij staat het zelfs op de site. Hier in Nederland is daar overigens helemaal niets van bekend, en ik zou het ontzettend fijn vinden. Echt eerlijk is het uiteraard niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-02 09:25
Wat ik gezien heb in een Duitse review, geldt priority lane ook voor opties; als je een hogere prijs betaalt voor dezelfde optie, krijg je het eerder geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucantiek
  • Laatst online: 30-04 13:30
Hier een update uit Belgie. Ik was zaterdag bij de dealer en de wagen die wij besteld hebben staat geblokkeerd op een parking in Seneffe. Er staat bij ' commerciele blocage" wat volgens de dealer wil zeggen dat deze wagens geleverd worden zodra bij al de dealers hun showroom voertuigen geleverd zijn. Zou volgens de dealer een kwestie van enkele dagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliffhanger1970
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-05 07:55
1000 km test door Nederland, België en Duitsland op één dag. verwacht dat Bjørn Nyland (teslabjørn) de 1000 km challenge ook nog gaat uitvoeren. Waarbij er een test uitgevoerd wordt, hoe lang het duurt om 1000 km af te leggen bij de geldende snelheidsbeperkingen in Noorwegen en Zweden, dat is in onderstaand filmpje niet getest. maar wel een leuk filmpje.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
1.000 Kilometer am Stück im 🔋 Renault Megane E-Tech 100% elektrisch - die ED1000 [4K] - Autophorie

Renault Megane e-tech evolution-er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinceub1972
Update van mijn dealer (Stern Eindhoven): leveringen eerste exemplaren staan nog steeds op half september. Zou het kunnen zijn dat grotere dealers eerder hun bestellingen geleverd krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valentinoa88
Vinceub1972 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 14:35:
Update van mijn dealer (Stern Eindhoven): leveringen eerste exemplaren staan nog steeds op half september. Zou het kunnen zijn dat grotere dealers eerder hun bestellingen geleverd krijgen?
Iedere dealer en zelfs iedere medewerker zegt iets anders. Volgens mij weet de helft nog niks en zeggen ze daarom maar wat. Ik denk dat we begin juli moeten afwachten. (Officiële release megane?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyco
Valentinoa88 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 14:44:
[...]

Iedere dealer en zelfs iedere medewerker zegt iets anders. Volgens mij weet de helft nog niks en zeggen ze daarom maar wat. Ik denk dat we begin juli moeten afwachten. (Officiële release megane?!)
Nu ben ik totaal onbekend in dealerland, maar vreemd dat binnen het "Stern-concern" zoveel verschil zit in (eerste) levering. 's-Hertogenbosch levert volgens planning al in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 09:16
Las in een test dat gaspedaal trilt bij zwaardere instelling van regenerate, iemand hier die dat heeft getest en hetzelfde heeft gevoeld en waarom is dat?

Stukje in link onder kopje "Onaangenaam gevoel"
https://www.rtlnieuws.nl/...e-e-tech-achter-het-stuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
Petertje750 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:27:
Las in een test dat gaspedaal trilt bij zwaardere instelling van regenerate, iemand hier die dat heeft getest en hetzelfde heeft gevoeld en waarom is dat?

Zijn nog niet veel mensen die hebben kunnen testen met deze wagen, paar korte proefritjes lees ik links en rechts.
Van de korte verslagjes die er dan zijn gemaakt door deze personen hoor je niemand hierover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinceub1972
Petertje750 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:27:

Wel vreemd dat ik daar in geen enkel filmpje op YouTube ook maar iets over gezien of gehoord heb? Misschien heeft hij Rutger wel een maandag morgen auto en dat is pech hebben, maar ik vind het wel bizar dat het in geen enkel filmpje is genoemd?!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Vinceub1972 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:52:
[...]

Wel vreemd dat ik daar in geen enkel filmpje op YouTube ook maar iets over gezien of gehoord heb? Misschien heeft hij Rutger wel een maandag morgen auto en dat is pech hebben, maar ik vind het wel bizar dat het in geen enkel filmpje is genoemd?!?
Hier niets van gemerkt, heb er een uur in gereden met regeneratie continue op hoogste stand (dit is ook hoe ik zelf wil gaan rijden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ariebombari_Jet
  • Laatst online: 02-05 20:40
Ik heb er ook niets van gemerkt in mijn ritje van 20 minuten. Ook die man die mij dat ritje aanbood (van een lease maatschappij) zei er niets over, terwijl hij deze Megane al een paar dagen in gebruik had.
2 juli heb ik mijn officiële proefritje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinceub1972
Daarom, hij zal wel gewoon pech hebben gehad

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tinus_oost
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 28-01-2023
Yesssss !!!

De mijne is binnen bij de dealer 🥳🥳🥳

Kreeg net een telefoontje van de dealer ABD Drachten dat ze de auto daar aan het lossen waren...

Rode Techno EV60 met Warmtepomp en Harman Kardon audio. Besteld begin Februari.

Samen met 1 andere demo auto geleverd.
de rest van de demo en showroom modellen worden pas later geleverd. Hij wist nog niet wanneer.

Ik kan hem volgende week Woensdag ophalen of misschien zelfs iets eerder als. de planning van de werkplaats dit toelaat..

Zin in 😎😊🤗🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jschoorl2
Tinus_oost schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 17:38:
Yesssss !!!

Kreeg net een telefoontje van de dealer ABD Drachten dat ze de auto daar aan het lossen waren...

de rest van de demo en showroom modellen worden pas later geleverd. Hij wist nog niet wanneer.

Ik kan hem volgende week Woensdag ophalen of misschien zelfs iets eerder als. de planning van de werkplaats dit toelaat..

Zin in 😎😊🤗🥳
Heel hartelijk gefeliciteerd. Waarschijnlijk ben je de eerste in Nederland!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maickel01
  • Laatst online: 25-08-2023
Yesssss !!!

Zin in 😎😊🤗🥳
toon volledige bericht
Gefeliciteerd 🥳 als je de auto in ontvangst neemt, foto’s graag.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Tinus_oost
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1yvkJGCidiz5kxCZMOJYfgblxI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3b5YoDm0lPMcw9I8DdNuVx8m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTnw_u4fg3-o05oVM9_uMZxdeVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fdTt0Y1D7BgIcgdknmmfvFrS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zskB-YKrt6opDXzjRqzDdo81nL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8faQl9gbMo82QMASBHsjMK9C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LssBuvDpPkFQ1wJcQ7pt3K5Gv3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nJDIu1OTdWOexXt9MggFgdN2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WyRVTp6LmMVV8zITWjhiSkV7NMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oJWgEEH1cSWaUrOSRDGAPgE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvnChb1fGLhftWOENsDQhjBXCzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQLqU0mqpTfIds2aU6rKq8vQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUk8-txCmtgt761_pCHvbj77N4E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OVzAcWkmkY7LWfNCDrDDo78O.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8Z72mlkmYI2kkpiAE-hGh1LuSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TMvxhEwXuNhh4FKRrYLQhxHb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ILgXMYXlSf9VLsTxYfbR-cvaQTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rTFOuEuEWixuYCeE4KCrlsIc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMS15cEJ7afvlzM7-sxJBTDQRwk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gjiclCvfdsk655wa2pW5x4BS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kvcIDsDlVRckF-E7CjDgS8v56ls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D3jpGvb96atVoMIoCkpzX4Jo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEWDDOkClwWm3JsWeTzZc3jENRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VJ8m6rog3oo9lKWqwgNoOy3a.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcoAa9quKFdhW0CeCJDbnFxmqUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3gN23B5EyvWomZdafvrjzCJs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_oost
En daar is tie dan... Techno EV60 met Harmon Kardon en Warmtepomp, ongepoetst en vers uit de fabriek 🏭 afgeleverd bij de Dealer.

Nu nog een zwart dak (achteraf dmv Wrap ivm sepp subsidie) trekhaak en dubbele bodem in de kofferruimte. 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_oost
jschoorl2 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 18:24:
[...]

Heel hartelijk gefeliciteerd. Waarschijnlijk ben je de eerste in Nederland!
Hartelijk dank... Waarschijnlijk wel inderdaad.. 🤗😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valentinoa88
Tinus_oost schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 20:45:
En daar is tie dan... Techno EV60 met Harmon Kardon en Warmtepomp, ongepoetst en vers uit de fabriek 🏭 afgeleverd bij de Dealer.

Nu nog een zwart dak (achteraf dmv Wrap ivm sepp subsidie) trekhaak en dubbele bodem in de kofferruimte. 🥳
Heeeeel erg dik hoor. Proficiat. Menig persoon hier jaloers dat je m Al zo vroeg hebt. Het kan zomaar snel gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
Mooi rood is niet lelijk zeg ik altijd! (mijn vrouw heeft rood haar, vandaar de uitdrukking ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinceub1972
Yesssss !!!

Zin in 😎😊🤗🥳
Proficiat, ik ben benieuwd of ie straks aan al je verwachtingen zal voldoen. Maar dat gaan we hier hopelijk wel lezen 😉👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-05 13:21

JanAd

Wind’s howling

Yesssss !!!
...
Harman Kardon audio.
Ik lees hier zeer positieve dingen over.
Laat zeker weten hoe het geluid je bevalt _/-\o_

Ik ga morgen bij de garage langs voor een offerte en eens kijken wanneer ik in België een testrit mag verwachten :O

Ik hoop dat @Lucantiek gelijk heeft en dat de Demo-modellen nu richting de dealers gaan in ons landje.

Ik rij momenteel met een 2020 Clio (Zen + Focal Music) dus dat wordt een stevige upgrade :+

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emvee72
Tinus_oost schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 20:45:

Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de coulance in de SEPP subsidie n.a.v. de tussentijdse prijsverhogingen.
Zou fijn zijn als je ons je ervaringen hierover deelt. Ben vooral benieuwd welke fiscale waarde wordt gehanteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_oost
Ik ben ook benieuwd. Mijn uitvoering is inmiddels dik 2000 euro duurder geworden

Door de renault dealer wordt aangegeven dat het geen issue zal zijn.

Ik laat het hier wel weten.

[ Voor 19% gewijzigd door Tinus_oost op 23-06-2022 12:38 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 93 Laatste