• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:58:
[...]

Basic is maar 720p, Standard is 1080p. Dus met Basic is de kwaliteit nog minder.
Ai, ik ging er voetstoots van uit dat "goede kwaliteit" Full HD betekende. Dank.

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-03 10:11
Ik zie het al gebeuren dat je over een jaartje of zo moet kiezen tussen Stadaard voor halve prijs of Premium voor volle prijs. Dus bijvoorbeeld of HD voor €5,00 of 4K voor €12,00

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zat gisteren te kijken maar een app voor bijv een samsung tv is nog niet beschikbaar of wel?
Of is dat per land afgeschermd en is dat beschikbaar bij 'live' gang?

Burp

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:51
Olga2000 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:58:
Ik zie het al gebeuren dat je over een jaartje of zo moet kiezen tussen Stadaard voor halve prijs of Premium voor volle prijs. Dus bijvoorbeeld of HD voor €5,00 of 4K voor €12,00
Dat kan, en had ik al eerder aangegeven dat het statement "geselecteerde content in 4K" een mooie loophole is om er een kleinere selectie van te maken en later een duurder abonnement te introduceren dat wel alle 4K content bevat.

Overigens heb ik de volledige "voorwaarden" niet gelezen. Maar mijn begrip is dat je de 50% korting behoudt totdat je het abonnement opzegt of niet aan betaalverplichting voldoet. Dus het wijzigen van het abonnement kan wellicht wel met behoud van de korting?

• Deltos
  • Niet online
Olga2000 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:58:
Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Heel tactisch om maximaal "standaard" aan te bieden als duurste optie.
Ik vind het wel jammer ik had graag een premium versie vanaf dag 1 willen zien, en lijkt me ook wel nodig met zoveel concurrentie. Veel 4K en HDR aanbod mag je toch wel verwachten in 2022?

• RobertMe
Deltos schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:03:
[...]

Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Heel tactisch om maximaal "standaard" aan te bieden als duurste optie.
Ik vind het wel jammer ik had graag een premium versie vanaf dag 1 willen zien, en lijkt me ook wel nodig met zoveel concurrentie. Veel 4K en HDR aanbod mag je toch wel verwachten in 2022?
Voordeel voor HBO (/Warner) is natuurlijk dat die concurrentie niet (meer) hun content heeft. Iemand die bv Westworld of Game of Thrones wilt kijken kan dat alleen via HBO Max (of door de blu-rays te kopen). Dus klanten die voor de content komen doen dat toch wel.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:45
RobertMe schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:51:
[...]

Eerder in het topic is langs gekomen dat er in Spanje een wopping 8 films in 4k te zien zijn. Een nieuwe serie als Peacemaker, die met ooglapje in 4K te krijgen is, schijnt in Spanje ook niet in 4K beschikbaar te zijn. Dus dat zou inderdaad wel heel erg teleurstellend zijn.
Ouch, dit is wel een flinke domper. Misschien eerst maar even afwachten wat de selectie in NL zal zijn...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
Wii4all schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:01:
Ik zat gisteren te kijken maar een app voor bijv een samsung tv is nog niet beschikbaar of wel?
Of is dat per land afgeschermd en is dat beschikbaar bij 'live' gang?
Al die app stores hebben regio instellingen / restricties. De app zal vandaag of morgen dus wel worden vrijgegeven. TVs / platformen waarop het wel beschikbaar zal zij kun je waarschijnlijk dus achterhalen op basis van of bv in Spanje een Samsung app beschikbaar is. Zelf weet ik op basis van dit topic, met verwijzing naar andere regio, al dat mijn LG TV uit 2016 geen HBO Max app zal krijgen. Maar ik heb al langer dan de TV een Nvidia SHIELD dus kan via die weg gewoon kijken.

Overigens ben ik ook benieuwd nu hoe snel een dienst als JustWatch is. Die werken samen met de streamingdienten. Ben dus benieuwd of ik morgen meteen HBO Max aan kan zetten in de app en dat de series die ik nu op de watchlist heb staan ook zijn bijgewerkt v.w.b. beschikbaar of niet.

• Deltos
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:05:
[...]

Voordeel voor HBO (/Warner) is natuurlijk dat die concurrentie niet (meer) hun content heeft. Iemand die bv Westworld of Game of Thrones wilt kijken kan dat alleen via HBO Max (of door de blu-rays te kopen). Dus klanten die voor de content komen doen dat toch wel.
Dat voordeel hebben ze ja. Of dat een eventuele upgrade van je account de 50%korting meeneemt zullen ze wel weer geen antwoord op hebben momenteel. :P
Morgen ga ik sowieso de boel activeren, en dan zien we het allemaal wel. Voor het bedrag hoef je het niet te laten, maar ik had heel graag een premium optie willen zien.

LG app vanaf TV's uit 2018 zag ik, dus dat zit wel goed hier.

[Voor 4% gewijzigd door Deltos op 07-03-2022 10:16]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:11
Oei, eigenlijk heb ik al te veel streaming diensten maar deze is met die 50% korting toch wel weer heel aantrekkelijk.

Wel jammer dat er niet gewoon ergens een lijst is met alle beschikbare content in Nederland. Ik snap niet waarom de streaming boeren hier zo vaag over doen.

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Voor zover ik lees is het 4K aanbod niet alleen in EU ondermaats, ook in de US is het nog magertjes. Voornamelijk recentelijk released (bios) films zijn in 4K te krijgen. Ik lees her en der dat het te wijten valt aan de legacy backend systemen van de HBO Go app maar of dat waar is, geen idee.

Ik denk zelf ook meer richting een Premium abonnement die over 1-2 jaar beschikbaar komt.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:03:
[...]

Overigens heb ik de volledige "voorwaarden" niet gelezen. Maar mijn begrip is dat je de 50% korting behoudt totdat je het abonnement opzegt of niet aan betaalverplichting voldoet. Dus het wijzigen van het abonnement kan wellicht wel met behoud van de korting?
Ik las ergens dat je alleen in maart met behoud van die aanbieding kunt switchen tussen de huidige 2 versies.*
Wat betreft de toekomst zou switchen logischer zijn bij een echt 4k abonnement. van 5 naar 12 overstappen (om maar wat te zeggen) is een grote stap, als je van 5 naar 6 kunt zal bijna iedereen dat doen. dat levert waarschijnlijk per jaar meer op dan zonder die mogelijkheid. (sowieso omdat die 12 euro betalers ook veel vaker een poosje zonder hbo kunnen gaan doen weer.)

* ik kan het zo snel niet terugvinden, dus misschien klopt dit niet.

[Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-03-2022 11:16]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Kraziey schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:08:
Voor zover ik lees is het 4K aanbod niet alleen in EU ondermaats, ook in de US is het nog magertjes. Voornamelijk recentelijk released (bios) films zijn in 4K te krijgen. Ik lees her en der dat het te wijten valt aan de legacy backend systemen van de HBO Go app maar of dat waar is, geen idee.

Ik denk zelf ook meer richting een Premium abonnement die over 1-2 jaar beschikbaar komt.
Dat denk ik ook ja. Anders hadden ze het huidige abonnement niet 'Standaard' genoemd maar 'Premium'. Zoals al eerder gezegd hier boven, de tekst "bij geselecteerde titels" is een mooie loophole. Is te hopen dat het abonnement aanpassen niet de korting doet vervallen...

Ik heb overigens ook gelezen dat ze achter de schermen al een tijdje bezig zijn met een nieuwe app van de grond af aan op te bouwen. Het lijkt er idd op dat de huidige HBO Max app gewoon de HBO GO app met nieuwe frontend is.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 10:54
Zit hier mee te lezen en zoals velen vind ik het ook behoorlijk teleurstellend, dat magere 4K(HDR) aanbod. Eerst Viaplay wat er een potje van maakt (vaak 720p |:(), en nu dus HBO met weinig 4K aanbod.

Dan ga ik Netflix en AppleTV+ wel extra waarderen, in dat opzicht.

Maar goed, vooralsnog hoef je het voor de prijs niet te laten dus ga het zaakje wel activeren. Maar jeetje, niet eens een GOT in 4K :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-03 10:11
ArthurMorgan schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:12:
[...]

Ik las ergens dat je alleen in maart met behoud van die aanbieding kunt switchen tussen de huidige 2 versies.*
Wat betreft de toekomst zou switchen logischer zijn bij een echt 4k abonnement. van 5 naar 12 overstappen (om maar wat te zeggen) is een grote stap, als je van 5 naar 6 kunt zal bijna iedereen dat doen. dat levert waarschijnlijk per jaar meer op dan zonder die mogelijkheid. (sowieso omdat die 12 euro betalers ook veel vaker een poosje zonder hbo kunnen gaan doen weer.)

Dat klopt wel. Ik heb het ook ergens gelezen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RobertMe
DutchOwnage schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:55:
Dan ga ik Netflix en AppleTV+ wel extra waarderen, in dat opzicht.
Netflix waar je €16 betaalt puur voor 4K is idd veel beter geregeld :X Dan vind ik persoonlijk het toch beter geregeld bij Amazon Prime Video en Disney+. Beiden hebben gewoon één abonnement waarin het meeste dat in 4K is uitgebracht ook in 4K beschikbaar is, en dat voor een prijs van zelfs maar €3 bij Amazon (en €9 bij Disney+). Netflix vind ik in dit geval gewoon schandalig duur. En ja, dan mag je bij Netflix 4 streams tegelijkertijd kijken, maar dat heb ik helemaal niet nodig en ik ben "anti account delen" (wat volgens de voorwaarden bij mijn weten ook niet mag).

Acties:
  • +5Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-03 16:37
ArthurMorgan schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:12:
[...]

Op Twitter heeft HBO Max al bevestigd dat je van plan kan switchen en dat je dan je korting behoud. Er werd specifiek gevraagd om 'na acht weken' van plan te veranderen dus dit zou ook daarna geen probleeem moeten zijn.

Ook van Twitter: HBO Max zal in de loop van de ochtend lanceren en als je via Google en Samsung betaald krijg je wel de 50% korting maar als je via Apple betaald weer niet.

Ik had gehoopt dat een in-app aankoop via Apple ook de 50% korting zou krijgen, maar helaas niet. Ik ga dus een abonnement afsluiten via HBO Max zelf.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:49
Ik heb sinds een paar maanden HBO Max in the US maar dat komt neer op zo'n 14 Euro p/m. Weliswaar deel ik dat met iemand dus eigenlijk 7 Euro p/m maar deze lancering in Nederland met 4 Euro p/m laat ik niet aan me voorbij gaan :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:33
VirinR schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:45:
[...]

Ik had gehoopt dat een in-app aankoop via Apple ook de 50% korting zou krijgen, maar helaas niet. Ik ga dus een abonnement afsluiten via HBO Max zelf.
Via Apple lijkt me toch sowieso waardeloos, je kan niet me Ideal betalen, en een maandelijkse afschrijving is ook niet mogelijk, moet je elke maand iTunes kaarten kopen ?

• VirinR
absrnd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:21:
[...]

Via Apple lijkt me toch sowieso waardeloos, je kan niet me Ideal betalen, en een maandelijkse afschrijving is ook niet mogelijk, moet je elke maand iTunes kaarten kopen ?
offtopic:
Ik heb een creditcard die aan mijn Apple ID is gelinkt dus aankopen worden op die manier afgeschreven. Todoist heb ik bijvoorbeeld een maandelijks abonnement via Apple lopen elke maand en Disney+ heb ik ook via Apple lopen.

Voordeel, maar dat is puur persoonlijk, is dat ik vanuit 1 interface meerdere abonnementen kan beheren (en dus ook opzeggen als ik dat wil) met 1 vooraf ingestelde betaalmethode. Als mijn CC verloopt (en dus een nieuwe krijg), kan ik dat 1x instellen zonder voor elke app weer mijn CC gegevens in te vullen. Maar goed, daar heb je dus een CC voor nodig.

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
absrnd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:21:
[...]

Ik betaal streamingdiensten veelal met Paypal (die dat weer afschrijft van m'n bankrekening of CC) als dat via Apple loopt, maar iDeal kan toch gewoon als betaalmethode worden toegevoegd?

• Deltos
  • Niet online
Leuk dat je kunt switchen tussen basis of standaard terwijl je korting behouden blijft. Maar echt boeiend is natuurlijk of dat ook in de toekomst gaat gelden wanneer er een eventuele premium versie gaat komen. :P

@ed1703
Ik heb ergens gelezen dat Ideal inderdaad een optie is.

• absrnd
  • Laatst online: 14:33
ed1703 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:48:
[...]

Ik betaal streamingdiensten veelal met Paypal (die dat weer afschrijft van m'n bankrekening of CC) als dat via Apple loopt, maar iDeal kan toch gewoon als betaalmethode worden toegevoegd?
Ik heb een AppleOne abbo lopen, maar ik kan dan wel via Ideal mijn saldo aanvullen, maar ik kan niet automatisch incasso laten doen voor die AppleOne abbo.
dus moet ik elke maand mijn saldo apart aanvullen, en is een beetje waardeloos.

Natuurlijk kan je wel via de desbetreffende (HBO) app een account aan maken en je abbo afsluiten.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:27
Ik heb bijna alle apps op mijn tv behalve de HBO MAX app, die staat er niet tussen :)

Hoe ga ik dit fixen als ik een abbo wil.

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-03 13:34
RoaDHouse schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:29:
Ik heb bijna alle apps op mijn tv behalve de HBO MAX app, die staat er niet tussen :)

Online aanmelden en die app komt morgen ongetwijfeld wel beschikbaar bij de diverse merken.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• ArthurMorgan
  • Niet online
RoaDHouse schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:29:

Komt beschikbaar zodra je je kunt abonneren/kijken. Zo werkt het bijna altijd. (Viaplay vorige week exact hetzelfde bijvoorbeeld. Op 1 maart kwam die beschikbaar op de Smart-TV's en google playstore bijvoorbeeld.)

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:27
Dark_Angelus schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:31:
[...]

Online aanmelden en die app komt morgen ongetwijfeld wel beschikbaar bij de diverse merken.
txs,,, ik wacht in spanning af :) ik heb wel de nextbox van ziggo maar die wil ik liever niet gruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-03 13:34
RoaDHouse schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:42:
[...]

txs,,, ik wacht in spanning af :) ik heb wel de nextbox van ziggo maar die wil ik liever niet gruiken.
Sowieso rollen ze pas morgen in de loop van de dag de boel uit, dus je kan gewoon lekker gaan slapen :+

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:31
RoaDHouse schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:42:
[...]

Denk niet dat de HBO MAX App op de Next box bij Ziggo beschikbaar komt, is toch een directe concurrent op hun eigen Sreis en Movies (XL) pakket.....

Ook is bijvoorbeeld Disneyplus niet bij Ziggo op hun set top boxen gekomen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
absrnd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:14:
[...]

Ik heb een AppleOne abbo lopen, maar ik kan dan wel via Ideal mijn saldo aanvullen, maar ik kan niet automatisch incasso laten doen voor die AppleOne abbo.
dus moet ik elke maand mijn saldo apart aanvullen, en is een beetje waardeloos.

Natuurlijk kan je wel via de desbetreffende (HBO) app een account aan maken en je abbo afsluiten.
Neem je toch gewoon een creditcard i.p.v. dat onhandige gerommel?
Die zijn vaak in je bank pakket gratis tegenwoordig en als je maandelijks automatisch betaald heb je ook geen rente etc.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-03 13:00
Vortigen schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:13:
Ik heb sinds een paar maanden HBO Max in the US maar dat komt neer op zo'n 14 Euro p/m. Weliswaar deel ik dat met iemand dus eigenlijk 7 Euro p/m maar deze lancering in Nederland met 4 Euro p/m laat ik niet aan me voorbij gaan :)
Mag ik weten met wat voor systeem/soort credit card je de Amerikaanse versie betaald? Kan handig zijn voor andere Amerikaanse diensten.

K.W.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:49
KoensSocialL schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:59:
[...]

Mag ik weten met wat voor systeem/soort credit card je de Amerikaanse versie betaald? Kan handig zijn voor andere Amerikaanse diensten.
*knip*
Dit valt onder trucs om geografische restricties te omzeilen en dat is niet toegestaan.

Maar vaak is er ook een simpelere manier met giftcards. Paramount Plus bv. Dan koop je een giftcard voor Paramount en wissel je die simpelweg in op de site. Helaas heeft HBO Max geen giftcards dus vandaar deze workaround ;)

[Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 08-03-2022 10:02]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, aangemeld en het werkt :)

Toch een stuk vroeger dan ik dacht.

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:13
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 06:12:
Zo, aangemeld en het werkt :)

Toch een stuk vroeger dan ik dacht.
En op welke manier heb je dat gedaan? Ik zie nog steeds zelfde pagina.

XBL gamertag StayingPow3r

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:36
Mr. Freeze schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 06:25:
[...]

Ja … vertel !

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 06:25:
[...]

gewoon www.hbomax.com en dan inloggen en dan aanmelden.

Overigens het duurt wel echt een aantal seconden voor content gaat afspelen. Je ziet hem echt de content inladen. Ook heeft niet alles Nederlandse ondertiteling. Real time with Bill Maher bijvoorbeeld (wel Engelstalige). Game of Thrones en veel andere dingen wel uiteraard

/edit: New Looney Tunes geen ondertiteling. Jammer had ik juist zin in. (Voor de goede orde ik ben doof. Voor daar weer discussie over komt.)

[Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-03-2022 07:03]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:14
Tip. Doe dit niet slaperig op je iPhone want dan betaal je gewoon 8 euro per maand.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-03 23:05
Best wel jammer dat ze geen jaar-abonnement aanbieden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Escovan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-03 14:25
Wouw! Je kan gewoon betalen met je GooglePlay tegoed, je weet wel, dat wat je gratis krijgt via GoogleRewards....

_/-\o_ O+

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:46
matthijst schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 06:49:
Tip. Doe dit niet slaperig op je iPhone want dan betaal je gewoon 8 euro per maand.
Dankjewel. Ik schrok al van de prijzen.

• VirinR
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 06:28:
[...]

gewoon www.hbomax.com en dan inloggen en dan aanmelden.

Overigens het duurt wel echt een aantal seconden voor content gaat afspelen. Je ziet hem echt de content inladen. Ook heeft niet alles Nederlandse ondertiteling. Real time with Bill Maher bijvoorbeeld (wel Engelstalige). Game of Thrones en veel andere dingen wel uiteraard

/edit: New Looney Tunes geen ondertiteling. Jammer had ik juist zin in. (Voor de goede orde ik ben doof. Voor daar weer discussie over komt.)
Hier ook gelukt! Via de App Store kon ik de app niet vinden maar via de website werd ik automatisch doorverwezen naar de App Store om de app te downloaden (pas als ik op inloggen drukte). Nu heb ik de app op mijn telefoon, iPad en TV en het abonnement is afgesloten via de website. :D

Nu maar even kijken wat er allemaal beschikbaar is :9

[Voor 3% gewijzigd door VirinR op 08-03-2022 07:07]

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:45
Is de 4k content al bekend?

Dat is het enige dat me nog wat tegenhoudt. Ik wil best de dienst erbij. En prima voor deze prijs.
Maar dan moet de kwaliteit wel minimaal hetzelfde zijn als bij simpele piraterij. Als het meeste 1080 is valt dat zwaar tegen en is dat eigenlijk niet meer van deze tijd.

Is bijvoorbeeld Harry Potter 4k?

• MilesD.
Lennnn schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:14:
Is de 4k content al bekend?

Dat is het enige dat me nog wat tegenhoudt. Ik wil best de dienst erbij. En prima voor deze prijs.
Maar dan moet de kwaliteit wel minimaal hetzelfde zijn als bij simpele piraterij. Als het meeste 1080 is valt dat zwaar tegen en is dat eigenlijk niet meer van deze tijd.

Is bijvoorbeeld Harry Potter 4k?
Toen was er nog geen 4K .. gewoon HD dus ! :+

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:08

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb Prime video opgezegd want daar keken wij toch al niet naar en ook aangemeld voor HBO Max. Ben er wel blij mee. :)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:56

Yonix

RJ Gaming 🎮

Begint al goed ... Ik heb de app kunnen downloaden (Samsung S20, Android 12), maar ik kan geen account aanmaken.

[Voor 63% gewijzigd door Yonix op 08-03-2022 07:24]

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED

• MilesD.
Yonix schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:24:
Begint al goed ... Ik heb de app kunnen downloaden (Samsung S20, Android 12), maar ik kan geen account aanmaken.

[Afbeelding]
Wellicht VPN even uitzetten …

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Heb me aangemeld via de browser (betaal toch met iDeal), maar in de browser (maakt niet uit welke, FF en Edge geprobeerd), blijft een stuk van het beeld aan de rechterkant ongebruikt (leeg, blanco), lijkt net een 4x3 venster :? .

Ik ga toch met de Apple Tv kijken (heb hier nog niet naar gekeken, moet nog werken vanochtend :| ), maar vind het wat typisch hoe het er in de browser uitziet.

Heb wel al wat titels in m'n watchlist gezet :9 , ik kan nu helaas niet uitgebreid kijken en zoeken, maar vooralsnog ziet de content database er uit om te smullen :) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Escovan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-03 14:25
MilesD. schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:19:
[...]

Inderdaad, ik vind het altijd heel bijzonder dat mensen het verschil 'ruiken' tussen FullHD en 4K op titels die überhaupt nooit in 4K zijn geproduceerd. Toen deze opa de introductie van breedbeeld meemaakte, veranderde er tenminste wezenlijk iets: 4:3 formaat werd 16:9 formaat, en bij de introductie van HD zie je ook echt het verschil tussen pre-HD en FullHD. Maar dat gepronk met 4K dat gaat imo nergens meer over. Is hetzelfde als filmpjes op YouTube die beloven in 4K te streamen -- via YouTube ja. ... Wordt het dus automatisch neerwaarts geschaald naar het apparaat waar je op zit.
Persoonlijk wil ik gewoon een filmpje kijken, en het mag er wel beter uit zien dan 20 jaar geleden inderdaad - dus het formaat mag schalen naar de randen van al mijn schermpjes. Verder heb ik geen hoge eisen voor 3,99 per maand. O-)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:56

Yonix

RJ Gaming 🎮

MilesD. schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:26:
[...]

Wellicht VPN even uitzetten …
Op 5G krijg ik dezelfde melding.

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

En vergeet trouwens ook niet dat niet alles erop zal komen te staan vandaag, hier heeft HBO al over geïnformeerd.
In de aankomende dagen en weken zal de database, als het goed is, flink toe gaan nemen.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:45
MilesD. schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:19:
[...]

Serieus? Ik ben best onwetend op dit gebied. Ik had echter wel verwacht dat films van 10 jaar oud op 4k waren. Zo zijn ze althans ook te downloaden.

Het voelt zonde als het aanbod dan niet aansluit bij wat mijn tv aan kan. Maar dat is dus niet zo?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:01
Lennnn schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:38:
[...]

Serieus? Ik ben best onwetend op dit gebied. Ik had echter wel verwacht dat films van 10 jaar oud op 4k waren. Zo zijn ze althans ook te downloaden.

Het voelt zonde als het aanbod dan niet aansluit bij wat mijn tv aan kan. Maar dat is dus niet zo?
Mijn betaalde Harry Potter heeft ook gewoon 4k dolby vision versie

Of je het verschil ziet I dunno, maar vindt wel dat ze de maximale versie zouden moeten aanbieden

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:14

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Escovan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:30:
[...]

Inderdaad, ik vind het altijd heel bijzonder dat mensen het verschil 'ruiken' tussen FullHD en 4K op titels die überhaupt nooit in 4K zijn geproduceerd. Toen deze opa de introductie van breedbeeld meemaakte, veranderde er tenminste wezenlijk iets: 4:3 formaat werd 16:9 formaat, en bij de introductie van HD zie je ook echt het verschil tussen pre-HD en FullHD. Maar dat gepronk met 4K dat gaat imo nergens meer over. Is hetzelfde als filmpjes op YouTube die beloven in 4K te streamen -- via YouTube ja. ... Wordt het dus automatisch neerwaarts geschaald naar het apparaat waar je op zit.
Persoonlijk wil ik gewoon een filmpje kijken, en het mag er wel beter uit zien dan 20 jaar geleden inderdaad - dus het formaat mag schalen naar de randen van al mijn schermpjes. Verder heb ik geen hoge eisen voor 3,99 per maand. O-)
Afhankelijk van de bron, kan 4K op oudere titels wel verschil maken.

Alles dat op film is opgenomen (dus niet op video) heeft in theorie de maximale resolutie van de gebruikte film. Door die te scannen en op te poetsen, kan daar een heel aardige 4K-master uit voortkomen.

Op dit moment draait bijvoorbeeld The Godfather opnieuw in de bioscoop; een film uit 1972, maar geremasterd van de oorspronkelijke film, opgepoetst en nu zelfs in Dolby Vision.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl

Acties:
  • +3Henk 'm!

• sushieffer
  • Laatst online: 10:20
Als het niet lukt via de website om je aan te melden, ga dan direct naar https://hbomax.com/subscribe, dan kan je je wel abonneren.

Think Different

Acties:
  • +1Henk 'm!

• slootbeest
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:42
Veel series missen de Nederlandse ondertitels hopelijk gaan ze dat oplossen

• erwn
  • Niet online
Beetje offtopic misschien, maar maakt het nog uit of je betaalt via Ideal of PayPal? Zou dat laatste stabieler kunnen zijn om evt. verlies van korting te voorkomen? Voor jezelf maakt het weinig uit toch?

Heb wel eens eerder meegemaakt dat ik wel via Ideal kon betalen, maar dat ze daarna niet maandelijks konden incasseren. Dat betaal ik dus maar via PayPal.

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
sushieffer schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:48:
Als het niet lukt via de website om je aan te melden, ga dan direct naar https://hbomax.com/subscribe, dan kan je je wel abonneren.
Hm, doet het niet bij mij. "Oops something went wrong, try again later" bij het betaalgedeelte

Acties:
  • +2Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:31
dglavimans schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:45:
[...]

Mijn betaalde Harry Potter heeft ook gewoon 4k dolby vision versie

Of je het verschil ziet I dunno, maar vindt wel dat ze de maximale versie zouden moeten aanbieden
4k dobby vision :)

Meeste films op 35mm zijn origineel 4-6k. Met anamorphic iets hoger
Echter zijn de meeste special effects op 2k, 2048x1024
De meeste projectors in de bios, 20 jaar geleden, waren ook slechts 2k (en klagen we over dat je pixels op een 4k 70” tv ziet)

Imax is trouwens 18k native

• MilesD.
erwn schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:54:
Beetje offtopic misschien, maar maakt het nog uit of je betaalt via Ideal of PayPal? Zou dat laatste stabieler kunnen zijn om evt. verlies van korting te voorkomen? Voor jezelf maakt het weinig uit toch?

Heb wel eens eerder meegemaakt dat ik wel via Ideal kon betalen, maar dat ze daarna niet maandelijks konden incasseren. Dat betaal ik dus maar via PayPal.
Dat is geen probleem bij HBO na ideal betaling, alles wordt bevestigd ..!

• badnews.nl
erwn schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:54:

Ik heb ideal genomen (idem voor netflix, en dat werkt ook).
Maar je kan je betaalmethode naderhand aanpassen. Ik had geen creditcard bij de hand, dus voor ideal gekozen. Staat dat je een sepa approval geeft, en dat ze maandelijks daarna afschrijven. Staat los van ideals eerste betaling

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:51
(Nog) geen HBO max app op mijn Samsung tv beschikbaar. Op de Shield wel. Werkt feilloos.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:23

avotar

P0werd by Black Coffee

Hoe werkt het downloaden? Vergelijkbaar met Netflix?

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:00

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Mooi, de app staat al in de Play Store en ook gelijk beschikbaar voor op m'n Chromecast. Straks eens rustig bekijken wat er allemaal op staat. Zo te zien is HBO een stuk interessanter qua content dan Amazon Prime.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:01
> Zo te zien is HBO een stuk interessanter qua content dan Amazon Prime.

Dat is iets persoonlijks natuurlijk hé

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:57
Wel kunnen aanmelden en de app wordt als het goed straks geïnstalleerd op m'n Chromecast. Op mijn Pixel5 is de app niet beschikbaar 8)7

To dare is to do

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
iOS werkt ook! App Store link: https://apps.apple.com/nl...m-films-en-tv/id971265422

Als je hier een account maakt dan kan je ook betalen met App Store-tegoed.

• Kapstok09
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:02
Ook meteen een abonnement aangemaakt, werkt allemaal top. Ben alleen benieuwd of de app ook op de Firestick 4k beschikbaar komt, mijn LG uit 2015 heeft de app niet in de app store staan helaas.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:19
Odeklontje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:23:
iOS werkt ook! App Store link: https://apps.apple.com/nl...m-films-en-tv/id971265422

[Afbeelding]
Maar kan je niet van de 50% korting genieten… dus tenzij je heel goedkoop App Store tegoed hebt, kan je beter via de website aanmelden.

• badnews.nl
Odeklontje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:23:

Via de app op ios zag ik de 50% korting niet

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Odeklontje
  • Niet online
ChrisM schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:27:
[...]

Maar kan je niet van de 50% korting genieten… dus tenzij je heel goedkoop App Store tegoed hebt, kan je beter via de website aanmelden.
Whoops, je hebt gelijk. De prijzen zijn (nog) niet bijgewerkt in de App Store.

• sushieffer
  • Laatst online: 10:20
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:56:
[...]

Hm, doet het niet bij mij. "Oops something went wrong, try again later" bij het betaalgedeelte
Misschien even je cookies verwijderen of via een andere browser proberen.

Think Different

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-03 13:38
Ik heb mijn prime opgezegd! En ga nu voor hbo max 1 euro meer per maand!

Ben benieuwd hoe lang deze prijs actief blijft. Als je ziet dat ze in amerika 15$ per maand voor betalen...

• Odeklontje
  • Niet online
Joostje123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:36:
[...] Ben benieuwd hoe lang deze prijs actief blijft. Als je ziet dat ze in amerika 15$ per maand voor betalen...
Volgens mij hebben ze dat dus precies gedaan in de App Store, zie daar ook Amerikaans prijzen omgerekend naar Euro's. De prijs tiers staan nog niet helemaal goed. :)

• Donstil
  • Niet online
Nou ook lid geworden. iOS en tvOS app zien er prima uit wat mij betreft.

Starten van content gaat wat langzamer dan de andere diensten maar niet storend voor zover ik kan bepalen, scrubben gaat verder wel instant.

Nu wachten op de nieuwe content, want alles wat ik zou willen zien heb ik al “op een andere manier” gekeken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:30
Eindelijk zo te zien eens een streamings dienst met recente popcorn film

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-03 17:22

Chrisjuh_15

Facta non verba

Nu maar hopen dat de app voor m'n LG C9 snel beschikbaar is..

• Kapstok09
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:02
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:52:
Op mijn CX heb ik 'm al kunnen downloaden. Op mijn oudere LG van 2015 nog niet helaas..

• ArthurMorgan
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:52:
Bij mij staat die er al sinds vanmorgen 6 uur op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-03 12:11

DaveFlash

Here's to the crazy ones

voor levenslange korting* en als je de signup page nog niet ziet: >>> https://hbomax.com/subscribe

werkt. ik ben sinds half acht geabonneerd!

(*ook voor iOS gebruikers, signup via web voor de korting.)

[Voor 34% gewijzigd door DaveFlash op 08-03-2022 09:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Orangelights23 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:11:
Lastige vraag waar ik van weet dat het niet goed te beantwoorden is.

Ik woon en werk in Denemarken, maar zit nu een maand of 4 in Nederland voor mijn werk. In Denemarken is HBO Max al beschikbaar. Maar wat gebeurt er wanneer ik een abonnement afsluit via HBO Max in Nederland en daarna weer terugkeer naar Denemarken?

Ik heb zelf geen andere streamingsdiensten, anders kon ik daar een beeld bij krijgen toen ik naar het buitenland ben verhuisd een jaar geleden. Iemand een idee?
ze hebben een topic live daarvoor: https://help.hbomax.com/nl/Answer/Detail/000001307

Acties:
  • +2Henk 'm!

• polthemol
  • Laatst online: 16:08

polthemol

Moderator General Chat
via de browser vanmorgen al het account kunnen aanmaken en een stream kunnen starten :)

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

• erwn
  • Niet online
Kapstok09 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:54:
[...]

Op mijn CX heb ik 'm al kunnen downloaden. Op mijn oudere LG van 2015 nog niet helaas..
Hier ook op een LCD uit 2020.

• Frank
  • Niet online
Geen refresh-rate switching op de Apple TV app is wel balen :(

• Daan_
  • Laatst online: 15:16

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Abo afsluiten ging niet zo soepel in begin. Betalen via Paypal ging goed, maar kreeg aan einde foutmelding (iMac en MBP). Dan maar via bank de betaling gedaan.

Mijn plekje op het web -_- MTB rondje Reichswald & Fotografie blog

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deltos
  • Niet online
LG C9 en hij doet het.
Je kunt de ondertiteling helemaal aanpassen via de tv app.

• tweakery
  • Laatst online: 11:24
Ik heb mijn abonnement gestart via ideal (welke ook is afgeschreven), maar vervolgens is dit niet bekend bij HBO max en vragen ze me doodleuk nog een keer een betaalmethode te kiezen en geld over te maken.

Iemand die hier al een oplossing voor heeft weten te vinden? Anders om 10.00 uur even contact opnemen met de klantenservice.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ook een abonnement genomen, ik zie best wel een redelijk aantal 4k films. Valt me niet tegen!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 12:03
Jammer genoeg nog (bijna) nergens audiodescriptie. Het enige waarbij ik dat gevonden heb, is de Hogwarts-reunie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik moet wel zeggen dat ik hoop dat ze nog wat aan de interface gaan doen. Er staat nu erg weinig tegelijk op beeld, en heel erg intuïtief is het ook niet altijd. Om dingen uit verder kijken te mikken moet je eerst naar de lijn 'mijn lijst' dan naar het einde met 'meer kijken' en daar kun je dan dingen aanpassen. Dat zijn wel veel extra stappen.

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

iemand enig idee of het frame-rate issue al is opgelost bij series?

https://twitter.com/DaveFlash/status/1501113521765064704 ?

• JayDoubleU
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-02 18:14
@tweakery Hier zelfde probleem. Eerst Paypal dat werkte niet. Hierna iDeal betaling, maar geen abo aan m’n account. Heb je toevallig ook al ooit eerder een account aangemaakt?

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• RxRxR
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21-03 21:57
VirinR schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:45:
[...]

Op Twitter heeft HBO Max al bevestigd dat je van plan kan switchen en dat je dan je korting behoud. Er werd specifiek gevraagd om 'na acht weken' van plan te veranderen dus dit zou ook daarna geen probleeem moeten zijn.
Hmm, op de website van hbomax.com staat nu iets anders. Daar staat nu dat ook bij wijzigen van abonnement je korting vervalt:
Als u een in aanmerking komende klant bent en gebruik maakt van deze promotieaanbieding, ontvangt u vijftig procent (50%) korting op de op dat moment geldende maandelijkse abonnementsprijs voor het basis- of standaardplan, zolang u uw maandelijkse abonnement met een geldige betaalmethode behoudt. INDIEN U OP ENIG MOMENT UW ABONNEMENT ANNULEERT, UW ABONNEMENT WIJZIGT, INDIEN U NIET LANGER EEN GELDIGE BETALINGSMETHODE HEEFT, OF INDIEN U NIET LANGER VOLDOET AAN DE VOORWAARDEN VAN HBO MAX, VERVALT HET VOORDEEL VAN DEZE PROMOTIEAANBIEDING.

• Redondo1982
  • Laatst online: 13:48
Hier ook lid geworden, maar om heel eerlijk te zijn...alleen voorlopig om lid te zijn haha. :+ Dit topic maar even doorspitten, want die is aardig gegroeid. Vanavond maar even iets kijken.

I don't have dreams, I have goals!!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
RxRxR schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:44:
[...]

Hmm, op de website van hbomax.com staat nu iets anders. Daar staat nu dat ook bij wijzigen van abonnement je korting vervalt:

[...]
Dus ook wanneer je je creditcard moet vervangen. hahaha Betalen met Itunes tegoed it is!

[Voor 4% gewijzigd door Mezkeijou op 08-03-2022 09:52]

• DutchOwnage
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:34:
Ik moet wel zeggen dat ik hoop dat ze nog wat aan de interface gaan doen. Er staat nu erg weinig tegelijk op beeld, en heel erg intuïtief is het ook niet altijd. Om dingen uit verder kijken te mikken moet je eerst naar de lijn 'mijn lijst' dan naar het einde met 'meer kijken' en daar kun je dan dingen aanpassen. Dat zijn wel veel extra stappen.
Thx. Zat er ook al mee te stoeien. Dat heb je als je je als een kind in een snoepwinkel waant en lekker op dingen loop te klikken :o

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 14:02
Mezkeijou schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:51:
[...]

Dus ook wanneer je je creditcard moet vervangen. hahaha Betalen met Itunes tegoed it is!
Of PayPal of Ideal zolang je rekening nummer niet wijzigt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
RxRxR schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:44:
[...]

[...]
Dat zou niet best zijn als ze tzt met een premium abbo willen komen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:58

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mezkeijou schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:51:
[...]

Dat zal toch niet? Dat zou een hele nare streek zijn :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• tweakery
  • Laatst online: 11:24
JayDoubleU schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:37:
@tweakery Hier zelfde probleem. Eerst Paypal dat werkte niet. Hierna iDeal betaling, maar geen abo aan m’n account. Heb je toevallig ook al ooit eerder een account aangemaakt?
Nee, niet eerder een account aangemaakt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 14:02
Ja hoor, ik heb me ook over laten halen voor die 50% lifetime korting. Kon het voor die prijs niet laten liggen. De meeste content al wel gezien, dus ik hoop dat er ook veel nieuwe content bij gaat komen.

Al ben ik wel blij dat ik nu bijv. de volledige 11 seizoenen van Curb Your Enthusiasm zie staan. Heerlijke serie.
Pagina: 1 2 3 ... 32 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee