Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Weet dat ik het al 3x gezegd heb maar mag het nog 1 keer?

Wat is The Wire vet zeg. Zit nu bij aflevering 10 in seizoen 2 maar man man man, dit is zo vet. Staat zeker in mijn top 3 beste series die ik ooit gezien heb.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Ik heb vooral een paar kinderziektes met de app op mijn Samsung TV (moet opnieuw geladen worden na switchen apps, of als tv opgestart is, scherm blijft zwart na een aflevering serie je moet blijkbaar ff klikken).

Irritant, maar bij andere apps heb ik dit niet dus dit zal wel gepatched worden, de iPad app werkt daarentegen prima :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

GovertNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 07:35:
[...]

The Wire! Een van de weinige series die ik 3 keer heb gezien. Staat ook zeker in mijn Top 3 van gekeken series.

En mocht je nog een hele toffe serie willen zien over de politie, corrupte dat dan wel. The Shield! Alleen niet bij HBO te zien. Op dit moment volgens mij legaal in NL nergens te bekijken.

Maar zet deze aub op je lijstje! Zal niet teleurstellen!
Goede smaak, The wire staat bij mij op nr 1 en The Shield staat ook zeker in mijn top 20.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Hansieo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:45:
@J3roen @zion @NaN

Dank voor jullie input, ik ga eens uitpuzzelen wat de (on)mogelijkheden zijn van mijn TX65GZT1506.

Ik hoop wel dat het kan zonder teveel poespas.. -O-
Helaas is het geen Android TV zag ik. Ik zou persoonlijk een Chromecast met Google TV aanschaffen en aansluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Snake_Eye schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:06:
Jammer het meeste wat ik wil bekijken is zonder NL ondertitels.
Dat heb ik ook gemerkt, zo'n 80% van wat ik wil kijken heeft geen Nederlandse subs.
En gisteren op me lg c8 was die ook de weg kwijt.
Me te kijken lijst was opeens leeg en als je wat wilde opstarten dan was het niet beschikbaar zei die.
Even afsluiten en opstarten en de app deed het weer en was alles weer terug.
Ik hoop alleen dat de ondertiteling er wel komt binnen een paar maanden, anders stop ik HBO ook.
Nu moet je eerst wat opstarten om erachter te komen dat het er niet bijzit.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Steefmeister schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:05:
Ook wilde ik me in de DC films storten, maar zie ik dat films als Aquaman, Wonder Woman 1984, Shazam! sowieso al missen.
Ze missen omdat ze qua streamingrechten nog bij andere partijen zitten. Zo staat WW84 op Prime Video en Shazam op Netflix. Als dat verloopt staat ze floep op HBOMax.

Ik wil knip, niet nodigde Batman Animated Serie op HBOMax hebben zoals in de VS.... geen idee waar die rechten zitten...... Zowieso had ik veel meer animated DC verwacht.

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2022 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-04 17:14
breagor schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:34:
[...]

2 afleveringen gekeken, viel me tegen.....ook stom dat er zelfs op nieuwe content blijkbaar geen NL ondertitels zitten.
Ik vind dat sowieso best veel content geen NL ondertitels heeft....toch bijzonder vreemd voor een streamingsdienst die in NL wil opereren....ik red me er wel mee (maar liever NL ondertitels), maar voor mijn ouders bijv. is dit echt een nogo.

Tot op heden valt HBO Max mij wat tegen...maar voor 4 euro gaan we hem wel aanhouden....
Dat bedoel ik ook maar te zeggen. Slaat nergens op dat er geen NL ondertitels toegevoegd is op vele content.
Mijn ouders kunnen hier niets mee. Gemiste kans dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Dat gebrek aan NL subs is idioot, lanceer dan niet in Nederland.
Verder ben ik best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

J3roen schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:58:
[...]

Helaas is het geen Android TV zag ik. Ik zou persoonlijk een Chromecast met Google TV aanschaffen en aansluiten.
Die is geschikt voor 4k inderdaad.
Wel een nemen met 4k als je een 4k tv hebt (mijn chromecast heeft alleen HD en geen UHD).

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmans
  • Laatst online: 23-04 21:10
Heb sinds dag 1 HBO Max en ben best tevreden tot nu toe. Aantal goede series en films, vooral series. Als ik een film wil kijken zal ik echter niet zo snel op HBO Max zoeken, want ik vind de kwaliteit toch wel ondermaats:
  • Veel films zijn bijgesneden naar 16:9 en worden dus niet in originele aspect ratio getoond. Ziet er echt verschrikkelijk uit.
  • Maar heel weinig films worden in 4K aangeboden. Tot een aantal weken geleden waren bijvoorbeeld de Harry Potter films op Amazon Prime gewoon beschikbaar in 4K (en met Nederlandse dub).
Ik verwacht ook dat het nog maanden gaat duren voor we het originele bronmateriaal krijgen van sommige series, die met de originele framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
mmans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:38:
Heb sinds dag 1 HBO Max en ben best tevreden tot nu toe. Aantal goede series en films, vooral series. Als ik een film wil kijken zal ik echter niet zo snel op HBO Max zoeken, want ik vind de kwaliteit toch wel ondermaats:
  • Veel films zijn bijgesneden naar 16:9 en worden dus niet in originele aspect ratio getoond. Ziet er echt verschrikkelijk uit.
  • Maar heel weinig films worden in 4K aangeboden. Tot een aantal weken geleden waren bijvoorbeeld de Harry Potter films op Amazon Prime gewoon beschikbaar in 4K (en met Nederlandse dub).
Ik verwacht ook dat het nog maanden gaat duren voor we het originele bronmateriaal krijgen van sommige series, die met de originele framerate.
Idd dat. Lanceer dan niet. Dit is toch schandalig.
Dit is niet 2022 waardig. Lijkt wel Viaplay.
En ook nergens in de voorwaarden staat dat ze maar een halve dienst leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb trouwens nog een aanafbeveling voor de slechtste serie ooit op hbo max:

The Watch.

Als je het boek Guards! Guards! van Terry Pratchett of andere uit de Discworld serie niet hebt gelezen snap je er waarschijnlijk weinig van.
Als je het boek/serie WEL hebt gelezen snap je niet hoe ze er zo'n *******serie van gemaakt hebben kunnen hebben :F

Voor Discworld/Terry Pratchett fans heb ik maar 1 aanbeveling: doe jezelf dit niet aan :+

Doe jezelf een lol en houd het bij de top (mini)series The Color of Magic, Hogfather, Going Postal, Troll Bridge en natuurlijk Good Omens (op Prime)!

[ Voor 26% gewijzigd door dragon2 op 20-03-2022 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-04 17:14
chucky666 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:15:
[...]

Dat heb ik ook gemerkt, zo'n 80% van wat ik wil kijken heeft geen Nederlandse subs.
En gisteren op me lg c8 was die ook de weg kwijt.
Me te kijken lijst was opeens leeg en als je wat wilde opstarten dan was het niet beschikbaar zei die.
Even afsluiten en opstarten en de app deed het weer en was alles weer terug.
Ik hoop alleen dat de ondertiteling er wel komt binnen een paar maanden, anders stop ik HBO ook.
Nu moet je eerst wat opstarten om erachter te komen dat het er niet bijzit.
We hebben er het ook al over om het te gaan opzeggen als er niet snel NL ondertitels komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ondertussen weten we het inmiddels wel van de ondertiteling toch?

Accepteer het of meld het bij HBO lijkt mij? Hier het steeds herhalen voegt mijns inziens weinig toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:03
EN vergeet niet dat het in de opstartfase zit en je "levenslang" maar de helft betaalt. Wacht het gewoon even af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

mmans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:38:
[list]
Bijsnijden heeft niks te maken met aspect ratio? Ik hou zelf wel van 16:9 omdat het beeld dan groter is omdat er geen zwarte balken in beeld zijn, mits de aspect ratio hetzelfde blijft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:39
J3roen schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:58:
[...]

Ik had tot 1/2 jaar geleden een Amazon Fire Cube 4K, en beviel prima...
totdat deze kapot ging en amazon geen nwe kon leveren en ik mijn geld terug kreeg.

Is jouw oplossing net zo iets?? beter? of wat minder?

tia

10kWp + EV + 2x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Hansieo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:16:
[...]

Is jouw oplossing net zo iets?? beter? of wat minder?
Het is net zoiets. Ik kan niet zeggen of het beter of slechter is; geen ervaring met die van Amazkn. Wel vermoed ik dat die van Google de betere keuze is Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:50
Salvatron schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:52:
[...]
Bijsnijden heeft niks te maken met aspect ratio? Ik hou zelf wel van 16:9 omdat het beeld dan groter is omdat er geen zwarte balken in beeld zijn, mits de aspect ratio hetzelfde blijft natuurlijk.
Tenzij je zowel in de hoogte en breedte in verhouding gaat bijsnijden verandert de aspectratio uiteraard wel. En dat doen ze nu dus ook. Ze maken er 16:9 zonder zwarte randen van (door bijsnijden dus) en dat is niet wat doorgaans de aspectratio van films is.

En voor ieder die de zwarte randen niet wil: de tv is 99 van de 100 keer prima in staat om te zoomen zodta je precies hetzelfde effect krijgt wat ze nu je dus forceren.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 20-03-2022 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33
Salvatron schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:52:
[...]

Natuurlijk heeft bijsnijden wel te maken met aspect ratio. Jij denkt misschien aan upscalen of downscalen?

Als een film origineel 21:9 is, en je snijdt de zijkanten eraf om er 16:9 van te maken, dan heb je de aspect ratio veranderd. En je mist dus een deel van het originele beeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 20-03-2022 17:45 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Caelorum schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:41:
[...]

Tenzij je zowel in de hoogte en breedte in verhouding gaat bijsnijden verandert de aspectratio uiteraard wel. En dat doen ze nu dus ook. Ze maken er 16:9 zonder zwarte randen van (door bijsnijden dus) en dat is niet wat doorgaans de aspectratio van films is.
16:9 is wat mij betreft prima zolang al het relevante maar in beeld is, echter moet wel het beeld natuurlijk niet vervormd worden.
En voor ieder die de zwarte randen niet wil: de tv is 99 van de 100 keer prima in staat om te zoomen zodta je precies hetzelfde effect krijgt wat ze nu je dus forceren.
Dat werkt niet, ondertiteling valt weg als je inzoomt. Bovendien is de zoom meestal ietsjes teveel.
Hahn schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:43:
[...]

Natuurlijk heeft bijsnijden wel te maken met aspect ratio. Jij denkt misschien aan upscalen of downscalen?

Als een film origineel 21:9 is, en je snijdt de zijkanten eraf om er 16:9 van te maken, dan heb je de aspect ratio veranderd. En je mist dus een deel van het originele beeld.
ik dacht dat het beeld zou vervormen, maar als de zijkanten eraf gehakt worden vervormd het beeld niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Salvatron op 20-03-2022 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33
Salvatron schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:16:
[...]

ik dacht dat het beeld zou vervormen, maar als de zijkanten eraf gehakt worden vervormd het beeld niet.
Dat kán wel, maar als je van 21:9 naar 16:9 wilt gaan door te vervormen, dan mis je weliswaar geen delen van het scherm, maar dan is wel alles uitgerekt. Dus dat wil je al helemaal niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 20-03-2022 18:22 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
sverzijl schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:16:
[...]

Nee, zelfs niet via US VPN.
Geen 4K GOT vind ik wel jammer. Zou dit zijn om de blu ray-box verkoop te stimuleren?
Er was ook iets met een frame rate jitter die nog niet verholpen is. Nu ik daarover gelezen heb lijkt het alsof ik telkens een frame skip zie, onzinnige verbeelding natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door JJ Le Funk op 20-03-2022 21:16 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat de NL subtitles betreft, ik keek net Insecure, en bij de download heb ik NL subtitles die niet neurotisch heen en weer springen. Bij de stream van dezelfde episode UK subtitles die me helemaal gek maken met verspringen......doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 12:34
J3roen schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:20:
Ondertussen weten we het inmiddels wel van de ondertiteling toch?

Accepteer het of meld het bij HBO lijkt mij? Hier het steeds herhalen voegt mijns inziens weinig toe.
Waarom niet, het is een behoorlijke blunder wat nog steeds niet is opgelost.
Het benoemen van dit probleem bij een beoordeling van HBO Max lijkt me aardig ontopic en relevant.
Hoezo nu nog niet opgelost, we zijn dagen verder.. of moeten ze ze allemaal opnieuw over typen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Help, ik ben al gewend aan de engelse ondertitels en m'n engelse spelling wordt er perongeluk niet slechter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:36
Spuit 11

[ Voor 98% gewijzigd door matthijst op 20-03-2022 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik erger me toch een beetje aan de wisselende, matige tot slechte beeldkwaliteit in de LG app. Afgelopen vrijdag begonnen aan Band Of Brothers. Eerste minuut of twee niet om aan te zien, 640x480 met dikke compressie. Daarna beter, maar niet altijd. Gisteren heb ik bij aflevering 4 na 10 minuten maar de chromecast aangezwengeld, het was doffe ellende. Gelukkig werkt het met de cc beter, maar dit lijkt me toch niet de bedoeling...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-05 12:31

burgt

Starbass

dragon2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:45:
Ik heb trouwens nog een aanafbeveling voor de slechtste serie ooit op hbo max:

The Watch.

Als je het boek Guards! Guards! van Terry Pratchett of andere uit de Discworld serie niet hebt gelezen snap je er waarschijnlijk weinig van.
Als je het boek/serie WEL hebt gelezen snap je niet hoe ze er zo'n *******serie van gemaakt hebben kunnen hebben :F

Voor Discworld/Terry Pratchett fans heb ik maar 1 aanbeveling: doe jezelf dit niet aan :+

Doe jezelf een lol en houd het bij de top (mini)series The Color of Magic, Hogfather, Going Postal, Troll Bridge en natuurlijk Good Omens (op Prime)!
Wist nog niet eens dat die verfilmd was, jammer dat ze het verkloot hebben, de boeken met the watch waren wel mijn favorieten. Trollbridge kende ik ook nog niet.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 12:45

Tripl3 D

Brother in Arms

Wij zijn van het weekend begonnen aan de miniserie Sharp Objects:

IMDB: Sharp Objects (TV Mini Series 2018)

Het is dat er nog wat voetbal, Formule 1 en een bezoekje aan het strand en de schoonouders tussendoor kwam, want man wat is dit een serie om te bingewatchen.

Heerlijk mysterieus verhaal, waarbij we in aflevering 6 (van de 8 ) nog steeds niet echt weten waar het heen gaat.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:30
King Richard vond ik wel vermakelijk, geen topper maar keek lekker weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Bra-Jo schreef op maandag 21 maart 2022 @ 07:14:
Ik erger me toch een beetje aan de wisselende, matige tot slechte beeldkwaliteit in de LG app. Afgelopen vrijdag begonnen aan Band Of Brothers. Eerste minuut of twee niet om aan te zien, 640x480 met dikke compressie. Daarna beter, maar niet altijd. Gisteren heb ik bij aflevering 4 na 10 minuten maar de chromecast aangezwengeld, het was doffe ellende. Gelukkig werkt het met de cc beter, maar dit lijkt me toch niet de bedoeling...
Wel vreemd. Ik heb de hele serie gekeken in 4 avonden op een 55B8 en had het alleen maximaal de eerste 5s en daarna steevast prima kwaliteit (nog steeds 1080p, maar wel een goede gedetailleerde weergave voor die resolutie). Ik zit verder ook nog op een VDSL lijntje.
Dus waar het nou aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Caelorum schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:33:
[...]

Wel vreemd. Ik heb de hele serie gekeken in 4 avonden op een 55B8 en had het alleen maximaal de eerste 5s en daarna steevast prima kwaliteit (nog steeds 1080p, maar wel een goede gedetailleerde weergave voor die resolutie). Ik zit verder ook nog op een VDSL lijntje.
Dus waar het nou aan ligt?
Echt geen idee. Ik heb hier 1GB glas liggen, TV bekabeld aangesloten, dus dat zal het niet zijn. Ik heb bij Netflix, Amazon en D+ ook nergens last van, echt alleen bij de HBO-app.
Zal er eens een mailtje aan wagen, wie weet komt er wat uit.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Bra-Jo schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:19:
[...]
Echt geen idee. Ik heb hier 1GB glas liggen, TV bekabeld aangesloten, dus dat zal het niet zijn. Ik heb bij Netflix, Amazon en D+ ook nergens last van, echt alleen bij de HBO-app.
Zal er eens een mailtje aan wagen, wie weet komt er wat uit.
Ik zit overigens bij KPN en heb de tv draadloos aangesloten (bedraad is namelijk langzamer en de access point ligt er toch naast). Wellicht dat het aan routering van de provider ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:27
breagor schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:34:
[...]

2 afleveringen gekeken, viel me tegen.....ook stom dat er zelfs op nieuwe content blijkbaar geen NL ondertitels zitten.
Ik vind dat sowieso best veel content geen NL ondertitels heeft....toch bijzonder vreemd voor een streamingsdienst die in NL wil opereren....ik red me er wel mee (maar liever NL ondertitels), maar voor mijn ouders bijv. is dit echt een nogo.

Tot op heden valt HBO Max mij wat tegen...maar voor 4 euro gaan we hem wel aanhouden....
Ja ik zat ook te kijken en toen zag ik dat er geen NL ondertitels waren. Mijn vrouw wil altijd NL ondertitels.
Verbaas me dan dat er in het niet legale circuit gewoon goede NL ondertitels voor deze serie zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Zou het lang duren voordat ze de 4K versie van de Game Of Thrones online gooien?
Wij zijn inmiddels alweer bij Seizoen 3 :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:16:
Zou het lang duren voordat ze de 4K versie van de Game Of Thrones online gooien?
Wij zijn inmiddels alweer bij Seizoen 3 :P
Stuur HBO een mail of contact via Twitter…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ike. schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:35:
[...]

Stuur HBO een mail of contact via Twitter…
Zal het vanavond even doen, mocht ik reactie krijgen dan post ik het hier ook wel eventjes!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Tripl3 D schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:03:
Wij zijn van het weekend begonnen aan de miniserie Sharp Objects:

IMDB: Sharp Objects (TV Mini Series 2018)

Heerlijk mysterieus verhaal, waarbij we in aflevering 6 (van de 8 ) nog steeds niet echt weten waar het heen gaat.
Ik kan je wel vertellen waar het naartoe gaat? :P

Leuke serie inderdaad!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhinosaur
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik heb sinds kort HBO Max en alleen al voor Peacemaker is de prijs het echt dubbel en dwars waard. Wat is dat een fantastische serie! Hebben jullie nog toffe aanraders om te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet dat trailers een verkeerd beeld kunnen geven door een klein aspect uit te vergroten, geeft de trailer van Peacemaker een goed beeld? Als dat het geval is ga ik het niet eens proberen, verschrikkelijk die typisch Amerikaanse 'humor'. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Laatst online: 17:33
Ben nu Show Me A Hero aan het kijken. Interessante serie met een mooie cast (redelijk veel oud gedienden van The Wire -- het is immers een David Simon show). Weet nog niet zo goed wat ik er precies van moet vinden anders dan interessant. Ben bij aflevering 5 geloof ik en het heeft er maar 6. Het voelt alsof dit langer zou moeten duren, meer achtergrond moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:49
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:26:
Ik weet dat trailers een verkeerd beeld kunnen geven door een klein aspect uit te vergroten, geeft de trailer van Peacemaker een goed beeld? Als dat het geval is ga ik het niet eens proberen, verschrikkelijk die typisch Amerikaanse 'humor'. :P
Het type Peacemaker uit de film wordt wel behoorlijk vergroot + meer gore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhinosaur
  • Niet online
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:26:
Het is vooral heel veel 80s rock en metal muziek, veel gescheld en over the top (bijna Ash vs Evil Dead-achtige) humor en gore. Ik ben dan zelf ook enorme fan van James Gunn. De intro is ook hilarisch.

https://www.youtube.com/watch?v=_mrr3UNALww

[ Voor 11% gewijzigd door Rhinosaur op 21-03-2022 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:19
Vraagje,met al die streamingsdiensten tegenwoordig hoeveel series kijken jullie te gelijk of kijk je 1 serie voor dat je naar de volgende gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rhinosaur schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:28:
[...]

Het is vooral heel veel 80s rock en metal muziek, veel gescheld en over the top (bijna Ash vs Evil Dead-achtige) humor en gore. Ik ben dan zelf ook enorme fan van James Gunn. De intro is ook hilarisch.

Ik had niet veel interesse, maar Ash is geweldig. Dus wil ik hem nu wel gaan kijken. Maar dan gewoon met deze serie beginnen of eerst wat anders? Heb dat hele DC universum nooit echt gevolgd. (alleen Arrow verse gedeeltelijk.)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
tippie62 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:32:
Vraagje,met al die streamingsdiensten tegenwoordig hoeveel series kijken jullie te gelijk of kijk je 1 serie voor dat je naar de volgende gaat
Veel, beetje waar ik dan zin in heb. Er zijn tijden dat ik een serie prioriteit geef en veel achter elkaar kijk, maar diezelfde serie kan een poosje later voor een paar maanden helemaal niet bekeken worden. Bevalt me echt goed aan streaming ipv TV zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:49
ArthurMorgan schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:32:
[...]

Ik had niet veel interesse, maar Ash is geweldig. Dus wil ik hem nu wel gaan kijken. Maar dan gewoon met deze serie beginnen of eerst wat anders? Heb dat hele DC universum nooit echt gevolgd. (alleen Arrow verse gedeeltelijk.)
je KAN eerst de relevante film kijken, Suicide Squad (2021), maar als je dat niet doet, zal de intro van de eerste aflevering je wel kunnen vertellen wat je hebt gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhinosaur
  • Niet online
[...]

IK had niet veel interesse, maar Ash is geweldig. Dus wil ik hem nu wel gaan kijken. Maar dan gewoon met deze serie beginnen of eerst wat anders? Heb dat hele DC universum nooit echt gevolgd. (alleen Arrow verse gedeeltelijk.)
Als je Ash leuk vond, zal dit ook wel leuk zijn! Dit is wel een vreemde eend in het bijt. Bij de DC Universe heb je twee soorten series; de uitgebreide waarbij elke episode over iets anders gaat met een dun rode draad verhaal over 20+ episodes (The Flash, Arrow, Legends of Tomorrow). Persoonlijk vind ik alleen Gotham goed in deze hele reeks. Deze zou ik voornamelijk overslaan, omdat het een beetje GTST-achtig is.

Daarnaast heb je dat wat meer serieuze series die 8-10 episodes per seizoen hebben, maar compleet gefocust op één verhaal. Dan heb je series als Watchmen, Titans, Swamp Thing, Stargirl en Doom Patrol. Deze series zijn kwalitatief erg goed, met leuke acteurs. Deze zijn de moeite waard. Ik zou wel eerst de Suicide Squad film van afgelopen jaar bekijken en dan met deze serie beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
Vaak meerdere tegelijk. Zoals nu. Ik kijk Succession, Raised by Wolves, af en toe Resident Alien, en dan net My name samen met de vrouw gekeken.
Soms wil je gewoon wat lichter materiaal (Resident Alien) en een andere avond kun je weer wat zwaarders (Succession) hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:38
[...]

Ik zou eerst THE Suicide Squad kijken en deze opvolgen met Peacemaker. Zelf heb ik de meeste DC films en series ook niet gezien maar daar mis je maar weinig aan. Als je nog een andere DC serie met humor zoekt dan kan je Doom Patrol proberen. Helaas staat die (nog?) niet op HBO maar deels op Amazon Prime.

Veel plezier met het niet skippen van de Peacemaker intro en deze vervolgens nog een aantal keer op Youtube kijken nadat je de laatste aflevering hebt gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rhinosaur schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:40:
[...]

Als je Ash leuk vond, zal dit ook wel leuk zijn! Dit is wel een vreemde eend in het bijt. Bij de DC Universe heb je twee soorten series; de uitgebreide waarbij elke episode over iets anders gaat met een dun rode draad verhaal over 20+ episodes (The Flash, Arrow, Legends of Tomorrow). Persoonlijk vind ik alleen Gotham goed in deze hele reeks. Deze zou ik voornamelijk overslaan, omdat het een beetje GTST-achtig is.

Daarnaast heb je dat wat meer serieuze series die 8-10 episodes per seizoen hebben, maar compleet gefocust op één verhaal. Dan heb je series als Watchmen, Titans, Swamp Thing, Stargirl en Doom Patrol. Deze series zijn kwalitatief erg goed, met leuke acteurs. Deze zijn de moeite waard. Ik zou wel eerst de Suicide Squad film van afgelopen jaar bekijken en dan met deze serie beginnen :)
Ik wist niet eens dat Watchmen en Doom Patrol van DC waren. Watchmen ben ik momenteel aan het kijken en Doom Patrol heb ik ook al een groot deel gezien. Die is een beetje naar de achtergrond gevallen eerlijk gezegd, geen idee waarom. Zal de rest die je noemde ook onthouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-05 09:17
Rhinosaur schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:20:
Ik heb sinds kort HBO Max en alleen al voor Peacemaker is de prijs het echt dubbel en dwars waard. Wat is dat een fantastische serie! Hebben jullie nog toffe aanraders om te kijken?
Wij zijn bezig met de serie succession. Misschien is dat wat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:02
ErikT738 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:49:

Veel plezier met het niet skippen van de Peacemaker intro en deze vervolgens nog een aantal keer op Youtube kijken nadat je de laatste aflevering hebt gezien :+
Lol...Inderdaad....ik dacht dat ik de enige was die dat deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Rhinosaur schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:20:
Even dit topic teruglezen?! Er zijn al véél tips geplaatst.

Aantal van mijn favorieten:
Band of Brothers
The Wire
The Sopranos
Generation Kill
His Dark Materials
Rome
Game of Thrones
True Detective (seizoen 1)
Chernobyl
Last Week Tonight with John Oliver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:59:
[...]

Ik wist niet eens dat Watchmen en Doom Patrol van DC waren. Watchmen ben ik momenteel aan het kijken en Doom Patrol heb ik ook al een groot deel gezien. Die is een beetje naar de achtergrond gevallen eerlijk gezegd, geen idee waarom. Zal de rest die je noemde ook onthouden.
Beide tv series zijn gebaseerd op comics van DC 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-05 12:31

burgt

Starbass

Rhinosaur schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:40:
[...]

Die clockwork series zijn inderdaad grote prut, van de rest heb ik nu alleen peacemakers, Doom Patrol af gezien (die was leuk omdat hij zo anders is), Titans was leuk het eerste seizoen, maar zwakt daarna snel af naar soap en onlogische domme acties.
Moet zeggen dat The SuicideSquad eindelijk weer wat qualiteit brengt (beste binnen de DCEU, Joker film was ook wel goed) en dat Peacemaker daar een mooie voorzetting van is, eindelijk nemen ze een serie productie serious met dezelfde acteurs en fatsoenlijk verhaal.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Rhinosaur schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:28:
[...]

Bedankt, de intro had ik nog niet gezien.
Nu weet ik zeker dat ik deze serie niet ga kijken. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 29-05 10:48
Ike. schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:59:
[...]

Even dit topic teruglezen?! Er zijn al véél tips geplaatst.

Aantal van mijn favorieten:
Band of Brothers
The Wire
The Sopranos
Generation Kill
His Dark Materials
Rome
Game of Thrones
True Detective (seizoen 1)
Chernobyl
Last Week Tonight with John Oliver
Dit is eigenlijk precies de reden waarom ik nog steeds twijfel over HBO Max, de content waarvoor je het nu zou afsluiten is toch wel oud te noemen. Jaren terug al gezien en niet van plan om het nog een keer te gaan bekijken. Wat blijft er dan nog over, Peacemaker, spin-off Game of Thrones?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Laatst online: 20:30
Over Band of Brothers gesproken. Vond m wel oke. Niet de 9.4 waard ofzo maar hoe is The Pacific? Beetje vergelijkbaar is de pacing wat sneller. Vond BoB soms wat te traag voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:43
Strider schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:15:
[...]

Dit is eigenlijk precies de reden waarom ik nog steeds twijfel over HBO Max, de content waarvoor je het nu zou afsluiten is toch wel oud te noemen. Jaren terug al gezien en niet van plan om het nog een keer te gaan bekijken. Wat blijft er dan nog over, Peacemaker, spin-off Game of Thrones?
Dat houdt je denk ik sowieso, en al helemaal bij HBO die veel mini series maakt. Als het niet nieuw is is ee een kans dat je het al gezien hebt. En doordat het geen langlopende series zijn van tich seizoenen kun je ook niet halverwege naar een legale bron / streaming (i.p.v. blu-ray) overstappen. Maar HBO zal dan wel ook weer regelmatiger van die mini series uitbrengen. En uiteraard de Warner films die 45 dagen na bios release erop zullen komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caelorum
Nietdatikweet schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:23:
Over Band of Brothers gesproken. Vond m wel oke. Niet de 9.4 waard ofzo maar hoe is The Pacific? Beetje vergelijkbaar is de pacing wat sneller. Vond BoB soms wat te traag voor mij.
Toen was alles nog redelijk traag en konden ze echt tijd besteden aan het verhaal in plaats van snelle quick win actiemomenten. Voor een oorlogsdrama is het inderdaad enorm traag voor hedendaagse begrippen. Van wat ik van The Pacific nog kan herinneren is dat het hetzelfde aanvoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Caelorum schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:31:
[...]

Ik zit overigens bij KPN en heb de tv draadloos aangesloten (bedraad is namelijk langzamer en de access point ligt er toch naast). Wellicht dat het aan routering van de provider ligt?
Mja misschien, maar waarom dan geen enkel probleem met de overige aanbieders?
HBO geeft zelf ook wel wat vage tips, maar dat komt eigenlijk alleen neer op "sluit een kabel aan ipv wifi" en dat soort standaard suggesties.
Ik heb er een mail aan gewaagd, eens zien of ze reageren.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:09
Persoonlijk vond ik het een matig aftreksel. Heb de serie beide keren dat ik eraan begon niet afgekeken. Wat mij wel van mezelf tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Laatst online: 20:30
Hmm oke thx voor de input. Ben er wel bekend nee dat veel series rond de 2000 traag waren maar had dit niet echt met The Wire en Sopranos. Achja smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-05 19:31
Over het hele jaar heen, volg ik 97 series, waarvan ~80% via streaming services.
Ik heb ook enkele apps die het bijhouden wat makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:35

flexje

got-father

Weet iemand hoe je een wachtwoord kunt instellen voor een profiel net als bij netflix? Heb nu wel een wachtwoord voor als je van profiel wisselt.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Strider schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:15:
[...]

Effe googlen…

Onder andere
We Own This City
DMZ
laatste Batman film
GoT spin-off(s)
Last of Us
Sopranos film
Westworld
euphoria

Veel DC animated is nog niet in NL beschikbaar

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 21-03-2022 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 29-05 10:48
Ike. schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:46:
[...]

Effe googlen…

Onder andere
We Own This City
DMZ
laatste Batman film
GoT spin-off(s)
Last of Us
Sopranos film
Westworld
euphoria
Picard

Veel DC animated is nog niet in NL beschikbaar
Zo spannend is die content niet, en sommige ook al weer oud. Het zal door de jaren vast wel beter worden. Maar nu afsluiten zou voor mij meer zijn om deze deal mee te kunnen pakken, niet om er direct gebruik van te maken.

https://www.filmvandaag.n...d/hbo-max/volledig-aanbod

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:35

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Wij kijken altijd 1 serie en gaan daarna door naar een andere serie.
Maar ik heb ook series die alleen ik kijk, en die kijk ik dan op momenten dat we niet samen kijken.
The Pacific is gewoon hetzelfde alleen een andere setting.
Overigens vond ik beide wel steengoed. Zeker voor die tijd (of ben ik oud aan het worden? ;) )
Ike. schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:46:
[...]
Effe googlen…
...
Picard
Picard is een Amazon Original.

Maar nu even iets heel anders...
Heel veel series die we willen kijken hebben geen NL subs.
Nu vind ik dat niet erg, maar mijn vrouw wel.
Weet iemand of er een manier is om te zoeken op series met NL subs?
Of een manier om snel te kunnen zien of een serie wel of geen NL subs heeft?

Voor zover ik nu kan zien moet ik eerst de serie starten en dan bij de ott erachter komen dat een serie geen NL subs heeft.

[ Voor 59% gewijzigd door Thasaidon op 21-03-2022 18:16 ]

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:19

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ik zit nu in The Deuce. Erg gaaf.

IMDB: The Deuce (TV Series 2017–2019)

[ Voor 58% gewijzigd door Miesjh op 21-03-2022 19:54 ]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Wat een tegenvaller,had met wat series uitgezocht en in de lijst gezet.
Blijken ze allemaal engelse ondertiteling te hebben.
Nou maar weer snel netflix opgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 15:09
Nietdatikweet schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:39:
Hmm oke thx voor de input. Ben er wel bekend nee dat veel series rond de 2000 traag waren maar had dit niet echt met The Wire en Sopranos. Achja smaken verschillen.
Sopranos is toch juist heel sloom. Daar moet je wel een aflevering of 4 in warmdraaien voordat het wat wordt. Wire heb ik te weinig van gezien (helaas). Staat dat ook op HBO?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

Theodor schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:18:
Wat een tegenvaller,had met wat series uitgezocht en in de lijst gezet.
Blijken ze allemaal engelse ondertiteling te hebben.
Nou maar weer snel netflix opgezet...
Misschien handig om je Engels een beetje bij te schaven? Kan nooit kwaad.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:52
Ik moet zeggen dat ik me niet stoor aan de Engelse ondertiteling. Maar ik gebruik ondertiteling dan ook alleen voor wanneer ik iets niet versta.

Scheelt ook irritatie rondom slechte vertalingen…

Dat gezegd hebbende is het natuurlijk bijzonder slecht dat er zoveel content is zonder NL ondertiteling voor diegene die het om wat voor rede dan ook nodig hebben.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theodor
OMD schreef op maandag 21 maart 2022 @ 23:03:
[...]

Als ik me op een abbo pak op een nl krant is die toch ook niet engels _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:30
PLAE schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:29:
[...]

Sopranos is toch juist heel sloom. Daar moet je wel een aflevering of 4 in warmdraaien voordat het wat wordt. Wire heb ik te weinig van gezien (helaas). Staat dat ook op HBO?
The wire staat op hbo

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Met bijv. de films van Harry Potter en Fantastic Beasts, zet ik de ondertiteling juist op engels, omdat de Nederlandse vertaling van namen van de karakters, mij enorm storen :) .

Ben het er wel mee eens dat er al Nederlandse ondertiteling had moeten zijn op 8 maart (of in elk geval grotendeels), maar hoe sommige mensen hiermee omgaan (zie reacties op social media), vind ik wat overdreven, soms beschamend zelfs.

Dat het vervelend is, omdat kinderen geen engels kunnen lezen, ja, helemaal mee eens.
Bij volwassen mensen die het engels niet machtig zijn, heb ik zoiets van: mooie kans om het te leren (en hoe redt je je dan uberhaupt op vakantie in het buitenland?).
Maar goed, HBO heeft al aangegeven dat ze Nederlandse ondertiteling gaan toevoegen, maar dit kost nou eenmaal tijd.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
PLAE schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:29:
[...]

The Wire is van HBO.
De maker van The Wire komt binnenkort met een nieuwe serie; We Own This City 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
beezjeh schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:09:
[...]

Seizoen 1 t/m 23 staat op Prime van South Park.
Even late reactie die wordt binnenkort van Prime verwijderd dus neem aan deze binnenkort beschikbaar komt op HBO?

Mis Dexters lab nog O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Amdwarrior op 22-03-2022 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Amdwarrior schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:44:
[...]

Even late reactie die wordt binnenkort van Prime verwijderd dus neem aan deze binnenkort beschikbaar komt op HBO?

[...]
Wellicht, maar mocht dat niet zo zijn, dan kun je ook South Park Studios gebruiken. Is van comedy central zelf (southpark.cc.com verwijst er ook naar), dus legitiem en loopt gelijk met de Nederlandse uitzendingen (dus een paar dagen vertraging)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

OMD schreef op maandag 21 maart 2022 @ 23:03:
[...]

Is totaal niet relevant of dat iemand zijn Engels kan/wil bijschaven. Er horen gewoon NL subs te zijn wanneer je je dienst hier lanceert. Dit had meteen of zeer snel opgelost moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:35

Licko

ZVDK

Theodor schreef op maandag 21 maart 2022 @ 23:29:
[...]

Als ik me op een abbo pak op een nl krant is die toch ook niet engels _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Was dat wel het geval geweest dan had je nu die NL ondertiteling niet nodig gehad :+

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:47:
[...]

Is totaal niet relevant of dat iemand zijn Engels kan/wil bijschaven. Er horen gewoon NL subs te zijn wanneer je je dienst hier lanceert. Dit had meteen of zeer snel opgelost moeten worden.
Uiteraard ben ik het daar volledig mee eens maar dat is mijn punt niet. Ik zeg alleen dat het dan nu een handige tijd is om Engels een beetje bij te schaven. Dat krijg je het snelst onder de knie door het gewoon te doen. Op een gegeven moment lees je het nagenoeg hetzelfde als Nederlands :)

Er had gewoon Nederlandse ondertiteling bij moeten zitten en dat is kansloos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TacoTaco
  • Laatst online: 28-05 16:30
Band of Brothers volgt de verhalen van de veteranen, dat kunnen ze niet zomaar versnellen. De serie zit ook propvol details waardoor je als je hem nog een keer kijkt, je weer andere dingen ziet. Wel zijn de effecten wat verouderd inmiddels. Overigens vind ik het zelf de beste serie ooit gemaakt tot nu toe maar dat is verschillend per persoon.

The Pacific vind ik zelf minder, om het voor een deel focust op de persoonlijke verhalen rondom de karakters en omdat ik de setting wat minder vind. Ook weer vol details overigens.

Hoop op Masters of the Air (deel 3 zeg maar) einde van het jaar. Komt alleen wel op Apple+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Shall we use English for this forum? If you can't figure it out, just use Google Translate.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:58
Zo.. net de laatste aflevering van True Detective S03 gezien (had S01&S02 nog via Ziggo gezien vorig jaar). Man man man.. wat een irritant maar ook geweldig einde! Als je een beetje van dit genre houdt, dan moet je echt True Detective kijken! Ja, S02 was echt slecht, vergeleken met S01 en S03.. maar het is echt de moeite waard! Ik denk dat ik zou aanraden om eerst S03 te kijken, dan S02 als tussendoortje en dan afsluiten met beste seizoen ooit van een serie S01 (zijn afzonderlijke verhalen, dus volgorde van de seizoenen maakt niet uit).

Ze zijn trouwens bezig met een S04: https://www.hollywoodrepo...y-jenkins-hbo-1235114891/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-05 21:16
Wij zijn ook bezig met True Detective, maar nog wel in s01. Jaren geleden al eens gekeken maar toch weer echt genieten want veel details van het verhaal toch alweer vergeten. De setting/embiance wordt echt zo ontzettend goed neergezet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
OMD schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:40:
Weet dat ik het al 3x gezegd heb maar mag het nog 1 keer?

Wat is The Wire vet zeg. Zit nu bij aflevering 10 in seizoen 2 maar man man man, dit is zo vet. Staat zeker in mijn top 3 beste series die ik ooit gezien heb.
The Wire is een van de allerbeste, samen met the Sopranos en Breaking Bad. Zeldzaam perfect.
Het zijn precies de drie series die ook door Rolling Stone zijn uitgeroepen tot Best-Series-Ever.
Met The Sopranos voor mij ook op nummer 1. Geweldig goed casting, sfeer en diepgang. Alles klopt daar.

Alleen daarom wil ik nu HBO Max. Hoe is de beeldkwaliteit van The Sopranos?

https://fhm.nl/the-sopranos-beste-tv-show-aller-tijden/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TthP1T2eQRSSH1Eae4tQeLyGNBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0eW06qB6n9zag4sgOIeMNFG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Gropah schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:47:
[...]

Wellicht, maar mocht dat niet zo zijn, dan kun je ook South Park Studios gebruiken. Is van comedy central zelf (southpark.cc.com verwijst er ook naar), dus legitiem en loopt gelijk met de Nederlandse uitzendingen (dus een paar dagen vertraging)
Ja maar vanwege het Chromecast dingetje dat wil niet via de browser. Maar ga er wel vanuit dat ie nog op HBO max komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
CR2032 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:26:
[...]

The Wire is een van de allerbeste, samen met the Sopranos en Breaking Bad. Zeldzaam perfect.
Het zijn precies de drie series die ook door Rolling Stone zijn uitgeroepen tot Best-Series-Ever.
Met The Sopranos voor mij ook op nummer 1. Geweldig goed casting, sfeer en diepgang. Alles klopt daar.

Alleen daarom wil ik nu HBO Max. Hoe is de beeldkwaliteit van The Sopranos?

https://fhm.nl/the-sopranos-beste-tv-show-aller-tijden/

[Afbeelding]
Absoluut mee eens. Beeldkwaliteit is goed te noemen, 1080p meen k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

CR2032 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:26:
[...]

Breaking Bad is wat mij betreft echt over rated.
Met moeite in het begin doorheen geworsteld en voor mij in ieder geval niet eens top 20 waardig.

Ieder zijn ding natuurlijk.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theodor
OMD schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:22:
[...]

Uiteraard ben ik het daar volledig mee eens maar dat is mijn punt niet. Ik zeg alleen dat het dan nu een handige tijd is om Engels een beetje bij te schaven. Dat krijg je het snelst onder de knie door het gewoon te doen. Op een gegeven moment lees je het nagenoeg hetzelfde als Nederlands :)

Er had gewoon Nederlandse ondertiteling bij moeten zitten en dat is kansloos.
Ben 67 en ga niks meer bijschaven :9 :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47
KillerBee schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 06:00:
Maar goed, HBO heeft al aangegeven dat ze Nederlandse ondertiteling gaan toevoegen, maar dit kost nou eenmaal tijd.
Bijna alles wat ze hebben is al een keer in Nederland uitgezonden. Die ondertitelingsbestanden bestaan dus gewoon. Ook op het grijze circuit kun je gewoon NL subs vinden.
Ik ben bang dat ze het gewoon te duur vonden om die rechten te kopen en nu alles goedkoop (machinaal) wordt vertaald. Dat kost alleen tijd, want je moet een stel studenten voor minimumloon alle domme fouten eruit laten vissen.

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 23-03-2022 00:23 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:21
Heb Chernobyl gezien, snap niet waarom deze serie zo goed beoordeeld wordt. Het was hoogstens interessant om te zien, maar er was niets waaevan ik kon bedenken dat dit een echte goede serie was.

Nu een beetje zoekende wat ik ga kijken, veel series die er nu op staan zijn niet mijn smaak. Toch maar weer Netflix opstarten dit weekend

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Mr. Freeze

¡GO!

Orangelights23 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:21:
Heb Chernobyl gezien, snap niet waarom deze serie zo goed beoordeeld wordt. Het was hoogstens interessant om te zien, maar er was niets waaevan ik kon bedenken dat dit een echte goede serie was.

Nu een beetje zoekende wat ik ga kijken, veel series die er nu op staan zijn niet mijn smaak. Toch maar weer Netflix opstarten dit weekend
Denk dat Videoland een betere keuze voor je is.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Orangelights23
Mr. Freeze schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:53:
[...]

Heerlijk dit soort opmerkingen :) Blijkbaar als je bepaalde series niet goed vindt, moet je gelijk naar MBO-land, uh, Videoland.

In plaats van zo'n semi popie jopie opmerking, zou je ook opbouwend kunnen reageren. Misschien wat ideeën waarom Chernobyl zo goed beoordeeld wordt. Of misschien een serie die minder bekend is, maar wel heel goed is. Maar nee hoor, Mr. Freeze moet weer lekker negatief zijn. Heerlijk zo'n typische Tweaker 8)7

Ik vind het aanbod op HBO Max qua series nog niet heel denderend, veel heb ik al gezien OF is mijn smaak niet. Misschien toch maar naar Videoland dan, bedankt voor de tip @Mr. Freeze!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Laatst online: 23:03
Orangelights23 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:05:
[...]

Heerlijk dit soort opmerkingen :) Blijkbaar als je bepaalde series niet goed vindt, moet je gelijk naar MBO-land, uh, Videoland.

In plaats van zo'n semi popie jopie opmerking, zou je ook opbouwend kunnen reageren. Misschien wat ideeën waarom Chernobyl zo goed beoordeeld wordt. Of misschien een serie die minder bekend is, maar wel heel goed is. Maar nee hoor, Mr. Freeze moet weer lekker negatief zijn. Heerlijk zo'n typische Tweaker 8)7

Ik vind het aanbod op HBO Max qua series nog niet heel denderend, veel heb ik al gezien OF is mijn smaak niet. Misschien toch maar naar Videoland dan, bedankt voor de tip @Mr. Freeze!
Kun je zelf ook wat specifieker zijn wat je allemaal al gezien hebt van HBO?
Het is blijkbaar een kwestie van smaak. Bijna alle HBO series die ik heb gezien vind ik beter dan welke serie dan ook op Netflix. Netflix hebben wij alleen nog omdat we die delen en onze zoon er naar kijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MontyPython
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-03-2024
Mr. Freeze schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:53:
[...]

Kan hij in ieder geval wat tijd samen met je vrouw spenderen naar alle domme series op videoland, zal zei blij mee zijn haha :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Nuevocasa schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:08:
[...]

Kun je zelf ook wat specifieker zijn wat je allemaal al gezien hebt van HBO?
Het is blijkbaar een kwestie van smaak. Bijna alle HBO series die ik heb gezien vind ik beter dan welke serie dan ook op Netflix. Netflix hebben wij alleen nog omdat we die delen en onze zoon er naar kijkt.
Volgende heb ik al gezien (laatste paar jaar, dus nog geen behoefte om opnieuw te kijken):
The Wire
GoT
Westworld
Sopranos
True Detective
Band of Brothers (één van de beste series ooit)
Pacific
Deadwood
Boardwalk Empire

Dat zijn ook zo'n beetje de beste series die HBO Max nu aanbiedt, dus ik hoop dat er veel series toegevoegd gaan worden komende maanden.
Pagina: 1 ... 14 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC