Mij staat bij dat de ziggo-kabel bij wegwerkzaamheden in Adorp beschadigd is geraakt. De bewoners aldaar hadden weken, zo niet maanden een slecht signaal.DeComponeur schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:21:
[...]
Volgens mij is het andersom dan je nu schetst dat ik heb geschetst dat Ziggo vrijwel op de meeste plekken geen stabiele verbinding levert![]()
Uiteraard levert Ziggo op de meeste plekken goed werk, anders verliezen ze te veel klanten. Dit geldt voor alle kabelboeren/providers natuurlijk. Er wordt heel veel gemopperd maar de aantallen terechte klachten zijn relatief klein. Net als dat op Schiphol duizenden koffers zoek raken een getal is ver achter de komma.
Neemt niet weg dat je de klagers serieus moet nemen en dat gebeurd helaas niet overal.
Mensen met internetproblemen die op een goede realistische manier klagen worden meestal beter geholpen.
Goed dat Ziggo je probleem heeft opgelost, nu nog even in het centrum van Baflo... onderhoud blijft een dingetje... Mocht iemand problemen hebben met een nieuw aangelegde glasvezel, dan kun je terecht zeggen dat er geen enkele reden is dat dat niet goed zou kunnen werken.![]()
Dat Canal Digitaal traag prutst op dat snelle medium is echt onbegrijpelijk en onvergeeflijk.
Hier, ook in het centrum van Baflo, heb ik eigenlijk geen klachten. Het is ook belangrijk je eigen infrastructuur op orde te hebben. Overigens wel vrij veel errors op het modem rondom de 4G frequenties, maar in de praktijk merk ik daar niks van (ik heb ook slechts een 100/30 verbinding).