Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:46
Eindelijk! Nu hopen dat ze met een goede oplossing komen voor diegene met een straalverbinding.

https://www.rtvnoord.nl/e...asvezelnetwerk-rodin-over

[ Voor 31% gewijzigd door Remcor2000 op 02-07-2024 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:04
Na twee jaar wachten lijkt het dan toch zover te zijn dat mijn aansluiting van DELTA geactiveerd gaat worden (Bedum, Het Hogeland Zuid). Het duurt even maar dan heb je hopelijk ook wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 17:52
Eindelijk verkocht, maar van Delta wordt niemand erg blij van denk ik.
nieuws: Delta stelt glasvezelambitie bij: van 2 miljoen naar 1,7 miljoen aans...
Netwerkbedrijf Delta Fiber heeft zijn ambitie over de aanleg van glasvezel in Nederland bijgesteld. Het bedrijf wilde eerder 2 miljoen aansluitingen realiseren, maar dat is verlaagd naar 1,7 miljoen. Op locaties waar al plannen zijn of de bouw al is gestart, wordt doorgebouwd, benadrukt Delta.

Met name in Friesland laten ze het afweten. Of in Groningen onrendabele huizen ook/nog steeds worden aangesloten is met dit bericht op zijn minst zorgelijk te noemen...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 16:56

KRG

Gelukkig heb ik al 3 glasvezelkabels tot in de woning afgewerkt liggen. Nu zijn beide kabels zelfs van Delta ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:17
Hier in Baflo heb ik geen delta fiber gekregen, maar wel een ViberQ fiber liggen buiten het huis, Andere buurman heeft de aansluiting wel na aanleg in huis afgemonteerd gekregen. Vind het maar een puinhoop, De Willekeur van hier wel en daar niet. En nou maar weer afwachten wat er gaat gebeuren. Het vertrouwen is Verweg gezakt.

Nog maar niet te spreken hoe het is aangelegd allemaal De fiber spul ligt allemaal behoorlijk ondiep en de fiber naar het huis hier lag letterlijk gewoon onder de tegels voor bij de stoep. Vonden andere aannemers niet fijn bij de aanleg van de nieuwe 3 fasen voeding kabel naar het huis.

Als er ooit overal een verzwaring moet komen voor de voeding kabels in de straten dan komen er vast heel wat storingen in het glasvezel netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Himalaya
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:32
Hier in Grootegast zit ik alleen maar naar het stickertje in de meterkast te kijken waar de aansluiting zou komen. Ze zijn nooit aan het dorp toegekomen en het lijkt er ook nog niet op dat andere aanbieders er wat mee gaan doen. Verder dan de doorgaande weg zijn ze nooit gekomen. Denk niet dat daar de komende jaren verandering in gaat komen, dus maar weer een dikker Ziggo abonnement genomen zodat ik toch wat meer upload heb.

de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12:37
popie schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 01:55:
Hier in Baflo heb ik geen delta fiber gekregen, maar wel een ViberQ fiber liggen buiten het huis, Andere buurman heeft de aansluiting wel na aanleg in huis afgemonteerd gekregen. Vind het maar een puinhoop, De Willekeur van hier wel en daar niet. En nou maar weer afwachten wat er gaat gebeuren. Het vertrouwen is Verweg gezakt.

Nog maar niet te spreken hoe het is aangelegd allemaal De fiber spul ligt allemaal behoorlijk ondiep en de fiber naar het huis hier lag letterlijk gewoon onder de tegels voor bij de stoep. Vonden andere aannemers niet fijn bij de aanleg van de nieuwe 3 fasen voeding kabel naar het huis.

Als er ooit overal een verzwaring moet komen voor de voeding kabels in de straten dan komen er vast heel wat storingen in het glasvezel netwerk.
Dit is wel herkenbaar. Bij mij is de ViberQ aansluiting wel in huis gebracht, maar is de verbinding naar de POP nog niet klaar. Bij mijn gevel moet de glasvezel nog aan elkaar “gelast” worden. De initiële vezel was namelijk net niet lang genoeg….

Mijn verwachting nu is dat Delta niet uitgebreid gaat graven in Baflo, maar het bestaande ViberQ zal gebruiken. Er zal nog gegraven gaan worden voor iedereen die wel een aansluiting via een aanbieder van Delta fiber heeft aangevraagd, maar nog geen ViberQ aansluiting heeft. Het blijft afwachten, maar het duurt naar mijn mening allemaal wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapzb
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Pvd01 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 12:17:
[...]

Het blijft afwachten, maar het duurt naar mijn mening allemaal wel erg lang.
Ik heb voor de gein even opgezocht hoe lang geleden ik mijn contract met caiway (delta netwerk) heb afgesloten. Dit was in de periode dat ze campagne voerden om je aan te melden en bij x% gegadigden ging de aanleg door. Dat was 8 augustus 2021. Nog 1 maand en dan is dat alweer 3 jaar geleden :+

Mijn "wensdatum" voor aansluiting was toen 8 augustus 2022, en ik weet nog goed dat mij toen vertelt is dat ze dat makkelijk gingen halen...

De prijs van dat abbonement is trouwens inmiddels al weer twee keer verhoogd 8)7

Inmiddels heb ik wel 2 kabels (nouja van die lege hulzen zonder vezel er in) door de tuin lopen (beide van delta), ben benieuwd welke van de twee ze nu daadwerkelijk gaan gebruiken

[ Voor 20% gewijzigd door jaapzb op 05-07-2024 13:04 ]

Bosch Compress 7400i 7kW (2023) - 16x 395Wp JASolar met SolarEdge SE8K omvormer (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfreakie
jaapzb schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:02:
Ik heb voor de gein even opgezocht hoe lang geleden ik mijn contract met caiway (delta netwerk) heb afgesloten. Dit was in de periode dat ze campagne voerden om je aan te melden en bij x% gegadigden ging de aanleg door. Dat was 8 augustus 2021. Nog 1 maand en dan is dat alweer 3 jaar geleden :+
Ik heb in december 2021 een abonnement afgesloten, 17 juli wordt de verbinding opgeleverd en kan ik Ziggo opzeggen.

Ze hebben regelmatig acties lopen, als je met ze belt dan kunnen ze wel wat doen met je abonnementstarief als dat eenmaal ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Pvd01 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 12:17:
[...]

Dit is wel herkenbaar. Bij mij is de ViberQ aansluiting wel in huis gebracht, maar is de verbinding naar de POP nog niet klaar. Bij mijn gevel moet de glasvezel nog aan elkaar “gelast” worden. De initiële vezel was namelijk net niet lang genoeg….

Mijn verwachting nu is dat Delta niet uitgebreid gaat graven in Baflo, maar het bestaande ViberQ zal gebruiken. Er zal nog gegraven gaan worden voor iedereen die wel een aansluiting via een aanbieder van Delta fiber heeft aangevraagd, maar nog geen ViberQ aansluiting heeft. Het blijft afwachten, maar het duurt naar mijn mening allemaal wel erg lang.
Ik heb in Baflo al een jaar ongeveer glasvezel via ViberQ en freedom internet. Heel tevreden over. Ik had in 2021 ook bij Delta Fiber aangemeld voor ViberQ aan en heb sinds de overname bekend is gelijk maar even gebeld met delta dat ik het abonnement uit 2021 wens te stoppen want als ze inderdaad die overgenomen verbinding gaan gebruiken om mij het abonnement te activeren dan zit ik met 2 abonnementen op 1 glasvezel. Was uiteindelijk geen probleem om die te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
Bitfreakie schreef op zondag 7 juli 2024 @ 11:18:
[...]

Ik heb in december 2021 een abonnement afgesloten, 17 juli wordt de verbinding opgeleverd en kan ik Ziggo opzeggen.

Ze hebben regelmatig acties lopen, als je met ze belt dan kunnen ze wel wat doen met je abonnementstarief als dat eenmaal ingaat.
Huh, wordt jij daadwerkelijk volgende week aangesloten in Groningen op het Delta netwerk?
Ik zou voor de zekerheid Ziggo eerst ff aanhouden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfreakie
DeComponeur schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:54:
Huh, wordt jij daadwerkelijk volgende week aangesloten in Groningen op het Delta netwerk?
Correct. Afspraak met de monteur staat. Hoorde wel van iemand in Sauwerd dat hij pas begin volgend jaar op de planning staat. En ik zeg Ziggo inderdaad pas op als alles werkt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:46
DeComponeur schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:54:
[...]

Ik heb zojuist de Caiway installatie van mijn ouders geinstalleerd en werkend gekregen in Warffum. Alles lijkt te werken. Eindelijk weer wat vooruitgang is in ons gebied qua glasvezel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Hebben jullie ook een mail gehad dat ze weer bij de meterkast moeten omdat het ViberQ netwerk overgenomen is door Delta en dat het nu gemigreerd moet worden? En dat de prijzen flink omhoog gaan? Ik vraag me vooral af wat er gemigreerd moet worden want ze hebben toch het glas overgenomen? Of wil Delta gewoon flink cashen op de verbindingen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohDB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 14:20
Teknix1982 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:38:
Hebben jullie ook een mail gehad dat ze weer bij de meterkast moeten omdat het ViberQ netwerk overgenomen is door Delta en dat het nu gemigreerd moet worden? En dat de prijzen flink omhoog gaan? Ik vraag me vooral af wat er gemigreerd moet worden want ze hebben toch het glas overgenomen? Of wil Delta gewoon flink cashen op de verbindingen nu?
Bij welke provider heb je een abonnement?

ViberQ/Rodin is failliet gegaan en het glasvezelnetwerk is gekocht door Delta. Delta wil alle dienstverlening migreren naar hun eigen operator en vraag aan de providers daar een hoge maandprijs voor. Tenminste een hogere maandprijs dan de huidige operators.

Bij sommige klanten hangt een FTU met een ingebouwde filter. Hier werkt XGSPON niet en dat gebruikt Delta als operator. Deze moet dan dus aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
JohDB schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:28:
[...]

Bij welke provider heb je een abonnement?

ViberQ/Rodin is failliet gegaan en het glasvezelnetwerk is gekocht door Delta. Delta wil alle dienstverlening migreren naar hun eigen operator en vraag aan de providers daar een hoge maandprijs voor. Tenminste een hogere maandprijs dan de huidige operators.

Bij sommige klanten hangt een FTU met een ingebouwde filter. Hier werkt XGSPON niet en dat gebruikt Delta als operator. Deze moet dan dus aangepast worden.
Freedom heb ik. Naja ik ga het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
JohDB schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:28:
[...]

Huh :?
Volgens mij draait het hele netwerk al(tijd al) op XGSPON en hangen overal dezelfde FTU's
Dat is in principe een kaal ding waar je een ONT op aansluit met een glasvezel.
Vanuit de ONT gaat dan een UTP naar een router. Bij ViberQ is (was) dat overal hetzelfde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
Teknix1982 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:38:
Hebben jullie ook een mail gehad dat ze weer bij de meterkast moeten omdat het ViberQ netwerk overgenomen is door Delta en dat het nu gemigreerd moet worden?
Bij bestaande abo's is dit waarschijnlijk niet nodig. Maar willen ze misschien dan langskomen om je te laten overstappen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
DeComponeur schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:42:
[...]

Bij bestaande abo's is dit waarschijnlijk niet nodig. Maar willen ze misschien dan langskomen om je te laten overstappen...
Volgens de mail wel. Dit was de mail. Ik heb al even gereageerd op de mail en heb een ticketnummer. Ik wacht hun reactie uiteraard ook even af.

Beste Freedom klant,
Je heb op dit moment een verbinding van Freedom Internet over het netwerk van ViberQ.

Omdat ViberQ failliet is zullen we je verbinding migreren naar een verbinding via het Netwerk van Delta, die nieuwe eigenaar van het netwerk.

Hiervoor zal er ook apparatuur in de meterkast moeten worden aangepast.
In de praktijk zal je weinig merken van de omzetting.

Om deze wijziging mogelijk te maken, is er een monteur nodig. Hiervoor wordt contact opgenomen. Er zijn ook adressen waar Delta nog niet leverbaar is, in dat geval kan het nog even duren voordat de monteur contact opneemt.
We verwachten dat Delta snel overal beschikbaar zal zijn. Tot die tijd blijft de verbinding via ViberQ actief. Zodra wij een datum weten, zullen we deze met je communiceren.

De prijzen via het netwerk van Delta zijn een stuk hoger, maar we hebben ervoor gekozen om het eerste jaar de prijzen gelijk te houden aan wat je van ons gewend bent.

Je wordt omgezet naar een verbinding via het netwerk van Delta.

Voor het internet deel betaal je 53 euro p.m. (of 50 euro p.m. als je een koopmodem of eigen modem hebt) voor 1 Gbit/s internet.

Als je ervoor kiest om je snelheid te wijzigen zal de korting vervallen en gelden de reguliere Delta tarieven.

Alle tarieven vind je op onze internet tarievenpagina.

Heb je hier vragen over, reageer dan even op deze mail.

Met vriendelijke groet,

Team Freedom Internet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohDB
Ik denk dat Freedom de ONT wil vervangen. De huidige (via Fiber Operator) is niet geschikt voor Delta als operator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
JohDB schreef op maandag 3 maart 2025 @ 21:24:
Ik denk dat Freedom de ONT wil vervangen. De huidige (via Fiber Operator) is niet geschikt voor Delta als operator.
Best vreemd. Is dit alleen bij Freedom? Dat is toch 'gewoon' zo'n witte ONT van Huawei icm een Fritz.
Volgens mij plaatst bijvoorbeeld Fiber.nl deze ook, bij Open Dutch Fiber zijn die ONT's ook inzetbaar.
In principe zou dit ook hier moeten kunnen blijven werken, tenzij de POP nu anders wordt ingericht door/voor Freedom en ze gebruik moeten maken van Delta spullen...
edit:
Bedacht nog dat een andere ONT prima op te sturen is naar de klant om zelf even om te prikken dus de kans is groter dat de werkzaamheden gaan over dat Delta overal Attema FTU's wil hebben....
Geen wonder dat de prijs omhoog gaat :z

[ Voor 13% gewijzigd door DeComponeur op 03-03-2025 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohDB
DeComponeur schreef op maandag 3 maart 2025 @ 22:53:
[...]

Best vreemd. Is dit alleen bij Freedom? Dat is toch 'gewoon' zo'n witte ONT van Huawei icm een Fritz.
Volgens mij plaatst bijvoorbeeld Fiber.nl deze ook, bij Open Dutch Fiber zijn die ONT's ook inzetbaar.
In principe zou dit ook hier moeten kunnen blijven werken, tenzij de POP nu anders wordt ingericht door/voor Freedom en ze gebruik moeten maken van Delta spullen...
Delta heeft eigen apparatuur geplaatst en Fiber Operator moet haar apparatuur gaan verwijderen. De Freedom klanten moeten dus omgezet worden van Fiber Operator naar Delta en Delta wil graag haar eigen apparatuur gebruiken, ook op de klantlocatie. De patch in de POP moet gemigreerd worden en tegelijk de ONT gewisseld bij de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
JohDB schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:11:
[...]

Delta heeft eigen apparatuur geplaatst en Fiber Operator moet haar apparatuur gaan verwijderen. De Freedom klanten moeten dus omgezet worden van Fiber Operator naar Delta en Delta wil graag haar eigen apparatuur gebruiken, ook op de klantlocatie. De patch in de POP moet gemigreerd worden en tegelijk de ONT gewisseld bij de klant.
Sodeknetter, geldt dit voor alle providers in alle POP's? Daar hangt een flink prijskaartje aan, vooral de uren werk die het met zich meebrengt... en goed omprikken lijkt simpel maar een foutje/kruising is zo gemaakt...
En de nieuwe ONT's zullen wel 10GB geschikt zijn, dat waren die oude nog niet volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• couchsniffer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06 20:38
Had het even gemist, maar dat wordt dus flink duurder in de toekomst.
Heb nu ↓ 2,5 Gbit/s, ↑ 1,3 Gbit/s volgens de fritzbox, lagere snelheid en 20€ meer betalen :(

Maandelijks:
€ 70.00 p.m. Freedom Fiber 1Gbit
€ 3.00 p.m. FRITZ!Box 7590
€ -20.00 p.m. Kortingsactie - ViberQ naar Delta Fiber 12 Maanden 20 Euro korting

[ Voor 17% gewijzigd door couchsniffer op 21-04-2025 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Ik zat via ViberQ glasvezel in de woonkamer aangesloten . ONVI als provider met Fritzbox 7530 AX. Betaal al paar jaar 45 eu /mnd aan ONVI voor internet only 1000Mb/s.

Contract loopt af in medio juni 25. Kreeg nu aktie aanbod van Delta voor 35 eu /p mnd internet only 500bMb/s. Bij ONVI alleen 4 eu korting mogelijk bij verlenging met 2 jr.

Dus om prijstechnische reden nu gekozen voor Delta met Zyxel T56 router.

Op zich beviel ONVI goed, maar prijsverschil is me te hoog. Delta aanbod is scherp nu in de aktie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG

KRG

Ik heb naast de ViberQ glasvezel in de woonkamer ook de Delta fiberkabel afgewerkt liggen. Naast de Ziggo aansluiting. Dus keuze uit 3 verbindingen
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
De ViberQ glasvezel is inmiddels van Delta. Voor bestaande klanten verandert er niets.
Helaas is het zo dat als je nu een storing krijgt op je ViberQ, Delta er weken over doet om het op te lossen.
Ik wil niet iedereen ongerust maken, maar inmiddels ken ik meerdere gevallen. Aangezien het 'toch niet hun klanten zijn en het leven van hun kinderen er niet van af hangt' heeft een ieder met een ViberQ aansluiting voor Delta nul prioriteit. Best schandalig.
Direct bellen naar 088 - 75 85 800 kan, maar ze verwijzen je dan door naar je provider :z
Als je al gebruikmaakt van glasvezel, meld deze storingen dan bij je telecomaanbieder. Deze doet er alles aan om de storing te verhelpen en informeert je over de voortgang hiervan.
Advies is om hier niet mee akkoord te gaan, Delta moet een storing (vanaf je FTU) buitenshuis oplossen
www.deltanetwerk.nl/klantenservice/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapzb
  • Niet online
Mijn vezel is inmiddels het huis ingebracht (zit nog geen signaal op), maar dat is op zo'n ongelofelijk klungelige en onprofessionele wijze gedaan dat ik laatst bijna met de heggenschaar het vezeltje heb doorgeknipt.

Ze hebben hem gewoon een halve meter van de muur af de grond uit laten komen, vervolgens schuin naar de muur gespannen en via een gat in de muur naar binnen gebracht.

Dus de vezel hangt maar een beetje los naast de muur, dwars door een heg heen. Ze hadden dit ook nog eens vakkundig weggewerkt door een lading weggehaald plantmateriaal er weer overheen te leggen.

Nu moet ik er weer achteraan om het alsnog goed aangelegd te krijgen.

Daarnaast hebben ze ook een tweede lege vezelhuls dwars door mijn tuin gelegd, waarvan beide kanten al weet ik hoe lang uit mijn tuin steken, die ze vervolgens nooit gebruikt hebben (en ik er blijkbaar zelf maar weer uit moet gaan zitten halen?)...

[ Voor 4% gewijzigd door jaapzb op 24-04-2025 14:53 ]

Bosch Compress 7400i 7kW (2023) - 16x 395Wp JASolar met SolarEdge SE8K omvormer (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapzb
  • Niet online
Even ter illustratie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87g8IK-M2nk0w7uQExVbvfoSZn0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zh3IBKjCaYW5tiWGAKbLtrjH.png?f=fotoalbum_large

Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben voor herstel... Nog een paar maandjes en dan wachten we al weer 4 jaar op glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megasyb
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-06 17:47
https://www.rtvnoord.nl/e...uiting-we-horen-niks-meer

"'In gebieden waar de aanleg al vergevorderd was, ronden we de werkzaamheden zoveel mogelijk af. Voor de overige locaties zijn we afhankelijk van de herziening van het totale plan voor Groningen en (financiële) steun van de provincie', zegt DELTA. Zolang dit niet duidelijk is, kan het bedrijf geen nieuwe planning met bewoners delen."

Gaat nog steeds niet super (in elk geval in Eemsdelta) zo te lezen. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapzb
  • Niet online
Hier in Leens worden nog wel mondjesmaat kabels gebouwen ingebracht, maar het gaat ook hier ontzettend langzaam. Ik heb ook nog steeds geen reactie op mijn mail naar Van Gelder (de aannemer die hier de aanleg doet). Communicatie is blijkbaar niet hun sterkste kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KRG

KRG

Ik heb het geluk dat er bij mij 2 jaar geleden al zowel de ViberQ als de Delta kabel in huis in de woonkamer zijn afgewerkt.

ONVI was als provider gedwongen om de werkende aansluitingen over te zetten van de ViberQ infrastructuur naar de Delta netwerk infra. Omzetting geslaagd. Maar ik ga vanwege kosten overweging over naar Delta als provider. Die hebben mij nu aanbod gedaan voor 35 eu per maand gedurende 2 jaar. Ik moet zeggen dat ONVI een prima provider was. Maar bijna 160 eu over 2 jaar vind ik teveel verschil. Uiteraard praat ik over mijn situatie met internet only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapzb
  • Niet online
jaapzb schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:23:
Even ter illustratie

[Afbeelding]

Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben voor herstel... Nog een paar maandjes en dan wachten we al weer 4 jaar op glasvezel
Update: Van Gelder aan de deur gehad. Ze gaan de vezel opnieuw aansluiten, en deze keer hebben ze ook uitgelegd hoe dat gaat gebeuren en hoe ze het gaan afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• couchsniffer
Pff, wat een gezeik.
Delta is wakker geworden, door de overname. Plots krijg ik een maitlje en meteen een pakket opgestuurd.
Volgende dag gebeld en ze zouden opzeggen. Pakketje kon niet meer worden gestopt. dus die heb ik niet aangeomen van postnl.
Destijds Delta telfonisch opgezegd, maar geen bevesting gekregen volgens mij.

Komt er bericht van Freedom dat mijn verbinding wordt opgezegd vanwege een nieuw aanvraag.
En nu in gesprek met delta, maar ze willien dat ik een afkoopsom betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
couchsniffer schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:50:
Pff, wat een gezeik.
Delta is wakker geworden, door de overname. Plots krijg ik een maitlje en meteen een pakket opgestuurd.
Volgende dag gebeld en ze zouden opzeggen. Pakketje kon niet meer worden gestopt. dus die heb ik niet aangeomen van postnl.
Destijds Delta telfonisch opgezegd, maar geen bevesting gekregen volgens mij.

Komt er bericht van Freedom dat mijn verbinding wordt opgezegd vanwege een nieuw aanvraag.
En nu in gesprek met delta, maar ze willien dat ik een afkoopsom betaal.
Een akkefietje als dit plegen sommige kabelaars/providers wel eens vaker, ook op andere netwerken.
En Delta meldt aan Freedom dat jij hebt opgezegd ?
Het recht om jou te hebben als klant is uiteraard niet oneindig geldig, je bent simpelweg niet in redelijke tijd aangesloten door Delta, ze zijn kansloos.
Ik zou dit zeker melden bij de ACM https://www.consuwijzer.n...lding-bij-acm-consuwijzer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• couchsniffer
DeComponeur schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:24:
[...]
En Delta meldt aan Freedom dat jij hebt opgezegd ?
We hebben de aanvraag nog eens proberen in te dienen, maar helaas loopt er volgens de netwerkleverancier nog een bestelling bij Delta op het adres die voorang heeft.

Bovenstaande krijg ik van Freedom te horen, zij zijn nu aan het omzetten van ViberQ naar Delta en dat loopt vast.

Dank je voor de tip, Ik heb een melding gedaan bij de ACM!

[ Voor 3% gewijzigd door couchsniffer op 09-06-2025 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapzb
  • Niet online
Ik schrijf dit nu vanaf de delta aansluiting

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-ej7zckp6ja90Kg_KpOet67OM8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mJUa0aFau0oX5fN6AYd5YDpe.png?f=user_large

De vezel is laatst ook netter naar binnen gebracht, met een beschermkapje en netjes onder de grond door, maar de volgende dag zou er een stratenmaker langs komen om de bakstenen er weer netjes overheen te leggen... En je raad het al, die is nooit geweest...

Dus nu zit ik met een gat van een halve meter diep en een stapel bakstenen... En nogsteeds een extra mantelbuis die uit de grond steekt voor jan met de korte achternaam

Pagina: 1 2 3 4 Laatste