DeComponeur schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 23:41:
[...]
Je bedoelt qua prijs ?
Overstappen is sowieso een gedoetje, maar als je internet en TV (bijv. Fiber met Canal Digitaal) neemt betaal je € 60 in de maand. Doe je daar een abo van 50plusmobiel bij (is Vodaphone netwerk) heb je voor €8 10 Gb en gratis bellen.
Lijkt mij bij elkaar een hele nette prijs. Krijg je een Fritzrouter en 1Gb up down op een top netwerk.
Er valt heel veel aan te merken op ViberQ, maar wat er ligt en werkt, werkt

idd qua prijs, met name mobiel..... ik heb nu voor 62 euro 4x een GSM abonnement met 200gb data, das voor die pubers van mij wel erg lekker. Ik vind daarnaast de TV kwaliteit van Canal Digitaal niet overtuigend, de decoder is enorm traag en de bandbreedte van de TV streams zijn niet best. Qua TV kan er domweg nog niets tegen DVB-C op lijkt het wel.
Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten over de Vodafone-Ziggo combinatie, anders dan dat de upload wel omhoog zou mogen, heb nu 1000/75mbs, waarbij ik via de verschillende speedtest ook tussen de 80 en 90 mbs haal... Maar goed, 1000/1000 of nog hoger was natuurlijk mooier.
Bij Delta zou ik losse mobiele abonnementen moeten aanschaffen om combinatiekorting te krijgen, dan zit ik op 4x 25 euro voor 30GB data, das incl korting. Dat loont niet t.o.v. Vodafone Red Together, een combi-pakket op het ViberQ netwerk is helemaal een drama.
Ik heb al eens zitten kijken om een Delta internet glasvezel lijn neer te leggen, 2Gb/s, met dan een Ziggo Start XXL met alle TV pakketen i.c.m. mijn huidige Vodafone Red Together.
Dan zit ik op 60 euro voor Delta, 52 euro voor Ziggo Alles in 1 Complete, TV Max, & Vast Bellen, extra decoder en ESPN Complete. Das per maand 97.75... Totaal 209.75 per maand.
Betaal nu alleen bij Ziggo/Vodafone
Internet Giga en TV Max Next 01-09-2023 t/m 30-09-2023 98,75
- Internet Giga
- Safe Online
- TV Max
- Ziggo Go
- Movies & Series XL
- Ziggo Sport Totaal
- Mediabox Next
- Bellen
ESPN Compleet 17,95
Extra Mediabox Next 5,00
Viaplay 15,98
Totaal € 137.68 + € 62,= 199.68 aan Vodafone/Ziggo p/m
Voor € 10,- extra in de maand heb ik dus geen 75Mbit upload, maar als ik Delta met Ziggo/Vodafone combineer 2000Mbit upload... tja, is het al die moeite waard.....
Bij Vodafone heb ik nog de oude prijzen, als ik nu een Together af zou sluiten betaal ik 63.50 per maand.