Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beagon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:21
Wij hadden v.d. week een Spotter Explorer gekocht voor onze dochter. Eenmaal binnen hebben we de instructies gevolgd maar na 1.5 dag zat de GPS locatie nogsteeds bij het kantoor van Spotter zelf. We hadden initieel deze aangeschaft ipv een concurrent omdat deze schappelijk geprijsd was qua mobiele kosten.

Deze dus vandaag aangemeld voor retour want dit moet wel correct zijn en geen twijfel geven, het is een veiligheids product.

Ook vond ik de feature set zeer matig, blijkbaar kan het kind alleen SOS en Spraakberichten sturen. Er is geen mogelijkheid voor onze dochter om ons makkelijk te bereiken d.m.v. de GPS, ook moeten wij als ouders samen hetzelfde account gebruiken i.p.v. dat er een authorisatie groep is o.i.d.

Hebben nu een One2Track besteld, hopelijk is die wel goed genoeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Beagon schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:52:
Wij hadden v.d. week een Spotter Explorer gekocht voor onze dochter. Eenmaal binnen hebben we de instructies gevolgd maar na 1.5 dag zat de GPS locatie nogsteeds bij het kantoor van Spotter zelf. We hadden initieel deze aangeschaft ipv een concurrent omdat deze schappelijk geprijsd was qua mobiele kosten.

Deze dus vandaag aangemeld voor retour want dit moet wel correct zijn en geen twijfel geven, het is een veiligheids product.

Ook vond ik de feature set zeer matig, blijkbaar kan het kind alleen SOS en Spraakberichten sturen. Er is geen mogelijkheid voor onze dochter om ons makkelijk te bereiken d.m.v. de GPS, ook moeten wij als ouders samen hetzelfde account gebruiken i.p.v. dat er een authorisatie groep is o.i.d.

Hebben nu een One2Track besteld, hopelijk is die wel goed genoeg...
Ik weet nit hoe de Spotter werkt, maar bij One2Track wordt er gebruik gemaakt van AGPS, wat betekent dat er ook veel gekeken wordt naar bijv. de wifi netwerken in de buurt.
Wij hadden ook dit probleem bij One2Track, mailtje gestuurd en binnen een kwartiertje antwoord dat we 'm even bij het raam moesten leggen met de hoogste verversingssnelheid. Dat gedaan en het probleem was opgelost, en is ook nooit meer teruggekomen.
Pagina: 1 2 3 Laatste