Ik had bijna een Onetrack gekocht tot ik dit topic tegenkwam. Ben 4x per jaar in Turkije en wil daar juist de tracker gebruiken. In Nederland vind ik dat minder relevant. Volgens de website is het nog steeds exclusief Turkije. Heb ze een bericht gestuurd met de vraag of hier al concrete plannen voor zijn voor een betere wereldwijde dekking. Jammer dat ze geen andere providers ondersteunen. Mijn vodafone Abo ziet Turkije gewoon als Europa namelijk.
EDIT: Antwoord:
Ik heb nu de Rebel Cactus Go op het oog. Volgens mij een Chinees ding (maar wat wordt niet in China gemaakt), maar verkoop en garantie vanuit een bedrijf in NL. Ziet er mooi en netjes uit, veel opties. Reviews op Kiyoh zijn overwegend positief.
Iemand nog andere tips?
EDIT: Antwoord:
Gevraagd of ze er actief mee bezig zijn. Antwoord:Het is op dit moment nog niet mogelijk om onze producten buiten Europa te gebruiken. Momenteel hebben wij geen afspraken voor de extra kosten die werelddekking met zich meebrengt. Tevens worden deze extra kosten gecommuniceerd via een SMS die je ontvangt op een device, echter kunnen onze producten wegens veiligheidsredenen geen SMS berichten ontvangen. Er zit dus ook een uitdaging in het goed duidelijk maken dat gebruik buiten Europa extra kosten meebrengt.
Wij gaan wel in de toekomst kijken of we werelddekking optioneel mogelijk kunnen maken. In het geval dat we dit mogelijk kunnen maken is de kans groot dat dit ook beschikbaar wordt voor onze huidige klanten.
Helaas dus. Denk niet dat het enige prioriteit heeft bij ze.Op dit moment zijn we er nog niet actief mee bezig.
Zodra dit wel aan de orde is zullen we dit uiteraard laten weten op onze socials.
Vooralsnog is het dus nog niet mogelijk.
Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik heb nu de Rebel Cactus Go op het oog. Volgens mij een Chinees ding (maar wat wordt niet in China gemaakt), maar verkoop en garantie vanuit een bedrijf in NL. Ziet er mooi en netjes uit, veel opties. Reviews op Kiyoh zijn overwegend positief.
Iemand nog andere tips?
[ Voor 58% gewijzigd door Spais op 03-01-2025 15:39 ]