Heel jammer dat er zoveel mensen zijn die dit soort problemen hebben, en ook dat de support zo onbehulpzaam is.Leela schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:25:
Ook slechte ervaringen met One 2 track. Letterlijk 2 dagen na verlopen garantietermijn ging het horloge van mijn dochter stuk. In al die tijd dat wij het horloge hadden max 2 weken gebruik van gemaakt. Opladen deed het niet meer, contact opgenomen met de klantenservice en kreeg 10% korting aangeboden bij het kopen van een nieuw horloge. Uiteraard niet gebruik van gemaakt.
Aan de andere kant zijn het geen dure apparaten, wat ook meeweegt in de selectie (je gaat een kind van 4-10 niet met een Apple Watch van 700 euro rond laten lopen), dus de marges zullen niet heel groot zijn en One2Track doet wel echt veel bovenop het whitelabel inkopen dat andere 'merken' niet doen. Ik kan me voorstellen dat er niet veel ruimte is om mensen buiten garantie om nog veel te helpen.
Wij maken nu bijna 3 jaar gebruik van onze One2Track horloge en echt nog heel weinig issues gehad. Misschien juist omdat deze regelmatig een keer gebruikt wordt, dus ook weer leeg gaat en daarna opnieuw wordt opgeladen.
Het grootste issue waar wij mee zitten is dat hij soms even naar de andere kant van het land springt, en dat wil nog wel eens (heel willekeurig) een paar keer per dag zijn. Dan krijg je dus ook meteen 5-10 meldingen dat je kind het huis heeft verlaten en weer is thuisgekomen. Buiten werkt hij overigens wel gewoon, alleen binnen in de lade heeft hij geen GPS.
Hebben jullie een alternatief gevonden of doen jullie het nu zonder?
:strip_exif()/f/image/Sn3FfBVrIgWJVktBLW8OZYQc.jpg?f=fotoalbum_large)