Gratis legacyversie G Suite

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-07 08:42
Ik snap nog niet zo goed waarom er nog een variant is. Ik heb eerder al aangegeven om te kiezen voor de personal gratis versie 15GB. Ik begrijp dat er dus nog een gratis versie is 30GB/300 users. Wat is het grote verschil en is hierbij de kans niet groter dat ze alsnog functionaliteit afnemen/beëindigen en je forceren naar een betaalde versie?

Dit zie je namelijk als je voor de 30GB/300 Users wil gaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3PFuV8gR-1KeQDpvU6BjbwiTHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mPQFNTUmUVyMouUE3LRwNtGt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Huub- op 26-07-2022 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Huub- schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:57:
Ik snap nog niet zo goed waarom er nog een variant is. Ik heb eerder al aangegeven om te kiezen voor de personal gratis versie 15GB. Ik begrijp dat er dus nog een gratis versie is 30GB/300 users. Wat is het grote verschil en is hierbij de kans niet groter dat ze alsnog functionaliteit afnemen/beëindigen en je forceren naar een betaalde versie?
Ik denk niet dat het 'nog een versie' of dat we nog een keer moeten kiezen.

Gokje: Google doet dit waarschijnlijk gefaseerd omdat dan de problemen minder groot zijn als er iets mis gaat en er minder users tegelijk klagen, minder load op hun server etc. En omdat users dat tegen elkaar communiceren is er een optie om het al te activeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 26-07-2022 09:05 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
Marzman schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:03:
[...]

Ik denk niet dat het 'nog een versie' of dat we nog een keer moeten kiezen.

Gokje: Google doet dit waarschijnlijk gefaseerd omdat dan de problemen minder groot zijn als er iets mis gaat en er minder users tegelijk klagen, minder load op hun server etc. En omdat users dat tegen elkaar communiceren is er een optie om het al te activeren.
Okay, waarom dan verschillende versies? Is het verstandig alsnog voor de 30/300 te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

@Huub- Ik wacht het gewoon af tot ik iets hoor van Google zelf. Het klinkt alsof ze van Google Suite af willen en dat dit het alternatief is. Legacy producten vinden bedrijven meestal niet zo leuk/handig.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NelgNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-07 19:08
barrymossel schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:54:
Kreeg zojuist deze update op twee cases:

[...]

Maar als ik inlog staat er nergens die "banner" of free plan. Sterker nog er staat alvast voor 1 augustus een factuur klaar...
Even afwachten nog denk ik...
Same here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Heb nu mijn G-Suite legacy free whatsitsname ook geupgrade naar Business Starter, en die via de eerder genoemde link gedowngrade naar Workspace Business Starter Free.

Tof dat je nu meer opslag krijgt, scheelt toch weer :) Het is overigens niet 300 users x 30GB, maar max 120GB samen, waar in principe dus wel 1 user 30GB kan gebruiken, maar vol is vol. Of uiteraard een betaalde upgrade uitvoeren. Anders ging ik nu wat users aanmaken voor Google Drive, dus ik snap die limitatie wel :D
Kan je zien @ https://admin.google.com/ac/storage
Je kan users (Of eigenlijk een organizational unit) wel een eigen limiet geven.
Kan dus best voorkomen als je dit met je familie/gezin/vereniging gebruikt, dat iemand ziet dat ie maar 10GB in gebruik heeft en toch niets kan opslaan omdat de totale opslag vol zit. Al hoop/verwacht ik dat er dan wel een duidelijke melding staat dat de gedeelde opslag vol zit, en niet de opslag van de gebruiker.

I R WRONG. Blijkt dus wel 30GB per user te zijn. Je ziet dus <aantal users> x 30GB als max storage.
Dus met mijn 4 users zag ik 120GB.

[ Voor 7% gewijzigd door Nakebod op 26-07-2022 18:38 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 12:10
Nakebod schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:46:
Heb nu mijn G-Suite legacy free whatsitsname ook geupgrade naar Business Starter, en die via de eerder genoemde link gedowngrade naar Workspace Business Starter Free.

Tof dat je nu meer opslag krijgt, scheelt toch weer :) Het is overigens niet 300 users x 30GB, maar max 120GB samen, waar in principe dus wel 1 user 30GB kan gebruiken, maar vol is vol. Of uiteraard een betaalde upgrade uitvoeren. Anders ging ik nu wat users aanmaken voor Google Drive, dus ik snap die limitatie wel :D
Kan je zien @ https://admin.google.com/ac/storage
Je kan users (Of eigenlijk een organizational unit) wel een eigen limiet geven.
Kan dus best voorkomen als je dit met je familie/gezin/vereniging gebruikt, dat iemand ziet dat ie maar 10GB in gebruik heeft en toch niets kan opslaan omdat de totale opslag vol zit. Al hoop/verwacht ik dat er dan wel een duidelijke melding staat dat de gedeelde opslag vol zit, en niet de opslag van de gebruiker.
Hoe heb je dat gedaan, ik hang nu al een halve dag aan de chat maar het het met niet om het om te zetten naar de Free...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07 14:55
@Nakebod Heb jij niet toevallig 4 users?
Ik zie voor mijn 6 users 180GB als limiet, dus ieder 30GB.
Je kunt alleen niet >30GB toewijzen aan één user, dat is een harde limiet.

Ongerelateerde tip: Ik liep tegen een probleem aan dat ik op mijn account geen "Google Discover" meer kon gebruiken (Google nieuws) na de upgrade. Oplossing:
1. Go to your Google Admin console page: https://admin.google.com
2. Select Devices and on the left panel, click Settings > Universal settings.
3. Click Data access.
4. Click Google Assistant and check the box where it says "Allow Google Assistant for iOS and Android."
5. Click Save.

[ Voor 90% gewijzigd door iisworks op 26-07-2022 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 12:54
Huub- schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:57:

Dit zie je namelijk als je voor de 30GB/300 Users wil gaan:
[Afbeelding]
Ik zit al even op de "G Suite legacy free edition", maar deze link (https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition?pli=1) werkt bij mij niet :
"Your account is ineligible to switch to the no-cost option."

Ik laat het maar even zo.

[edit] Lees hierboven eerst upgraden naar Business Starter en dan met deze link downgraden. Ik geloof het wel voor nu. We zullen uiteindelijk allemaal wel naar Google Workspace Business Starter Free overgezet worden.

[ Voor 10% gewijzigd door sverzijl op 26-07-2022 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

jvbragt schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:14:
[...]

Hoe heb je dat gedaan, ik hang nu al een halve dag aan de chat maar het het met niet om het om te zetten naar de Free...
Via https://admin.google.com/ac/billing/catalog upgrade naar Google Workspace Business Starter. (Op 2e pagina bovenin moest ik eerst land op NL zetten, bij de laatste pagina waar je adres moet opgeven kan dat niet..)
Wel creditcard of paypal benodigd, maar upgrade naar business is voorlopig nog gratis.
Nadat je G-Suite is geupgrade naar Workspace kan je via https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition aangeven dat je het voor persoonlijk gebruik gebruikt.

Maar ik lees ook dat Google vanaf 1 augustus deze omzetting automatisch gaat doen. Dus wachten kan eventueel ook nog.
iisworks schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:14:
@Nakebod Heb jij niet toevallig 4 users?
Ik zie voor mijn 6 users 180GB als limiet, dus ieder 30GB.
Je kunt alleen niet >30GB toewijzen aan één user, dat is een harde limiet.

Ongerelateerde tip: Ik liep tegen een probleem aan dat ik op mijn account geen "Google Discover" meer kon gebruiken (Google nieuws) na de upgrade. Oplossing:
1. Go to your Google Admin console page: https://admin.google.com
2. Select Devices and on the left panel, click Settings > Universal settings.
3. Click Data access.
4. Click Google Assistant and check the box where it says "Allow Google Assistant for iOS and Android."
5. Click Save.
Hmm, scherp. Ik heb inderdaad 4 users. Die link had ik nog even niet gelegd.
Dan eh, soort van onbeperkte gratis storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbragt
Nakebod schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:36:
[...]

Via https://admin.google.com/ac/billing/catalog upgrade naar Google Workspace Business Starter. (Op 2e pagina bovenin moest ik eerst land op NL zetten, bij de laatste pagina waar je adres moet opgeven kan dat niet..)
Wel creditcard of paypal benodigd, maar upgrade naar business is voorlopig nog gratis.
Nadat je G-Suite is geupgrade naar Workspace kan je via https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition aangeven dat je het voor persoonlijk gebruik gebruikt.

Maar ik lees ook dat Google vanaf 1 augustus deze omzetting automatisch gaat doen. Dus wachten kan eventueel ook nog.

[...]

@Nakebod Op de url krijg ik een 404 error. Vanuit support gaf men aan dat ik dit ook niet kon doen omdat mijn domein in het verleden al geverifieerd was. Ik Heb nu de hele workspace abonnement gecanceld, en alleen de Cloud Identity Free aan staan, kijken wat dat doet.

[ Voor 13% gewijzigd door jvbragt op 27-07-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]
Waar lees je dat? Als het niet bij Google zelf is dan lijkt afwachten me veiliger. 1 augustus is ook niet zo lang wachten :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

[...]
Hou wel in het achterhoofd dat google aangegeven heeft dat de gratis versie max 10 accounts was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
[quote]Nakebod schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:36:
[...]

[...]

Ik probeer de stappen ook te doen. Ik krijg nu de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bk5H9cTe2V5Z2iLSPKtPK2Hn1_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L0RvPODO7d6Q6uxZz1bYydfr.png?f=fotoalbum_large

Klopt dit? Ik wil natuurlijk niet vast zitten aan een betaald account..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Marzman schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:25:
[...]

Waar lees je dat? Als het niet bij Google zelf is dan lijkt afwachten me veiliger. 1 augustus is ook niet zo lang wachten :p
Onofficieel heeft iemand dit van Google Support gekregen:
Google Workspace Support, Umapathy: As G Suite accounts are no more available, all such accounts will be moved to Workspace starting 1st August.
roeleboel schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:37:
[...]
Hou wel in het achterhoofd dat google aangegeven heeft dat de gratis versie max 10 accounts was.
Niets zo veranderlijk als Google inderdaad.
Maar zoals het er nu bij mij staat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ACVcVCBsiEkv8WDmeVvL79ZrBA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z4PcrHsVDyPvZvhMC5aITah5.png?f=user_large
Huub- schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:10:
Klopt dit? Ik wil natuurlijk niet vast zitten aan een betaald account..
Ja, dat is wat ik ook heb gedaan.
Eerst naar betaald, je krijgt dan een speciale prijs van 0 euro tot x 2023 waarna het Business Basic plan theoretisch betaald gaat worden.
Maar na de upgrade naar Workspace kan je dan aangeven dat je een individual bent, en downgraden naar de Business Starter Free Edition.
Zie ook Reddit: https://www.reddit.com/r/...and_upgraded_to_business/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NelgNL
Enige maanden geleden overgestapt naar Infomaniak. Toen zeer tevreden, echter merk ik dat de search in de mail niet zo goed werkt als bij Google. Laat dat nou net zo zijn hoe ik mijn mailbox organiseer. Ook synchronisaties werken niet altijd lekker via de extra Infomaniak app dus met pijn in het hart toch maar gekeken of ik nog terug kan naar Google, gebruikmakend van de no-cost option.

Niks werkt. Veel linkjes geklikt, account komt niet in aanmerking voor de no-cost option. Volgens een medewerker omdat ik vroegtijdig heb opgezegd.

Gisteren weer gechat. Er blijkt nu een lijst te zijn waar support je account op kan aanmelden. Deze lijst is voor spijtoptanten waarbij de no-cost option niet werkt. Ik ben daar op aangemeld, eind van de maand zou het geregeld moeten zijn. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:22
Eindelijk is het hier gelukt via de knop in dit help artikel: https://support.google.com/a/answer/60217?hl=nl

Ik probeerde dit elke keer op mijn mobiel waar ik met meerdere Google accounts ben ingelogd. In het helpartikel zette ik mijn account dan op mijn Workspace account, maar schijnbaar bij het klikken op die knop werd ik weer gezien als mijn Gmail account en kreeg ik een 404.

Zojuist geprobeerd via mijn laptop met Chrome browser die alleen ingelogd is op mijn Workspace account en nu is het gelukt. Ik sta op free plan en heb dus ook ineens 300 licenties. Wtf moet ik daar nou weer mee? Maar goed, dan kunnen mijn dochters tzt ook een mailadres krijgen... ;)

---edit---
Het lijkt overigens ook dat het free plan advertentievrij is. Althans ik zie geen advertenties in Gmail. Hopen dat dat zo blijft.

[ Voor 9% gewijzigd door barrymossel op 29-07-2022 11:19 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb wat reacties verwijderd die gingen over kopen van accounts via dubieuze websites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-07 21:28

Hachy

Laadpas Nerd

iisworks schreef op zondag 24 juli 2022 @ 18:17:
Ik heb zojuist de gok gewaagd met mijn Gsuite Legacy account (1 domain, 6 users) en het werkte! *O*
Inderdaad zie ik nu ook 30GB Drive ruimte!

Stappen zoals eerder genoemd:
https://www.reddit.com/r/...ated_from_g_suite_legacy/

Ein-de-lijk Google! Waarom ze dit nou niet direct zo opgezet en gecommuniceerd hebben is me echt een raadsel. Ik heb maandenlang naar de verwarrende opt-out foutmelding zitten staren, zelfs O365 family aangeschaft om achter de hand te hebben, met Imapsync mail laten syncen, contacts/agenda's met moeite overgezet. heeft al met al veel tijd en moeite gekost voor iets wat onnodig blijkt te zijn. Uiteindelijk laat ik het hier maar bij i.v.m. gezins- en familieleden die niet zo flexibel zijn als van alles verandert (Mail/Drive/Photos). Voor de family zaken (YT premium) blijven we we dus maar gewoon aparte extra Gmail accounts gebruiken. ;)
Ik was één van de mensen die hem naar Business Starter had omgezet. Zag de eerste factuur al binnenkomen vandaag. Bovenstaande tutorial heeft mijn Google Apps weer in een 'personal use' variant omgezet zonder kosten. Dank!

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb ervoor gekozen om bij de gratis variant te blijven: G Suite legacy
Daarmee dacht ik nog wel even vooruit te kunnen totdat Google met een nieuwe aanpassing zou komen.

Maar nu merk ik, en de overige gebruikers, dat we nergens meer onze storage kunnen wijzigen. Er staat dat de storage wordt beheerd door de admin. Voorheen kon men zelf per gebruiker individueel storage kopen. Ik heb bijvoorbeeld zelf een 1TB abonnement en andere gebruikers hebben andere storage-abonnementen.

In het admin console kan echter geen storage gekocht worden. Betekent dit nu dat je vast zit aan je huidige storage en als je meer wil dat je dan maar moet upgraden naar een betaald workspace-abonnement?

Zie ook hier:
https://www.reddit.com/r/...s/vk27ai/comment/iegjkxc/
https://www.reddit.com/r/...o_legacy_account_anymore/

Update: ik heb dit getest met de Bluestacks emulator en de genoemde Android APK. Het lijkt daarmee inderdaad te lukken om 100GB of 1TB storage te kopen. Maar ik heb de uiteindelijke betaal-stap niet uitgevoerd. Ik was zelf op zoek naar 2TB, maar die optie is er niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Fraggar op 01-08-2022 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
Kan je nog steeds van de gratis naar de starter en dan naar de personal use, of kan dat per vandaag (01-08-22) niet meer?
Ik durf het niet te wagen..

[ Voor 10% gewijzigd door Huub- op 01-08-2022 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Hachy schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:54:
[...]

Ik was één van de mensen die hem naar Business Starter had omgezet. Zag de eerste factuur al binnenkomen vandaag. Bovenstaande tutorial heeft mijn Google Apps weer in een 'personal use' variant omgezet zonder kosten. Dank!
Ik ben vorige week omgezet naar het gratis plan, maar er werd zojuist wel 1,35 afgeschreven. Het is niet dat ik dat geld terug hoef, maar ik hoop niet dat dit weer een voorbode is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07 14:55
Ik kreeg net ook een mail over Workspace monthly invoice, maar toen ik bij billing keek was het bedrag gelukkig €0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plompie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-03 09:55
Oke ik kon het toch niet laten en heb het geprobeerd. Werkte perfect! Geüpgraded naar Business Starter - flex plan (maandelijks) en daarna de link aangeklikt. Waar die eerste een error gaf ‘page not found’ kon ik nu direct bevestigen dat het voor privé gebruik is waarop het account naar de no-cost optie switchte met 30 GB per user. Kan alleen geen storage poolen maar dat dacht ik standaard bij het starter abonnement.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Plompie schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:34:
Oke ik kon het toch niet laten en heb het geprobeerd. Werkte perfect! Geüpgraded naar Business Starter - flex plan (maandelijks) en daarna de link aangeklikt. Waar die eerste een error gaf ‘page not found’ kon ik nu direct bevestigen dat het voor privé gebruik is waarop het account naar de no-cost optie switchte met 30 GB per user. Kan alleen geen storage poolen maar dat dacht ik standaard bij het starter abonnement.
Top!
Heb je gebruik gemaakt van de vorige opt out (die met 27 Juni als deadline)?
Sommige users rapporteren dat het bij hen na een upgrade naar Business Starter die link nog steeds niet werkte dus ik twijfel.

Als ik op de link klik zonder eerst naar Business Starter over te schakelen krijg ik een "Your account is ineligible to switch to the no-cost option." foutmelding.
En die staat niet in de lijst van mogelijke errors (= https://support.google.com/a/answer/60217#error).
Ik had de "Your account is ineligible to switch to the no-cost option because you first need to upgrade to Google Workspace Business Starter. Then do this process again." foutmelding verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plompie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-03 09:55
AndrewBourgeois schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:53:
[...]

Heb je gebruik gemaakt van de vorige opt out (die met 27 Juni als deadline)?
Sommige users rapporteren dat het bij hen na een upgrade naar Business Starter die link nog steeds niet werkte dus ik twijfel.

Als ik op de link klik zonder eerst naar Business Starter over te schakelen krijg ik een "Your account is ineligible to switch to the no-cost option." foutmelding.
En die staat niet in de lijst van mogelijke errors (= https://support.google.com/a/answer/60217#error).
Ik had de "Your account is ineligible to switch to the no-cost option because you first need to upgrade to Google Workspace Business Starter. Then do this process again." foutmelding verwacht.
Yes, had eerder al die opt out gedaan en kreeg eerst ook die foutmelding (voor de upgrade van vandaag). Na upgrade werkte de link wel en in het abonnement overzicht staat nu Business Starter - no cost option.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:17
Bij mij is het automatisch omgezet naar workspace free. Heb het niet zelf gedaan. Wel eerder aangegeven dat het voor privé was.

Dus lijkt allemaal vanzelf te gaan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Bij mij staat nog steeds Oude versie van G Suite. Misschien batch-gewijd of nog een handmatige controle misschien? De domeinnaam die ik er aan heb hangen is wel van m'n bedrijf (geweest) dus ergens verwacht ik daar nog gedoe over. Ik gebruik de mail alleen nog maar privé, bedrijfsactiviteiten gestopt.

Ben een tijdje weggeweest naar mail via m'n hosting provider maar ben blij dat ik weer terug bij Google ben. Werkt toch wel erg soepel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
barrymossel schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 18:25:
[...]

Ik ben vorige week omgezet naar het gratis plan, maar er werd zojuist wel 1,35 afgeschreven. Het is niet dat ik dat geld terug hoef, maar ik hoop niet dat dit weer een voorbode is...
Was een factuur over juli. Hopelijk krijg ik er geen over augustus, want support is niet meer mogelijk, dus dan wordt het nogal een gedoe om dat te regelen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:55
Voor de mensen die het maar niet lukt om de omzetting te doen (het lukte mij eerder niet, want ik kreeg een 404 na de blauwe knop):

Ik heb mijn account eerst op een betaald Google Workspace Business Starter abonnement gezet. Vervolgens de omzetting naar de gratis versie gedaan:

0. Zorg dat je omgezet bent naar Google Workspace Business Starter.
1. Ga naar je beheerdersconsole
2. Ga naar Account->Accountinstellingen
3. Scroll naar beneden voor Aanvullende beveiligings- en privacyvoorwaarden.
4. Klik even door die dingen heen zodat je alles accepteert.
5. Log uit met je account.
6. Log weer in met je account
7. Ga naar https://support.google.com/a/answer/60217#nocost en druk op de blauwe knop " Ik gebruikte mijn account voor persoonlijke doeleinden"
8. Bevestig dat je g-suite voor persoonlijke doeleinden gebruikt,
9. Als je nu in je beheerdersconsole naar ->Facturering->abonnementen gaat zal er hoogstwaarschijnlijk staan: Google Workspace Business Starter, Actief, 299 beschikbaar (oid), 1 toegewezen. Gratis plan, gratis versie

[ Voor 15% gewijzigd door stfn345 op 04-08-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
Waar kan je zien dat je de gratis versie van Workspace Buisiness Starter hebt?
Is dat hier?
Facturering >> Abonnementen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sTZAHpDIAw6MUlQnUeXJaU_XywE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DYalgH6cjN76pvGKfCf1OcFy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Huub- schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 15:57:
Waar kan je zien dat je de gratis versie van Workspace Buisiness Starter hebt?
Is dat hier?
Facturering >> Abonnementen
[Afbeelding]
Ja, daar staat toch (diverse keren) dat je een gratis plan hebt?
stfn345 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:14:
Voor de mensen die het maar niet lukt om de omzetting te doen (het lukte mij eerder niet, want ik kreeg een 404 na de blauwe knop)
Ik heb ook een hoop gedoe gehad (diverse keren met support gechat en gebeld) en kwam ook telkens uit op een 404. Uiteindelijk heeft "Diego" (Belgisch accent) me voortreffelijk geholpen; die is echt gaan graven en kwam uiteindelijk met de suggestie om (tijdelijk) een CreditCard te koppelen om te kijken of 't dan wel lukte. Dat lukte nog niet meteen, maar dat zou volgens hem tot 24 uur kunnen duren en hij zou een dag later terugbellen om 't samen nog eens te proberen. Een paar uur later bleek 't echter al te helpen en kon ik om door op die blauwe "Ik heb G suite alleen voor persoonlijk gebruik gebruikt" (o.i.d.) knop te drukken en sindsdien ben ik om en kon ik Diego een 24 uur later bedanken voor z'n inspanningen en tevreden ophangen. De 404 heb ik overigens nog steeds, collega's ook. Ook op andere netwerken/providers, diverse (al-dan-niet "schone") browsers en zélfs als ik met een VPN naar de US o.i.d tunnel - echt géén idee wat daar aan de hand is, maar bij Diego werkte de url wel... 8)7

TL;DR: Koppel een betaalmethode, geef 't even, probeer 't dan nog eens. Worst-case kost 't je een paar euro / paar tientjes (maar ook dat is me door diverse medewerkers op 't hart gedrukt dat 't gecrediteerd zou worden).

[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 04-08-2022 16:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehexehex
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-07 18:58
Voor de mensen die het maar niet lukt om de omzetting te doen (het lukte mij eerder niet, want ik kreeg een 404 na de blauwe knop):

Ik heb mijn account eerst op een betaald Google Workspace Business Starter abonnement gezet. Vervolgens de omzetting naar de gratis versie gedaan:

7. Ga naar https://support.google.com/a/answer/60217#nocost en druk op de blauwe knop " Ik gebruikte mijn account voor persoonlijke doeleinden"
9. Als je nu in je beheerdersconsole naar ->Facturering->abonnementen gaat zal er hoogstwaarschijnlijk staan: Google Workspace Business Starter, Actief, 299 beschikbaar (oid), 1 toegewezen. Gratis plan, gratis versie
Top uitleg, hiermee is het direct gelukt. Waarvoor dank en kudo's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:26

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

Mooi lijstje, maar ehhh, ik ben ff kwijt waarom je dit wilt doen?
Je hebt toch al een gratis versie. Wat wil je nog meer? Is gratis niet goed genoeg?

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het moet gratiser! :P

Volgens mij is het punt dat het aanzetten van de no cost variant voor persoonlijk gebruik voor sommigen niet werkt. En die moeten dus op een gegeven moment gaan betalen als ze niets doen.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 05-08-2022 00:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hippe Lip schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:08:
Je hebt toch al een gratis versie. Wat wil je nog meer? Is gratis niet goed genoeg?
Dit is natuurlijk voor als je géén gratis versie hebt; velen zitten op de (goedkope, maar niet gratis) Business Starter en daar is óók een gratis variant van. En dit is dus 't stappenplan hoe dat om te zetten.

Edit: En wat @.oisyn zegt (vieze voorschietert :P )

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 05-08-2022 00:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Hippe Lip schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:08:
[...]

Mooi lijstje, maar ehhh, ik ben ff kwijt waarom je dit wilt doen?
Indien ze beslissen om mijn 1 TB Drive storage niet te verlengen dan is 30 GB voor e-mails ipv 15 GB wel nice. Dus ik heb ook aan support gevraagd of ze mij toch nog kunnen upgraden naar de gratis versie. 'k wacht wel al 3 dagen dus misschien moet ik het ook maar proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huub-
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:56:
[...]

Indien ze beslissen om mijn 1 TB Drive storage niet te verlengen dan is 30 GB voor e-mails ipv 15 GB wel nice. Dus ik heb ook aan support gevraagd of ze mij toch nog kunnen upgraden naar de gratis versie. 'k wacht wel al 3 dagen dus misschien moet ik het ook maar proberen.
Ik heb gisteren de omzetting handmatig gedaan van legacy free naar Workspace Business Starter Free. Heb nu dus 30GB ipv 15GB, en aantal users dat ik mag gebruiken is toegenomen.
Was bang dat het niet meer zou lukken, maar dat bleek onterecht…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:51

Spotmatic

Ken sent me

Welk nadeel (buiten die 15GB) heb ik als ik nooit van Legacy Free overstap op wat anders?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Spotmatic schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:40:
Welk nadeel (buiten die 15GB) heb ik als ik nooit van Legacy Free overstap op wat anders?
Niks, ik blijf ook bij Legacy Free tot ik wat hoor van Google, klinkt leuk dat omzetten naar starter en daarna naar de gratis versie daarvan maar het valt buiten alle beloftes die Google heeft gemaakt als je dat gaat doen als je al Free hebt. Als je al op starter stond vanwege eerdere communicatie van Google is het aan ander verhaal.

Ik neem aan dat Google ons zelf wel omzet of informeerd als dit de bedoeling is.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 05-08-2022 10:00 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

RobIII schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:26:
[...]

Dit is natuurlijk voor als je géén gratis versie hebt; velen zitten op de (goedkope, maar niet gratis) Business Starter en daar is óók een gratis variant van. En dit is dus 't stappenplan hoe dat om te zetten.

Edit: En wat @.oisyn zegt (vieze voorschietert :P )
En werkt dat ook als je nu een nieuw Business Starter pakket start (zonder enige voorhistorie dus)? Kun je dan ook die gratis variant aanvragen (en krijgen 8) )?

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hippe Lip schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:40:
[...]

En werkt dat ook als je nu een nieuw Business Starter pakket start (zonder enige voorhistorie dus)? Kun je dan ook die gratis variant aanvragen (en krijgen 8) )?
Niet dat ik weet.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Gezien Google Support na 4 werkdagen nog geen antwoord gaf op mijn "Am I eligible for Business Starter Free Edition?" ticket heb ik het zonder bevestiging gewaagd. Het werkte.

Mijn situatie: G Suite legacy + opted-out voor de deadline van 27 Juni. Dus voor mij was het al gratis maar wel maar 15 GB.

Wat ik deed om de Business Start Free Edition te verkrijgen:
1) upgrade (dus CC info ingeven etc)
2) uitloggen
3) inloggen
4) klikken op de grote blauwe knop op pagina https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition

Geen idee of het uitloggen nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
AndrewBourgeois schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:54:
Gezien Google Support na 4 werkdagen nog geen antwoord gaf op mijn "Am I eligible for Business Starter Free Edition?" ticket heb ik het zonder bevestiging gewaagd. Het werkte.

Mijn situatie: G Suite legacy + opted-out voor de deadline van 27 Juni. Dus voor mij was het al gratis maar wel maar 15 GB.

2) uitloggen
3) inloggen
4) klikken op de grote blauwe knop op pagina https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition

Uitloggen is niet nodig, mooi dat het je gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 14:54

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Hier ook succesvol overgegaan naar de Business Start Free Edition na een opt-out voor de deadline.

Naast de 30 GB upgrade ook het voordeel dat je meer kan instellen aan email routes. Dit wordt op G Suite legacy niet ondersteund.

Gezien de tekst "Voor personen en gezinnen die je account hebben gebruikt voor niet-commerciële doeleinden, nadat je hebt geüpgraded naar Google Workspace of we je automatisch hebben geüpgraded, kun je je identificeren als persoonlijke gebruiker en een kosteloos abonnement terugzetten door op de onderstaande knop te klikken (hiervoor is een hoofdbeheerdersaccount vereist). "
verwacht ik dat dit voor de toekomst ook gewoon zo blijft werken.

[ Voor 49% gewijzigd door L_Jinx op 08-08-2022 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-07 22:23

FF

Wat een fijne ontwikkeling.
Ik heb een chat gehad met Diego van Google en die gaf mij de bevestiging dat het inderdaad gratis is.

Ik snap dit wel een beetje van Google. Op deze manier kunnen ze G Suite echt uitfaseren en iedereen overhalen naar Google Workspace.

Alleen zie ik deze link https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition niet direct op het scherm staan. Blij dat deze hierboven in de uitleg staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbragt
FF schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:38:
Wat een fijne ontwikkeling.
Ik heb een chat gehad met Diego van Google en die gaf mij de bevestiging dat het inderdaad gratis is.

Ik snap dit wel een beetje van Google. Op deze manier kunnen ze G Suite echt uitfaseren en iedereen overhalen naar Google Workspace.

Alleen zie ik deze link https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition niet direct op het scherm staan. Blij dat deze hierboven in de uitleg staat :D
Geldt dit dus niet voor kleine commerciële bedrijven met 4 werknemers? Ik dacht dat dit ook gratis was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehexehex
AndrewBourgeois schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:54:

2) uitloggen
3) inloggen

Stomme vraag, maar als niet opted-out voor 27 juni (want heb het niet gezien/gelezen) dan is het RIP? Heb het wel werkend gekregen met een upgrade naar Starter en daarna > gratis versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
xehexehex schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:29:
[...]

Stomme vraag, maar als niet opted-out voor 27 juni (want heb het niet gezien/gelezen) dan is het RIP? Heb het wel werkend gekregen met een upgrade naar Starter en daarna > gratis versie.
Indien je tot nu niets deed kan je normaal gezien rechtstreeks op de grote blauwe knop op deze pagina klikken: https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition

Maar zolang je nu in Billing "Free Edition" ziet staan is normaal gezien OK.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FF

FF

Klopt het dat Google Discover in Chrome op Android niet meer werkt na de overgang naar Google workspace?

Update: In Google Workspace blijkt Google Assistent standaard uit te staan. Na activeren hiervan werkt alles weer.

[ Voor 36% gewijzigd door FF op 14-08-2022 23:23 . Reden: oplossing toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehexehex
AndrewBourgeois schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:34:
[...]

Indien je tot nu niets deed kan je normaal gezien rechtstreeks op de grote blauwe knop op deze pagina klikken: https://admin.google.com/ac/billing/legacytransition

Maar zolang je nu in Billing "Free Edition" ziet staan is normaal gezien OK.
Die knop heb ik 100x ingedrukt, kwam steeds op een 404, ook met juiste account/rechten. Ticket geopend, 9x remindered, dus was er wel klaar mee. Toen bovenstaande oplossing toegepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
FF schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 17:06:
Klopt het dat Google Discover in Chrome op Android niet meer werkt na de overgang naar Google workspace?

Update: In Google Workspace blijkt Google Assistent standaard uit te staan. Na activeren hiervan werkt alles weer.
Google Discover deed het bij mij inderdaad ook niet! Thanks voor de tip met het aanzetten van Google Assistant in Google Workspace. Beter is het gauw weer werkend in Chrome :).

Edit: ik moest nog wel een extra instelling aanzetten onder data zodat Google Assistant ook actief mocht zijn op iOS en Android.

Apparaten -> Mobiel en eindpunten -> instellingen -> algemene instellingen -> Google Assistant: Google Assistent voor iOS en Android toestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door dennisk. op 17-08-2022 15:24 ]

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krizna
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 10:55
jvbragt schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:33:
[...]

Geldt dit dus niet voor kleine commerciële bedrijven met 4 werknemers? Ik dacht dat dit ook gratis was?
Volgens Google niet. Mijn legacy-account werd zowel zakelijk als privé gebruikt in de familie. Omdat Google bij de "verklaring" spreekt van "privégebruik" en niet van "uitsluitend privégebruik" hoopte ik op een gatenpaadje om mijn account toch (deels) gratis te mogen gebruiken, maar bij Google Workspace Support waren ze zeer duidelijk: het free Workspace account mag absoluut never niet zakelijk gebruikt worden. De suggestie werd daarbij gewekt dat Google dit gaat controleren. Dus nu heb ik facturen naar mijn familie moeten sturen, wat ik best zuur vind. Temeer omdat ik het vaak genoeg zie dat gewone gmail-adressen zakelijk worden gebruikt, en het ons alleen maar om de mail gaat en niet om die andere Workspace-zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Laatst online: 19-06 13:55
Ik heb ook het stappenplan gevolgd. Maar er staat dat ik niet in aanmerking kom. Ik heb er nu al spijt van..... Support maar ingeschakeld. Had beter op de legacy kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
lexi schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:15:
Ik heb ook het stappenplan gevolgd. Maar er staat dat ik niet in aanmerking kom. Ik heb er nu al spijt van..... Support maar ingeschakeld. Had beter op de legacy kunnen blijven.
Dit is exact waarom ik voorlopig maar op de Legacy versie van G Suite. Dan heb ik gewoon wat ik had en hoef ik voorlopig er niets voor te betalen.
Het lijkt me dat je bij Workspace Free meer risico loopt dat het eindigt als Google er geen zin meer in heeft...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nocalimero schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:33:
[...]

Dit is exact waarom ik voorlopig maar op de Legacy versie van G Suite. Dan heb ik gewoon wat ik had en hoef ik voorlopig er niets voor te betalen.
Het lijkt me dat je bij Workspace Free meer risico loopt dat het eindigt als Google er geen zin meer in heeft...
Ik ook, de datums van google zijn gewoon voorbij dus je hebt geen poot om op te staan als het fout gaat. Je hebt zelf op upgrade geklikt zonder informatie van google om dit te doen. Alleen een stappenplan uit een forum.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Marzman schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:41:
[...]

Ik ook, de datums van google zijn gewoon voorbij dus je hebt geen poot om op te staan als het fout gaat. Je hebt zelf op upgrade geklikt zonder informatie van google om dit te doen. Alleen een stappenplan uit een forum.
Het staat op hun support pages ( https://support.google.com/a/answer/60217 ):
What if I used G Suite legacy free edition for personal use?
For individuals and families that used your account for non-commercial purposes, after you upgrade to Google Workspace or we automatically upgrade you, you can identify as a personal user and revert to a no-cost subscription by clicking the button below (requires a super administrator account). You can continue using your custom domain(s) with Gmail, retain access to no-cost Google services such as Google Drive and Google Meet, and keep your purchases and data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
nocalimero schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:33:
[...]
Buiten dat je automatisch naar Workspace gezet zal worden, denk ik dat ze een Legacy eerder uitfaseren (wat ze nu dus letterlijk doen) dan een Free edition van een bestaand (semi-ondersteund) product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

barrymossel schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:16:
[...]

Buiten dat je automatisch naar Workspace gezet zal worden, denk ik dat ze een Legacy eerder uitfaseren (wat ze nu dus letterlijk doen) dan een Free edition van een bestaand (semi-ondersteund) product.
Misschien, het kan ook andersom zijn. Dat nu de voorwaarden beter zijn (voor google, vroeger waren ze immers niet evil ;) ). Ik wacht het wel af, ze zullen het wel communiceren (of zelf omzetten) als dit de bedoeling is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbragt
Krizna schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 12:56:
[...]

Volgens Google niet. Mijn legacy-account werd zowel zakelijk als privé gebruikt in de familie. Omdat Google bij de "verklaring" spreekt van "privégebruik" en niet van "uitsluitend privégebruik" hoopte ik op een gatenpaadje om mijn account toch (deels) gratis te mogen gebruiken, maar bij Google Workspace Support waren ze zeer duidelijk: het free Workspace account mag absoluut never niet zakelijk gebruikt worden. De suggestie werd daarbij gewekt dat Google dit gaat controleren. Dus nu heb ik facturen naar mijn familie moeten sturen, wat ik best zuur vind. Temeer omdat ik het vaak genoeg zie dat gewone gmail-adressen zakelijk worden gebruikt, en het ons alleen maar om de mail gaat en niet om die andere Workspace-zaken.
Ik heb uiteindelijk eerst de Workspace starter genomen, toen de Cloud Identity Free genomen en weer van de Workspace afgemeld. De Cloud Identity Free is voldoende want ik heb de mail nu via infomaniak lopen maar de zakelijke zaken zoals places, youtube werken nu nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lexi
Marzman schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:41:
[...]

De support medewerker heeft aangegeven dat het toch echt zou moeten kunnen. Hij heeft reeds teruggebeld, maar nog zonder definitieve oplossing. Morgenmiddag staat er weer een afspraak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

xehexehex schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 20:28:
[...]

Die knop heb ik 100x ingedrukt, kwam steeds op een 404, ook met juiste account/rechten. Ticket geopend, 9x remindered, dus was er wel klaar mee. Toen bovenstaande oplossing toegepast.
Kan het zijn dat je ook nog op een ander account ingelogd bent? Ik heb daar zo nu en dan last van. Ik ben standaard op een eigen account ingelogd, maar beheer ook andere accounts. Met name daarbij krijg ik soms rare dingen terug of lijkt iets onmogelijk. Als ik dan eerst overal uitlog en alleen inlog op het account waarop ik instellingen wil wijzigen, dan gaat het een stuk soepeler.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:58

anc

Nou wij zijn ook de sjaak.
Onze legacy is overgezet naar workspace en nu wordt er gevraagd om een betalingsmethode aan te koppelen voor 5,20 per maand (eerste jaar de helft).
Wij gebruiken dit eigenlijk alleen voor ongeveer 10 mailtjes per maand. Facturen doorsturen naar boekhoudsoftware. Dus vind ik deze prijs eigenlijk niet in verhouding staan tot ons gebruik en moet ik dit stoppen.

Daarnaast hebben we bij transip de website draaien, dan moet ik de mxrecords omzetten en komt de mail volgens mij daar voortaan weer binnen.

Beetje jammer omdat ik daarmee alle mail historie kwijt ben, dat vond ik wel zo fijn.

Iemand nog een tip? Behalve, gewoon betalen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01
dennisk. schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 06:13:
[...]

Google Discover deed het bij mij inderdaad ook niet! Thanks voor de tip met het aanzetten van Google Assistant in Google Workspace. Beter is het gauw weer werkend in Chrome :).

Edit: ik moest nog wel een extra instelling aanzetten onder data zodat Google Assistant ook actief mocht zijn op iOS en Android.
Waar staat die extra instelling precies? Ik kan hem niet vinden, heb inderdaad wel Assistent kunnen activeren, maar Discover werkt nog niet.

Dit overigens nadat ik gisteren toch maar de workaround omzetting van Legacy Free naar de gratis Workspace heb toegepast, omdat mijn oudste dochter toevallig tegen de 15 GB limiet aanliep...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
jurjen_g schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:06:
[...]

Waar staat die extra instelling precies? Ik kan hem niet vinden, heb inderdaad wel Assistent kunnen activeren, maar Discover werkt nog niet.

Dit overigens nadat ik gisteren toch maar de workaround omzetting van Legacy Free naar de gratis Workspace heb toegepast, omdat mijn oudste dochter toevallig tegen de 15 GB limiet aanliep...
Het is aardig verstopt, heb even geklikt en het zijn de volgende stappen:

Apparaten -> Mobiel en eindpunten -> instellingen -> algemene instellingen -> Google Assistant: Google Assistent voor iOS en Android toestaan.

Bovenstaande stappen heb ik ook direct even in de vorige post gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door dennisk. op 17-08-2022 15:24 ]

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
anc schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:40:
Nou wij zijn ook de sjaak.
Onze legacy is overgezet naar workspace en nu wordt er gevraagd om een betalingsmethode aan te koppelen voor 5,20 per maand (eerste jaar de helft).
Wij gebruiken dit eigenlijk alleen voor ongeveer 10 mailtjes per maand. Facturen doorsturen naar boekhoudsoftware. Dus vind ik deze prijs eigenlijk niet in verhouding staan tot ons gebruik en moet ik dit stoppen.

Daarnaast hebben we bij transip de website draaien, dan moet ik de mxrecords omzetten en komt de mail volgens mij daar voortaan weer binnen.

Beetje jammer omdat ik daarmee alle mail historie kwijt ben, dat vond ik wel zo fijn.

Iemand nog een tip? Behalve, gewoon betalen :-)
Betalingsmethode toevoegen en aangeven dat je het account gebruikt voor persoonlijk gebruik. Al lijkt me dat sterk als je het over boekhouding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Laatst online: 00:01
dennisk. schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:23:
[...]

Het is aardig verstopt, heb even geklikt en het zijn de volgende stappen:

Bovenstaande stappen heb ik ook direct even in de vorige post gezet.
Top, hij doet het nu inderdaad weer, hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorin
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Thorin

Batman = Róbin's sidekick

*stoft zijn oude account af om zijn eigen ervaring te delen, kuch, hatsjoe, :O lang geleden :w !

Per toeval* over deze mogelijkheid van gratis Google Workspace voor persoonlijk gebruik te weten gekomen, nadat ik bij de eerdere dreiging:
  • mijn Gsuite Legacy free edition heb opgezegd
  • mezelf heb gemigreerd naar Zoho Mail lite
  • Google Cloud Identity Free heb ingesteld
Ik heb me nu vervolgens opnieuw aangemeld voor Google Workspace for Business Starter, met opgave van creditcardgegevens, in de hoop ook op de "voor persoonlijk gebruik" knop te kunnen drukken.
Helaas no bueno: de knop verandert in een rode melding:
U kunt uw account niet omzetten naar de kosteloze optie.
Net contact gehad via de chat met Giovanni (ik ben immers betalende klant ;) ) en ze zouden het doorzetten naar de 2e lijn om mijn account alsnog om te zetten naar de gratis variant. Ik ben benieuwd of dat gaat en hoe lang dat gaat duren.

* ik bleek nog een andere, vergeten domeinnaam te hebben die ook op Gsuite legacy draaide, waarover ik een mailtje van Google kreeg. Die had ik dus nog niet opgezegd en kon ik wel succesvol naar Google Workspace voor persoonlijk gebruik omzetten.

Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NelgNL
Thorin schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:17:
*stoft zijn oude account af om zijn eigen ervaring te delen, kuch, hatsjoe, :O lang geleden :w !

Per toeval* over deze mogelijkheid van gratis Google Workspace voor persoonlijk gebruik te weten gekomen, nadat ik bij de eerdere dreiging:
  • mijn Gsuite Legacy free edition heb opgezegd
  • mezelf heb gemigreerd naar Zoho Mail lite
  • Google Cloud Identity Free heb ingesteld
Ik heb me nu vervolgens opnieuw aangemeld voor Google Workspace for Business Starter, met opgave van creditcardgegevens, in de hoop ook op de "voor persoonlijk gebruik" knop te kunnen drukken.
Helaas no bueno: de knop verandert in een rode melding:
[...]

Net contact gehad via de chat met Giovanni (ik ben immers betalende klant ;) ) en ze zouden het doorzetten naar de 2e lijn om mijn account alsnog om te zetten naar de gratis variant. Ik ben benieuwd of dat gaat en hoe lang dat gaat duren.

* ik bleek nog een andere, vergeten domeinnaam te hebben die ook op Gsuite legacy draaide, waarover ik een mailtje van Google kreeg. Die had ik dus nog niet opgezegd en kon ik wel succesvol naar Google Workspace voor persoonlijk gebruik omzetten.
Wil je ons op de hoogte houden? Ik heb exact dezelfde situatie en loop nu al weken met support te emmeren. Tig verschillende antwoorden gekregen, nu aan het lijntje met Emil die mij beloofd heeft dat het gaat werken.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zag dat dit topic weer activiteit had en ook dat ik weer 6 pagina's terug moest lezen... en wellicht iets had moeten doen?
In de Beheerdersconsole zie ik onderstaande tekst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVldrNgL6nA9bDYnDm3nClNCSY8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/31nBJVoYSfKqZfvxQXzTgG7N.png?f=user_large

Betekend dit dat het goed zit? Of dat ik toch nog iets moet doen?
En alvast excuses voor het niet eerst terug lezen voordat ik dit post... vandaag beetje chaos dag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 09-07 21:38

Gaitman

The Real One

hemiparo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 07:20:
Ik zag dat dit topic weer activiteit had en ook dat ik weer 6 pagina's terug moest lezen... en wellicht iets had moeten doen?
In de Beheerdersconsole zie ik onderstaande tekst:

[Afbeelding]

Betekend dit dat het goed zit? Of dat ik toch nog iets moet doen?
En alvast excuses voor het niet eerst terug lezen voordat ik dit post... vandaag beetje chaos dag...
Je hoeft niks te doen. Zo zit je goed. Sommige zijn via Workspace Starter betaald naar Workspace Starter Free gegaan. Die heeft dubbele opslag en nog wat extra's. Echter er zit een risico aan dat het niet goed gaat en dan moet je via Google Support het zien te fixen. Sommige zijn hier al een tijdje mee bezig. Dus risico is aan jezelf. Zelf zit ik nog gewoon op GSuite Legacy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gaitman schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:15:
[...]

Je hoeft niks te doen. Zo zit je goed. Sommige zijn via Workspace Starter betaald naar Workspace Starter Free gegaan. Die heeft dubbele opslag en nog wat extra's. Echter er zit een risico aan dat het niet goed gaat en dan moet je via Google Support het zien te fixen. Sommige zijn hier al een tijdje mee bezig. Dus risico is aan jezelf. Zelf zit ik nog gewoon op GSuite Legacy.
Gelukkig! Dank je wel. Gaf toch weer even stress...
Eerlijk is eerlijk: ik maak al sinds 2008 (geloof ik) gratis gebruik en heb op zich ook geen moeite met betalen voor (maar als niet hoeft liever niet!) maar zie vooral op tegen al het omzetten en gedoe... dus zolang het blijft zoals het blijft, blijf ik ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thorin
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Thorin

Batman = Róbin's sidekick

NelgNL schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:51:
[...]

Wil je ons op de hoogte houden? Ik heb exact dezelfde situatie en loop nu al weken met support te emmeren. Tig verschillende antwoorden gekregen, nu aan het lijntje met Emil die mij beloofd heeft dat het gaat werken.
Tjah, je moet Emil ook niet hebben, maar Giovanni! ;) Heb net een mailtje van hem gekregen met de vraag om een screenshot te maken van het probleem. Maar toen ik het vervolgens weer probeerde, ging het goed! Dus ik ben nu succesvol gemigreerd naar de gratis Google Workspace, ook al had ik al een tijdje Gsuite legacy opgezegd en nog alleen Cloud Identity Free.

Nu nog beslissen of ik ook weer met mail/agenda/contacten terugga van Zoho naar Google... Nah ik wacht nog even ;)
Wel blij dat ik weer Google Keep heb (echt een onmogelijke opgave om iets zinnigs te vinden met "Google Keep alternative")

Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase

• NelgNL
Thorin schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:04:
[...]

Tjah, je moet Emil ook niet hebben, maar Giovanni! ;) Heb net een mailtje van hem gekregen met de vraag om een screenshot te maken van het probleem. Maar toen ik het vervolgens weer probeerde, ging het goed! Dus ik ben nu succesvol gemigreerd naar de gratis Google Workspace, ook al had ik al een tijdje Gsuite legacy opgezegd en nog alleen Cloud Identity Free.

Nu nog beslissen of ik ook weer met mail/agenda/contacten terugga van Zoho naar Google... Nah ik wacht nog even ;)
Wel blij dat ik weer Google Keep heb (echt een onmogelijke opgave om iets zinnigs te vinden met "Google Keep alternative")
Krijg nou tetten! Op basis van jouw berichtje probeer ik het opnieuw en werkt het ook. Hooray! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
lexi schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:05:
[...]

De support medewerker heeft aangegeven dat het toch echt zou moeten kunnen. Hij heeft reeds teruggebeld, maar nog zonder definitieve oplossing. Morgenmiddag staat er weer een afspraak.
Ik heb zojuist alsnog om kunnen zetten naar de free edition, hoewel er eergisteren nog geen oplossing was. De case werd doorgezet naar de tweede lijn. Sindsdien was het stil en heb ik het zojuist gewoon nog eens geprobeerd. Het kwam dus goed, maar misschien is het slimmer om er af te blijven..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Ik logde net in op mijn Admin panel maar voor het inloggen zag ik ineens iets ober Google Workspace free terwijl ik nu G suite legacy nog heb, In mijn veronderstelling dat ik nu automatisch word omgezet naar Workspace free heb ik doorgeklikt. Maar er staat nu nog G suite legacy bij mijn subsciptions. Misschien duurt het even. Maar ben benieuwd of meer Tweakers dit hebben. Ik heb gewoon ruim voor de deadline al aangegeven dat ik G suite legacy voor prive doeleinden gebruik en heb handmatig verder niks geprobeerd om het om te zetten naar Google Workplace Free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-06 13:31
Bij mij staat dit er nog gewoon

U heeft ervoor gekozen de oude gratis versie van G Suite te blijven gebruiken voor persoonlijk gebruik
Wilt u toegang tot meer premium functies? Upgrade dan naar Google Workspace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij ook :)

Ik vind G Suite een veel coolere naam trouwens, Gangster Suite (maar misschien dat ze het net daarom veranderd hebben :p )

[ Voor 81% gewijzigd door Marzman op 26-08-2022 12:06 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FF

FF

Marzman schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:02:
Bij mij ook :)

Ik vind G Suite een veel coolere naam trouwens, Gangster Suite (maar misschien dat ze het net daarom veranderd hebben :p )
GfyD was een veel leukere afkorting. Go fuck your Device, oh nee, Google for your Domain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:30
ik heb (voordat de gewone free version bekend werd) mijn google apps legacy omgezet naar google workspace for non profits. Voorheen kocht ik bij 1 user (mijzelf) 100GB voor €20 per jaar maar ik dacht dat niet meer nodig te hebben. Immers: X users maal 30GB en dan kunnen delen gaf voldoende storage.
Helaas blijkt nu dat je alsnog aan de limiet van 30GB per user vast zit te zitten.

Alleen kan ik de 100GB nu niet meer kopen voor mezelf. Enige optie lijkt om alsnog over te gaan op workplace business versie.

dit staat er bij de helptekst:
Note: We’ve been working with our customers to transition them to Google Workspace since it launched in 2020. As of June 2022, the G Suite legacy storage add-ons are no longer available to purchase. If you’re a customer with this add-on, we’ll contact you when it’s time to transition your storage to a Workspace offering.

ik ben dus zo stom geweest om zelf mijn legacy add-on te beëindigen. Wat was het voorstel van google bij mensen die niet dit niet hebben gedaan?

Help, iemand een tip?

[ Voor 32% gewijzigd door maxtrash op 06-09-2022 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

maxtrash schreef op maandag 5 september 2022 @ 23:34:
ik heb (voordat de gewone free version bekend werd) mijn google apps legacy omgezet naar google workspace for non profits. Voorheen kocht ik bij 1 user (mijzelf) 100GB voor €20 per jaar maar ik dacht dat niet meer nodig te hebben. Immers: X users maal 30GB en dan kunnen delen gaf voldoende storage.
Helaas blijkt nu dat je alsnog aan de limiet van 30GB per user vast zit te zitten.

Alleen kan ik de 100GB nu niet meer kopen voor mezelf. Enige optie lijkt om alsnog over te gaan op workplace business versie.

dit staat er bij de helptekst:
Note: We’ve been working with our customers to transition them to Google Workspace since it launched in 2020. As of June 2022, the G Suite legacy storage add-ons are no longer available to purchase. If you’re a customer with this add-on, we’ll contact you when it’s time to transition your storage to a Workspace offering.

ik ben dus zo stom geweest om zelf mijn legacy add-on te beëindigen. Wat was het voorstel van google bij mensen die niet dit niet hebben gedaan?

Help, iemand een tip?
Er staat nog een optie op: https://www.reddit.com/r/...dditional_storage/iegjkxc alleen weet ik niet of dat nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:30
dank! via wat (veel) gedoe is het inderdaad gelukt om 100GB te "kopen".

ik zie dus een reservering bij mijn credit card...
helaas lijkt de storage er echter niet bij te komen :-( en anderen hebben dat zelfde probleem. Dat zou wel heel zuur zijn, ik wacht het even af

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Nou, vandaag weer een nieuwe, mooie ervaring. Ik beheer G Suite accounts voor meerdere mensen. Van die dingen die je destijds gratis aan kon maken en met gebruik van je eigen domeinnaam. Die had ik (dacht ik) allemaal omgezet naar óf voor non-profit, óf naar de gratis versie. En dat uiteraard vóór de deadline. En van allemaal had ik gelukkig een admin@-account aangemaakt, zodat ik de boel kon beheren en met een tweede (alert?) mailadres naar mijn eigen gewone mail.

Nu kreeg ik een paar dagen geleden een mailtje van Google waaruit bleek dat ik er nóg eentje beheerde, maar die ik kennelijk uit het oog was verloren. Er moest nu betaald gaan worden of de boel werd opgeheven. Het bekende verhaal dus.
Contact opgenomen met die persoon en die had er vrede mee om die 5 euro per maand te betalen vanaf nu. Hij was al blij dat het 10 jaar gratis was. Dus betaalgegevens ingevuld en ja, hij had meteen de betaalde Google Workspace Business Starter. Het eerste jaar met 50% korting.

Maar toen meteen rechtsboven in het beheerdersaccount (admin.google.com) op het vraagteken geklikt en gezocht op 'legacy for personal use'. Dat leverde meteen een hit met een heel bruikbare pagina. Daar klikte ik op de knop "I used my account for personal use" en voila, het was meteen overgeschakeld naar de gratis versie!

Ondanks dat de deadline dus ruimschoots verstreken is, is het nog steeds mogelijk om over te stappen. Weliswaar niet naar de G Suite legacy versie maar naar de gratis versie van Workspace Business Starter. Maar who cares? Gratis is gratis, toch?

Ik hoop dat er meer mensen zijn die hier nog wat aan hebben!

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 15:04
Hippe Lip schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:53:

Maar toen meteen rechtsboven in het beheerdersaccount (admin.google.com) op het vraagteken geklikt en gezocht op 'legacy for personal use'. Dat leverde meteen een hit met een heel bruikbare pagina. Daar klikte ik op de knop "I used my account for personal use" en voila, het was meteen overgeschakeld naar de gratis versie!

Ondanks dat de deadline dus ruimschoots verstreken is, is het nog steeds mogelijk om over te stappen. Weliswaar niet naar de G Suite legacy versie maar naar de gratis versie van Workspace Business Starter. Maar who cares? Gratis is gratis, toch?

Ik hoop dat er meer mensen zijn die hier nog wat aan hebben!
Geweldig! dankjewel _/-\o_ , ik was er wat laks mee en had de deadline gemist. Nu omgezet naar gratis versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De gratis workspace business is beter zelfs (tenzij je heel veel gebruikers hebt, maar dat lijkt me niet handig, dan kunnen ze moeilijk doen over die personall use).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Marzman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:08:
De gratis workspace business is beter zelfs (tenzij je heel veel gebruikers hebt, maar dat lijkt me niet handig, dan kunnen ze moeilijk doen over die personall use).
@Marzman Beter?

<John O`Mill>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je hebt dubbele opslag.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Nu online
Probleem is als volgt: Mijn broertje heeft zijn mail altijd laten lopen via gsuite. Helaas heeft hij over de mails heen gelezen dat gsuite stopt. Nu kan hij dus omdat het zakelijk is niet meer bij zijn mail. We willen zijn mail nu via zijn hosting partij laten lopen. Helaas is het niet meer mogelijk op dit moment om bij zijn mail bij Google te komen en deze te downloaden.

Nu zou een optie zijn om een maandje te betalen, zijn mail eraf te trekken en dan alles op te ruimen.
Is het dus mogelijk om voor een maandje te betalen zonder CC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 18:17
ge-flopt schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:59:
Probleem is als volgt: Mijn broertje heeft zijn mail altijd laten lopen via gsuite. Helaas heeft hij over de mails heen gelezen dat gsuite stopt. Nu kan hij dus omdat het zakelijk is niet meer bij zijn mail. We willen zijn mail nu via zijn hosting partij laten lopen. Helaas is het niet meer mogelijk op dit moment om bij zijn mail bij Google te komen en deze te downloaden.

Nu zou een optie zijn om een maandje te betalen, zijn mail eraf te trekken en dan alles op te ruimen.
Is het dus mogelijk om voor een maandje te betalen zonder CC?
Check deze post een paar omhoog, werkt dit niet voor je:

Hippe Lip in "Gratis legacyversie G Suite stopt, wat nu?"

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Nu online
Het vraagteken leidde me naar een chat bot. Maar zag een link staan dat gsuite omgezet was naar de nieuwe variant. Daar kon ik inderdaad wel kiezen voor een persoonlijk gebruik. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

ge-flopt schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:20:
[...]

Het vraagteken leidde me naar een chat bot.
Geen idee wat er bij jou gebeurde, maar als ik op die link tik kom ik uit op mijn post waarheen de link zou moeten leiden… 🤷‍♂️

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

Ik kreeg vandaag opeens een factuur én afschrijving van € 0,91 voor een Google Workspace Starter met het gratis plan.

Kijk ik bij bij de betalingsaccounts, dan staat er bij de status dat deze niet in gebruik is.
Bekijk ik de transactie, dan staat er '23 oktober 2022' met als omschrijving 'Google Workspace Business Starter: Gebruik van 5 seats'.
Het account was tot 23 oktober nog het oude gratis Google Suite en heb ik op die dag omgezet naar Workspace Starter en direct op gratis gezet.

Ik probeer contact met Google op te nemen voor opheldering, maar dat kan niet want ik heb geen betaald plan. Weet iemand hoe je Google hierover kan benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 21:30

Joppy

Ajuparaplu!

Same here, ook voor 23 oktober. En ik heb denk ik hooguit 2 minuten een betaald plan gehad ;)

Joppy wijzigde zijn signature 08-10-2005 13:01 (13%)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
FF schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:17:
Weet iemand hoe je Google hierover kan benaderen?
Via je CC een chargeback indienen? Dan kom je vanzelf met ze in contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:01

Meneer iCy

swarma

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Denk je dat wij dat ook krijgen? Zou wel tof zijn.

Heb ik net voor niks een paar GB aan mails zitten verwijderen :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:51

Spotmatic

Ken sent me

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En er zijn ook nog twee 'onzen', de legacy gebruikers en de Workspace Business Starter Free gebruikers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:01

Meneer iCy

swarma

Staat sinds vandaag op 35gb en vrijdag nog op 30gb. Apart

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Marzman schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:50:
[...]

En er zijn ook nog twee 'onzen', de legacy gebruikers en de Workspace Business Starter Free gebruikers.
En beide zijn geen Workspace Individual, waar je voor moet betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 07-11-2022 22:38 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste