Het gaat schijnbaar 27 juni allemaal eindelijk omgezet worden (voor diegenen die er nog op zitten te wachten). Dat is wel ook de uiterlijke datum waarvoor je zou moeten upgraden dus that makes sense. Anderzijds zie ik niet waarom je niet voor die tijd al naar de gratis versie zou kunnen - genoeg mensen/accounts die 't al geflikt hebben...
Anyway, dit is van 3 minuten geleden uit de chat met support:
Google Workspace Support: Ik heb de laatste informatie gekregen, dat Google gaat beginnen met het omzetten op 27 juni a.s.
RobIII: Dat is a.s. maandag dus. Dat zou mooi zijn.
Google Workspace Support: Ik heb daar gisteren een mail intern van ontvangen
Google Workspace Support: Wat ik ga doen, ik hou de case open en ik hou met u contact
RobIII: Prima, dan kijk ik 't nog even aan. [...]
Google Workspace Support: [...] Ik werk al een tijdje bij Google, en ik geef mijn klanten altijd de juiste informatie om ze zo goed mogelijk te helpen en de goede informatie te geven.
Kweetniehoor, als ik al niet gewoon tegen een bot loop te lullen is 't in ieder geval een zooi canned responses. Ik trek dat slecht. Ik weet dat dat de enige manier is om zo de talloze klanten te kunnen afhandelen maar... pffff. Anyhoe; ze bleven me maar op 't hart drukken dat alles goed was en goed stond en blablabla en dat ik "binnenkort" overgezet zou worden naar de gratis tier. Maar een concrete datum kreeg ik nooit, alleen maar "binnenkort". En sindsdien heb ik ze ~ om de 4 weken gecontacteerd. Nu zag ik vandaag dat er een 'estimated upcoming bill' van €2.09 aan zat te komen. Dat overleef ik nog wel, dat is 't punt niet, maar ik zag het écht al fout gaan en dan vervolgens "sorry meneer, u heeft de boot gemist". Dus toch maar wéér support gecontacteerd. Ik ben nu door een medewerker of 3, 4 door de maanden heen 'verzekerd' (op een manier dat je denkt "eerst zien dan geloven") dat 't goed komt. We gaan 't komende week zien.
Vertel. Hoe heb jij 't gedaan dan?
[
Voor 12% gewijzigd door
RobIII op 24-06-2022 10:25
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij