"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Excuses, maar wie?
Ik volg de Eredivisie niet zoals de PL.
Heb je het artikel gelezen?HollowGamer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:24:
[...]
Excuses, maar wie?
Deze:
Shabbaman schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:59:
https://www.vi.nl/nieuws/...n-29-koppige-voorselectie
Frimpong in de voorselectie.
[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 23-09-2023 21:26 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Keeper van Sparta, prima speler.HollowGamer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:24:
[...]
Excuses, maar wie?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, was enkel geïnteresseerd of Frimpong was geselecteerd, dus geloofde de rest wel lol.
https://www.transfermarkt...lij/profil/spieler/215094
Hmm, 28 jaar, dacht dat we het over een talent hadden?
De beste in vorm verdient bij mij zeker een plek in het elftal, maar hadden we niet al 3 talentvolle keepers?
[ Voor 31% gewijzigd door HollowGamer op 23-09-2023 22:52 ]
28 is niet oud voor een keeper.HollowGamer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:51:
[...]
Nee, was enkel geïnteresseerd of Frimpong was geselecteerd, dus geloofde de rest wel lol.
https://www.transfermarkt...lij/profil/spieler/215094
Hmm, 28 jaar, dacht dat we het over een talent hadden?
De beste in vorm verdient bij mij zeker een plek in het elftal, maar hadden we niet al 3 talentvolle keepers?
En als je Noppert dan vanavond weer ziet is het eigenlijk volkomen logisch als Olij 3e doelman is bij Oranje. Die 0-1 en 0-2 van Excelsior tegen Heerenveen gaan er bij Olij nooit in. Hij is echt de beste Nederlandse keeper in de Eredivisie momenteel. Bijlow is misschien sec gezien beter maar niet als je fitheid meerekent. En dat is ook een kwaliteit. Een keeper die 50% van de wedstrijden mist is niet geschikt voor topsport. Ik zou hem dan ook niet meer selecteren.
[ Voor 21% gewijzigd door FreakNL op 24-09-2023 00:05 ]
De Ligt trouwens ook geblesseerd, maar dat is dan weer niet zo interessant.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat verhoogt de vrede hierGonadan schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:21:
Nou de discussie over Depay hoeven we voorlopig niet opnieuw te starten, die is wéér geblesseerd geraakt.
Gelukkig hebben we Blind nog maar daar zijn hier niet zoveel voorstanders van?
Blind blijf ik een zwak voor hebben, die moet je altijd gebruiken mits het past in je selectie en tactiek. Het moet niet koste wat kost, zo goed is hij ook weer niet maar hij doet het bij Girona vrij aardig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet onze tijd blijven verdoen met spelers die "vrij aardig" zijn.
De tering...Gonadan schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:21:
Nou de discussie over Depay hoeven we voorlopig niet opnieuw te starten, die is wéér geblesseerd geraakt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Speelt bij een ploeg met minste verliespunten en staan 2e, altijd meenemenD-e-n schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:26:
[...]
Dat verhoogt de vrede hier
Gelukkig hebben we Blind nog maar daar zijn hier niet zoveel voorstanders van?
Oke, laten we dan maar stoppen met de kwalificatie. Want EK worden we voorlopig toch niet.Sjah schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:29:
Pssst, om EK te worden moeten we blijven hopen op een type Mbappe...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je moet er toch elf opstellen dus voorlopig zullen we het moeten doen met spelers die niet zo goed zijn. En dan word je inderdaad geen kampioen maar dat geldt voor de meeste deelnemers aan een EK.Sjah schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:29:
Pssst, om EK te worden moeten we blijven hopen op een type Mbappe...
Bergwijn, Blind, De Roon, Brobbey, wat presteren die nu? Wieffer ook twijfelachtig.
[ Voor 133% gewijzigd door Agent47 op 06-10-2023 12:39 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wel weer iets te makkelijk die kritiek. Zoveel keuze is er niet. Schouten was een mooie aanvulling geweest nu De Jong er niet is maar dan houdt het ook wel een beetje op. Maar die heeft zeker tegen Frankrijk dus juist een sloper naast zich nodig. Dat ging tegen Arsenal ook niet zo goed met Veerman.Agent47 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:38:
Sommige keuzes zijn echt onbegrijpelijk.
Bergwijn, Blind, De Roon, Brobbey, wat presteren die nu? Wieffer ook twijfelachtig.
En als ik verder even naar Feyenoord kijk: Wieffer inruilen voor debutant Timber lijkt me ook raar nu. Stengs is een heel ander type dan het bovengenoemde rijtje. En als de spitsen dan zeldzaam zijn kom je bij Brobbey uit.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 06-10-2023 12:48 ]
Met name Blind en Brobbey snap ik niet. Blind is echt passé en gezien zijn leeftijd zou je nu moeten doorselecteren. Brobbey moet zich focussen op Ajax, die is nog niet op het niveau dat hij het verschil maakt bij Ajax.Agent47 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:38:
Sommige keuzes zijn echt onbegrijpelijk.
Wieffer speelt de laatste wedstrijden echt wel weer goed en de Roon en Bergwijn zou ik gewoon meenemen vanuit tactische overwegingen (voor op de bank en inzetten als dat nodig is). de Roon speelt immers wel op een betrekkelijk hoog niveau in Italië wekelijks.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 06-10-2023 12:52 ]
Met in het achterhoofd houdende dat;
Frenkie de Jong
Matthijs de Ligt
Cody Gakpo
Sven Botman
Justin Bijlow
Memphis Depay
allen geblesseerd zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door eric.1 op 06-10-2023 13:06 . Reden: Noppert weggehaald. ]
Dat klopt allemaal hoor. Maar welke aanvaller is er nog? Malen centraal werkte ook niet (speelt daar ook niet bij Dortmund) enkel op Woutje bouwen lijkt me link. Gakpo speelde er ook wel eens maar die is er ook niet.Miki schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:51:
[...]
Met name Blind en Brobbey snap ik niet. Blind is echt passé en gezien zijn leeftijd zou je nu moeten doorselecteren. Brobbey moet zich focussen op Ajax, die is nog niet op het niveau dat hij het verschil maakt bij Ajax.
En wanneer we een andere (wing)back voor Blind oproepen is daar ook discussie over en vinden we die ook niet goed genoeg. Want ik zou het eerlijk gezegd niet zo snel weten
@eric.1
Noppert is toch gewoon gepasseerd? Volkomen terecht lijkt me.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 06-10-2023 13:04 ]
Oh, daar heb je gelijk in - mijn fout.D-e-n schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:03:
[...]
@eric.1
Ik zou dan nog eerder gaan shoppen bij Jong oranje. Dani de Wit en Ernest Poku (beide AZ) al ben ik het met je eens, heel veel keuze heb je ook niet. Ik zou deze spelers dan alleen kiezen vanwege toekomstige potentie en dus niet laten spelen.D-e-n schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:03:
[...]
Dat klopt allemaal hoor. Maar welke aanvaller is er nog? Malen centraal werkte ook niet (speelt daar ook niet bij Dortmund) enkel op Woutje bouwen lijkt me link. Gakpo speelde er ook wel eens maar die is er ook niet.
En wanneer we een andere (wing)back voor Blind oproepen is daar ook discussie over en vinden we die ook niet goed genoeg. Want ik zou het eerlijk gezegd niet zo snel weten
@eric.1
Het is nu gewoon het beste wat we hebben, met Bergwijn en Weghorst als subs. Niet fantastisch, maar geen gekke keuzes. En tegen Griekenland moet dit team gewoon goed genoeg zijn.Trishul schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:41:
Lang-Brobbey-Malen is toch een OK voorhoede als de rest geblesseerd is?
Verder vind ik zoals eerder gezegd dat er weinig vreemde keuzes tussen zitten. Q Timber is nu goed bezig en Schouten ook, maar doen het wat mij betreft niet al zo lang structureel goed waardoor ze een must zijn binnen oranje. Wat vastigheid is goed, dat spelers weten dat Koeman ze niet zomaar laat vallen. Dat geeft alleen onrust en veel nieuwe spelers inpassen is ook onrustig.
Verder ben ik al lang blij dat Noppert er niet bij is, en hopelijk is dat nu een gesloten boek.
Die Poku is nog niet eens basis bij AZ, amper vier potjes eredivisie en dus volgens mij niet het supertalent waarvan je zeker weet dat dat een international wordt. De Wit wordt dat sowieso niet, daar zie ik echt nul potentie in. Bij Jong Oranje zit er behalve verdedigers als Hato of Van Hecke überhaupt niet veel in waarvan je denkt: daar gaan we wat aan hebben in de toekomst. En dat soort jongens verzuipt ook op het moment dat ze in het grote Oranje tussen spelers komen die zelf geen wereldtop zijn maar daar wel tegen moeten spelen.Miki schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:11:
[...]
Ik zou dan nog eerder gaan shoppen bij Jong oranje. Dani de Wit en Ernest Poku (beide AZ) al ben ik het met je eens, heel veel keuze heb je ook niet. Ik zou deze spelers dan alleen kiezen vanwege toekomstige potentie en dus niet laten spelen.
Of ze moeten heel toevallig enorm pieken op het moment dat Frankrijk een totale off day heeft.
Bergwijn is denk ik wel ready hooreric.1 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:43:
En een vraagteken bij Noa Lang erbij, mogelijk een hamstring probleem. Geen grote fan van hem, maar goed, veel keuzes hebben we voorin niet meer.
Voorin met Xavi, Weghorst/Brobbey en Malen. En dan zit er verder ook niks meer bij de selectie wat vorm heeft. Wie kan hij nog oproepen? Stengs?eric.1 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:43:
En een vraagteken bij Noa Lang erbij, mogelijk een hamstring probleem. Geen groot fan van hem, maar goed, veel keuzes hebben we voorin niet meer.
Danjuma of Kluivert? Toch allebei wel gretige spelers denk ik.D-e-n schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:06:
[...]
Voorin met Xavi, Weghorst/Brobbey en Malen. En dan zit er verder ook niks meer bij de selectie wat vorm heeft. Wie kan hij nog oproepen? Stengs?
Prima planGonadan schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:44:
[...]
Oke, laten we dan maar stoppen met de kwalificatie. Want EK worden we voorlopig toch niet.
Speelt Danjuma veel tegenwoordig?Trishul schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 20:07:
[...]
Danjuma of Kluivert? Toch allebei wel gretige spelers denk ik.
Kluivert in elk geval niet volgens mij. Moet je ook niet meer aan beginnen. Constant de verkeerde carrièrekeuzes, presteert al jaren niet meer.
[ Voor 21% gewijzigd door eric.1 op 09-10-2023 14:50 ]
Ik was nooit een Brobbey fan, vond (vooral begin vorig seizoen) dat hij overschat werd door veel mensen (inclusief zichzelf), maar zelfs in de dit Ajax vind ik dat hij goede dingen laat zien. Op zijn minst meenemen als pinch hitter, en mogelijk zelfs laten starten en idd 1 a 2 verdedigers even flink laten zweten/kaarten pakken etc.Terranova schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:23:
Brobbey speelt de afgelopen weken gewoon prima, alleen in een heel slecht draaiend Ajax krijgt ie echt max 1 kans per wedstrijd, ondanks dat hij zich helemaal de pleuris in werkt en constant 2 verdedigers van zich af moet houden. Dus wat mij betreft gewoon een prima oproep, maar eens kijken of het in een beter draaiend team ook tot goals gaat komen
En buiten deze kwaliteit...hij scoort gewoon best makkelijk, wel handig als je spits bent
10 second ninja DONE
Michel Vlap is aardig in vorm op linksbuiten. Niet dat ik die van een niveau vind dat je zou moeten nastreven in Oranje. Maar als je dan toch aan het schrapen bent voor spelers heb je met Vlap in elk geval wel een harde werker en een jongen die sfeer in de groep brengt.D-e-n schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:06:
[...]
Voorin met Xavi, Weghorst/Brobbey en Malen. En dan zit er verder ook niks meer bij de selectie wat vorm heeft. Wie kan hij nog oproepen? Stengs?
Regeren is vooruitschuiven
Vlap speelt goed vind ik. Alleen zijn afronden blijft dramatisch.T-MOB schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:44:
[...]
Michel Vlap is aardig in vorm op linksbuiten. Niet dat ik die van een niveau vind dat je zou moeten nastreven in Oranje. Maar als je dan toch aan het schrapen bent voor spelers heb je met Vlap in elk geval wel een harde werker en een jongen die sfeer in de groep brengt.
Zag ergens op vi een enquête welke spits er in moest staan. Weghorst eindigde als eerste, Brobbey tweede
Ik opteer ook voor Weghorst, gewoon een groot vervelende actieve spits die zeker twee centrale verdedigers bezig houdt, ook in de lucht.
Misschien Brobbey er nog om heen, lijkt mij ook wel iets
Ik denk dat we het voorin tegen Frankrijk vooral ook snelheid en fysiek nodig zijn. We hebben geen spelers die die verdedigers van Frankrijk even voorbij spelen. Dan inzet en kracht nodig om het te compenseren.
Danjuma en Kluivert worden weggeblazen dan denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 11-10-2023 10:21 ]
dan is het toch niet zo gek om met Weghorst en Brobbey te starten. Kunnen bal vast houden zodat een snelle middelvelder/back er om heen kan. Beiden kunnen aardig afronden.Harribo schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:16:
[...]
Vlap speelt goed vind ik. Alleen zijn afronden blijft dramatisch.
Zag ergens op vi een enquête welke spits er in moest staan. Weghorst eindigde als eerste, Brobbey tweede
Ik opteer ook voor Weghorst, gewoon een groot vervelende actieve spits die zeker twee centrale verdedigers bezig houdt, ook in de lucht.
Misschien Brobbey er nog om heen, lijkt mij ook wel iets
Ik denk dat we het voorin tegen Frankrijk vooral ook snelheid en fysiek nodig zijn. We hebben geen spelers die die verdedigers van Frankrijk even voorbij spelen. Dan inzet en kracht nodig om het te compenseren.
Danjuma en Kluivert worden weggeblazen dan denk ik
En achterin dichttimmeren en de linies goed kort op elkaar houden.
Dan moet er toch wel een gelijkspel mogelijk zijn.
Verlies tegen Frankrijk, niet perse een schande, kan wel fataal zijn als zij dan geplaatst de rest van de potjes weggeven.
Hij heeft wel enig ritme. Weghorst was tot niet zo lang geleden niet eens fit. En een alternatief...hebben we amper?rikoos schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:09:
Ik zie echt niet in waarom Brobbey zou moeten starten (sterker nog ik begrijp niet waarom ze hem selecteren, het zal niet voor de sfeer zijn neem ik aan).
Misschien out of de box denken? Zierikzee of Dallinga want die doen echt niet onder qua spel op dit moment.
Ajax' vorm != Brobbey's vorm. Hij speelt wel degelijk goed momenteel, maar omdat de rest van het team echt dramatisch is komt hij niet veel in scoringspositie. Maar de rest doet hij vrijwel allemaal goed.rikoos schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:16:
Okay hij speelt maar het is nu niet een voorbeeld van in vorm zijn en ik hekel ook zijn hele manier van doen, dat moet anders voor NL.
Misschien out of de box denken? Zierikzee of Dallinga want die doen echt niet onder qua spel op dit moment.
Want we kunnen na een kwartier al gaan klagen maar deze tegenstander heeft gewoon veel meer kwaliteit, en al helemaal met een elftal vol blessures. Het elftal afwezigen doet volgens mij niet onder voor wat er over is.
Verbruggen op goal, maakt z'n debuut?
nggyu nglyd
Maar op deze manier wordt het zelfs heel erg pijnlijk.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Elect a clown, expect a circus.
Scoreverloop op schema. Geertruida staat aan de verkeerde kant en die voorzet mag in alle rust gegeven worden.Quad schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:52:
Ik heb ingezet op 0-6, lijkt me niet gek en nogal voorzichtig.
XXXVI
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die was z’n kauwgom nog aan het kauwen gok ik.Exocet schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 20:56:
Waar was Hartman?
Dit gaat pijnlijk worden ben ik bang
per aspera ad astra
Dat zou wel schandalig zijn. Dat is niveau GibraltarQuad schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:52:
4 basis debutanten zelfs, je moet het maar durven.Quad schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:52:
Middenveld is echt veel te licht voor zo'n tegenstander.
Wie dan? Wieffer? Is ook nog jong. Sommigen willen De Roon al niet en die heeft nog ervaringExocet schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 20:57:
[...]
4 debutanten zelfs, je moet het maar durven.
Middenveld is echt veel te licht voor zo'n tegenstander.
Het zijn overigens maar twee debutanten
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 13-10-2023 20:59 ]
Er is geen goed alternatief nee. Verschil met bijvoorbeeld Frenkie is enorm, Frankrijk heeft gewoon een veel bredere top.D-e-n schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 20:58:
[...]
Wie dan? Wieffer? Is ook nog jong. Sommigen willen De Roon al niet en die heeft nog ervaring
Het zijn overigens maar twee debutanten
Ze hadden het vooraf over 4 debutanten in de basis, dus 2 echte debutanten en 2 die al eens invaller zijn geweest. Beetje overdreven statistiek vind ik.
Reijnders is een soort hangende rechtsbuiten zodat Dumfries er overheen kan? Xavi komt in het spel (nog) niet voor.
Koeman heeft geen tactisch meesterplan uitgedacht zo te zien.
Dat is niet ongewoonMalfunctions schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:05:
Xavi komt in het spel (nog) niet voor.
Joh, met een elftal op volle sterkte hebben we al moeite met Frankrijk. Nu zijn we gewoon kansloos en moet er echt wat gigantisch fout gaan aan de Franse kant willen we hier punten pakken. Ik zou niet weten wat je hiermee moet doen indien je op het middenveld en in de voorhoede gewoon kreupel bent. Hopen op het beste, zou ik eigenlijk zeggen. En niet teveel verwachten.Koeman heeft geen tactisch meesterplan uitgedacht zo te zien.
Dat was ie ook wel.Sempy schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:14:
Die had op z'n minst tussen de palen gemogen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zou leuk zijn als er een plan in zou zitten. Al is het zo simpel als spelen met Brobbey en Malen en dan diepe ballen spelen. Je kan niet gaan liggen en hopen op het beste.eric.1 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:12:
Joh, met een elftal op volle sterkte hebben we al moeite met Frankrijk. Nu zijn we gewoon kansloos en moet er echt wat gigantisch fout gaan aan de Franse kant willen we hier punten pakken. Ik zou niet weten wat je hiermee moet doen indien je op het middenveld en in de voorhoede gewoon kreupel bent. Hopen op het beste, zou ik eigenlijk zeggen. En niet teveel verwachten.
Dit was absoluut geen geel voor Veerman trouwens.
Malen gaat nu waarschijnlijk komen, maar ik denk dat het beste plan voor Brobbey gewoon thuislaten is.Malfunctions schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:17:
[...]
Het zou leuk zijn als er een plan in zou zitten. Al is het zo simpel als spelen met Brobbey en Maken en dan diepe ballen spelen. Je kan niet gaan liggen en hopen op het beste.
Dit was absoluut geen geel voor Veerman trouwens.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Huub Huub Barbatruc!
[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 13-10-2023 21:20 ]
Kan wel bij een persoonsverwisseling, maar dan weer niet bij een geconstateerde overtreding die geen geel wasDNA_Saint schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:18:
Ja, heel apart. Zo dom dat geel niet door een VAR teruggedraaid kan worden.
De roon kan nog geel pakken, dat is het voordeel.Napo schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:22:
[...]
Kan wel bij een persoonsverwisseling, maar dan weer niet bij een geconstateerde overtreding die geen geel was
PSN: Finally_Chris
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De grensrechter stak zijn vlag op voor overtreding, die is dus net zo beroerd.carpebios schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:34:
Hoe slecht is deze scheids zeg. Wordt die niet geholpen door z'n grensrechters?
Huub Huub Barbatruc!
Bij de tegengoal laat ie veel te veel ruimte.DNA_Saint schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:36:
Hartman speelt echt zo goed! Voorlopig vervangen voor blind! Ben klaar met die gast.
Daarna goed hersteld, net als de rest van het elftal, Frankrijk creëert niet heel veel.
nggyu nglyd
Die indruk geven ze altijdQuad schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:44:
Frankrijk is een beetje lui.
Vond het wel opvallend die kaart voor Veerman, net als bij al die wereldwijd gehypete spelers worden die meer beschermd dan wie ook. Maar dat is nu eenmaal zo, gaan we niets aan veranderd zien.
En jammer dat Frankrijk altijd zo laf speelt, ik hou daar niet van en snap het ook niet als je die kwaliteiten in je team hebt. Aan de andere kant zet je natuurlijk Mbappe wel in zijn kracht om de snelheid te gebruiken.
Die wedstrijd uit volgende week gaat ook echt niet makkelijk worden.
Die mag je niet verliezen, volgens mij is een gelijkspel geen ramp, je hebt nog een wedstrijd tegen Gibraltar te goed.Vlassie1980 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:48:
Ierland - Griekenland 0-2 inmiddels, ook niet bepaald gunstig.
Die wedstrijd uit volgende week gaat ook echt niet makkelijk worden.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!