had ie maar een panenka moeten doen
Slechtste panenka ooit.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Niet eens op doel
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Palo! Zou Sierd gezegd hebben.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Haha hoeveel redenen heeft van Gaal nog nodig om ‘m eens te passeren 
Dat is nog het treurigste van allemaal.Exocet schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:33:
Onze captain!
[ Voor 53% gewijzigd door ephymerous op 11-06-2022 22:35 ]
XXXVI
Bal was zo hard dat die bal nog naar de buitenkant afdraaide
Büttner schiet ze er zo wel in. Büttner volgende keer maar oproepen dus
Great minds think alike..
Of copycat..
Maakt niet uit. Ik ben een genie
Hahaha, wat lekker.
Zat al te denken, die gast speelt een dramatische wedstrijd, en zal dan door 2 gelukjes een goal en een assist achter z'n naam krijgen. En dan wijst men weer naar de statistieken om te zeggen dat hij echt goed is..
Fijn dat hij hem zo neemt.
Zat al te denken, die gast speelt een dramatische wedstrijd, en zal dan door 2 gelukjes een goal en een assist achter z'n naam krijgen. En dan wijst men weer naar de statistieken om te zeggen dat hij echt goed is..
Fijn dat hij hem zo neemt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hadden wij ook maar een keeper die kon keepen.
Waar slaat dat op?ephymerous schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:33:
Haha hoeveel redenen heeft van Gaal nog nodig om ‘m eens te passeren
Wat een domme negativiteit. Depay doet soms domme dingen maar ook hele goede.
Hij werkt ook keihard
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 11-06-2022 22:35 ]
Die zit op de bank.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
zat het net ook te denkenShabbaman schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:34:
Hij schiet ook keihard. Maar wel mis.Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:35:
[...]
Waar slaat dat op?
Hij werkt ook keihard
Kom op Nederland, prik die 3-2 erin.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
@Typhone verwoorde het mooi. Het is alles of helemaal niets. Deze wedstrijd is het weer eens helemaal niets.Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:35:
[...]
Waar slaat dat op?
Wat een domme negativiteit. Depay doet soms domme dingen maar ook hele goede
XXXVI
Uruguay zou bijv Suarez nog op voorraad kunnen zettenShabbaman schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:34:
Depay speelt alsof hij Benzema is, maar dan met een draaicirkel van een vrachtwagen.Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:35:
[...]
Waar slaat dat op?
Hij werkt ook keihard
Sowieso, waarom neemt de spits bijvoorbeeld corners ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Achja, als Depay de winnende maakt in de finale van het WK hoor je niemand meer. Standbeeld, alles.
⏩ PVOutput☀️
Probleem is dat die domme dingen de goede dingen opvolgen. Net zoals die acties bij de achterlijn, had ie na de 1e de bal afgelegd dan was ie heel goed. Maar nee, meneer moet het nog 2x proberen om vervolgens de bal te verliezen. Dan doe je gewoon die 1e goede actie helemaal te niet.Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:35:
[...]
Waar slaat dat op?
Hij werkt ook keihard
je kijkt vast nooit veel voetbal.ephymerous schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:36:
[...]
@Typhone verwoorde het mooi. Het is alles of helemaal niets. Deze wedstrijd is het weer eens helemaal niets.
Helemaal niet mee eens, heb hem ook mooie acties zien makenephymerous schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:36:
[...]
@Typhone verwoorde het mooi. Het is alles of helemaal niets. Deze wedstrijd is het weer eens helemaal niets.
Die bijt zich er wel in vastMegupe schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:36:
[...]
Uruguay zou bijv Suarez nog op voorraad kunnen zetten
Ba dum ts
Omdat hij wel kan trappen maar niet groter is dan 1,76?Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:36:
[...]
Depay speelt alsof hij Benzema is, maar dan met een draaicirkel van een vrachtwagen.
Sowieso, waarom neemt de spits bijvoorbeeld corners ?
Hij kan sowieso wel koppen en heeft gewoon body om 1-2 verdedigers bezig te houden.DeKever schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:37:
[...]
Omdat hij wel kan trappen maar niet groter is dan 1,76?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Polen is ook een vervelende ploeg zeg.
Als ik het voor het zeggen had dan zou ik Depay 100% altijd opstellen. Doet veel fout maar ook meer dan genoeg goed en ook niet onbelangrijk: zorgt voor gevaar waardoor verdedigers geen oog hebben voor andere aanvallers.
Haha want dan zie ik alle goede acties van Depay? De vorige wedstrijd was hij goed maar dit is weer eens een hele matige van ‘m.
XXXVI
Nou die bal had Flekken wel.
bedankt spuit elf.Grindtegel schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:38:
Als ik het voor het zeggen had dan zou ik Depay 100% altijd opstellen. Doet veel fout maar ook meer dan genoeg goed en ook niet onbelangrijk: zorgt voor gevaar waardoor verdedigers geen oog hebben voor andere aanvallers.
Ja die doet ie ook. 95% op de training en 5% in Oranje. Dat moet andersom.Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:35:
[...]
Waar slaat dat op?
Hij werkt ook keihard
Je maakt me niet wijs dat je zo kunt fluctueren in vorm. Van ster naar 0 om de wedstrijd. Dan is er gewoon iets mis met je. Wat weet ik niet maar dat heeft geen enkele voetballer die ik zo even ken. Die choker was op het EK vorig jaar ook weer aanwezig. Pepperidge farm remembers!
[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 11-06-2022 22:41 ]
Inderdaad.Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:39:
Polen heeft mazzel gehad
En hoe komt dat vuurwerk daar binnen weer?
Wij hebben mazzel gehadHarribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:39:
Polen heeft mazzel gehad

Nederland heeft het in de eerste helft weggegeven met het slappe en slordige spel
Oh jij houdt dat bij?Typhone schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:39:
[...]
Ja die doet ie ook. 95% op de training en 5% in Oranje. Dat moet andersom.
Ik ga hier niet meer op reageren. Zo zwart
Edit : Depay is grillig, dat weet je toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 11-06-2022 22:42 ]
Het is niet eens nieuwjaar potverdikkie.carpebios schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:39:
[...]
Inderdaad.
En hoe komt dat vuurwerk daar binnen weer?
Ik ga het tegen mijn moeder zeggen
Wales tegen België staat nog 1-1...
Maar ik vind dat we het niet te negatief moeten opvatten vanavond.
Spelers zijn vermoeid, willen ff pauze en spelen helaas tegen een Polen wat een 6-1 verlies wilt goedmaken.
Daarnaast is dit gewoon voor het NL elftal een goede les, hiervan zullen ze moeten leren en Louis van Gaal kennende gaat hij dit wel gebruiken. Soms doe je 1 stap terug om er 2 vooruit te kunnen doen.
België speelt vanavond gelijk tegen Wales. En Nederland staat fier bovenaan in de poule, 1 wedstrijd van de volgende 2 winnen en we gaan naar de finalerondes.
Het was geen leuke pot om te zien, maar dat lag dit keer niet helemaal aan het NL elftal.
Op naar Wales thuis!
Spelers zijn vermoeid, willen ff pauze en spelen helaas tegen een Polen wat een 6-1 verlies wilt goedmaken.
Daarnaast is dit gewoon voor het NL elftal een goede les, hiervan zullen ze moeten leren en Louis van Gaal kennende gaat hij dit wel gebruiken. Soms doe je 1 stap terug om er 2 vooruit te kunnen doen.
België speelt vanavond gelijk tegen Wales. En Nederland staat fier bovenaan in de poule, 1 wedstrijd van de volgende 2 winnen en we gaan naar de finalerondes.
Het was geen leuke pot om te zien, maar dat lag dit keer niet helemaal aan het NL elftal.
Op naar Wales thuis!
⏩ PVOutput☀️
Is dit de poulefase van het WK in juni?
Ohnee, veredelde oegenpotje tegen tegenstanders die het beste materiaal niet eens gebruiken.
Ohnee, veredelde oegenpotje tegen tegenstanders die het beste materiaal niet eens gebruiken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je weet niet eens waar op gereageerd word dus laat maar.ephymerous schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:38:
[...]
Haha want dan zie ik alle goede acties van Depay? De vorige wedstrijd was hij goed maar dit is weer eens een hele matige van ‘m.
Is niet zwart. Is gewoon kijken met je eigen ogen. Ik bedoel Hateboer is een makkelijk target met z’n normale achternaam en geen historie bij NL topclub. Maar Depay mag je niet aankomen. Terwijl de analisten in de studio hetzelfde zeggen!Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:40:
[...]
Oh jij houdt dat bij?
Ik ga hier niet meer op reageren. Zo zwart
Niet happen.
Zat er gewoon niet in voor NL. Waren wel stuk beter, maar het ontbrak aan geluk. Geluk wat Polen wel had vandaag met 2 doelpogingen die beide raak waren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
3 - Memphis Depay is the first ever player to miss three penalties for @OnsOranje. Post. pic.twitter.com/Yt724ULSdM
— OptaJohan (@OptaJohan) 11 juni 2022
Je hebt wel gelijk, maar je lijkt zo wel op Frank SnoeksQuad schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:41:
Het lijkt wel of sommige mensen aandelen hebben in Depay.
Depay is gewoon onze beste spits. Alleen helaas grillig.Typhone schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:43:
[...]
Is niet zwart. Is gewoon kijken met je eigen ogen. Ik bedoel Hateboer is een makkelijk target met z’n normale achternaam en geen historie bij NL topclub. Maar Depay mag je niet aankomen. Terwijl de analisten in de studio hetzelfde zeggen!
En ik zag hem zijn stinkende best doen.
Enige wat ik vind is dat hij zijn hakjes wel achterwege mag laten, die ballen zijn bijna allemaal verloren
Open deuren, doen het altijd goed.Shabbaman schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:45:
[...]
Je hebt wel gelijk, maar je lijkt zo wel op Frank Snoeks
⏩ PVOutput☀️
Idd, Polen zat er een aantal keer op de counter goed bij. Als ze die laatste counter hadden gescored waren we met 2-3 nat gegaan. De combinatie Blind/Ake was duidelijk een zwak punt waar ze meermaals van profiteerden.
Tweede helft zaten we er goed op, waarbij we door een goedkope penalty nog hadden kunnen winnen.
Damn dit is wel weer een slechte wedstrijd... met het oog op het WK.... Elke wedstrijd gaat gewoon een dice roll zijn... Je kan tegen de zwakkere landen winnen als het meezit, tegen de sterkere landen naja... echt 50/50... Dat kan een keer goed gaan, maar daarmee win je geen WK (al ging het in 2010 vrij goed)...
Kan iemand mij uitleggen waarom een Van Aanholt of een andere RB niet mag invallen i.p.v. die Teze. Zag hem alleen maar het spel vertragen.
Depay zegt zelf dat hij niet goed speelde
Langzamerhand...
Langzamerhand...
Als depay de penalty maakt, de kopbal maakt, paar keer de bal eerder voorlegt, berghuis scherper was met schieten etc had Polen flink verloren…..Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:45:
[...]
Idd, Polen zat er een aantal keer op de counter goed bij. Als ze die laatste counter hadden gescored waren we met 2-3 nat gegaan. De combinatie Blind/Ake was duidelijk een zwak punt waar ze meermaals van profiteerden.
Tweede helft zaten we er goed op, waarbij we door een goedkope penalty nog hadden kunnen winnen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Agree met best doen. Maar het zou fijn zijn als het eens 5x op rij goed is. Niet van top naar dal om de wedstrijd. Daar worden anderen op afgemaakt maar Depay dus nooit. Zie de hoon die Hateboer en De Roon altijd krijgen. Die doen ook hun stinkende best hè!Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:45:
[...]
Depay is gewoon onze beste spits. Alleen helaas grillig.
En ik zag hem zijn stinkende best doen.
Enige wat ik vind is dat hij zijn hakjes wel achterwege mag laten, die ballen zijn bijna allemaal verloren
Mooie wake-up call, na de 4-1 op de Belgen waren we alweer wereldkampioen, terug met de voetjes op de grond.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
En als Krychowiak rood had gekregen voor die tackle op Frenkie etcHupske schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:47:
[...]
Als depay de penalty maakt, de kopbal maakt, paar keer de bal eerder voorlegt, berghuis scherper was met schieten etc had Polen flink verloren…..
Langzamerhand wat? Hij is verreweg de beste speler van NL? Ja, kan een keer niet lekker werken, maar wat wil je nou precies zeggen? Dat we de spits van FC Groningen erin moeten zetten zodat we nooit meer een goal maken?Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:46:
Depay zegt zelf dat hij niet goed speelde
Langzamerhand...
Als Martin Drent nog te selecteren is gelijk opstellen.Snowdog schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:49:
[...]
Langzamerhand wat? Hij is verreweg de beste speler van NL? Ja, kan een keer niet lekker werken, maar wat wil je nou precies zeggen? Dat we de spits van FC Groningen erin moeten zetten zodat we nooit meer een goal maken?
Die kans van Polen... Ok...Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:45:
[...]
Maar je vergeet nu grote kansen te melden voor oranje..
Depay dichtbij etc.
Nee Nederland was verdedigend kwetsbaar. Maar ze hadden dit alsnog makkelijk kunnen winnen.
Polen had dit normaal gesproken gewoon moeten verliezen. Alsnog.
Maar uh... Lekker slim... Met een hoge defensieve linie spelen met trage verdedigers zoals Aké en Blind
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 11-06-2022 22:50 ]
No way, dat is FrenkieSnowdog schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:49:
[...]
Langzamerhand wat? Hij is verreweg de beste speler van NL? Ja, kan een keer niet lekker werken, maar wat wil je nou precies zeggen? Dat we de spits van FC Groningen erin moeten zetten zodat we nooit meer een goal maken?
Of Van Dijk, Depay is sowieso maximaal top 3?
Dacht dat ik eerder nog iets langs zag komen dat Dumfries meer moet opleveren dan Depay
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 11-06-2022 22:53 ]
Langzamerhand.... Wordt Depay wel wat volwassener..
Dat bedoelde ik
Rustig maar
Dat bedoelde ik
Rustig maar
Z’n interview was volwassener dan zijn spel inderdaadHarribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:53:
Dat bedoelde ik
Rustig maar
Komt omdat de Roon en Hateboer vervangbaar zijn. Er zijn op die posities namelijk meerdere spelers van rond hetzelfde niveau.Typhone schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:47:
[...]
Agree met best doen. Maar het zou fijn zijn als het eens 5x op rij goed is. Niet van top naar dal om de wedstrijd. Daar worden anderen op afgemaakt maar Depay dus nooit. Zie de hoon die Hateboer en De Roon altijd krijgen. Die doen ook hun stinkende best hè!
Als je Depay weghaalt, heb je geen vervanger van hetzelfde niveau of beter op die positie.
Ik vind Depay gemiddeld genomen een prima speler maar had hij 20 jaar geleden gespeeld met types als Bergkamp etc... Dan was hij bankzitter... Omdat hij grillig is
Dat valt dan weer te betwijfelen na zijn commentaar op het hele Promes-gebeuren... Maar goed, puur qua voetbal is het een goeie speler (imo).. En misschien heb je gelijk dat hij qua voetbal volwassener wordt... Ik denk het niet echt, maar goed... Vandaag was niet geweldig, shit happens, daar weet Depay ook genoeg van. Hij had iig wel veel inzet in het laatste deel van de wedstrijd.Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:53:
Dat bedoelde ik
Rustig maar
Ik hoor trouwens dat die Polen de hele binnenstad van Rotterdam alweer aan het verbouwen zijn. Nieuwe muren worden er neergezet, stucwerk en hele plafonds worden vernieuwd. Die jongens zijn niet te houden.
Zijn passing is nooit echt best geweest. Zo vaak net niet de juiste snelheid. Deze wedstrijd kwam echt geen enkele pass aan, maar ook in zijn betere wedstrijden is dat nog steeds het zwakke punt.Snowdog schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:58:
Maar goed, puur qua voetbal is het een goeie speler (imo)..
Genoeg andere kwaliteiten, dat wel, hij zou echt een topspeler kunnen zijn als hij ook nog goed kon passen.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
De Drommels van Nederland, eigenlijk onbegrijpelijk dat hij in het doel staat. Zet daar gewoon een betrouwbare doelman neer zo snel als het kan.Exocet schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:01:
Het is wel te hopen dat Cillessen fit wordt, want Flekken houdt niet veel ballen tegen.
Bijlow? Of bedoel je deze week?Exocet schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:01:
Het is wel te hopen dat Cillessen fit wordt, want Flekken houdt niet veel ballen tegen.
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 11-06-2022 23:04 ]
Net als Cillessen veel te vaak geblesseerd helaas.
Maar eigenlijk deze week ja
[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 11-06-2022 23:05 ]
maar daar hadden er veel meer last van, onbegrijpelijk op dit nivo. je zou haast gaan denken dat het aan de ballen laag zo vaak dat er veel te hard werd gepastbwerg schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:02:
[...]
Zijn passing is nooit echt best geweest. Zo vaak net niet de juiste snelheid. Deze wedstrijd kwam echt geen enkele pass aan, maar ook in zijn betere wedstrijden is dat nog steeds het zwakke punt.
Genoeg andere kwaliteiten, dat wel, hij zou echt een topspeler kunnen zijn als hij ook nog goed kon passen.
Ik heb Flekken nog niet afgeschreven.
Ik heb hem ook gezien in de Bundesliga, daar deed hij het prima.
Misschien moet hij wennen aan de druk.
Niet als eerste doelman, dat is voor mij Bijlow.
Cillissen ben ik zelden overtuigd van geweest
Ik ben het met je eens dat passing echt de zwakte is. Ik heb vaak het idee dat clubs buiten Ajax dat niet helemaal snappen. Daardoor werkt het soms wel, soms niet, maar echt de kwaliteit aan passes (zelfs simpele passes over een paar meter) lijkt echt zo'n probleem voor spelers van PSV (en de rest waarschijnlijk, kijk ik minder naar). Daar valt nog veel aan te verbeteren. Ik mag eigenlijk wel hopen dat Depay na vele jaren dat inmiddels wel kan, maar goed, blijkt toch lastiger dan gedacht.bwerg schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:02:
[...]
Zijn passing is nooit echt best geweest. Zo vaak net niet de juiste snelheid. Deze wedstrijd kwam echt geen enkele pass aan, maar ook in zijn betere wedstrijden is dat nog steeds het zwakke punt.
Klopt, iedere dag een dagje ouderHarribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:53:
Dat bedoelde ik
Rustig maar
Die speelt as dinsdag weer… man van glas.Harribo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:08:
Ik heb Flekken nog niet afgeschreven.
De day after, Van Gaal zeikt nog even de Kuip volledig af.
https://www.ad.nl/video/p...-het-is-oude-troep-309429
Weet je wat Louis, pak je teringzooi en ga gewoon lekker in de Arena wonen dan.
Of.. Hij heeft gewoon een punt. Maar he kuip daar mogen we nooit iets van zeggen he. Dat is "heilig" verklaart!dr.lowtune schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:36:
De day after, Van Gaal zeikt nog even de Kuip volledig af.

Het is zeker niet het nieuwste stadion, maar het zo zeggen is gewoon lekker sneren naar de Feyenoorders onder ons. Kansloos van een bondscoach.DoeEensGek schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:52:
[...]
Of.. Hij heeft gewoon een punt. Maar he kuip daar mogen we nooit iets van zeggen he. Dat is "heilig" verklaart!
Maar goed hij is zelf ook categorie oude troep, dus hij zal het wel herkennen
Hoop ik nog steeds dat hij met z’n elftal oprot naar zijn/jullie heilige Johan Cruijf Arena.
Iets respectvoller had wel gemogen. Daarbij is Oranje een vertegenwoordiger van het hele Nederlandse voetbal dus lijkt het me gezond in meerdere stadions te spelen. Toen de Arena er nog niet was en het Olympisch station de "oude troep" was speelden we daar ook wel eens interlands.
Kijk dat jij dit zo opvat, zegt een heleboel over jouw. Van Gaal zegt iets over de kuip, en faciliteiten waar hij mee te maken heeft. Niet over Feyenoorders of Rotterdammers. Hij roept ook niet dat het stadion maar ik elkaar moet plempen, niks geen snaar.dr.lowtune schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:01:
[...]
Het is zeker niet het nieuwste stadion, maar het zo zeggen is gewoon lekker sneren naar de Feyenoorders onder ons. Kansloos van een bondscoach.
Maar goed hij is zelf ook categorie oude troep, dus hij zal het wel herkennen
Hoop ik nog steeds dat hij met z’n elftal oprot naar zijn/jullie heilige Johan Cruijf Arena.
De Arena heeft zich jarenlang ontwikkeld naar een modern stadion, ook daar kan van Gaal niks aan doen, maar hij kan daarom wel zijn voorkeur uitspreken.
En voor je het gemist hebt hij is van mening dat het veld in de Kuip het beste is, ook t Eindhovense veld is beter dan de Arena in zijn ogen.
Maar goed... "Oprot" zegt voor mij alweer een heleboel over jouw mening. Ik had ergens de hoop na afgelopen seizoen dat in Rotterdam ook de blik vooruit ging. En dat hoe dan ook het stadion niet mee kan in huidige staat. Hopelijk is jouw mening niet gelijk aan de rest.
Ps: van mij mag de Kuip opknappen en moderniseren ook hoor, kost wel een dotje meer waar je minder voor terug krijgt maar hé dan kan je wel weer een tijd mee.
Hij heeft wel gelijk. het beste veld maar verder is het stadion gewoonweg verouderd.
Maar dat dat nou dusdanig beperkend is dat je daar dan geen interlands meer moet spelen gaat misschien wat ver.
Maar dat dat nou dusdanig beperkend is dat je daar dan geen interlands meer moet spelen gaat misschien wat ver.
Ach, laat ‘m lekker zeiken over alles en nog wat. Ik zit veel in de kuip en vind het “oude” wel wat hebben.
Het is veelal gebleken dat personen in het voetbal zich beter niet over andere zaken, dan voetbal kunnen uitspreken. Zijn mening zegt mij dus helemaal niets.
Edit: in 2016/2017 zijn de kleedruimtes ook nog aangepast, waarbij een ruimte nog duidelijker is gescheiden van de spelers ruimte. Staat in een artikel van Feyenoord zelf. Het zal wel een gevalletje aanstellerij zijn
Het is veelal gebleken dat personen in het voetbal zich beter niet over andere zaken, dan voetbal kunnen uitspreken. Zijn mening zegt mij dus helemaal niets.
Edit: in 2016/2017 zijn de kleedruimtes ook nog aangepast, waarbij een ruimte nog duidelijker is gescheiden van de spelers ruimte. Staat in een artikel van Feyenoord zelf. Het zal wel een gevalletje aanstellerij zijn
[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 12-06-2022 11:38 ]
De Kuip en Feyenoord zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Je kan mij niet vertellen dat jij dat niet weet. Ik denk dat veel Feyenoorders dit een kutopmerking van hem vonden (maar ook wel weten dat de Kuip oud is).DoeEensGek schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:14:
[...]
Kijk dat jij dit zo opvat, zegt een heleboel over jouw. Van Gaal zegt iets over de kuip, en faciliteiten waar hij mee te maken heeft. Niet over Feyenoorders of Rotterdammers. Hij roept ook niet dat het stadion maar ik elkaar moet plempen, niks geen snaar.
De Arena heeft zich jarenlang ontwikkeld naar een modern stadion, ook daar kan van Gaal niks aan doen, maar hij kan daarom wel zijn voorkeur uitspreken.
En voor je het gemist hebt hij is van mening dat het veld in de Kuip het beste is, ook t Eindhovense veld is beter dan de Arena in zijn ogen.
Maar goed... "Oprot" zegt voor mij alweer een heleboel over jouw mening. Ik had ergens de hoop na afgelopen seizoen dat in Rotterdam ook de blik vooruit ging. En dat hoe dan ook het stadion niet mee kan in huidige staat. Hopelijk is jouw mening niet gelijk aan de rest.
Ps: van mij mag de Kuip opknappen en moderniseren ook hoor, kost wel een dotje meer waar je minder voor terug krijgt maar hé dan kan je wel weer een tijd mee.
Dat niet alle faciliteiten modern zijn zal ongetwijfeld waar zijn, ik weet dat de kleedkamers heel behoorlijk zijn, maar voor de stafleden heb ik geen idee. Maar dit zo respectloos uiten is echt not-done voor iemand die een coach van “iedereen “ zou moeten zijn.
Als het Van Gaal niet bevalt in Rotterdam (of Eindhoven, want volgens mij was dat ook niet goed genoeg) dan gaat hij toch gewoon naar z’n vertrouwde Arena? Dat is wat ik wilde zeggen. Kennelijk heeft hij de modernste faciliteiten nodig om deze ploeg te laten werken, in zijn woorden heeft alleen de Arena dat, mooi, ga daar dan alles spelen, hoef je ook niet zo respectloos te zijn.
En ja, ik zeg dan oprotten, als jij daar op triggered kan ik daar weinig mee.
Ik denk dat de rode loper niet uitgerold is in De Kuip en dat Louis daar boos om is.
Mogelijk heeft er iemand zout in zijn koffie gedaan i.p.v. suiker of azijn in zijn limonade.
Mogelijk heeft er iemand zout in zijn koffie gedaan i.p.v. suiker of azijn in zijn limonade.
Dus...dr.lowtune schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:29:
[...]
De Kuip en Feyenoord zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Je kan mij niet vertellen dat jij dat niet weet. Ik denk dat veel Feyenoorders dit een kutopmerking van hem vonden (maar ook wel weten dat de Kuip oud is).
Dat niet alle faciliteiten modern zijn zal ongetwijfeld waar zijn, ik weet dat de kleedkamers heel behoorlijk zijn, maar voor de stafleden heb ik geen idee. Maar dit zo respectloos uiten is echt not-done voor iemand die een coach van “iedereen “ zou moeten zijn.
Als het Van Gaal niet bevalt in Rotterdam (of Eindhoven, want volgens mij was dat ook niet goed genoeg) dan gaat hij toch gewoon naar z’n vertrouwde Arena? Dat is wat ik wilde zeggen. Kennelijk heeft hij de modernste faciliteiten nodig om deze ploeg te laten werken, in zijn woorden heeft alleen de Arena dat, mooi, ga daar dan alles spelen, hoef je ook niet zo respectloos te zijn.
En ja, ik zeg dan oprotten, als jij daar op triggered kan ik daar weinig mee.
Dus lijkt het me gewoon het beste als we lekker van een prachtige zondag met mooi weer gaan genieten en deze discussie laten voor wat het is! De Kuip wordt er niet moderner van en Van Gaal wordt er niet liever van (en het elftal gaat er ook niet beter van spelen).
Het is al bijna 12 uur dus ik moet gaan twijfelen over welke wijn ik vanmiddag open ga trekken.
Wijn! Bah oprottuh met je wijndr.lowtune schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:52:
[...]
Dus lijkt het me gewoon het beste als we lekker van een prachtige zondag met mooi weer gaan genieten en deze discussie laten voor wat het is! De Kuip wordt er niet moderner van en Van Gaal wordt er niet liever van (en het elftal gaat er ook niet beter van spelen).
Het is al bijna 12 uur dus ik moet gaan twijfelen over welke wijn ik vanmiddag open ga trekken.
Eigenlijk is het ook zomer rust in de voetbal en zouden we andere dingen druk om moeten maken.
Heb je nog iets liggen uit 1999 of 2017? Dat waren goede jaren!dr.lowtune schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:52:
[...]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
snmght schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:02:
[...]
Heb je nog iets liggen uit 1999 of 2017? Dat waren goede jaren!
offtopic:
Een Lalande de Pomerol, St. Estephe en St. Emillion uit 2017. Keuzes keuzes….
Ik regel het eten op de Green Egg! Hoe laat ben je hier?dr.lowtune schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:11:
[...]
offtopic:
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!