Dat. Los van de inhoud is het met name de vorm. Maar wat verwachten we, nuance van van Gaal?D-e-n schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:03:
Iets respectvoller had wel gemogen.
XXXVI
Dat. Los van de inhoud is het met name de vorm. Maar wat verwachten we, nuance van van Gaal?D-e-n schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:03:
Iets respectvoller had wel gemogen.
XXXVI
sterker nog, hij heeft het 2 dagen later nog maar is bevestigd, en wil niet nuanceren:ephymerous schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:56:
[...]
Dat. Los van de inhoud is het met name de vorm. Maar wat verwachten we, nuance van van Gaal?
Op de vraag of zijn kwalificatie misschien niet wat hard geformuleerd waren, was de bondscoach van het Nederlands elftal duidelijk. "Nee, want het is oude troep. Het spijt me. Dat is gewoon zo."
Volgens het Parool zei hij het toch echt anders en heeft hij wel degelijk genuanceerd:KingKoning schreef op maandag 13 juni 2022 @ 15:45:
[...]
sterker nog, hij heeft het 2 dagen later nog maar is bevestigd, en wil niet nuanceren:
https://nos.nl/collectie/...-maakt-werk-van-penalty-s
[...]
Had de bondscoach niets iets milder moeten zijn over de Kuip, werd hem nog voorgelegd. “Voor de fans had het iets minder gekund ja,” antwoordt Van Gaal. “Het is natuurlijk wel een kolkend stadion met fantastisch publiek. Maar ik had het over de faciliteiten die het stadion geeft aan een staf van inmiddels vijftig personen. Er zijn drie toiletten op vijftig personen. De staf zit in de gym. Het veld, de sfeer en het publiek, dat is allemaal in orde. Maar de faciliteiten, die zijn verouderd. Bedankt dat deze vraag nog eens is gesteld, dan kon ik het nog een keer uitleggen.”
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik hoop op een hattrick van hem.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 20:23:
Hoera Hateboer staat in de basis, ik mag weer de hele avond klagen en zeuren!
Daarom spelen ze in rouwkleding.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 20:23:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
ik ook!
jinxed itMalfunctions schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:01:
Een kwartier in de wedstrijd en ik irriteer me nu al dood aan Lang.
Die pakt de Memphis rol op nu die er niet is.
Flauw, maar grappig hahaSempy schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:03:
1-0, Lang voor nodig gehad.
Tomorrow is not today!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zal je altijd zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 14-06-2022 21:05 ]
Wacht maar tot Hattrickboer losgaat!Sempy schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:03:
1-0, Lang voor nodig gehad.
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 14-06-2022 21:07 ]
Die kan er straks uit in elk geval. Hoop dan dat Blind op zijn positie gaat en Malacia blijft staan als links achter, daar heb je momenteel veel meer aan omdat hij er op snelheid overheen komt denderen, voetbalt voor Lang ook veel eenvoudiger.Harribo schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:06:
Dat kan ook rood zijn... Wat dom
[ Voor 23% gewijzigd door jbdeiman op 14-06-2022 21:12 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dat hij hem terug krijgt wel, maar dat schot erna was gewoon perfect. Beheerst.Harribo schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:08:
Bergwijn en Memphis maar op de bank de volgende keer
Beetje mazzel maar goede goal
Wales is niet best zullen we maar zeggen.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:09:
Goed gemaakt maar die kreeg hem wel met heel veel kluts en mazzel mee, heh
Tomorrow is not today!
Wales zonder Bale gooit zelfs geen hoge ogen in de KKD.
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 14-06-2022 21:13 ]
Gewogen en te licht bevonden lijkt mij.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:12:
Teze die kan het zo langzamerhand wel shaken
Die maakt wel enorm domme fouten ja, maar dat deed ene de Ligt ook zijn eerste keren in het NL elftal. Hopen dat hij af en toe nog vertrouwen krijgt en 'eroverheen groeit'.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:12:
Teze die kan het zo langzamerhand wel shaken
De Ligt maakte dan wel wat fouten maar daar had ik nooit het idee dat ie er niks van kon. Teze daarentegen, die doet het echt heel erg slecht in de potjes die ik van hem heb gezien. Bij PSV vind ik het ook niks aparts.jbdeiman schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:13:
[...]
Die maakt wel enorm domme fouten ja, maar dat deed ene de Ligt ook zijn eerste keren in het NL elftal. Hopen dat hij af en toe nog vertrouwen krijgt en 'eroverheen groeit'.
Van Gaal schrikt van oude troep die hij in de Kuip aantreft in de spits #NEDWAL
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 14 juni 2022
Iets aparts of extra's heeft hij niet echt maar vond m wel een vrij stabiele speler hoor bij PSV.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:15:
[...]
De Ligt maakte dan wel wat fouten maar daar had ik nooit het idee dat ie er niks van kon. Teze daarentegen, die doet het echt heel erg slecht in de potjes die ik van hem heb gezien. Bij PSV vind ik het ook niks aparts.
Als pure verdediger maakt hij inderdaad nog fouten ja, ongeveer zo groot als de Ligt ze ooit maakte. Maar gek genoeg lijkt het niemand op te vallen welke dingen hij aanvallend doet. En ja, hij is primair verdediger, maar die 1-0 viel ook door hem, daar is geen enkele comments op gekomen.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:15:
[...]
De Ligt maakte dan wel wat fouten maar daar had ik nooit het idee dat ie er niks van kon. Teze daarentegen, die doet het echt heel erg slecht in de potjes die ik van hem heb gezien. Bij PSV vind ik het ook niks aparts.
Want hij is stijlvast: https://www.vi.nl/nieuws/...aart-die-alles-veranderdeElPaco schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:07:
Waarom zo'n domme overtreding op die plek?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
die kreeg geel omdat ie een correctie van dom balverlies een andere speler uit moest voeren, maar meer mag ik niet zeggenExocet schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:18:
Koopmeiners heeft de afgelopen wedstrijden ook weinig goed gedaan
[ Voor 13% gewijzigd door jbdeiman op 14-06-2022 21:22 ]
En Bruno Martins Indi is weer terug van heel lang weggeweest...Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 20:23:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Van Gaal moet toch spelers testen. Indi zien we niet meer terug richting het WK.Fiber schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:25:
[...]
En Bruno Martins Indi is weer terug van heel lang weggeweest...![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar zijn er nog steeds geen jonge verdedigers die beter zijn?
Denk ook wel iets frustratie bij sommigen, Wales gaat bij alles liggen en krijgt bijna alles mee, ik vind dat de scheids wel ietsje meer mag laten voetballen.Exocet schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:27:
Wat een hoop domme overtredingen zeg, nu Malacia
Inderdaad, wellicht komt er nog wat uit jong oranje?Malfunctions schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:27:
[...]
Van Gaal moet toch spelers testen. Indi zien we niet meer terug richting het WK.
Maar dat wisten we al jaren, dat hij niet geschikt is?Malfunctions schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:27:
[...]
Van Gaal moet toch spelers testen. Indi zien we niet meer terug richting het WK.
Heb je hem de afgelopen jaren zien spelen? Iemand afschrijven en dan nooit meer aan denken lijkt me nogal dom.toolkist schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:31:
[...]
Maar dat wisten we al jaren, dat hij niet geschikt is?
Bij Feyenoord deed hij het best aardig geloof ik, tien jaar geleden...toolkist schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:31:
[...]
Maar dat wisten we al jaren, dat hij niet geschikt is?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb jij hem bij AZ zien schitteren afgelopen seizoenen?ElPaco schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:32:
[...]
Heb je hem de afgelopen jaren zien spelen? Iemand afschrijven en dan nooit meer aan denken lijkt me nogal dom.
Ik heb er niet echt op gelet, ik kijk niet veel van AZ. Maar ik ben ook niet degene die zegt dat het al 10 jaar niks is.toolkist schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:33:
[...]
Heb jij hem bij AZ zien schitteren afgelopen seizoenen?
Daarvoor bij Stoke was het ook al niks.
[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 14-06-2022 22:00 ]
Ik durf de stelling wel aan dat als Janssen bij Feyenoord of Az na de zomer gaat starten hij in november die kans wel weet te maken.Harribo schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:04:
Er was eens een Bergkamp die zo'n bal aannam en dan tegen de touwen schoot
Wat hij in mijn ogen heel sterk doet is de juiste momenten kiezen om vol te gaan, het is niet continu sleuren en trekken maar steeds bij vlagen. Is daardoor wat meer onvoorspelbaar dan wanneer hij maar zou blijven sleuren.Malfunctions schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:43:
Gebeurt niet vaak, maar ik ben het eens met Pierre over Jansen. Die doet het prima als aanspeelpunt en legt bovendien een goed arbeidsethos aan de dag.
Zoals @ElPaco al zei hierboven. Als ze allemaal die energie in de wedstrijd leggen win je van 90% van alle landen.
Maar waarom zou hij terugkomen vanuit Mexico?Miki schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:05:
[...]
Ik durf de stelling wel aan dat als Janssen bij Feyenoord of Az na de zomer gaat starten hij in november die kans wel weet te maken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik ga er vanuit dat een flink aantal spelers geen minuten gaan maken op het WK.Agent47 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:07:
Echt slecht dit huidig nl elftal.
Ik denk oprecht dat als je met deze opstelling aankomt op het wk, je blij mag zijn het de 1/8 finale.
XXXVI
In die Poule waarin we zitten is dat ook niet moeilijk.ElPaco schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:08:
Toch netjes dat je met je tweede elftal tot de 8e finale op een WK komt? Maar weinig landen die dat redden met hun 2e elftal
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Of niet meegaan.ephymerous schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:09:
[...]
Ik ga er vanuit dat een flink aantal spelers geen minuten gaan maken op het WK.
Nee maar ik bedoel te zeggen dat dit niet de sterkste 11 van Oranje zijn, dus het is niet erg dat dit niet het aller beste is wat ze laten zien.Agent47 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:10:
[...]
In die Poule waarin we zitten is dat ook niet moeilijk.
Het zou me verbazen als de selectie nog veel aangepast word tenzij er een basisspeler geblesseerd raakt en er word doorgeschoven.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klinkt als een inverted Robben.Harribo schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:05:
Lang doet vaak hetzelfde, nl naar zijn rechtervoet maar blijkbaar is dat moeilijk te verdedigen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar ga je hem op het WK opstellen? In geval van nood grijp je toch weer terug op Luuk de Jong.krissie100 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:11:
Eerlijk, iedereen vond het vooraf belachelijk om Janssen op te roepen, maar hij speelt toch echt best prima!
Je kunt je toch niet voorstellen dat bijvoorbeeld Hateboer mee gaat, daar moet toch iemand beter te vinden zijnBossie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:12:
[...]
Het zou me verbazen als de selectie nog veel aangepast word tenzij er een basisspeler geblesseerd raakt en er word doorgeschoven.
We hebben misschien 13-15 spelers en daarachter is het verschil erg groot.
Ik denk dat hij, gezien wat hij nu al laat zien, zijn “voetbal carrière” een nieuwe impuls zou kunnen geven.
Is Luuk niet meer voor de pinchhitter rol als je een targetman nodig, terwijl je Janssen juist kan gebruiken als je constant druk wilt houden voorin.D-e-n schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:13:
[...]
Maar ga je hem op het WK opstellen? In geval van nood grijp je toch weer terug op Luuk de Jong.
Dit idd.. Gakpo is er nog lang niet.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:14:
Echte topper schiet zo'n bal meteen, subtopper neemt hem eerst nog aan
Indi en Teze gaan niet mee lijkt me. Hateboer heeft nog concurrentie van Karsdorp.Bossie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:12:
[...]
We hebben misschien 13-15 spelers en daarachter is het verschil erg groot.
Als Wijnaldum niet gaat spelen na de zomer dan is het over en uit voor hem.D-e-n schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:15:
[...]
Indi en Teze gaan niet mee lijkt me. Hateboer heeft nog concurrentie van Karsdorp.
En ik zou Koopmeiners thuislaten als Wijnaldum en Gravenberch ook maar enig ritme tonen.
Vraag is of dat nodig is. Het is tenslotte niet verplicht om met een klassieke nummer negen te spelen. Ik zie liever Depay of Bergwijn of Danjuma.Bossie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:14:
[...]
terwijl je Janssen juist kan gebruiken als je constant druk wilt houden voorin.
Ik had uit nieuwsgierig in de rust even rondgekeken en zoals verwacht is het zeker niet slecht in de Liga MX:Miki schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:14:
[...]
Ik denk dat hij, gezien wat hij nu al laat zien, zijn “voetbal carrière” een nieuwe impuls zou kunnen geven.
Als je iedere week weer aan voetballen toekomt en een team om je heen hebt die je in staat stelt om te scoren dan zal zijn zelfvertrouwen weer flink toenemen en daarmee ook zijn scorend vermogen. De wil is er en je ziet dat het er gewoon in zit alleen het komt er nu niet uit. Hij is steeds net even te laat en ongelukkig in de aannames.
Uiteraard is de andere kant dat hij waarschijnlijk nu ook niet heel slecht verdiend en van het mooie weer kan genieten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq