En hoe! Eist direct de vrije trap weer op
XXXVI
En hoe! Eist direct de vrije trap weer op
XXXVI
Ik ben fan van wijnaldum maar zie hem niet meer terugkomen, bij PSG maakt ie geen kans op spelen en die gaat voorlopig nergens anders naartoeMiki schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:17:
[...]
Als Wijnaldum niet gaat spelen na de zomer dan is het over en uit voor hem.
Ik ben geen fan maar ik zou het mooi vinden ‘m bij Feyenoord terug te zien. En waarom niet? Voor het geld hoeft het niet meer.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:18:
[...]
Ik ben fan van wijnaldum maar zie hem niet meer terugkomen, bij PSG maakt ie geen kans op spelen en die gaat voorlopig nergens anders naartoe
XXXVI
Dat zou je zeggen maar volgens mij zijn er weinig spelers die in die salarisgroep zitten die ooit nog tergukomen naar hun oude club. Nee, Gino moddert nog een paar jaar door in Parijs om dan naar de zandbak te verdwijnen om nog meer centjes binnne te harken.ephymerous schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:20:
[...]
Ik ben geen fan maar ik zou het mooi vinden ‘m bij Feyenoord terug te zien. En waarom niet? Voor het geld hoeft het niet meer.
Idd, Hateboer/Karsdorp zijn eigenlijk beide onder het niveau em Indi/Teze lijken me er nu vooral bij te zitten zodat van Gaal ze een keertje kan zien/aftesten.D-e-n schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:15:
[...]
Indi en Teze gaan niet mee lijkt me. Hateboer heeft nog concurrentie van Karsdorp.
En ik zou Koopmeiners thuislaten als Wijnaldum en Gravenberch ook maar enig ritme tonen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als beide spelers niet spelen na de zomer dan hebben ze echt weinig te zoeken op het al ondanks dat ik hun talenten en verdiensten niet zal ontkennen.Bossie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:24:
[...]
Idd, Hateboer/Karsdorp zijn eigenlijk beide onder het niveau em Indi/Teze lijken me er nu vooral bij te zitten zodat van Gaal ze een keertje kan zien/aftesten.
Wijnaldum en Gravenberch zijn zeer welkom.
Net als het op doel schieten vanuit de tweede lijn. Dat heeft ook nog nauwelijks tot echte kansen geleid.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:28:
Nog een korte corner graag want die zijn zo efficient
Knowledge reigns supreme over nearly anything
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die rupsje nooit genoeg houding van veel mensen -ook buiten het voetbal- kan me echt gestolen worden.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:22:
[...]
Dat zou je zeggen maar volgens mij zijn er weinig spelers die in die salarisgroep zitten die ooit nog tergukomen naar hun oude club. Nee, Gino moddert nog een paar jaar door in Parijs om dan naar de zandbak te verdwijnen om nog meer centjes binnne te harken.
Wat heel veel geld is mooi, maar nog meer geld is nog mooier
XXXVI
Ja maar dat is niet eerlijk, die heeft het van de meesters van de fopduiken geleerdMiki schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:29:
Er is iets mis met de opleiding bij Inter. Hoe kan Dumfries dit zo slecht faken. We zagen net Bale die een veel betere fopduik maakte.
Welke spanning?ElPaco schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:26:
Tijd om de 3-1 te scoren en aan alle spanning een eind te maken.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zoals Italië bedoel je? Wel een goaltje inmiddels na 5 om de oren…gambieter schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:29:
Ik kan alleen Engeland-Hongarije kijken, en ik ben gelijk in de Oranje sfeer, zo slecht is het spel van Engeland.
Intussen 0-3 en Stones onterecht 2e geel. Dus kop op, het kan veel erger
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Als pinchhitter zie ik liever Weghorst en Janssen iets daar tussenin als 3de spits.D-e-n schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:13:
[...]
Maar ga je hem op het WK opstellen? In geval van nood grijp je toch weer terug op Luuk de Jong.
Ja tien kansen missen...Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:32:
Scheids of niet maar dit heeft Nl toch volkomen aan zichtzelf te danken?
Waarom? Ze gaven bijna niks wegGrindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:32:
Tomorrow is not today!
Dat is zeker waar. Voorzet op voorzet op voorzet...Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:32:
Kopstoot.Sydney08 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:33:
Elleboog? Of wat mis ik
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 26% gewijzigd door Exocet op 14-06-2022 22:34 ]
Maar dat is nog tegen een goed team. Engeland kreeg nog een vierde om de orenMontaner schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:31:
Zoals Italië bedoel je? Wel een goaltje inmiddels na 5 om de oren…
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad, dit mag je echt Malacia aanrekenen.FreakNL schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:34:
Dom in de rug lopen…..
[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 14-06-2022 22:36 ]
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 4% gewijzigd door Megupe op 14-06-2022 22:36 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Voor een wedstrijd zonder allure?Quad schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:38:
Geef Depay een standbeeld?
Net als van Dijk rust volgens mij. Was sowieso voor de wissels bijna een compleet B elftal.Megupe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:39:
Waarom was gravenberch er eigenlijk niet bij?
Gakpo deed het goed als aanvaller, maar is echt te twijfelachtig voor de goal, hielp een aantal kansen om zeep.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:39:
Maar komop, Nl had deze pot al VEEL eerder moeten beslissen. Die afwerking moet echt zoveel beter, dat blijft toch een punt
Tuurlijk niet. Maar is wel mooi dat het 2x tegen Wales gebeurt. 2x laatste minuut.FreakNL schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:39:
[...]
Voor een wedstrijd zonder allure?
Eerst iets op het EK/WK laten zien….
⏩ PVOutput☀️
0-4 eindstand, 2x maal verliezen van Hongarijegambieter schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:29:
Ik kan alleen Engeland-Hongarije kijken, en ik ben gelijk in de Oranje sfeer, zo slecht is het spel van Engeland.
Intussen 0-3 en Stones onterecht 2e geel. Dus kop op, het kan veel erger
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zit er al heel lang niet bij, Louis moet 'm niet. Speelde in jong oranjeMegupe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:39:
Waarom was gravenberch er eigenlijk niet bij?
Maar de kandidaten van Jong Oranje (Brobbey, Botman, Geertruida en dus ook Gravenberch) wilde hij toch sowieso niet oproepen?Exocet schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:41:
[...]
Zit er al heel lang niet bij, Louis moet 'm niet. Speelde in jong oranje
Ja heerlijk, stomme Engelsen afstraffen.Bossie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:41:
[...]
0-4 eindstand, 2x maal verliezen van Hongarije![]()
Voorlopig dus ff iets minder “It’s coming home” gedoe
Dat Duitsland met 5-0 voor heeft gestaan tegen Italie verrast me ook een beetjeMegupe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:43:
[...]
Ja heerlijk, stomme Engelsen afstraffen.
Beetje terug in de tijd naar halverwege 20e eeuw.
Was dan wel niet van Gaal, maar dat is ouderwetse scorebordjournalistiek.
Deze interland periode was/is hij sowieso geblesseerd.Exocet schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:41:
[...]
Zit er al heel lang niet bij, Louis moet 'm niet. Speelde in jong oranje
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Iedereen heeft nu last van het einde van een loodzwaar seizoen. De betere landen hebben meer spelers die meer wedstrijden hebben moeten spelen, dus eigenlijk ook wel logisch dat het allemaal niet veel is.Grindtegel schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:45:
Veel grote landen doen het slecht in deze league, dat kan geen toeval zijn. Ik moet nog zien dalijk in de zandbak of die landen dan ook wanpresteren.
Ik denk van niet
Hoezo een aanfluiting? Een flinke verbetering ten opzichte van de nutteloze oefenwedstrijden, waarbij je nu tegen gelijkwaardige tegenstanders speelt en er nog een voordeel uit kan halen als je m wintElPaco schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:53:
[...]
Iedereen heeft nu last van het einde van een loodzwaar seizoen. De betere landen hebben meer spelers die meer wedstrijden hebben moeten spelen, dus eigenlijk ook wel logisch dat het allemaal niet veel is.
Daarnaast gaat dit natuurlijk nergens om, die Nations league is een aanfluiting.
Gakpo, Bergwijn, Memphis, dat is toch wel een erg sterke aanval.jbdeiman schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:52:
Ik vond Gakpo trouwens best sterk spelen, balvast bij terug verdedigen ook goed en beat een aantal leuke acties, alleen helaas (net als anderen) niet dodelijk voor de goal.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq