Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
OngetwijfeldD-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:58:
[...]
Die zijn uiteindelijk het gevolg dat je 45 minuten achter de feiten aanloopt
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Flickr PSN ID= cheironnl
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die doet tenminste nog iets. Ga nou niet proberen dit op hem af te schuiven joh.Exocet schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:14:
Wat doet Bijlow daar?
PSN: Finally_Chris
Nederland in de race houden.Exocet schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:14:
Wat doet Bijlow daar?
Maar zal nu wel klaar zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik snap nog steeds niet wat managers in hem zien.Jeroenvde89 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:14:
Weghorst.. verliest gewoon een duel van Modric.
Malacia nu met een domme actie, weer een penalty tegen. Het is wel over en uit. Deze is overduidelijk zo.
Weghorst, Wijnaldum, Bergwijn,het is gewoon armoede eigenlijkJeroenvde89 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:14:
Weghorst.. verliest gewoon een duel van Modric.
Nou Kroatië gefeliciteerd, goed gedaan
Heb gehoord hij is uithaler voor Promes. Zonde man. Was eerst keke speler, nu kaka.HollowGamer schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:04:
[...]
Het is echt te hopen dat een club uit bijvoorbeeld Rusland komt, zoals ze gedaan hebben bij Promes. Zeg niet dat hij een crimineel is, maar ik zou geen enkele competitie opnoemen die hem zou willen kopen.
Prima, kennelijk mag je zijn fouten niet benoemenCR1691 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:15:
[...]
Die doet tenminste nog iets. Ga nou niet proberen dit op hem af te schuiven joh.
Nee, maar daar kan je mee bouwen ipv afbouwen, daar gaat het mij meer om.D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:12:
[...]
De twee oudjes zaten op de bank. Dus het is gewoon gelul in de marge. Valt Wijnaldum niet in dan moet hij Reijnders brengen. Gaat dat het verschil maken?
Weinig fout aan als de hele verdediging hem daar aan zijn lot overlaat.Exocet schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:16:
[...]
Prima, kennelijk mag je zijn fouten niet benoemen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:04
Nu ook weer een fout, het is op en leeg.
Maar positief gezien valt er denk ik wel wat van te maken van deze selectie op Bergwijn na dan. Dat blijft trekken aan een dood paard.
Maar andere spelers, die hebben nog wat jaren voor de boeg.
Dat is jammer want sommigen kunnen het niet een hele wedstrijd volhouden
Vroeg of laat ging dit gebeuren. Nederland stond onder veel te veel druk. De Jong bezweek er ook onder, en we hadden even daar voor ook al een mazzel momentje met De Jong.FreakNL schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:16:
Wtf is die Malacia voor een dommekracht?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo speelt hij bij Man Utd ook vaak, de reden dat TH hem alleen opstelt in minder belangrijke wedstrijden. Nu de rest weer fit is, speelt hij niet meer zoveel.FreakNL schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:16:
Wtf is die Malacia voor een dommekracht?
In Oranje kun je niet bouwen. Je weet namelijk niet wie er uiteindelijk de stap gaat zetten. Timber? Gravenberch? Reijnders? Er is geen overduidelijk talent voor de toekomst. Niet op die positiejbdeiman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:16:
[...]
Nee, maar daar kan je mee bouwen ipv afbouwen, daar gaat het mij meer om.
Klopt, ook al eens een domme pingel veroorzaakt daar. Misschien toch geen goeie keuze. Nu mist ie wedstrijd ritme en zal het lastig worden om dat bij United te krijgenHollowGamer schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:17:
[...]
Zo speelt hij bij Man Utd ook vaak, de reden dat TH hem alleen opstelt in minder belangrijke wedstrijden. Nu de rest weer fit is, speelt hij niet meer zoveel.
Ja, want deze penalty was houdbaarRuzor schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:17:
Moet toch een fijn gevoel zijn als tegenstander, wetende dat een Nederlandse keeper nooit een penalty tegenhoudt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bergwijn zwaar uit vorm mee laten doen. Wat Wijnaldum überhaupt bij het nl elftal doet is ook een keer wonder.
Kom je er een keer uit neemt weghorst die bal weer kut mee. Die kan alleen maar koppen en schieten. Lopen met de bal kan die echt niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Agent47 op 14-06-2023 23:20 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Want je moet blijven zitten voor wat overbetaalde voetballers?CR1691 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:18:
De echte supporters laten zich wel weer zien hoor. Kansloze bedoening.
Ach ze staan allemaal uit positie. De Jong met geel op zak als laatste man laten spelen.gws24 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:18:
De hele verlenging is het al chaos bij NL, ze hebben gewoon nul idee wat te doen. Ja, de kroaten zijn best goed maar hoe NL hier ineen stort is gewoon super slecht.
Bergwijn en wijnaldum heb ik ook niet gezien deze wedstrijd. Wanneer beginnen we keer doorselecteren.
Maar ja als je 5 tegen 4 in de aanval staat en Weghorst weet een paar keer de bal weer knullig in te leveren, dan houdt het op. Dat zijn dan de momenten die beter moeten
Malacia gaat dezelfde kant op als zoveel talenten die te vroeg naar het buitenland gaan (o.a. Bergwijn), leuk voor status en banksaldo, maar als voetballer wordt je op je 23e niet beter van nog geen 1.400 speelminuten in een heel seizoen.HollowGamer schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:16:
Malacia laat maar weer eens zien dat hij nog veel moet leren. Talent heeft ie wel, maar dit soort momenten heeft hij ook bij zijn club.
Ik weet zeker dat als we gelijk of voor hadden gestaan, dat Blind er nog op was gekomen ook.Agent47 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:19:
Koeman tactisch echt onbenullig. 4-2-4 met spelers waar ze niet horen. Malacia weer lekker druistig net als bij Feyenoord in het begin.
Bergwijn zwaar uit vorm mee laten doen. Wat Wijnaldum überhaupt bij het nl elftal doet is ook een keer wonder.
Kom je er een keer uit neemt weghorst die bal weer kut mee. Die kan alleen maar koppen en schieten. Lopen met de bal kan die echt niet.
Als je supporter bent blijf je gewoon je ploeg steunen ja. Dat lijkt me niet meer dan normaal.HollowGamer schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:19:
[...]
Want je moet blijven zitten voor wat overbetaalde voetballers?
Maar de wissels waren wel dramatisch
Hou is op met dat gepampert, het is gewoon kloten hoe ze spelen. Er zit totaal geen winnaarsmentaliteit in. Allemaal ideale schoonzonen.ph4ge schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:21:
Iedereen is enorm negatief, maar dit Kroatië is gewoon wereldtop en Nederland heeft er een verlenging uitgesleept en bij vlagen zat er zelfs iets meer in.
Van dijk is geen voorhoede speler. Leuk dat je die voorin neerzet maar als je er dan uit komt, moet je ook kunnen lopen. Nu zie je de verkeerde ingrepen achterin en voorin. De Roon is ook geen 4-3-4 of 4-2-4 speler. Dat is een 5-3-2 speler.Harribo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:20:
Koeman speelde alles of niets dus dat kan gebeuren.
Maar ja als je 5 tegen 4 in de aanval staat en Weghorst weet een paar keer de bal weer knullig in te leveren, dan houdt het op. Dat zijn dan de momenten die beter moeten
Ake heeft het toch ook gered?Sempy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:20:
[...]
Malacia gaat dezelfde kant op als zoveel talenten die te vroeg naar het buitenland gaan (o.a. Bergwijn), leuk voor status en banksaldo, maar als voetballer wordt je op je 23e niet beter van nog geen 1.400 speelminuten in een heel seizoen.
Als je ze kunt verkopen voor veel geld, altijd doen, je hebt geen garantie dat het wat wordt.
Eerste half uur redelijk, voor de rest gewoon afgetroefd op alle frontenHarribo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:21:
Ik heb best goede dingen gezien.
Maar de wissels waren wel dramatisch
Nou wat ik zei, als wij net zo effectief waren als de Kroaten hadden we dit gewonnen.ph4ge schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:21:
Iedereen is enorm negatief, maar dit Kroatië is gewoon wereldtop en Nederland heeft er een verlenging uitgesleept en bij vlagen zat er zelfs iets meer in.
Maar het is de gretigheid, de wil.
Vooral Gakpo
Nah, het is gewoon kwaliteit. Meer klootzakken had niet geholpen. En dat is geen schande tegen deze ploeg.Nimflix schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:22:
[...]
Hou is op met dat gepampert, het is gewoon kloten hoe ze spelen. Er zit totaal geen winnaarsmentaliteit in. Allemaal ideale schoonzonen.
Chaos is het juiste woord, er zit geen enkele chemie in, ze voelen elkaar totaal niet aan en hebben geen idee wat ze moeten doen.gws24 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:18:
De hele verlenging is het al chaos bij NL, ze hebben gewoon nul idee wat te doen. Ja, de kroaten zijn best goed maar hoe NL hier ineen stort is gewoon super slecht.
Posteer je Van Dijk in de punt, ga je achterin rondtikken met de Jong en Bijlow, dan gaat er iets mis. Overigens werden gedurende de verlenging over het hele veld werkelijk alle duels verloren, dan zul je nooit een vuist kunnen maken.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Inderdaad. Dit Nederland is echt zoekende naar formatie, speelwijze en poppetjes op de juiste plek. Tegenover een volledig op elkaar ingespeeld Kroatië, met een weergaloze Modric. Je mag na vandaag niet tevreden zijn met de wedstrijd en het resultaat maar zo pessimistisch als men hier gemiddeld is, is ook overdreven. Het lijkt een beetje de nieuwe Nederlandse voetbalcultuur te worden. Vooral alles afzeiken.ph4ge schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:21:
Volgens mij valt dat reuze mee qua kwaliteit, Kroatië is meer een team.ph4ge schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:23:
[...]
Nah, het is gewoon kwaliteit. Meer klootzakken had niet geholpen. En dat is geen schande tegen deze ploeg.
Doorselecteren? Er valt niet door te selecteren. Wat wil je doen. Volgende keer zijn Blind en Wijnaldum er niet bij en dan mag Timber, Gravenberch of Reijnders het eens proberen. En dan? Dan zijn we plots beter dan Kroatië?Nimflix schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:20:
[...]
Bergwijn en wijnaldum heb ik ook niet gezien deze wedstrijd. Wanneer beginnen we keer doorselecteren.
Dat is ook bizar, Modric daarentegen speelt ons 2 uur lang kapotHarribo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:17:
Het basisteam is ok maar de wissels zijn vrij droevig
Dat is jammer want sommigen kunnen het niet een hele wedstrijd volhouden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mwa, we hebben op het WK toch anders gezien. En zo sterk was deze penalty idd niet ingeschoten.Exocet schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:20:
[...]
Hij lag al in de hoek voordat Modric de bal raakte.
Maar penalties kan een keeper weinig aan doen
Dat weet je pas als je het probeert. Maar zo lang je je kop in het zand blijft steken en maar blijft denken dat de oudjes het beste is wat in het veld kan staan gaan we hoe dan ook niets verder komen. Dat is de enige zekerheid die je hebt.D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:12:
De twee oudjes zaten op de bank. Dus het is gewoon gelul in de marge. Valt Wijnaldum niet in dan moet hij Reijnders brengen. Gaat dat het verschil maken?
Gooi Reijnders er maar in, waarom niet. Heeft tenminste wat energie en slechter kan het sowieso niet worden.
Zelfde als Lang, kan Simons naar het middenveld en heb je dat probleem ook meteen opgelost.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voetbal is een teamsport. Dus dat is gewoon onderdeel van de kwaliteit van Kroatië.Nimflix schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:24:
[...]
Volgens mij valt dat reuze mee qua kwaliteit, Kroatië is meer een team.
Dit dus. De laatste 5 minuten kan je het doen als allerlaatste optie maar Koeman presteert het om het 15 minuten lang te doen.Agent47 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:19:
Koeman tactisch echt onbenullig. 4-2-4 met spelers waar ze niet horen. Malacia weer lekker druistig net als bij Feyenoord in het begin.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
We hebben vaak genoeg met Lang gespeeld en dan was het ook niks. En Simons als middenvelder? Dat durven ze bij PSV ook niet in de topwedstrijden.Gonadan schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:24:
[...]
Zelfde als Lang, kan Simons naar het middenveld en heb je dat probleem ook meteen opgelost.
Ik zou zeggen afstappen van 433. Naar 451 of 352 gaan. Je heb prima verdedigers en middenvelders, we hebben amper aanvallers laat lekker gakbo of malen in de spits en achterin dicht timmeren met de vrij/de ligt/van dijk/dumfries/akeD-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:24:
[...]
Doorselecteren? Er valt niet door te selecteren. Wat wil je doen. Volgende keer zijn Blind en Wijnaldum er niet bij en dan mag Timber, Gravenberch of Reijnders het eens proberen. En dan? Dan zijn we plots beter dan Kroatië?
Dat is ook logisch omdat ze al jaren met hetzelfde team spelen. Nederland is aan het bouwen en verjongen. Een tegenstander kan gewoon net iets beter zijn zonder dat we gelijk zo negatief hoeven te zijn. Overigens heeft Kroatië een Modric en wij niet, dus kwaliteit is het ook.Nimflix schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:24:
Volgens mij valt dat reuze mee qua kwaliteit, Kroatië is meer een team.
Als je in een poule fase gelijk speelt tegen Kroatië dan heb je een goed resultaat.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 14-06-2023 23:28 ]
per aspera ad astra
Zoals van Gaal? Daar was ook niemand tevreden over.Nimflix schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:26:
[...]
Ik zou zeggen afstappen van 433. Naar 451 of 352 gaan.
We hebben alleen middenvelders die de bal in de voet willen. We hebben geen box to box spelers of creatievere spelers. In totaal is ons middenveld zelfs het zwakste deel van het team. Nul variatie.Je heb prima verdedigers en middenvelders
Daar komt het wel op neer, durven. Je durft niets, helemaal niets, alleen vasthouden aan wat je kent. Net als Koeman. Dat kent maar een richting, nog meer naar beneden.D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:26:
We hebben vaak genoeg met Lang gespeeld en dan was het ook niks. En Simons als middenvelder? Dat durven ze bij PSV ook niet in de topwedstrijden.
Oranje is geen PSV en ook al krijg ik het mijn bakkes amper uit, Lang is gegroeid. Gewoon proberen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
YupBossie schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:24:
[...]
Dat is ook bizar, Modric daarentegen speelt ons 2 uur lang kapot
Zeg maar wat het is
Ik vond Kroatië wel een stuk beter in de passing en het positiespel.
Maar qua kansen het je dit best kunnen winnen
Wieffer is een aanvulling
Die heeft zijn hele carrière als senior in Engeland gespeeld en geleidelijk de weg naar de top na o.a. meerdere seizoenen stabiel spelen bij Bournemouth. Vergelijkbaar met Virgil die ook een paar tussenstappen heeft gemaakt voor hij bij Liverpool kwam.
Van eredivisie naar top Premier League is voor de meerderheid van de spelers een te grote stap.
Oke, je pakt me hier op de verkeerde woordkeuze. Zekerheid heb je nu dat je er niet beter van wordt (ook niet in de toekomst) met onder anderen Blind, Wijnaldum erbij. Daarvoor kan je dan prima een jonge gast erbij halen en in elk geval mee laten trainen/ laten ruiken. Wellicht is het een lichtpuntje voor later. Als ik moest kiezen tussen de zekerheid dat het er niet beter op wordt (ja, je weet wat je hebt en dat is niet veel) of een gok nemen waar het wellicht wel beter van wordt moet je i.m.o. voor het laatste gaan. Ja, dat levert onzekerheid op over de uitkomst maar die kan in elk geval ook nog goed uitpakken.D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:18:
[...]
In Oranje kun je niet bouwen. Je weet namelijk niet wie er uiteindelijk de stap gaat zetten. Timber? Gravenberch? Reijnders? Er is geen overduidelijk talent voor de toekomst. Niet op die positie
Ik was waarschijnlijk de eerste die Simons had geselecteerd dus hou op met die goedkope retoriek. Natuurlijk doen jij of ik het anders maar de realiteit is dat het niet zodanig anders kan dat het resultaat verandert. Kroatië is beter.Gonadan schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:29:
[...]
Daar komt het wel op neer, durven. Je durft niets, helemaal niets, alleen vasthouden aan wat je kent. Net als Koeman. Dat kent maar een richting, nog meer naar beneden.
Oranje is geen PSV en ook al krijg ik het mijn bakkes amper uit, Lang is gegroeid. Gewoon proberen.
Het grootste probleem is nog wel dat we in Nederland nog steeds in het verleden leven. We zijn minder dan we denken
Jawel man. Die 5 - 1 tegen Spanje was buitenaards, maar ja kijk welke spelers je toen had. Daar mogen deze de veters niet eens van strikken. We moeten gewoon accepteren dat we een mindere lichting hebben. Is wel raar, want er zitten namen bij die bij grote topclubs spelen dus je zou verwachten topkwaliteit, maar ja blijkbaar niet zo goed op elkaar ingespeeld als een Kroatië blijkt nu. Denk ook dat iedereen aardig aan z'n plafond zit dus het gaat ook niet veel beter worden.D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:29:
[...]
Zoals van Gaal? Daar was ook niemand tevreden over.
Tete, Botman, .. genoeg spelers die ik al beter vind dan de bovenste drie. Gravenberch is toch een talent?D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:24:
[...]
Doorselecteren? Er valt niet door te selecteren. Wat wil je doen. Volgende keer zijn Blind en Wijnaldum er niet bij en dan mag Timber, Gravenberch of Reijnders het eens proberen. En dan? Dan zijn we plots beter dan Kroatië?
Er zijn echt wel betere te vinden, maar onze managers pakken altijd uit dezelfde vijver.
Maar dat is toch gelul in de marge? Het maakt voor het resultaat niet uit en voor de lange termijn ook amper want dikke kans dat degene die je nu selecteert niet verder komt dan drie interlands.jbdeiman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:33:
[...]
Oke, je pakt me hier op de verkeerde woordkeuze. Zekerheid heb je nu dat je er niet beter van wordt (ook niet in de toekomst) met onder anderen Blind, Wijnaldum erbij. Daarvoor kan je dan prima een jonge gast erbij halen en in elk geval mee laten trainen/ laten ruiken. Wellicht is het een lichtpuntje voor later. Als ik moest kiezen tussen de zekerheid dat het er niet beter op wordt (ja, je weet wat je hebt en dat is niet veel) of een gok nemen waar het wellicht wel beter van wordt moet je i.m.o. voor het laatste gaan. Ja, dat levert onzekerheid op over de uitkomst maar die kan in elk geval ook nog goed uitpakken.
Iedereen heeft recht op zn mening zullen we maar zeggen, maar Berghuis heeft veel te lang niets laten zien om een (basis)plek bij Oranje te verdienen als je het mij vraagt.VHS schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:32:
Wie ik vooral miste was Berghuis. Er zit nu te weinig techniek en creativiteit in dit elftal, dat mag je Koeman wel kwalijk nemen.
Ik ben een beetje klaar met de negativiteit en ga gewoon ‘hup Oranje’ roepen de volgende wedstrijd.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Lang?Ruzor schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:27:
Durf te stellen dat we met geen enkele wissel iets zijn opgeschoten.
Tete is een modale back en niet beter dan Dumfries of Geertruida. Botman zit er gewoon bij.HollowGamer schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:34:
[...]
Tete, Botman, .. genoeg spelers die ik al beter vind dan de bovenste drie. Gravenberch is toch een talent?
Gravenberch kan zelfs in Jong Oranje het verschil niet maken dus je moet maar afwachten of dat hem nog wordt.
Mee eens. Hier kan je op voortborduren. Je hebt er een mooi gevecht van gemaakt tegen de top van Europa.Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:36:
2-2 na 90 minuten tegen een van de vier beste ploegen van de wereld. Derde wedstrijd van een nieuwe trainer. Relatief onervaren team.
Ik ben een beetje klaar met de negativiteit en ga gewoon ‘hup Oranje’ roepen de volgende wedstrijd.
Qua kwaliteit is het lastig dat het vooral achterin is, terwijl je topper voorin nodig hebt om wedstrijden te beslissen.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 14-06-2023 23:39 ]
Touché. Maar daar staan Wijnaldum, Bergwijn, Weghorst, Malacia en de Roon tegenover.
Hij is gewoon een conservatieve coach, snel vervangen door een moderne trainer.
Je snapt echt niet waar ik steeds op doel hè? Juist omdat Kroatië toch beter is en je maar een veredeld oefentoernooi speelt moet je verder gaan kijken dan de spelers die ons bewezen niet verder gaan helpen.D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:33:
Ik was waarschijnlijk de eerste die Simons had geselecteerd dus hou op met die goedkope retoriek. Natuurlijk doen jij of ik het anders maar de realiteit is dat het niet zodanig anders kan dat het resultaat verandert. Kroatië is beter.
Het grootste probleem is nog wel dat we in Nederland nog steeds in het verleden leven. We zijn minder dan we denken
De lievelingetjes zit geen rek meer in, dat wordt alleen maar minder. Ga kijken welke spelers nu verrassen en maak een tactiek waarin je wat kunt proberen
En nee, dan win je waarschijnlijk niet van Kroatië, maar dat is niet het doel. Als het er voor zorgt dat we spelers of een opstelling ontdekken die ons gaan helpen in de loop van de kwalificatie of het eindtoernooi dan zijn we al zoveel verder dan de huidige koers ons gaat brengen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wie dan? En wat maakt dat uiteindelijk uit? Frimpong of Dumfries gaat niet het verschil maken wat je zoekt. We komen elders kwaliteit tekort.Exocet schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:40:
Koeman die Frimpong niet selecteert omdat hij niet goed genoeg zou zijn, had het zeker niet slechter gedaan dan Dumfries.
Je had nu nog beter Frimpong op rechtsbuiten kunnen zetten dan Bergwijn.Exocet schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:40:
Koeman die Frimpong niet selecteert omdat hij niet goed genoeg zou zijn, had het zeker niet slechter gedaan dan Dumfries.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jij bent echt een strange guy jij.Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:36:
Je doet net alsof hij tien oudjes selecteert maar we hebben het enkel over Blind en Wijnaldum. Twee bankzitters.Gonadan schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:41:
[...]
De lievelingetjes zit geen rek meer in, dat wordt alleen maar minder. Ga kijken welke spelers nu verrassen en maak een tactiek waarin je wat kunt proberen
Het wordt allemaal groter gemaakt dan het is. Gelul in de marge.
We zijn ermee opgeschoten dat spelers waarvan de energie op was, werden vervangen door fitte spelers. Helaas is dat het. We hebben niet de luxe positie van de hedendaagse topclubs die op de bank spelers hebben zitten die ook in de basis zouden kunnen staan en het verschil kunnen maken.Ruzor schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:39:
[...]
Touché. Maar daar staan Wijnaldum, Bergwijn, Weghorst, Malacia en de Roon tegenover.
Tete heb ik nooit begrepen waarom die er niet bij zitHollowGamer schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:34:
[...]
Tete, Botman, .. genoeg spelers die ik al beter vind dan de bovenste drie. Gravenberch is toch een talent?
Er zijn echt wel betere te vinden, maar onze managers pakken altijd uit dezelfde vijver.
Gravenberch is niks hoor
Dit inderdaadbazzemans schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:44:
[...]
We zijn ermee opgeschoten dat spelers waarvan de energie op was, werden vervangen door fitte spelers. Helaas is dat het. We hebben niet de luxe positie van de hedendaagse topclubs die op de bank spelers hebben zitten die ook in de basis zouden kunnen staan en het verschil kunnen maken.
De wissels waren zwak
Maar deden wel precies waarvoor ze in het veld kwamen, een speler die op is vervangen. Je gaat er dan wat dat betreft op vooruit. Ake en Dumfries laten staan zou ook idioot zijn.
Nee want als die goede spelers moe zijn, is het over want de wissels zijn minder.bazzemans schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:46:
[...]
Maar deden wel precies waarvoor ze in het veld kwamen, een speler die op is vervangen. Je gaat er dan wat dat betreft op vooruit. Ake en Dumfries laten staan zou ook idioot zijn.
Zo heb ik het beleefd deze wedstrijd
Dat is wel heel makkelijk. Weghorst kwam er in minuut 64 al in. Die heeft echt helemaal niets laten zien, nog minder dan Gakpo. Dat was echt een totaal onnodige wissel.bazzemans schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:46:
[...]
Maar dat is nu eenmaal zo. Onze bank is gewoon niet zo goed, wie er ook zitHarribo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:48:
[...]
Nee want als die goede spelers moe zijn, is het over want de wissels zijn minder.
Gakpo deed zijn best maar redde het niet. Xavi speelde niet goed.
Dus Koeman haalt Xavi eruit, Gakpo naar links waar hij het beter deed vond ik.
Maar ja Weghorst is te licht
Na van Persie hebben we gewoon geen goede spits meer gehad.
Als die goede spelers op zijn, kunnen ze niks meer brengen en zijn ze nog slechter. Dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Je gaat er dus qua energie op vooruit, maar niet qua kwaliteit. Qua kwaliteit ga je er ook niet op achteruit t.o.v. spelers die niets meer kunnen brengen.Harribo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:48:
[...]
Nee want als die goede spelers moe zijn, is het over want de wissels zijn minder.
Dat ben ik met je eens.Ruzor schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:49:
[...]
Dat is wel heel makkelijk. Weghorst kwam er in minuut 64 al in. Die heeft echt helemaal niets laten zien, nog minder dan Gakpo. Dat was echt een totaal onnodige wissel.
Dat klopt. Maar Kroatië heeft ook geen wereldtopper voorin. Maar die hebben echt een veel completer middenveld.Harribo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:51:
Eigenlijk....we missen gewoon een topspits.
Wat is voor een opmerking? Kan je net zo goed basisspelers van Telstar erin gooien?bazzemans schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:51:
[...]
Als die goede spelers op zijn, kunnen ze niks meer brengen en zijn ze nog slechter. Dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Je gaat er dus qua energie op vooruit, maar niet qua kwaliteit. Qua kwaliteit ga je er ook niet op achteruit t.o.v. spelers die niets meer kunnen brengen.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!