[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 252 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:17
Wel klote voor België. Paar toernooien echt een gouden generatie gehad. Maar er is niets uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:41
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:40:
Maar wel de credits geven als het (eindelijk) een keertje goed gaat, dat dan weer wel toch?
Die mag je uitleggen? Van Gaal verdient credits dat hij het team goed heeft neergezet. Dat doet hij beter dan De Boer. Uiteindelijk hebben we nog steeds te maken met een generatie zonder absolute top in het aanvallende gedeelte maar dat is nu al tien jaar zo. Dan draait het er uiteindelijk om het team zo goed mogelijk te laten functioneren.

Dan kunnen sommige fans iedere keer wel weer gaan miepen over van de Beek, Wijnaldum, de Roon, Depay, Blind, Berghuis of Dumfries (het is maar net wat de persoonlijke voorkeur is...) maar dat gaat natuurlijk nergens over. Het is niet hun schuld dat we geen Robben hebben. Het zijn allemaal internationals met hun plussen en minnen en allemaal hebben ze hun ups en downs. Maar allemaal kunnen ze hun waarde hebben voor Oranje.

En ik herhaal nog maar eens wat ik ook bij bekend maken van de selectie zei: uiteindelijk missen we nog steeds een type Wijnaldum in de selectie. Til is dat niet. Die heeft ook het niveau niet. Wellicht kan Gravenberch die rol gaan vervullen maar in een ideale wereld neem ik ze toch liefst beide mee naar Qatar. Moeten ze wel allebei gaan spelen bij hun club.

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 04-06-2022 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:36

snmght

imho dan he

@D-e-n wat is een type Wijnaldum en waaruit blijkt dat we die missen? Heb je gisteren gekeken eigenlijk?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
snmght schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:08:
@D-e-n wat is een type Wijnaldum en waaruit blijkt dat we die missen? Heb je gisteren gekeken eigenlijk?
Een box to box speler met loopvermogen. Tegen een land als Frankrijk heb je dat gewoon nodig. Je kunt je er niet altijd uitvoetballen, zeker niet als de tegenstander ook aardig kan ballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

D-e-n schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:19:
[...]

Een box to box speler met loopvermogen. Tegen een land als Frankrijk heb je dat gewoon nodig. Je kunt je er niet altijd uitvoetballen, zeker niet als de tegenstander ook aardig kan ballen.
Niet mee eens. Als je goed kunt voetballen laat je de bal het werk doen en blijf je uit de duels.

Wat dat betreft liever meer spelers met het voetballend vermogen van Frenkie dan jongens met loopvermogen. Dat laatste lijkt me de inferieure optie.

We hebben echter noch meer voetballers van het kaliber Frenkie, noch een fatsoenlijke box to box. Wellicht dat Gravenberch dat zou kunnen maar dan moet hij zijn topniveau wat vaker etaleren. Afgelopen seizoen was de ondergrens te laag en was het te vaak een vier, vijf of zes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Tot die tijd kunnen we met de elf van gisteren prima uit de voeten denk ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
snmght schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:23:
[...]

Niet mee eens. Als je goed kunt voetballen laat je de bal het werk doen en blijf je uit de duels.
Dat is naïef. Want als de tegenstander beter kan voetballen dan jij heb je ook andere kwaliteiten nodig. En als het soms eens niet loopt door een slimme zet van de tegenpartij ook. En de realiteit is dat we buiten Frenkie ook niet zoveel top hebben op dat vlak.
Wat dat betreft liever meer spelers met het voetballend vermogen van Frenkie dan jongens met loopvermogen. Dat laatste lijkt me de inferieure optie.
Maar je zegt het al. Die hebben we niet. Frankrijk had het in de jaren 80, Spanje had met Xavi en Iniesta veel voetbal maar dat is uitzonderlijk. We mogen al blij zijn met één Frenkie.

Alle grote Oranjes uit het verleden hadden ook veel fysieke kwaliteit op het middenveld. Zelfs Rijkaard was fysiek top.
noch een fatsoenlijke box to box.
We hadden er eentje. Die speelde bij Liverpool prima in die rol. Maar die zit nu weg te kwijnen bij een sterrenensemble waar het enkel draait om de ballerina's voorin.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 04-06-2022 13:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

D-e-n schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:31:
[...]
We hadden er eentje. Die speelde bij Liverpool prima in die rol. Maar die zit nu weg te kwijnen bij een sterrenensemble waar het enkel draait om de ballerina's voorin.
Ik denk dat het goed is als deze vriend een slimme transfer maakt deze zomer. Hell misschien gewoon een jaartje PSV!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:10
snmght schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:48:
[...]

Ik denk dat het goed is als deze vriend een slimme transfer maakt deze zomer. Hell misschien gewoon een jaartje PSV!
denk dat die dat niet gaat doen hij verdien nu een bruto maandsalaris van 916.000 euro om op de bank te zitten mooi toch :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bie100 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 14:12:
[...]denk dat die dat niet gaat doen hij verdien nu een bruto maandsalaris van 916.000 euro om op de bank te zitten mooi toch :)
Moet meteen denken aan Bogarde die bij Chelsea niet weg wilde gaan maar lekker in het publiek ging zitten en toch zijn geld kreeg.

En wij krijgen enkel gezeik als we even op de bank zitten ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 14:52:
[...]

Moet meteen denken aan Bogarde die bij Chelsea niet weg wilde gaan maar lekker in het publiek ging zitten en toch zijn geld kreeg.
klopt die is ook binnen gelopen met niks doen >:) ( als die nog wat over heeft dan :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
bie100 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 14:12:
[...]

denk dat die dat niet gaat doen hij verdien nu een bruto maandsalaris van 916.000 euro om op de bank te zitten mooi toch :)
Het is niet dat hij nog moet he. Voetbalplezier is met veel geld ook niet te koop ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
ephymerous schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:42:
[...]

Het is niet dat hij nog moet he. Voetbalplezier is met veel geld ook niet te koop ;)
tja voor hem schijnbaar niet en daarbij voetbalplezier kan die ook na zijn carrière nog aan beginnen bij kutteschubbeveen in het vijfde elftal maar wel met 100 miljoen op de bank :P

maar die wordt wel weer opgeroepen hoor bij het NL elftal daar ben ik zeker van

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]Het is niet dat hij nog moet he. Voetbalplezier is met veel geld ook niet te koop ;)
Oneens;
https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=Ajax+DVD

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• D-e-n
[...]

Ik snap dat sowieso nooit. Dit gaat niet om modale eredivisie spelers die in twee jaar binnen kunnen lopen. Dit gaat om spelers die allang binnen zijn en ook elders in Europa prima kunnen verdienen. Op een gegeven moment heb je zoveel miljoenen die je nooit meer op kunt maken. Waarom dan nog gaan voetballen op een plek waar je niet lekker in je vel zit?

Als ik een topvoetballer was en de absolute top in Europa zou me niet meer willen, no way dat ik dan in de zandbak ging spelen. Dan zou ik eerder ergens in de VS gaan zitten. California girls here I come ;)

Overigens: Wijnaldum ging naar PSG op het moment dat circus Messi nog niet was gearriveerd dus ik vermoed dat hem een hele andere situatie is voorgeschoteld dan die met drie niet meeverdedigende vedetten voorin. Die dacht misschien de rol die hij bij Liverpool had daar ook te kunnen krijgen. Maar dat was fout gedacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
D-e-n schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 18:52:
[...]

Ik snap dat sowieso nooit. Dit gaat niet om modale eredivisie spelers die in twee jaar binnen kunnen lopen. Dit gaat om spelers die allang binnen zijn en ook elders in Europa prima kunnen verdienen. Op een gegeven moment heb je zoveel miljoenen die je nooit meer op kunt maken. Waarom dan nog gaan voetballen op een plek waar je niet lekker in je vel zit?

Als ik een topvoetballer was en de absolute top in Europa zou me niet meer willen, no way dat ik dan in de zandbak ging spelen. Dan zou ik eerder ergens in de VS gaan zitten. California girls here I come ;)
Het wordt een beetje eng. Couldn’t agree more ;)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
Ik zou als voetballer met 20+ miljoen op de bank gewoon weer naar mijn oude cluppie gaan. Een Wijnaldum naar PSV of Feyenoord voor een habbekrats zou super mooi zijn. Waarschijnlijk vind ie dat zelf nog leuker ook.

Ik kan met bijvoorbeeld van een Affalay om maar iemand te noemen wel voorstellen dat die voor 3 miljoen per jaar bij Barca op de bank ging zitten. Dat was 6x zijn salaris bij PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Kjell Scherpen als vervanger van Krul opgeroepen, komt dus over van Jong Oranje. Bizar. Marco Bizot heb ik niet per se een hele hoge pet van op, maar heeft wel gewoon 38 wedstrijden gekeept in de Ligue 1 dit seizoen. Was wellicht een goed moment geweest om zijn progressie eens van dichtbij te zien.

Scherpen is zelfs door Brighton niet goed genoeg bevonden en verhuurd aan Oostende. Wat bezielt Van Gaal? En is het met de keepersjeugd zo slecht gesteld dat Scherpen überhaupt nog bij Jong Oranje welkom is?

Aan de andere kant mag je er vanuit gaan dat het trio Cillessen, Flekken en Bijlow mee gaat naar het WK. Dan maakt het ook niet zo heel veel uit wat je nu doet natuurlijk in een vrij nietszeggende Nations League week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Het haalt ook meteen de reden om Brobbey niet te selecteren zodat hij bij Jong Oranje kan spelen onderuit.

Scherpen is bij Jong de eerste keeper en zal bij Oranje als derde keeper minder kans maken om te spelen dan Brobbey zou hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Komkommertijd, lekker druk maken om wie de derde keeper is bij oranje die nog ff op de bank zit. Bizot is al met vakantie. Scherpen is ook in Zeist aan t werk. Prima om hem er dan maar ff bij te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

JanW schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:39:
Komkommertijd, lekker druk maken om wie de derde keeper is bij oranje die nog ff op de bank zit. Bizot is al met vakantie. Scherpen is ook in Zeist aan t werk. Prima om hem er dan maar ff bij te halen.
+ jong oranje moet nog tegen Gibraltar en Wales. Daar maakt het denk ik vrij weinig uit welke keeper je neerzet.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
gws24 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:53:
[...]

+ jong oranje moet nog tegen Gibraltar en Wales. Daar maakt het denk ik vrij weinig uit welke keeper je neerzet.
Dat zou je denken. Maar wat van der Looi weer neerzet is echt compleet bagger. Die vent is totaal niet geschikt als trainer van Jong Oranje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:40:
[...]

Dat zou je denken. Maar wat van der Looi weer neerzet is echt compleet bagger. Die vent is totaal niet geschikt als trainer van Jong Oranje
Met de rust nu 0-0 tegen Gibraltar...
Boadu nog een strafschop gemist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Wat is Boadu slecht geworden zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:08
Hij was al gestopt bij eindtoernooien, wat er voor zorgde dat hij nog vaker bij het Nederlands Elftal en de Eredivisie was te horen. Waarschijnlijk neem hij vanaf nu dan alle Eredivisiewedstrijden voor zijn rekening...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:22
sNielz123 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:18:
Ik zou als voetballer met 20+ miljoen op de bank gewoon weer naar mijn oude cluppie gaan. Een Wijnaldum naar PSV of Feyenoord voor een habbekrats zou super mooi zijn. Waarschijnlijk vind ie dat zelf nog leuker ook.
Tuurlijk, want waarom zou je met absolute wereldtop willen werken? Wie wil er nou kans maken op het winnen van de Champions League? Zodra er 20 miljoen op de bank staat is zondagavond 20:00u het kunstgras van Excelsior ronddraven het leukste wat er is.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Eindelijk, nog 1 wedstrijd doorkomen en dan is het klaar... Ondanks dat hij al gestopt was met de grote toernooien, zal dit wel even aankomen bij Sporza in België... Er gingen toch aardig wat mensen rechtstreeks naar de belg als het commentaar weer van Snoeks kwam.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:48
T-MOB schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:52:
[...]

Tuurlijk, want waarom zou je met absolute wereldtop willen werken? Wie wil er nou kans maken op het winnen van de Champions League? Zodra er 20 miljoen op de bank staat is zondagavond 20:00u het kunstgras van Excelsior ronddraven het leukste wat er is.
Leuk dat je kans maakt op het winnen van de CL, maar als je 3x 5 minuten mag spelen in die hele campagne heb je hem voor je gevoel niet echt gewonnen lijkt me. Kan je beter naar een club met wellicht iets minder prestige en salaris gaan, waar je wel gewoon lekker speelt.

Lijkt me tenminste logisch als je het voor het geld niet meer hoeft te doen. Dan wil je gewoon spelen, toch?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Malfunctions schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:23:
[...]

Leuk dat je kans maakt op het winnen van de CL, maar als je 3x 5 minuten mag spelen in die hele campagne heb je hem voor je gevoel niet echt gewonnen lijkt me. Kan je beter naar een club met wellicht iets minder prestige en salaris gaan, waar je wel gewoon lekker speelt.

Lijkt me tenminste logisch als je het voor het geld niet meer hoeft te doen. Dan wil je gewoon spelen, toch?
Dan moet je toch juist wel voor het geld gaan?
Als je nog 1-2 jaar hebt om je bankrekening wat te vullen voordat je met “pensioen” gaat dan gaat het merendeel toch voor het geld.

De uitzonderingen zijn op een hand te tellen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
[...]

tja dat vind ik meer van toepassing bij voetballers die nog twee jaar in een zandbak willen spelen voor de poen

ook al heeft die niet veel gespeeld PSG is toch een grote club en de poen is meegenomen en misschien krijgt de wel meer speeltijd in het nieuwe seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Weet je wat een nieuwe Porsche elk jaar kost?

Het gaat nog steeds om geld hoor.
Hij zal financieel wel betere aanbiedingen krijgen.

[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 08-06-2022 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:22
[...]

Volgens mij draait topsport om de beste willen zijn en prijzen pakken. Ik zou 3 x 5 minuten invallen voor een Champions League medaille altijd verkiezen boven "gewoon lekker spelen". Afgelopen seizoen heeft Wijnaldum overigens wel meer dan 15 minuten gemaakt in de CL (en 2 doelpunten ).
Kijk, als je 22 bent (of 25, zoals Bergwijn) dan kun je nog aan je carriere denken en bij een mindere club in de basis proberen beter te worden. Maar Wijnaldum is bijna 32, nu een stap terug doen betekent dat hij nooit meer meedoet om de hoofdprijs te winnen.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

NL elftal op 11 plekken anders dan tegen België.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fRDK6qHx3y0DQdmGhBm_TFaZrEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OUZFLH11o9gwQo5TnKSxuxEc.jpg?f=fotoalbum_large

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

Wat een gave kerel is die van Gaal.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:05
Wacht effe Hateboer nog bij de selectie? Hoe dan ??(overigens ook mbt Til)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik verwacht wel een aantal doelpunten vanavond, begint misschien wel open met goals aan beide kanten?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:23:
[Afbeelding]
Dat weet ik ook weer dat ik m'n avond anders in kan delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

Geweldig dat volkslied van Wales.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:23:
[Afbeelding]
Waarom spelen we niet met de sterkste 11?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bossie schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:50:
[...]

Omdat van Gaal vindt dat ze anders teveel wedstrijden voor hun kiezen krijgen.
Dit is al voor België besproken om het zo te doen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005

Shabbaman

Got love?

Bossie schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:50:
[...]

Want die zitten nu toch allemaal op jouw verjaardagsfeestje?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat slecht uitgespeeld zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Ben benieuwd wat Noa Lang gaat brengen. Aangezien hij het beste is wat de Belgische competitie te bieden heeft, aldus Noa Lang.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wat een mafkees haha.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Geef die halve lamme eens geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Doet een Martinezje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Voor die theater acties moeten ze ook geel gaan geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik probeer te casten met Ziggo Go, maar het werkt niet. :/
Hebben jullie hetzelfde?

Anyway, op het klein schermpje van mij toestel, lijkt het nog allemaal voorzichtig en voor de jonge gasten veel spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Ik kijk via CanalDigitaal (schotel). Werkt goed.
Je ziet dat er weinig ervaring op het veld staat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:57:
Hebben jullie hetzelfde?

Anyway, op het klein schermpje van mij toestel, lijkt het nog allemaal voorzichtig en voor de jonge gasten veel spanning.
Duidelijk het B team, allemaal te langzaam en onzorgvuldig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

HollowGamer schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:57:
Hebben jullie hetzelfde?

Kan je NPO start openen en casten? Is namelijk op NPO 3.
Je kan ook via de NOS app de livestream openen en casten. Genoeg opties dus. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 08-06-2022 21:00 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grindtegel
gaat allemaal tergend traag, de heren zijn duidelijk nog niet gewend aan elkaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:59:
[...]

Kan je NPO start openen en casten? Is namelijk op NPO 3.
Je kan ook via de NOS app de livestream openen en casten. Genoeg opties dus. :)
Top, thanks! Dat werkt wel. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Nu snap ik de lobby van de KNVB voor onbeperkte wissels wel. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:06:
Nu snap ik de lobby van de KNVB voor onbeperkte wissels wel. :+
Zuivere speeltijd is dan weer minder logisch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Teze maar wisselen, die pakt straks rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Misschien een stomme vraag, maar waarom spelen we tegen Wales niet 4-3-3? Het is niet dat Wales het nodig maakt om met drie centrale verdedigers te spelen.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Herman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:09:
Misschien een stomme vraag, maar waarom spelen we tegen Wales niet 4-3-3? Het is niet dat Wales het nodig maakt om met drie centrale verdedigers te spelen.
Oefenpotjes zijn om het systeem voor het WK straks te oefenen en niet om iedere keer een gelegenheidstactiek voor de tegenstander van de dag te maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grindtegel
Het is drie keer niks met deze 11

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
Herman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:09:
Omdat van Gaal gewoon dit systeem wil blijven oefenen? Als je het goed speelt heb je overigens een verdediger minder. 433 is niet per definitie aanvallend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
2e keer al een aardige tackle van Hateboer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je zou kunnen zeggen dat ze 343 spelen, maar middenveld is wat vol.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:11:
2e keer al een aardige tackle van Hateboer
Die hij moet maken omdat hij te langzaam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Dat is waar inderdaad, waarschijnlijk al vaak geoefend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het valt niet mee allemaal, ze zakken steeds verder weg nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Championship is een hoger niveau Frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
sjongejonge het wordt nu met de minuut slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
D-e-n schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:11:
[...]

Omdat van Gaal gewoon dit systeem wil blijven oefenen? Als je het goed speelt heb je overigens een verdediger minder. 433 is niet per definitie aanvallend.
Dat laatste begrijp ik niet. Twee CV's is toch aanvallender dan wanneer je met drie CV's speelt? Die ene speler mis je dan toch op het middenveld? :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Teze gaat lekker..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
Herman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:15:
[...]

Dat laatste begrijp ik niet. Twee CV's is toch aanvallender dan wanneer je met drie CV's speelt? Die ene speler mis je dan toch op het middenveld? :)
Het is de bedoeling dat de backs extra middenvelders zijn. V Gaal noemt het niet voor niets 343 en niet 523

Moeten de backs dat wel kunnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Herman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:15:
[...]

Het is geen tafelvoetbal waar alle poppetjes per linie op een stok zitten. ;)

De wing backs kunnen de hele zijkant bestrijken zodat ze in de praktijk vaak meer mensen voorin hebt dan bij klassiek 4-3-3.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sNielz123
Frank Snoeks is niet te doen. Hoop gezever en je kent niet 1 leuk restaurantje in Wales. Ik mis Sierd als er dan toch zo gezeverd moet worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:17:
Frank Snoeks is niet te doen. Hoop gezever en je kent niet 1 leuk restaurantje in Wales. Ik mis Sierd als er dan toch zo gezeverd moet worden.
Wees blij dat hij nog niet heeft gezegd wat spelers denken. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
De Ziggo go app hapert als een dolle.

Van wat ik tot nu toe heb kunnen zien zijn de 11 van afgelopen week redelijk zeker van hun basisplaats. Maar we hebben geen wissels voor op het WK..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Malfunctions schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:20:

Van wat ik tot nu toe heb kunnen zien zijn de 11 van afgelopen week redelijk zeker van hun basisplaats. Maar we hebben geen wissels voor op het WK..
1 reserve inpassen is wel iets anders dan alle reserves opstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Malfunctions schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:20:

Dan ben ik niet de enige, ook opallestoring zie ik een piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Ik denk niet dat het aan de app ligt 🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Polen op voorsprong tegen België.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Weghorst kan echt niks.

Manmanmanman

EDIT: oh, nu snap ik waarom Van Gaal Vincent Janssen heeft opgeroepen.

[ Voor 48% gewijzigd door Shabbaman op 08-06-2022 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:06

Spotmatic

Ken sent me

Bestaat de Ziggo Go app dan nog? Het is een website. Zag dat ze vandaag vernieuwd waren en prompt had ik ook connectieproblemen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Shabbaman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:22:
Weghorst kan echt niks.

Manmanmanman
Ik zei het toevallig hetzelfde, die is echt waardeloos

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mensen met problemen mbt Ziggo Go, lekker kijken via NOS app of NPO start app.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
Exocet schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:21:
[...]

1 reserve inpassen is wel iets anders dan alle reserves opstellen
Die Schouten laat af en toe wel zien over overzicht te beschikken. Over De Vrij en De Ligt hoef je je sowieso geen zorgen te maken en Malacia en Gakpo trekken zich wel op aan een hoger niveau als de anderen er bij zijn.

De rest zou ik thuislaten straks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grindtegel
Quad schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:24:
of beter nog, kijk iets anders :+

wij lijden wel voor jullie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Die stemverheffing van Snoeks, schrik elke keer wakker, terwijl er vrij weinig gebeurt.

Achja, niet veel anders dan zeuren op de commentator. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malfunctions
Maarten_E schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:55:
Ben benieuwd wat Noa Lang gaat brengen. Aangezien hij het beste is wat de Belgische competitie te bieden heeft, aldus Noa Lang.
Als dat waar is, is de Belgische competitie echt nog een heel stuk slechter dan de Nederlandse. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:24:
Die kijken ws Belgie, Oranje is bij mij in ieder geval niet op Ziggo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Het gaat hier meer over de Ziggo Go app dan over het voetbal. Wel toepasselijk. Vorige week deed de app het nog wel, maar de code is gewijzigd. Vorige week deed het Nederlands elftal het nog wel, maar de opstelling is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Ik heb een goeie keuze gemaakt lees ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:06
Exocet schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:23:
[...]

Ik zei het toevallig hetzelfde, die is echt waardeloos
Je moet Weghorst beoordelen op wat die wel goed kan, dus niet op zijn aanname, snelheid, combinaties, etc. Wat kan hij wel? Koppen, sleuren, beuken, scoren.

De vraag is wel, waarom speelt hij in dit systeem. Je kunt nog beter een middenvelder erneer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik heb de Ziggo app geüpdatet via de Play Store en nu werkt streaming weer wel. :)

Niet veel gemist..

Edit: buffered als een gek

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 08-06-2022 21:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik snap de combo weghorst/gakpo/lang wel, het werkt alleen voor geen meter. Weghorst loopt verkeerd, Lang wil wel maar gaat niet/te wild en Gakpo speelt weer eens ouderwets zoals de laatste maanden bij psv; als een verveelde zak hooi die het lieftst de bal niet wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
D-e-n schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:24:
[...]

Die Schouten laat af en toe wel zien over overzicht te beschikken. Over De Vrij en De Ligt hoef je je sowieso geen zorgen te maken en Malacia en Gakpo trekken zich wel op aan een hoger niveau als de anderen er bij zijn.

De rest zou ik thuislaten straks.
Koopmeijners kan ook wel mee met de A-selectie. Maar ik denk dat er in deze rol voetballend te veel wordt gevraagd van Malacia. Goede verdediger, geen wingback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Mag je er 11 wisselen tijdens dit soort oefenpotjes?
Zo ja dan is dat het overwegen waard, iedereen scoort ongeveer een keurige 5,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Als de eerste helft net zo leuk wordt als de eerste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Megupe schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:31:
Mag je er 11 wisselen tijdens dit soort oefenpotjes?
Zo ja dan is dat het overwegen waard
Ik zou een aantal spelers juist met de eerste keus willen zien. Laat Schouten eens naast De Jong spelen of Gakpo met Depay.

Ik zou Teze eruit halen vanwege die kaart en in elk geval Lang wisselen. Dat wordt nooit wat. Grote mond maar verder....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ik caste de wedstrijd via de Ziggo iOS app naar mijn Apple TV en dacht dat het probleem (vastlopers) aan de nieuwe versie van de app ligt. Blijkbaar is er meer aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Lang is ook niet super slecht. Probleem is gewoon dat die zo arrogant is dat “we” hem pas gaan accepteren als ie de volgende Robben blijkt te zijn. En dat is die niet.
Al denkt die zelf van wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Lang probeert tenminste nog wat, de rest is alleen maar bang voor de bal of om iets verkeerds te doen.

En daarmee doen ze alles verkeerd
Pagina: 1 ... 7 ... 252 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!