Ik vind het een beetje een domme speler, wat ik in Oranje zie tenminste. Leuke dribbels maar geen beslissende combinaties.sNielz123 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:42:
Lang is ook niet super slecht. Probleem is gewoon dat die zo arrogant is dat “we” hem pas gaan accepteren als ie de volgende Robben blijkt te zijn. En dat is die niet.
Al denkt die zelf van wel.
Kijk nu via de nieuwe Ziggo web player, wat een drama. Loopt vet achter en hangt constant.
Waarom laat hij zich dan uitzakken? Waarom probeert hij net in de diepte Gakpo aan te spelen? Als Weghorst goed is in koppen, sleuren, beuken en scoren dan moet hij gewoon in de punt blijven staan. Op de plek waar Gakpo net stond. Hij begrijpt dus zijn taak niet, en daarom is het geen goede speler.DeKever schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:28:
[...]
Je moet Weghorst beoordelen op wat die wel goed kan, dus niet op zijn aanname, snelheid, combinaties, etc. Wat kan hij wel? Koppen, sleuren, beuken, scoren.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik zie dat er op vi.nl een artikel is geplaatst waarin een samenvatting word gegeven wat er bij npo3 door de analysten in de rust is gezegd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lol, die hateboer, wat een oerslechte voetballer is dat toch, ik snap er niks van dat die erbij zit
Noa Lang is rechts toch? Die lijkt met links helemaal niets te willen en te kunnen.
Wel een heel nette pass langs de zijlijn naar Hateboer.
@Bossie ik mis een link?
Wtf is dat voor theater. Weghorst raakt 'm nauwelijks en al helemaal niet in het gezicht.
Wel een heel nette pass langs de zijlijn naar Hateboer.
@Bossie ik mis een link?
Wtf is dat voor theater. Weghorst raakt 'm nauwelijks en al helemaal niet in het gezicht.
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 08-06-2022 21:57 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
@Quad ik doel er meer op dat het niveau van de betreffende site tegenwoordig echt op het nulpunt zit.
Het is natuurlijk makkelijker om ff op te schrijven wat er op tv word gezegd dan zelf aan verslaggeving te doen.
Het is natuurlijk makkelijker om ff op te schrijven wat er op tv word gezegd dan zelf aan verslaggeving te doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
bergwijn zorgt in 2 minuten dat ie in het veld staat al voor meer actie dan gakpo in 65minuten
ik denk dat die 2 nooit samen zullen gaan spelen, zijn dezelfde soort spelers op dezelfde plekD-e-n schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:14:
Had Schouten wel met De Jong willen zien.
Maar is Koopmeiners zoveel anders? Die komt helemaal nooit voor de bal.Grindtegel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:15:
[...]
ik denk dat die 2 nooit samen zullen gaan spelen, zijn dezelfde soort spelers op dezelfde plek
ook een middenvelder natuurlijk maar ik vind koopmeiners toch wel heel anders dan de jong/schoutenD-e-n schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:16:
[...]
Maar is Koopmeiners zoveel anders? Die komt helemaal nooit voor de bal.
Dat snap ik maar het is ook weer een speler die de bal voor zich moet hebben. En naast Frenkie zie ik graag meer dynamiek, meer arbeid.Grindtegel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:19:
[...]
ook een middenvelder natuurlijk maar ik vind koopmeiners toch wel heel anders dan de jong/schouten
Teze maakt toch wel erg veel fouten hoor, valt behoorlijk door de mand. Of zou het ook liggen omdat er een dweil naast hem staat te spelen(ik heb zo'n hekel aan hateboer, weg ermee)
Luuk de Jong ipv Weghorst, voor Teze die gast van Ajax, en voor Hateboer iedereen die tegen een bal kan trappenExocet schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:32:
Weghorst, Teze, Hateboer daar moeten we toch wel een beter alternatief voor hebben?
Kut.
⏩ PVOutput☀️
Wat een prutsers.
Hateboer de pineut.
⏩ PVOutput☀️
Wtf! Haha goal NL
[ Voor 12% gewijzigd door D. Ninjai op 08-06-2022 22:35 ]
WEGHORST!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zie je wel, die Weghorst, altijd al gezegd!
Haha, toch nog.
⏩ PVOutput☀️
Wow.
Die gast van 1.50 kopt hem in.
En dan meteen een tegengoal
Die gast van 1.50 kopt hem in.
En dan meteen een tegengoal
Kan je er prima bijhebben als reserve maar Dumfries is 4 klassen beter. Die had zich nooit zo laten kloppen.
Knappe goal trouwens!
⏩ PVOutput☀️
Nog altijd groter dan Sneijder, volgens Jack van Gelder is Wesley 22 cm dus zo'n schande is het niet
Bergwijn. Prutser. 10 miljoen eraf.
⏩ PVOutput☀️
1 flinke versnelling en je ziet direct hoeveel ruimte er komt. Frenkie is zo'n belangrijk wapen.Exocet schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:36:
Frenkie is zo goed
Tomorrow is not today!
Volgens mij was het gewoon een overtreding bij die goal van Wales. Hateboer verdedigt slap, maar krijgt ook een elleboog in z'n nek.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Gewonnen, niet meer verder lullen en op naar de volgende wedstrijd zou ik zeggen.
Nee sorry , er spelen er vanavond veel zwaar onder hun nivo maar Hateboer kan gewoon echt niet, die heeft ook nog nooit goed gespeeld maar nu is het compleet drama met die gast. Het enige wat hateboer kan is op en neer draven langs de lijn maar dat is echt alles.FreakNL schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:36:
[...]
Kan je er prima bijhebben als reserve maar Dumfries is 4 klassen beter. Die had zich nooit zo laten kloppen.
Hateboer zou geel moeten krijgen als je je zo door een dwerg aan de kant laat zetten
Jongens, let op. De laatste woorden van Frank Snoeks.
Oh joh, nog 2 wedstrijden hierna? Pfft half eindtoernooi dit zo.
⏩ PVOutput☀️
Oh ja, voordat ik het vergeet, had ik al gezegd dat Hateboer niet kan voetballen?
Timber kreeg rust toch? En de Vrij of de Ligt kunnen daar ook gewoon spelen.
Ja die zeker ook maar die stonden al in het veld vanavond maar de volgend epot zeker mogleijk, al vind ik dat dat Teze best nog wel wat kansjes mag krijgen, hij is nog jong. Maar Timber is wel aanzienlijk veel beter en die is dezelfde leeftijd of nog jonger?D-e-n schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:42:
[...]
Timber kreeg rust toch? En de Vrij of de Ligt kunnen daar ook gewoon spelen.
We bleven erin geloven na die tegengoal…
Dat was letterlijk 1 minuut 😄
Dat was letterlijk 1 minuut 😄
Haha ja die is zo slecht. Dat Hateboer bij de selectie zit geeft aan hoe matig deze selectie is
XXXVI
Als je je bij Atalanta staande kunt houden kun je echt wel iets.
Pak de topics van vorig jaar er even bij; Dumfries werd ook compleet afgeschreven…
Ik ben het wel eens dat het er niet best uitziet maar wat is het alternatief achter Dumfries? (Oprechte vraag).
Pak de topics van vorig jaar er even bij; Dumfries werd ook compleet afgeschreven…
Ik ben het wel eens dat het er niet best uitziet maar wat is het alternatief achter Dumfries? (Oprechte vraag).
Karsdorp?FreakNL schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:49:
Geen wingback en een middenvelder erbij of mijn opoe allemaal betere alternatievenFreakNL schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:49:
Frimpong?FreakNL schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:49:
Houdt zich staande bij Leverkusen, kan alleen nog geen Nederlands.
Wellicht Rensch in de toekomst weer nu Mazroui bij Ajax weg is.
Die was ik even vergeten.
Ik ken ze allebei niet heel erg goed omdat ik het Italiaanse voetbal niet volg. Maar hij schijnt idd een prima seizoen gehad te hebben.
/edit
vd vaart noemt hem nu ook.
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 08-06-2022 22:57 ]
Is Frimpong een wingback? Rensch in elk geval niet volgens mij.dutchgio schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:56:
[...]
Frimpong?
Houdt zich staande bij Leverkusen, kan alleen nog geen Nederlands.
Wellicht Rensch in de toekomst weer nu Mazroui bij Ajax weg is.
Karsdorp ken ik eigenlijk ook niet echt , in de pot tegen Feyenoord was ik er niet echt van odner de indruk (understatement) maar als je bij Mourinho iedere pot basisspeler bent dan ben je geen prutser lijkt me.
Geertruida, Karsdorp, Denzel allemaal beter dan Hansworst Hateboer
Ik denk dat mijn google niet ververst was 😂
Zit nu de herhaling te kijken. 6-1 😂
Ik dacht al dat dit ook een opmerking was over de Ziggo Go problemensNielz123 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 23:15:
[...]
Ik denk dat mijn google niet ververst was 😂
Zit nu de herhaling te kijken. 6-1 😂
dan moet je er wel bij vertellen dat je bij Mourinho niet echt goed hoeft te voetballen om bij hem basisspeler te worden de enige kwaliteiten die hij van een voetballer eist isGrindtegel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 23:04:
Karsdorp ken ik eigenlijk ook niet echt , in de pot tegen Feyenoord was ik er niet echt van odner de indruk (understatement) maar als je bij Mourinho iedere pot basisspeler bent dan ben je geen prutser lijkt me.
verdedigen
de bal het stadion uit schieten
de tegenstander voor de voeten lopen
en als laatste en het belangrijkste tegen iedereen vertellen dat die een wereldtrainer is
Niets mis met Mourinho, hij weet simpelweg dat je je speelwijze aan moet passen aan het materiaal.bie100 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 08:05:
[...]
dan moet je er wel bij vertellen dat je bij Mourinho niet echt goed hoeft te voetballen om bij hem basisspeler te worden de enige kwaliteiten die hij van een voetballer eist is
verdedigen
de bal het stadion uit schieten
de tegenstander voor de voeten lopen
en als laatste en het belangrijkste tegen iedereen vertellen dat die een wereldtrainer is
zeg ook niet dat het mis is maar het staat niet garant voor aanvallend voetbalBossie schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:06:
[...]
Niets mis met Mourinho, hij weet simpelweg dat je je speelwijze aan moet passen aan het materiaal.
Mwah, bij Real had hij toch prima materiaal, maar speelde hij ook afbraakvoetbal.Bossie schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:06:
[...]
Niets mis met Mourinho, hij weet simpelweg dat je je speelwijze aan moet passen aan het materiaal.
Niks mis met je aanpassen aan je materiaal, maar dat is niet per se wat hij doet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik vond RM onder Mourinho prima spelen, voornamelijk leunen op je bizar goede verdediging om vervolgens in de omschakeling de kwaliteiten van je aanvallers optimaal te kunnen benutten.Malfunctions schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:33:
[...]
Mwah, bij Real had hij toch prima materiaal, maar speelde hij ook afbraakvoetbal.
Niks mis met je aanpassen aan je materiaal, maar dat is niet per se wat hij doet.
De ballen van Xabi Alonso op Ronaldo om vanuit de omschakeling van halverwege eigen helft in 2-3 passes te kunnen scoren
Maar verdedigend voetbal is slecht uiteraard en natuurlijk hebben Ramos, Pepe en Alonso onder Mourinho ook dingen laten zien die bijzonder hard waren (Mourinho zelf had ook wel een paar rode kaarten verdiend met het ogenprikken als dieptepunt).
Die overtreding was niet mis. Oranje kaart eigenlijk
Nou ik wou net zeggen, kan je lelijke blessure aan krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Ik dacht dat Nederland in Rotterdam speelde en niet in Poznan. Reactie in het stadion lijkt anders
Toch wel wat kansen gecreëerd, maar nog niet echt scherp. Polen doet niks en eerste schot is raak. Die Flekken is niet zo sterk bezig...
0-1
Daar heeft Polen wel goeie ervaringen mee
Daar heeft Polen wel goeie ervaringen mee
Vraag me bij de goal toch kon wel af wat de afspraken zijn. Verdediging staat 1-op-1 en dan is zelfs Blind er bij terug terwijl hij niet de snelste is. Daar klopte het niet, neemt niet weg dat Blind meer had moeten doen en ook Flekken niet goed stond. Maar Blind ging er wel slap in/ naar toe.
Hij is zo dichterbij de bank voor de aanstaande wissel.Exocet schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:06:
Depay denkt dat hij middenvelder is?
Louietje moet in de pauze even schelden dat het allemaal minder slordig moet, dan komt het wel goed. Maar nu is het nog 1 foutenfestijn, lijkt wel of ze er niet veel zin in hebben vanavond zoals de belgen dat vorige week tegen nederland niet hadden
Die Depay speelt weer zoals we hem kennen. Echt wat een wanstaltig figuur in Oranje is dat toch. Bah bah. Jammer dat ik geen bondscoach was, dan wisselde ik hem nu en hoefde ie nooit meer terug te komen.
Mee eens, op deze manier schiet het niet op, maar er zijn er dan wel heel veel die je moet wisselen...Typhone schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:26:
Die Depay speelt weer zoals we hem kennen. Echt wat een wanstaltig figuur in Oranje is dat toch. Bah bah. Jammer dat ik geen bondscoach was, dan wisselde ik hem nu en hoefde ie nooit meer terug te komen.
Ja maar de rest is een keer uit vorm. Bij Depay is het nooit 70%. Het is 100% of 0% en ik ken geen enkele andere voetballer die dat heeft van zijn “klasse”. Het is dat Oranje tegenwoordig 600 wedstrijden per jaar speelt en deze gast op een shitload goals staat. Lijkt vanavond weer of ie voor het eerst op het veld staat met een bal.jbdeiman schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:27:
[...]
Mee eens, op deze manier schiet het niet op, maar er zijn er dan wel heel veel die je moet wisselen...
Depay is de man die onze leeuwen leidt naar victorie! Of was het lijdt met de lange ij?Typhone schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:26:
Ik lees een beetje mee terwijl we serie kijken, deze selectie met over het paar getilde primadonna’s wint het vandaag niet van Netflix (en Polen
De Polen hebben ook wel iets goed te maken met die zeperd tegen België..
⏩ PVOutput☀️
Dit zijn de ergste wedstrijden om naar te kijken. Polen die met z'n allen nog net niet achter de goal staan en Nederland die niet de kwaliteiten heeft om ze uit elkaar te spelen. Echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Die coach van Polen lijkt trouwens meer op een politicus dan een voetbaltrainer.
Die coach van Polen lijkt trouwens meer op een politicus dan een voetbaltrainer.
Als je malacia heb stel je toch geen blind op?
Was één van de besten tegen België, waarom zou je malacia opstellen?upschur schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:34:
Als je malacia heb stel je toch geen blind op?
Maja, Blind is al heel lang uit vorm hoor, die heb ik al een tijdje niet meer op een echt goede pot kunnen betrappen. Depay heb je momenteel niets aan, Timber, de Vrij en Ake spelen oke maar Polen laat die ook een beetje, Berghuis, Klaassen, de Jong spelen ook erg zwak en voorin speelt Bergwijn op een eilandje, omdat je nu niets aan Memphis hebt.Typhone schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:29:
[...]
Ja maar de rest is een keer uit vorm. Bij Depay is het nooit 70%. Het is 100% of 0% en ik ken geen enkele andere voetballer die dat heeft van zijn “klasse”. Het is dat Oranje tegenwoordig 600 wedstrijden per jaar speelt en deze gast op een shitload goals staat. Lijkt vanavond weer of ie voor het eerst op het veld staat met een bal.
Maar dat is de helft van je aanval, je gehele middenveld en de beide backs die niet erg lekker spelen.
Nu in de tussen analyse hebben ze het over de verdedigende actie van Blind die niet goed is en roemen ze zijn voetballende vermogen, maar daar is ook echt niets van te zien vandaag. Ik zou toch malacia erin zetten, die kan ook aardig ballen en komt er wat sneller overheen waardoor er niet alle tijd is om uit te stappen.
[ Voor 15% gewijzigd door jbdeiman op 11-06-2022 21:41 ]
Telt niet. Goals en assists tellen heb ik mij eerder laten vertellen.Exocet schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:31:
Hoeveel balverlies heeft Depay geleden in de eerste helft? Ben benieuwd naar de statistiek
Dit is precies zo’n typische Depay helft. Voegt niets toe aan het spel, hindert eigenlijk alleen maar.Typhone schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:38:
[...]
Telt niet. Goals en assists tellen heb ik mij eerder laten vertellen.
XXXVI
Dalijk valpartij in de 16, penalty die gladnek neemt hem en de statistieken spreken ons weer tegen…ephymerous schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:40:
[...]
Dit is precies zo’n typische Depay helft. Voegt niets toe aan het spel, hindert eigenlijk alleen maar.
Depay is de Seedorf van deze tijd. Te goed om niet op te stellen, meestal slecht als hij speelt. Irritant in zijn interviews. Zulke spelers zijn de ideale zondebok voor als het slecht gaat. Bovendien leiden ze de aandacht af van bijvoorbeeld Blind, de speler waar ik mij het meest mee kan identificeren
Tot nu toe ziet Polen alle aanvallen van Oranje van mijlenver aankomen..
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!