Eindelijk een keer gewoon verliezen op een WK. Geen 3-2, 1-0 of penalties. Gewoon 2 of 3-0 de boot in. Zonder enorme schok.
We zijn 2-0 achter, schop die Argentijnen met een brancard van het veld. Maakt toch niks meer uit nu!
Fifa moet uitkijken dat ze geen verlies lijden op de fluitjes. Lahoz slijt ze aan de lopende band.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
Moeten we ons eerst kwalificerenephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:40:
Poe ik kijk net op Wikipedia en zie dat Memphis pas 28 jaar oud is. Ik moest bijna overgeven toen ik me realiseerde dat we deze no-no waarschijnlijk nog een WK in actie zien
Ze zouden eens rugby scheidsrechters moeten gaan gebruiken. Die hebben nog gezagiCore schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:42:
Volgensmij is dit het Argentijnse Rugby team ipv voetbal elftal
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hahahahaha, dit voetbal heeft niets met de visie van Cruyff te maken.moshimoshi schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:43:
Het echte probleem is natuurlijk het eeuwige rondspelen van Nederland. Sinds Cruijf een doctrine waar we niet los van komen. Straks 60% balbezit en nul keer geschoten op het doel.
Ik totaal niet! Na dit potje, geef hem aub aan Ronaldo!!!PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:42:
[...]
Ik gun Messi wel een wereldtitel, maar Argentinië niet… dan maar Modric en Kroatië… zolang Frankrijk maar NIET wint!
Is ook zo natuurlijk, maar dit soort scheidsrechters is geen aanwinst voor het toernooi. Zo kom je nooit in een spel als je er al niet in zit.ph4ge schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:42:
[...]
Nogmaal, we zijn zelf geen moment gevaarlijk geweest. Dan krijg je ook geen mazzeltje zoals deze. Geluk dwing je af.
Dit zijn dus die ballen van Berghuis die ik wil zien.
FreakNL in "[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023"
Gakpo krijgt ze niet eens 3 meter van de grond
FreakNL in "[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023"
Gakpo krijgt ze niet eens 3 meter van de grond
[ Voor 63% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 21:45 ]
Hahahaha
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Woutje fucking Weghorst
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 09-12-2022 21:44 ]
XXXVI
Zo een dooddoener dit. Beide kan waar zijn natuurlijk. Ik denk overigens dat deze scheids weinig heeft gedaan dat het scoreverloop beïnvloedt, maar hij fluit onwijs willekeurig.Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:40:
altijd dat gezeik op de tegenstander en de scheids, ga nou eens effe lekker de schuld bij nederland zoeken mensen, het is niet de schuld van een ander, het is "onze" eigen schuld
Flickr PSN ID= cheironnl
Shirtje aanhouden weghorst
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Boem kom op.
nggyu nglyd
Wel weer met een hoop frustratie over de scheidsrechter.jaapstobbe schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:43:
Eindelijk een keer gewoon verliezen op een WK. Geen 3-2, 1-0 of penalties. Gewoon 2 of 3-0 de boot in. Zonder enorme schok.
Ik snap nooit dat als wij uitgeschakeld worden, dat het altijd met zo'n scheids moet zijn.
We missen een type Sneijder en een type Davids.moshimoshi schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:43:
Het echte probleem is natuurlijk het eeuwige rondspelen van Nederland. Sinds Cruijf een doctrine waar we niet los van komen. Straks 60% balbezit en nul keer geschoten op het doel.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
super sub Woutertje. Als die penal niet was gegeven was het leuk de verlenging in. Maar op zijn Duits gelijk spelen? Nah.
Was eerlijk gezegd sarcastisch bedoeld.Stoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:38:
Eindelijk komt Weghorst. Nu komt het goed.
De eerste voorzet van de zijkant… meteen raak… tsja
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zowaar. Laten we een Kroatie doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die Weghorst maakt zijn reputatie wel waar......
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wout Weghorst!!!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik heb commentaar op Nederland en op de scheids. Mag dat?Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:44:
veel slechte verliezers hier, jammer
Ben bang voor de nodige relletjes vanavond. Zeker omdat er veel opgekropte frustratie zit bij veel supporters door die scheids…
Kan die man & het hele NL team aansprakelijk gesteld worden?
Kan die man & het hele NL team aansprakelijk gesteld worden?
NEO
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hoeveel zou er bij komen met dat relletje? Een minuutje of 3?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat rollen van de Argentijnen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hoge ballen voor de pot.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Toeval of niet. Met voorzetten lukt het wel. Ik roep het vanaf het begin al. Die 5-3-2 is kut.
Messi heeft een gebroken arm na die ene handsbal.
dat zekerVos schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:45:
[...]
Ik heb commentaar op Nederland en op de scheids. Mag dat?
Nog 2 oranje doelpunten svp.
nggyu nglyd
Obv deze wedstrijd niet inderdaad… maar wel voor zijn hele carrière.Tweak_ers schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:43:
[...]
Ik totaal niet! Na dit potje, geef hem aub aan Ronaldo!!!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Omdat wij ons er door laten beinvloeden en tegenstanders daarop inspelen, heb tot nu eenmaal gezien dat een argentijn er op reageerde (acuna tegen dumbfries).HollowGamer schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:44:
[...]
Wel weer met een hoop frustratie over de scheidsrechter.
Ik snap nooit dat als wij uitgeschakeld worden, dat het altijd met zo'n scheids moet zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Natuurlijk, hij praat ook onzinVos schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:45:
[...]
Tijdrekken is begonnen
En we hebben echt bagger pech met die scheids, die fluit voor alles
En we hebben echt bagger pech met die scheids, die fluit voor alles
Weghorst vergeet dat jij geel heeft
Flickr PSN ID= cheironnl
Fucking hell, janken na een duwtje
Hoi.
Dat was geel voor een Schwalbe
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Een kwartiertje om gelijk te maken is genoeg toch?
In de verlenging kan alles!
In de verlenging kan alles!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik hoop een keer op een Duitslandje, in de 99ste minuut hem er onverwacht en totaal onterecht toch in krijgen.gambieter schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:44:
Zowaar. Laten we een Kroatie doen.
Ja dat mag. Volgens wetboek artikel 69, paragraaf 420: u mag klagen over scheids en Nederlands elftal mits terecht.Vos schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:45:
[...]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als het aan de scheids ligt wel ja.Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:46:
ik gok 2 minuten extra tijd
Echt hè, blijkbaar heeft hij dit nodig om zogenaamd “de beste” van de wereld te zijn.HollowGamer schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:45:
Pfff haha, wat een * die Messi.
Humor
Waarom zo laat pas dit systeem Louis?
Weghorst is ook echt een betere Kramer. Scoren en eerstvolgende actie bijna rood pakken.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Welk systeem?PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:47:
De Zweedse commentator schreeuw ook al, schrok ervan.Zingo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:47:
Ik telde hem al haha
Aan de andere kant het is de avond van de verrassingen
Hoeveel van die fluitjes zal die scheidsrechter er in een seizoen doorheen blazen?
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Minder tijd voor de tegenstander om zich er op aan te passen. Is koppie koppie gebruiken.PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:47:
En nu vliegen we er dus uit door een onterechte pingel
Straks heeft ie nog een goede Argentijnse fluit in zn mond gok ik.Rene schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:48:
Hoeveel van die fluitjes zal die scheidsrechter er in een seizoen doorheen blazen?
Die Scheids is echt omgekocht
Scheidsrechter is een Messi zuiger
Nee joh, gewoon een verkeerde initiële opstelling. Tevens vergaten we te voetballen, veel te veel bezig met dat theater.loewie1984 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:48:
Ik denk andersomHarribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:49:
Die scheids is fan van Messi
Dit was geen geel imo
[ Voor 24% gewijzigd door eric.1 op 09-12-2022 21:49 ]
Zucht, we raakten Messi aan in een contactsport…
Nee. Dat was Messi.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:49:
Dit is toch ook niks joh.
wat een kut scheids
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 09-12-2022 21:49 ]
XXXVI
nee, door 80minuten breienloewie1984 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:48:
Ik mis Nigel de Jong en van Bommel in dit soort wedstrijden
Of een Argentijnse legende aan zn reservefluitTyphone schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:48:
[...]
Straks heeft ie nog een goede Argentijnse fluit in zn mond gok ik.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!