[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 252 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Wijnaldum krijgt nu een duidelijk signaal dat hij moet gaan spelen. Goed moment, want nu is een transfer naar een club met meer speeltijd nog een optie. Als hij PSG blijft zie ik hem niet naar het wk gaan of er moeten tzt veel blessures zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:36:
[...]

Doe eens even rustig man.. het is opmerkelijk, maar wel verklaarbaar. V Gaal selecteert doorgaan spelers die ritme hebben en spelen. Kan zijn dat hij bijvoorbeeld Janssen gewoon even wil zien bij de groep.
Qua opstelling is er zat mogelijk met deze middenvelders. Bijvoorbeeld Berghuis, Frenkie en Klaassen/De Roon.
Als Wijnaldum naar het WK wil moet ie op zoek naar een andere club waar hij veel speelt en weer in topvorm kan raken. Niet verpieteren bij PSG.
Ik constateer rustig dat een deel van de meute hier gelijk weer losgaat op Wijnaldum zonder even na te denken wat de alternatieven dan zijn. En dan heb ik het over spelers met loopvermogen die zowel voor als achterin te vinden kunnen zijn. Dat lijkt me iets wat noodzakelijk is in een selectie anno 2022. We zitten niet meer in 1974 tenslotte.

En nogmaals: Klaassen achter de spits of zelfs controlerend achter de bal kan prima maar in een rol naast De Jong lijkt me dat zelfmoord. Tegen een goede tegenstander met loopvermogen word je middenveld dan omver gelopen. Ik zou in de huidige selectie De Roon dan pakken omdat je De Jong mogelijk ontlast maar liever heb je iemand die ook in de zestien komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sempy schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 20:54:
Wijnaldum krijgt nu een duidelijk signaal dat hij moet gaan spelen. Goed moment, want nu is een transfer naar een club met meer speeltijd nog een optie. Als hij PSG blijft zie ik hem niet naar het wk gaan of er moeten tzt veel blessures zijn.
Dat zou best het idee van van Gaal kunnen zijn maar als Gravenberch en vd Beek er niet zijn heb ik liever minder signaal en meer loopvermogen in de groep van 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
DirtyBird schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 20:22:
[...]

Of Kuyt, dat is zo'n harde werker
Werker klinkt weer zo negatief. Je wint de oorlog niet met elf ballerina's. Als we drie Frenkies hadden wilde ik het nog wel eens proberen maar dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:05

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik denk dat je dat middenveld moet overslaan met het huidige aanbod. Iets van een 523 of 424. Voorin wordt t ook lastig, maar de vleugels en achterhoede zijn prima bezet.
We kunnen wel blijven discussieren of wijnaldum de roon beter is, maar al met al is het middenveld een beetje een kwestie van pick your poison. Dan moet je wellicht naar andere tactieken gaan kijken.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
DirtyBird schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 21:47:
Ik denk dat je dat middenveld moet overslaan met het huidige aanbod. Iets van een 523 of 424. Voorin wordt t ook lastig, maar de vleugels en achterhoede zijn prima bezet.
We kunnen wel blijven discussieren of wijnaldum de roon beter is, maar al met al is het middenveld een beetje een kwestie van pick your poison. Dan moet je wellicht naar andere tactieken gaan kijken.
Het 343 van van Gaal zou je ook 532 kunnen noemen dus dat klopt in principe wel. Maar dan zoeken we wat mij betreft dus nog steeds één middenvelder die ook een beetje wil lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:39
Sempy schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 20:54:
Terug naar Feyenoord zou voor alle partijen mooi zijn. Zn zakken zullen inmiddels aardig vol zitten en nu kan hij nog 2-3 jaar dicht bij zn huis knallen en zn WK selectie veiligstellen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ph4ge schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 23:55:
[...]

Terug naar Feyenoord PSV zou voor alle partijen mooi zijn. Zn zakken zullen inmiddels aardig vol zitten en nu kan hij nog 2-3 jaar dicht bij zn huis knallen en zn WK selectie veiligstellen.
IFTFY :+

/JK

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
Zou ik niet erg vinden :p

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ElPaco schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:06:
[...]

Zou ik niet erg vinden :p
Me neither. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:34

FreakNL

Well do ya punk?

Geen Wijnaldum maar dan wel Clasie.
Hier zit meer achter.

Janssen heeft 1 goal gemaakt in 15 wedstrijden, dat is ook weinig spectaculair

[ Voor 42% gewijzigd door FreakNL op 14-05-2022 00:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:10
FreakNL schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:27:

Janssen heeft 1 goal gemaakt in 15 wedstrijden, dat is ook weinig spectaculair
maar dat was wel een mooie goal ( wat ik gehoord heb dan)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:00
D-e-n schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:30:

Eigenlijk is ons middenveld ook gewoon kut nu, traag en statisch uit het jaar nul. Alleen de defensie is lekker bezet.
Klopt, we zijn een aantal decennia verwend geweest. Zijn we het toch nog een keer eens ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
https://www.nu.nl/voetbal...belgie-door-huwelijk.html

Janssen zou bij selectie de interland tegen België moeten afzeggen vanwege zijn eigen huwelijk. Lijkt er op dat die voorselectie niet alleen voor ons een grote verrassing was. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
Sempy schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 15:13:
https://www.nu.nl/voetbal...belgie-door-huwelijk.html

Janssen zou bij selectie de interland tegen België moeten afzeggen vanwege zijn eigen huwelijk. Lijkt er op dat die voorselectie niet alleen voor ons een grote verrassing was. ;)
Zijn eerste gedachte zal wel zijn geweest "ow is er nog een andere Vincent Janssen?"
En toen hij bericht kreeg "hmm verkeerde nummer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kijk live naar de kwartfinale van het Nederlands elftal onder 17 op het EK tegen Italië.
Aftrap: om 19.00 uur.
[YouTube: EK voetbal onder 17: Nederland O17 - Italië O17 | NOS Sport]

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 25-05-2022 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:57

Shabbaman

Got love?

Jerdy Schouten debuteert in Oranje-selectie, Wijnaldum ontbreekt definitief - https://nos.nl/l/2430407

Weghorst, Janssen, Martins Indi en... Jerdy Schouten als bewijs dat Van Gaal echt veel meer weet van voetbal dan ik.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Shabbaman schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 15:07:
Jerdy Schouten debuteert in Oranje-selectie, Wijnaldum ontbreekt definitief - https://nos.nl/l/2430407

Weghorst, Janssen, Martins Indi en... Jerdy Schouten als bewijs dat Van Gaal echt veel meer weet van voetbal dan ik.
Danjuma zit er ook niet bij haha blijft een aparte man de Van Gaal maar goed hij zal er wel over nagedacht hebben ( hoop ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
bie100 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:39:
[...]

Danjuma zit er ook niet bij haha blijft een aparte man de Van Gaal maar goed hij zal er wel over nagedacht hebben ( hoop ik )
Danjuma is geblesseerd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Shabbaman schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 15:07:

Schouten zien wij natuurlijk nooit voetballen (ik niet in elk geval) dus dat snap ik nog wel. Indi lijkt me vooral opgeroepen omdat het een linkspoot is en van Gaal daar kennelijk aan hecht in het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
D-e-n schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:40:
[...]

Danjuma is geblesseerd geloof ik.
dan is het logisch had dat niet mee gekregen eigenlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:43
Binnenkort Nations League wedstrijden :

Vrijdag 3 juni 2045: België - Nederland
Woensdag 8 juni 2045: Wales - Nederland
Zaterdag 11 juni 2045: Nederland - Polen

Zie ook link "aankomende wedstrijden" in ts.
(ts nu bijgewerkt met wk poule Nederland)

[ Voor 55% gewijzigd door Harribo op 30-05-2022 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

D-e-n schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:41:
[...]

Schouten zien wij natuurlijk nooit voetballen (ik niet in elk geval) dus dat snap ik nog wel. Indi lijkt me vooral opgeroepen omdat het een linkspoot is en van Gaal daar kennelijk aan hecht in het centrum.
VI heeft nu een artikel over Schouten, als ik het zo lees lijkt het een backup voor Frenkie de Jong. Door de auteur wordt hij echter gepresenteerd als een stofzuiger voor naast De Jong. We zullen het wel gaan zien komende weken.

Helaas achter een betaalmuur (maar ik vind VI pro wel een aanrader): https://www.vi.nl/pro/ana...-oranje-speelde#lees-meer

[ Voor 8% gewijzigd door Shabbaman op 30-05-2022 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:14

Typhone

Who Dares Wins

Ik vind het - immens populaire - vrouwenvoetbal topic niet zo snel maar Shanice vd Sanden gaat in elk geval niet naar het EK. Dat scheelt alweer een slok op een borrel qua amusementswaarde. Maar van Gaal is hard bezig het mannenelftal even populair te krijgen met de meest rare keuzes qua selectie die ik gezien heb haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Typhone schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:03:
Ik vind het - immens populaire - vrouwenvoetbal topic niet zo snel maar Shanice vd Sanden gaat in elk geval niet naar het EK. Dat scheelt alweer een slok op een borrel qua amusementswaarde. Maar van Gaal is hard bezig het mannenelftal even populair te krijgen met de meest rare keuzes qua selectie die ik gezien heb haha.
Eerlijk gezegd, ik begrijp er ook niet veel meer van.

Vreemde, bijna irrationele keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:17:
Binnenkort Nations League wedstrijden :

Vrijdag 3 juni 2045: België - Nederland
Woensdag 8 juni 2045: Wales - Nederland
Zaterdag 11 juni 2045: Nederland - Polen

Zie ook link "aankomende wedstrijden" in ts.
(ts nu bijgewerkt met wk poule Nederland)
Voor diegene die de link niet gaan aanklikken de 4e wedstrijd:

Dinsdag 14 juni 2022: Nederland - Wales

PS ze vinden niet pas in 2045 plaats ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Weet niet of dit de juist plek is.

Kan iemand mij vertellen hoe streng ze controleren op kleding bij de wedstrijden van de Nations League?

Ik ga met Poolse vrienden naar de wedstrijd Nederland - Polen. Nu blijkt dat alle plekken van de KNVB onder Home Support Only vallen.
Zij mogen dus geen Pools shirt o.i.d. dragen.
Ik dacht dat de family seats juist gemengd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 08:00
WalnootX schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 17:31:

Kan iemand mij vertellen hoe streng ze controleren op kleding bij de wedstrijden van de Nations League?

Ik ga met Poolse vrienden naar de wedstrijd Nederland - Polen. Nu blijkt dat alle plekken van de KNVB onder Home Support Only vallen.
Volgens mij kan je daar prima gaan zitten. Ik zou je Poolse vrienden wel aanmoedigen lekker neutraal gekleed te gaan. Hoe treurig het ook is, de kans is groot dat iemand aanstoot neemt aan Poolse shirts.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
WalnootX schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 17:31:

Weet niet of ze streng zullen controleren, maar ze hebben wel het recht om ze de toegang te weigeren. Ik zou zorgen voor neutrale shirts (als ze wit zijn steunen ze Polen alsnog een beetje ;)). Verder hoef je op de Family seats geen gedonder te verwachten bij supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nou, ze hebben zin in de volksliederen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
Wat een troosteloos stadion is dat zeg, met een atletiekbaan eromheen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Wat doet Blind daar in de 16? is het soms de bedoeling om een counter tegen te krijgen?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

God wat speelt Wijnaldum slecht

@HollowGamer pfff wie zongen er allemaal niet mee?

[ Voor 48% gewijzigd door Deruxian op 03-06-2022 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 16:36
simons schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:50:
Wat doet Blind daar in de 16? is het soms de bedoeling om een counter tegen te krijgen?
Die loopt de Belgen te verwarren.

Een nieuwe tactiek van Van Gaal, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
Deruxian schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:51:

Hij heeft nog geen bal geraakt!
En dat was een domme overtreding.

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 03-06-2022 20:54 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deruxian schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:51:

Was niet echt met het meezingen, meer de energie die ervan af straalt.. zo van, het is dat het moet. Van beide ploegen bedoel ik hiermee.

Bijna de Belgen op voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

De verdiging houdt de boot lekker af. Nu nog iets meer opbouwen en je kunt plaats maken voor de wk beter.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Die mocht erin Berghuis
Of afgeven op memphis naast je

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 03-06-2022 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Tsjonge jonge, die Wijnaldum...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:28
tja als je die niet maakt dan wordt het moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Op karakter afgedwongen en gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
En weer een goede kans om zeep geholpen.
Een goed team had 1 van die 2 gemaakt.
Enfin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:22
Je mist met dat betreft een echte nummer 9. Jammer dat na van Nistelrooy we geen top spits hebben weten voort te brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Wat een jankerd die Lukaku

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik zie niet wat Ake daar zou hebben gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09

Jebus4life

BE User

Die voet van Lukaku plooide daar toch echt niet lekker onder het lichaam van Ake...

***EDIT***
Door het vallen van Aké plooit de enkel van Lukaku niet zo lekker onder diens gewicht, je zag het maar vanuit 1 standpunt. Geen intentie ofzo, gewoon ongelukkig

[ Voor 53% gewijzigd door Jebus4life op 03-06-2022 21:09 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:57
Miki schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:07:
Je mist met dat betreft een echte nummer 9. Jammer dat na van Nistelrooy we geen top spits hebben weten voort te brengen.
Van Persie en Huntelaar speelden tennis ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:10:
[...]

Ja, beide waren beter in voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Wat een gezeik. Ik vind t prima voetbal zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
De mentaliteit van Lukaku is gewoon slecht. Hij lijkt ook wat zwaar.

Verder is het maar doodsaaie wedstrijd, is het publiek ook met hun gedachte bij het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Oh man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Belgie speelt nogal ongeinspireeerd, die hebben er niet echt zin in lijkt het, maar Nl moet het dan wel afstraffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Weer een kans om zeep.
Zo ga je het jezelf wel erg moeilijk maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Was Depay maar wat meer als Lukaku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

DirtyBird schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:15:
Was Depay maar wat meer als Lukaku
Kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjongejonge laten ze een keer trainen op afwerken, dit is werkelijk verschrikkelijk

België lijkt nu wat te slapen nu Lukaku er niet meer is

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 03-06-2022 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Harribo schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:19:
Tjongejonge laten ze een keer trainen op afwerken, dit is werkelijk verschrikkelijk
idd, geen enkele aanvaller die kan scoren wat een geklungel in de afwerking ... belgie lacht zich kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 16:36
Het is wel allemaal heel erg traag. Het is niet om aan te gluren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:46

pro_6or

amateur_60r

Wat een debiele actie van lukaku, jezelf blesseren bij een poging een kaart aan te smeren.

Bergwijn en berghuis zonder vertrouwen en de eerste ook zonder overzicht.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Komt omdat ze Dumfries te weinig in stelling brengen. Die kan wel scoren.

Ik schakel trouwens net een paar minuten in, ik zie dat opa Blind ook vieze dingen over van Gaal weet, dat hij in het veld staat.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
DirtyBird schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:12:
Wat een gezeik. Ik vind t prima voetbal zo.
Ach, eerst wordt gezegd dat ze kansloos zijn, nu doen ze het goed en missen ze kansen, is het narratief dat ze niet kunnen scoren.
Je vraagt je toch echt af waarom mensen überhaupt kijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:22:
Komt omdat ze Dumfries te weinig in stelling brengen. Die kan wel scoren.

Ik schakel trouwens net een paar minuten in, ik zie dat opa Blind ook vieze dingen over van Gaal weet, dat hij in het veld staat.
Dat snap ik, anders had je gezien dat Blind het prima doet.
En sinds wanneer kan Dumfries scoren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Oh ik vind Nl best aardig spelen maar dat ligt denk ik meer aan het extreem slappe spel van de belgen, maar zoveel kansen missen dat kan gewoon niet en daar dan mogen we dan best over zeiken vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
In het netje!
Eindelijk

Ajax keert de spaarvarken nog een keer om...

[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 03-06-2022 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Jinxed it ! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Die jaagt hij wel lekker binnen...!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dat zal ‘m goed doen!

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Harribo schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:26:
In het netje!
Eindelijk

Ajax keert de spaarvarken nog een keer om...
Bergwijn moet niet teveel z'n best doen. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Overschatten wij de Belgen anno 2022 ook niet (en de Belgen zichzelf nog meer)? De Bruyne is nog steeds geweldig maar bij sommigen is het beste er ook wel vanaf.

Oranje is geen topploeg maar België heeft het niveau van Duitsland of Spanje ook niet meer.

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 03-06-2022 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Die trainer ziet het toch niet in hem zitten, hij moet daar weg.

Ajax zou perfect bij hem passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Pingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Grindtegel schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:25:
Oh ik vind Nl best aardig spelen maar dat ligt denk ik meer aan het extreem slappe spel van de belgen, maar zoveel kansen missen dat kan gewoon niet en daar dan mogen we dan best over zeiken vind ik.
Ik vrees dat je gelijk hebt dat de Belgen ff van de leg zijn.

Wat ik zo raar vind is dat ze nu niet meer een echte spits hebben.
Tuurlijk de Bruyne is een topper maar niet echt een spits. Raar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
Pingel? Lijkt zijn hoofd haha

Edit, inderdaad geen hands

[ Voor 34% gewijzigd door Sydney08 op 03-06-2022 21:30 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ze mogen wat mij betreft mensen met laser lichtjes oppakken. Low life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Waarom dan geen corner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Waarom geen corner ipv een strafschop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:27:
Overschatten wij de Belgen anno 2022 ook niet (en de Belgen zichzelf nog meer)? De Bruyne is nog steeds geweldig maar bij sommigen is het beste er ook wel vanaf.
Ze hebben echt wel goede spelers en talenten. Meerdere spelen in de PL of in Duitsland, maar de manager van België speelt dit saai spel. Alles op de counter, terwijl ze ook zouden kunnen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Doelman had de bal nog, is niet over de achterlijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:57
D-e-n schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:27:

Oranje is geen topploeg maar België heeft het niveau van Duitsland of Spanje ook niet meer.
Tuurlijk is België over hun toppunt heen maar dit is ook gewoon een oefenwedstrijd op het einde van het seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Exocet schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:24:
[...]

Dat snap ik, anders had je gezien dat Blind het prima doet.
En sinds wanneer kan Dumfries scoren...
Fijn dat Blind zijn goeie wedstrijd van het jaar nu heeft. Laten we hopen dat hij hrt volhoudt.

Dumfries tikte er bij PSV al wat in, bij het NL elftal en bij Inter. Maar het was vooral ook als grap genoemd omdat iedereen weer lekker afgeeft op alle aanvallers.

Dumfries is gek genoeg wel degene die soms eens wat forceert.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:31:
[...]

Tuurlijk is België over hun toppunt heen maar dit is ook gewoon een oefenwedstrijd op het einde van het seizoen
Je speelt toch voor punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 07:30
Als Nederbelg had ik wel iets meer van Belgie verwacht. NL verdiend op voorsprong.
De scheids fluit wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Scheidsrechter is slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Wat is de rol van Klaassen deze pot? ik zie hem wel lopen maar hij valt me niet op aan de bal, raakt hij die uberhaupt wel de 1e helft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sydney08
Grindtegel schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:35:
Wat is de rol van Klaassen deze pot? ik zie hem wel lopen maar hij valt me niet op aan de bal, raakt hij die uberhaupt wel de 1e helft?
Ja, vaak genoeg gezien en de bal een paar keer onderschept en een tegenaanval voorkomen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

HollowGamer schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:33:
[...]

Je speelt toch voor punten?
In principe een ticket voor het EK.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Grindtegel schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:35:
Klaassen zie ik nuttig werk doen. Haalt ballen weg achterin en loopt de tegenstander uit elkaar voorin. Biedt zich aan tussen de linies.
Aan de bal zie je hem weinig doen inderdaad. Maar wat hij doet ziet er wel nuttig uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Klaassen is nog altijd een prima speler, met heel veel kwaliteiten. Kun je altijd mee combineren.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:10:
[...]

Van Persie was in mijn ogen geen echte nummer 9 en Huntelaar ondanks wel een nummer 9 heeft voor Oranje toch niet heel betekent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
Miki schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:41:
[...]

Van Persie was in mijn ogen geen echte nummer 9 en Huntelaar ondanks wel een nummer 9 heeft voor Oranje toch niet heel betekent.
In het begin van zijn carrière niet nee, maar later bij Arsenal en United een echt heel dodelijke nummer 9. Van Persie hadden we nu heel goed kunnen gebruiken in de combinatie en natuurlijk het afmaken van de vele kansen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tom: Nederland speelt echt goed
VDV: De Belgen vallen tegen

Ik vind VDV de beste analist. Piere zegt niet zoveel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
Die pass van Berghuis op memphis in de loop, dat was echt een heerlijk balletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Miki schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:41:
[...]

Ik moet helaas bekennen dat VP een van onze beste spitsen was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:31:
[...]

Ze hebben echt wel goede spelers en talenten. Meerdere spelen in de PL of in Duitsland, maar de manager van België speelt dit saai spel. Alles op de counter, terwijl ze ook zouden kunnen aanvallen.
Belgen hebben een aantal bejaarden lopen. Zelfs Vermaelen deed tot vorig jaar nog mee. Die hadden jaren de kans op succes, maar is helaas niet gelukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
HollowGamer schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:45:
[...]

Ik moet helaas bekennen dat VP een van onze beste spitsen was.
In mijn ogen was het een fantastische speler, maar meer een valse negen/ schaduw spits dan een echte 9 wat ik meer zie als een goal getter zoals van Nistelrooy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Onana? :)

België zet nu Mertens er neer, dat is tenminste een spits. Zij het niet groot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Het is ook een vuilak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dat is gewoon rood voor Mertens. Gatver.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
Waar is de VAR?

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 5 ... 252 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!