Nu moet ik toegeven dat ik pas sinds minuut 60 kijk (want ik was aan het sporten), maar dit spel stelt me zeker niet teleur. Is het de hele wedstrijd zo geweest, of heb ik toevallig 30 mooie minuten gekregen?
Heh 2 minuten?
Penalty moment was al langer dan dat.
Penalty moment was al langer dan dat.
Kopie tegen Denemarken maar dan de helften omgewisseld.dr.lowtune schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:33:
Nu moet ik toegeven dat ik pas sinds minuut 60 kijk (want ik was aan het sporten), maar dit spel stelt me zeker niet teleur. Is het de hele wedstrijd zo geweest, of heb ik toevallig 30 mooie minuten gekregen?
[ Voor 78% gewijzigd door Quad op 29-03-2022 22:33 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het was daarvoor een uur huilen met de pet op.dr.lowtune schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:33:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het was dan ook geen korte corner, directe pass naar rand 16ephymerous schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:32:
[...]
Inderdaad, de eerste keer dat ik een nuttige korte corner zie
Dat dus… En ze rekenen ook tijd voor wissels. Vreemd dit.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
heb je gezien wat een beer van een vent dat is? Daar zou ik ook niet tegen durven te fluiten (en ik ben ook niet klein)forzav schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:35:
Rudiger mocht ook wel alles vandaag zeg, scheids was niet best
Was De Jong ook zo goed in de 1e helft? Want ik heb het idee dat het koppeltje De Jong/Koopmeinders niet echt lekker werkt
Goed, 1e helft was voor Duitsland, 2e helft voor Nederland. Daarmee een goede gelijkspel binnen gesleept en toch had er nog iets meer in kunnen zitten.
Nog een positief puntje, de reeks van 8 overwinningen van Duitsland is gestuit.
Nog een positief puntje, de reeks van 8 overwinningen van Duitsland is gestuit.
⏩ PVOutput☀️
Frenkie, Bergwijn goed.
Malen en Wijnaldum niet.
Malen en Wijnaldum niet.
Het zijn een beetje teveel dezelfde types denk ik.Terranova schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:36:
Was De Jong ook zo goed in de 1e helft? Want ik heb het idee dat het koppeltje De Jong/Koopmeinders niet echt lekker werkt
Dat dacht ik ook. Koopmeinders zakt ook graag uit, die liep De Ligt ook goed in de weg tegen DenemarkenD-e-n schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:37:
[...]
Het zijn een beetje teveel dezelfde types denk ik.
Bergwijn heeft weinig gedaan, hij scoort een toevalstreffer, doet dan een leuk passje op Depay maar voor de rest mislukte de rest ook allemaal. Ik bedoel Malen loopt ook mooi vrij waardoor hij een grote kans krijgt, maar scoort dan niet, nouja, no credits there.
Ik denk ook dat het team sowieso alweer stuk beter ging lopen na die toevalstreffer die echt uit het niets kwam eigenlijk. Ik bedoel ik wil Bergwijn hier niet omlaag praten ofzo , maar ik zie dit echt een beetje als ... Resultaatgericht kijken.
Ik vind het jammer dat Malen hier zo gelijk wordt gemaakt met de grond, terwijl het verschil zo klein is. Maar goed, zo gaat dat vaak I guess. Leuke wedstrijd verder wel, kan dit forum beter vermijden tijdens wedstrijden.
Toevalstreffer? Dat was gewoon prima aanval.Snowdog schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:42:
[...]
Bergwijn heeft weinig gedaan, hij scoort een toevalstreffer, doet dan een leuk passje op Depay maar voor de rest mislukte de rest ook allemaal. Ik bedoel Malen loopt ook mooi vrij waardoor hij een grote kans krijgt, maar scoort dan niet, nouja, no credits there.
Ik denk ook dat het team sowieso alweer stuk beter ging lopen na die toevalstreffer die echt uit het niets kwam eigenlijk. Ik bedoel ik wil Bergwijn hier niet omlaag praten ofzo , maar ik zie dit echt een beetje als ... Resultaatgericht kijken.
Ik vind het jammer dat Malen hier zo gelijk wordt gemaakt met de grond, terwijl het verschil zo klein is. Maar goed, zo gaat dat vaak I guess. Leuke wedstrijd verder wel, kan dit forum beter vermijden tijdens wedstrijden.
Prima dat je van de Malen fanclub bent, maar vandaag was gewoon heel duidelijk dat Bergwijn in dit systeem beter rendeert
@Snowdog
Het is vaak ook de combinatie van spelers die maakt dat het beter gaat lopen. Bergwijn is weer net een ander type dan Malen en dat past op zo'n moment dan in het team.
Zo vindt De Jong het in een wedstrijd als deze misschien ook wel fijner een loper als Wijnaldum naast zich te hebben maar dat hoeft dan nog niks te zeggen over Koopmeiners.
Het is vaak ook de combinatie van spelers die maakt dat het beter gaat lopen. Bergwijn is weer net een ander type dan Malen en dat past op zo'n moment dan in het team.
Zo vindt De Jong het in een wedstrijd als deze misschien ook wel fijner een loper als Wijnaldum naast zich te hebben maar dat hoeft dan nog niks te zeggen over Koopmeiners.
Onderling resultaat tegen de Duitsers: 12 overwinningen, 17 gelijkspel, 16 nederlagen. Denk dat amper er 1 land is dat ons dat nadoet.
Ik ben niet zozeer van de Malen fanclub, ik bedoel ik ben van zowel de Malen als Bergwijn fanclub, maar ik denk dat het nu even meezit voor Steven, terwijl ik denk dat de spelers weinig voor elkaar onderdoen.
Kan je zeggen, ja dat helpt voor het team mee, maar daar was tot de 1-1 ook niet veel van te zien. Die goal viel vrijwel uit het niets en daarna loopt het uiteraard beter. Ik heb het idee dat beide spelers wel enigszins dezelfde kwaliteiten hebben. Ik bedoel, natuurlijk dat Bergwijn het vandaag goed doet uiteindelijk, maar ik heb niet het idee dat het spel door Bergwijn zoveel beter werd. Hij scoort alleen wel die goal.
Maar goed, zal erover ophouden.
Kan je zeggen, ja dat helpt voor het team mee, maar daar was tot de 1-1 ook niet veel van te zien. Die goal viel vrijwel uit het niets en daarna loopt het uiteraard beter. Ik heb het idee dat beide spelers wel enigszins dezelfde kwaliteiten hebben. Ik bedoel, natuurlijk dat Bergwijn het vandaag goed doet uiteindelijk, maar ik heb niet het idee dat het spel door Bergwijn zoveel beter werd. Hij scoort alleen wel die goal.
Maar goed, zal erover ophouden.
Malen natuurlijk ook een geweldige speler. Ik denk dat zijn probleem is dat hij fysiek mist op het hogere niveau? Alleen dát mist hij tov andere aanvallende spelers denk ik.
Bijvoorbeeld Depay en Bergwijn zijn sterker, of handiger, zijn moeilijker weg te duwen.
Meeste spitsen zijn sterker denk ik... Tja tenzij je Messi heet...
Trouwens iets anders... Polen verrassend op het wk ipv Zweden
Bijvoorbeeld Depay en Bergwijn zijn sterker, of handiger, zijn moeilijker weg te duwen.
Meeste spitsen zijn sterker denk ik... Tja tenzij je Messi heet...
Trouwens iets anders... Polen verrassend op het wk ipv Zweden
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 30-03-2022 10:16 ]
Verwijderd
Ik vind Malen voetballend echt een stuk minder dan Bergwijn.
Malen is vooral heel snel.. en thats it.
Malen is vooral heel snel.. en thats it.
Argentinië (10-6-7), Brazilië (13-5-5), Engeland (17-7-13), Frankrijk (14-8-9), Italië (15-12-8) hebben allemaal iig een positief saldoSjah schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:50:
Onderling resultaat tegen de Duitsers: 12 overwinningen, 17 gelijkspel, 16 nederlagen. Denk dat amper er 1 land is dat ons dat nadoet.
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 30-03-2022 16:52 ]
@apis29
Ongeloveloos, maar je hebt gelijk. Maarja Engeland kan ik niet serieus nemem, die presteren nooit op toernooien, terwijl de Duitsers gewoon de besten zijn, beter dan Brazilie met hun 5 sterren (ja dat ls mening).
Toch denk ik dat mijn punt aardig staat, wij zijn een klein land, en doen het verdomd aardig tegen de Oosterburen.
Ongeloveloos, maar je hebt gelijk. Maarja Engeland kan ik niet serieus nemem, die presteren nooit op toernooien, terwijl de Duitsers gewoon de besten zijn, beter dan Brazilie met hun 5 sterren (ja dat ls mening).
Toch denk ik dat mijn punt aardig staat, wij zijn een klein land, en doen het verdomd aardig tegen de Oosterburen.
De WK loting is vandaag te volgen via NPO 2. Om 17.55 uur begint de uitzending, die tot 19.42 uur duurt. In tegenstelling tot de UEFA pakt de FIFA altijd extreem uit tijdens dit soort ceremonies. Door de nodige zang- en danselementen zal de daadwerkelijke loting vermoedelijk niet voor 18.30 uur van start gaan.
(einde quote)
(einde quote)
Ik kijk er niet meer naar. Pure verschrikking. Ik kijk om 20:30 wel even op het internetHarribo schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 14:02:
De WK loting is vandaag te volgen via NPO 2. Om 17.55 uur begint de uitzending, die tot 19.42 uur duurt. In tegenstelling tot de UEFA pakt de FIFA altijd extreem uit tijdens dit soort ceremonies. Door de nodige zang- en danselementen zal de daadwerkelijke loting vermoedelijk niet voor 18.30 uur van start gaan.
(einde quote)
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Wat een ongemakkelijke gesprekjes, speeches, beelden, geplaybackte optredens en poespas.
Laat de loting maar beginnen.
Laat de loting maar beginnen.
De BBC is iig goed vertegenwoordigd 
Maanden over boycot etc gesproken bij de NOS & Co maar wel gewoon de loting uitzenden
Heb begrepen dat je zo laat mogelijk uit de pot gehaald wilt worden zodat je in een vd laatste poules komt en een langere voorbereiding kunt hebben.
Maanden over boycot etc gesproken bij de NOS & Co maar wel gewoon de loting uitzenden
Heb begrepen dat je zo laat mogelijk uit de pot gehaald wilt worden zodat je in een vd laatste poules komt en een langere voorbereiding kunt hebben.
[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 01-04-2022 18:50 ]
Echt alles wordt nu gesponsord, zelf de ranking van de landen. De Coca-cola ranking
Had Louis weer gelijk, dat ie altijd geluk heeft
[ Voor 39% gewijzigd door Exocet op 01-04-2022 18:56 ]
Louis is koning Toto?
⏩ PVOutput☀️
Met zn gouden pik als scepter.Quad schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 18:57:
Louis is koning Toto?
De quotering van Qatar tegen Nederland is 6500 : 1
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
10 euro op Qatar dus, wordt een potentieel verlies toch wat verzacht.simons schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:00:
De quotering van Quatar tegen Nederland is 6500 : 1
Laat de regering daar op inzetten, kan Oranje in 1x de staatsschuld wegwerken en tegelijk statement maken door opzettelijk te verliezen.simons schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:00:
De quotering van Quatar tegen Nederland is 6500 : 1
Liever die dan Polen of Servië (alleen Tunesië was verder nog een optie. Oh wacht Marokko kon ook nog).
[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 01-04-2022 19:06 ]
ik ga mijn groene laser maar weer eens opzoeken.
Speel ook niet graag tegen Tunesië, erg verdedigend team.apis29 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:05:
Liever die dan Polen of Servië (alleen Tunesië was verder nog een optie. Oh wacht Marokko kon ook nog).
Wel een fijne loting tot nu toe
Tomorrow is not today!
Aandelen laserpennen kopen!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Doe dan maar Canada
. Edit: ouch, Ecuador. Goed voor de weerstand zeggen we dan maar (en beter dan Europese qualifier)

[ Voor 75% gewijzigd door apis29 op 01-04-2022 19:14 ]
Hebben we al een Groep des Doods?
De islam kan uw vrijheid schaden
Toch wel een mooie loting niet te makkelijk, maar toch ook wel opletten dat je niet uitglijdt
Equador en Senegal zijn niet mis hoor. Vooral equador gaat steeds beter spelen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Qatar heeft die eigenlijk gekregen.Wokschotel schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:14:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Prima loting volgens mij. 3x winst
⏩ PVOutput☀️
Is er niet, had poule E kunnen zijn maar nu niet meer. H wel een lastige poule maar niet de grote grote namen.Wokschotel schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:14:
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 01-04-2022 19:18 ]
Als oranje van Qatar wint, dan verdwijnen er wat spelers...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nederland moet dit normaal gesproken door kunnen komen. En de kwartfinale is niet onmogelijk zolang zowel Oranje als Engeland gewoon doet wat het hoort te doen.
België heeft een gevaarlijke groep.
Veel groepen waar iedereen wel een kans maakt om door te gaan
Dan nog zou de voorbereiding ontzettend kort zijn en het voordeel is nu dat je iets meer dagen tussen de wedstrijden in hebt tijdens de KO fase.apis29 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 18:42:
Natuurlijk er van uit gaande dat we de poule wel overleven
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
v Hooydonck met zijn droomloting, ik vind Senegal en Ecuador helemaal niet zo droom. Verder valt me op dat er geen echte groep des Doods is. Daarnaast kunnen we in 2e ronde wel ns Engeland treffen, das ook geen droom, maarja de Belgen hebben het zwaarder das waar. Maar goed, hebben wij het materiaal om uberhaupt genoemd te worden als meedraaiend voor de Finale? Nee, toch...
Hoe armoedig ik het huidige oranje ook vind; hier kan je niet anders dan groepswinnaar worden.gws24 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:38:
[...]
Natuurlijk er van uit gaande dat we de poule wel overleven
XXXVI
Voor Qatar toch ook een prima loting? Die hadden het ook zwaarder kunnen treffen.
alles kan off-topic
NauwelijksAnkona schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 21:41:
[...]
Voor Qatar toch ook een prima loting? Die hadden het ook zwaarder kunnen treffen.
It's nearly time for the #WorldCupDraw:
— Squawka Live (@Squawka_Live) 1 april 2022
𝗣𝗢𝗧 𝟭 🇶🇦 🇧🇷 🇧🇪 🇫🇷 🇦🇷 🏴 🇪🇸 🇵🇹
𝗣𝗢𝗧 𝟮 🇲🇽 🇳🇱 🇩🇰 🇩🇪 🇺🇾 🇨🇭 🇺🇸 🇭🇷
𝗣𝗢𝗧 𝟯 🇸🇳 🇮🇷 🇯🇵 🇲🇦 🇷🇸 🇵🇱 🇰🇷 🇹🇳
𝗣𝗢𝗧 𝟰 🇨🇲 🇨🇦 🇪🇨 🇸🇦 🇬🇭 ⏳ ⏳ ⏳#WorldCup #FinalDraw
Lastig hoor, Qatar maak ik me weinig zorgen om maar Senegal heeft toch de Afrika cup gewonnen.. en Ecuador is ook een stugge ploeg.autje schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:19:
Nederland moet dit normaal gesproken door kunnen komen. En de kwartfinale is niet onmogelijk zolang zowel Oranje als Engeland gewoon doet wat het hoort te doen.
Alleen Duitsland of Kroatië uit pot 2 en Servië uit pot 3 misschien, maar verder is dit al een vrij zware loting.
tja maar het is ook niet zo dat het topteams zijnHansAnders07 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 22:46:
[...]
Lastig hoor, Qatar maak ik me weinig zorgen om maar Senegal heeft toch de Afrika cup gewonnen.. en Ecuador is ook een stugge ploeg.
maar goed je kan tegen iedereen verliezen de bal is rond en meer van dat gelul
En Ecuador plaatst zich vaak mede omdat ze hun thuiswedstrijden op 2.800m hoogte spelen, nu verwacht ik dat de stadions in Qatar iets lager liggen dan dat 
Als Nederland niet doorgaat is dat echt wel schandalig eigenlijk
Als Nederland niet doorgaat is dat echt wel schandalig eigenlijk
Eerst nog wedstrijden Nations League
Begint met België uit 3 juni.
Aankomende wedstrijden Nederlands elftal
(link staat ook in ts)
Het wk... Afgezien van een misschien pittig Senegal, moet je als Nederland de volgende ronde halen.
Begint met België uit 3 juni.
Aankomende wedstrijden Nederlands elftal
(link staat ook in ts)
Het wk... Afgezien van een misschien pittig Senegal, moet je als Nederland de volgende ronde halen.
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 02-04-2022 09:30 ]
tJa wat is zwaar, je kan er zoveel over blaten. Zoals bijv. Piet de Visser doet in 'n artikel op VI dat ik niet kan lezen, het zit achter een paywall (......). Volgens de kop zegt die dat Qatar minimaal de kwartfinale haalt.
https://nos.nl/l/2423805

Verschrikkelijk nieuws.

Verschrikkelijk nieuws.
[ Voor 45% gewijzigd door chengbondkwok op 03-04-2022 23:10 ]
Verwijderd
Vreemde opmerking.Sjah schreef op zondag 3 april 2022 @ 23:58:
Laat hij maar ons kampioen maken, en dan.... nah, zo dodelijk hoeft dit niet te zijn.
90% overleeft het 10% sterftSjah schreef op zondag 3 april 2022 @ 23:58:
Laat hij maar ons kampioen maken, en dan.... nah, zo dodelijk hoeft dit niet te zijn.
ze kansen zijn juist heel goedExocet schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:57:
[...]
Zou met die kansen niet graag in zijn schoenen staan.
Het is definitief.
Koeman volgt van gaal op na het WK.
Tenzij er in de tussentijd een bus of trein kans komt.
Ik vind het een scherts vertoning. Wat een zwaktebod van de KNVB.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Op zich prima om hem alvast vast te leggen voor het moment na van Gaal. Heeft bewezen om het meer dan prima te doen. Natuurlijk in de vorige periode niet op de meest ideale manier uit elkaar gegaan maar juist daarvoor mag de KNVB goed in de spiegel kijken, dat soort constructies moet je eigenlijk niet willen, hopelijk hebben ze nu ook geen clausule er in zitten voor een tussentijds vertrek indien er een club aan Koeman (of welke trainer dan ook) begint te trekken.Deadsy schreef op woensdag 6 april 2022 @ 00:35:
Het is definitief.
Als KNVB kan je dan beter een hoofdtrainer aanstellen die wel een project wil afmaken dan dat je een hoofdtrainer zoekt die potentieel tussentijds vertrekt, zeker in aanloop naar een eindtoernooi zoals destijds. Vanuit dat perspectief had je dan wellicht niet meer terug moeten komen bij Koeman maar dat ligt mijns inziens dan meer bij de KNVB zelf dan specifiek bij Koeman, het staat iedere hoofdtrainer vrij om dat soort clausules erin te pogen te fietsen.
Daarnaast is de vraag welke alternatieven er zijn naast Koeman. Welke beschikbare hoofdtrainers hebben uberhaupt de ambitie om op dit moment het Nederlands Elftal onder hun hoede te nemen? Namen als F de Boer, Cocu, van Bronckhorst lijken me uberhaupt geen optie wegens een gebrek aan kwaliteit. Namen als Bosz en Ten Hag lijken eerder bij een clubteam te willen blijven dan bij een Nationaal team. Het blijft makkelijker om te zeggen wie niet (zeker als iemand benoemd is) dan dat het is om met een realistisch alternatief te komen.
Ik vind het echt een paniek actie van de KNVB dat ze nu al Koeman vastleggen. Daarnaast is het weer een oude trainer uit het bekende netwerk. Ik had zelf bijvoorbeeld graag een buitenlandse trainer willen zien voor de groep. Zo’n buitenlandse trainer heeft geen last van Nederlandse kampen (psv, ajx, fey) en allerlei trauma’s die we de afgelopen jaren hebben opgebouwd rondom spelstijlen en meer.
Ik heb bijvoorbeeld het gevoel dat de minieme kier die Guardiola opende helemaal niet doortastend is uitgezocht met sponsors en een goed financieel plan om hem te halen. Meestal ronkt dan de geruchtenmachine wel en zijn er altijd bevestigingen dat bepaalde personen op een vlucht naar x zijn gesignaleerd. Uiteraard zijn de kansen klein dat zo iemand komt maar ik heb het idee dat ze niet eens serieus geprobeerd hebben.
Maar ook Wenger, Löw, Klinsman en Raineri hadden op mijn lijstje gestaan om te bellen.
Ik heb bijvoorbeeld het gevoel dat de minieme kier die Guardiola opende helemaal niet doortastend is uitgezocht met sponsors en een goed financieel plan om hem te halen. Meestal ronkt dan de geruchtenmachine wel en zijn er altijd bevestigingen dat bepaalde personen op een vlucht naar x zijn gesignaleerd. Uiteraard zijn de kansen klein dat zo iemand komt maar ik heb het idee dat ze niet eens serieus geprobeerd hebben.
Maar ook Wenger, Löw, Klinsman en Raineri hadden op mijn lijstje gestaan om te bellen.
Ik vind het wel eigenlijk een goede zet. Koeman is een goede trainer. Het was dat hij naar Barcelona ging, maar hij deed het prima bij Oranje.
Die optie voor Barcelona was voor Koeman logisch maar daar had de KNVB niet aan moeten beginnen, had ze dan in ieder geval nog laten onderhandelen. Die trein zal nu niet meer voorbij komen.
Als je nu niets doet zit Koeman straks bij een subtopper in Spanje, en ben je weer aangewezen op gefaalde trainers als De Boer of Blind omdat er geen capabel persoon beschikbaar is.
Die opmerking van Guardiola, in de Nederlandse documentaire over Koeman, was als reactie op een vraag van Koeman en meer om Nederland als een interessant land neer te zetten.
Maar die verdiend nu ruim 20 miljoen per jaar, als die al weg gaat bij City dan staan de clubs en landen in de rij en staat Nederland echt niet bovenaan dat lijstje.
Ook een buitenlandse trainer is lang niet altijd een garantie tot succes, kijkend naar een Letsch of Schmidt.
Want dat is meer het kaliber buitenlandse trainers waarin je zou vissen.
Niet de Guardiola, Klopp en Wenger's van deze wereld.
Die optie voor Barcelona was voor Koeman logisch maar daar had de KNVB niet aan moeten beginnen, had ze dan in ieder geval nog laten onderhandelen. Die trein zal nu niet meer voorbij komen.
Als je nu niets doet zit Koeman straks bij een subtopper in Spanje, en ben je weer aangewezen op gefaalde trainers als De Boer of Blind omdat er geen capabel persoon beschikbaar is.
Die opmerking van Guardiola, in de Nederlandse documentaire over Koeman, was als reactie op een vraag van Koeman en meer om Nederland als een interessant land neer te zetten.
Maar die verdiend nu ruim 20 miljoen per jaar, als die al weg gaat bij City dan staan de clubs en landen in de rij en staat Nederland echt niet bovenaan dat lijstje.
Ook een buitenlandse trainer is lang niet altijd een garantie tot succes, kijkend naar een Letsch of Schmidt.
Want dat is meer het kaliber buitenlandse trainers waarin je zou vissen.
Niet de Guardiola, Klopp en Wenger's van deze wereld.
https://www.knvb.nl/nieuw...dscoach-nederlands-elftalEDGAR DAVIDS NIEUWE ASSISTENT-BONDSCOACH NEDERLANDS ELFTAL
Edgar Davids (49) sluit per direct als assistent-bondscoach aan bij de technische staf van het Nederlands elftal. Daarmee neemt hij tot en met het aankomend WK deze functie over van Henk Fraser, die dit niet kon combineren met zijn aanstelling bij FC Utrecht.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Slot zal eerst nog naar een topclub willen denk ikSjah schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:55:
Arne Slot moet na Koeman maar het stokje overnemen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik denk ook dat ie naar Ajax komtGynnad schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:00:
[...]
Slot zal eerst nog naar een topclub willen denk ik
XXXVI
RKC heeft zichzelf met het hoofd in de strop opgehangen, Die ellende had niet nodig hoeven zijn, want ze stonden veilig.
Hup Willem II.
Hup Willem II.
bron: https://nos.nl/collectie/...t-janssen-in-voorselectieVan Gaal laat Wijnaldum vallen en verrast met Vincent Janssen in voorselectie
Ben zelf geen hele grote fan van Wijnaldum, vind hem de laatste paar jaar vaak niet goed in het NL elftal, dus in die zin ben ik er niet rouwig om. Gegeven reden is echter weer de dooddoener van te weinig spelen bij zijn club en we hebben de laatste interland periode gezien dat die reden wel heel erg selectief toegepast wordt dus ben benieuwd naar wat de echte reden is zeker gezien het om iemand gaat die toch zijn strepen wel verdiend heeft en vice aanvoerder is.
[ Voor 32% gewijzigd door gws24 op 13-05-2022 16:10 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit is zeker wel een WTF'je ja.gws24 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:06:
[...]
bron: https://nos.nl/collectie/...t-janssen-in-voorselectie
Ben zelf geen hele grote fan van Wijnaldum, vind hem de laatste paar jaar vaak niet goed in het NL elftal, dus in die zin ben ik er niet rouwig om. Gegeven reden is echter weer de dooddoener van te weinig spelen bij zijn club en we hebben de laatste interland periode gezien dat die reden wel heel erg selectief toegepast wordt dus ben benieuwd naar wat de echte reden is zeker gezien het om iemand gaat die toch zijn strepen wel verdiend heeft en vice aanvoerder is.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Los van de argumentatie van van Gaal vind ik het geen wtf. De laatste jaren vaak zwak in Oranje en hij speelt momenteel niet. Met PSG heeft hij toch de keuze gemaakt voor de portemonnee.
XXXVI
Misschien ging de wtf over een niet scorende spits uit de Mexicaanse competitie.ephymerous schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:09:
[...]
Los van de argumentatie van van Gaal vind ik het geen wtf. De laatste jaren vaak zwak in Oranje en hij speelt momenteel niet. Met PSG heeft hij toch de keuze gemaakt voor de portemonnee.
Maar laten we niet overdrijven. Wijnaldum heeft betere momenten gehad in Oranje maar de laatste wedstrijd ging het in de tweede helft met Wijnaldum toch tien keer beter dan met Koopmeiners. En dan gaat het om het type speler. Koopmeiners wil net als De Jong de bal hebben dus is toch een beetje hetzelfde type als De Jong (maar dan veel minder uiteraard).
Normaal had je Gravenberch nog maar die is er ook niet bij. Van de Beek idem. Klaassen vind ik te traag voor die rol. Clasie wil ook achter de bal spelen en De Roon is puur voor het verdedigende werk. Naast De Jong moet je in elk geval ook iemand hebben die box to box kan spelen, die fysiek ook wat kan.
Eigenlijk is ons middenveld ook gewoon kut nu, traag en statisch uit het jaar nul. Alleen de defensie is lekker bezet.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 13-05-2022 17:34 ]
Blijkbaar doet Janssen het goed in Mexico, die is ook wel aardig uit beeld geraakt
Dit.ephymerous schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:09:
[...]Los van de argumentatie van van Gaal vind ik het geen wtf. De laatste jaren vaak zwak in Oranje en hij speelt momenteel niet. Met PSG heeft hij toch de keuze gemaakt voor de portemonnee.
Het is een speler die lekker mee kan spelen als het wel/goed draait.
Werd een belangrijke speler genoemd voor Liverpool, maar die hebben klaarblijkelijk niks ingeleverd.
PSG zie ik als een stap omlaag/zijwaarts en die zien het ook niet in hem.
Totaal geen verbazing, eerder opgelucht dat een ander eens de kans krijgt.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik weet dat er een behoorlijke "anti" enclave hier is maar dit is natuurlijk weinig inhoudelijk en een ordinaire rant. Wijnaldum is jarenlang bepalend geweest in Oranje als scorende box to box speler. Dat hij nu bij PSG een probleem heeft lijkt me duidelijk maar noem één vergelijkbaar type uit de huidige selectie? Dat kun je niet.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:24:
[...]
Dit.
Het is een speler die lekker mee kan spelen als het wel/goed draait.
Werd een belangrijke speler genoemd voor Liverpool, maar die hebben klaarblijkelijk niks ingeleverd.
PSG zie ik als een stap omlaag/zijwaarts en die zien het ook niet in hem.
Totaal geen verbazing, eerder opgelucht dat een ander eens de kans krijgt.
De kwaliteiten van Frenkie de Jong staan buiten kijf en een tweede Frenkie hebben we ook niet. Dus laten we reëel blijven en niet alles afschieten wat die techniek van hem niet heeft. Maar naast Frenkie moet een speler staan die complementair is, die dingen kan doen die Frenkie niet kan of waar je hem niet mee moet lastig vallen. Dan denk ik aan het betere beulswerk en het box to box naar voor en naar achter rennen. Bij afwezigheid van Van de Beek en Gravenberch is er niemand die ik dat toedicht.
We hebben Clasie die vooral goed is achter de bal maar dat internationaal ook al jaren niet meer heeft laten zien, Koopmeiners die goed is met de bal aan de voet maar minder bekend staat om de diepgang, een Klaassen met overzicht en een neus in de zestien maar die zo statisch is als wat en Til die je misschien weer zou kunnen omschrijven als de iets mindere versie van Klaassen.
En dan hebben we nog De Roon. Daar heeft dezelfde enclave hier ook altijd wat tegen wat natuurlijk bullshit is maar ook hij is niet de speler met diepgang die we dan missen nu. In een 343 lijkt me het desondanks dan de beste optie naast De Jong.
Dus wat willen we dan op het middenveld?
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 13-05-2022 18:47 ]
Wijnaldum zit voor mij precies tussen De Roon en De Jong. Is creatiever dan De Roon en meer verdedigend ingesteld dan De Jong. Voor mij persoonlijk een no-brainer om mee te nemen. Meer dan prima speler om accenten mee te leggen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het lijkt ook wel of sommigen denken dat we Rijkaard nog kunnen opstellen. Zo'n complete speler hebben we niet. Het is niet dat wat er nu geselecteerd is zo geweldig is. En de vergelijkbare alternatieven zijn geblesseerd. Ik zit te wachten op de roep om Taylor wat dat betreft (wat echt totale bullshit zou zijn).Maarten_E schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:49:
Wijnaldum zit voor mij precies tussen De Roon en De Jong. Is creatiever dan De Roon en meer verdedigend ingesteld dan De Jong. Voor mij persoonlijk een no-brainer om mee te nemen. Meer dan prima speler om accenten mee te leggen.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 13-05-2022 18:56 ]
Ik zou Frenkie ook altijd meenemen.Maarten_E schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:49:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
tja Wijnaldum heeft wel heel weinig gespeeld bij PSG en als die mee deed bij het Nederlands elftal vond ik het ook niet veel moet ik zeggenMaarten_E schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:49:
Maar wie dan? We zijn hier altijd zo goed in te zeggen wie niet moet spelen. Als de opstelling door de tweakers hier gemaakt zou worden zouden we met vier centrumverdedigers spelen en zouden we De Jong twee keer moeten klonen. Een soort 6-3-1 systeem met één van onze oude spitsen met een rollator in de punt.bie100 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:05:
[...]
tja Wijnaldum heeft wel heel weinig gespeeld bij PSG en als die mee deed bij het Nederlands elftal vond ik het ook niet veel moet ik zeggen
ik zeg niet dat die niet moet spelenD-e-n schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:12:
[...]
We zijn hier altijd zo goed in te zeggen wie niet moet spelen
HIj maakt vrij weinig goals.dutchgio schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:31:
Blijkbaar doet Janssen het goed in Mexico, die is ook wel aardig uit beeld geraakt
Misschien de verkeerde Janssen geselecteerd
Verwijderd
Doe eens even rustig man.. het is opmerkelijk, maar wel verklaarbaar. V Gaal selecteert doorgaan spelers die ritme hebben en spelen. Kan zijn dat hij bijvoorbeeld Janssen gewoon even wil zien bij de groep.D-e-n schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:12:
[...]
Maar wie dan? We zijn hier altijd zo goed in te zeggen wie niet moet spelen. Als de opstelling door de tweakers hier gemaakt zou worden zouden we met vier centrumverdedigers spelen en zouden we De Jong twee keer moeten klonen. Een soort 6-3-1 systeem met één van onze oude spitsen met een rollator in de punt.
Qua opstelling is er zat mogelijk met deze middenvelders. Bijvoorbeeld Berghuis, Frenkie en Klaassen/De Roon.
Als Wijnaldum naar het WK wil moet ie op zoek naar een andere club waar hij veel speelt en weer in topvorm kan raken. Niet verpieteren bij PSG.
Of Kuyt, dat is zo'n harde werkerD-e-n schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:56:
[...]
Het lijkt ook wel of sommigen denken dat we Rijkaard nog kunnen opstellen. Zo'n complete speler hebben we niet. Het is niet dat wat er nu geselecteerd is zo geweldig is. En de vergelijkbare alternatieven zijn geblesseerd. Ik zit te wachten op de roep om Taylor wat dat betreft (wat echt totale bullshit zou zijn).
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!