[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 346 ... 349 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:45
jbdeiman schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 08:52:
[...]

Ik weet dat het een andere situatie betreft, maar je kan hier toch niet zeggen dat die griekse verdediger waar Dumfries de bal van afpakt niet bewust de bal speelt?
Dat nou juist precies het punt. De interpretatie gaat niet over of de Griekse speler bewust de bal speelt. De scheidsrechter ontkent dus niet dat de speler de bal niet bewust speelt maar de interpretatie is juist dat de Griekse speler de bal nog niet had gespeeld (ergo: nog geen nieuwe situatie was ontstaan) en de bal niet (fatsoenlijk) kon spelen als gevolg van het voordeel dat Dumfries haalde uit de eerdere buitenspelpositie.

Laat ik voorop stellen dat ik die interpretatie totaal niet deel. Die Griek maakt gewoon een compleet verkeerde inschatting en had alle mogelijkheid om de bal weg te werken. Het was onkunde en hij wordt gered door de scheidsrechter.
Ik wil er vooral maar mee zeggen dat er steeds minder van de regels te begrijpen valt, omdat ze compleet willekeurig worden geïnterpreteerd naar gelang de Arbiter of VAR het uit komt. Dus óf dit is altijd buitenspel, óf dit is nooit buitenspel, niet soms wel en soms niet.
Hier heb je zeker een punt. Dit kon je al zien aankomen voordat de VAR werd ingevoerd. Het zorgt niet voor minder discussie maar op een andere manier.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 08:52
Je merkt wel op basis van die eerste 3 wedstrijden dat bepaalde structure tekortkomingen er nog altijd zijn. Wisselvallig spel, achterin instabiel. Dat is natuurlijk al jaren zo, dus dat krijg je er ook niet zomaar uit. Wel positief zijn de instelling en de spelopvatting, daar zit een duidelijke visie achter. Maar er is nog genoeg werk aan de winkel.

Het is moeilijk om individuele spelers aan te wijzen op basis van die eerste helft waarbij het collectief niet liep. Maar ik denk dat Q. Timber echt zwaar door de mand viel. En Til is natuurlijk ook geen basisspeler normaliter gesproken. Anyhow, ik denk dat dit ook bij het experimenteren van Xavi hoort.

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 16:48
Toch nog 2 - 2, maar goed was het niet. Snel verbeteren, anders zie ik het somber in voor de toekomst.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het behoeft weinig uitleg dat, wanneer je gaat experimenteren, er ook dingen fout zullen gaan.

Zo heeft bijv. Duitsland ook geen fantastisch resultaat behaald tot nu toe.

De uitspraken 'die of die hoort niet in de basis' zien er af en toe ook wel potsierlijk uit, en een bepaalde vorm van clubbril zal hier vast bij horen.

Feit blijft dat Xavi experimenteert (gelukkig maar!) met andere spelers dan er de afgelopen jaren steeds bij waren, weinig gelegenheid heeft (en heeft gehad) om met het beschikbare (!) materiaal dingen uit te proberen, en dat dit dus nu pas kan.

En dan krijg je (uiteraard) ook zulke resultaten.

De geselecteerde spelers, ook die later zijn ingevlogen, zijn in sommige gevallen te licht bevonden, of vallen met name op wanneer je er meerdere tegelijk inpast. Als je (bijvoorbeeld) meerdere jaargangen op rij landskampioen wordt met PSV, Champions League gespeeld hebt, ben je geen prutser, en zul je prima kunnen rendereden in een team als het Nederlands Elftal. Samen met sterke spelers uit grote(re) competities.

Pas je dan niet te veel debutanten en 'spelers met minder internationale ervaring' tegelijk in, dan blijft de schade beperkt en wordt er geleerd en ben je in opbouw goed bezig. De kern van het team is dan intact, en kan in het veld bijsturen, coachen etc.

Ik had het idee dat (bijv.) de onbevangenheid van Van Bommel en Meerdink uitstekend werkte. Tegelijkertijd had ik het idee dat het defensief gewoon heel fragiel was, het stond niet goed, schakelde niet soepel, en daar lag dus de kwetsbaarheid met name in de omschakeling.

Onder druk vandaan voetballen kunnen ze allemaal, in mindere of meerdere mate, in alle competities is dat een eerste vereiste. De keuze om de defensie zo in te richten was kwetsbaar, en dan krijg je ze om je oren. Veel betere spelers waren er ook niet beschikbaar... sommigen waren wel héékl traag in de actie, met een man in de rug ingespeeld worden was een gegarandeerd balverlies. Kwaliteiten (of het gebrek eraan, of laksheid - wake the fuck up!) waarmee je in de top van de Eredivisie ook afgeserveerd zou worden.

Dat Gravenberch en Reijnders samen een veel solider blok zouden kunnen vormen was geen hogere wiskunde. Pas daar een goede passer als Veerman bij, en het is meteen heel sterk. Veel beter hebben we dan ook niet, maar ja, ze kunnen niet allemaal alles spelen als je nieuwe spelers wilt inpassen. Such is llife...

En haal je één van die 3 weg, en past dan óf Til, óf Timber in, dan zal het ook niet meteen als een kaartenhuis ineen zakken. De speelwijze met een (zeer) hoog spelende Dumfries was ook niet te vereenzelvigen met een niet overdreven sterk middenveld.

Dus: niet alle kwetsbaarheden tegelijk inbouwen, dan valt alles best wel mee.

En vooral heel vurig hopen dat sterkhouders als Van Dijk niet wegvallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 02-10-2026 16:37 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:35
desalniettemin schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 11:21:
Toch nog 2 - 2, maar goed was het niet. Snel verbeteren, anders zie ik het somber in voor de toekomst.
We worden gewoon kampioen.

De kans dat we het niet worden, wordt elk jaar een beetje kleiner. Zelfs Griekenland is het ooit per ongeluk overkomen en wij werden het in 1988.

Ajax wordt ook wel weer ergens in de nabije toekomst wereldkampioen bij het clubvoetbal en Feyenoord zal wel ergens een keer als eerste een nieuwe prijs winnen. Met dat vooruitzicht kan je generaties voort.

En PSV? PSV krijgt binnenkort een mooi opgepimpt stadion waar dan weer de grote finales in het voetbal worden gespeeld.

• bazzemans
Reiziger heeft besloten om nu toch maar met Zeefuik, Van Bergen én Smit te starten. Als het dan misgaat kan hij in ieder geval, net als Koeman, zeggen dat hij gedaan heeft wat "heel" Nederland wilde.

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:07
Stel Jong Oranje weet zich inderdaad niet te kwalificeren voor het EK. Dan zal het een logische reactie zijn om hem te ontslaan wegens wanprestatie. Maar ik vraag mij af en betwijfel het of dat de KNVB dit inderdaad zal doen nadat ze hem helemaal de hemel hebben ingeprezen.

• mavaros
Bpow schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:22:
Stel Jong Oranje weet zich inderdaad niet te kwalificeren voor het EK. Dan zal het een logische reactie zijn om hem te ontslaan wegens wanprestatie. Maar ik vraag mij af en betwijfel het of dat de KNVB dit inderdaad zal doen nadat ze hem helemaal de hemel hebben ingeprezen.
In de voetbalwereld word je vrij direct afgerekend op de prestatie. Dus als je dat principe blijft volgen, zou het exit Reiziger en staf zijn. Maar het hoeft natuurlijk niet en dan laat je die arme drommel gewoon zitten op zijn plek.

Ik zou er geen moeite mee hebben, want hij was natuurlijk eerste keuze om het eerste team te coachen, maar dat werd door zijn neus geboord, omdat meneer Xavi zich aandiende en de media Reiziger al helemaal aan gort geschreven hadden.

Dus laat Reiziger nog maar een rondje op zijn plek zitten. Kan je hem altijd nog ontslaan bij gebrek aan resultaat.

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:47
Goede camera-instellingen trouwens. Wist niet dat we in het knalroze speelde vandaag.

[ Voor 8% gewijzigd door Marrtijn op 02-10-2026 17:56 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Marrtijn schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:56:
Goede camera-instellingen trouwens. Wist niet dat we in het knalroze speelde vandaag.
Dat was bij de vorige wedstrijden ook al zo. :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
mavaros schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 16:07:
[...]

We worden gewoon kampioen.

De kans dat we het niet worden, wordt elk jaar een beetje kleiner. Zelfs Griekenland is het ooit per ongeluk overkomen en wij werden het in 1988.

Ajax wordt ook wel weer ergens in de nabije toekomst wereldkampioen bij het clubvoetbal en Feyenoord zal wel ergens een keer als eerste een nieuwe prijs winnen. Met dat vooruitzicht kan je generaties voort.

En PSV? PSV krijgt binnenkort een mooi opgepimpt stadion waar dan weer de grote finales in het voetbal worden gespeeld.
Het is net als met de Elfstedentocht: blijven hopen.

Nu ik daaraan denk … je zou maar voorzitter zijn van een organisatie die waarschijnlijk geen evenement meer zal kunnen organiseren. Zelfs de lokale afdeling van de KBO is nuttiger :9

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:39
Jong Oranje nu wel eindelijk gewonnen he.

Desondanks ben ik nog steeds van mening dat het Reiziger out is alleen met De Jong zal natuurlijk zijn droonkandidaat niet dropped.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Soulizer schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 15:29:
[...]

Bij Oranje wachten nog vier veldspelers op hun eerste minuten in deze window: Teun Koopmeiners, Nathan Aké, Jorrel Hato en Jeremie Frimpong.

Misschien gaat Xavi nog wat door wisselen. De blessure van Ruben komt ook flink in beeld.
3 verdedigers en 1 6/8, zegt wel wat over de balans in de selectie

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:01
Ramzzz schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 13:48:
Het behoeft weinig uitleg dat, wanneer je gaat experimenteren, er ook dingen fout zullen gaan.
Eens en daar is gelukkig niets mis mee. Als het gemiddeld genomen maar steeds beter wordt :)
De uitspraken 'die of die hoort niet in de basis' zien er af en toe ook wel potsierlijk uit, en een bepaalde vorm van clubbril zal hier vast bij horen.
Veel te makkelijk om gefundeerde kritiek direct af te doen met de befaamde clubbril. Want onder de noemer experiment mag je matige spelers opstellen?

XXXVI

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ephymerous schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:47:
[...]

Eens en daar is gelukkig niets mis mee. Als het gemiddeld genomen maar steeds beter wordt :)

[...]

Veel te makkelijk om gefundeerde kritiek direct af te doen met de befaamde clubbril. Want onder de noemer experiment mag je matige spelers opstellen?
Nee, we weten dat er matige spelers mee zijn, het is een open deur van jewelste... en dan lijkt het gevolg van een matig spelende matige speler dat er kennelijk met name door een clubbril wordt gekeken.

Onze matige speler is beter dat die van hullie. :+

Dat is wat ik bedoel dus. Of je nu een (op papier) matige speler opstelt die het fantastisch doet, of iets minder, dat is in feite (statistisch) beide wat je verwacht.

Ik zat zelf vooral op de aannamen van Timber te schelden (:+) en vergoeilijkte die ziekenhuisbal van Van Bommel die een tegendoelpunt inleidde.

N=1 -> Q.E.D.

• ephymerous
Ramzzz schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:54:
[...]

Nee, we weten dat er matige spelers mee zijn, het is een open deur van jewelste... en dan lijkt het gevolg van een matig spelende matige speler dat er kennelijk met name door een clubbril wordt gekeken.
Ik lees vooral kritiek op het vervangen van het hele middenveld. Dat is voor de “nieuwe” middenvelders ook niet eerlijk. Als je als bijv. Veerman samenspeelt met Reijnders of Gravenberch is nogal een verschil met Til en Timber.

XXXVI

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ephymerous schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:59:
[...]

Ik lees vooral kritiek op het vervangen van het hele middenveld. Dat is voor de “nieuwe” middenvelders ook niet eerlijk. Als je als bijv. Veerman samenspeelt met Reijnders of Gravenberch is nogal een verschil met Til en Timber.
100% waar. Die kritiek steun ik dan ook volkomen.

• Soulizer
Zo dan zegt men nations league niet interessant maar zie England even met 7-0 over Kroatie heen walsen. Wat een prestatie!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:50
ephymerous schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:59:
[...]

Dat klopt maar dat geldt andersom natuurlijk net zo goed. Til óf Timber in een goedlopend middenveld zullen ook beter spelen. Ik stoor me soms wel aan het feit dat iedereen zijn eigen "lievelingetje" eruit pikt.

Wat Quintin Timber betreft: uiteindelijk is dat een "acht" en geen "zes" of "tien". Dus los van de kwaliteit van de andere middenvelders is ook het type middenvelder belangrijk. Met Wieffer samen speelde hij bijvoorbeeld veel beter dan met Kokcü.

• ephymerous
D-e-n schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 11:33:
[...]

Dat klopt maar dat geldt andersom natuurlijk net zo goed. Til óf Timber in een goedlopend middenveld zullen ook beter spelen. Ik stoor me soms wel aan het feit dat iedereen zijn eigen "lievelingetje" eruit pikt.

Wat Quintin Timber betreft: uiteindelijk is dat een "acht" en geen "zes" of "tien". Dus los van de kwaliteit van de andere middenvelders is ook het type middenvelder belangrijk. Met Wieffer samen speelde hij bijvoorbeeld veel beter dan met Kokcü.
Daarom schrijf ik “Bijv” en in meervoud ;)

XXXVI

• mavaros
Ik ga voor 7-2 voor Nederland.

Het is hier schuin tegenover mijn huis, en het is ook nog heel mooi weer.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:25

Fiber

Beaches are for storming.

Als we het historische gemiddelde van het Nederlands elftal in het Philips Stadion een beetje volgen dan wordt het 3-1 voor Nederland...!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Hopelijk is Frenkie gauw fit, Veerman moet je ook niet willen

• bazzemans
Interessante opstelling. Gebroeders Timber keren allebei niet meer terug en Koopmeiners krijgt minuten. Kan mij alleen niet voorstellen dat hij achterin gaat spelen (toch?). Probeert Xavi het vandaag dan met 1-3-4-3?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
418O2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 19:38:
Hopelijk is Frenkie gauw fit, Veerman moet je ook niet willen
Frenkie is wrs in veel dingen beter dan Veerman maar steeds dat postbode voetbal en breed tikken en breien krijg ik ook de jeuk van.
Veerman passt tenminste vaker en zuiverder naar voren heb ik het idee.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 04-10-2026 20:16 ]

• Harribo
  • Nu online
Verwacht 3 punten vanavond. Als die Mannschaft dan ook van de Grieken wint, dan staan we bovenaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 04-10-2026 20:19 ]

• Harribo
  • Nu online
bazzemans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 19:50:
Interessante opstelling. Gebroeders Timber keren allebei niet meer terug en Koopmeiners krijgt minuten. Kan mij alleen niet voorstellen dat hij achterin gaat spelen (toch?). Probeert Xavi het vandaag dan met 1-3-4-3?
Daar keek ik ook van op, Koopmeiners als cv.
Je hebt ook Aké en Hato, ook geen game changers maar wel cv's verdedigers.

• Fiber

Fiber

Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:15:
[...]

Frenkie is wrs in veel dingen beter dan Veerman maar steeds dat postbode voetbal en breed tikken en breien krijg ik ook de jeuk van.
Dat laatste zeker.

En geen enkele speler kan alles. Je moet de passing van Veerman gebruiken en zijn gebreken laten opvangen door anderen. Wim Jonk was vroeger ook niet de beste verdediger, maar met hem in het elftal liep alles toch vaak beter door zijn briljante passing en spelinzicht.

* Fiber wordt oud...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Soulizer
Wut Koopmeinders centraal achterin. Ik dacht dat het geen verdediger was???\

En Virgil naar rechts ook vreemd en onwennig denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Soulizer op 04-10-2026 20:27 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:03

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:21:
[...]

Daar keek ik ook van op, Koopmeiners als cv.
Je hebt ook Aké en Hato, ook geen game changers maar wel cv's verdedigers.
Niet met Hato op links en van de Ven in het centrum beginnen lijkt mij eigenwijs om het eigenwijs te doen.

Maar goed, Servië gaat wel met z'n allen in het doel liggen wat Xavi ook net ongeveer zegt. En middenvelders in het centrum heeft het NL elftal in het verleden al vaker gedaan.
Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:15:
[...]

Veerman naast De Jong kan ook. De Jong als verdedigende middenvelder is niet slecht en is in balbezit niet van de bal te krijgen en rustig in de opbouw. Maar offensief heel passief waar Veerman weer beter is.

[ Voor 34% gewijzigd door Gundogan op 04-10-2026 20:34 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Fiber

Fiber

Gundogan schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:28:
[...]

Niet met Hato op links en van de Ven in het centrum beginnen lijkt mij eigenwijs om het eigenwijs te doen.

Maar goed, Servië gaat wel met z'n allen in het doel liggen wat Xavi ook net ongeveer zegt. En middenvelders in het centrum heeft het NL elftal in het verleden al vaker gedaan.

[...]
Rijkaard, Seedorf, Davids, Cocu, etc. inderdaad. Wel lang geleden allemaal. _/-\o_

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:43
Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:19:
Verwacht 3 punten vanavond. Als die Mannschaft dan ook van de Grieken wint, dan staan we bovenaan.
Dat de Duitsers van de Grieken gaan wissen is beslist geen uitgemaakte zaak.

• Soulizer
DutchOwnage schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:38:
[...]

Ik vind die Grieken toch wel verrassend. NL had er ook dik moeite mee.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:05
DutchOwnage schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:38:
[...]

De Duitsers hebben misschien wel iets recht te zetten dit keer.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Harribo
  • Nu online
Quad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:38:
[...]

De Duitsers hebben misschien wel iets recht te zetten dit keer.
Dat dus. Trouwens zo goed zijn die Grieken ook niet, ze hebben al flink wat geluk gehad. Ik denk dat Duitsland tot op het bot gemotiveerd is

• Harribo
  • Nu online
Soulizer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:26:

We hoeven toch ook niet altijd te verdedigen zoals we al gezien hebben :p

• Harribo
  • Nu online
Veel plezier iedereen! :)F

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 04-10-2026 20:45 ]

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wel leuk, linksvoor Lang en rechtsvoor kort

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waar speelt die Koopmeiners ook alweer?

Verwacht dat Serbia wel wat aanvaller speelt.

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 22:18
Soulizer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:26:

Bij Juventus vaker als linkercentrale verdediger gespeeld in een 3-mansverdediging.

• Harribo
  • Nu online
HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:47:
Waar speelt die Koopmeiners ook alweer?

Verwacht dat Serbia wel wat aanvaller speelt.
Juventus

• Quad
Verkeerde kant op, Lang. :P

nggyu nglyd

• Harribo
  • Nu online
Focus89 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:48:
[...]

Bij Juventus vaker als linkercentrale verdediger gespeeld in een 3-mansverdediging.
Ok dat verklaart het dan, dat wist ik niet

• HollowGamer
  • Niet online
Vroeger keek ik niet uit naar Oranje, nu is het echt een verandering zeg. Bij Voetbalpraat en Rondo zeggen ze dat er niets veranderd is.. maar ja vrienden van Koeman.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:43
We beginnen in ieder geval een stuk agressiever dan de voorgaande wedstrijden. Kan ook met de tegenstander te maken hebben wellicht.

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 22:18
Interessant om vandaag te zien hoe Van de Ven het centraal gaat doen, aangezien Koopmeiners bij balbezit hopelijk op linksback/half positie komt om in te schuiven op het middenveld.

• HollowGamer
  • Niet online
Je merkt ook meteen dat het publiek mee gaat. Goede actie van Reijnders.

• Marrtijn
Vraag me af wat het idee nu was van Meerdink daar. Je beweegt weg van de tegenstander, maar kapt dan de bal precies in zijn voeten.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:10
5 verdedigers op lijn, de bedoeling van Servië is duidelijk 😏

• Quad
Zeer aantrekkelijk tot nu toe.

nggyu nglyd

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:15

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Zit het stadion nou niet vol :?

[ Voor 12% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 04-10-2026 20:55 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:23

Typhone

Who Dares Wins

Half leeg zo te zien.

• Quad
't is balveroveren en direct naar voren kijken en bewegen.

nggyu nglyd

• Marrtijn
Of half-vol, ik ben namelijk best optimistisch over dit Oranje.

• Harribo
  • Nu online
Half vol moet je dan tegenwoordig zeggen anders ben je te negatief :p

• Quad
Glazen zijn wel goed gevuld.

nggyu nglyd

• Harribo
  • Nu online
Gaat goed, nu nog de bal in het netje bij Servië.
We spelen wel hoog, gelukkig hebben ze geen Mbappe bij Servië

• HollowGamer
  • Niet online
Misschien wel rood, als dit een bewuste is.

• Stab12
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 23:21
Donkergeel, vraag Veerman eens.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:58:
[...]

Ik doe niet mee aan al die woke shit en wat generatie-Z allemaal wel en niet kan horen. Als Oranje speelt en ik zie lege stoelen dan is het half leeg. Als Mees en Roos daar niet tegen kunnen so be it. ;)

• HollowGamer
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:00:
[...]

Ik doe niet mee aan al die woke shit en wat generatie-Z allemaal wel en niet kan horen. Als Oranje speelt en ik zie lege stoelen dan is het half leeg. Als Mees en Roos daar niet tegen kunnen so be it. ;)
Er zit misschien wel een geschiedenis aan dit land. Plus dat ze niet erg veel vertrouwen hebben daar in hun bondscoach.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Marrtijn schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:58:
[...]

Of half-vol, ik ben namelijk best optimistisch over dit Oranje.
had gezichtsbedrog kunnen zijn met oranje shirts.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:01:
[...]

Er zit misschien wel een geschiedenis aan dit land. Plus dat ze niet erg veel vertrouwen hebben daar in hun bondscoach.
Wacht even, Nederland speelt thuis toch? :D

• Harribo
  • Nu online
Typhone schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:00:
[...]

Ik bedoelde het ook zo, ik vind dat soort dingen ook maar kul :)

• HollowGamer
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:01:
[...]

Wacht even, Nederland speelt thuis toch? :D
Ze moeten ook plaatsen reserveren voor de uit ploeg. Tegen Duitsland zat het daarvoor ook wel vol.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:58:
[...]

We vergeten dat het OV waardeloos is in NL, kijk maar eens op je nog thuis komt vanuit eindhoven na de wedstrijd., zeg dat wedstrijd tot 2230 is, zit je op zijn vroegst 2245/2300 in een trein terug.

• HollowGamer
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:05:
[...]

We vergeten dat het OV waardeloos is in NL, kijk maar eens op je nog thuis komt vanuit eindhoven na de wedstrijd., zeg dat wedstrijd tot 2230 is, zit je op zijn vroegst 2245/2300 in een trein terug.
Je kunt hier ook alles op de fiets doen. :9

• Harribo
  • Nu online
Lijkt mij beter als Veerman de corners neemt

• dnhelle
Via odido tv over glasvezel hapert de uitzending regelmatig. Bij meerdere kijkers?

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Het lijkt inderdaad niet helemaal vol, maar als je goed kijkt, zie je dat het gezichtsbedrog is en dat er zwarte shirts tussen oranje shirts zitten. Commentator zei ook daarnet aan het begin van de wedstrijd dat het volledig uitverkocht is.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:06:
[...]

Je kunt hier ook alles op de fiets doen. :9
Kleine 60km volgens maps :9

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

silmaril8 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:08:
[...]

Het lijkt inderdaad niet helemaal vol, maar als je goed kijkt, zie je dat het gezichtsbedrog is en dat er zwarte shirts tussen oranje shirts zitten. Commentator zei ook daarnet aan het begin van de wedstrijd dat het volledig uitverkocht is.
Dan liegt ie want achter het servische doel is een hele reeks lege stoeltjes. Her en der als de camera inzoomt zie je ook veel ingeklapte rode stoeltjes. Of al die lui staan ergens in de file :P

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:48:
Vroeger keek ik niet uit naar Oranje, nu is het echt een verandering zeg. Bij Voetbalpraat en Rondo zeggen ze dat er niets veranderd is.. maar ja vrienden van Koeman.
Ja vind ik ook. De wedstrijden onder Xavi zijn nu al vele malen leuker dan dat ze onder Koeman waren afgelopen paar jaar.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

dnhelle schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:07:
Via odido tv over glasvezel hapert de uitzending regelmatig. Bij meerdere kijkers?
ziggo strim op chromecast, geen problemen hier.

• HollowGamer
  • Niet online
dnhelle schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:07:
Bij mij niet. Zit je op de WiFi of bekabeling?
Hier switched die soms naar 2.4Ghz.

• Harribo
  • Nu online
Er werd verdedigend weer teveel toegekeken ipv ingegrepen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:10:
[...]

ziggo strim op chromecast, geen problemen hier.
Ziggo Go + NOS stream loopt hier volgens mij gemiddeld 30 seconden achter tov ESPN die wel live is. Alle voorgaande wedstrijden werd het doelpunt door FootMob eerder aangekondigd dan het voor mijn ogen gebeurde. Mehhh

• HollowGamer
  • Niet online
Heuvel op, en terug heuvel af. :D

Maar serieus, wel belachelijk dat ze dan niets kunnen regelen als Oranje is. Bij het schaatsen doen ze het wel.

• dnhelle
HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:11:
[...]

Bij mij niet. Zit je op de WiFi of bekabeling?
Hier switched die soms naar 2.4Ghz.
Wired, maar laatste 5min weer stabiel. Mooi voetbal, te weinig afgemaakt tot nog toe. Come on Holland!💪

• HollowGamer
  • Niet online
dnhelle schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:12:
[...]

Wired, maar laatste 5min weer stabiel. Mooi voetbal, te weinig afgemaakt tot nog toe. Come on Holland!💪
Bij mij werkt dan vaak een volledige herstart.

• Soulizer
NL oogt weer defensief kwetsbaar. Als servie een killer had hadden ze gescoord

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:42
Dat logo van de NOS is ook lekker overdreven groot geworden.. Lekker voor de oled kijkers onder ons :+

• HollowGamer
  • Niet online
Schoenen.. in onze tijd :p

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Typhone schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:12:
[...]

Ziggo Go + NOS stream loopt hier volgens mij gemiddeld 30 seconden achter tov ESPN die wel live is. Alle voorgaande wedstrijden werd het doelpunt door FootMob eerder aangekondigd dan het voor mijn ogen gebeurde. Mehhh
Heb alleen ziggo go op chromecast of op pc kijken via nos/.../...etc. Geen TV abo hier.

• HollowGamer
  • Niet online
gerbenp schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:13:
Dat logo van de NOS is ook lekker overdreven groot geworden.. Lekker voor de oled kijkers onder ons :+
Het voegt ook echt totaal niets toe. Op de BBC doen ze dat echt anders.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een kansloze bal.

Gaat nu echt wat minder dan het begin

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:42
HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:14:
[...]

Het voegt ook echt totaal niets toe. Op de BBC doen ze dat echt anders.
Idd, gewoon niks in beeld.. safe area's (heb je vooral last van met overscan, weinig meer tegenwoordig denk ik maargoed :P) voor tv vormgeving doen ze ook niet meer aan denk ik. Logo's staan ook veel hoger dan voorheen.

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:15:
Wat een kansloze bal.

Gaat nu echt wat minder dan het begin
Je kan niet 45min. vol gaan. SRB is echt niet zo slecht hoor.

• HollowGamer
  • Niet online
Ik wacht nog even .

• Harribo
  • Nu online
Wacht maar ff op de var...

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:10
Mooi, 1-0

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Tien! :+ offside ?

[ Voor 38% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 04-10-2026 21:16 ]

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:07
Werd wel eens tijd dat eer iets benut wordt uit een standaard situatie

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laat Teun maar de vrije trappen nemen

• Soulizer
Tadic challenged direct de Var

• HollowGamer
  • Niet online
Van Dijk loopt niet buitenspel daar.

• Harribo
  • Nu online
Verdorie hij telt echt

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:17:
Het is jammer dat Depay er niet meer bij is.

:+

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Van de Ven toch wel? Pal voor de keeper

• Harribo
  • Nu online
Exocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:17:
Ja ik ben ook opeens om :)
Pagina: 1 ... 346 ... 349 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!