Logisch gevolg toch? Ik moet de eerste coach nog zien die in de 80e minuut bij een voorsprong een verdediger wisselt en een aanvaller brengt om meer vooruit te lopen.FreakNL schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:24:
Overigens is dit wel dom van de Grieken, je ziet dit (teruglopen en alleen maar verdedigen) heel vaak fout gaan.
Verschil is echt enormExocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:27:
Gravenberch is echt 100 keer beter dan Q. Timber
Klopt. Het kraakt wel, maar dat komt ook door opportunistisch spel van Oranje. Echt uitgespeelde momenten zijn spaarzaam en dat is ook de verdienste van de Grieken.FreakNL schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:26:
[...]
Als ik Griek was zou ik zeggen dat het wel wat wankel is hoor. Ze vragen om problemen
Je weet dat hij niet meer gaat vallen, ja aan andere kant misschien...
Denk dat die 2-2 nog wel gaat vallen. Griekenland speelt beetje teveel naar achteren nu.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja alleen Cruijff deed dat.Focus89 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:27:
[...]
Logisch gevolg toch? Ik moet de eerste coach nog zien die in de 80e minuut bij een voorsprong een verdediger wisselt en een aanvaller brengt om meer vooruit te lopen.
Het is ook zeker logisch en 99/100 trainers doen het. Maar ik zou graag eens een trainer zien die een andere oplossing ziet…
Maar er zit ook nog een verschil tussen verdedigend wisselen of een aanvaller erbij…
[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 01-10-2026 22:30 ]
Ja daarom noem ik m ook een fool, maar mede gezien het geringe belang van deze wedstrijd vind ik het wel leuk om te zienDr. Strangelove schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:23:
[...]
Ik vind het meer een domme gele kaart pakken.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Bal kwam van een Griek, dus geen buitenspel.Focus89 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:11:
Voordeel van zijn buitenspelpositie. Terecht afgekeurd.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kom op zeg, hier moet minimaal een gelijkspel uit komen. Eigenlijk winst, maar we hebben het letterlijk te veel kadotjes uitgedeeld
De buitenspelregel is ietsje complexer dan datPatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:30:
[...]
Bal kwam van een Griek, dus geen buitenspel.
Ik heb het idee dat als je een paar goeie inswingers geeft er echt nog veel gevaar gaat komen.
Nogmaals, de scheids en VAR kennen echt wel de regels.PatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:30:
[...]
Keg eens uit dan? Je kunt alleen buitenspel staan als de bal van je eigen team komt toch?bazzemans schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:32:
[...]
De buitenspelregel is ietsje complexer dan dat
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hangt er vanaf hoe de Griek 'm raakte. Bal kaatste van 'm af, de Griek "had" de bal niet.PatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:30:
[...]
Dit dus , zo doorgaan LangFreakNL schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:32:
Ik heb het idee dat als je een paar goeie inswingers geeft er echt nog veel gevaar gaat komen.
Snap deze idd ook niet. Stel dat deze bal niet door een Griek was aangeraakt en in de goal terecht was gekomen. Was het dan buitenspel? Neem aan van niet. Dus kan het ook geen buitenspel zijn als er een Griek tussenkomtPatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:30:
[...]
Even afwachten nog.. buitenspel was het in elk geval niet.
Erop en erover. 
En de Grieken krijgen waar ze naar solliciteren. Heb dit al zoooo vaak gezien.
En de Grieken krijgen waar ze naar solliciteren. Heb dit al zoooo vaak gezien.
die zit er lekker in en drie maal is scheepsrecht dus telt die wel. wel lekker gebalt de tweede helft
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wat doet Dumfries hier nou? Dom…
Het is een interpretatiekwestie maar Dumfries zou voordeel hebben van een eerdere buitenspelpositie. Waardoor hij uit de rug druk kan zetten op de uitverdedigende Griek. Dat de bal het laatst door een Griek gespeeld wordt doet er in zo'n situatie niet toe. Bepalend is de situatie ervoor en het voordeel dat daaruit gehaald wordt.PatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:33:
[...]
Keg eens uit dan? Je kunt alleen buitenspel staan als de bal van je eigen team komt toch?
Ik vind dat vergezocht. Vooral ook omdat Dumfries eerst terug moet. Die Griek verdedigt gewoon zwak uit. De uitleg past echter wel binnen de regels.
Ik heb echt een gevoel dat we in vorige jaren hadden opgegeven. En dan riepen dat de Grieken niet slecht waren en wij zo slecht.
En maken ook nooit fouten natuurlijk… genoeg voorbeelden van te vinden dat ze de fout in gaan, net als deze keer.Charles Hill schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:32:
[...]
Nogmaals, de scheids en VAR kennen echt wel de regels.
Die Grieken hebben trouwens echt tot nu toe in de Nations League het geluk aan hun kont hangen.
In de laatste minuut de winnende tegen Servië.
Met mazzel weg gekomen tegen Duitsland en nu wat tegendoelpunten afgekeurd
In de laatste minuut de winnende tegen Servië.
Met mazzel weg gekomen tegen Duitsland en nu wat tegendoelpunten afgekeurd
Nog 1 keer zo’n inswinger en we winnen.
Je kan het blijven herhalen, maar daarmee krijg je niet opeens gelijk.PatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:36:
[...]
En maken ook nooit fouten natuurlijk… genoeg voorbeelden van te vinden dat ze de fout in gaan, net als deze keer.
Sterker nog, ze hoeven nog niet eens uitleg te geven over hun beslissingen.PatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:36:
[...]
En maken ook nooit fouten natuurlijk… genoeg voorbeelden van te vinden dat ze de fout in gaan, net als deze keer.
Iedereen moet zich verantwoorden, behalve scheidsrechters en rechters.
Ok, jij hebt gelijk…Charles Hill schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:38:
[...]
Je kan het blijven herhalen, maar daarmee krijg je niet opeens gelijk.
Maar ik ben wel benieuwd hoe het nu zit, ik kan me een Europese wedstrijd herinneren, waarbij een verdediger de bal bewust speelt, alleen niet goed en de bal bij een speler brengt die buitenspel stond. Maar omdat de verdedigen bewust raakte, werd buitenspel daardoor opgeheven.bazzemans schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:36:
[...]
Het is een interpretatiekwestie maar Dumfries zou voordeel hebben van een eerdere buitenspelpositie. Waardoor hij uit de rug druk kan zetten op de uitverdedigende Griek. Dat de bal het laatst door een Griek gespeeld wordt doet er in zo'n situatie niet toe. Bepalend is de situatie ervoor en het voordeel dat daaruit gehaald wordt.
Ik vind dat vergezocht. Vooral ook omdat Dumfries eerst terug moet. Die Griek verdedigt gewoon zwak uit. De uitleg past echter wel binnen de regels.
Tuurlijk wel. Als die interlands er niet waren werden er wel andere wedstrijden in het clubvoetbal ingepland.418O2 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 19:08:
[...]
Er wordt geen wedstrijd minder om gespeeld natuurlijk
Eerlijk is eerlijk, valt goed in. Leuk debuut voor Zechiel ook.forzav schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:38:
Die voorzetten van Lang, echt steengoed
eerste helft 0/10 2de helft 8/10
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wat is dit nou voor een moment om af te fluiten? Aanval is nog in volle gang...
Verdient. Ik vind dat we de tweede helft echt beter waren.
Nu op de negatieve analisten en journalisten van ons wachten. Ik ben blij zoals iemand anders al zei, dat we nu wel een Plan B/C/D hebben.
Nu op de negatieve analisten en journalisten van ons wachten. Ik ben blij zoals iemand anders al zei, dat we nu wel een Plan B/C/D hebben.
Wat was dat beroerd. Gelukkig een stuk betere tweede helft gezien (zeker met de Grieken die zich aardig parkeerden), maar pwoah wat was dit niet nodig zeg.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Terechte uitslag wel. Eerste helft extreem slecht, tweede helft een stuk sterker.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Gelukkig nog 2-2
Til en Q. Timber maar ff niet weer
Dat is een andere situatie. Daarbij is de beoordeling dat de verdediger de bal speelt, waardoor die bij de aanvaller komt en dan kan het dus geen buitenspel zijn. Terwijl hier het oordeel is dat de aanvaller een fout uitlokt bij de tegenstander en daardoor dus voordeel haalt uit de buitenspelpositie van een eerder gespeelde bal.jbdeiman schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:39:
[...]
Maar ik ben wel benieuwd hoe het nu zit, ik kan me een Europese wedstrijd herinneren, waarbij een verdediger de bal bewust speelt, alleen niet goed en de bal bij een speler brengt die buitenspel stond. Maar omdat de verdedigen bewust raakte, werd buitenspel daardoor opgeheven.
Het is ook niet echt lekker te volgen die buitenspelregel. Het is niet voor niets dat er ook mensen voor afschaffing zijn.
Gelukkig nog een gelijkspel, een overwinning was uiteindelijk meer terecht geweest maar daar heb je niets aan. Laat het een les zijn dat teveel Eredivisiespelers niet goed is voor het team.
Jurrien > Quentinshoombak schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:41:
De broertjes Timber aub nooit meer oproepen.
Wat een onzin, Timber heeft Arsenal gewoon kampioen gemaakt. En dat zeg ik omdat hij echt klasse was als RB voor zijn blessure.shoombak schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:41:
Zuur gezicht die trainer van Griekenland. Weet dat hij punten verliest door tactisch falen.
Eerste helft een twee. Tweede helft een 9. Gemiddeld een 5,5. Net voldoende.
Grieken mogen niet klagen over de scheidsrechter. Eigenlijk best een matige ploeg. Moet je thuis kunnen pakken.
Grieken mogen niet klagen over de scheidsrechter. Eigenlijk best een matige ploeg. Moet je thuis kunnen pakken.
Dat lijkt mij een beetje overdreven?HollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:42:
[...]
Wat een onzin, Timber heeft Arsenal gewoon kampioen gemaakt. En dat zeg ik omdat hij echt klasse was als RB voor zijn blessure.
Gelukkig ben jij geen bondscoachshoombak schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:41:
Als beide inderdaad weer in vorm komen. Ze missen beide echt vorm.Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:41:
Gelukkig nog 2-2
Het blijft toch een pijnlijk patroon.
Zo vaak worden er zulke makkelijke tegendoelpunten weggegeven. Daarna herstellen ze zich en trekken ze het vaak nog gelijk. Maar er zou gewoon eens gewonnen moeten worden. Ook hier weer. De kwaliteit aan spelers zijn er echt wel. Maar presteer nu eens.
Zo vaak worden er zulke makkelijke tegendoelpunten weggegeven. Daarna herstellen ze zich en trekken ze het vaak nog gelijk. Maar er zou gewoon eens gewonnen moeten worden. Ook hier weer. De kwaliteit aan spelers zijn er echt wel. Maar presteer nu eens.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Uitermate slechte eerste helft door overschatting van de eigen selectie. Maar Xavi heeft zijn fouten ingezien en in de tweede helft weer ruim orde op zaken gesteld en met een beetje meer geluk had je gewoon hier nog gewoon gewonnen.
Jurrien is echt wel goed. Speelt ook bij Arsenal.HollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:43:
[...]
Als beide inderdaad weer in vorm komen. Ze missen beide echt vorm.
Quentin vind ik een stuk minder, speelt niet voor niets bij Marseille en niet hoger. Vond hem bij Feyenoord prima maar ook geen topper.
Ik weet wat ik zeg, want kijk elke wedstrijd. En hij werd zelfs gezien als beste back aankoop van de PL. Helaas daarna echt een flinke blessure.
Had het ook gezegd over een andere Nederlander. Spurs mag nu wel echt slecht zijn, maar beide spelers van hun horen er ook gewoon bij te zitten. Bij Timber twijfel ik daar zelfs als fan aan.
Wat leren we van deze wedstijd? De hosanna stemming na de eerste twee wedstrijden kunnen weer iets getemperd worden. Als iedereen fit is heb je een aardig team en ook nog wat op de bank. Bij meerdere blessures wordt het wel snel minder.
Waarom een 2? Ik zou zeggen een 1Dr. Strangelove schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:42:
Eerste helft een twee. Tweede helft een 9. Gemiddeld een 5,5. Net voldoende.
Ik twijfel ook niet aan de kwaliteiten van Timber. Alleen om te zeggen dat hij Arsenal kampioen heeft gemaakt, vind ik wat ver gaan. Daarvoor lopen er nog iets meer andere klasse spelers rond. Hij was wel zeker een belangrijke speler voor het behalen van het kampioenschap.HollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:45:
[...]
Ik weet wat ik zeg, want kijk elke wedstrijd. En hij werd zelfs gezien als beste back aankoop van de PL. Helaas daarna echt een flinke blessure.
Had het ook gezegd over een andere Nederlander. Spurs mag nu wel echt slecht zijn, maar beide spelers van hun horen er ook gewoon bij te zitten. Bij Timber twijfel ik daar zelfs als fan aan.
Nou NOS, ben benieuwd of Duitsland heeft gewonnen.
En dan durven mensen nog te roepen dat je hem nooit meer moet oproepen.... 😂bazzemans schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:48:
[...]
Ik twijfel ook niet aan de kwaliteiten van Timber. Alleen om te zeggen dat hij Arsenal kampioen heeft gemaakt, vind ik wat ver gaan. Daarvoor lopen er nog iets meer andere klasse spelers rond. Hij was wel zeker een belangrijke speler voor het behalen van het kampioenschap.
Dan snap je er echt helemaal niks van
Nee, dat slaat helemaal nergens op. Hoewel Timber ook nog niet écht heeft overtuigd in Oranje. Het komt wel voor dat spelers geweldig zijn bij hun club maar in het Nationale elftal het telkens net niet hebben. Maar niet selecteren is onzin.Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:49:
[...]
En dan durven mensen nog te roepen dat je hem nooit meer moet oproepen.... 😂
Daar heb je zeker gelijk in. Ik bedoel meer dat we aan hem de eerste helft echt heel veel hebben gehad.bazzemans schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:48:
[...]
Ik twijfel ook niet aan de kwaliteiten van Timber. Alleen om te zeggen dat hij Arsenal kampioen heeft gemaakt, vind ik wat ver gaan. Daarvoor lopen er nog iets meer andere klasse spelers rond. Hij was wel zeker een belangrijke speler voor het behalen van het kampioenschap.
Ik vond het wat overdreven om te zeggen nooit meer oproepen. Hij was zeker slecht, en zoals gezegd maak ik mij wel zorgen. In de PL ga je met zo spelen, nog niet eens bij de selectie zitten.
Dat is een meningExocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:49:
[...]
En dan durven mensen nog te roepen dat je hem nooit meer moet oproepen.... 😂
Heeft pas twee wedstrijden meegedaan dit seizoen, 105 minuten totaalHollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:51:
[...]
Daar heb je zeker gelijk in. Ik bedoel meer dat we aan hem de eerste helft echt heel veel hebben gehad.
Ik vond het wat overdreven om te zeggen nooit meer oproepen. Hij was zeker slecht, en zoals gezegd maak ik mij wel zorgen. In de PL ga je met zo spelen, nog niet eens bij de selectie zitten.
Ze hadden rood kunnen pakken. Dat was het enige nog slechtere scenario.
Nu hebben ze nog een prima tweede helft met 11 competente spelers kunnen spelen.
Meestal jinx ik het met dergelijke domme comments maar het balletje rolde gelukkig goedDr. Strangelove schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:29:
Denk dat die 2-2 nog wel gaat vallen. Griekenland speelt beetje teveel naar achteren nu.
Ik had het over vorig seizoen. Hij heeft helaas inderdaad weinig tot niets gespeeld. Vind het eigenlijk best gek dat ze allebei erbij zitten, van 'onze' Timber weet ik zeker dat die niet wedstrijd fit is.Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:53:
[...]
Heeft pas twee wedstrijden meegedaan dit seizoen, 105 minuten totaal
Kieft zegt wel iets zinnigs vind ik. Hij vindt het teleurstellend dat als het zo misgaat in de eerste helft, er (ogenschijnlijk) in het veld niemand is die het beter neer kan zetten. Die indruk wekt deze generatie eigenlijk al langer. Dat het echt van de kant moet komen. Dat is impliciet toch wel een opmerking die de aanvoerder aangaat.
Mag ik zeggen dat ik de interviews tegenwoordig verfrissend vind met spelers die daadwerkelijk iets te zeggen hebben? Van Dijk, Reijnders en nu Dumfries. Ook nog overwegend keurig ABN zonder "straattaal"-accent.
Eens. Ze zeggen wel meer zinnigs, namelijk dat de eerste goal absoluut geen buitenspel wasbazzemans schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:59:
Kieft zegt wel iets zinnigs vind ik. Hij vindt het teleurstellend dat als het zo misgaat in de eerste helft, er (ogenschijnlijk) in het veld niemand is die het beter neer kan zetten. Die indruk wekt deze generatie eigenlijk al langer. Dat het echt van de kant moet komen. Dat is impliciet toch wel een opmerking die de aanvoerder aangaat.
Nog even over die scheidsrechter en de afgekeurde goal. Ik kan mezelf toch ook niet helemaal aan de indruk onttrekken dat zo'n scheidsrechter zelf eigenlijk niet echt kon voetballen, maar wel goed was in spelregeltjes leren. Dit is een typisch voorbeeld waarbij eigenlijk onkunde ( (C) vd Vaart) wordt beloond.
KlaasjeNL schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 23:06:
Mag ik zeggen dat ik de interviews tegenwoordig verfrissend vind met spelers die daadwerkelijk iets te zeggen hebben? Van Dijk, Reijnders en nu Dumfries. Ook nog overwegend keurig ABN zonder "straattaal"-accent.
offtopic:
Je bedoelt Standaardnederlands?
Verder wel helemaal met je eens. Je krijgt bijna de indruk dat ze onder de vorige bondscoach meekregen om vooral het proces en de coach te blijven ondersteunen.Je bedoelt Standaardnederlands?
Terwijl nu Xavi direct hand in eigen boezem steekt voor het slechte spel in het begin en aangeeft waar hij vindt dat het beter moet.
Alles bij elkaar verfrissend.
@Harribo Jurrien speelt bij Arsenal > Klopt;Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:45:
Jurrien is echt wel goed. Speelt ook bij Arsenal.
Quentin vind ik een stuk minder, speelt niet voor niets bij Marseille en niet hoger. Vond hem bij Feyenoord prima maar ook geen topper.
Quinten speelt bij Marseille > Fout! speelt bij Crystal Palace
Weet je waar ik aan denk hoe dat kan komen? Veel jongens in deze groep zijn nogal met het geloof begaan, en volgens mij staat er in de Bijbel iets van bejegen je naaste hoe je ook zelf bejegend wil worden. Prima verder.KlaasjeNL schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 23:06:
Valt mij ook op bij Zechiel. Erg gelovig.Rustige jongen met verstandige teksten.
Al die argentijnen en portugezen zijn ook gelovig haha; dat heeft er dus niets mee temaken. Ligt meer aan de opvoeding, milieu, omgeving lijkt mij.
Maar wel verfrissend inderdaad. Moet altijd aan Bergwijn denken bij genante interviews. Die antwoorde ooit op elke vraag bij een persco: "Wat Davy zegt...". (Klaassen zat naast hem).
Maar wel verfrissend inderdaad. Moet altijd aan Bergwijn denken bij genante interviews. Die antwoorde ooit op elke vraag bij een persco: "Wat Davy zegt...". (Klaassen zat naast hem).
[ Voor 38% gewijzigd door Elzavo op 02-10-2026 00:08 ]
Kan ook wel hoor
Maar zelfs uit Noa Lang z'n mond kwamen vandaag zinnige teksten die ook nog te verstaan waren. Voor zijn doen dan. Apart wel
Maar zelfs uit Noa Lang z'n mond kwamen vandaag zinnige teksten die ook nog te verstaan waren. Voor zijn doen dan. Apart wel
Ja, de inhoud was goed, nou de vorm nogDutchOwnage schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 00:14:
Kan ook wel hoor![]()
Het was trouwens wel een gevalletje ''Same shit, different bondscoach'' vanavond. Heb na de 2-0 de tv uitgezet om mijn bloeddruk en m'n omgeving een plezier te doen. Xavi trekt het boetekleed aan en is weer een beetje wijzer geworden hoop ik, maar nu gaan we hopelijk weer ff normaal doen. Er moet nog heel veel gebeuren wil dit team hoge ogen gaan gooien in de toekomst.
[ Voor 51% gewijzigd door Elzavo op 02-10-2026 00:48 ]
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!