Nee inderdaad. Dit worden hele lange 90 minuten. Dit doet mij denken aan dat laatste oefenpotje in de VS voor het begin van het WK. Weet niet meer tegen wie en dat zegt genoeg.Charles Hill schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:12:
Die Serven zijn niet van plan er een leuke wedstrijd van te maken 😑
Vuvuzela 2010 Z-AfrikaHollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:14:
[...]
Ze hebben wel die irritatie blaas dingen van 2004(?) meegenomen?
Summerville verdedigt goed mee.
Lastige wedstrijd tot nu toe.
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 27-09-2026 18:15 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Exocet op 27-09-2026 18:17 ]
Heel af en toe een hikje bij Ziggo.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:15:
Het ligt volgens mij niet aan onze verbinding, of zien jullie de happening niet?
Nee denk dat ze in Belgrado met de koffiewagen over de kabels aan het rijden zijn.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:15:
Het ligt volgens mij niet aan onze verbinding, of zien jullie de happening niet?
Gakpo geblesseerd, maar met van Bommel wordt het er niet perse slechter op.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Bij mij (Ziggo) ook matig beeld maar goede verbinding.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:15:
Wat denkt Gakpo daar? Waarom gaat ie op de grond liggen? Zodat van Bommel er een minuut later in komt?
Je moet echt niet achterkomen tegen hun
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 27-09-2026 18:18 ]
Dat mag volgens mij niet meer?Megupe schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:17:
[...]
Bij mij (Ziggo) ook matig beeld maar goede verbinding.
Wat denkt Gakpo daar? Waarom gaat ie op de grond liggen? Zodat van Bommel er een minuut later in komt?
Ik vraag mij echt af wat clubs hiervan vinden.Bpow schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:17:
Gaat lekker zo, al 4 spelers uitgevallen en we zijn pas net 1 week bezig
Ze kunnen ook daar uitvallen, maar zitten we nu echt te wachten om tegen dit soort landen te spelen?
Daarom kwam de scheids meteen naar hem toe dat als hij wil liggen hij dat maar buiten de lijnen moet doen.
Patat generatie. Kunnen nergens meer tegen zei mijn opa al 40 jaar geledenBpow schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:17:
Gaat lekker zo, al 4 spelers uitgevallen en we zijn pas net 1 week bezig
Het is nu de tofu generatie geworden.DutchOwnage schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:19:
[...]
Patat generatie. Kunnen nergens meer tegen zei mijn opa al 40 jaar geleden
ICE ICE Baby
Wrs dan wel tegen veel patatDutchOwnage schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:19:
[...]
Patat generatie. Kunnen nergens meer tegen zei mijn opa al 40 jaar geleden
Maar het is wat inderdaad...
Je weet nu al dat de kenners op TV gaan zeuren over zijn rendement.. waarom kijk ik eigenlijk nog erna?ElPaco schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:18:
Lekker verrassend schot van Meerdink!
Anders werden nu nietszeggende oefenwedstrijden gespeeld, was nog erger dan dit. Nu spelen ze nog ergens voor.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:19:
[...]
Ik vraag mij echt af wat clubs hiervan vinden.
Ze kunnen ook daar uitvallen, maar zitten we nu echt te wachten om tegen dit soort landen te spelen?
Dat geintje dat hij uithaalde tegen Bouwman kan hij nu beter niet doen 😅Exocet schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:16:
Van Bommel goede toevoeging in zo een harde wedstrijd, beetje agressie erbij
ICE ICE Baby
Je kunt het ook gewoon niet doen? Maakt het echt zoveel verschil? Wij trainde ook niet voor de zomer toernooien..Charles Hill schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:22:
[...]
Anders werden nu nietszeggende oefenwedstrijden gespeeld, was nog erger dan dit. Nu spelen ze nog ergens voor.
Ja en anders speelde je tegen postbodes en slagers, dat was nog gevaarlijkerCharles Hill schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:22:
[...]
Anders werden nu nietszeggende oefenwedstrijden gespeeld, was nog erger dan dit. Nu spelen ze nog ergens voor.
Jullie waren het hele jaar bij elkaar en trainde samen, oranje nietHollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:23:
[...]
Je kunt het ook gewoon niet doen? Maakt het echt zoveel verschil? Wij trainde ook niet voor de zomer toernooien..
Dat kun je je afvragen ja.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:23:
[...]
Je kunt het ook gewoon niet doen? Maakt het echt zoveel verschil? Wij trainde ook niet voor de zomer toernooien..
Zeker die slagers418O2 schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:23:
[...]
Ja en anders speelde je tegen postbodes en slagers, dat was nog gevaarlijker
ICE ICE Baby
Zo hecht waren we ook niet.418O2 schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:24:
[...]
Jullie waren het hele jaar bij elkaar en trainde samen, oranje niet
Ik bedoel dat ik mij afvraag of je hier iets van leert, of misschien beter is te spelen in rustige periodes, zoals tegen de winter?
Niet alle regels van het WK zijn overgenomen.Megupe schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:27:
Keeper pakt 10 seconden voor de uittrap, dat hoort dan toch een corner te worden?
[Voetbal] Politiek en andere randzakenDutchOwnage schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:22:
De ambiance is echt een aanfluiting. Helpt niet mee natuurlijk. En dat vreselijke geluid ook...
Heuj! Penalty!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nou inderdaad. Deze scheidsrechter weet dat deze wedstijd een goal nodig heeft.PatrickC schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:28:
Dat is wel erg makkelijk gegeven die penalty…
Nou, op zich wel terecht hoor, schopt m gewoonPatrickC schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:28:
Dat is wel erg makkelijk gegeven die penalty…
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Kijk de herhaling maar even terugsNielz123 schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:29:
Ja dit was niks toch. Wel fijn een penalty maar toch
Nee dus, dus 1-0 😄
Of nu zijn wij het grote voetballandHarribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:29:
Deze scheidsrechter is precies het tegenovergestelde van de scheidsrechter van de wedstrijd tegen Duitsland
Als je deze mist, ben je de schlemiel van de avond
Wel voor
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
yep makkelijk gegeven. En ook die gele kaart eerder was onterecht.sNielz123 schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:29:
Ja dit was niks toch. Wel fijn een penalty maar toch
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Natuurlijk nietCharles Hill schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:30:
Gaat deze niet ongedaan gemaakt worden door de VAR?
Nee dus, dus 1-0 😄
Nog een paar keer beeld voor beeld terug gekeken… niets aan de hand.Exocet schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:29:
[...]
Nou, op zich wel terecht hoor, schopt m gewoon
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Was ook zwaar maar zou je kunnen bestempelen als onbesuisd inkomen.OMX2000 schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:30:
[...]
yep makkelijk gegeven. En ook die gele kaart eerder was onterecht.
Gele kaart onterecht?OMX2000 schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:30:
[...]
yep makkelijk gegeven. En ook die gele kaart eerder was onterecht.
Gewoon zeer lomp inkomen. Dat je de bal raakt, betekent niet dat alles mag
Na de wedstrijd tegen Duitsland meerdere kenners (dan heb je het over analisten, niet over charlatans als Driessen) gehoord die aangeven dat hij goede dingen doet in het teambelang.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:30:
Kennis straks: hij scoort alleen uit een penalty - verder niet veel rendement
Stel je voor dat je als kleine ondernemer in huishoudbenodigheden uit Niš al je spaargeld hebt ingelegd voor een campagne tijdens Servië-Nederland, en dit wordt getoond aan een paar honderdduizend verwarde Nederlanders.Marrtijn schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:07:
Ik weet dat de reclamebordjes digitale overlays zijn, maar het leek me zo grappig dat een handjevol Serviërs moesten kijken naar een reclame voor Lego world in Utrecht.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Dat leeft ergens in de hoofden van veel voetbalsupporters; bal geraakt = niks aan de hand.Exocet schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:31:
[...]
Gele kaart onterecht?
Gewoon zeer lomp inkomen. Dat je de bal raakt, betekent niet dat alles mag
Ik heb ze toch echt bij Voetbalpraat horen roepen dat een Summerville een waterdrager is.bazzemans schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:32:
[...]
Na de wedstrijd tegen Duitsland meerdere kenners (dan heb je het over analisten, niet over charlatans als Driessen) gehoord die aangeven dat hij goede dingen doet in het teambelang.
Ik had het niet vreemd gevonden als de VAR de scheids had gecorrigeerd, vind dit een erg makkelijk gegeven penalty. Maar ik ga niet klagen, nu moet Servië komen, wordt het misschien nog een leuke(te) wedstrijd
Dit ging toch over Meerdink?HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:32:
[...]
Ik heb ze toch echt bij Voetbalpraat horen roepen dat een Summerville een waterdrager is.
Ik vind ze super vervelend. Vooral als ze gaan knipperen of druk zijn.Marrtijn schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:07:
Ik weet dat de reclamebordjes digitale overlays zijn, maar het leek me zo grappig dat een handjevol Serviërs moesten kijken naar een reclame voor Lego world in Utrecht.
Verder zie je in replays wel weer een verschil. Vind het eigenlijk heel gek, want waarom zouden zij niet iets van ons en wij van hun mogen zien?
Edit : bedoel ik..
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 27-09-2026 18:35 ]
Oh wacht jij neemt die mensen serieus?HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:32:
[...]
Ik heb ze toch echt bij Voetbalpraat horen roepen dat een Summerville een waterdrager is.
Die l*llen een eind in de ruimte
Ik vind Summerville een welkome versterking. Gaat er tenminste altijd voor
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 27-09-2026 18:36 ]
Perez vond hem niet zo bijzonder (Summerville). En verder heel erg zeuren over de gaten die vielen.. want dat kan niet als je 0-1 achterstaat en de gelijkmaker wilt maken..
Perez...HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:36:
[...]
Perez vond hem niet zo bijzonder (Summerville). En verder heel erg zeuren over de gaten die vielen.. want dat kan niet als je 0-1 achterstaat en de gelijkmaker wilt maken..
Ons gesprek hier ging over Meerdink...HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:36:
[...]
Helaas wel.
Het is meer het dat mij irriteert als iemand dat soort dingen zegt. Je hoeft niet super vrolijk te zijn, maar al dat negatieve gelul.. wordt er (ook) depressief van.
De keepert zowiezo.Exocet schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:37:
Hebben al de servische spelers ook een bijbaan als acteur in mafia films?
Je hebt niet mijn comment gelezen. Daar ging het over Summerville.
Dumfries teveel tijd nodig
[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 27-09-2026 18:38 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Broer van de dutch giant denk ik, die kan de mafia wel gebruiken
ICE ICE Baby
Tweede keer dat hij zo’n mooie pass geeft en er niks mee gedaan wordt. Dumfries matig matig.Harribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:38:
Meerdink speelt weer niet slecht
Dumfries teveel tijd nodig
En van Dijk en van Hecke is verboden om naar voren te spelen?
Goed rustig gebleven.
Kritiek op een RMA speler, hoe durf jeTyphone schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:38:
[...]
Tweede keer dat hij zo’n mooie pass geeft en er niks mee gedaan wordt. Dumfries matig matig.
ICE ICE Baby
Jij begint ineens uit het niets over Summerville inderdaad, terwijl ik reageerde op een bericht over kenners die zouden roepen dat Meerdink aleen scoorde uit een penalty en verder niet veel rendement heeft. Waarna ik aangaf dat na Duitsland het commentaar van de kenners (over Meerdink) toch echt anders was.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:38:
[...]
Je hebt niet mijn comment gelezen. Daar ging het over Summerville.
Waarom jij ineens over Summerville begon is mij een raadsel.
Dat was onder Koeman zo? Van Dijk liept net rechtsbuiten.Megupe schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:40:
Dumfries is geen verdediger, maar ook geen aanvaller.
En van Dijk en van Hecke is verboden om naar voren te spelen?
Ik kan mij trouwens niet herinneren dat ik Dumfries met zoveel tijd recht op de keeper een doelpunt heb zien maken.Typhone schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:38:
[...]
Tweede keer dat hij zo’n mooie pass geeft en er niks mee gedaan wordt. Dumfries matig matig.
Hij staat vaak bij de tweede paal om direct af te ronden heb ik het idee
Ah okaybazzemans schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:41:
[...]
Jij begint ineens uit het niets over Summerville inderdaad, terwijl ik reageerde op een bericht over kenners die zouden roepen dat Meerdink aleen scoorde uit een penalty en verder niet veel rendement heeft. Waarna ik aangaf dat na Duitsland het commentaar van de kenners (over Meerdink) toch echt anders was.
Waarom jij ineens over Summerville begon is mij een raadsel.
Goed dat je de naam erbij zegt, anders snappen sommige het niet.Format-C schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:38:
Hij (Dumfries) had hem breed moeten leggen aan Reijnders
Ik dacht net precies hetzelfde. Dumfries die ineens voorzet of direct kan afronden is gevaarlijk. Als hij tijd heeft, stuk minder.Harribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:41:
[...]
Ik kan mij trouwens niet herinneren dat ik Dumfries met zoveel tijd recht op de keeper een doelpunt heb zien maken.
Hij staat vaak bij de tweede paal om direct af te ronden heb ik het idee
Ben kleurenblind, dus kan het moeilijk inschatten, maar voordat ik mijn halve TV aan instellingen overhoop haal…
Nee, dat is altijd gezeik met deze oranje-shirts. Nike hebben gewoon ontzettend lelijke shirts gemaakt.sus schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:43:
Ligt het aan mijn TV, de provider Delta of de camera in Servie: die shirts zijn eerder roze dan oranje.
Ben kleurenblind, dus kan het moeilijk inschatten, maar voordat ik mijn halve TV aan instellingen overhoop haal…
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!