Doe mij toch maar een pinchhitter om ook een plan B te krijgen. Juist door een sterk/lang aanspreekpunt kan je anders voetballen. Bal vasthouden, laten vallen voor de middenvelders. Nu worden de ballen op de flankspelers geschoten.Bpow schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:27:
Niemand verlangd naar Weghorst of een pinchhitter. Pinchhitters gebruik je alleen als je het echt niet meer weet.
Voor mij mag echt iemand een strafblad krijgen. Ouders ook erbij. Heb genoeg van dat tuig.D-e-n schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:30:
Stadionverbodje
Jaar te oud nu. Maar goed. Hij heeft simpelweg nog stappen te maken. Het valt mij op hoe ongelukkig hij is in de afwerking. Dat meen ik mij ook te herinneren van zijn periode bij Vitesse. Daardoor lijkt het toch steeds meer te duiden op een gebrek aan kwaliteit.
Rot jochie maar hij heeft wel zijn selfie hoor..
Wilde een paar miljoen, wil ook niet werken later
Gewoon de Engelse regels hanteren. Dan gebeurt het niet meer.HollowGamer schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:32:
[...]
Voor mij mag echt iemand een strafblad krijgen. Ouders ook erbij. Heb genoeg van dat tuig.
Onzekerheid bij Kimmich. Commentator verzint weer verhalen bij de vleet.
Ik doe nog wel zo mijn best om geen commentaar op het commentaar te geven.Typhone schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:33:
Onzekerheid bij Kimmich. Commentator verzint weer verhalen bij de vleet.
Gaat niet gebeuren onder Xavi, dat past totaal niet in de spelopvatting. En eerlijk gezegd het is ook niet nodig, Nederland krijgt genoeg kansen maar weet ze niet te benutten. Met geluk had Nederland hier makkelijk 3 a 4-1 kunnen uitlopen.Focus89 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:32:
[...]
Doe mij toch maar een pinchhitter om ook een plan B te krijgen. Juist door een sterk/lang aanspreekpunt kan je anders voetballen. Bal vasthouden, laten vallen voor de middenvelders. Nu worden de ballen op de flankspelers geschoten.
Dat zijn?Focus89 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:32:
[...]
Gewoon de Engelse regels hanteren. Dan gebeurt het niet meer.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja als ie zoiets doms zegt bij een goede verdedigende actie dan krijgt ie het van mij te horen. Avcaroglu verzint sowieso heel veel onzin verhalen, duidelijk een leerling van Jeroen Grueter.bazzemans schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:33:
[...]
Ik doe nog wel zo mijn best om geen commentaar op het commentaar te geven.
Zero tolerance
Volgens mij is de boete tienduizend pond.
Nou, Veerman heeft toch een paar dramatische wedstrijden in oranje gespeeld...ElPaco schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:34:
Veerman laat wel mooi zien waarom Koeman een drol is.
Het is moeilijk hier rustig te blijven.. en dat bij Oranje.
Dat Nederland niet tot scoren komt is een wonder.
Een verademing om te zien dat Veerman nu de vrije trappen neemt ipv Depay
Eredivisie : 15.000 euro Champions League 50.000 euro.HollowGamer schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:35:
[...]
Zero tolerance
Volgens mij is de boete tienduizend pond.
[ Voor 3% gewijzigd door OMX2000 op 24-09-2026 22:38 ]
Dat had een de Ligt ook, maar die kreeg wel de kans zich te herpakken. Deze kreeg Veerman niet van Koeman, die heeft m keihard laten vallen en er eigenlijk nooit meer naar omgekeken.Exocet schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:35:
[...]
Nou, Veerman heeft toch een paar dramatische wedstrijden in oranje gespeeld...
Bij de NOS is de kwaliteit er al jaren niet meer.Typhone schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:35:
[...]
Ja als ie zoiets doms zegt bij een goede verdedigende actie dan krijgt ie het van mij te horen. Avcaroglu verzint sowieso heel veel onzin verhalen, duidelijk een leerling van Jeroen Grueter.
Hij mocht van Koeman ook niet uit de cirkel.Exocet schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:35:
[...]
Nou, Veerman heeft toch een paar dramatische wedstrijden in oranje gespeeld...
Ik vind het echt vervelend voor hem, het was gewoon echt een fout hem opnieuw aan te stellen.
En toch heb ik een verdomd leuke wedstrijd gezien. Die nog niet klaar is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Scheids bedanktOMX2000 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:36:
Dat Nederland niet tot scoren komt is een wonder.
Met zo'n scheids tegen kan je ook niet winnen, als doelpunten worden afgekeurd waar niets mis mee is. Vooral de tweede was niets mis mee.
Als Duitse kijker moet je toch ook aardig hebben zitten billenknijpen deze avond.
Neem aan dat Veerman volgende wedstrijd start en Quinten bankie is toch?
Ik ben meer op boos op de azijn mensen straks.Spotmatic schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:37:
En toch heb ik een verdomd leuke wedstrijd gezien. Die nog niet klaar is.
Op z'n Duits.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Automatisch stadionverbod voor jaren, aanhouding.
Wat een wereld goal.
Fantastisch gedaan door van Bommel
Fantastisch gedaan door van Bommel
Wat een goal!
Flickr PSN ID= cheironnl
Mooie aanval!
Schitterende pass van van Bommel!
Schitterende pass van van Bommel!
[ Voor 57% gewijzigd door OMX2000 op 24-09-2026 22:39 ]
Geweldige goal. Volledig terecht. Zelfs de scheids heeft hier geen antwoord op.
Meer dan terecht!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ow wat verdient!!!!
En wat valt Van Bommel goed in zeg.
En wat valt Van Bommel goed in zeg.
Zo heerlijk terecht deze gelijkmaker. En wat een fantastische assist.
Ha Gakpo met zijn rechter vanaf rechts.
Fraaie assist.
Fraaie assist.
[ Voor 17% gewijzigd door Megupe op 24-09-2026 22:39 ]
Een Duitser tegen de Duitsers.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gerechtigheid!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gerechtigheid
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
WAT EEN ASSIST!!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Onder 'verdiend' in de Van Dale staat nu '24/9/26 Gakpo 92ste minuut 1-1'
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zo die zit er lekker in, wat een goal! Goede assist, maar Gakpo jaagt hem er ook heel lekker in.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Is de eerste interland, waar heb je het overBrunobasto schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:39:
Ter steegen weer niet de nul
Mooie strakke voorzet met buitenkantje rechts.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Lekker hoor, zo'n bal voor, moet je ook maar durven als debutant.
Zo terecht dit.
Wat een heerlijke bal van van Bommel 😋
Wat een heerlijke bal van van Bommel 😋
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Echt een wereldgoal hoor dit.
Dumfries jonguh!
De voorzet met de buitenkant, de goal vanuit de lucht. Heerlijk.
Flickr PSN ID= cheironnl
Bij PSV wrijven ze zich in hun handjes, weer een paar miljoen extra op de balans
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Heel viesExocet schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:41:
Zo, Gakpo vies zeg
Luuk de Jong is meerdere keren ingevallen onder Xavi's leiding. Dus past wel in zijn spelopvatting.Miki schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:34:
[...]
Gaat niet gebeuren onder Xavi, dat past totaal niet in de spelopvatting. En eerlijk gezegd het is ook niet nodig, Nederland krijgt genoeg kansen maar weet ze niet te benutten. Met geluk had Nederland hier makkelijk 3 a 4-1 kunnen uitlopen.
Heerlijk, zit hier in Berlijn in een lokale kroeg tussen de Duitsers. Stimmung pur
De eredivisie voorhoede deed het niet slecht.
Mocht erin Guus
Flickr PSN ID= cheironnl
Van Dijk loopt gewoon voorin, ik geloof mijn ogen niet. Ik droom toch niet?
Nu al verliefd op Xavi lol.
Nu al verliefd op Xavi lol.
Klopp heeft weinig te vieren hier. Eigenlijk heel slecht gespeeld en met hulp van de scheids een punt cadeau gekregen.
Winst voor ons was terecht geweest.Qu3st schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:39:
Zoooooo verdiend dit!
Xavi zal prima tevreden zijn denk ik met wat hij heeft gezien.
[ Voor 25% gewijzigd door Spuugvuur op 24-09-2026 22:43 ]
Achteraf gezien gelukkig niet verloren.
Goed gespeeld.
Het doelpunt en de assist waren fantastisch
Goed gespeeld.
Het doelpunt en de assist waren fantastisch
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 24-09-2026 22:45 ]
En bij AZ dan?Spuugvuur schreef op donderdag 24 september 2026 @ 22:41:
Bij PSV wrijven ze zich in hun handjes, weer een paar miljoen extra op de balans
Niet verloren van de Duitsers = winst.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Één zu eins. En dit had zoveel meer kunnen zijn voor Nederland, maar gelukkig verliezen we niet.
Ik heb eindelijk eens weer kunnen genieten van Oranje, er zit plezier en voetbal in. Ga zo door Xavi
Ik heb eindelijk eens weer kunnen genieten van Oranje, er zit plezier en voetbal in. Ga zo door Xavi
Prima pot. Hadden zeker meer verdiend. Maar ja soms moet geluk een beetje meezitten. In ieder geval weer wat optimisme voor komende cyclus.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!