[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 329 330 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:31

Fiber

Beaches are for storming.

bazzemans schreef op woensdag 23 september 2026 @ 16:31:
Ben benieuwd met wat voor opstelling Xavi tegen Duitsland komt. Er worden al vermoedelijke opstellingen gedeeld. Die kunnen in ieder geval niet gebaseerd zijn op wat men op de trainingen heeft gezien, want die houdt Xavi allemaal heel besloten. Wat ik nu aan opstellingen voorbij zie komen, borduurt voor op het WK met Veerman als vervanger voor De Jong. Oftewel: Verbruggen, Dumfries, Hecke, Van Dijk, Van de Ven, Veerman, Gravenberch, Reijnders, Gakpo, Brobbey en Summerville.
Klinkt wel logisch allemaal. Maar niet heel verrassend. Had zo een Koeman opstelling kunnen zijn... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:27
Inderdaad. Maar goed, het is niet gebaseerd op wat ze op de trainingen gezien hebben dus wie weet doet Xavi heel anders. Zo niet, ben ik ook vooral benieuwd met welke speelwijze Xavi de jongens de wei in stuurt. Daar verwacht (hoop) je eigenlijk het grootste verschil met Koeman.

Xavi gaf aan dat hij de wijze waarop morgen belangrijker vindt dan het resultaat. Hoewel onderaan de streep de resultaten wel bepalend zijn, kan ik daar in deze fase wel mee leven. Hij wil het anders doen dan Koeman en dat kost ook tijd.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gunner schreef op woensdag 23 september 2026 @ 20:29:
[...]

Het zal je verbazen wie ik ben :+

Even afgezien dat ik ik me aansluit bij wat @PWM zegt hebben ze ook grotendeels gekozen voor deze, wat jij een publieke functie noemt. Ik probeer het los te zien van hun bekende status.
Dat kan je niet los zien van hun bekende status, die is daar juist oorzaak van. Het is zo makkelijk vanaf de zijlijn roepen wat zij moeten voelen, maar als je zelf in die positie zit is het toch anders.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

PWM schreef op woensdag 23 september 2026 @ 20:32:
[...]

Nee natuurlijk niet. Prima om daar op terug te duwen. En die journalist af te zeiken.

Maar dat gelul dat je verwacht dat je vertrouwen en respect moet krijgen van het hele land is natuurlijk gewoon onzin. Hij gooit zelf alles op 1 hoop. Als hij enkel Driesen (of andere leugenaars) aanpakt, is er geen haan die er naar kraait.
Dat het van het hele land moet komen maak jij er zelf weer van. Dat zou inderdaad te ver gaan. Maar dat men online een beetje meer normaal mag doen vind ik geen vreemde wens.
Dat heeft niets met zaniken te maken dat is gewoon niet accepteren waar de maatschappij tegenwoordig heen gaat. En nee, dat had je niet vroeger net zo. Toen was er geen internet en als boerenlul Henk af zat te geven op spelers dan hoorde alleen de barman dat en niet het hele land via X of wat voor ellende dan ook.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gonadan schreef op woensdag 23 september 2026 @ 20:46:
[...]

Dat het van het hele land moet komen maak jij er zelf weer van. Dat zou inderdaad te ver gaan.
Nouja:
Als je dan verdergaat, moet je vertrouwen voelen. Van iedereen die Nederland support.
Klinkt toch als in ieder geval iedereen die voetbal kijkt in Nederland.

En natuurlijk, alle anonieme X trollen zijn enorm irritant. Maar we moeten echt totaal debiel gedrag scheiden van normale kritiek. Vertrouwen moet je winnen, respect moet je verdienen. Er zijn genoeg redenen na het laatste WK, om inderdaad geen blind vertrouwen te hebben in hem. Wellicht logenstraft hij dat de komende wedstrijden, dat zou mooi zijn. Maar het is normaal dat mensen afgerekend worden op hun resultaat.

En nee, dat hij een hoog salaris heeft, betekent niet dat je alles tegen hem mag zeggen. Maar de beste man verdiend 22 miljoen euro per jaar, dan mag je best een dikkere huid hebben tegen kritiek, of die terecht is of niet.

• Gonadan

Gonadan

PWM schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:16:
[...]

Nouja:

[...]

Klinkt toch als in ieder geval iedereen die voetbal kijkt in Nederland.

En natuurlijk, alle anonieme X trollen zijn enorm irritant. Maar we moeten echt totaal debiel gedrag scheiden van normale kritiek. Vertrouwen moet je winnen, respect moet je verdienen. Er zijn genoeg redenen na het laatste WK, om inderdaad geen blind vertrouwen te hebben in hem. Wellicht logenstraft hij dat de komende wedstrijden, dat zou mooi zijn. Maar het is normaal dat mensen afgerekend worden op hun resultaat.

En nee, dat hij een hoog salaris heeft, betekent niet dat je alles tegen hem mag zeggen. Maar de beste man verdiend 22 miljoen euro per jaar, dan mag je best een dikkere huid hebben tegen kritiek, of die terecht is of niet.
Tuurlijk, het hoge bomen spreekwoord bestaat niet voor niets. Een beetje incasseren hoort erbij. Maar er loopt nu wel van alles door elkaar. Want hij klaagt niet dat er kritiek is op zijn spel of hun prestaties, hij klaagt in mijn optiek over de manier van kritiek en de leugens die verspreid worden.

Het probleem is dat de lijn tussen debiele trollen en normale kritiek zo dun is geworden. Benoemen dat hij slecht gespeeld heeft of meer had moeten brengen is helemaal niets mis mee, maar tegenwoordig vinden 'we' bewoordingen als 'die prutser kan er echt geen ene kloten van' een normale vorm van kritiek. En dan houd ik het nu nog bij een beschaafd voorbeeld.
Tot waar is het nog normale kritiek, en vanaf waar respectloos op de persoon? Ik denk dat je dat niet meer zo makkelijk kunt scheiden tegenwoordig. Spelen op de persoon in plaats van de inhoud wint met rasse schreden terrein, op allerlei vlakken en onderwerpen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wellicht heeft het met bubbels te maken. Ik kijk geen tv, dus heb Driesen nog nooit horen praten, noch heb ik ooit VI (of hoe dat heet met die snor) gekeken.

• Gonadan

Gonadan

PWM schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:25:
Wellicht heeft het met bubbels te maken. Ik kijk geen tv, dus heb Driesen nog nooit horen praten, noch heb ik ooit VI (of hoe dat heet met die snor) gekeken.
Dat zal voor jouw perceptie zeker uit maken. Ik kijk die zooi ook niet, maar dan nog krijg je het mee via 'nieuwssites' of anderzijds via een kanaal binnen als je pech hebt. Maar je kunt het redelijk buiten je bubbel houden.
Maar je kunt niet ontkennen dat er in plaats van één VI programma met Genee en Snor er nu meerdere zijn, met allemaal het zelfde erbarmelijke niveau. Blijkbaar is dat dus populair. En je hebt vast ook meegekregen hoe politici zich tegenwoordig tegen elkaar uitspreken en zich online gedragen, dat is ook niet meer van het fatsoensniveau wat ik gewend ben zullen we maar zeggen. :P

Daar zit echter wel het verschil, jij en ik kunnen onze bubbel vormen, Van Dijk in principe niet. Hij kan Driessen niet negeren, want hij wordt verplicht interviews en persconferenties te doen. En op social media zoeken de mafklappers hem op, of ze reageren onder de nieuwsberichten over hem, daar kan hij weinig aan veranderen.
Tenzij je kiest voor de Regeer-stijl: gewoon je social media account verwijderen en niet meer online kijken. Dat is ook een manier maar ik vind het bespreekbaar maken ook geen slechte optie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 329 330 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!