[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 305 306 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:50

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Heel triest voor Gakpo en zijn partner. Zij zullen daar zelf mee moeten leren leven; ik denk dat het voor de groep als geheel uiteindelijk niet veel uitmaakt. Het zijn professionals die weten dat ze met het hoogst haalbare in hun carrière bezig zijn.

Ook wel goed voor de supporters om ze weer even als mensen te zien die gewoon hun best doen om zo goed mogelijk te spelen samen, terwijl ze dezelfde uitdagingen hebben daarbij als ieder ander.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-06 12:51

DirtyBird

Praktiserend denker

Nou hopen dat we Argentinië niet tegenkomen. Zodra het spannend wordt gaat een Argentijn m dan iets hierover toebijten en dan heb je weer oorlog op het veld.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Dr. Strangelove schreef op zondag 28 juni 2026 @ 08:38:
Heel triest voor Gakpo en zijn partner. Zij zullen daar zelf mee moeten leren leven; ik denk dat het voor de groep als geheel uiteindelijk niet veel uitmaakt. Het zijn professionals die weten dat ze met het hoogst haalbare in hun carrière bezig zijn.

Ook wel goed voor de supporters om ze weer even als mensen te zien die gewoon hun best doen om zo goed mogelijk te spelen samen, terwijl ze dezelfde uitdagingen hebben daarbij als ieder ander.
Het zijn idd ook maar gewoon mensen, net zoals jij en ik.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:19
DirtyBird schreef op zondag 28 juni 2026 @ 08:51:
Nou hopen dat we Argentinië niet tegenkomen. Zodra het spannend wordt gaat een Argentijn m dan iets hierover toebijten en dan heb je weer oorlog op het veld.
Dat zou pas de finale zijn, zo ver gaan we niet komen ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-06 12:51

DirtyBird

Praktiserend denker

Gynnad schreef op zondag 28 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Dat zou pas de finale zijn, zo ver gaan we niet komen ;)
Ik sluit dat niet uit. NL heeft (bij mij) de reputatie om beter te spelen tegen goede tegenstanders en heel erg in toernooien te groeien ipv er meteen te staan.

De selectie is voor groot gedeelte bekend met het hoogste niveau voetbal en beschikken over individuele klasse. Die kunnen zomaar eens goed uit de hoek komen als het erop aankomt.

Maarja, de bal is rond he...

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:19
DirtyBird schreef op zondag 28 juni 2026 @ 12:06:
[...]

Ik sluit dat niet uit. NL heeft (bij mij) de reputatie om beter te spelen tegen goede tegenstanders en heel erg in toernooien te groeien ipv er meteen te staan.

De selectie is voor groot gedeelte bekend met het hoogste niveau voetbal en beschikken over individuele klasse. Die kunnen zomaar eens goed uit de hoek komen als het erop aankomt.

Maarja, de bal is rond he...
Ze zullen langs Duitsland/Frankrijk en Spanje moeten voordat ze in de finale komen, dat lijkt mij niet haalbaar. Frankrijk/Spanje zijn wat mij betreft de top favorieten om het WK te winnen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

De vraag is ook hoe ver Japan gaat komen. Als die verder gaan komen dan Nederland dan hadden we wellicht toch beter tweede kunnen worden in de groep... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 28 juni 2026 @ 12:24:
[...]

Ze zullen langs Duitsland/Frankrijk en Spanje moeten voordat ze in de finale komen, dat lijkt mij niet haalbaar. Frankrijk/Spanje zijn wat mij betreft de top favorieten om het WK te winnen.
Vind Spanje echt wel tegenvallen nog. En zonder Williams wordt het nog lastiger. Frankrijk is wel eng sterk, daar leggen we het sowieso tegen af

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:30

Clush

Do as I say...

418O2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 12:38:
[...]

Vind Spanje echt wel tegenvallen nog. En zonder Williams wordt het nog lastiger. Frankrijk is wel eng sterk, daar leggen we het sowieso tegen af
Eens, nog niet kapot van Spanje.

Maar dit is veel te ver vooruitkijken. Eerst nog maar van Marokko zien te winnen, dat zal lastig genoeg zijn. Gaat wél een hele fijne wedstrijd worden, ik denk dat ik toch de wekker moet zetten.

Ik hoor veel analisten spreken over een 50/50, denk zelf dat NL licht favoriet is. Het tactisch plan van Koeman blijkt telkens te kloppen, en de uitvoering gaat elke wedstrijd beter. Ik acht hem en de staff wel in staat iets te verzinnen om de angel uit het Marokkaanse spel te halen. Andersom is Marokko waarschijnlijk een stuk minder goed in staat om Nederland te frustreren.

Heb er wel vertrouwen in, maar wordt sowieso een topwedstrijd. Marokko is een goed ingespeeld team en heeft een paar heerlijke spelers, maar moet ook niet groter gemaakt worden dan het is. 3-1.
edit:
en Frankrijk is terecht favoriet, maar kan zich ook zo verslikken in Duitsland.

[ Voor 4% gewijzigd door Clush op 28-06-2026 19:40 ]

... not as I do.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
@Clush ik zie nl ook niet zomaar winnen van. Marokko hoor. Maar tegen Frankrijk hebben we gewoon weinig kans. En Duitsland zie ik ook niet van Frankrijk winnen. Schlotterbeck kwijt helpt niet en met Sane en Havertz blijven spelen is ook niet handig

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:46
418O2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 19:44:
@Clush ik zie nl ook niet zomaar winnen van. Marokko hoor. Maar tegen Frankrijk hebben we gewoon weinig kans. En Duitsland zie ik ook niet van Frankrijk winnen. Schlotterbeck kwijt helpt niet en met Sane en Havertz blijven spelen is ook niet handig
Marokko moet te doen zijn maar dan moet wel ieder bij de les zijn en er energie in steken.
Frankrijk gaan we niet verslaan

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
Frankrijk niet verslaan....hoeft ook niet want dat doen de Duitsers voor ons of Marokko.

En hoe opportuun zijn we , voor het Wk was het nog , "in de 2e ronde is het gelijk over tegen Bra of Marokko". En nu. ;)

En over Argentinie, zo sterk vind ik die niet, als je Messi uitschakelt. Zie het met lede ogen aan als dit het Wk wederom wordt van hem, zijn tijd was in Qatar. Als je kijkt wat hij nog kan, dan had Cruyff zeker meegekund naar Ek 84 (als we ons plaatsten dan).

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:10

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En gaan jullie hem ook live kijken? Ik twijfel zelf nog. Enerzijds zou ik niet zo snel een wekker voor Nederland zetten, valt me te vaak tegen met ons sneeuwvlokje aan het roer. Anderzijds zou het zomaar kunnen zijn dat het tegen Marokko een prachtpot wordt en die wil je dan eigenlijk wel meemaken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18
Gonadan schreef op maandag 29 juni 2026 @ 08:36:
En gaan jullie hem ook live kijken? Ik twijfel zelf nog. Enerzijds zou ik niet zo snel een wekker voor Nederland zetten, valt me te vaak tegen met ons sneeuwvlokje aan het roer. Anderzijds zou het zomaar kunnen zijn dat het tegen Marokko een prachtpot wordt en die wil je dan eigenlijk wel meemaken.
Het plan is om een uurtje of 10 te gaan slapen, wekkertje zetten en dan na de wedstrijd of beginnen met werken of gaan slapen.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Ik ben er bang voor vannacht. Denk 1-3 voor Marokko...

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Tips van de NOS voor vanavond. Doe ermee wat je wil:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1EiURA-uEyUCgtMUWx6nUPvnns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9cTCmr09VlqlvlWWdpqpbGTz.jpg?f=fotoalbum_large

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:34
Ik zit te denken aan een uitgestelde start, moet 7 uur werken dus om half 5 de wedstrijd aanzetten (i.v.m. verlenging) en de telefoon uit laten tot na de wedstrijd :p
Voordeel: pauzes en drinkpauzes skippen, en iets meer slaap

[ Voor 15% gewijzigd door Barfman op 29-06-2026 10:32 ]

System | Racing is in my Blood

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Format-C schreef op maandag 29 juni 2026 @ 10:25:
Tips van de NOS voor vanavond. Doe ermee wat je wil:

[Afbeelding]
Of begin iets later met kijken, bijvoorbeeld 5 uur, zodat je nacht niet gebroken is. Kan je de drinkpauzes en rust doorspoelen.

Ah, heb @Barfman zn bericht niet gelezen, dat dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 29-06-2026 10:51 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 305 306 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!