[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 306 ... 326 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Heel triest voor Gakpo en zijn partner. Zij zullen daar zelf mee moeten leren leven; ik denk dat het voor de groep als geheel uiteindelijk niet veel uitmaakt. Het zijn professionals die weten dat ze met het hoogst haalbare in hun carrière bezig zijn.

Ook wel goed voor de supporters om ze weer even als mensen te zien die gewoon hun best doen om zo goed mogelijk te spelen samen, terwijl ze dezelfde uitdagingen hebben daarbij als ieder ander.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 15:53

DirtyBird

Praktiserend denker

Nou hopen dat we Argentinië niet tegenkomen. Zodra het spannend wordt gaat een Argentijn m dan iets hierover toebijten en dan heb je weer oorlog op het veld.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-08 13:43

Format-C

Tracing Rays

Dr. Strangelove schreef op zondag 28 juni 2026 @ 08:38:
Heel triest voor Gakpo en zijn partner. Zij zullen daar zelf mee moeten leren leven; ik denk dat het voor de groep als geheel uiteindelijk niet veel uitmaakt. Het zijn professionals die weten dat ze met het hoogst haalbare in hun carrière bezig zijn.

Ook wel goed voor de supporters om ze weer even als mensen te zien die gewoon hun best doen om zo goed mogelijk te spelen samen, terwijl ze dezelfde uitdagingen hebben daarbij als ieder ander.
Het zijn idd ook maar gewoon mensen, net zoals jij en ik.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:01
DirtyBird schreef op zondag 28 juni 2026 @ 08:51:
Nou hopen dat we Argentinië niet tegenkomen. Zodra het spannend wordt gaat een Argentijn m dan iets hierover toebijten en dan heb je weer oorlog op het veld.
Dat zou pas de finale zijn, zo ver gaan we niet komen ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 15:53

DirtyBird

Praktiserend denker

Gynnad schreef op zondag 28 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Dat zou pas de finale zijn, zo ver gaan we niet komen ;)
Ik sluit dat niet uit. NL heeft (bij mij) de reputatie om beter te spelen tegen goede tegenstanders en heel erg in toernooien te groeien ipv er meteen te staan.

De selectie is voor groot gedeelte bekend met het hoogste niveau voetbal en beschikken over individuele klasse. Die kunnen zomaar eens goed uit de hoek komen als het erop aankomt.

Maarja, de bal is rond he...

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Gynnad
DirtyBird schreef op zondag 28 juni 2026 @ 12:06:
[...]

Ik sluit dat niet uit. NL heeft (bij mij) de reputatie om beter te spelen tegen goede tegenstanders en heel erg in toernooien te groeien ipv er meteen te staan.

De selectie is voor groot gedeelte bekend met het hoogste niveau voetbal en beschikken over individuele klasse. Die kunnen zomaar eens goed uit de hoek komen als het erop aankomt.

Maarja, de bal is rond he...
Ze zullen langs Duitsland/Frankrijk en Spanje moeten voordat ze in de finale komen, dat lijkt mij niet haalbaar. Frankrijk/Spanje zijn wat mij betreft de top favorieten om het WK te winnen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:11

Fiber

Beaches are for storming.

De vraag is ook hoe ver Japan gaat komen. Als die verder gaan komen dan Nederland dan hadden we wellicht toch beter tweede kunnen worden in de groep... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Gynnad schreef op zondag 28 juni 2026 @ 12:24:
[...]

Ze zullen langs Duitsland/Frankrijk en Spanje moeten voordat ze in de finale komen, dat lijkt mij niet haalbaar. Frankrijk/Spanje zijn wat mij betreft de top favorieten om het WK te winnen.
Vind Spanje echt wel tegenvallen nog. En zonder Williams wordt het nog lastiger. Frankrijk is wel eng sterk, daar leggen we het sowieso tegen af

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:49

Clush

Do as I say...

418O2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 12:38:
[...]

Vind Spanje echt wel tegenvallen nog. En zonder Williams wordt het nog lastiger. Frankrijk is wel eng sterk, daar leggen we het sowieso tegen af
Eens, nog niet kapot van Spanje.

Maar dit is veel te ver vooruitkijken. Eerst nog maar van Marokko zien te winnen, dat zal lastig genoeg zijn. Gaat wél een hele fijne wedstrijd worden, ik denk dat ik toch de wekker moet zetten.

Ik hoor veel analisten spreken over een 50/50, denk zelf dat NL licht favoriet is. Het tactisch plan van Koeman blijkt telkens te kloppen, en de uitvoering gaat elke wedstrijd beter. Ik acht hem en de staff wel in staat iets te verzinnen om de angel uit het Marokkaanse spel te halen. Andersom is Marokko waarschijnlijk een stuk minder goed in staat om Nederland te frustreren.

Heb er wel vertrouwen in, maar wordt sowieso een topwedstrijd. Marokko is een goed ingespeeld team en heeft een paar heerlijke spelers, maar moet ook niet groter gemaakt worden dan het is. 3-1.
edit:
en Frankrijk is terecht favoriet, maar kan zich ook zo verslikken in Duitsland.

[ Voor 4% gewijzigd door Clush op 28-06-2026 19:40 ]

... not as I do.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

@Clush ik zie nl ook niet zomaar winnen van. Marokko hoor. Maar tegen Frankrijk hebben we gewoon weinig kans. En Duitsland zie ik ook niet van Frankrijk winnen. Schlotterbeck kwijt helpt niet en met Sane en Havertz blijven spelen is ook niet handig

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
418O2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 19:44:
@Clush ik zie nl ook niet zomaar winnen van. Marokko hoor. Maar tegen Frankrijk hebben we gewoon weinig kans. En Duitsland zie ik ook niet van Frankrijk winnen. Schlotterbeck kwijt helpt niet en met Sane en Havertz blijven spelen is ook niet handig
Marokko moet te doen zijn maar dan moet wel ieder bij de les zijn en er energie in steken.
Frankrijk gaan we niet verslaan

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:56
Frankrijk niet verslaan....hoeft ook niet want dat doen de Duitsers voor ons of Marokko.

En hoe opportuun zijn we , voor het Wk was het nog , "in de 2e ronde is het gelijk over tegen Bra of Marokko". En nu. ;)

En over Argentinie, zo sterk vind ik die niet, als je Messi uitschakelt. Zie het met lede ogen aan als dit het Wk wederom wordt van hem, zijn tijd was in Qatar. Als je kijkt wat hij nog kan, dan had Cruyff zeker meegekund naar Ek 84 (als we ons plaatsten dan).

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En gaan jullie hem ook live kijken? Ik twijfel zelf nog. Enerzijds zou ik niet zo snel een wekker voor Nederland zetten, valt me te vaak tegen met ons sneeuwvlokje aan het roer. Anderzijds zou het zomaar kunnen zijn dat het tegen Marokko een prachtpot wordt en die wil je dan eigenlijk wel meemaken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:37
Gonadan schreef op maandag 29 juni 2026 @ 08:36:
En gaan jullie hem ook live kijken? Ik twijfel zelf nog. Enerzijds zou ik niet zo snel een wekker voor Nederland zetten, valt me te vaak tegen met ons sneeuwvlokje aan het roer. Anderzijds zou het zomaar kunnen zijn dat het tegen Marokko een prachtpot wordt en die wil je dan eigenlijk wel meemaken.
Het plan is om een uurtje of 10 te gaan slapen, wekkertje zetten en dan na de wedstrijd of beginnen met werken of gaan slapen.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:46

Agent47

I always close my contracts.

Ik ben er bang voor vannacht. Denk 1-3 voor Marokko...

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Tips van de NOS voor vanavond. Doe ermee wat je wil:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1EiURA-uEyUCgtMUWx6nUPvnns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9cTCmr09VlqlvlWWdpqpbGTz.jpg?f=fotoalbum_large

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Ik zit te denken aan een uitgestelde start, moet 7 uur werken dus om half 5 de wedstrijd aanzetten (i.v.m. verlenging) en de telefoon uit laten tot na de wedstrijd :p
Voordeel: pauzes en drinkpauzes skippen, en iets meer slaap

[ Voor 15% gewijzigd door Barfman op 29-06-2026 10:32 ]

System | Racing is in my Blood

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33
Format-C schreef op maandag 29 juni 2026 @ 10:25:

[Afbeelding]
Of begin iets later met kijken, bijvoorbeeld 5 uur, zodat je nacht niet gebroken is. Kan je de drinkpauzes en rust doorspoelen.

Ah, heb @Barfman zn bericht niet gelezen, dat dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 29-06-2026 10:51 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:49
Ik ga de wekker zetten, rond 8:30 proberen even "voor" te slapen. Gaat een hele moeiilijke pot worden want Marokko heeft inmiddels echt een sterk elftal wat amper voor Nederland onder doet. Als we deze winnen dan kunnen er denk ik hele mooie dingen gaan gebeuren...

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:47

Qu3st

Format-C schreef op maandag 29 juni 2026 @ 10:25:

[Afbeelding]
Oké tijd voor een polletje

Poll: Wat ga jij doen?
Nachtje doorhalen
Voor slapen en op tijd de wekker
Alles op stil, en de volgende ochtend pas k
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407662&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:30
Vlassie1980 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 11:04:
[...]

Ik ga de wekker zetten, rond 8:30 proberen even "voor" te slapen. Gaat een hele moeiilijke pot worden want Marokko heeft inmiddels echt een sterk elftal wat amper voor Nederland onder doet. Als we deze winnen dan kunnen er denk ik hele mooie dingen gaan gebeuren...
Marokko staat toch zelfs boven ons op de FIFA ranglijst?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:30
Ik heb besloten om uitgesteld de volgende ochtend te gaan kijken, met alles op stil. Rol me bed uit en gelijk tv aan. Niet aan me telefoon komen!!!

Ik trek 03.00 echt niet. Ben nog aan het bijkomen van de vele brakke nachten van vorige week ook tijdens die hitte.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 07:54
carpebios schreef op maandag 29 juni 2026 @ 11:06:
[...]

Deze lijst is accurater denk ik voor het onderlinge verschil tussen alle landen.

Engeland/Turkije staan wat te hoog, want die betalen teveel voor hun eigen spelers.
Noorwegen ook want de helft van de waarde gaat naar 1 speler.

[ Voor 11% gewijzigd door Sinned123 op 29-06-2026 11:40 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13
Ook bij Dirkjan zijn ze klaar met Memphis :P

https://dirkjan.nl/cartoon/20260702_2514691848/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fiber

Fiber

carpebios schreef op maandag 29 juni 2026 @ 11:06:
[...]

Rondom die plek wisselt het bijna per dag. Je kan het hier live volgen...

https://inside.fifa.com/fifa-world-ranking/men

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• carpebios
Fiber schreef op maandag 29 juni 2026 @ 11:50:
[...]

Rondom die plek wisselt he bijna per dag. Je kan het hier live volgen...

https://inside.fifa.com/fifa-world-ranking/men
Argentinië gaat daar nog lang staan met dat makkelijke programma van ze.

• Fiber

Fiber

carpebios schreef op maandag 29 juni 2026 @ 11:53:
[...]

Argentinië gaat daar nog lang staan met dat makkelijke programma van ze.
Frankrijk zit er niet heel veel achter hoor...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ga mijn wekker zetten, maar ik vrees dat dit een grote deceptie gaat worden. Het zal weer een vechtwedstrijd als tegen Argentinie waarbij onze spelertjes volledig opgenaaid gaan worden.

• wodkabuikje
  • Laatst online: 18:16
Wij gaan ook de wekker zetten. Zijn nog op vakantie dus het kan. Als we hadden moeten werken dan hadden we het wss niet gedaan.

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-08 19:46
Als Belg zijnde.. veel succes morgennacht. Lijkt me een interessante wedstrijd voor jullie. Zowel kwa tactiek als spelniveau etc.
Wel ironisch dat zowel wij als jullie tegen de afrikaanse kampioen spelen :D

• Harribo
Qu3st schreef op maandag 29 juni 2026 @ 11:04:
[...]

Oké tijd voor een polletje

Poll: Wat ga jij doen?
Nachtje doorhalen
Voor slapen en op tijd de wekker
Alles op stil, en de volgende ochtend pas k
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij zijn er al een tijdje problemen met de poll?

Ik neem het op en kijk morgenvroeg om 7 uur.
Edit: wel ff goed de tijd instellen... Niet vandaag maar morgen de 30e van 3:00-6:30.
Npo1. Je zal maar verkeerd instellen... 😳

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 29-06-2026 12:35 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:47

Qu3st

Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:29:
[...]

Oh stom! Gebruik het ook al heel lang niet meer, moest echt even zoeken naar deze haha.

• DutchOwnage
shoombak schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:08:
Ik ga mijn wekker zetten, maar ik vrees dat dit een grote deceptie gaat worden. Het zal weer een vechtwedstrijd als tegen Argentinie waarbij onze spelertjes volledig opgenaaid gaan worden.
Brobbey krijg je in ieder geval niet opgenaaid. Die doet z'n ding en de rest boeit 'm geen flikker.

• Harribo
Qu3st schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:30:
[...]

Oh stom! Gebruik het ook al heel lang niet meer, moest echt even zoeken naar deze haha.
Echt heel jammer eigenlijk... Vond zo'n poll altijd wel leuk

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor mij begint de wedstrijd om 02:00. Toch de TV in de slaapkamer maar eens aansluiten en updaten, die is al een jaar of twee niet meer gebruikt...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Harribo
shoombak schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:08:
Nee joh... Het is geen Argentinië, Portugal of Spanje.
Ik hoop dat we ons niveau halen en dat het verdedigend wel beter gaat. Dat we niet te laconiek worden of in slaap vallen.
Toch wel goed gevoel over.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 29-06-2026 12:39 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:35
Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:29:
[...]

Ik neem het op en kijk morgenvroeg om 7 uur.
Edit: wel ff goed de tijd instellen... Niet vandaag maar morgen de 30e van 3:00-6:30.
Npo1. Je zal maar verkeerd instellen... 😳
En heb je oordopjes, straks word je wakker van het getoeter.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Harribo
Amaze86 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:42:
[...]

En heb je oordopjes, straks word je wakker van het getoeter.
Dat zijn toch de Turken?
offtopic:
Wie had dat nou gedacht, van toeteren op de rotonde naar niet door naar de volgende ronde.

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 29-06-2026 12:50 ]

• Fiber

Fiber

Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:48:
[...]

Dat zijn toch de Turken?
offtopic:
Wie had dat nou gedacht, van toeteren op de rotonde naar niet door naar de volgende ronde.
Nederlanders steken vuurwerk af bij elk doelpunt van Oranje 🍊. Bij mij in de buurt tenminste... :z

• carpebios
Hahaha. Soms vraag ik mij af of ik wel in Nederland woon als ik alles zo lees (gelukkig). Hier nooit toeteren of vuurwerk bij een doelpunt.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wat wel leuk is is dat mijn werkgever vanmorgen een appje stuurde dat als mensen het wilden ze morgen thuis mochten werken of verlof mochten nemen. :)

Zit/ lig sowieso "ziek" op de bank maar kon het wel waarderen.

Top werkgever. :D (Edit: durf t bijna niet te zeggen maar ik "speel" met treintjes. ;) 8) Dan weten jullie al wel genoeg denk ik. (Voordeel is: al heb ik 40 graden koorts, dan ben ik nog te beroerd om te zweten dus dit werk past prima bij mij. :p :+ )
carpebios schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:56:
Hahaha. Soms vraag ik mij af of ik wel in Nederland woon als ik alles zo lees (gelukkig). Hier nooit toeteren of vuurwerk bij een doelpunt.
Woon je op Rottumeroog? :+

Edit: Oh nee, zie in je sig waar je woont.

Nou hier is wel altijd vuurwerk als NL scoort. Elke goal een vlinderbom (oid).

Denk.alleen niet dat ze dat vannacht gaan doen..(mag ik hopen) Edit: en vuurwerk buiten oud en nieuw om kan ik ook niet echt waarderen trouwens, dat hoeft van mij niet)

[ Voor 75% gewijzigd door Format-C op 29-06-2026 13:04 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ga NL - Marokko wel kijken. Slapen van 22:00 - 02:59, kijken van 03:00 - 05:00. Slapen 05:00 - 08:00. Scheelt dat ik weinig tokkies met vuurwerk in de buurt heb. Dus gewoon gordijnen dicht, tv uit en slapen maar. Liever dat dan slapen tot 5u en uitgesteld kijken. Live kijken is toch anders.

• DutchOwnage
Hopelijk is Oranje voldoende geaclimatiseerd. Graadje of 33 tijdens de wedstrijd.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

DutchOwnage schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:04:
Hopelijk is Oranje voldoende geaclimatiseerd. Graadje of 33 tijdens de wedstrijd.
Ik las 27?

33 is wel warm. Pfff.

Maar de tegenstander heeft er net zo goed last van dus dat maakt in principe ook niet uit. Edit: al waren die er al een dag langer? Maar goed. NL heeft ook getraind met hitte toch?

:)

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 29-06-2026 13:07 ]

• DutchOwnage
Hoe laat spelen ze plaatselijke tijd? Als het later is dan 20.00 lokaal dan zit de temperatuur inderdaad onder de 30c.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:02

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb een hele drukke week dus kan echt niet kijken. En morgenochtend ook geen tijd om uitgesteld te kijken..

Het enige wat ik misschien kan doen is een uitgebreide samenvatting tijdens ontbijt maar dan moet ik ff een linkje hebben waar ik niet meteen de uitslag zie :)

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

FreakNL schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:09:
Ik heb een hele drukke week dus kan echt niet kijken. En morgenochtend ook geen tijd om uitgesteld te kijken..

Het enige wat ik misschien kan doen is een uitgebreide samenvatting tijdens ontbijt maar dan moet ik ff een linkje hebben waar ik niet meteen de uitslag zie :)
Of aan je vrouw vriendin (of cavia) vragen of die de samenvatting wil aanklikken terwijl jij even je ogen dicht houdt? :)

Sws hoef je morgenvroeg geen enkele site of pagina aan te klikken op internet want dan ben je fucked.
DutchOwnage schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:07:
Hoe laat spelen ze plaatselijke tijd? Als het later is dan 20.00 lokaal dan zit de temperatuur inderdaad onder de 30c.
Gemini zegt 1900u

[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 29-06-2026 13:14 ]

• Gonadan

Gonadan

@Harribo @Qu3st met de poll is niets mis, alleen cached GoT plaatjes dus de uitslag lijkt niet bijgewerkt te worden. Maar dan kijk je gewoon direct op de link in doet hij het prima:

https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407662

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Fiber

Fiber

FreakNL schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:09:

https://www.youtube.com/nossport

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:55

UTM

Het enige wat ik jammer vind aan die thumbnails (van de NOS/samenvattingen/YouTube-clips) is dat de afbeeldingen soms het een en ander al verraden.

• Fiber

Fiber

Joosie200 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:02:
Ik ga NL - Marokko wel kijken. Slapen van 22:00 - 02:59, kijken van 03:00 - 05:00. Slapen 05:00 - 08:00. Scheelt dat ik weinig tokkies met vuurwerk in de buurt heb. Dus gewoon gordijnen dicht, tv uit en slapen maar. Liever dat dan slapen tot 5u en uitgesteld kijken. Live kijken is toch anders.
Maar dan mis je het hele halve voorprogramma...: Voorbeschouwing, Brazilië-Japan, Duitsland-Paraguay, nog een voorbeschouwing... O-)

* Fiber zit straks een half etmaal continu te kijken...

* Fiber slaapt waarschijnlijk dwars door Nederland-Marokko heen...

• Joosie200
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:33:
[...]

Maar dan mis je het hele voorprogramma...: Voorbeschouwing, Brazilië-Japan, Duitsland-Paraguay, nog een voorbeschouwing... O-)

* Fiber zit straks een half etmaal continu te kijken...

* Fiber slaapt waarschijnlijk dwars door Nederland-Marokko heen...
Ik ga uit dat Brazilië en Duitsland hun ding doen. Laat me graag verrassen in de samenvatting ;)

• Gonadan

Gonadan

DutchOwnage schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:04:
Hebben we vast een extra excuus te pakken voor als we niet winnen (naast Gakpo). Ineens andere speelregio, Marokko in het voordeel, doorgestoken kaart!. :Y) ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

En ik vrees ergens dat het godsonmogelijk is om later te gaan kijken zonder dat je op de één of andere manier toch wat mee gaat krijgen. Laat je je telefoon uit springt je settopbox ineens op een zender bij opstarten en wordt er meteen wat genoemd bijvoorbeeld.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Fiber

Fiber

Gonadan schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:40:
[...]

En ik vrees ergens dat het godsonmogelijk is om later te gaan kijken zonder dat je op de één of andere manier toch wat mee gaat krijgen. Laat je je telefoon uit springt je settopbox ineens op een zender bij opstarten en wordt er meteen wat genoemd bijvoorbeeld.
Kwestie van goed voorbereiden...

Heb je in ieder geval geen last meer van 'juichvertraging' (Woord van het jaar...?) en je kan de breaks overslaan.

Maar ik ben zelf toch van plan om live te kijken... O-)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
Ik had vrijdag last van de voetbalonderbreking. Ik ga vannacht denk ik gewoon slapen. Dat ouder worden is wat zeg :+

XXXVI

• Denman
  • Laatst online: 00:22
Ik moet morgen werken maar vind het een te mooi affiche om niet live te kijken. Ben ook te bang dat ik ergens toch een pop-up krijg of wakker word met toeterende auto's oid.

Daarom is het plan als volgt: ergens tussen 20:30 - 21:00 naar bed, slapen tot 2:45, wedstrijd kijken, wellicht nog een uurtje slaap pakken (of vol aan de koffie), en dan thuis werken.
Zal wel weer grandioos gaan mislukken allemaal :+

Join het GoT Pulse-Team!

• Clush

Clush

Do as I say...

Eerst Brazilie - Japan meepakken, tijdens de tweede helft bed inkruipen. Dan 02.45 de wekker, en hopelijk tussen 5 en 7 nog weer even de oogjes dicht.

Dan pak ik zo'n 6 uur, hopelijk. Dat kan wel voor een keertje.

... not as I do.

• Bossie
Derbiss schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:21:
Als Belg zijnde.. veel succes morgennacht. Lijkt me een interessante wedstrijd voor jullie. Zowel kwa tactiek als spelniveau etc.
Wel ironisch dat zowel wij als jullie tegen de afrikaanse kampioen spelen :D
Het is voor zowel Nederland en Belgie een zeer interessante en moeilijk te voorspellen loting.

Er zitten verder weinig andere potjes bij deze ronde die ik echt wil gaan zien, misschien Portugal - Kroatie nog.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:33
Ik ga kijken in de ochtend met ontbijt.

Word ik wakker van vuurwerk dan dat zijn de Nederlanders in mijn wijk.

Word ik wakker van getoeter zijn het de Marokkanen van een wijk verderop.

Ik hoop dat de oordoppen het houden 🤷

Meta Quest 3

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ga gewoon slapen vannacht, met de hitte de afgelopen dagen nog wat "in te halen". Hopelijk vannacht een goede nachtrust en morgenvroeg de samenvatting terugkijken. De tijd dat ik wekkers zette voor het voetbal of ergens voor wakker bleef heb ik achter me gelaten. Maar iedereen moet lekker doen wat ie fijn vindt, hopelijk een goede wedstrijd van Oranje en een sportieve wedstrijd van beide kanten.

• Derbiss
Bossie schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:59:
[...]

Het is voor zowel Nederland en Belgie een zeer interessante en moeilijk te voorspellen loting.

Er zitten verder weinig andere potjes bij deze ronde die ik echt wil gaan zien, misschien Portugal - Kroatie nog.
Om even moeilijk te doen; hoe staan jullie topz van bepaalde spelers die nu bij Marokko spelen maar x aantal jaar én gewoond in NL én opgeleid in NL én zelfs met jong oranje mee hebben gespeeld? In België is het een mix; ofwel niet kunnen ofwel een soort van vergoeding vragen als 'compensatie' ofwel.. laat ze doen, tegen hun zin moeten ze toch niet spelen.. voer voor discussie. Edit: ik heb het hierover https://sporza.be/nl/2026...derlanders~1782719654210/

[ Voor 11% gewijzigd door Derbiss op 29-06-2026 14:13 ]

• Clush

Clush

Do as I say...

Volgens mij is dat niet echt een discussie, hier.

Heel af en toe probeert de KNVB iemand over te halen om voor NL te kiezen, maar het is eerst en vooral aan de speler zelf. Veel meer dan 'jammer, was in oranje ook leuk geweest' wordt daar niet van gevonden.

... not as I do.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:37
Derbiss schreef op maandag 29 juni 2026 @ 14:12:
[...]

Om even moeilijk te doen; hoe staan jullie topz van bepaalde spelers die nu bij Marokko spelen maar x aantal jaar én gewoond in NL én opgeleid in NL én zelfs met jong oranje mee hebben gespeeld? In België is het een mix; ofwel niet kunnen ofwel een soort van vergoeding vragen als 'compensatie' ofwel.. laat ze doen, tegen hun zin moeten ze toch niet spelen.. voer voor discussie. Edit: ik heb het hierover https://sporza.be/nl/2026...derlanders~1782719654210/
Ik vind het niet kunnen, als je hier je opleiding krijgt(in de jeugdelftallen) dan moet je ook voor Nederland spelen wat mij betreft. Dest bijvoorbeeld is een ander geval, nooit een jeugdelftal voor NL, dus voor de VS gekozen, helemaal prima.

Maar da's misschien niet een discussie voor dit topic

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:12
Ik zie het niet zitten om om 3 uur op te staan, in de wetenschap dat wanneer het verlengen en penalties wordt zo 6 uur is. Ik denk dat ik de tweede helft ga kijken, en dan erna nog even het bed induik. Maarja, dat was geen optie in de poll geloof ik :D

Life is what happens while you're busy making other plans

• Derbiss
Terranova schreef op maandag 29 juni 2026 @ 14:25:
[...]

Ik vind het niet kunnen, als je hier je opleiding krijgt(in de jeugdelftallen) dan moet je ook voor Nederland spelen wat mij betreft. Dest bijvoorbeeld is een ander geval, nooit een jeugdelftal voor NL, dus voor de VS gekozen, helemaal prima.

Misschien niet idd, laat het dan zo maar. Mods, als jullie willen mag mijn opmerking weg.

• Gynnad
Denman schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:47:
Ik moet morgen werken maar vind het een te mooi affiche om niet live te kijken. Ben ook te bang dat ik ergens toch een pop-up krijg of wakker word met toeterende auto's oid.

Daarom is het plan als volgt: ergens tussen 20:30 - 21:00 naar bed, slapen tot 2:45, wedstrijd kijken, wellicht nog een uurtje slaap pakken (of vol aan de koffie), en dan thuis werken.
Zal wel weer grandioos gaan mislukken allemaal :+
Hier morgen ook gewoon direct aan de slag na de wedstrijd, ff ontbijten, douchen en dan naar kantoor (of eerst even thuis beginnen). En dan maar wat eerder naar huis morgenmiddag. Van 05:00 tot 07:00 slaap ik toch niet meer, mocht het een verlenging worden is het al helemaal geen doen.

• Bossie
Terranova schreef op maandag 29 juni 2026 @ 14:25:
[...]

Het is graag of niet, maar ik ben het er wel mee eens dat als je voor de jeugdelftallen hebt gespeeld dat je dan eigenlijk al een keuze hebt gemaakt.

Het Nederlands elftal heeft ook een slechte periode gekend en ik kan me niet echt spelers herinneren die daarvoor niet voor Oranje kozen. Nu Marokko een sterke periode kent, zie je ook opeens dat er meer voor Marokko word gekozen.

Misschien dat anderen wel een aantal spelers weten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 29-06-2026 14:55 ]

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-08 21:29
Hiddink haalde gisteren ook terecht het punt aan over dat het Marokkaanse elftal snel de controle over hun emoties kwijtraken en zo simpel is het. Ze zijn boven alles trots dus wil je ze over de kling jagen moet je ze krenken en vernederen. Wat je vooral niet moet doen is meegaan in hun strijd maar proberen de wedstrijd gecontroleerd te houden. Als collectief zijn ze sterk maar het is eenvoudig om een enkeling op de kast te jagen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tijd om Weghorst op te stellen dus 😇

• Fiber

Fiber

Gynnad schreef op maandag 29 juni 2026 @ 14:45:
[...]

Hier morgen ook gewoon direct aan de slag na de wedstrijd, ff ontbijten, douchen en dan naar kantoor (of eerst even thuis beginnen). En dan maar wat eerder naar huis morgenmiddag. Van 05:00 tot 07:00 slaap ik toch niet meer, mocht het een verlenging worden is het al helemaal geen doen.
Ik zou vast wel slapen, maar dan met geen mogelijkheid weer op tijd wakker worden denk ik...

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:17
Derbiss schreef op maandag 29 juni 2026 @ 14:12:
[...]

Vind het ook wel bijzonder. Het basisteam dat tegen Brazilië speelde waren allemaal NIET in Marokko geboren. Ze hebben allemaal hun opleiding genoten in het buitenland en in veel gevallen ook zelfs bij de nationale jeugdteams gevoetbald. Denk dat het merendeel van de voetballers enkel in marokko geweest waren voor vakanties en verder nooit meer. Marokko is ontzettend trots op dat ze zo'n goed voetballand zijn, maar tegelijkertijd is hun hele trots gebaseerd op dat ze alle voetballer hun opleiding laten genieten in Europa om ze daarna weer terug te halen naar Marokko.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-08 16:39

Stimulate14

⭐⭐⭐

Justevo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 14:56:
Hiddink haalde gisteren ook terecht het punt aan over dat het Marokkaanse elftal snel de controle over hun emoties kwijtraken en zo simpel is het. Ze zijn boven alles trots dus wil je ze over de kling jagen moet je ze krenken en vernederen. Wat je vooral niet moet doen is meegaan in hun strijd maar proberen de wedstrijd gecontroleerd te houden. Als collectief zijn ze sterk maar het is eenvoudig om een enkeling op de kast te jagen.
Daarom schreef ik al vorige week, het wordt een Nederland Portugal 2006 all over again.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:56
Over de kling jagen en vernederen dat Marokko.... redelijk negatief zeg. Hebben we daar de types wel voor? Nouja geen nl-Por 2006 ja. Of ja anders met positieve uitslag, dan wel (klink ik al als Trump).

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-08 16:39

Stimulate14

⭐⭐⭐

Sjah schreef op maandag 29 juni 2026 @ 15:45:
Over de kling jagen en vernederen dat Marokko.... redelijk negatief zeg. Hebben we daar de types wel voor? Nouja geen nl-Por 2006 ja. Of ja anders met positieve uitslag, dan wel (klinkt ik al als Trump).
Dumfries? En Weghorst natuurlijk. Voor de rest zijn het allemaal slappe k*287tjes.

We hebben geen types van Bommel, van der Vaart etc meer.

• Harribo
Gonadan schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:20:
@Harribo @Qu3st met de poll is niets mis, alleen cached GoT plaatjes dus de uitslag lijkt niet bijgewerkt te worden. Maar dan kijk je gewoon direct op de link in doet hij het prima:

https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407662
Ok... De tussenstand :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aUpDc98YDD7kZr-hgc648cYtAkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RryDNND39FXairtTSpOaQVuB.png?f=fotoalbum_large

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Nope. Geen trek in om mezelf te slopen voor de rest van de week.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Fiber

Fiber

Sjah schreef op maandag 29 juni 2026 @ 15:45:
Over de kling jagen en vernederen dat Marokko.... redelijk negatief zeg. Hebben we daar de types wel voor? Nouja geen nl-Por 2006 ja. Of ja anders met positieve uitslag, dan wel (klinkt ik al als Trump).
Spreekt mij ook totaal niet aan.

Gewoon met goed voetbal oplossen. En direct vanaf het begin het initiatief hebben, snel scoren, 3-0 ruststand, 5-0 eindstand, of misschien na de 5-0 nog een 5-1 toestaan voor de eer en zo..

En liefst met fatsoenlijk clean voetbal, zonder penalties, rode kaarten, buitenspel gedoe, discutabele VAR beslissingen, etc.

Doelpunten liefst van Gakpo, Van Dijk uit een corner, Summerville en na rust door de invallende Memphis en Malen. Kluivert en Brobbey mogen de assists geven.

Dan is bijna iedereen blij denk ik.

:z

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Als ik dat doe slaap ik echt niet meer om 5:00

Dan heb ik er 5 uur opzitten, dan heb ik om 5:00 niet alweer slaap.

• Joosie200
  • Niet online
FreakNL schreef op maandag 29 juni 2026 @ 17:54:
[...]

Als ik dat doe slaap ik echt niet meer om 5:00

Dan heb ik er 5 uur opzitten, dan heb ik om 5:00 niet alweer slaap.
In dat geval doen wat de Japanners deden: vroeg naar werk na afloop van de wedstrijd. Hoe eerder je van kantoor weg kan naar huis.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:56
Nee,
Mijn nachtrust is me heilig en dit NL11tal niet.

• toolkist
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 18:11:
[...]

In dat geval doen wat de Japanners deden: vroeg naar werk na afloop van de wedstrijd. Hoe eerder je van kantoor weg kan naar huis.
Dat werkt voor lang niet alle banen.
Los daarvan, lekker doen wat @Ramzzz en ik doen. :Z
Tis maar de laatste 32 he, geen finale ofzo ;)
Niet dat ik voor de finale wel wakker zou blijven, maar dat staat daar los van.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:58

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik zou vooral heel opzichtig panenka’s oefenen bij het inschieten van de keeper, als we er een mentaal spel van gaan maken :D

• Clush

Clush

Do as I say...

Tja, t is voor mij niet enkel voor het NL elftal, maar ook omdat het waarschijnlijk een fantastische wedstrijd gaat worden. Wmb eentje om niet te missen.

Maar terugkijken is tegenwoordig vrij simpel, dus dat snap ik ergens wel.

... not as I do.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Clush schreef op maandag 29 juni 2026 @ 18:48:
Tja, t is voor mij niet enkel voor het NL elftal, maar ook omdat het waarschijnlijk een fantastische wedstrijd gaat worden. Wmb eentje om niet te missen.

Maar terugkijken is tegenwoordig vrij simpel, dus dat snap ik ergens wel.
Idem hoor en gelukkig heb ik de luxe dat ik er niet vroeg uit hoef. Marokko is gewoon een derby, een min of meer 50/50 wedstrijd en beide landen hebben de kwaliteiten om een leuke pot op de mat te leggen.

Only fools are enslaved by time and space.

• Typhone
  • Laatst online: 20:07

Typhone

Who Dares Wins

Ik mag er sowieso om 03:00 uit om even voor een dag heen en weer naar Dresden te knallen. Maar ik wacht even tot ik over de grens ben en zet dan de aflevering vanaf het begin aan en zie het wel :). Wel even FotMob op silent.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:46
Blijf wakker tot 03:00 uur en ga na de wedstrijd op bed tot ik wakker wordt.

• Fiber

Fiber

Typhone schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:39:
Ik mag er sowieso om 03:00 uit om even voor een dag heen en weer naar Dresden te knallen. Maar ik wacht even tot ik over de grens ben en zet dan de aflevering vanaf het begin aan en zie het wel :). Wel even FotMob op silent.
Je kan ook de radio aanzetten toch?

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:17
Typhone schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:39:
Heen en weer op 1 dag? Dat is 14u in de auto…

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14
In overleg met mijn vriendin gaan we nu slapen en om 6 uur beginnen met kijken. Dus ik sla de chat even over vannacht.

• Grindtegel
  • Laatst online: 23:19
De heren bij de NOS klinken nou niet bepaald overtuigd in hun gevoel dat Nl gaat winnen, zeg dan gewoon dat je denkt dat Nl gaat verliezen...

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Joosie200 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 18:11:
[...]

Helaas werk ik deze week niet op kantoor anders had ik het inderdaad wel geweten

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:19
Grindtegel schreef op maandag 29 juni 2026 @ 21:40:
De heren bij de NOS klinken nou niet bepaald overtuigd in hun gevoel dat Nl gaat winnen, zeg dan gewoon dat je denkt dat Nl gaat verliezen...
Ronald de Boer was anders aardig optimistisch. Als enige dan wel. De rest is voorzichtig, en terecht w.m.b. Ik ben ook nog steeds zeer sceptisch. Waarom zou je zeer positief zijn als die gatenkaas achterin elke keer goals weggeeft, al jaren lang. En dan nog die negatieve resultaten tegen toplanden. Ze moeten het eerst maar eens laten zien nu, vannacht.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op maandag 29 juni 2026 @ 18:16:
[...]

Dat werkt voor lang niet alle banen.
Los daarvan, lekker doen wat @Ramzzz en ik doen. :Z
Tis maar de laatste 32 he, geen finale ofzo ;)
Niet dat ik voor de finale wel wakker zou blijven, maar dat staat daar los van.
Wij hebben nu consensus thuis: opstaan 04:45, dan voetbal kijken, doorspoelen wat niet om aan te gluren is, en op tijd naar het werk. :Y)

Al dan niet chagrijnig. }:|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Grindtegel
  • Laatst online: 23:19
Elzavo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 21:53:
[...]

Ronald de Boer was anders aardig optimistisch. Als enige dan wel. De rest is voorzichtig, en terecht w.m.b. Ik ben ook nog steeds zeer sceptisch. Waarom zou je zeer positief zijn als die gatenkaas achterin elke keer goals weggeeft, al jaren lang. En dan nog die negatieve resultaten tegen toplanden. Ze moeten het eerst maar eens laten zien nu, vannacht.
Ik denk ook dat we het niet gaan redden, teveel desorganisatie achterin, wat al drie jaar lang bevestigd wordt door slechte resultaten tegen echte voetballanden ipv dwergen. Maar ga zeker kijke, morgen dagje vrij genomen. Nu alleen hopen dat ik het tot 3 uur volhou. Wekker zetten werkt niet bij mij, als deze gast slaapt interesseert hem op dat moment niet veel meer

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14
Grindtegel schreef op maandag 29 juni 2026 @ 21:40:
Omdat je niet overtuigd kan zijn van een Nederlandse overwinning en tegelijkertijd ook niet overtuigd van een verlies. Kan gewoon naast elkaar bestaan.

Ik sta er eerlijk gezegd zelf ook zo in. Marokko laat goede dingen zien en komt over als een eenheid. De vorige halve finale op het WK was zeer knap. Ze haalden de finale van de Afrika Cup. Vraag blijft voor mij hoe goed (of niet) ze zijn. Nederland heeft aanvallend heel goede dingen laten zien. Verdedigend is het nog niet goed (of zelfs slecht). Geen druk op de bal of naar voren, veel ruimtes tussen de linies en tegenstanders lukt het overstappen te creëren. Dit tegen elkaar afgewogen, is het simpelweg geen uitgesproken zaak. Kan weleens een heel spannende pot worden.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

5-2-3 met Aké en Summerville en zonder Reijnders en Malen.

[ Voor 29% gewijzigd door dawg op 30-06-2026 02:09 ]

It’s the economy, stupid!

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:19
Neeeee. Grueter dadelijk en geen BBC. De belg dan maar?

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YqR9JnQYtHG8zbJTheoiD1l8jBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RAJ0B1PzaPmZNNCHE4sDaIf9.jpg?f=fotoalbum_large proost alvast, live vanuit Mexico. 18:17 hier. Geen slaapprogramma nodig.

• Fiber

Fiber

Pfff, 5-2-3, ik moet het nog zien. Het kan werken, als iedereen in vorm is. O-)

Pagina: 1 ... 306 ... 326 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!