Zo'n doelpunt met een steekbal van de Polen gaan wij niet maken als Frenkie en Gravenberch continu terugdraaien en niet de bal naar voren spelen op sommige momenten. De Polen zijn dan al lang weer massaal terug
Geen pure aanvaller, maar Til had er al minimaal 1 in gelegd en is bovendien op meerdere plekken inzetbaar. Maar ja, hij heet geen Depay en dus heeft Koeman er geen oog voor.LZ86 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:41:
Malen is pure armoe. Depay ook, maar die maakt veel goals tegen kleintjes.
We hebben gewoon geen goede aanvallers meer
*knip*
Reageer zelf dan niet terug aub.
Reageer zelf dan niet terug aub.
[ Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 14-11-2025 22:55 ]
Mwa, de beste omdat er niemand anders geselecteerd wordt. Ik vind Til toch sneller dan die trage, door mensen heen willen lopende depay momenteel.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:40:
Depay is helaas onze beste spits.
Maar als je deze helft ziet, zou je dat niet zeggen.
Toch liggen er echt wel kansen, Malen kwam geregeld zijn man voorbij maar er staan dan te weinig. Ook een kwestie van daar willen zijn op dat moment maw inzet
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kijk wat vd vaart zegt... Frenkie dribbelt teveel... Paar keer naar voren passen
Ja tempo ligt veel te laag, het hele Poolse team kan al menig ijzeren gordijn neerzetten voordat we 10 meter van het doel zijn.Hupske schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:43:
Depay is vandaag de zwakste op het veld. Fout op fout en zo traag.
Malen ook zeer matig. Hij kan hard rennen, maar mist de techniek.
Van Dijk was eveneens zeer matig. In het begin was zijn verdedigende kopwerk zwak, en in balbezit gingen zelfs simpele inspeelpasses mis. Bij de 1-0 stond hij ook gewoon te slapen, al gaat de grootste vinger daarbij naar Depay.
Verder heeft Nederland veel balbezit, wat er leuk uitziet op 30 meter van het Poolse doel, maar daar heb je niets aan. Het tempo ligt veel te laag.
Don't let perfect be the enemy of good.
*knip*
Quote & reactie verwijderd.
[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 14-11-2025 22:56 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Til doet het nu nuttig in de Eredivisie maar ik denk dat dit niveau echt een stuk hoger ligt.carpebios schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:44:
[...]
Mwa, de beste omdat er niemand anders geselecteerd wordt. Ik vind Til toch sneller dan die trage, door mensen heen willen lopende depay momenteel.
Wat mij betreft zit het probleem in de trage omschakeling met oa Frenkie.
Daardoor moeten we altijd kansen creëren door een muur van verdedigers
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door tweakduke op 14-11-2025 22:57 ]
Probleem is nu... Wie vervang je nu eventueel ? Ik zou het echt niet weten, het houdt niet over
Ik zou Depay eruit halen en Reijnders er voor in de plaats.
Laat je Kluivert vanuit de spits spelen.
Laat je Kluivert vanuit de spits spelen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zonder Dumfries is NL 100% minder gevaarlijk.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:50:
Trouwens... Ook Geertruida laat weer bij dat doelpunt een man uit zijn rug lopen.
Wel een aderlating dat Dumfries daar niet staat
Ik zou Valente brengen voor Gravenberg. Til voor Depay en ook nog Malen eruit
Simons (kan wat toevoegen bij zeldzame goede dag),Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:48:
Probleem is nu... Wie vervang je nu eventueel ? Ik zou het echt niet weten, het houdt niet over
Lang (kan wat toevoegen bij zeldzame goede dag),
Valente (wil ik keer in NL zien),
Emegha (wil ik keer in NL zien)
Depay kan je wisselen met Emega. Van Dijk kan je ook eens wisselen, hij geeft vooral iedereen de schuld, maar is overal te laat. Vond die elleboog in de nek van Lewandoski wel goed hoe makkelijk hij doet.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:48:
Ik weet het ook niet met Kluivert op die positie. Het is beter dan Simons momenteel, maar dat kan ook anders lijkt me.
De eerste twee vind ik te matig, flitsen 1x in de 10 wedstrijden.floriz87 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:51:
[...]
Simons (kan wat toevoegen bij zeldzame goede dag),
Valente (wil ik keer in NL zien),
Emegha (wil ik keer in NL zien)
Laatste 2 ben ik ook benieuwd naar
Wordt Lang ook niet beschouwd als een miskoop?Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:52:
[...]
De eerste twee vind ik te matig, flitsen 1x in de 10 wedstrijden.
Ja sorry mensen maar daarom staat Depay er dus in.
Het is niet anders
Het is niet anders
Niveau een stuk hoger? In zijn huidige vorm is Til in alle opzichten een meerwaarde voor dit NL elftal. Hij wordt echt onderschat.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:46:
[...]
Til doet het nu nuttig in de Eredivisie maar ik denk dat dit niveau echt een stuk hoger ligt.
Nou ja. Toch weer Depay
BAM
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Lol. Hij doet het toch weer. Afgrijselijk!
Hoe is het mogelijk
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja, om de een of andere reden geldt dat voor al die aanvallende middenvelders (Malen, Kluivert, Simons, Lang, en misschien nog wel meer). Flitsen een keer, en dan is het weer 9x prut.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:52:
[...]
De eerste twee vind ik te matig, flitsen 1x in de 10 wedstrijden.
Ze tellen allemaal.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Harde werkercarpebios schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:55:
Hoe is het mogelijk
Bij Napoli breekt hij geen potten geloof ik.HollowGamer schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:53:
[...]
Wordt Lang ook niet beschouwd als een miskoop?
Maar maakt het uit, PSV er mooi vanaf en bak met geld gekregen
Memphis in Oranje!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij krijgt per ongeluk een bal omdat Malen deze gewoon zelf moet maken.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:54:
Ja sorry mensen maar daarom staat Depay er dus in.
Het is niet anders
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Keeper raakte hem nogFreakNL schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:55:
Kan je hem nog slechter inkoppen?
Oh we gaan meteen weer inslapen... Het werk is gedaan
Van Dijk die probeert met een dansend hakje die bal weg te krijgen.. vent, gooi jezelf er nou gewoon voor joh.
per aspera ad astra
Klopt, maar wel zeer waarschijnlijk
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Depay heeft zeker een energiedrankje gedronken in de pauze, toch lekker om weer gelijk te staan
Op basis hiervan Depay complimenten geven is puur scoreboard journalistiek. Iedere spits met twee benen en een hartslag had deze gemaakt.
XXXVI
Nee hij reageert heel alert tussen de Poolse verdedigers.PatrickC schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:55:
[...]
Hij krijgt per ongeluk een bal omdat Malen deze gewoon zelf moet maken.
Malen is geen killer voor de zoveelste keer, hij had hem eigenlijk al moeten maken
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Je moet wel alert zijn. Dit is gewoon een prima goal.ephymerous schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:57:
Op basis hiervan Depay complimenten geven is puur scoreboard journalistiek. Iedere spits met twee benen en een hartslag had deze gemaakt.
Ik zie dat toch anders.ephymerous schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:57:
Scherpte als het moet.
Een spits reken ik tenminste af op doelpunten.
Altijd al het volle vertrouwen gehad in Depay
Nee, gewoon nee. Had je beter Farioli zijn gang kunnen laten gaan.HollowGamer schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:36:
[...]
Ik zie het nog gebeuren, Ajax zoekt ook ervaring.
Voor mij hoeft het niet, maar opzicht zou het kunnen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat zegt deze commentator met zijn scheidsrechtersbal en goed gedaan van de scheids om Depay even te laten herstellen na die overtreding. De scheids stond gewoon in de weg lol
Malen kopt echt volledig verkeerd. En dan kom jij ermee dat het een redding van de keeper is.
Het is meer dat hij hem tegen de keeper aankopt. Bal was er misschien niet eens ingegaan (leek voorlangs te gaan)…
Echt gewoon volledig verkeerd geraakt door Malen, geen verdienste van de keeper.
Ik ook, we hebben weinig keusLZ86 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:58:
Altijd al het volle vertrouwen gehad in Depay
Het is net Inzaghi. Aan hem kon je je ook mateloos irriteren, omdat hij niet meedeed aan het spel en alles inleverde. Hij stond alleen altijd op de juiste plek.
Je ziet dat helaas vaak. Van de Eredivisie naar een grotere competitie, is vaak echt lastig. Opzicht missen we ook niet veel, hij is vrij matig vind ik.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:55:
[...]
Bij Napoli breekt hij geen potten geloof ik.
Maar maakt het uit, PSV er mooi vanaf en bak met geld gekregen
Wat een gatenkaas.
Uh... We moeten wel ff beter gaan voetballen nu
Kijk de herhaling nog eens. Terwijl Malen zijn sprint inzet om te gaan koppen en de bal onderweg is, raakt de keeper de bal nog met de vingertoppen, waardoor deze van richting verandert.FreakNL schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:00:
[...]
Malen kopt echt volledig verkeerd. En dan kom jij ermee dat het een redding van de keeper is.
Het is meer dat hij hem tegen de keeper aankopt. Bal was er misschien niet eens ingegaan (leek voorlangs te gaan)…
Echt gewoon volledig verkeerd geraakt door Malen, geen verdienste van de keeper.
Discussie Depay daargelaten ik vindt het armoedig dat er geen fatsoenlijke top aanvaller(s) in aantocht is om hem zeg maar op te volgen.
Duurt zo niet lang meer… staan onder druk
Geertruida mag er echt uit. Die zit nergens bij en laat maar mensen lopen, wat een drama
Niet meedoen en dan ineens scoren is heel wat anders dan constant uit positie lopen,veel balverlies hebben en daarmee kansen weggeven en dan ineens scorenHupske schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:00:
Het is net Inzaghi. Aan hem kon je je ook mateloos irriteren, omdat hij niet meedeed aan het spel en alles inleverde. Hij stond alleen altijd op de juiste plek.
Favoriete plek van zowel Simons als Lang is links. Dan zou je Gakpo in de spits moeten zetten.floriz87 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:51:
[...]
Simons (kan wat toevoegen bij zeldzame goede dag),
Dan kunnen we ook niet biljarten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat is dit man. Door Polen met de rug tegen de muur gezet worden.
En dit elftal is zogenaamd kandidaat voor de wereldtitel? Laat me niet lachen.
En dit elftal is zogenaamd kandidaat voor de wereldtitel? Laat me niet lachen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zowel Simons en Lang hoeven wat mij betreft niet, maat Gakpo in de spits zie ik wel zittenD-e-n schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:02:
[...]
Favoriete plek van zowel Simons als Lang is links. Dan zou je Gakpo in de spits moeten zetten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vond het ophemelen van hem, ook weer erg overdreven. We hebben op die positie normaal 2 voor hem.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:02:
Geertruida mag er echt uit. Die zit nergens bij en laat maar mensen lopen, wat een drama
Het wandelen is ook erg aanwezig. Denk dat het echt een instructie is van Koeman.
Moet Gakpo er ook niet uit? Tot dusver alleen maar naar binnen vastgelopen en ballen ver over/naast geschoten.D-e-n schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:02:
[...]
Favoriete plek van zowel Simons als Lang is links. Dan zou je Gakpo in de spits moeten zetten.
Is ook zo voorspelbaar.
Wat een losers weer in het publiek...
Simons heeft in Oranje nog nooit op zijn beste plek gespeeld dus in principe wil ik dat wel eens zien maar dan haal je Gakpo ook weg van zijn beste plekBossie schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:04:
[...]
Zowel Simons en Lang hoeven wat mij betreft niet, maat Gakpo in de spits zie ik wel zitten
Als er niet tegen wordt opgetreden, dan krijg je dit overal. Geen idee hoe bonden en mensen echt in het voetbal denken dat een gesprekje met de harde kern werkt lol.
Vandaag is hij matig jaMegupe schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:05:
[...]
Moet Gakpo er ook niet uit? Tot dusver alleen maar naar binnen vastgelopen en ballen ver over/naast geschoten.
Is ook zo voorspelbaar.
Er zullen wel wat Legia Warschau "fans" tussen zitten die de boel verstieren zoals altijd
Adob supporters achter het doel? 😜
Heeft legia trouwens geen banden met ado?
Heeft legia trouwens geen banden met ado?
[ Voor 45% gewijzigd door Megupe op 14-11-2025 22:09 ]
Jammer zulke ‘fans’.
Al is dit voor Nederland niet verkeerd. Even reorganiseren en overleggen met elkaar.
Al is dit voor Nederland niet verkeerd. Even reorganiseren en overleggen met elkaar.
Tja, laatst heb ik een 'mooie' gedenking gezien van Ajax supporters. Ik vind het erg als een jonge supporter overlijdt. Dat is het punt niet.Megupe schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:08:
Feyenoord supporters achter het doel? 😜
Het is tegenwoordig ook normaal geworden bij de kleinere clubs (helaas), en niemand treed op. Straffen zijn er wel, maar worden niet gehandhaafd.
Geertruida misschien eens wisselen?
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 14-11-2025 22:11 ]
Die actie bij Ajax had ik niet gezien, maar had wat mij betreft ook prima in hun eigen achtertuin gekund.HollowGamer schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:11:
[...]
Tja, laatst heb ik een 'mooie' gedenking gezien van Ajax supporters. Ik vind het erg als een jonge supporter overlijdt. Dat is het punt niet.
Het is tegenwoordig ook normaal geworden bij de kleinere clubs (helaas), en niemand treed op. Straffen zijn er wel, maar worden niet gehandhaafd.
Geertruida misschien eens wisselen?
Als je vuurwerk in het stadion wilt kan je toch prima wat met de club regelen. Die kunnen vast wel iets legaal verzinnen dat ook nog niet eens de pot verstoord
Die energiedrankjes zijn al weer uitgewerkt zie ik, zoveel fouten in aannames weer, zomaar alles laaten kaatsen naar de tegenstander
Zojuist ging er wel een bal de diepte in iv het constante trage gebrei. Elke keer als er omgeschakeld kan worden, moet het weer terug terwijl je juist gapko/malen prima kunt wegsturen.iCore schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:14:
Die energiedrankjes zijn al weer uitgewerkt zie ik, zoveel fouten in aannames weer, zomaar alles laaten kaatsen naar de tegenstander
Met dit tempo, kunnen wij ook nog mee doen.
Die commentator is ook niet veel gewend zo te horen.
Die commentator is ook niet veel gewend zo te horen.
[ Voor 39% gewijzigd door HollowGamer op 14-11-2025 22:17 ]
Het veld lijkt er ook wel dramatisch bij te liggen. Bal stuitert alle kanten op.
We spelen nu voor een gelijkspel lijkt het. Dat risico zou ik niet nemen
Gelukkig in de Arena altijd goed voetbal!
Net te laatfloriz87 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:20:
Geertruida z'n RedBulll-tje kickt in
Nee, de commentator denkt een blessuresNielz123 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:20:
Ballenketser
wat een slap elftal staat er, totaal geen fut en inspiratie
Ik denk niet dat NL stug genoeg is om de 0-0 daar over de treep te trekken.Harribo schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:18:
We spelen nu voor een gelijkspel lijkt het. Dat risico zou ik niet nemen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Kan Koeman niet naar ajax verkassen en we een goede coach nemen? Zijn voetbalfilosofie van ajax voetbal/balletje breed en schuiven is toch zwaar achterhaald. Kan niet eens winnen van een land als Polen
Ah ik hoor het al, het eindigt in een ouderwetse salon remise
Dat is ook mijncommentaarMijnCommentaar schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:21:
wat een slap elftal staat er, totaal geen fut en inspiratie
Het is Denzel natuurlijk dat het niet loopt. Onze Johan Cruijff.
Malen het is geen ping pong hé
Die Polen weten elkaar wel snel naar voren te bereiken.
Ja kunnen wij wat van lerencarpebios schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:26:
Die Polen weten elkaar wel snel naar voren te bereiken.
Cash is ook een goede voetballer. Altijd gedacht dat hij Engels was.
Ik vind Koeman geen slechte coach maar ik zou graag een type Farioli als bondscoach zien bij oranje.
Het gaat mij allemaal te relaxed en te voorzichtig, mis de echte directheid, dynamiek en passie. Dat krijgt Koeman er niet in heb ik het gevoel.
Heb je wel nodig om echt ver te komen op een wk/ek
Het gaat mij allemaal te relaxed en te voorzichtig, mis de echte directheid, dynamiek en passie. Dat krijgt Koeman er niet in heb ik het gevoel.
Heb je wel nodig om echt ver te komen op een wk/ek
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 14-11-2025 22:30 ]
Ik hoop dat we dat nog kunnen, afgelopen jaren hele tijd dezelfde problemen / pijn punten, wellicht verandert dat wanneer Koeman eindelijk met (geforceerd) pensioen gaat.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!