[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 195 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:46
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:16:
[...]

Brobbey is geen topper maar houdt voorin een paar verdedigers bezig met zijn fysiek en Depay alleen voorin is niks. Zirkzee kwam bij mij over als te slap in die 10 minuten. Kan je zeggen, het waren 10 minuten maar een Brobbey of Weghorst was dat niet overkomen, die proberen altijd te vechten voor een bal, altijd.

Hou je weinig over. Malen is een goede speler maar te weinig fysiek
Als spits is het ook wel handig dat ie kan scoren ;)

Ook zijn de verdedigers van Almere City van een ander kaliber dan de lui van Man City, Crystal Palace, Man U, Liverpool, ...

Zirkzee zou ik nog niet afschrijven...in de 87e minuut invallen in een 'alles-of-niets'-fase van de tegenstander. Voordat je in de wedstrijd zit dan mag je er weer af. Anders hadden we Simons ook al op het trein terug naar NL mogen zetten...

Verwijderd

famschopman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:25:
Als we vanavond al overleven en tegen Spanje 'mogen' voetballen is het wel zaak dat je in de eerste 60 minuten op voorsprong komt. Want zoals ik gisteren ook zag worden de resterende spelminuten door de Spanjaarden opgesoupeerd door wissels, ballen terugspelen, ballen uit de hand slaan, stervende zwaan techniek, ingooi -> laat de medespeler aan de andere kant van het veld het maar doen; die komt vervolgens op langzaam tempo richting de bal. Alleen om dat gedrag had van mij Frankrijk mogen winnen.

Wat dat betreft vind ik het voetbal er niet mooier op geworden en de arbitrage pakt niet door. Af en toe shirtje trekken is volledig omgeslagen in 'ik trek zijn shirt of broek aan gort', 'ik sla mijn armen om de speler heen' of 'ik houd de volledige arm van de speler vast'. En dat zie ik gewoon op de penalty stip gebeuren zonder consequentie en ik kijk erna en denk 'huh?! hoe dan'.

En die schwalbes worden ook steeds erger en prominenter; wat mij betreft gaat de VAR met terugwerkende kracht gele kaarten uitdelen tijdens een wedstrijd. Overtreding; VAR kijkt of het er echt één was, zoniet, gele kaart.

Allemaal dragen ze een fair play armband, maar er is niets van terug te zien in het hedendaagse spel.
Dit is toch al 100 jaar de Spaanse speelstijl? Wees blij dat ze niet meer allemaal gillend richting de scheidsrechter rennen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rliO-p-xQp98wbtgDhcs_6p0tNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XoNyzvNJTUJwnr10NzAcaQmG.jpg?f=fotoalbum_large

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-01 10:14
Ik loop de hele ochtend al m'n een soort spanning in mijn buikpijn rond. Heerlijk om weer ver te komen op een eindtoernooi en naar de wedstrijd toe te leven. Na de halve finale op het WK braken toch mindere tijden aan, en om ons dan als klein landje ver te zien komen is genieten. Het is natuurlijk makkelijk om dat te vergeten, en te verwachten dat we wel even meedoen met de grote landen, en ook nog eens met goed voetbal. Maar dat is nou eenmaal niet reëel.

Ik ben blij met de pragmatische aanpak van Koeman en verwacht ook niet teveel verrassingen vanavond. Discussiëren over Brobbey en Zirkzee eventueel in de basis is niet nodig want het gaat toch niet gebeuren. Ons plan A staat, en is tegen Engeland ook gewoon een prima plan A. En als het nodig is kan Koeman het altijd nog omzetten. Hij heeft bij Barcelona en Oranje wel bewezen dat hij dat kan.

Verwijderd

Bao_mi1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:12:
Ik loop de hele ochtend al m'n een soort spanning in mijn buikpijn rond. Heerlijk om weer ver te komen op een eindtoernooi en naar de wedstrijd toe te leven. Na de halve finale op het WK braken toch mindere tijden aan, en om ons dan als klein landje ver te zien komen is genieten. Het is natuurlijk makkelijk om dat te vergeten, en te verwachten dat we wel even meedoen met de grote landen, en ook nog eens met goed voetbal. Maar dat is nou eenmaal niet reëel.

Ik ben blij met de pragmatische aanpak van Koeman en verwacht ook niet teveel verrassingen vanavond. Discussiëren over Brobbey en Zirkzee eventueel in de basis is niet nodig want het gaat toch niet gebeuren. Ons plan A staat, en is tegen Engeland ook gewoon een prima plan A. En als het nodig is kan Koeman het altijd nog omzetten. Hij heeft bij Barcelona en Oranje wel bewezen dat hij dat kan.
Sluit me hierbij aan. Onze selectie is niet geweldig, dit is wat we hebben. Nu op hoop van zegen en hopen dat we hem (hoe maakt niet uit) winnen.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-01 08:55
Toch leuk dat we bij de laatste 3 zitten, brons is al binnen ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:38
Leuke en mi realistische analyse over de wedstrijd op de bbc site:
Space to attack into? Why Dutch plan might suit England

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Hij past dus precies in het Nederlands elftal...

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik mag hopen dat het vanavond weer wat leuker voetbal wordt zoals gisteren. Maarja, dat is ook een heel ander niveau. Als het al tegen Spanje wordt, kunnen we alleen maar hopen dat ze domme fouten maken, want die zijn gewoon echt goed. Als Yamal kansen krijgt dan is het punten stapelen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:39

ZieMaar!

Moderator General Chat
Yamal maakt het uitstekend af, maar het was een (afgedwongen) positionele fout waardoor de kans überhaupt ontstond. Als je als team iets beter staat, krijg je zo’n goal niet tegen, ook niet van Yamal.

• famschopman
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-01 16:48
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:37:
Dit is toch al 100 jaar de Spaanse speelstijl? Wees blij dat ze niet meer allemaal gillend richting de scheidsrechter rennen.
Ze zijn experts in technieken als de stervende zwaan techniek en de alligator death roll en inderdaad hebben ze er 100 jaar goed op kunnen trainen. Maar vandaag de dag dragen ze fair play armbanden en (lijkt mij) wordt er van ze verwacht dat ze dit gedachtengoed uitdragen en heeft de techniek zoals de VAR - en de 4de official - hun intrede gedaan. Daar ligt een gouden kans.

Wat ik nog niet eerder heb gezien maar ik opvallend vind is het extreme vasthouden én compleet omhelsen wat sinds kort zijn intrede heeft gedaan. Het is voetbal, geen rugby.

• famschopman
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-01 16:48
ZieMaar! schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:28:
Yamal maakt het uitstekend af, maar het was een (afgedwongen) positionele fout waardoor de kans überhaupt ontstond. Als je als team iets beter staat, krijg je zo’n goal niet tegen, ook niet van Yamal.
En dit is precies wat het Nederlands elftal ook moet proberen; verdediging 'los' spelen, balletje naar voren en niet terug en er niet dwars doorheen proberen te stormen want dat werkt niet. Of je doet dat, of je gaat terug naar de oude aanpak waarbij je over de flanken voorzetten geeft voor het goal.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 08-01 13:17
famschopman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:34:
[...]
of je gaat terug naar de oude aanpak waarbij je over de flanken voorzetten geeft voor het goal.
Moet er wel iemand voor de goal staan om die voorzet op te geven. Dat spelletje hoef je niet met Memphis in de spits te gaan spelen in ieder geval.

• eric.1
ByteMe_ schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:16:
Ik mag hopen dat het vanavond weer wat leuker voetbal wordt zoals gisteren. Maarja, dat is ook een heel ander niveau. Als het al tegen Spanje wordt, kunnen we alleen maar hopen dat ze domme fouten maken, want die zijn gewoon echt goed. Als Yamal kansen krijgt dan is het punten stapelen.
Meh, ik blijf erbij dat Frankrijk wederom niet echt scherp was noch vol ervoor ging buiten de eerste +- 20 minuten, en nagenoeg volledig leunden op een opleving van Mbappe. Echter bleef dat uit buiten een mooie voorzet en wat pogingen die er, bij een goede vorm, wel in hadden gevlogen. Sommigen blijven maar roepen dat het de tactiek is, dat koop ik niet. Ze hebben gewoon een Weghorst-aanjager nodig in hun team :+

Ook de Spanjaarden hebben zwakke plekken, meerdere zelfs. Niemand is kansloos tegen ze. Je moet ze alleen benutten, en natuurlijk geen ruimte geven aan de verkeerde spelers.

En vergeet niet...NL-TUR was ook gewoon een leuke pot. Het was niet denderend goed, maar het was meer actie dan twee andere kwart-finale's samen.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
Aan iedere goal gaat een fout vooraf.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
eric.1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 13:21:
[...]

Meh, ik blijf erbij dat Frankrijk wederom niet echt scherp was noch vol ervoor ging buiten de eerste +- 20 minuten, en nagenoeg volledig leunden op een opleving van Mbappe. Echter bleef dat uit buiten een mooie voorzet en wat pogingen die er, bij een goede vorm, wel in hadden gevlogen. Sommigen blijven maar roepen dat het de tactiek is, dat koop ik niet. Ze hebben gewoon een Weghorst-aanjager nodig in hun team :+

Ook de Spanjaarden hebben zwakke plekken, meerdere zelfs. Niemand is kansloos tegen ze. Je moet ze alleen benutten, en natuurlijk geen ruimte geven aan de verkeerde spelers.

En vergeet niet...NL-TUR was ook gewoon een leuke pot. Het was niet denderend goed, maar het was meer actie dan twee andere kwart-finale's samen.
Spanje is toch by far de beste ploeg tot nu toe? Frankrijk was niet bij machte om er druk op te zetten, dat probeerden ze echt wel.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:13
Het halen vd finale zou weleens 1 nadeel kunnen hebben>> durf te wedden dat Koeman dan zijn verlenging tot 2026 kan tekenen. Van mij mag dat alleen als die de finale wint.
On oja, zet Brobbey er eens in, die kennen ze niet.

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Kan je uitleggen wat dan exact die [ afgewongen?! #hoedan] positionele fout was? Kijk, als je als verdediger gaat staan bij de cornervlag terwijl het spel zich aan de andere kant van het veld afspeelt zou je kunnen spreken van een positionele fout.

Eerlijk gezegd schaar ik dit onder gezwam in de ruimte.....

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:06
Sjah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 14:04:
Het halen vd finale zou weleens 1 nadeel kunnen hebben>> durf te wedden dat Koeman dan zijn verlenging tot 2026 kan tekenen. Van mij mag dat alleen als die de finale wint.
On oja, zet Brobbey er eens in, die kennen ze niet.
Is (in principe) al verlengd:
Koeman gaat bij Oranje door tot 2026
Ronald Koeman verwacht ook op het WK van 2026 nog bondscoach van Oranje te zijn. Zijn contract loopt door tot na dat toernooi. Koeman vertelde met een knipoog dat de KNVB toch al niet meer van hem af kon. Met de halve finale heeft hij op het EK namelijk al aan de doelstelling voldaan.
Bron: https://nos.nl/liveblog/2...-fluit-nederland-engeland

Join het GoT Pulse-Team!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Of je haat Ajax of je kijkt geen clubvoetbal.... of beiden?

• eric.1
Advizor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 13:51:
[...]

Spanje is toch by far de beste ploeg tot nu toe? Frankrijk was niet bij machte om er druk op te zetten, dat probeerden ze echt wel.
'by far' gaat me wel een beetje te ver. Tegen Duitsland had het muntje zo de andere kant op kunnen vallen. Echt heer-en-meester waren ze zeker niet.

En dat Frankrijk het niet lukte om druk te zetten...sjah...dat lukte tegen Oostenrijk, Polen, Portugal en België ook niet altijd even best.... Ze zijn toch niet zo slecht dat ze nooit druk kunnen zetten? Nee, dat was niet -alleen- de verdienste van Spanje.

• ph4ge
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:36:
Leuke en mi realistische analyse over de wedstrijd op de bbc site:
Space to attack into? Why Dutch plan might suit England
"Xavi Simons, who has really impressed me in the number 10 role."

Volgens mij heeft de beste man geen wedstrijd van Oranje gezien. :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:16
ph4ge schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 14:56:
[...]

I've co-commentated on two of their games so far - the 3-2 defeat by Austria in the group stage, and the 2-1 win over Turkey in the quarter-finals.

Hello. Is it me you're looking for?

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-01 14:51
[...]

Nederland kraakt alle spelers hard af, waar de tegenstanders vooral naar de goede momenten kijken en de dreiging zien.

Simons heeft echt wel mooie acties, alleen het loopt allemaal nog niet even lekker.

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:32:
Toch leuk dat we bij de laatste 3 zitten, brons is al binnen ;)
Er worden op EK's nooit bronzen medailles uitgedeeld dus daar heb je weinig aan.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:54
YouTube: Wat Een Droom Kan Doen

Deze heeft al heel wat kleertjes op repeat gestaan hier. Kippenvel, en af en toe een traantje.

Wat duurt zo'n dag toch lang...

[ Voor 36% gewijzigd door DutchOwnage op 10-07-2024 16:29 ]

• toolkist
  • Niet online
[...]

Hij heeft toch echt 2 wedstrijden van NL voor de BBC gedaan vanuit het stadion ;)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:06
famschopman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:32:
[...]

Wat ik nog niet eerder heb gezien maar ik opvallend vind is het extreme vasthouden én compleet omhelsen wat sinds kort zijn intrede heeft gedaan. Het is voetbal, geen rugby.
Dat is vooral een dingetje bij knock-out wedstrijden, het vasthouden (ik neem dat je doelde op Carvajal en gisteren Ferran Torres) is gewoon de sportieve variant van de aanval onderbreken.

Ik zeg sportief omdat deze methode geel is, de niet sportieve variant met de zaag kan nog wel eens rood opleveren.

Het is gewoon vervelend om te zien, maar zolang het maar geel is zal het blijven gebeuren.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 10-07-2024 16:44 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:28

ST10©DE

Dus.............

Toxic_Dreams schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:00:
[...]

Nederland kraakt alle spelers hard af, waar de tegenstanders vooral naar de goede momenten kijken en de dreiging zien.
Mwah, er zijn ook andere geluiden uit Engeland: https://www.fcupdate.nl/v...jkheid-waarin-oranje-wint

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:35
Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:43:
[...]

Dat is vooral een dingetje bij knock-out wedstrijden, het vasthouden (ik neem dat je doelde op Carvajal en gisteren Ferran Torres) is gewoon de sportieve variant van de aanval onderbreken.

Ik zeg sportief omdat deze methode geel is, de niet sportieve variant met de zaag kan nog wel eens rood opleveren.

Het is gewoon vervelend om te zien, maar zolang het maar geel is zal het blijven gebeuren.
ik zeg: het wordt tijd voor tijdstraffen in het voetbal; à la hockey:
groen (waarschuwing) >> 2 minuten tijdstaf,
geel >> 5 - 10 minuten tijdstaf (afhankelijk van type en ernst overtreding)

de vierde man kan mooi het strafbankje bewaken ;-)

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-01 14:51
Natuurlijk, er zijn ook Nederlandse media die Simons wel hoge cijfers geven.

• Bossie
breew schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:51:
[...]

de vierde man kan mooi het steafbankje bewaken ;-)
Denk niet dat een tijdstraf dit gedrag in de extra tijd zoals het geval van Carvajal en Torres impact gaat hebben, maar dit zou een prima maatregel zijn tegen de zogenaamde nuttige overtredingen.

Nu is het vaak "gratis" omdat veel scheidsrechters de eerste overtreding in deze categorie van een speler vaak onbestraft laten. Oftewel, spelbederf loont.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11
pfft de spanning loopt al weer goed op

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
RCBL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 14:04:
[...]

Kan je uitleggen wat dan exact die [ afgewongen?! #hoedan] positionele fout was? Kijk, als je als verdediger gaat staan bij de cornervlag terwijl het spel zich aan de andere kant van het veld afspeelt zou je kunnen spreken van een positionele fout.

Eerlijk gezegd schaar ik dit onder gezwam in de ruimte.....
https://www.vi.nl/pro/ana...s-onderschat-lamine-yamal

Maar je zal wel geen pro abo hebben? Korte samenvatting, Rabiol was te ver weg, weggelokt door Dani Olmo. Daardoor kreeg Yamal de bal én was de ruimte voor de actie er.

Dit zijn geen amateurs, hier gaat t om passlijnen en ruimtes waar de fouten gemaakt worden, niet om simpele ‘hij stond vrij’ fouten (soms wel natuurlijk). Maw, de fout is al voor de actie van Yamal.

• Bossie
ZieMaar! schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:21:
[...]

https://www.vi.nl/pro/ana...s-onderschat-lamine-yamal

Maar je zal wel geen pro abo hebben? Korte samenvatting, Rabiol was te ver weg, weggelokt door Dani Olmo. Daardoor kreeg Yamal de bal én was de ruimte voor de actie er.

Dit zijn geen amateurs, hier gaat t om passlijnen en ruimtes waar de fouten gemaakt worden, niet om simpele ‘hij stond vrij’ fouten (soms wel natuurlijk). Maw, de fout is al voor de actie van Yamal.
De BBC bleef ook maar herhalen hoe de Spaanse ploeg steeds constant in beweging was om meer ruimte/tijd/opties te creeren voor de speler aan de bal.

Het aanvallend lijkt het wel een evolutie van het tikki-takka voetbal aangezien het veel sneller en dynamischer is, maar in de tweede helft maakten ze het juist weer op de bekende methode dood.

Vraag me af hoe lang het duurt voordat er transfergeruchten komen dat Guardiola Olmo en Ruiz naar city wil gaan halen.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
famschopman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:34:
[...]

En dit is precies wat het Nederlands elftal ook moet proberen; verdediging 'los' spelen, balletje naar voren en niet terug en er niet dwars doorheen proberen te stormen want dat werkt niet. Of je doet dat, of je gaat terug naar de oude aanpak waarbij je over de flanken voorzetten geeft voor het goal.
Dat klopt. Maar dat vinden we niet leuk, want dat betekent dat Dumfries terugdraait als ie t.o.v. twee man staat. Ook over de flank moet je pas doen als het kan (De Vrij niet te ver van Van Dijk, maar wel rechts, etc).

Heen en weer gaan, organisatie stuk spelen. Vanuit concentratie, maar niet te ver van de goal van de tegenstander…

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:24:
[...]

De BBC bleef ook maar herhalen hoe de Spaanse ploeg steeds constant in beweging was om meer ruimte/tijd/opties te creeren voor de speler aan de bal.

Het aanvallend lijkt het wel een evolutie van het tikki-takka voetbal aangezien het veel sneller en dynamischer is, maar in de tweede helft maakten ze het juist weer op de bekende methode dood.

Vraag me af hoe lang het duurt voordat er transfergeruchten komen dat Guardiola Olmo en Ruiz naar city wil gaan halen.
Ruiz doet dit heel goed, echt heel goed. Zo’n Olmo ook en die heeft nog een goede actie ook. Denk eigenlijk dat Spanje in die zin ‘geluk’ heeft met de blessures van Pedro (en Gavi?). Denk dat je als Barca speler altijd een streepje voor hebt bij de bondscoach, ook als t alternatief gelijkwaardig of heel iets beter is.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:13
breew schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:51:
[...]

de vierde man kan mooi het strafbankje bewaken ;-)
Bij voetbal al een keer 10 minuten mogen brommen ivm geel.
Ze moeten het alleen ff doortrekken naar de profs.

• Bossie
ZieMaar! schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:28:
[...]

Ruiz doet dit heel goed, echt heel goed. Zo’n Olmo ook en die heeft nog een goede actie ook. Denk eigenlijk dat Spanje in die zin ‘geluk’ heeft met de blessures van Pedro (en Gavi?). Denk dat je als Barca speler altijd een streepje voor hebt bij de bondscoach, ook als t alternatief gelijkwaardig of heel iets beter is.
De Barca talentjes zijn vooral dribbeldwergen, maar ik denk dat op dit niveau het fysiek van Rodri, Ruiz en Olmo hun simpelweg betere spelers maakt.

Misschien dat Pedri en Gavi nog wat kilos pakken als ze dadelijk wat ouder zijn :+

Edit: ze zijn dus 19 en 21, dit spaans team gaat dus de komende generatie weer zeer dominant zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 10-07-2024 17:32 ]

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Advizor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 13:49:
[...]

Aan iedere goal gaat een fout vooraf.
Het is niet altijd zo duidelijk als bij deze, maar op een manier heb je natuurlijk gelijk. De fout is vaak echter anders dan het soms lijkt. Dat kan je in t veld ook mooi zien soms, bij de reacties na een tegengoal en op wie de spelers zich richten.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:30:
[...]

De Barca talentjes zijn vooral dribbeldwergen, maar ik denk dat op dit niveau het fysiek van Rodri, Ruiz en Olmo hun simpelweg betere spelers maakt.

Misschien dat Pedri en Gavi nog wat kilos pakken als ze dadelijk wat ouder zijn :+
De Barca spelers (de typische, zoals deze 2, maar de lijst is lang) lijken soms de bescherming van de arbitrage nodig te hebben om tot volle bloei te komen. In La Liga krijgen ze dat, ergens anders niet. Yamal lijkt daar een grote uitzondering op (qua bouw en gedrag).

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:33
Mijn voorspelling.

Engeland - Nederland: 3-1

De 1e goal van de wedstrijd is voor Engeland, daarna volgt al snel een goal van Nederland en is de 1e helft afgelopen. De 2e helft rond de 70e minuut een goal van Engeland en rond het einde van de 80e minuut nog een van Engeland.

Geen verlenging en geen strafschoppen. Ik schat een totaal van 5 gele kaarten over de gehele wedstrijd.

• Bossie
BlazeMuis schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:50:
Mijn voorspelling.

De 1e goal van de wedstrijd is voor Engeland, daarna volgt al snel een goal van Nederland en is de 1e helft afgelopen. De 2e helft rond de 70e minuut een goal van Engeland en rond het einde van de 80e minuut nog een van Engeland.

Geen verlenging en geen strafschoppen. Ik schat een totaal van 5 gele kaarten over de gehele wedstrijd.
Geen grote blij, negatieve toet.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:20
BlazeMuis schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:50:
Mijn voorspelling.

Bedankt voor de samenvatting, hoef niet meer te kijken ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• alexbl69
  • Laatst online: 10-01 16:01
Is misschien al eerder voorbij gekomen, maar waarom zijn al die wedstrijden zo laat? Eerder op de avond is toch veel prettiger?

En de finale op zondagavond 21u 8)7. Wat is dat voor idioterie?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@alexbl69 zodat je morgen lekker brak aan je werk kunt beginnen natuurlijk!

Ik denk dat het te maken heeft met de andere tijdzone in Engeland (20u lokale tijd) en dat zuidelijke landen veel later eten dan wij (na 19u en vaker pas na 20u). Als je die wedstrijden eerder doet verliezen ze veel kijkers.

Verwijderd

Wat is de opstelling?

• BlazeMuis
Maarten_E schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:37:
[...]

Bedankt voor de samenvatting, hoef niet meer te kijken ;)
Graag gedaan :+

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

alexbl69 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:39:
Is misschien al eerder voorbij gekomen, maar waarom zijn al die wedstrijden zo laat? Eerder op de avond is toch veel prettiger?

Kijk er niet raar van op als dat met overzeese kijkers te maken heeft. Ook buiten Europa is er volop interesse in het EK.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003

ik gok dat het is om meer kijkers te hebben in bepaalde groei markten.

• alexbl69
Tk55 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:44:
@alexbl69 zodat je morgen lekker brak aan je werk kunt beginnen natuurlijk!

Ik denk dat het te maken heeft met de andere tijdzone in Engeland (20u lokale tijd) en dat zuidelijke landen veel later eten dan wij (na 19u en vaker pas na 20u). Als je die wedstrijden eerder doet verliezen ze veel kijkers.
Tja, dat zal het wel zijn. Maar waarom de finale dan niet op zaterdag? Vanmiddag gesprek gehad met de mensen op m'n werk. Heb besloten dat we - mocht Nederland de finale halen - maandag een uurtje later beginnen (zal er zelf wel op tijd zijn :) ), maar iedereen was het erover eens dat dit een vrij onhandig tijdstip / dag is.

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:32
Ik vind 21 uur juist wel prima. Die 18-uur wedstrijden heb je vaak last van de zon die het veld verdelen in een overbelicht en onderbelicht deel.
Vanmiddag zat ik even op de site van Bauhaus en daar stond de waarschuwing dat de winkel om 20 uur gesloten is i.v.m. de wedstrijd van NL. Is op de zondag van minder belang, maar toch.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:13
Ja dat vind ik ook hoor, dat die finale te laat is, mijn ideale tijd is smiddags, en dan dus om 1600 beginnen. Weet niet meer hoelaat het in 88 was, maar dacht ook zoiets. edit: dat was om 15.30, op notabene een zaterdag.

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 10-07-2024 19:13 ]

• eric.1
alexbl69 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:53:
[...]

Tja, dat zal het wel zijn. Maar waarom de finale dan niet op zaterdag? Vanmiddag gesprek gehad met de mensen op m'n werk. Heb besloten dat we - mocht Nederland de finale halen - maandag een uurtje later beginnen (zal er zelf wel op tijd zijn :) ), maar iedereen was het erover eens dat dit een vrij onhandig tijdstip / dag is.
Omdat twee dagen tussen wedstrijden misschien wat weinig is? Blijft toch een flinke inspanning:)

Verder zie ik het probleem niet zo. Als zo'n wedstrijd gewoon binnen de reguliere speeltijd wordt geslecht dan kan je om 23:00 in bed liggen ;).

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-12-2025
Sjah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:59:
Ja ik vind ook hoor, dat die finale te laat is, mijn ideale tijd is smiddags, en dan dus om 1600 beginnen. Weet niet meer hoelaat het in 88 was, maar dacht ook zoiets.
Dat was 's middags. Kan het me nog goed herinneren. Ik was net van de lagere school af, we hadden net een week zomervakantie, en we zijn met z'n allen wezen kijken bij een klasgenoot. Daarna begon het volksfeest op het marktplein rond een uur of 5.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• alexbl69
Sjah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:59:
Ja dat vind ik ook hoor, dat die finale te laat is, mijn ideale tijd is smiddags, en dan dus om 1600 beginnen. Weet niet meer hoelaat het in 88 was, maar dacht ook zoiets. edt: dat was om 15.30, op notabene een zaterdag.
Was op een zaterdag om 15:30. Daarna de hele avond gefeest :).

• alexbl69
eric.1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:11:
[...]
Verder zie ik het probleem niet zo. Als zo'n wedstrijd gewoon binnen de reguliere speeltijd wordt geslecht dan kan je om 23:00 in bed liggen.
Dan wel, maar met verlenging en strafschoppen wordt het een uur later.

Vanavond niet eens zo'n punt, maar vind het voor zondag wel balen.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-12-2025
Depay is een bal gehakt :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZaFw7TovwRN76SXOFDBjUbf1B-k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YK4l2RzedMDtHp48EY9oAAJ1.jpg?f=fotoalbum_large

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:57:
[...]

Denk niet dat een tijdstraf dit gedrag in de extra tijd zoals het geval van Carvajal en Torres impact gaat hebben, maar dit zou een prima maatregel zijn tegen de zogenaamde nuttige overtredingen.

Nu is het vaak "gratis" omdat veel scheidsrechters de eerste overtreding in deze categorie van een speler vaak onbestraft laten. Oftewel, spelbederf loont.
Zie bijv. de 4 diep-oranje kaarten die Kroos niet kreeg tegen Spanje…

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Typhone
  • Laatst online: 20:14

Typhone

Who Dares Wins

Damn, vanochtend om 05:00 eruit en al de eerste controle ingereden in Duitsland.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EP4VIU74Ub1zibKIbLpdL3d4v3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pd7ugGtlQgXErZn7CmsyX6KG.jpg?f=fotoalbum_large

Net vanuit Kassel terug gereden en Dortmund zag akelig Oranje. Kan me in de afgelopen 2 jaar niet herinneren dat ik ooit zoveel gele kentekens heb gezien op de A2 richting Dortmund.

Stonden er ook een paar aan de kant die uit het dakraam hingen met Heineken. Dat vond de Polizei minder geslaagd volgens mij.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Depay in de basis!
Alleen Malen ipv Bergwijn

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oan_cCCdE9yhIPokn6LyZcesa14=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ws1hbKiXfxunFRUE9Wi8wUFR.png?f=fotoalbum_large

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 16:23
Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:51:
Depay in de basis!
Alleen Malen ipv Bergwijn
Verheug me nu al op zijn wissel in de 85e minuut...

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:32

Quad

Doof

Al die oranje beelden zorgen wel voor kippenvel hoor, prachtig.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:15

Fiber

Beaches are for storming.

Op zich wel mee eens, maar andere grote wedstrijden in bijvoorbeeld de Champions League zijn op datzelfde tijdstip, maar dan inderdaad niet op zondag maar door de week of op zaterdag.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01

Pinobigbird

doesn't share food!

Veld sproeien hoeft niet meer

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Ben ik dan de enige die het “Oranje virus” mist met deze selectie?
Dit in tegenstelling tot periode 1998 - 2012/2014. Heb veel meer met die generatie dan met de huidige.

Komt waarschijnlijk ook dat ik in die periode ook veel meer het normale voetbal volgde en ook de spelers daardoor beter “kende”. Heb ik de laatste jaren totaal niet meer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2025
https://x.com/thecasualultra/status/1811070349683085677

Moet dat nu.

[ Voor 14% gewijzigd door Pana op 10-07-2024 20:11 ]

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:19

Rhapsody

In Metal We Trust

Rivanov schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:09:
Dit in tegenstelling tot periode 1998 - 2012/2014. Heb veel meer met die generatie dan met de huidige.

Komt waarschijnlijk ook dat ik in die periode ook veel meer het normale voetbal volgde en ook de spelers daardoor beter “kende”. Heb ik de laatste jaren totaal niet meer.
is dat ook niet een beetje vanwege je eigen leeftijd?
Ik heb dat ook wel merk ik. Vroeger keken 'we' meer op tegen die mannen, en nu zijn we ouder en kunnen we ons minder makkelijk identificeren met die jongens.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Rivanov
Rhapsody schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:11:
[...]
is dat ook niet een beetje vanwege je eigen leeftijd?
Ik heb dat ook wel merk ik. Vroeger keken 'we' meer op tegen die mannen, en nu zijn we ouder en kunnen we ons minder makkelijk identificeren met die jongens.
Denk het ook wel hoor. Andere levensfase. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online
Malen in de basis, mooi. En als het fout gaat hebben we weghorst nog.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:42
Vind de finale ook veel te laat. Zeker gezien ik ook graag de kinderen weer wat van mee had laten maken, mochten we in de finale komen.

Tevens moet ik maandag gewoon weer weer vroeg uit zoals half Europa.
Dat het doordeweeks in de avond is snap ik k wel, maar op zondagavond om 21u nee.

Verder hetzelfde als @Rivanov qua gevoel. Moet ook zeggen dat ik me totaal niet kan identificeren met vele spelers, terwijl vroeger iedereen wel Bergkamp, Overmars, van der Sar, en later Robben, Sneijder, van der Vaart of Nigel de Jong wilde zijn.

Ook moet ik zeggen dat er toen met de top shots van Croky in de 90s ook echt wel heel erg goede reclame was..

Maar goed, zoals tegen Zweden in 2004 gaat het ook nooit meer worden denk ik. Met hele voetbalteam BBQen en zuipen bij iemand achter huis, en dat tijdens of vlak voor de penalties de tv uitviel, iedereen rennen/fietsen naar het huis van een ander, was in de polder dus >1km verder pas :+

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 10-07-2024 20:23 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rivanov schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:09:

Ik heb precies hetzelfde, als er gescoord wordt ga ik niet meer uit mijn dak, dat was voor 2010 wel anders.
Nu irriteer ik me vooral aan 1 persoon die meer opvalt door gedrag buiten het vele dan daarbinnen, dat neemt wel plezier weg, ik kan me niet herinneren dat dit vroeger was met spelers die zo negatief opvielen.

[ Voor 15% gewijzigd door Slasher op 10-07-2024 20:25 ]

Elect a clown, expect a circus.

• ph4ge
Slasher schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:19:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, als er gescoord wordt ga ik niet meer uit mijn dak, dat was voor 2010 wel anders.
Je bent gewoon 14 jaar ouder. ;)

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
Koeman die het hele tactische plan weggeeft tijdens zijn interview.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Stelletje boomers hier! :+

(48 hier)

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 10-01 10:34

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik sta vandaag buiten om 't op een groot scherm te bekijken dus ik kan jullie nerds deze keer niet vaak vergezellen in het zeiken, maar alvast pro forma:

- Klote Memphis
- Wissel die Memphis
- Wat doet die ielige Xavi nou
- Memvis Depaal
- Ughhhh

Have fun!

• Rivanov
_Bailey_ schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:24:

(48 hier)
Ben pas 37. ;)

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:42
_Bailey_ schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:24:

(48 hier)
37 ;(

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:19
Dingdong schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:24:
Koeman die het hele tactische plan weggeeft tijdens zijn interview.
Waarschuwing voor alle kijkers: het is dus vandaag de bedoeling dat Memphis uit de spits trekt en inzakt. Dus niet boos worden straks :)

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:04
Ik heb er vertrouwen in, 2-0 voor Nederland! Hup!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:54
Zou leker zijn als we eens een keertje niet achterkomen. Maar dit is niet het elftal wat de boel 100% kan controleren, helaas.

2-1 Nederland.

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
Hebben meer mensen last van het geluid op de NOS dat af en toe hapert/wegvalt? Ik kijk via kpn

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:16
Als we niet van deze Engelsen kunnen winnen hebben we niets in de finale te zoeken, maak er maar een mooie show van. :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Rivanov
hoevenpe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:41:
Als we niet van deze Engelsen kunnen winnen hebben we niets in de finale te zoeken, maak er maar een mooie show van. :)
Ook al halen we de finale hebben we toch geen kans tegen Spanje. Weet niet of we die slachting mee willen maken. ;)

• hoevenpe
D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:31:
Waarschuwing voor alle kijkers: het is dus vandaag de bedoeling dat Memphis uit de spits trekt en inzakt. Dus niet boos worden straks :)
Ik las 'inkakt', dat kan hij wel... :+

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02-2025
JP_Frost schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:38:
Hebben meer mensen last van het geluid op de NOS dat af en toe hapert/wegvalt? Ik kijk via kpn
nee, geen last van @ ziggo; wel: van der Vaart klinkt nogal onverstaanbaar, maar dat kan aan van der Vaart liggen, of z’n plopkap zit scheef ofzo

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• wodkabuikje
  • Laatst online: 19:42
Wordt 2-0!

Maar ik sta op plek 149 in een poule dus neem mijn 2-0 niet al te serieus ;)

Veel plezier vanavond mensen! Dan heb ik het ook ;)

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Rivanov schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:42:
[...]

Ook al halen we de finale hebben we toch geen kans tegen Spanje. Weet niet of we die slachting mee willen maken. ;)
Mjah dit horen we wel al sinds voor het EK natuurlijk, was er zelf in het begin ook wel schuldig aan.
'Nederland komt de groepsfase niet door'.
'Oh nu gaan we er tegen Roemenië uit'.
'Nee, van Turkije winnen we nooit hoor'.

Maar goed, we gaan het zien ;)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:06
wodkabuikje schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:44:
Wordt 2-0!

Maar ik sta op plek 149 in een poule dus neem mijn 2-0 niet al te serieus ;)

Veel plezier vanavond mensen! Dan heb ik het ook ;)
Ligt er aan hoeveel er in de poule zitten. Zijn dat er 15000 dan gaat het vanavond helemaal goed komen.

Zijn het er 150 dan zijn we de sjaak :+

Veel plezier en succes iedereen! :D

Join het GoT Pulse-Team!

• hoevenpe
Finale 5-1, net als in 2014...
Nu eerst fish and chips.

• BlazeMuis
[...]

Liever eens in een EK verliezen van Engeland dan van Spanje in de finale :P

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02-2025
Krukar schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:44:
[...]

Mjah dit horen we wel al sinds voor het EK natuurlijk, was er zelf in het begin ook wel schuldig aan.

we groeien altijd, nu ook, nog in het toernooi!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Rivanov
Krukar schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:44:
[...]

Naja baseer het nu simpelweg over het spel van Spanje t.o.v. de andere landen. Daar steken zij natuurlijk wel met kop en schouders bovenuit. Maar hey; de bal is rond! :+

• Pierre
  • Laatst online: 07:09

Pierre

Van nature lui!

Heb geen zin in een verlening morgen om 5.30 gaat de wekker, dus mijn voorspelling is 2-1 voor Nederland, veel plezier allemaal.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:19
hoevenpe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:41:
Die Engelsen hebben betere spelers dan wij dus ik snap niet waar dat optimisme vandaan komt. Ja, ze spelen saai maar dat is dus waarschijnlijk gewoon de bedoeling. Ze krijgen amper goals tegen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:32

Quad

Doof

Denman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:45:
[...]

Ligt er aan hoeveel er in de poule zitten. Zijn dat er 15000 dan gaat het vanavond helemaal goed komen.

Zijn het er 150 dan zijn we de sjaak :+

Veel plezier en succes iedereen! :D
In de Tweakerspoule sta ik 97 /113 actieve voorspellers. Degradatiezone dus.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Nou mannen; juichen of janken vanavond.

Hoop op het eerste (en reken maar dat ik tütur) maar het tweede ben ik sowieso al goed in. B)

Fijne wedstrijd lads!

:)F :)F :)F

[ Voor 7% gewijzigd door SuBBaSS op 10-07-2024 20:49 ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:59

Shabbaman

Got love?

HollovVpo1nt schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:24:
Ik sta vandaag buiten om 't op een groot scherm te bekijken dus ik kan jullie nerds deze keer niet vaak vergezellen in het zeiken, maar alvast pro forma:

- Klote Memphis
- Wissel die Memphis
- Memvis Depaal
- Ughhhh

Have fun!
Je vergeet BAM

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online
We gaan zo beginnen :)F

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 10-01 10:34

HollovVpo1nt

I like gadgets

HollovVpo1nt schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:24:

- Klote Memphis
- Wissel die Memphis
- Memvis Depaal
- Ughhhh

Have fun!
Dit was een fout.
Ik haat mensen
Ik haat drukte
Help
Pagina: 1 ... 195 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!