Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Vind ik wel mee vallen.carpebios schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:55:
Je kon ook niet verliezen van dit slechte Turkije. Maar wat een wanvertoning van oranje.
Turkije staat gewoon met 9 man te verdedigen. Is erg lastig om doorheen te komen.
Spelen volledig op de counter.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
This is the Way.
Dachten sommigen van Turkije ookCynicRelief schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:55:
Engeland, dat wordt echt een walkover, wat zijn die de weg kwijt, we staan in de FINALE!!!
Liever eruit tegen Engeland dan tege Turkije
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 06-07-2024 22:57 ]
Ja als die wedstrijd 10 jaar geleden was....LAD93 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:56:
Man man man, alsof ik weer naar wedstrijden van Feyenoord zit te kijken van een paar jaar terug. 10 jaar ouder in 10 minuten.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Je bent de grootste delen van de wedstrijd gewoon beter hoor. We zijn echter niet zo goed dat we de hele wedstrijd vol druk kunnen zetten. We zullen het tegen elke ploeg moeilijk hebben, wie er ook speelt. Dus wen daar nu gewoon maar aan.ll roel j schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:54:
Pfff fuck... Wat een geluk...
Vergeet ook Deventer nietBlazeMuis schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:55:
Succes in Den Haag en Rotterdam!
XXXVI
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Never change a winning team tactiekDeadsy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:57:
Koeman denkt nu "shit wat ben ik toch een top trainer"
Ik wel, 90 minuten lang en ik vind het nog steeds heel matig wat ik zag. Maar….iig geen getoeter in de straat!Dr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:56:
Ik heb er geen seconde aan getwijfeld.
Verwijderd
Mijn auto staat veilig en all risk verzekerdBlazeMuis schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:55:
Succes in Den Haag en Rotterdam!
Vuurwerk gaat hier los..
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2024 22:57 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier idem.wontcachme schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:57:
Er gaat hier in de omgeving ergens overal vuurwerk af nu
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
In ieder geval een mooi resultaat
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Door druk van GakpoByteMe_ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:56:
Met dank aan de eigen.goal
(en een klein beetje Gakpo's knie volgens mij)
Een wanvertoning? Toe maar.carpebios schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:55:
Je kon ook niet verliezen van dit slechte Turkije. Maar wat een wanvertoning van oranje.
Sommigen denken nog steeds dat we de beste van de wereld zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 06-07-2024 22:58 ]
Hier ook. Denk dat er nog wat over was van de jaarwisseling...
🎆🎇🎇🎆🧨🧨🧨🧨🧨🧨
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Van dijk er ook uit, Ake centraal en van de Ven op links.
Hoorn dat Gakpo en Simons weer een beetje kunnen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
This is the Way.
Ach, wat dat betreft kunnen we wel wat leren van de trots van de turken
Maar dan zonder groet
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 06-07-2024 22:59 ]
Totaal idioot
[ Voor 17% gewijzigd door Rubman op 06-07-2024 22:59 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
AllebeiTk55 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:57:
Heeft Oranje dit nu heel goed omgedraaid of speelden de Turken gewoon heel matig?
In ieder geval een mooi resultaatGoede invalbeurten ook
Gekke BelgenHarribo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:57:
VRT : de lage landen toch in de finale! Chapeau
Ik ga voor dat scenario
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Omdat ze gewonnen hebben?Saturnus schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:58:
Waarom zijn ze zo blij....
De enige terechte kwartfinalist is Spanje.
Echt; wat een mensen zitten er hier…..
Gelukkig is het de halve finaleSaturnus schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:58:
Waarom zijn ze zo blij....
De enige terechte kwartfinalist is Spanje.
PSN: xMaurice93
Klopt, finale gaan we nooit winnen maar wel een finale halen is al een prestatie!CornermanNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:58:
Gelukkig, en Engeland kan je hebben. 88 scenario?
Door zijn voorzet zijn we wel doorVerwijderd schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:55:
En nu Depay niet meer inzetten!
BlaBlaBla
Hier ook vuurwerk
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Meld je je morgen nog wel even?da_PSI schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:59:
Hier op Cyprus hoor ik ook geen getoeter van de Turken. Heb de NL vlag hier al een tijdje buiten hangen =)
Hier ookWolly schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
Dat vuurwerk blijft maar gaan hier.
Schorem!!toolkist schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
He bah al die toeterende en vuurwerk afstekende Oranje fans
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Laten we eerlijk zijn, heel veel voetbal dit EK is matig van alle landenhoevenpe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
Laten we eerlijk zijn: het was echt matig
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Beloond? Voor die tien minuten alles of niets? Ze hebben zich vooral ingesteld op Nederland en dat mag maar dan heb je kans dat je verliestblobber schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:58:
Waardeloos gespeeld, toch gewonnen, de Turken hebben zichzelf niet beloond in de laatste 10 minuten.
Delft toevallig?wontcachme schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:57:
Er gaat hier in de omgeving ergens overal vuurwerk af nu
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
maar we groeien in het toernooihoevenpe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Maar het is wel gelukt.hoevenpe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
Ik kan Hooijdonk nooit serieus nemen. Zeker niet na zijn analyse in de rust van Oostenrijk. Heel geblaat over "modern voetbal versus ons oude voetbal". Van der Vaart: "Ze spelen gewoon kut en willen niet werken".FreakNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
Ben het wel met Hooijdonk eens. Xavi wegwezen en Wout erin
Oh ik dacht verloren. Dankje mens.FreakNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Omdat ze gewonnen hebben?
Echt; wat een mensen zitten er hier…..
Woops.
Niet gek zijn verder gekomen dan dat iedereen gedacht had.Fiber schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:01:
Feest alsof we al Europees Kampioen zijn...🎉
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En?...hoevenpe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
Ze hebben ook een eigen goal gemaakt.. En?
We hebben gewonnen, dat is het belangrijkste.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Sinds 2010 is het al minder natuurlijk maar wij kunnen daar in Nederland niet mee omgaan.KlaasjeNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:01:
Moet je voorstellen hoe onze kansen lagen als we dit toernooi met de generatie van Sneijder en Robben hadden gespeeld. Dit is echt met afstand het minste elftal dat we in decennia hebben gehad en we staan gewoon weer bij de laatste 4.
Spelen we vervolgens verdedigend dan is er kritiek en doen we dat niet worden we weg gecounterd ook.
Nou grote delen is mi beetje veel. Was eerder 50/50 waar de Turken veel meer inzet toonden.D-e-n schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:57:
[...]
Je bent de grootste delen van de wedstrijd gewoon beter hoor. We zijn echter niet zo goed dat we de hele wedstrijd vol druk kunnen zetten. We zullen het tegen elke ploeg moeilijk hebben, wie er ook speelt. Dus wen daar nu gewoon maar aan.
Natuurlijk hebben we het tegen iedere ploeg lastig, vooral de verdedigende landen want zijn niet goed om dat uit te spelen. Met meer ruimte kunnen we het makkelijker uitspelen.
Hoe Nederlands wil je het hebben? Hoeveel titels hebben Italië en Frankrijk met matig spel gehaald? Veel.hoevenpe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
Doe mij de titels maar
welkom in Nederland gedoogland
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
En Depay naar de flank, niet in de punt voorin. Of gewoon op de bank en malen erin.FreakNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:00:
Ben het wel met Hooijdonk eens. Xavi wegwezen en Wout erin
Generatie Sneijder en robben zou het misschien zelfs in hun huidige fysieke (non) conditie nog prima gedaan henne, dat is nog met meest treurige 🙄KlaasjeNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:01:
Moet je voorstellen hoe onze kansen lagen als we dit toernooi met de generatie van Sneijder en Robben hadden gespeeld. Dit is echt met afstand het minste elftal dat we in decennia hebben gehad en we staan gewoon weer bij de laatste 4.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat zijn de mooiste...gambieter schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:01:
Verbruggen op het einde nog de held. Lelijk gewonnen, daar kan ik mee leven
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/9z0So3y2WHmJrCBUdfxNIpk9.jpg?f=fotoalbum_large)