Wat nog onhandiger is is om met spelers te spelen die op basis van huidige vorm niks in Oranje te zoeken hebben. Het is ook heel ongezond voor de interne hierarchie en de buitenwacht als je allemaal spelers opstelt die zelf ook wel weten dat ze op dat moment minder zijn dan hun concurrenten. Het is intern en extern ook niet te verkopen dat je de ene speler als een baksteen te laat vallen na 1 foutje en andere spelers opstelt die al maanden fout op fout stapelen.
Het zijn geen kleine kinderen, je moet het verdienen om in Oranje te spelen. En als je spelers gewoon op hun natuurlijke positie neerzet dan hebben ze ervaring genoeg om dat in te vullen. Geen enkel land heeft een goede voorbereiding en de tijd om op elkaar in te spelen en in vorm te raken, des te belangrijker is het om voor de vorm van de dag te kiezen.
In een aantal gevallen is het bovendien hoogst twijfelachtig en de eigen schuld van de staff dat de spelers die nu uitblinken nog geen ervaring hebben in Oranje.
Terranova schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:31:
Voor Bijlow bijvoorbeeld is de concurrentie niet eens minder goed, dus dan zou de keuze makkelijk zijn.
Eigenlijk hetzelfde voor Gakpo, als Depay fit is(ik zou zelf Depay nooit meenemen

maar dit is wat Van Gaal zou doen met die walgelijke 532/352) dan speelt Depay sowieso, dan heb je voor 1 plek echt 6 opties.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die de mening delen dat Bijlow niet beter is dan de concurrentie, er is altijd een excuus om hem niet op te stellen los van zijn kwaliteit. "Ja maar, hij is te vaak geblesseerd, ja maar hij maakte een foutje, ja maar hij heeft geen Europese ervaring" etc. Het is nooit dat hij gewoon niet goed genoeg is (dat staat buiten kijf), en alle excuses zijn op dit moment niet van toepassing.
Maar dan nog moet je bij twijfel juist voor het talent kiezen. Van zn concurrentie weten we dat die geen wereldtop is en nooit zal worden, bij Bijlow weten we dat zn ondergrens minimaal net zo hoog is als die van de concurrentie maar zn bovengrens zou weleens veel hoger kunnen liggen.
Ik zie Pasveer zomaar spelen, maar zowel op de korte als op de lange termijn is dat een fout zelfs als je meent dat hij en Bijlow elkaar niet zoveel ontlopen.
[
Voor 34% gewijzigd door
ph4ge op 09-11-2022 15:50
]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"