Het spel van Oranje niet om aan te zien. Slappe hap middenveld
Flickr PSN ID= cheironnl
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:45
Roemenië jaagt ons meteen af wat moeilijk maakt in de opbouw.
Project Kaizo
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Volgens mij is het de enige die geslachtofferd is. En misschien Frimpong ook.Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:13:
[...]
Dat zei toch niemand? Hij was wel de slechtste, maar de rest was ook onvoldoende
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nope.gambieter schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:15:
Ik zie nu pas dat Bergwijn speelt. Hebben we echt niets beters?
Elect a clown, expect a circus.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Twente komt eraan!
Jawel, maar die hebben geen foto's van Koemangambieter schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:15:
Ik zie nu pas dat Bergwijn speelt. Hebben we echt niets beters?
En NL oogt, maar dit vind ik al jaren, altijd zo flegmatiek
nggyu nglyd
Jij hebt een overwinning voor Roemenië voorspeld dusVos schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:16:
Inzet wordt beloond dit EK. Hard werken moet je.
Project Kaizo
Gut wat een nette manier om te zeggen dat het weer k met peren isrik86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:16:
Zit wel lekker vechtlust/werklust in de Roemenen
En NL oogt, maar dit vind ik al jaren, altijd zo flegmatiek
Duidelijk is. En ik vraag mij ook af hoe het kan dat een tegenstander wel zo makkelijk een snel diepte kan vinden. Dan sta je ook niet goed.D-e-n schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:16:
Dit Oranje kan er dus overduidelijk niet tegen als een tegenstander er op vliegt. Misschien hadden we als vervangers van al die geblesseerde middenvelders gewoon wat mindere goden moeten selecteren die loopwerk kunnen verrichten. Type Til ofzo. Dat mis je
Loopvermogen is gewoon een kwaliteitVos schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:16:
Inzet wordt beloond dit EK. Hard werken moet je.
XXXVI
11 tegen 11 maar altijd iemand te kort komen is niet tegenaan te lopen
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Dat had je niet moeten zeggenKlaasjeNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:18:
Zowaar 2 keer een goede corner van Depay.
per aspera ad astra
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wel lekker consistent.ephymerous schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:18:
Haha die Memphis mag ook vandaag de corners blijven nemen?
Je bedoelt niet over de achterlijn?KlaasjeNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:18:
Zowaar 2 keer een goede corner van Depay.
Over paar dagen is dat de kwartfinale.LAD93 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:19:
Zou iedereen bij een wedstrijd Roemenië - Turkije ook oordopjes krijgen bij de ingang? 90 minuten fluitconcert gok ik
Steam/Discord: Flimovic
Schiet tussen de palen en je scoort!
10 second ninja DONE
Beetje hulp van de keeper, maar accepteren
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 02-07-2024 18:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Goed man
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nggyu nglyd
Nieuwe Robben, met zn naar binnen komen en schieten..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En niet buitenspel?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Elect a clown, expect a circus.
nggyu nglyd
Twente komt eraan!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:45
Naar wie? Ik heb het niet gezien.D-e-n schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:20:
Naar wie gaat Gakpo toe?
[ Voor 58% gewijzigd door ephymerous op 02-07-2024 18:21 ]
XXXVI
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Omdat Memphis anders huilie huilie doetMegupe schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:20:
De enige speler naast de keeper die een goed toernooi speelt. Waarom neemt Gakpo de corners en vrije trappen niet?
EU DNS: 86.54.11.100
Schouten speelt tot nu toe zoals we hem kennen. Gewoon goed.JoteW schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:20:
Goede bal van Schouten, prima en hard geschoten van Gakpo. Keepertje twijfel ik nu over
Die ene van de staf volgens mijn vrouw.D-e-n schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:20:
Naar wie gaat Gakpo toe?
Ik denk de Sint
InderdaadHerman schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:21:
En nu voor nr. 2 gaan!
Schiet tussen de palen en je scoort!
Die mag er idd niet in eigenlijkmnarijnm schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:21:
Goed lekker hard schot...Maar dit had een kwaliteit keeper toch wel moeten hebben? Zo'n korte hoek?
XXXVI
Ja dat is altijd hier, melancholie ten top. Zit ook wel op wat andere forums en nergens is het zo depressief als het hier af en toe isParaDroid2 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:22:
De stemming was vrij somber hier, maar de laatste paar minuten spelen ze eigenlijk prima vind ik.
Maar de discussies zijn hier dan vaak wel weer van wat beter niveau.
Voetballend zijn ze beter, tikken makkelijker rond, maar op werklust lijken ze vaak wat tekort te komen/ of wat beter te doserenParaDroid2 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:22:
De stemming was vrij somber hier, maar de laatste paar minuten spelen ze eigenlijk prima vind ik.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Terwijl daar een grote kans uit had kunnen komenephymerous schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:23:
En bal kwijt. Depay alweer een kwart wedstrijd ondermaats.
In plaats van een goede kans krijgen, geef je bijna een goal wegPatrickC schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:23:
Balverlies van Memphis leidt weer tot gevaar…
Ipv van scheef ervoor hangen
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!