Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als je mij laat zo laat inschieten vanaf 17 meter gaat ie ook in. Zeer matig verdedigd. Nederland heeft nog niks laten zien aan de bal.PatrickC schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:58:
3 man die niet verdedigd worden…
Dit was een goal van de back.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:58:
Wat een goal zeg. Waarom hebben wij niet zo'n spits?
Je kan er beter naar kijken als hoe je ook F1 kijkt.Harribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:58:
Ik vind het al minder leuk worden
Je kijkt naar beide ploegen naar talenten en mooie acties. Het blijft een laag tempo, maar zo nu en dan zit er een mooie goal of actie bij.
Waarom hebben wij niet zo'n back!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou, het is ook niet een beetje lelijk. Die witte shirts zijn prachtig; kan me niet voorstellen dat deze meuk verkocht word in de fanshop.D-e-n schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:02:
Duitsers in het paars roze is overigens geen gezicht
Het is voor een goed doel, al betwijfel ik of elke speler zo ruimdenkend is.D-e-n schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:02:
Helaas is geloof nog altijd erg belangrijk in deze wereld.
En blind al geel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vroeg me even af wie je o.a bedoelde maar toen zag ik dat Blind speelde.PWM schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:47:
Ik kan een Nederlands elftal met een aantal spelers in de huidige selectie gewoon niet supporten. Dus hopelijk een 6-0 voor Duitsland zodat er een grote schoonmaak komt. Of zodat ik met een wit, en blijkbaar blauw/paars, shirt het EK kan kijken.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
O? Wie heeft die kleur dan gekaapt? Ik wist niet dat er een idee achter de kleur zat. Het is gewoon heel lelijk vind ik.HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:04:
[...]
Het is voor een goed doel, al betwijfel ik of elke speler zo ruimdenkend is.
Helaas is geloof nog altijd erg belangrijk in deze wereld.
Niet grappig bedoeld, maar Blind heeft ook een aantal keren zo gescoord. Hij heeft ook zo'n curve.
Maar snap eigenlijk niet waarom hij nog speelt. Andere verdienen een kans, of zal hij echt erbij zijn nog? Zie dan liever jongere spelers een kans krijgen.
Achja, Koeman heeft zijn favoriete spelers, daar doe je niets aan.
teruggevonden? die heeft ie nooit gehad, de trage padST10©DE schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:05:
Ah, Blind heeft zijn snelheid niet teruggevonden in Spanje.
Is vanwege de diversiteit. Die armbandjes waren niet duidelijk genoeg.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:05:
[...]
O? Wie heeft die kleur dan gekaapt? Ik wist niet dat er een idee achter de kleur zat. Het is gewoon heel lelijk vind ik.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
O niet meegekregen. Maar ja, ze zijn allemaal van de diversiteit, totdat de zak met geld komt. Dan gaan de principes de kast in. Gewoon lekker in het wit spelen. Wat is er nu diverser dan wit? Dat is niet eens een kleur omdat het alle kleuren bevat!JukeboxBill schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:06:
[...]
Is vanwege de diversiteit. Die armbandjes waren niet duidelijk genoeg.
Ik vind het wel mooiD-e-n schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:02:
Elect a clown, expect a circus.
Nou, Depay, Wijnaldum en Weghorst vooral. En van Dijk in mindere mate. Die persoonlijkheden en hun gedrag buiten het veld, ik kan daar gewoon niet achter staan.Gunner schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:05:
[...]
Ik vroeg me even af wie je o.a bedoelde maar toen zag ik dat Blind speelde.
Qatar heb ik sowieso helemaal overgeslagen. Dit EK ga ik wel kijken, maar niet voor Nederland. Jammer wel, was elke 2 jaar wel een hoogtepunt.
Lekker positiefjaapstobbe schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:06:
Time traveller: "Nederland begon goed, maar ging uiteindelijk toch met 5-1 ten onder"
Ik vind trouwens de Ligt niet zo goed. Nu stapte hij ook weer uit terwijl dat niet kon zodat de Duitsers een grote kans kregen.
Zie daar liever de Vrij maar enfin
Duidelijk dat dit een oefenwedstrijd is
Het is de kleur voor alle gelijkheden ofzoiets.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:05:
[...]
O? Wie heeft die kleur dan gekaapt? Ik wist niet dat er een idee achter de kleur zat. Het is gewoon heel lelijk vind ik.
Maar vraag mij af of ze dit ook dragen bij het land waar we al een toernooi hebben gespeeld.
En verder is tolerantie bij sommige groepen ver te zoeken (persoonlijke mening).
Van Dijk speelt de laatste maanden gewoon prima
Ja en Blind bij Girona.D-e-n schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:10:
@PWM
Alleen je weet... Blind is niet snel
Je zult de ongemakkelijke statements van de KNVB nog eens moeten opzoeken lol.JukeboxBill schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:06:
[...]
Is vanwege de diversiteit. Die armbandjes waren niet duidelijk genoeg.
Ik denk dat je het dan beter niet kan doen. Bij F1 werd Internationale Vrouwendag gevierd, terwijl vrouwen daar niet mochten autorijden en nog altijd als minder wordt gezien.
Voor mij mogen ze stoppen met dit soort dingen. Ook voor energie besparen, alsof mijn koelkast eerder sluiten, enige vergelijking heeft met privejets en de landen waarin wordt gespeeld.
Geweldig zelfs, die wedstrijd tegen City als hoogtepunt.D-e-n schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:10:
@PWM
En weer mensen die op Blind haten terwijl ze geen wedstrijd van Girona hebben gezien.
Om iemand te haten moet je Girona kijken? Nou, ik zal maar eens een wedstrijd gaan kijken dan voordat ik mijn collega haat!Exocet schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:13:
[...]
Geweldig zelfs, die wedstrijd tegen City als hoogtepunt.
En weer mensen die op Blind haten terwijl ze geen wedstrijd van Girona hebben gezien.
Voor mij hoeft het ook niet, allemaal voor de buhne, net als dat knielen voor de wedstrijd.HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:13:
[...]
Je zult de ongemakkelijke statements van de KNVB nog eens moeten opzoeken lol.
Ik denk dat je het dan beter niet kan doen. Bij F1 werd Internationale Vrouwendag gevierd, terwijl vrouwen daar niet mochten autorijden en nog altijd als minder wordt gezien.
Voor mij mogen ze stoppen met dit soort dingen. Ook voor energie besparen, alsof mijn koelkast eerder sluiten, enige vergelijking heeft met privejets en de landen waarin wordt gespeeld.
Knap hoe ze dit doen.
Simons!floriz87 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:16:
Beste speler aan NL zijde tot nu toe?
Schouten is nuttig.floriz87 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:16:
Beste speler aan NL zijde tot nu toe?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik wacht op de dag dat ik een ander audiokanaal kan kiezen en niet hoef te luisteren naar deze commentator.HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:15:
Grappig dat er Nederlandse reclameborden zijn, maar ook andere beelden zie je dan weer een Duitse variant.
Knap hoe ze dit doen.
behoorlijk geestdodend iddMillie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Ik wacht op de dag dat ik een ander audiokanaal kan kiezen en niet hoef te luisteren naar deze commentator.
Heb je geen muts knop op je v?Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Ik wacht op de dag dat ik een ander audiokanaal kan kiezen en niet hoef te luisteren naar deze commentator.
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 26-03-2024 21:24 ]
Edit: Depay flink te mopperen
[ Voor 34% gewijzigd door floriz87 op 26-03-2024 21:26 ]
Ik vind die van afgelopen vrijdag fijn/goed, Arman Avsaroglu (en Wytse op de commerciële)Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Is dat niet allemaal digitaal, zoals een green screen?Sjah schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:25:
Hmm, ik zat te zappen tussne NL1, en RTL Television, en merk op dat hetzelfde beeld is, maar op de NL is het andere reclameborden dan op de Duitser. Dat kon vroeger ook al door ieder land vanaf de andere zijde te filmen, DIT zoals het nu gaat is nieuw voor me?
Ik vind em beter dan die vent die allerlei weetjes zit op te lepelen en totaal niet let op de wedstrijd.Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Ik wacht op de dag dat de NPO helemaal wordt vernieuwd.Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Geef mij maar zoals de Belg. Vind dat er nu echt te veel zooi is. Ik zag voor de wedstrijd 4/5 leaders, waar ik zo iets van had.. uh? Van ons belastinggeld?
Ben verre van een rechtse persoon hoor. Maar geef mij maar 2 kanalen, en niet allemaal dingen die ook bij de commerciële kunnen.
Snoeks?JukeboxBill schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:26:
[...]
Ik vind em beter dan die vent die allerlei weetjes zit op te lepelen en totaal niet let op de wedstrijd.
Ja, denk het idd, analoog zal het niet zijn. Maar dit is nieuw voor me.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:26:
[...]
Is dat niet allemaal digitaal, zoals een green screen?
Net even opgezocht:carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:26:
[...]
Is dat niet allemaal digitaal, zoals een green screen?
https://www.ladbible.com/...annel-or-country-20210706
In Futurama injecteren ze ads in je dromen, dat wordt de volgende stap gok ik.
Nou de reclameborden discussie is wat interessanter dan het vruchteloze spel van NLcarpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:30:
Speelt Nederland nog mee?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik zou nog steeds het liefst een 'normale' 433 zien, met de Ligt en van Dijk als centrum. Ake en Dumfries als backs. Een middenveld met een nummer 10 (Simons) en 2 vleugelspelers, Gakpo & Malen.
Alleen gaat dit volgens mij over de reclame naast de goals. Die we helaas in de Eredivisie hebben.
Ik dacht dat de techniek voor de reclameborden iets geavanceerder was, maar dus wel ongeveer hetzelfde idee.
Kom op kerel tis maar een oefenpotje
Maar het werkt volgens mij niet met alle camera’s?HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:34:
[...]
Alleen gaat dit volgens mij over de reclame naast de goals. Die we helaas in de Eredivisie hebben.
Ik dacht dat de techniek voor de reclameborden iets geavanceerder was, maar dus wel ongeveer hetzelfde idee.
Ja zoiets heb je ook https://innovationorigins...-aan-de-kijker-thuis-aan/HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:34:
[...]
Duitsers maken geen grappenHarribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:35:
Die Nagelsmann is net zo'n neuroot als die Tuchel.
Kom op kerel tis maar een oefenpotje
Ik gok dat we hem + Wijnaldum nog gaan zien.Shabbaman schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:33:
Ik hoop toch dat we Blind niet terugzien na de rust.
Daarna verwacht ik nog Weghorst die gaat invallen.
Frimpong zou mooi zijn, of misschien zelfs Timber.
Maar Koeman kennende houdt hij het bij zijn favorieten spelers. Vind het toen al een slechte keuze om hem terug te halen.
Frenkie
Gravenberch
Reijnders
Simons op rechts
Depay links
Brobbey punt
Simons rechtsbuiten werkt nietCryptoNL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:36:
Je ideale middenveld moet zijn:
Frenkie
Gravenberch
Reijnders
Simons op rechts
Depay links
Brobbey punt
Ze lijken niet geconcentreerd in balbezit. Slordig af en toe.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:33:
Nederland is vooral bezig met rennen en zich kapot spelen zonder bal.
De Ligt doet mi weer het een en ander fout. Verder gaat het wel. Reijnders staat duidelijk niet op zijn positie
Schouten en van Dijk prima.
Blind doet het niet verkeerd maar de communicatie met de voorhoede spelers is niet goed. Je ziet hem ook wijzen.
Brobbey? Wat heeft die laten zien?CryptoNL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:36:
Frenkie
Gravenberch
Reijnders
Simons op rechts
Depay links
Brobbey punt
Kunt hem ook op 10 zetten en dan Depay met Brobbey ervoor
Gravenberch... Oh wij verschillen echt van mening.CryptoNL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:36:
Frenkie
Gravenberch
Reijnders
Simons op rechts
Depay links
Brobbey punt
Simons ook.
Twee spelers waar je weinig aan hebt
Depay op links ben ik eens, evenals Brobbey
Is je beste spits. Kan 2-3 verdedigers bezig houden met Depay zwervend en/of Gakpo erbij. Plus steekt in goede vorm, 14 goals ofzo inmiddels?
Gravenberch is een fenomenale speler. Speelt ook gewoon regelmatig bij Liverpool he. Is geen knakworst zoals Veerman. Die is te licht.Harribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:39:
[...]
Gravenberch... Oh wij verschillen echt van mening.
Simons ook.
Twee spelers waar je weinig aan hebt
Depay op links ben ik eens, evenals Brobbey
Zoals Blokken?HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:28:
[...]
Ik wacht op de dag dat de NPO helemaal wordt vernieuwd.
Geef mij maar zoals de Belg. Vind dat er nu echt te veel zooi is. Ik zag voor de wedstrijd 4/5 leaders, waar ik zo iets van had.. uh? Van ons belastinggeld?
Ben verre van een rechtse persoon hoor. Maar geef mij maar 2 kanalen, en niet allemaal dingen die ook bij de commerciële kunnen.
Op Internationaal niveau niet veel.
Hij is echt geen wereld spits of een van Nistelrooij.
Snap dat mensen hem graag willen zien schitteren, maar hij moet nog heel veel stappen zetten.
Van Nistelrooij TOTAAL ander type. Brobbey is een fenomeen en gaat ook gewoon gestaag richting de top. Schrijf maar alvast op.HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:42:
[...]
Op Internationaal niveau niet veel.
Hij is echt geen wereld spits of een van Nistelrooij.
Snap dat mensen hem graag willen zien schitteren, maar hij moet nog heel veel stappen zetten.
Heeft tot nu toe te weinig laten zien, zeker laatste tijd. Helpt ook niet dat hij in een matig team speelt, maar dan nog.
Wat heb je nou weer aan Depay én Brobbey, die doen allebei hetzelfde?CryptoNL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:38:
[...]
Kunt hem ook op 10 zetten en dan Depay met Brobbey ervoor
... Mij allemaal te slappe hap, maken mij teveel foute keuzes en foute passen
Ik hou wel van doorzetters in het veld. Getergd.
Brobbey, Malen...
Edit : zirkzee... Heb ik te weinig gezien
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 26-03-2024 21:45 ]
Ik zet het in mijn Keep.CryptoNL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:43:
[...]
Van Nistelrooij TOTAAL ander type. Brobbey is een fenomeen en gaat ook gewoon gestaag richting de top. Schrijf maar alvast op.
Maar bedoel ermee aan te geven dat hij echt niet zo'n top is. Sommige vinden hem nu al een spits van internationale klasse, nou dat is hij dus echt niet.
Hoop dat hij het kan worden, maar ook in zijn interviews vind ik hem erg onvolwassen. Vind hem erg laks, maar gelukkig wel meer puur dan Weghorst.
Als internationaal kijkt, dan zijn er gewoon zoveel spitsen verder dan hem.
Gravenberch voetbalt leuk mee maar dat is het ook wel. Blijft nergens lang hangen en met een redenCryptoNL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:41:
[...]
Gravenberch is een fenomenale speler. Speelt ook gewoon regelmatig bij Liverpool he. Is geen knakworst zoals Veerman. Die is te licht.
Gakpo is geen spits. Is een vleugelspeler. Spelers op een totaal andere positie zetten moeten we niet doen. Dan liever Gakpo op rechtsbuiten. Brobbey is zo explosief, snel en sterk dat verdedigers daar heel veel moeite mee hebben. Voordeel is dat je mede aanvallers door het spel van Brobbey meer ruimte krijgen.D-e-n schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:43:
Gakpo in de spits heeft ook wel eens gewerkt? Kan Xavi op links en Malen op rechts.
Of gewoon Zirkzee straks
@CryptoNL
Bij Brobbey maak ik me zorgen dat hij het alleen op kracht doet en daarmee zichzelf uitwoont
Dit dus inderdaad. En Brobbey is nog wisselvalliger dan Depay en heeft dit jaar in de Eredivisie echt heel veel kansen gemist. Nee laat Brobbey eerst maar even beter worden in de Eredivisie en z'n stempel drukken in de Conference League.apis29 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:44:
Wat heb je nou weer aan Depay én Brobbey, die doen allebei hetzelfde?
Oh, bedoelde meer de documentaires zoals op Canvas.apis29 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:42:
[...]
Zoals Blokken?. Voetbal heb ik ook al jaren niet op 1/2 gezien buiten de eindtoernooien. Verder is het weinig meer dan buitenlandse aangekochte programma's en wielrennen "
"
We hebben gewoon heel veel zooi en drama. The Passion vind ik bijvoorbeeld ook niets voor de publieke omroep. Voor mij is dat allemaal commercieel of iets voor op een zender waar Christenen over het algemeen naar kijken.
Geef mij maar een neutraal beeld (dus ook de slechte kanten).
Je ziet nu ook dat Depay met zijn kracht moeilijk van een bal af te zetten is. Ik zou Brobbey en Depay wel eens samen willen zien.CryptoNL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:47:
[...]
Gakpo is geen spits. Is een vleugelspeler. Spelers op een totaal andere positie zetten moeten we niet doen. Dan liever Gakpo op rechtsbuiten. Brobbey is zo explosief, snel en sterk dat verdedigers daar heel veel moeite mee hebben. Voordeel is dat je mede aanvallers door het spel van Brobbey meer ruimte krijgen.
Misschien werkt het, misschien niet.
Kuyt was ook een doorzetter. Had ik er liever ook niet in.Harribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:45:
Gakpo, Gravenberch, Simons
... Mij allemaal te slappe hap, maken mij teveel foute keuzes en foute passen
Ik hou wel van doorzetters in het veld. Getergd.
Brobbey, Malen...
Simons heeft de pech dat het niet loopt mét hem. Toch gek dat het bij zijn club leuk gaat.
Frenkie lijkt een zekerheidje en met zijn dribbels creërt hij wel wat. Maar het moet ook maar net lukken. Heeft geeft niet die bal over 30m op je stropdas. Of de sneijder steekbal op robben.
Reijnders hoort er ook gewoon in.
Voor nummer 3 is het lood om oud ijzer is maar net of je durft/neutraal/verdedigend moet spelen. Dan passen er wel een paar in het pulletje.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!