Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
dglavimans schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 21:28:
We worden wereldkampioen!
Ake, van Dijk, Geertruida, Frimpong & Reijnders en natuurlijk de geblesseerde Frenkie de Jong
Rest is echt brandhout 🔥
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Was het maar brandhout, spelen ze misschien nog met vuur.964C2 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 21:57:
Nederland heeft maar weinig echte internationals:
Ake, van Dijk, Geertruida, Frimpong & Reijnders en natuurlijk de geblesseerde Frenkie de Jong
Rest is echt brandhout 🔥
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat somt het spel van Nederland aardig op.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
10x feller dan Oranje
Koeman "dan heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik" "ik vond dat hij zijn taken goed uitvoerde".Pompi schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 21:28:
Heb heel even 5 min zitten kijken, maar je speelt eigenlijk met 10 man want Wijnaldum is totaal onzichtbaar. Loopt steeds in niemandsland te sjokken en is daardoor geregeld niet aanspeelbaar en als hij het wel is wordt hij veel overgeslagen door medespelers omdat het geen goede positionering is. Laat wel duidelijk zien dat hij niet meer geschikt is, maar Koeman kennende zal die het allemaal weer spectaculair van hem vinden.
Hem oproepen was gewoon idioot.
Hij zit in een competitie van een zeer laag niveau, en zijn club doet het geloof ik niet goed.
Voordat hij daar kwam heeft hij een vrij zware blessure gehad. Zijn laatste wedstrijd op een goed niveau is al zeer lang geleden.
Ja laten we hem oproepen voor Oranje. Ook al is het een oefen potje heeft hij vrij lang niet meer op dit niveau gespeeld.
Ben nooit fan van hem geweest en vind hem vrij hypocriet, maar Koeman beschadigd hem gewoon door hem op te roepen.
Geertruida964C2 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 21:57:
Nederland heeft maar weinig echte internationals:
Rest is echt brandhout 🔥
Simons en Gakpo mogen er in dat rijtje zeker bij
Zo te zien ligt het spel veel stil.
Niemand heeft Wijnaldum nog gezien.HollowGamer schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:06:
Hoe speelt Wijnaldum? Heb de eerste helft niet gezien, schakel pas in.
Zo te zien ligt het spel veel stil.
Lekker wiefer...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Een soort variant, ik mis vooral de buitenspelers. Lange tijd hadden we geen rechtsbuiten, nu doet Malen het uitstekend op die positie en stel je hem niet op... Malen rechtsbuiten en Xavi op 10 lijkt mij logischer.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Waar zijn alle Wijnaldum nu??!!!Exocet schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:08:
[...]
Niemand heeft Wijnaldum nog gezien.
Lekker wiefer...
Maar serieus, dit leek buitenspel? Maar gun het hem van harte.
Morgen. Kkd 😁Megupe schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:12:
Wanneer begint de competitie weer? Duurt lang zeg, zo'n interland break...
Ook niet van Koeman, want die gaat zijn gelijk halen.Exocet schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:18:
Nee, niet Wijnaldum.... Daar komen we dus niet meer van af
Ze zouden het moeten afschaffen, niemand interesseert het, zeker de vriendschappelijke wedstrijden niet.Megupe schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:12:
Wanneer begint de competitie weer? Duurt lang zeg, zo'n interland break...
Voor de spelers ook beter, minder trainen en meer focus bij je eigen club.
Ben echt benieuwd hoe lang ze dit model nog kunnen gaan volhouden.
Volgens mij lopen de kijkersgetallen best wel terug t.o.v. clubvoetbal.
Ze missen echt heel veel groter kansen.Harribo schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:19:
Die Schotten zullen wel balen na al hun grote kansen
De defensie is net zo sterk als die van Ajax met sutalo
Armoe
Weghorst...
Haha wat een fop overwinning
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hele wedstrijd onzichtbaar en maakt dan een goal.
Die gaat naar het ek
Wij nemen jouw voorspellingen altijd heel serieus @Deadsy dat weet je 😉Deadsy schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:30:
Heb het voorspeld voor de wedstrijd.
Hele wedstrijd onzichtbaar en maakt dan een goal.
Die gaat naar het ek
Wacht maar tot Koeman hem selecteert voor het ek.Harribo schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:31:
[...]
Wij nemen jouw voorspellingen altijd heel serieus @Deadsy dat weet je 😉
Dan mogen we allemaal gaan lachen
[ Voor 4% gewijzigd door Jeroenvde89 op 22-03-2024 22:33 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Inderdaad, die heeft echt stappen gezet.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:32:
Wát een speler die Reinders. En dan missen we Frenkie nog op het middenveld
En dan een voorhoede met Gakpo, Depay, Malen. Dan kunnen wij het heel veel landen echt wel lastig maken.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Depay speelt meer voor Depay dan voor het team.GAIAjohan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:33:
Memphis en Wijnaldum eruit en het begint eindelijk wat te lopen
Gakpo en malen daar heb je uiteindelijk meer aan.
En het zou nog beter zijn als er een en vaste elf gewerkt word zonder Depay en Wijnaldum.
Maar ben bang dat hij het gewoon bij Depay houd
En dan hebben we ook nog een beste lijst aan geblesseerden hoor (naast de genoemde Frenkie)! Als dit team compleet is en een beetje (beter) op elkaar ingespeeld raakt kun je echt hoge ogen dit EK, en nee, dat is geen grap.gaizka schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:34:
[...]
Inderdaad, die heeft echt stappen gezet.
En dan een voorhoede met Gakpo, Depay, Malen. Dan kunnen wij het heel veel landen echt wel lastig maken.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat is natuurlijk ook idioot. Wieffer heeft ook prima potten laten zien.Grindtegel schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:08:
wijno en wiefo graag zo snel mogelijk eruit knikkeren en nooit meer terug
Vrees het ookDeadsy schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:32:
[...]
Wacht maar tot Koeman hem selecteert voor het ek.
Dan mogen we allemaal gaan lachen
ik ben geen fan, te lichtD-e-n schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:37:
[...]
Dat is natuurlijk ook idioot. Wieffer heeft ook prima potten laten zien.
koopmeiners is veel en veel beter.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vind Malen weer echt heel goed. Die moet mi gewoon in de basis.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:32:
Wát een speler die Reinders. En dan missen we Frenkie nog op het middenveld
We hebben best een leuke selectie, beste sinds 2014 denk ik.
En Wieffer eruit en XaviGAIAjohan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:33:
Memphis en Wijnaldum eruit en het begint eindelijk wat te lopen
Je hebt gelijk
Vrees dat Koeman dat anders ziet
Xavi vertraagt aanvallen, passt veel verkeerd. Heeft nog veel te leren vind ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 22-03-2024 22:43 ]
Gakpo is een aardige speler maar steeds hetzelfde trucjeDeadsy schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Depay speelt meer voor Depay dan voor het team.
Gakpo en malen daar heb je uiteindelijk meer aan.
En het zou nog beter zijn als er een en vaste elf gewerkt word zonder Depay en Wijnaldum.
Maar ben bang dat hij het gewoon bij Depay houd
Met vier aanvallers? Daar zijn we niet goed genoeg voor vrees ik. Dan zou ik Xavi links zetten, daar staat hij bij Leipzig ook.gaizka schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:13:
[...]
Een soort variant, ik mis vooral de buitenspelers. Lange tijd hadden we geen rechtsbuiten, nu doet Malen het uitstekend op die positie en stel je hem niet op... Malen rechtsbuiten en Xavi op 10 lijkt mij logischer.
Verder geflatteerd, deze overwinning zegt helemaal niks.
En ff weg met de bovengenoemde spelers
Doe maar Weghorst ipv Depay.gaizka schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:34:
[...]
Inderdaad, die heeft echt stappen gezet.
5% van het talent, 1% van de ego, 1000% van de werklust.
Eigenlijk hebben we best een aardig team. Achterin best veel keuze eigenlijk, middenveld best goed bezet, alleen linksachter en de spitspositie beetje minder mi..
In de CL was hij prima. Koopmeiners speelt tegenwoordig meer naar voren, die is daar dus geen concurrent meer. Vraag is vooral wie je straks aan De Jong koppelt: een verdedigend type of Reijnders.Grindtegel schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:39:
[...]
ik ben geen fan, te licht
koopmeiners is veel en veel beter.
En Veerman is dan eigenlijk de vervanger van de Jong.
Van mij mag vd Ven van Tottenham ook zeker een kans krigen, die speelt daar als een beest, grote sterke vent en snel. topverdediger
Als ik vanuit de huidige groep en voorselectie redeneer:
Achterin heb je er met Frimpong, Dumfries, Geertruida, de Ligt, v Dijk, De Vrij, vd Ven, Ake, Hartman, Blind mogelijk al negen of tien en aanvallend met Depay, Weghorst, Gakpo, Xavi, Weghorst, Brobbey, Zirkzee en Malen zes of zeven. Met drie keepers zijn dat er al achttien tot twintig.
Heb je dus maximaal vijf plekken over. De Jong, Reijnders zijn zekerheidjes. Dan gooi ik Koopmeiners en Veerman erbij. Heb je Timber, Wieffer en Schouten nog voor één plek?
Mja, maar weinig opties bij blessure, terwijl we centraal achterin in extreme luxe zitten.. vergelijk dat met de periode Joris Mathijsen of wk2014 met Veltman
Keeper is ook nog wel een puntje m.i. Bijlow die altijd geblesseerd is, en de rest is het gewoon net niet, of niet meer (Cillessen).
Sterk zijn we m.i. nu vooral centraal achterin, middenveld als iedereen er is, en de vleugels voorin.
Klopt. Maar hij heeft nog de leeftijd waar ik denk dat hij beter kan worden, schop onder de kont etc.Harribo schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:41:
[...]
Gakpo is een aardige speler maar steeds hetzelfde trucje
Depay gaat niet meer veranderen.
Denk dat je zelfs voor op de bank meer aan een Brobbey gaat hebben.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik stoor me er niet aan.Agent47 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:08:
Memphis was wel weer echt egoïstisch gisteren
Wat ik wel vreemd blijf vinden.... Waarom neemt hij alle vrije trappen? Hij scoort er nooit 1.
Terwijl gisteren Veerman naast hem stond
Ik heb 1000x liever dit voetbal en dan geen kampioen worden, dan al schakend kampioen worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Mog op 23-03-2024 09:34 . Reden: typo ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
liever schakend kampioen, anders boeit dat hele ek of wk of wat dan ook me bij voorbaat al nietMog schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:33:
Ik zie hier veel klachten. Maar ik vond het een vermakelijke pot (wel alleen de tweede helft gezien). Het ging in hoog tempo op en neer. Vond het verfrissend ten opzichte van een paar jaar terug. Toen speelden we zoals je nu ook bij Ajax ziet. Heen en weer tussen de backs en vleugelspelers, meter voor meter vooruit om vervolgens weer teurg te spelen naar de keeper. Nu speelden we (in de tweede helft in ieder geval) eigenlijk altijd naar voren en ook snel naar voren. Slimme steekpassjes, snelle combinaties. Min of meer hetzelfde voor Schotland, groef zich niet in, werd een aantal keer flink gevaarlijk.
Ik heb 1000x liever dit voetbal en dan geen kampioen worden, dan al schakend kampioen worden.
Mooie beelden in het stadion. Dit mogen ze voor mij vaker op deze manier doen.
Daar had Wijnaldum moeten staan.Exocet schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:47:
Veerman en Schouten op het middenveld, dat lijkt me wat licht tegen Duitsland.
Het is wel lastig inderdaad. Maar verliezen van Duitsland doet altijd pijn, dus vandaag ook weer. Het is hoe dan ook een vervelende avondPWM schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:47:
Ik kan een Nederlands elftal met een aantal spelers in de huidige selectie gewoon niet supporten. Dus hopelijk een 6-0 voor Duitsland zodat er een grote schoonmaak komt. Of zodat ik met een wit, en blijkbaar blauw/paars, shirt het EK kan kijken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik kan mij voorstellen dat er wat wordt uitgeprobeerd met andere spelers dan de meest voor de hand liggenden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 32% gewijzigd door jaapstobbe op 26-03-2024 20:52 ]
Duitsers gaven weinig druk. Memphis kon zo ff die bal geven in het strafschopgebied.
Nah ja prima allemaal
Doen ze dit serieus ook bij interland voetbal? Vind dat altijd zo irritant, zeker als de stadionspeaker leuk gaat doen.Exocet schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:52:
Danke schön!
Scoren tegen Duitsland telt dubbel.
Maar goed, snap sowieso niet dat er een VAR is bij een vriendschappelijke wedstrijd. Al mogen ze mooi helemaal stoppen met interland voetbal.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!