[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.401 views

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Bram Krikke die even 3700 NFT's voor 30 ekkies per stuk wil slijten aan zijn volgers. Irritante tyfusinfluencers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:22
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:50:
[...]

Ik vraag mij werkelijk af of mensen het de afgelopen 100 jaar het daadwerkelijk slechter hebben gekregen. Volgens mij is de welvaart hier alleen maar gestegen. Ik kan meer kopen en financeel doen tegenover mijn ouders met dezelfde baan op dezelfde leeftijd.

Dat het nu even tegen zit wil niet zeggen dat dit ook zo zal blijven. Als moet ik toegeven dat de huizenmarkt nu echt een geitenponzi geworden is.
Vroeger was er maar 1 kostwinner in de meeste gezinnen, tegenwoordig bijna alleen maar tweeverdieners. Is nogal een verschil zeg maar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:50:
[...]

Ik vraag mij werkelijk af of mensen het de afgelopen 100 jaar het daadwerkelijk slechter hebben gekregen. Volgens mij is de welvaart hier alleen maar gestegen. Ik kan meer kopen en financeel doen tegenover mijn ouders met dezelfde baan op dezelfde leeftijd.

Dat het nu even tegen zit wil niet zeggen dat dit ook zo zal blijven. Als moet ik toegeven dat de huizenmarkt nu echt een geitenponzi geworden is.
we hebben het helemaal niet slechter gekregen. Moet je kijken wat het gemiddelde gezin aan spullen en eten heeft. Afgelopen zomer waren we met zijn allen bij mijn zusje op de boerderij, waar een stal vol staat met spullen van de kinderen, etc. Mijn oma zei toen: wat bizar veel spullen. Dat kan toch helemaal niet?

100 jaar geleden mocht je blij zijn met 3 solide maaltijden per dag. Je had als kind geen telefoon, Switch, tablet, laptop, TV of andere bezittingen.

En nu janken we als snowflakes omdat ons vermogen 7% minder wordt per jaar. Ja MaAr De BoOmErS hAdDeN!!!1!!11

Het is tijd voor atoombommen en hergeboorte van karakter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Spollie schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:54:
[...]

Vroeger was er maar 1 kostwinner in de meeste gezinnen, tegenwoordig bijna alleen maar tweeverdieners. Is nogal een verschil zeg maar.
Eens, misschien is in mijn geval dit anders (mijn ouders werkte allebij fulltime, mijn vrouw part time en zelf recentelijk gestopt) en toch een groot verschil. Maar zullen we ook niet vergeten dat zelfs Henk & Ingrid nu allemaal een mobiel, tablet, laptop en andere gadgets aanschaffen, ook op vakantie kunnen naar een turks/grieks all-in resort, etc?

Dat was volgens mij vroeger veel schreinender bij mensen met een lage inkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

knakworst

Get more sats!

Ter info, btc is geflipt. Niet door hex maar door rel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hRUPwQkSXypmi6aXLL8QWw-ayQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qiwKkIQfjfIZpTlW7aG3VKWj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:57:
[...]

we hebben het helemaal niet slechter gekregen. Moet je kijken wat het gemiddelde gezin aan spullen en eten heeft. Afgelopen zomer waren we met zijn allen bij mijn zusje op de boerderij, waar een stal vol staat met spullen van de kinderen, etc. Mijn oma zei toen: wat bizar veel spullen. Dat kan toch helemaal niet?

100 jaar geleden mocht je blij zijn met 3 solide maaltijden per dag. Je had als kind geen telefoon, Switch, tablet, laptop, TV of andere bezittingen.

En nu janken we als snowflakes omdat ons vermogen 7% minder wordt per jaar. Ja MaAr De BoOmErS hAdDeN!!!1!!11

Een tweede auto, elekstrisch fietsen, internet abbonement, en ga zo maar door. Is af en toe wel kattengejank hier. Maar het is allemaal de schuld van de overheid, politiek en bedrijven die het klimaat verzieken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:00:
Ter info, btc is geflipt. Niet door hex maar door rel.

[Afbeelding]
WOW! en lekker goedkoop :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MvMYYRXzNsT9VQ1sewv0kuJ6noY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UKfBq8nnlK93kaRMQgZmxps7.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:01:
[...]

Een tweede auto, elekstrisch fietsen, internet abbonement, en ga zo maar door. Is af en toe wel kattengejank hier. Maar het is allemaal de schuld van de overheid, politiek en bedrijven die het klimaat verzieken 8)7
En de Rabobank!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Pure bezittinsdrang en westerse welvaart problematiek.

Je zou eens wat minder hebben in plaats van meer. Oei.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m0l5IKusMED9kf07yMDCOxpQa1w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zA4kX6zlVSbu84nU7cb6TabB.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het motto van vandaag;

Niet janken en gewoon doorwerken.

Je vreet maar een gehaktbal in plaats van een biefstuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:09:

Heb jij geld voor een gehaktbal? _/-\o_

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:07
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:58:
[...]

Eens, misschien is in mijn geval dit anders (mijn ouders werkte allebij fulltime, mijn vrouw part time en zelf recentelijk gestopt) en toch een groot verschil. Maar zullen we ook niet vergeten dat zelfs Henk & Ingrid nu allemaal een mobiel, tablet, laptop en andere gadgets aanschaffen, ook op vakantie kunnen naar een turks/grieks all-in resort, etc?

Dat was volgens mij vroeger veel schreinender bij mensen met een lage inkomen.
En je ziet ze tegenwoordig in een matching outfit en dezelfde ski’s van de berg afkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:13:
[...]

Heb jij geld voor een gehaktbal? _/-\o_
7% minder dan vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:51
Met huizen is het idem. Ken zat mensen van mijn leeftijd (halverwege 30) die ook in 2012/2013 een huis hadden kunnen kopen maar toch gingen huren omdat het een financieel onzekere tijd zou zijn…
Eigenlijk te vergelijken met crypto, is het goedkoop durven er toch weinig in te stappen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:06:
[...]

Pure bezittinsdrang en westerse welvaart problematiek.

Je zou eens wat minder hebben in plaats van meer. Oei.

[Afbeelding]
En.wel elke dag met een medium vegan cappucino van de starbucks op het werk verschijnen 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41
Ik heb sinds een paar weekjes een dochtertje, als je al ziet wat dat kind aan spulletjes krijgt van bezoek.. De kinderen van mijn zus hadden op een gegeven moment letterlijk overal plastic rommelspeelgoed slingeren. Elke verjaardag werd er 2 minuten naar het nieuwe speelgoed gekeken en bij de rest geflikkerd.

Punt is; het wordt ons al heel jong geleerd dat je niet tevreden hoeft te zijn met weinig. Het is meer meer meer. Later wordt het plastic speelgoed vervangen met elektronica en scootertjes, tot dat je uiteindelijk volwassen bent en je je blijkbaar moet verbazen als steeds vaker blijkt dat de consumptiemaatschappij voor ongelijkheid zorgt.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ach wat een flauwe kul allemaal!

Gisteren mijn jongste dochter nog gelukkig op de bank zien zitten met haar Iphone X, ze is al 13 jaar en je hoort haar er niet over.. Toch mooi dat ze al zo gelukkig zijn met zo iets kleins ?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:18:
Ach wat een flauwe kul allemaal!

Gisteren mijn jongste dochter nog gelukkig op de bank zien zitten met haar Iphone X, ze is al 13 jaar en je hoort haar er niet over.. Toch mooi dat ze al zo gelukkig zijn met zo iets kleins ?
:P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Igh_wnkYx2bjPFtw_L3ke-rYd8I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AFPdyhnPBYejhHWecdKEQ4wN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AgNQQTb_WtVuacjtKSRDRtA5zxg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0X1L8E1vHCr8ZEWOOi7UPa4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:15:
[...]

En.wel elke dag met een medium vegan cappucino van de starbucks op het werk verschijnen 8)7
Dat zal wel moeten, een normale latte macchiato of frappuccino matcht natuurlijk niet echt lekker met je eindeloze databundel en Netflix, Videoland, Prime en Spotify abbo. Dat kun je echt niet posten op je socials.

En na je uitputtende part-time werkdag maar zweten in die airco gekoelde hal om je lichaam in topconditie te houden met behulp van dure supplementaire voeding, zodat je overdag je lichaam weer kunt mishandelen in een nietsbetekenende aansturende functie achter een computer.

14 managers op kantoor die een handje vol arbeiders aansturen. Wat zijn we toch lekker efficiënt bezig.

Maar nee, dat is te veel werk. Je MOET vrij zijn. Financieel onafhankelijk. Want stel je voor dat je leven niet totaal uit egocentrisch eigenbelang zou kunnen bestaan en je daadwerkelijk nog wat toevoegt aan het collectief. De horror.

Deze maatschappij met uitgeholde vleeszakken die we mensen noemen is kunstmatiger dan het gezicht van Linda de Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[...]

Vind ik ook altijd zo mooi in de discussie over de AOW en indexeren van pensioenen (even generaliserend). Zie voortdurend bejaarden in splinternieuwe SUVs en in ieder geval auto's van max een jaar of drie oud voorbij kruipen. Vaak nieuwe caravans, 2 elektrische fietsen achterop en ga zo maar door. Dan nog vaak de mega overwaarde in hun huis. En ondertussen maar klagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-10 20:43
FFe een vraagje ivm Crypto ipv boomers en kinderen en hebbedingetjes >:)

Al een tijdje bezig met dyor, over QiDao en Mai finance.
Lijkt wel een platform met een toekomst. Renteloos, overcollateralized, asset backed, lenen met een 0.5% fee (+0.2% Mai-xxx-Mai). Beetje de Nexo van defi.

Grootste risico lijkt me een flashcrash (of contract hack ofc), waardoor MAI niet meer voldoende asset backed zou zijn?

Iemand bepaalde redenen waarom je er (g)een hoopje inflatiore fiat zou tegen mogen gooien? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-10 06:52
rangatang schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:28:
[...]

Vind ik ook altijd zo mooi in de discussie over de AOW en indexeren van pensioenen (even generaliserend). Zie voortdurend bejaarden in splinternieuwe SUVs en in ieder geval auto's van max een jaar of drie oud voorbij kruipen. Vaak nieuwe caravans, 2 elektrische fietsen achterop en ga zo maar door. Dan nog vaak de mega overwaarde in hun huis. En ondertussen maar klagen 8)
Tegenover ieder stelletje die dat hebben, staan er 10 die dat niet hebben.
Maar ja, die zie je niet want die zitten opgesloten achter hun geraniums :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Dan moet je eens bij mij thuis komen kijken Jaapio :) ik ben zowat helemaal ‘ontspuld’ en probeer dat ook in stand te houden.
Ali Baba en de 40 lege kamers.

Ik heb wel wallets met cryptoschatten waarmee ik ooit veilig naar de maan ga vliegen.
Iedereen mag mee!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:32:
[...]

Dan moet je eens bij mij thuis komen kijken Jaapio :) ik ben zowat helemaal ‘ontspuld’ en probeer dat ook in stand te houden.

Ik heb wel wallets met cryptoschatten waarmee ik ooit veilig naar de maan ga vliegen.
Iedereen mag mee!
Kijk, dat is nog eens praat.

Ik zal maar even aan het werk. De baas zijn centen zijn tenslotte niet van blik. Maar wel van thin-air.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:09:

Geen bifi? Gemiste kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Spullen overal. Ik heb die dingen verkochten crypto van gekocht :+

Als ik kinderen krijg krijgen ze ook alleen maar crypto van me in plaats van plastic rommel.

[ Voor 42% gewijzigd door Coldcat op 11-02-2022 10:42 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:42:
Spullen overal. Ik heb die dingen verkochten crypto van gekocht :+

Als ik kinderen krijg krijgen ze ook alleen maar crypto van me in plaats van plastic rommel.
Voor dat je je kids crypto kan geven, moet je eerst je vriendin een dikke BiFi geven :+ anders komen die kids er ook niet O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:29
De klaag- en zeur-index van dit topic gaat weer richting extreme klagen, tijd voor koersactie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Biohazzard21 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:16:
Ik heb sinds een paar weekjes een dochtertje, als je al ziet wat dat kind aan spulletjes krijgt van bezoek.. De kinderen van mijn zus hadden op een gegeven moment letterlijk overal plastic rommelspeelgoed slingeren. Elke verjaardag werd er 2 minuten naar het nieuwe speelgoed gekeken en bij de rest geflikkerd.

Punt is; het wordt ons al heel jong geleerd dat je niet tevreden hoeft te zijn met weinig. Het is meer meer meer. Later wordt het plastic speelgoed vervangen met elektronica en scootertjes, tot dat je uiteindelijk volwassen bent en je je blijkbaar moet verbazen als steeds vaker blijkt dat de consumptiemaatschappij voor ongelijkheid zorgt.
Herkenbaar verhaal. Hier hebben we de keuze gemaakt om nog maar 1x a 2x per jaar nog speelgoed te kopen, en ook richting de familie aangegeven dat overdaad niet gewaardeerd wordt. Gevolg van deze keuze is dat ze over het algemeen nadenken over wat ze echt willen, goed delen, maar ruzie maken over dozen van internet bestellingen omdat de een er een kattenmand van wil maken en de ander een race-auto.

Uiteindelijk is het ook allemaal een kwestie van keuzes maken. Resultaat van mijn keuzes is dat ik geen fancy spulletjes of een SUV op de oprit heb staan. Wel heb ik een oprit die voor het groot gedeelte van mij is, en niet van de bank.

Gevolg hiervan is dat de inflatie er vooral voor zorgt dat ik minder crypto kan kopen dan ik zou willen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
BIFI mien jong. Pamp iet!

Jammer dat dit kut marktje weer rekt is gegaan. Hopelijk vandaag het herstel! Bounce vandaag en snel naar 69K. Leggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Tominatie schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:01:
BIFI mien jong. Pamp iet!

Jammer dat dit kut marktje weer rekt is gegaan. Hopelijk vandaag het herstel! Bounce vandaag en snel naar 69K. Leggo
Vind het qua rekt gaan nog wel meevallen. Sta nog op +0,43% in vergelijking met gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:47

YES

Moderator General Chat
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:32:
[...]

Iedereen mag mee!
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cLDItC8lu1cC0cWocniSBiuY1o8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3AfXfTi2WChrkEUQNQQhjcU1.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
merauder schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:06:
[...]

Vind het qua rekt gaan nog wel meevallen. Sta nog op +0,43% in vergelijking met gisteren.
En eergisteren?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Nee net iets anders.
You own what you need, and all the rest you spend on nice food and weed and drinks and hookers instead of bullshit stuff you never unwrap or hardly use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:20
Wat ben ik achterlijk geweest om die IMX te houden doorheen de GameStop pamp, we staan lager dan voorheen nu ;(

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:22
Who cares, volatiliteit is goed voor het rendement van m'n PF. Uiteindelijk komt die ATH toch wel weer om de hoek kijken.

[ Voor 36% gewijzigd door Spollie op 11-02-2022 11:14 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:12:
[...]

Nee net iets anders.
You own what you need, and all the rest you spend on nice food and weed and drinks and hookers instead of bullshit stuff you never unwrap or hardly use.
Ah, helder!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9kYCDRRjhhlG6W3XOL2-5eeH6c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nxaXp6SKVvR7kDqsT11twy6m.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:42
Argh. Echt 1 iemand betrokken bij 1 werkgroepje heeft dat een keer in een heel verhaal als potentieel scenario laten vallen en nu wordt het elke keer als uitspraak van de gehele WEF geponeerd.

Tis overigens wel waar uiteraard :+

[ Voor 6% gewijzigd door NiGeLaToR op 11-02-2022 11:16 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ja als je zo gaat redeneren.. T.o.v. 10 november 2021 zijn we echt nog helemaal rekt, alles is kapot ;w

Ik vind het feit dat we nog geen drie weken geleden vol door de 40k zakten en daar inmiddels weer ruim boven zitten eigenlijk nog best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
NiGeLaToR schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:15:
[...]

Argh. Echt 1 iemand betrokken bij 1 werkgroepje heeft dat een keer in een heel verhaal als potentieel scenario laten vallen en nu wordt het elke keer als uitspraak van de gehele WEF geponeerd.

Tis overigens wel waar uiteraard :+
Vreselijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
Eerlijk gezegd kijk ik op langere timeframes. Ten opzichte van vorige week sta ik zwaar in de plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ej7RJnsM_Yi6VKSEvP41O3Ud3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P13c2gnis2n4jAEVdV7iVy94.jpg?f=fotoalbum_large
Wen koersactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:30:
[...]

Moet je eens uitzoomen naar 2009, en dan de kaarsen op 15 jaar zetten.

1 grote groene kaars.

[ Voor 75% gewijzigd door Xqlus1ve op 11-02-2022 11:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Spollie schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:13:
[...]

Who cares, volatiliteit is goed voor het rendement van m'n PF. Uiteindelijk komt die ATH toch wel weer om de hoek kijken.
What if
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7ZfNU7FaSDrb9oR6Of3jBQaieQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X2bVKW8AW9EQkYo9eGLiHwAK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
I wanna see the rainbow high in the sky, I wanna see Tweakers and me in a spaceship fly :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:41
Mijn mening is dat 90% van het geklaag over rijkdom en armoede in Nederland gebaseerd is op jaloezie: ik wil wat zij hebben zonder te doen wat zij ervoor doen (en dat laten zien aan mensen die het niet hebben).

Ik benijd soms ook wel een beetje al die mensen die ingestapt zijn in crypto toen ik nog dacht: dat durf ik niet, te groot risico. Maar dan ga ik nu niet zeuren dat de overheid een smart contract moet maken zodat hun muntjes eerlijk naar de wallets van de laatkomers zoals Wiley99 laat vloeien, dan ga ik zelf aan de slag en probeer een graantje mee te pikken. Goed gedaan voor degenen die al een hele kar vol van het land rijden!

(heb ik het benodigde aantal SC crypto keywords gehaald?)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Oh god, niet dit weer. Grappig om te zien dat bepaalde onderwerpen in dit topic als een oscillerende sinusbeweging af en toe weer omhoog drijven. Zo ook de intergenerationele spanningen en het vermeende slappe gedrag van jonge mensen omdat ze hun mond open doen over almaar groter wordende vermogensongelijkheid :P

Het devies is blijkbaar nog steeds niet zeuren, wees blij met wat je hebt en à la covidbullshit 'niEt zEuReN alS jE eEn tYdjE niEt kAn uItgAan'. Paradoxaal genoeg een Klaus Schwab-achtig standpunt terwijl die in dit topic juist zo verafschuwd wordt _O-

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:17:
[...]

Oh god, niet dit weer. Grappig om te zien dat bepaalde onderwerpen in dit topic als een oscillerende sinusbeweging af en toe weer omhoog drijven. Zo ook de intergenerationele spanningen en het vermeende slappe gedrag van jonge mensen omdat ze hun mond open doen over almaar groter wordende vermogensongelijkheid :P

Het devies is blijkbaar nog steeds niet zeuren, wees blij met wat je hebt en à la covidbullshit 'niEt zEuReN alS jE eEn tYdjE niEt kAn uItgAan'. Paradoxaal genoeg een Klaus Schwab-achtig standpunt terwijl die in dit topic juist zo verafschuwd wordt _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nE9hwJF4pKpzbRpM52GCXVag7R8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HADO1WKrcP1S615oXX8tb5WZ.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9cCE0Xqh9xpl0W5LJZhA7Kqd8k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fLBbmFbMUmmtB3tFeeVnssso.jpg?f=user_large
You Will Have Nothing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:27
Must resist FOMO! ;w

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Avf4De1tl2rnqk0pYjUSOgbyytY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TNxJVOVw1r4siFClIl7LVdRs.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hele dikke BIFI.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Hij zegt dat het proces onlosmakelijk is verbonden met de implementatie van efficiënte targets waarbij het kader voor new business development moet uitkristalliseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Moiety schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:30:
[...]

Hij zegt dat het proces onlosmakelijk is verbonden met de implementatie van efficiënte targets waarbij het kader voor new business development moet uitkristalliseren.
Ohhhhh

Waarom zegt ie dat dan niet gewoon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Wen nog dikkere BiFi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Nu zo ongeveer.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:57
BIFI gaat hard, en ik maar wachten op eej BIFI van $800 😢

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10 13:13
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:56:
Ik ook om er een paar bij te hebben maar ja.. 78000 in circulatie he dus alles is 15e hands spul :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:45
Je kon een week lang BIFI krijgen voor onder de €2k. De kortingsweken zijn voorbij

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het gepraat over al die Bifi...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BCMa7VbCUAE8PKi.jpg

Het enige wat er toe doet: d:)b
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/474x/36/73/e7/3673e7190d143bf9bb884f924345ce46.jpg

No paper hands beyond this point.... huppa, gelijk de Yanks kwijt :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10 13:13
Gelukszoekr schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:03:
Je kon een week lang BIFI krijgen voor onder de €2k. De kortingsweken zijn voorbij
Yep.. en gisteren nog een hapje genomen op 2015 dus klaag niet hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Niks mis met Klaus Schwab.

Vrijheid blijheid, dacht het niet. Gewoon afschaffen die economische belangen, grensverdelingen en vrijheden. Een totalitair regime met 99% efficiëntie en leven als globaal collectief. Dan ben je misschien nog net op tijd om deze aarde bewoonbaar te houden voor de lange termijn.

Een totalitair regime klinkt natuurlijk ietwat kwaadaardig omdat we nu nog massaal in vrijheid zijn opgegroeid, maar dat is er met 3 a 4 generaties wel uit. Want gelijkheid is blijheid.

Dus hop, gas erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Anders doe je eerst een kwart worstje..(ik zei kwart en geen knak ) Die gaat ook wel naar honderd-miljoen-miljard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Dat vroeg mn nft vriendin gisteravond ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:51
Komt nooit meer terug. Tenzij je nu instapt op 2400 😎

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:11:
[...]

Dat vroeg mn nft vriendin gisteravond ook.
Oh.. tegen mij zei ze juist: "Ik vroeg om een BiFi worstje, geen dikke Hema worst..." :+

I wish... krijg juist het idee dat ze de laatste tijd eerder vegetarier is geworden

[ Voor 48% gewijzigd door Skrunsies op 11-02-2022 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Skrunsies schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:15:
[...]

I wish... krijg juist het idee dat ze de laatste tijd eerder vegetarier is geworden
:(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:52
Jaapio, ouwe meestervoorspeller dat je d’r bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isKyqO5O0Vjx5AnzPxom0Lu8CvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xKBgKYNdrV5RaXFc1UHJQzVX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
paul-s83 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:32:
[...]

Jaapio, ouwe meestervoorspeller dat je d’r bent.

[Afbeelding]
Knappe BiFi <3 }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYjhQIw_hXPDvifKJKt7bmz13hA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0iny8QqrvqQvOLsnggjj7lYU.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Partypsych schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:32:
[...]

Tegenover ieder stelletje die dat hebben, staan er 10 die dat niet hebben.
Maar ja, die zie je niet want die zitten opgesloten achter hun geraniums :X
_/-\o_

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Is dat die vegetarier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
_O-

Ziet ze eruit als 1 tje van 1m84 hoog?

Nee dus }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 02-06 22:35

Rsj

Th1x4nG schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:13:
Wat ben ik achterlijk geweest om die IMX te houden doorheen de GameStop pamp, we staan lager dan voorheen nu ;(
Als ze doen wat ze beloven gaat het wel naar 5 a 10$....duurt mischien even...en daalt nog eerst wat....tzt zal ik wat inslaan..ik ziet het wel zitten dit nft project (inhoudelijk)...alleen erg veel muntjes wat de tokeomics wat minder maakt (en dus verwacht ik geen 100×muntje). Ik zou het holden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:03:
En die smaken prima :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Een koeienmunt inruilen voor een geitenbende project!

Ik zeg doen d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THeDNGns_7zKZNanP4BSkCszBqM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gtEaKC46A9wFewrAsz6botLg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:02:

[Afbeelding]
Wen s tis? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:16

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SKTgBQUJgDv51Qv_TIdoG5alkw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AMATbrUQLfzcSoCbA4RPcVx9.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Skrunsies schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:32:
[...]

Ohhhhh

Waarom zegt ie dat dan niet gewoon?
Omdat hij een gefrustreerde millennial is die door middel van dure woorden en ambigue taalgebruik probeert de boomers te slim af te zijn :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Net even een limit order ingeschoten voor 7 BIFI, bij een nieuwe exchange, AH online. Komen ze zelfs bezorgen morgen, zeer relaxed. Yay, meer cashback zegeltjes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
[...]

Het is geen devies van niet - niet zeuren, maar van: kijk naar het hele plaatje, er zijn ook vele dingen wel beter nu dan andere zaken en die worden vaak in deze discussies niet meegenomen (net zoals de dingen die de jongere mensen niet hebben worden "vergeten" door de oudere generaties.)

het is een discussie waarin beide kanten lijnrecht tegenover elkaar staan en zullen blijven staan. De discussie is ook niet makkelijk omdat de basis waar de discussie op moet worden gevoerd al een lastige is. waar meet je Quality of Life aan af? is dat het hebben van een huis? vrije tijd? keuzevrijheid? vooruitzichten? schone lucht?

zolang daar geen consensus voor is, is deze discussie ook niet logisch. en voor het krijgen van het een geldt soms ook het opgeven van iets anders. en beide kanten houden heeeeeel hard hun kaarten gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
Rsj schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Als ze doen wat ze beloven gaat het wel naar 5 a 10$....duurt mischien even...en daalt nog eerst wat....tzt zal ik wat inslaan..ik ziet het wel zitten dit nft project (inhoudelijk)...alleen erg veel muntjes wat de tokeomics wat minder maakt (en dus verwacht ik geen 100×muntje). Ik zou het holden.
Ik laat het ook staan, wordt nog misschien iets. Mijn originele aankoop lag rond $3,50 en wat bijgekocht begin van de maand rond $2,70 dus de schade valt nog redelijk mee.

LRC heb ik gekocht in die dip naar $0,82 en doet het voorlopig wel ok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:03:
[...]

Het is geen devies van niet - niet zeuren, maar van: kijk naar het hele plaatje, er zijn ook vele dingen wel beter nu dan andere zaken en die worden vaak in deze discussies niet meegenomen (net zoals de dingen die de jongere mensen niet hebben worden "vergeten" door de oudere generaties.)

het is een discussie waarin beide kanten lijnrecht tegenover elkaar staan en zullen blijven staan. De discussie is ook niet makkelijk omdat de basis waar de discussie op moet worden gevoerd al een lastige is. waar meet je Quality of Life aan af? is dat het hebben van een huis? vrije tijd? keuzevrijheid? vooruitzichten? schone lucht?

zolang daar geen consensus voor is, is deze discussie ook niet logisch. en voor het krijgen van het een geldt soms ook het opgeven van iets anders. en beide kanten houden heeeeeel hard hun kaarten gesloten.
En daarnaast de vraag, waarom moet het tegenwoordig allemaal lijnrecht tegenover elkaar? Waarom niet samen? Gelukkig zie ik deze verharding niet om mij heen in de privé en werksfeer. Wel in de maatschappij helaas. Een leuk gesprek is vaak onmogelijk, het is stelling nemen en daarna hullie tegen zullie.

En dan liefst door hard stelling te nemen, met gestrekt been erin te gaan, want anders heb je de kans dat je moet luisteren naar iemand die een andere insteek of gedachtegoed heeft.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Skrunsies schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:15:
[...]

Oh.. tegen mij zei ze juist: "Ik vroeg om een BiFi worstje, geen dikke Hema worst..." :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_htbU9_JeST91wIIJqMHIbkFUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A984jy67xhWy4tkBrYllwgyT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

En we stijgen zakken weer :/

[ Voor 25% gewijzigd door Xqlus1ve op 11-02-2022 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:16:
[...]

Omdat hij een gefrustreerde millennial is die door middel van dure woorden en ambigue taalgebruik probeert de boomers te slim af te zijn :)
Ik vond het een lekkere rant iig.

Verder ben ik Zwitserland want beide kanten hebben een punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

[Afbeelding]
als je het zo bekijkt is bifi nog erg spotgoedkoop!
nadeel voor henk en ingrids is dat bifi kopen moeilijk gaat, DeFi is voor hun zowiezo niet weg gelegd....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:30
Zijn er mensen die een goede sheet hebben om profit/loss, GAK en dat soort dingen handig weer te geven door aan- en verkoop daarin bij te houden?

Misschien ook iets om dan in de topicstart te delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:15

Wom

AlterBridge schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:58:
Zijn er mensen die een goede sheet hebben om profit/loss, GAK en dat soort dingen handig weer te geven door aan- en verkoop daarin bij te houden?

Delta app kan dat doen voor je.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:41
AlterBridge schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:58:

Ik gebruik hiervoor https://medium.com/coinmo...oogle-sheets-d76f80f20b16

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:58:
[...]

als je het zo bekijkt is bifi nog erg spotgoedkoop!
nadeel voor henk en ingrids is dat bifi kopen moeilijk gaat, DeFi is voor hun zowiezo niet weg gelegd....
Henk en Ingrid snappen Binance prima, kunnen ze BIFI daar nog staken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:22:
[...]

Henk en Ingrid snappen Binance prima, kunnen ze BIFI daar nog staken ook.
naar daar euro's neerzetten snappen ze niet...
en het is geen Doge

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
HAHAHAHAHHA!

Prachtig, voelt een beetje als mijn eigen tegeltje meme :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-10 10:58
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:26:
[...]

naar daar euro's neerzetten snappen ze niet...
en het is geen Doge
SEPA, easy toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Grapje? Of heb je maanden onder een steen gelegen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
roflexx schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:41:
[...]

Grapje? Of heb je maanden onder een steen gelegen?
Jij een weekje? Of is het inmiddels al 2? :P

Edit: oh ze hebben de plannen nog niet doorgevoerd.. maar ze zeggen er mee bezig te zijn

[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-02-2022 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Iemand nog tips voor crypto podcasts op spotify?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XpmyjYiSggmqBx0LmGucTC-OOXk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KgMeTXdBXKAbOOZKpcSgF2oR.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:56:
Iemand nog tips voor crypto podcasts op spotify?
tijdens mijn werk luister ik naar BNR podcast.... maar idd heeft iemand tips?

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 93 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!