Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Geen zorgen, het zakt alweer.Coldcat schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:59:
Deze percentages zie ik normaal enkel in het rood. Hebben meer mensen last van de apps die niet goed werken?
Nieuw design?
Niks is mooiers dan het geluid van REKT-gaande BTC-shorters

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
NMR:

+38% atm

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Die Don Peña, wat een sneu figuur.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Owning cryptocurrency may make you more desirable on the dating scene, study finds https://t.co/HEUZN9zc0e
— CNBC (@CNBC) 3 februari 2022
(wisten wij hier al lang)
[ Voor 16% gewijzigd door Qunix op 04-02-2022 17:10 ]
To that point, 33% of Americans said they would be more likely to go on a date with someone who mentioned crypto assets in their online dating profile.
Ik zie Jaapio al een mooie tagline hebben: doge wholecoiner of BIFI in search of wijffie.
Nearly 20% of singles would be more interested in you romantically if you set an NFT as your profile picture on a social platform or dating site, eToro found.
Nou komt dat eens mooi uit. Even een chille ape screenshotten en klaar
Ja, een date bij de plaatselijke Hornbach in de rij met elektrisch gereedschap zekerJoosie200 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:12:
[...]
To that point, 33% of Americans said they would be more likely to go on a date with someone who mentioned crypto assets in their online dating profile.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Geniet ervan!Skrunsies schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:40:
Allemaal leuk en aardig, net opgehangen met het ziekenhuis. Ik stap in de auto… want….
Dochterlief komt na 4 weken weer thuis!!
Aan iedereen een geweldig groen en fijn weekend toegewenst![]()
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Aha, vandaar dat ik minder matches heb op Bumble sinds ik in december een groot deel van m'n PF heb gecashed

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Die komt wel van pas als de rekening betaald moet worden als je uit eten gaat. Gewoon een boormachine paraat onder de tafel en allerlei Crypto cowboys afpersen onder het mom date. Nieuwe side hussle.Richh schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:15:
[...]
Ja, een date bij de plaatselijke Hornbach in de rij met elektrisch gereedschap zeker
In eerste instantie was dat ook de bedoeling. Bovendien lijkt het me beter dat burgers het uitgeven dan overheden in dit geval.Richh schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:16:
[...]
Dat kan je doen, maar dat zal uiteindelijk misschien nog wel meer inflatie tot gevolg hebben, lijkt mij.
[...]
Klopt, maar ook dat is politiek best een uitdaging. Zeker als individuele landen eruit stappen zorgt dat op korte termijn vooral voor meer instabiliteit, de vraag is of ze daarna elkaar weer kunnen vinden. De UK heeft die weg gekozen, helaas. Ik denk eerder dat er allemaal 'exits' ontstaan dan dat het noord-westen gezamenlijk naar een oplossing zoekt.
[...]
Qua voedsel is het prima in orde hier zo, zeker. Maar qua economische bedrijvigheid hebben we niet de slagkracht van een VS of een China, qua innovatie zijn we verre van een frontrunner. Buiten ASML is er eigenlijk niks wat bezig is met semiconductors, en buiten Spotify is er bijzonder weinig 'tech' in de EU.
En mocht er een uitstap van het noorden zijn, dan is dat natuurlijk gecoördineerd. Die plannen lagen wel klaar de vorige eurocrisis trouwens.
En laten we nou niet doen of heel Amerika silicon valley is. Met de slagkracht van Europa is niet zo veel mis, en onze techsector moet je ook niet onderschatten, die is alleen niet zo gecentraliseerd. (Hoewel me nu ook niet helemaal duidelijk is wat je met tech bedoelt.) ASML is dan ook wel weer meteen verreweg de beste met halfgeleiders trouwens.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Italië is eigenlijk een prima economie, alleen moeten ze eens belasting leren heffen: https://www.taxlive.nl/nl...komstenbelasting-betalen/Jedi_Pimp schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:28:
[...]
Wat een uitdaging zal blijven, is de problematiek van de Zuid-Europese zorgenkindjes. Spanje en vooral Italië moeten echt gaan hervormen en duurzame groei in hun economieën moeten bewerkstelligen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/64ewkyDHRp91n7VOb0Pv9V6z.jpg?f=user_large)
Zero.
idd, dood aan al die smerige vuile verraders (shorters)Coldcat schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:28:
Dit gaat een 10k candle worden!
200k soon
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dan is de SC Kroeg zo leeganti elppa schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:32:
[...]
idd, dood aan al die smerige vuile verraders (shorters)
200k soon

Deze staat op zijn tinder.Joosie200 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:12:
[...]
Ik zie Jaapio al een mooie tagline hebben: doge wholecoiner of BIFI in search of wijffie.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0pGXQm7UvWBdZ0j2aMasOzIl.jpg?f=user_large)
#buyhighselllow
hahahhaah idd, en dat zullen er veeeeeel zijnknakworst schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:37:
Iedereen die op 32k verkocht heeft, even wachten op de echte uitbraak. Op 42k pas terugkopen.
#buyhighselllow
Ja, vooral op 42k terugkopen, tegen de MA7 aan:knakworst schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:37:
Iedereen die op 32k verkocht heeft, even wachten op de echte uitbraak. Op 42k pas terugkopen.
#buyhighselllow
:strip_exif()/f/image/u6f3srdAQT7XCRaaaoGSLQw6.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik verwacht tussen de 42-43.5k wel wat rode candles.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
kan idd goed, of juist een megaaaaaaaa paal omhoog omdat die snert shortertjes denken wat muntjes te pakken....en dan BAMTaro schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:40:
[...]
Ja, vooral op 42k terugkopen, tegen de MA7 aan:
[Afbeelding]
43.5k waar de glijbaan naar beneden begon is de echte eerste test. Dus laat maar consolideren op 40k en niet weer terug schieten.Taro schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:40:
[...]
Grote kans, maar dan waarschijnlijk wel na een kleine daling en het even opnieuw opladen voor de volgende stap.anti elppa schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:41:
[...]
kan idd goed, of juist een megaaaaaaaa paal omhoog omdat die snert shortertjes denken wat muntjes te pakken....en dan BAM
Ben weer gestart met maandelijks inkopen, maar heb zojuist het geld dat ik de 26e klaar had gezet erin gedrukt. Note to self: Gewoon direct op de betreffende dag ook kopen, niet wachten.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
https://www.louwmanexclusive.nl/collectie/
podverdommes Jaapie, waar kan ik me opgeven voor deze experience?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Leg eens uit!Da_maniaC schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:54:
Bulltrap aan het vormen?
Elk nadeel heb ze voordeel.JCruijf14 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:23:
Ja hoor we zitten in fiat.... Grrrrr
ja? heb je vertrouwen in de fiat? When moon?JCruijf14 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:23:
Ja hoor we zitten in fiat.... Grrrrr
nothing stops this train
Edit: laatste keer dat ik dacht de volgende dip te zien, begon de klim naar 69k... Dus...
[ Voor 40% gewijzigd door Tiepfoud op 04-02-2022 18:21 ]
Let nou maar op.. die ta van mij gaat hem gewoon worden.
Zero.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BOwdaBjrsdxLJMvByo3caRKQ.jpg?f=user_large)
[ Voor 76% gewijzigd door JordydG1998 op 04-02-2022 18:39 ]
Altijd zelf blijven nadenken
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Nou mijne niet ben al over 57 LOLJordydG1998 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:38:
Staan alle penissen weer omhoog heren? 40k!!!
[Afbeelding]
dan maar een blue pill ipv een orange pill?
nothing stops this train
Wat een saaie geitenbende zeg. Ik zie liever wat meer volatiliteit.Verwijderd schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:56:
Ik ben de prijzen alweer gewend.
Hup, doe eens wat.

Deze sluit daar wel bij aan:
Met de huidige inflatie neig ik ernaar nog meer weg te zetten op dergelijke platformen.
Je bent eigenlijk gek wanneer je dat niet doet inderdaad.. ik denk dat ik ook maar wat euro’s ga staken op nexo en misschien nog op 1 van de platformen hierboven usdtTaro schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 19:24:
[...]
[YouTube: Met Geld Maak je Geld! | Aflevering: 1]
Met de huidige inflatie neig ik ernaar nog meer weg te zetten op dergelijke platformen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Goed filmpje idd. Cabital had ik persoonlijk nog nooit van gehoord. Ik heb een bedrag euro (eurX) op Nexo staan. Wil toch wat verder spreiden en kom dan al snel bij Crypto.com of Celsius uit als grote namen. Iemand ervaring met Youhodler?sjorremans schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 19:44:
[...]
Je bent eigenlijk gek wanneer je dat niet doet inderdaad.. ik denk dat ik ook maar wat euro’s ga staken op nexo en misschien nog op 1 van de platformen hierboven usdt
Ik ga zelf voor usdc ipv usdt heb ik een iets beter gevoel bij al blijft alles een risico natuurlijk.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mag ook wel, heb ze gekocht op 12 dollar per stuk.. 😂zwembroek schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:05:
Moonbeam heeft er ook weer zin in.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik parkeer zelf mijn stablecoins daar voor de lange termijn en ben er heel tevreden over, ook goede support en je hoeft het niet in een fixed term te zetten voor een hoger % zoals bij nexo.Alpina schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 19:57:
[...]
Iemand ervaring met Youhodler?
Ik ga zelf voor usdc ipv usdt heb ik een iets beter gevoel bij al blijft alles een risico natuurlijk.
Het is 1 van de cex-en qua risico spreiding, heb ook nexo en celsius bijv.
Soms krijg je een gratis multihodl bij youhodler waarbij je 1000$ refund krijgt als die mislukt, is erg handig je hoeft alleen maar te zeggen of de markt up of doen gaat en hij trade gelijk. 😀
Ik heb goede ervaringen met youhodler, ik heb daar momenteel alles staan. Voordeel is dat de APR's goed zijn en je hoeft je coins niet voor een vaste periode weg te zetten, je kunt gewoon blijven traden.Alpina schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 19:57:
[...]
Goed filmpje idd. Cabital had ik persoonlijk nog nooit van gehoord. Ik heb een bedrag euro (eurX) op Nexo staan. Wil toch wat verder spreiden en kom dan al snel bij Crypto.com of Celsius uit als grote namen. Iemand ervaring met Youhodler?
Ik ben nog wel op zoek naar een tweede partij om het risico te spreiden, maar ik heb een hekel aan platform-specifieke coins. Misschien maar gewoon kraken dan, maar daar kun je geen stablecoins staken.
Volgens mij heb ik de informatie uit deze video al een tijdje in mn ondertitel staanTaro schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 19:24:
[...]
[YouTube: Met Geld Maak je Geld! | Aflevering: 1]

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb daar een klein bedrag aan USDT staan, kan in app traden en wisselen en kan uit laten betalen in euro’s.
Ik ga ook eens naar youholder kijken
Verwijderd
BNB/KCS rond all time low.
Nooit eerder sinds het bestaan van BNB op KuCoin was 1 BNB zo weinig KCS waard als vandaag.
Wellicht een mooie trade op te pakken wanneer dikke BNB weer doet wat dikke BNB vaak doet; pumpen.
Maar misschien ook niet.
Kiek maar eem.
Zit al een paar weken naar bnb te kijken.. alleen blijft het vaak bij kijken..Verwijderd schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:32:
Misschien interessant;
BNB/KCS rond all time low.
Nooit eerder sinds het bestaan van BNB op KuCoin was 1 BNB zo weinig KCS waard als vandaag.
Wellicht een mooie trade op te pakken wanneer dikke BNB weer doet wat dikke BNB vaak doet; pumpen.
Maar misschien ook niet.
Kiek maar eem.
Zero.
Verwijderd
Binance heeft even wat nieuwe innovatie nodig om dikke BNB weer in de picture te zetten. BSC is inmiddels flink wat slimme ketting concurenten rijker en die shitcoin katapult van ze heeft de laatste tijd ook niet echt veel bijzonders gelanceerd.Pelox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:42:
[...]
Zit al een paar weken naar bnb te kijken.. alleen blijft het vaak bij kijken..
Daarnaast is Binance ook wat teruggefloten wat betreft euro deposits, iets wat de cashflow natuurlijk ook niet ten goede komt.
Ben benieuwd waar ze straks mee aankomen, maar misschien zijn de echte hoogtijdagen ook wel achter de rug voor ze, wie weet.
Heb je Groningse roots?Verwijderd schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:32:
Kiek maar eem.
Wat Binance betreft, ja er ja veel concurrentie. Maar het volume van de cex, en het aantal gebruikers is natuurlijk nog steeds off the charts in vergelijking met andere exchanges
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Facebook has lost more than $200 billion of market cap today, which is larger than every single cryptocurrency except for Bitcoin and Ethereum.
— Anthony Pompliano 🌪 (@APompliano) 3 februari 2022
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!