Ik niet, vandaar dat ik hem ff uitlegde voor jePelox schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:07:
[...]
Merci.. ik had het niveau misschien wat te hoog ingeschat hier
Verwijderd
Klopt, maar ook dat je het als minder fortuinlijk persoon toch goed genoeg kunt hebben om een menswaardig leven te leiden.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:48:
[...]
nou ja, dan is hij op zich wel een prima voorbeeld van hoe het systeem niet optimaal werkt.
Dankzij diezelfde overheid die je zo diepgeworteld haat.
Haha. Vind ik altijd wel mooi.
Wel leip dat bodems op de fear & greed index tot nu uitstekend hebben gediend als buy signal. Terwijl een top veel minder zegt omdat dit langer kan aanhouden en in november 2020 een top zelfs aan de vooravond stond van een parabolische move up. Hieronder log(prijs) en de 30d MA van de F&G index.
:strip_exif()/f/image/Y9QBPetsV3Vir1IZoC5r12Ft.jpg?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
nee I know hoor, ik weet dat daar ook wel een reden voor was, het was ook meer het liegen er omheen. Misschien juist het feit dat ze er uit gestemd werd was een reden om dit als positief punt neer te zetten (het parlement en de trias die elkaar controleren etc)Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:47:
[...]
Niet eens afgezet, naderhand aangeklaagd zelfs. Voor iets waarvan ik persoonlijk vind dat het moet kunnen omdat er een goede reden voor was, maar je hebt gelijk, daarvoor moet je wel je wetgeving op orde hebben.
Ik kwam daarop omdat ze een soort systeem hebben dat langdurige werkloosheid tegengaat en integratie bevordert; en ze leren van hun fouten en proberen niet door te gaan op een heilloze weg.
Maar perfect is het zeker ook daar niet.
Christiania is opzich ook wel een mooi voorbeeld hoe het daar gaat, hippie enclave
** Offtopic **
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 21:26 ]
Hij komt wel enigszins overeen maar een echt overtuigend causaal verband zie ik er eigenlijk niet in?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:53:
Wel leip dat bodems op de fear & greed index tot nu uitstekend hebben gediend als buy signal. Terwijl een top veel minder zegt omdat dit langer kan aanhouden en in november 2020 een top zelfs aan de vooravond stond van een parabolische move up. Hieronder log(prijs) en de 30d MA van de F&G index.
[Afbeelding]
Grappig want in de jaren dat 4% veel lager was dan de belastingtarieven hoorde je hier niemand over...GioStyle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:59:
[...]
Ik doelde niet eens op de toeslagenaffaire. Die is te makkelijk en compleet uitgekauwd. Wat jij beschrijft ben ik het wel mee eens, maar de situatie maakt het natuurlijk wel kwaadaardig. Als burger zijnde ben je totaal overgeleverd aan de grillen van de overheid. De overheid kan je dus in feite maken of breken. Dat vind ik wel kwaadaardig.
Recent voorbeeld is wel de rendementsheffing in box 3. De verzonnen rendementen die de overheid hanteerde en nog steeds hanteert is door de Hoge Raad beoordeeld dat het in strijd is met het ongestoord genot van eigendom, omdat de overheid je eigenlijk verplicht om risicovol te beleggen. De straf als je dat niet doet is een hoge belastingaanslag. Dan moet je dus denken aan enkele euro's aan rente ontvangen, maar honderden tot duizenden euro's aan inkomstenbelasting betalen. De wettelijke regeling van ‘het belasten van spaargeld en overig vermogen in box 3’ is in strijd met het Europees Verdrag tot bescherming van de Rechten van de Mens (EVRM). De overheid is mensenrechten aan het schenden. En probeer daar maar als burger zijnde iets van te vinden...
Je ziet nog wel dat verder wegzakken geen probleem is tussen mei en juli 2021. Ben benieuwd, ikzelf zie nog wel een daling naar de 28k gebeuren. Daarna all-in, lever op marktplaats.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:53:
[Afbeelding]
Nee, toen was ik te jong om serieuze knaken te bezitten.malarkan schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:02:
[...]
Grappig want in de jaren dat 4% veel lager was dan de belastingtarieven hoorde je hier niemand over...
Los van het feit dat mensen ergens tegen ageren als het ineens niet meer gunstig is, kan iets wel onwettelijk of op zijn minst discutabel zijn. In die zin heeft GioStyle wel een punt mbt de belasting over rendement in box 3.malarkan schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:02:
[...]
Grappig want in de jaren dat 4% veel lager was dan de belastingtarieven hoorde je hier niemand over...
Ik ben het echter niet met hem eens dat dit vanuit kwaadaardigheid voortkomt. Ik denk/hoop dat het met name voortkomt uit incompetentie.
MAW: het heeft niets met mensenrechten te maken, maar puur dat er mensen nu nadeel van hebben.GioStyle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:03:
[...]
Nee, toen was ik te jong om serieuze knaken te bezitten.
Vind sowieso grappig, de combi "mensenrechten schenden" dan geld voor mensen met meer dan een ton aan spaargeldmalarkan schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:05:
[...]
MAW: het heeft niets met mensenrechten te maken, maar puur dat er mensen nu nadeel van hebben.
Bij mensenrechten schenden denk ik toch eerder aan andere dingen

Resultaat van de hoge raad is weer simpel: de armen gaan de rekening betalen voor de "schending van de mensenrechten" van de rijken.
Causaal is niet te stellen (nooit met sec dit soort grafieken) en vind ik ook helemaal niet interessantPHPResource schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:02:
[...]
Hij komt wel enigszins overeen maar een echt overtuigend causaal verband zie ik er eigenlijk niet in?
Je moet ook nooit op één indicator varen, maar gebruiken in combinatie met.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Volledig eens. Overigens vind ik de huidige PA en lage volume wel een signaal dat er iets staat te gebeuren.knakworst schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:03:
[...]
Je ziet nog wel dat verder wegzakken geen probleem is tussen mei en juli 2021. Ben benieuwd, ikzelf zie nog wel een daling naar de 28k gebeuren. Daarna all-in, lever op marktplaats.
Lever nog welknakworst schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:03:
[...]
Je ziet nog wel dat verder wegzakken geen probleem is tussen mei en juli 2021. Ben benieuwd, ikzelf zie nog wel een daling naar de 28k gebeuren. Daarna all-in, lever op marktplaats.
Hier gaat er een nier uit, om tot BiFi worstjes te maken
spoiler:
which is a joke... BTC wordt het hier
Eens hoor. Het is een leuk grafiekje en best een interessante parameter om rekening mee te houden.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:10:
[...]
Causaal is niet te stellen (nooit met sec dit soort grafieken) en vind ik ook helemaal niet interessant
Je moet ook nooit op één indicator varen, maar gebruiken in combinatie met.
In dat opzicht is de stemming in dit topic ook altijd wel een goede graadmeter. Als de hoeveelheid posts, stieren en blote vrouwen niet bij te benen is, weet je dat het tijd is om uit te stappen. Andersom ook, als rekteroni weer terug op het menu staat, its time to buy.
Naked short 140%!knakworst schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:03:
[...]
[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 21:27 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
** Offtopic **
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 21:26 ]
** Offtopic **
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 21:26 ]
SollyTaro schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:24:
[modbreak]En nu weer ontopic.[/modbreak]

Pagina niet geupdate.
Moon?
Taro schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:24:
[modbreak]En nu weer ontopic.[/modbreak]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wie had dat gedacht, een finfluencer die een crypto shillt! Daar zal vast geen financiële vergoeding tegenover staanKol Nedra schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:31:
wow dit stukje zag ik niet aankomen![]()
(KASTA)
[YouTube: BITCOIN PROBLEM!! HOW TO SPEND 50K WITHOUT….??]
TIjd om het prijslijstje van Bitboy weer eens te posten!Richh schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:28:
[...]
Wie had dat gedacht, een finfluencer die een crypto shillt! Daar zal vast geen financiële vergoeding tegenover staan
Zo die bifi hé jongens dat moet wel een top tech zijn hè. Maar 80k in omloop en ze creëren ook echt waarde voor de mensen toch. Dikke apy’s, zeker houdbaar, DeFi zoals het bedoelt is. En niet te vergeten hebben ze ook op een moment een audit gehad. Dunne lijnen naar de devs, dikke lijnen op tafel. Zo rollen we tegen de markt in.
Idd die dingen zijn er niet heel veel. Vraagje, kunnen de developers eigenlijk later besluiten dat het er toch meer worden? Beetje zoals extra aandelen uitgeven?mannowlahn schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:31:
Zo die bifi hé jongens dat moet wel een top tech zijn hè. Maar 80k in omloop en ze creëren ook echt waarde voor de mensen toch. Dikke apy’s, zeker houdbaar, DeFi zoals het bedoelt is. En niet te vergeten hebben ze ook op een moment een audit gehad. Dunne lijnen naar de devs, dikke lijnen op tafel. Zo rollen we tegen de markt in.
Over Bitboy gesproken, heb hier een mooie analyse van zijn shills. Mensen zouden zichzelf een groot plezier doen (en tijd besparen) door te stoppen met dat soort troep te consumeren.
Got bored and tracked the ROI on Bitboy 100x/moonshot videos for all of 2021 for 30 days, 90 days, & YTD.
— ZachXBT (@zachxbt) 26 januari 2022
Will be finally sharing the results of my findings tomorrow. pic.twitter.com/1IQQskkk85
:strip_exif()/f/image/k0qv4bMeUxeLtsIvIjjODfiX.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel een interessant onderwerp. Ik denk dat het grootste gedeelte van de 'bekende' crypto twitteraars en youtubers geld krijgen om over een project te praten. Net als een Linus Tech Tips betaald krijgt door bijvoorbeeld Asus om over Asus te praten.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:29:
[...]
TIjd om het prijslijstje van Bitboy weer eens te posten!
Waar ligt de morele grens? Is het niet meer geloofwaardig als ze er überhaupt voor betaald krijgen? Of als ze, zoals Coin Bureau ook de 'challenges' meenemen, of moet er een vermelding bij staan als ze betaald krijgen door een project?
(Los van Bitboy natuurlijk, er zijn YT'ers die ook shillen als de mallen maar wel 80% van de aanraders een hogere return na datum van de video heeft. Maar vraag me soms af bij bijvoorbeeld een Coin Bureau of dat niet bijna een self fulfilling prophecy is met zijn bereik)
[ Voor 16% gewijzigd door Valandin op 01-02-2022 21:38 ]
binnenkort komt BIFI op de lijst erbij?jvel92 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:34:
Over Bitboy gesproken, heb hier een mooie analyse van zijn shills. Mensen zouden zichzelf een groot plezier doen (en tijd besparen) door te stoppen met dat soort troep te consumeren.
[Twitter]
[Afbeelding]
wat misschien leuk is: als IEDEREEN 1 muntje gaat shillen en we zetten deze in een tabel net zoals hierboven en kijken we over 30, 60 en 90 dagen naar het muntje en kijken wie het beste gedaan heeft?
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 01-02-2022 21:37 ]
nothing stops this train
Dat maakt zijn video's wel prima top signals dan.jvel92 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:34:
Nee. Los van technisch niet mogelijk is Beefy een DAO, dus daar zouden de Beefy houders dan toe moeten besluiten. Die zouden wel een soort tweede token kunnen uitgeven, maar dat zou niet echt een briljant idee zijn.Don Guacamole schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:33:
[...]
Idd die dingen zijn er niet heel veel. Vraagje, kunnen de developers eigenlijk later besluiten dat het er toch meer worden? Beetje zoals extra aandelen uitgeven?
Vegan Bifi (VBIFI)Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:38:
[...]
Nee. Los van technisch niet mogelijk is Beefy een DAO, dus daar zouden de Beefy houders dan toe moeten besluiten. Die zouden wel een soort tweede token kunnen uitgeven, maar dat zou niet echt een briljant idee zijn.
En je kan je rentedragende BIFI vandaag, morgen en overmorgen zelfs 0,5% per dag extra laten farmen.mannowlahn schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:31:
Maar eh, ik proef toch enige scepsis. Wat wil je er nu niet precies aan geloven? Er is toch best veel over uitgelegd vergeleken met andere tokens die hier ter sprake zijn gekomen. Zwakke punten op zich incluis.
Dat is met zoveel van die video's zo. Je bent letterlijk gewoon iemand zijn exit liquiditeit, maar mensen blijven het allemaal maar consumeren.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:37:
[...]
Dat maakt zijn video's wel prima top signals dan.
Dit is wel het mooie van de bear market, al die influencers die elkaar proberen te exposen. Als er alleen groene candles worden geprint, hoor je er namelijk niemand over of is iedereen het na een dag alweer vergeten.
Wat Coinbureau trouwens aangeeft als zijn huidige portfolio split:
Vind dat nog niet zo gek hoorETH 27.88% | BTC 20.53% | SOL 12.11% | DOT 9.67% | ATOM 5.81% | FTM 4.32% | HNT 3.26% | PAXG 2.95% | MATIC 2.59% | RUNE 2.21% | ADA 1.94% | UST 1.87% | AR 1.38% | INJ 1.34% | YGG 1.07% | LINK 0.83% | XDEFI 0.25%
Verwijderd
mannowlahn schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:31:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zUKOLl5c9tPFrbtBRAVdtsYG.jpg?f=user_large)
SOL snap ik alleen niet, zo'n hoge allocatie. Tot op heden enorm overextended en heeft z'n hype al gekend. Wat een groot aantal altcoins trouwens, zeker tijdens een periode van neergaand momentum. En dat afkomstig van een van de grootste shitcoin verzamelaars van dit topic.Valandin schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:44:
Wat Coinbureau trouwens aangeeft als zijn huidige portfolio split:
[...]
Vind dat nog niet zo gek hoor
I've been behind enemy lines, reading everything published by the Bank of International Settlements in 2021.
— Sam Callahan (@samcallah) 23 december 2021
Here are 10 pieces that I found the most alarming and most relevant to Bitcoin.
"Know thy enemy and know yourself; in a hundred battles, you will never be defeated." 👇 pic.twitter.com/iexLuouaqX
Aanrader om door te scrollen.

:strip_exif()/f/image/ObsRBKEo5czXoLuoFaVQEIX9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 01-02-2022 22:03 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Eens hoor. Maar weten natuurlijk niet hoe groot het genoemde portfolio is en of het echt waar is. Op een portfolio van 800k vind ik de allocatie logischer dan een van 50k. Ik probeer zelf echt niet meer dan 5-6 coins tegelijk te houden.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:00:
[...]
SOL snap ik alleen niet, zo'n hoge allocatie. Tot op heden enorm overextended en heeft z'n hype al gekend. Wat een groot aantal altcoins trouwens, zeker tijdens een periode van neergaand momentum. En dat afkomstig van een van de grootste shitcoin verzamelaars van dit topic.
Zou zelf ook geen groot aandeel SOL hebben nu, maar hij zal vast heel vroeg ingestapt zijn. Ben zelf eerder deze maand volledig uitgestapt bij die geitenbende.
Interessante read, thanks. Ik word langzamerhand een beetje pissig op boomers die zonder enige kennis van zaken maar wel bewapend met drogredenen een kruistocht tegen crypto aan het voeren zijn. De kwesties digital identity & digitaal eigendom zijn alarmerend en veel meer dan louter complotdenken en verdienen veel meer maatschappelijke aandacht en discussie. Zie ook wat Paul Buitink (een soort Willem Middelkoop, maar dan wel slim) hier over te zeggen heeft.Qunix schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:03:
[Twitter]
Aanrader om door te scrollen.
[Afbeelding]
Net SOL verkocht tegen ~14% winst ("kratje bier inleg"), met de verwachting dat de grote plus van vandaag een P&D zou zijn.
Voorlopig houdt het z'n niveau aardig vast
Wellicht toch te vroeg verkocht?

[ Voor 11% gewijzigd door D_Jeff op 01-02-2022 22:16 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
** Offtopic **
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 22:34 ]
** Offtopic **
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 22:34 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
** Offtopic **
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 22:34 ]
** Offtopic **
[ Voor 169% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 22:37 ]
Winst = winst toch?D_Jeff schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:15:
Net SOL verkocht tegen ~14% winst ("kratje bier inleg"), met de verwachting dat de grote plus van vandaag een P&D zou zijn.
Ik heb nog een zakje SOL van pure winst staan. Eens kijken wanneer die eruit gaat..
[ Voor 10% gewijzigd door GioStyle op 01-02-2022 22:39 ]
** Offtopic. **
[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 22:41 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
** Zie de topicwaarschuwing ivm feedback mbt moderatie. **
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 22:40 ]
Excuses @Taro voor de offtopic posts vanavond. Het loopt inderdaad wat uit de hand zo.
Ik ging uit schuldgevoel maar even charts turen en zag een best mooi patroontje op de 4h van BTC/USDT:
/f/image/A5edX23nzUtrPRQfMCoxeU6O.png?f=fotoalbum_large)
Ascending triangle is normaal gesproken bullish, we gaan het zien of hij ook zo uitspeelt
Ik ging uit schuldgevoel maar even charts turen en zag een best mooi patroontje op de 4h van BTC/USDT:
/f/image/A5edX23nzUtrPRQfMCoxeU6O.png?f=fotoalbum_large)
Ascending triangle is normaal gesproken bullish, we gaan het zien of hij ook zo uitspeelt
Even wat hopium om de dag mee af te sluiten. Elke rode januari betekende tot nu toe double digit groene februari's.
gEen fiNanCieEl adVieS
gEen fiNanCieEl adVieS
:strip_exif()/f/image/eSPogyJnvsOU8vLgCpe5qsp3.jpg?f=fotoalbum_large)
COTI staking live. Wat weggezet voor 120D, APY nu 64% (1x multiplier = geen liquidation risk)
Ruim 80miljoen al in de treasury na amper een dag
Gratis geld bestaat natuurlijk gewoon wel. Het wordt gewoon bijgedrukt waar je bij staat. Of je er een deel van afneemt is dan weer aan jou.
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:15:
Gratis geld bestaat natuurlijk gewoon wel. Het wordt gewoon bijgedrukt waar je bij staat. Of je er een deel van afneemt is dan weer aan jou.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZLWM7OwkVZrWMATtX7GLXibD.gif?f=user_large)
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:15:
$30,012,386,059,238.29 (+) #NationalDebt
— National Debt Tweets (@NationalDebt) 1 februari 2022
53 minuten geleden de 30 gepasseerd!

Edit: https://www.usdebtclock.org/ hier loopt het nog achter, kwestie van tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door Qunix op 01-02-2022 23:27 ]
Een serieus antwoord kan je hier vinden:
YouTube: Bekijk Deze Video Voor Je Een Crypto Betaalkaart Neemt | Crypto.com ...
Nouja, eigenlijk is dat ook geen gratis geld. Dit bijgedrukt geld deelt de waarde in al het geld, ergo: het gaat het ten koste van de waarde van al het bestaande geld.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:15:
Het blijft altijd een herverdeling van de absolute waarde aan dingen die er is op aard, dat is waar. Maar dan nog beter dat je er wat van meepakt om in elk geval niet armer te worden.Richh schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:34:
[...]
Nouja, eigenlijk is dat ook geen gratis geld. Dit bijgedrukt geld deelt de waarde in al het geld, ergo: het gaat het ten koste van de waarde van al het bestaande geld.
Voor wie z'n BIFI trouwens op FTM gestaked heeft: hier is nog wat gratis geld...
https://ripae.finance/farms/BifiGenesisPool (DYOR, zou safe moeten zijn, dev bekend in de community, rug zou zeer onverwacht zijn, maar niet zonder risico.)
Even een vraagje voor de diehard (hodl-ers): wat doen jullie om niet al bij ~15% winst te verkopen en de boel de groeten te wensen?
15% is mooi, maar dat zijn niet de mega knallers zoals Jaapio af en toe laat zien.
Vragen vragen
15% is mooi, maar dat zijn niet de mega knallers zoals Jaapio af en toe laat zien.
Vragen vragen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Die 29 cent doet het hemQunix schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:25:
[...]
[Twitter]
53 minuten geleden de 30 gepasseerd!
Edit: https://www.usdebtclock.org/ hier loopt het nog achter, kwestie van tijd.
Waarom wel? 15% is echt niet bijzonder veel, dat is min of meer een wekelijkse schommeling.D_Jeff schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:36:
Even een vraagje voor de diehard (hodl-ers): wat doen jullie om niet al bij ~15% winst te verkopen en de boel de groeten te wensen?
Vragen vragen
En uit wat stappen? Het geheel, shitcoin..
Als je een doel / strategie hebt waar je in gelooft is 15% slechts een bevestiging dat je goed onderweg bent en komt het niet eens in je op om te verkopenD_Jeff schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:36:
Vragen vragen
Geen financieel advies, zeker niet in deze markt/situatie, begrijp me goed
Kreeg net een spam telefoontje van een wealth management firm. Konden helpen voor 27% rendement over 2 jaar. Toen moest ik lachen en hingen we op.
Denk nav de Facebook telnr leak ooit.
Denk nav de Facebook telnr leak ooit.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als je met een groot bedrag bent begonnen dan room je eerst winst af totdat je jouw initiële inleg terug hebt. De rest hodl je een paar maanden tot een jaar. Dan krijg je vertrouwen omdat je jouw pf ziet groeien. Dan trek je jouw maanpak aan en steek je elke maand 15% van je salaris in btc.D_Jeff schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:36:
Vragen vragen
Verwijderd
Welke megaklappers? De misgelopen megaklappers of de later weer weggegokte megaklappers?D_Jeff schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:36:
Vragen vragen
Vandaag $3 in CTX Cryptex bij Coinbase gratis! 
Q1: What is Cryptex Finance?
A1: A DAO providing decentralised products for crypto users.
Q2: What is the CTX Token?
A2: An ERC-20 Governance token that powers and secures the Cryptex protocol.
Q3: What is the future of Cryptex?
A3: A complete lineup of fully decentralised Cryptex tokens all governed by CTX.
A3: A complete lineup of fully decentralised Cryptex tokens all governed by CTX.
PS5
Verwijderd
Meteen ff gedaan en alles weer naar GRT geconverteerdkernie schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:20:
Ik krijg mijn account niet verified bij coinbase en kan daardoor niet meer meedoen met de earns.
Bij het aanmaken van mn account afgelopen maart stond het land in mn user per abuis op spanje. Wellicht daardoor. Misschien toch maar eens contact opnemen.
Bij het aanmaken van mn account afgelopen maart stond het land in mn user per abuis op spanje. Wellicht daardoor. Misschien toch maar eens contact opnemen.
Bij Coti.io zelf? Of een andere platform?keanu_ schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:49:
COTI staking live. Wat weggezet voor 120D, APY nu 64% (1x multiplier = geen liquidation risk)
Heb ze nu in Binance Earn staan omdat de normale Binance staking al volzat maar ik hou ze toch voor langere tijd vast, dus het mag best voor wat langere tijd gelockt worden.
Nice, ik ook, altijd mooi die gratis coins.Verwijderd schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:28:
[...]
Meteen ff gedaan en alles weer naar GRT geconverteerd
Waarom Grt eig?
Die heeft nou niet bepaald de beste lijn te pakken, of doe je dat gewoon altijd?
Verwijderd
Voor de bullrun begon zette ik de earns steevast om in Bitcoin, maar toen Bitcoin enorm begon te pumpen was dat de moeite niet meer waard.Don Guacamole schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:43:
[...]
Nice, ik ook, altijd mooi die gratis coins.
Waarom Grt eig?
Die heeft nou niet bepaald de beste lijn te pakken, of doe je dat gewoon altijd?
Dus toen een nieuw muntje gekozen en uiteindelijk bij GRT uitgekomen. Waarom GRT? Geen idee eigenlijk... Had destijds veel hype. Heb het liefst wel iets volatiels, anders is het ook zo saai.
Toen GRT laatst ruim boven de dollar stond heb ik de helft van de verzameling omgezet naar USDC. Nu wacht ik rustig op de volgende pump, komt die niet is dat ook prima, toch gratis geld
1 dag te laat eigenlijk (nu 2 feb) maar mijn ROI staat op dit moment op +14.89%
begonnen rond 22 feb 2021
flinke klap geweest dus voor mij januari 2022
winst zit vooral denk omdat ik flink had gekocht in 28k-32k regionen van vorig jaar
volgende keer toch winst nemen ipv alleen hodl
begonnen rond 22 feb 2021
flinke klap geweest dus voor mij januari 2022

winst zit vooral denk omdat ik flink had gekocht in 28k-32k regionen van vorig jaar
volgende keer toch winst nemen ipv alleen hodl
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 02-02-2022 09:23 ]
nothing stops this train
Bartje be like 👀Verwijderd schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:24:
Woensdag dipdag + de 1h chart = ohjee incoming?
[Afbeelding]
NOS: Inflatie in januari naar 7,6 procent, vooral energie en voedsel duurder
In de loop van 2021 begon de inflatie op te lopen. Er werd aanvankelijk door economen gedacht dat dat tijdelijk zou zijn, maar uit de eerste cijfers van dit jaar blijkt dus dat de periode van hoge inflatie nog niet voorbij is.

Hier alles naar eth geconverteerd. Begint toch een leuk flufje te worden zo na wat 25x een learn 'n earn invullen.Verwijderd schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:28:
[...]
Meteen ff gedaan en alles weer naar GRT geconverteerd
Niet zo vreemd met een zachte wetenschap die economie is. Het theoretiseren van complexe wereldwijde timing problemen en daar dwars dooreenlopende geo politieke zaken veroorzaakt dat je nooit gaat weten wat een economie gaat doen. Wanneer er waar vraag naar is , is in een enorm stabiele situatie al lastig. Nu hebben we al 2 jaar een corona crisis en de economen denken nu opeens wel iets goed te hebben.
De theorie is leuk als startpunt , maar economen iets laten zeggen over actuele marktontwikkelingen is nonsens. Als ze het wel konden waren ze wel een hedgefonds begonnen.
HuhD_Jeff schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:36:
Vragen vragen
Hier gaat een heleboel mis. Je vergelijkt Jaapio zijn margin trades met wat wat je als hodler zou moeten doen. Een trade heeft niets te maken met een investeringspositie c.q. hodl-pot. Als jij hodl't, zou je niet eens naar de koers moeten kijken op dag-, week- of zelfs maandelijkse basis. 15% in crypto kan in een dag of twee.
Als je hodler bent en de neiging krijgt om bij +15% te verkopen, moet je je strategie herzien. Als je als trader +15% koersstijging van het onderliggende asset meemaakt, heb je iets verkeerds gedaan, want dan had je allang winst moeten nemen.
Thanks, maar zowel deze als vorige komt bij mij niet in de Earn zichtbaar....strange...kernie schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:20:
Yup vind het iedere keer wel mooi wanneer er weer eentje klaar staat. In converteer ze op dit moment overigens naar ANKRJoosie200 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:44:
[...]
Hier alles naar eth geconverteerd. Begint toch een leuk flufje te worden zo na wat 25x een learn 'n earn invullen.
Het is zo erg dat ik het zowaar merkte in de supermarkt. Dat moet toch voor mensen met een submodaal inkomen niet te doen zijn, dit.
Mwoah, je hebt swingtraders natuurlijk.Jedi_Pimp schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:05:
[...]
Als je hodler bent en de neiging krijgt om bij +15% te verkopen, moet je je strategie herzien. Als je als trader +15% koersstijging van het onderliggende asset meemaakt, heb je iets verkeerds gedaan, want dan had je allang winst moeten nemen.
Economen denken dat ze een soort wiskundigen zijn die de toekomst kunnen voorspellen omdat de hele wereld rationeel economisch handelt volgens hun (ook nog eens foutieve) modellen. Dat werkt niet zo goed, want het is een beschrijvende gedragswetenschap.Verwijderd schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:47:
[...]
Economen verbaasd.![]()
Chimpansees met magische internet munten niet.
Wat gaat hier fout?
Echt, ik zou als geschiedkundige eens moeten proberen de theorie in een voorspellend model te gaan vangen en dan de hele tijd op TV willen komen om de toekomst te voorspellen. Ik zou voor gek worden verklaard, maar economen mogen de hele tijd ernaast zitten en verbaasd zijn.
Overigens lijkt dit me niet puur komen door geld printen, maar door goedkoop geld in combinatie met alles is op:
geen werknemers
niet genoeg brandstof
te weinig andere grondstoffen
wat rammelende aanvoerlijnen
te veel mensen die iets willen.
Zal nog wel even duren dit, lijkt me.
(Wat trouwens ook schaars is, is je dikke worstenmunt die net over de $2300 heen gaat.)
[ Voor 4% gewijzigd door Glenn Hoddle op 02-02-2022 10:29 ]
Ik twijfel man om mijn FTM om te zetten naar BIFI. Heeft het nog zin?
Vandaag is een prachtige dag om steakholder te worden van BIFI.thierry1982 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:33:
Ik zou nog even wachten op een klein dipje.thierry1982 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:33:
Ik vind van wel:thierry1982 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:33:
/f/image/9ocBJenluCds9ixKH2hw0w9c.png?f=fotoalbum_large)
Sowieso kun je met BIFI ook weer nieuwe FTM farmen.
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in; voorspellen is eigenlijk simpelweg onmogelijk.CornermanNL schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:55:
[...]
Niet zo vreemd met een zachte wetenschap die economie is. Het theoretiseren van complexe wereldwijde timing problemen en daar dwars dooreenlopende geo politieke zaken veroorzaakt dat je nooit gaat weten wat een economie gaat doen. Wanneer er waar vraag naar is , is in een enorm stabiele situatie al lastig. Nu hebben we al 2 jaar een corona crisis en de economen denken nu opeens wel iets goed te hebben.
Tegelijkertijd is er wel degelijk beleid gevormd de laatste jaren, waar inflatie een logisch gevolg van is. Ik vind het wel lollig dat men dan nu zo verbaasd is.
Ik denk dat vele fondsen kijken naar wat economen zeggen en hierop strategie bepalen.De theorie is leuk als startpunt , maar economen iets laten zeggen over actuele marktontwikkelingen is nonsens. Als ze het wel konden waren ze wel een hedgefonds begonnen.
Ben overtuigd. Vanavond maar even uitzoeken waar ik kan farmen naar FTM.Glenn Hoddle schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:42:
[...]
Ik vind van wel:
[Afbeelding]
Sowieso kun je met BIFI ook weer nieuwe FTM farmen.
Darrell schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:29:
Ik krijg trek in worst.
:fill(white):strip_exif()/f/image/oLGSj41crxwMni4nALpnfz0s.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Als je je BIFI hier steekt, krijg je je rente in FTM: https://app.beefy.finance/#/fantom/stake/pool/bifi-ftmthierry1982 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Ben overtuigd. Vanavond maar even uitzoeken waar ik kan farmen naar FTM.
(Momenteel ongeveer 20% apr, oftewel 0,6 FTM per BIFI per dag.)
Dat was voor mij ook een vraag tijd terug. Inmiddels is dat de reden waarom ik in percentages verkoop. Zeg maar steeds 10% waardoor je een verre stijging ook nog mee kan nemen maar toch ook al een stuk winst pakt welke dan te herinvesteren is.D_Jeff schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:36:
Vragen vragen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hou er wel rekening mee dat ftm weer zou kunnen gaan pumpen en bifi in correctie gaat.thierry1982 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Ben overtuigd. Vanavond maar even uitzoeken waar ik kan farmen naar FTM.
Je kan ook diversificeren door een deel om te zetten en niet gelijk alles.
Het blijft allemaal koffiedik kijken....
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!