Reddit, bedrijven, aangenomen waarheid, blijft werken. ALL-IN, waar kan ik tekenen?Eusebius schreef op maandag 24 januari 2022 @ 20:42:
Voor wie bang is dat crypto weggaat. Kwam op Reddit deze discussie tegen (ervan uitgaande dat het waar is wat ze zeggen): werknemers beschrijven hoe crypto onderdeel wordt van bedrijfsvoering. Er wordt flink in geïnvesteerd. Dan mag je er wel vanuit gaan dat op middellange termijn één en ander blijft werken
Waah schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:26:
[...]
Das met spaargeld toch ook zo?
We zitten toch allemaal enkel met geld erin wat we anders toch niet gebruiken?
Verder is het algemeen natuurlijk. Ik stap liever nu in en dan minder lang in de market, dan dat ik in November was ingestapt.
[ Voor 19% gewijzigd door Eusebius op 25-01-2022 17:21 ]
==
hoi
Dat hoop ik niet.... Want dan moet ik nog zien of die weer gaat stijgenEusebius schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:30:
[...]
Nou ik wilde in september instappen (BTC rond de € 35k). Toen schoot de koers omhoog en heb netjes gewacht tot deze week.
Ik hoop dat het nog zakt tot 5K ofzo
Mijn totaal nergens op gebaseerde gevoel en grafiek zeggen 18K als bodem

De S&P500 is ook nog even een sprintje aan het doen om de dag groen te sluiten
[ Voor 3% gewijzigd door sjorremans op 24-01-2022 21:38 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sorry, moest erbij zeggen en dan stijgen tot 200k ofzoWaah schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:32:
[...]
Dat hoop ik niet.... Want dan moet ik nog zien of die weer gaat stijgen![]()
Mijn totaal nergens op gebaseerde gevoel en grafiek zeggen 18K als bodemmaar kan er 15k boven of onder zitten
Wat ik werkelijk niet begrijp is de paniek bij sommigen als de koersen zakken. Dat is al zo oud als de aandelenmarkt. De term Bear & Bull is ook ouder dan je zou denken.
Denk niet in minuten, maar in maanden of jaren.
[ Voor 8% gewijzigd door Eusebius op 24-01-2022 21:40 ]
==
hoi
ga je dca'en in de 60k+ regionen? 🥲DJ-Promo schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:09:
[...]
Toch 36% van mijn PF die nu verdampt. Niks te klagen na alle gains. Nu dit jaar fiat sparen en op mijn handen zitten voor ik weer DCA ga. Zal in de coins gaan die ik nu heb laten staan.
Zonder deze paniek heeft deze SC geen bestaansrecht. Dan heb je alleen NKEusebius schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:38:
[...]
Sorry, moest erbij zeggen en dan stijgen tot 200k ofzo![]()
Wat ik werkelijk niet begrijp is de paniek bij sommigen als de koersen zakken. Dat is al zo oud als de aandelenmarkt. De term Bear & Bull is ook ouder dan je zou denken.
Denk niet in minuten, maar in maanden of jaren.
37K! 🤡
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
SC? NK? Die termen krijg ik niet gevonden bij ome GoogleMoiety schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:48:
[...]
Zonder deze paniek heeft deze SC geen bestaansrecht. Dan heb je alleen NK
==
hoi
Lekker achtbaantje vandaag
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
SlowChat en Nieuws en Koersen topics hier op TweakersEusebius schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:57:
[...]
SC? NK? Die termen krijg ik niet gevonden bij ome Google
Je zoekt echt veel te ver van huisEusebius schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:57:
[...]
SC? NK? Die termen krijg ik niet gevonden bij ome Google
/f/image/npl0fjqJyLyViSkQFDxM6DAP.png?f=fotoalbum_large)
That's what she saidknakworst schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:58:
Na de pump komt de ....
Fomo pomp?knakworst schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:58:
Na de pump komt de ....
Zero.
Haha, ja ik dacht alYES schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:58:
[...]
Je zoekt echt veel te ver van huis
[Afbeelding]
==
hoi
ATOM/BTC niet normaal die prijsactie 👀
hup, op naar babe 38k!
hup, op naar babe 38k!
Deze bouncer van vandaag geeft toch enige hoop voor de nabije toekomst.
Ik blijf het zeggen, BiFi is echt een heerlijk muntje.
Ik blijf het zeggen, BiFi is echt een heerlijk muntje.
Yes we stijgen weer. 37k!!!
Voor de poorten van de hel - 30k) weggehaald...
Voor de poorten van de hel - 30k) weggehaald...
Stijging: ORGANIC!!!1!!!
Daling: MANIPULATIE!!1!!!
Btc.d is ook omhoog aant knallen 😁
Edit: ffe picje toegevoegd
Edit: ffe picje toegevoegd
:strip_exif()/f/image/ntj7hfjto829KDcqbVtyTvOZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 84% gewijzigd door Tiepfoud op 24-01-2022 22:16 ]
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Anoniem: 1032405
Lief dagboek.
Vandaag ging Bitcoin weer dalen. En toen weer omhoog. Het was mooi.
En iemand op het forum had een dode kat. Dat vond ik zielig.
Tot morgen.
Tot morgen.
Deze week zullen Apple, Microsoft, Tesla, IBM enzo de toon aangeven met hun earnings + de FED (meer bepaald de FOMC) vergadert morgen en overmorgen. Wordt een spannende week en ik blijf dus nog even aan de zijlijn wachten

vrijdag dead cat inc dus 👍wootler schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:15:
Deze week zullen Apple, Microsoft, Tesla, IBM enzo de toon aangeven met hun earnings + de FED (meer bepaald de FOMC) vergadert morgen en overmorgen. Wordt een spannende week en ik blijf dus nog even aan de zijlijn wachten
[Afbeelding]
staat genoteerd zie ik
Insert ...The Redman schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:14:
Stijging: ORGANIC!!!1!!!
:fill(white):strip_exif()/f/image/8R6jt1kOjuvd5sRhNWkYseyK.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Verdomme! Waar is de dead cat bounce nou? Morgen is pay day pas
Die volgt vanzelf als je erin fomo'ed. Zoals altijd, bij iedereen, iedere keer weer.Xqlus1ve schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:19:
Verdomme! Waar is de dead cat bounce nou? Morgen is pay day pas
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Jij moet kinderboeken schrijven. Serieus.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:14:
Lief dagboek.
Tot morgen.
maar dan wel met een +18 waarschuwing haha
Heb fiat staan, maar morgen is pas DCA-day en zelf die weet ik niet zeker meer…Taro schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:21:
[...]
Die volgt vanzelf als je erin fomo'ed. Zoals altijd, bij iedereen, iedere keer weer.
Daag het nu niet uit
Hopen doe ik het zeker wel. En niet zo'n beetje ook natuurlijk
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
twit schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:28:
[...]
Daag het nu niet uit. Laten we eerst eens kijken of dit een groene daily wordt en vervolgens misschien ook een keer een groene weekly of zelfs een weekly die groen kleurt op de mooie heikin ashi candle trend die o.a Benjamin al een paar keer liet zien. Die was nu 11x op rij rood geloof ik (paar weken terug hier ook een keer door mij gepost) en liet wel aardig zien hoe het eigenlijk iedere week bijna 3 maanden lang een negatieve tendens en trend is geweest. Ik geloof er nog (lang) niet in, of misschien wel beter gezegd durf er nog niet in te geloven, dat alle beren en shorters nu weer in winterslaap zijn voor de rest van 2022.
Hopen doe ik het zeker wel. En niet zo'n beetje ook natuurlijk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mt9jabURc7UADBnpcezxZ7v5.jpg?f=user_large)
Zero.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik hoop het niet, maar ik denk dat de whales ons weer keihard voor de gek houden. Ik blijf in de zijlijn staan, maar Bitvavo is wel 100% opgeladen als het straks keldert in de 29k regionen.
how are you doing people who run crypto twitter accounts
— McDonald's (@McDonalds) 24 januari 2022
https://opensea.io/seaart
Doin' whatever it takes to acquire more #bitcoin... pic.twitter.com/Ae3wmbCCZx
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 24 januari 2022
:strip_exif()/f/image/OjfLr0b4ngs4NpCTpL3y28Oq.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is wel genieten van de uurgrafiek. Vandaag maar niet de daggrafiek erbij pakken!
De eurforie doet me wel een beetje denken aan de uren voordat we onder de $40k doken, Toen was men ook blij met een kleine groene candle. Een paar uur later was het weer de normale gang van zaken, de langzame lijdensweg omlaag.
Enig verschil nu is dat BTC de alts achterlaat. Dat is een positief teken.
De eurforie doet me wel een beetje denken aan de uren voordat we onder de $40k doken, Toen was men ook blij met een kleine groene candle. Een paar uur later was het weer de normale gang van zaken, de langzame lijdensweg omlaag.
[ Voor 64% gewijzigd door Coldcat op 24-01-2022 23:14 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Daily is prima nu. Hammer candleColdcat schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:10:
Het is wel genieten van de uurgrafiek. Vandaag maar niet de daggrafiek erbij pakken!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dan klik ik ook eens op de D knop.
Bij de vorige bounces gingen de ALTS er harder vandaar. Nu dat moeder BTC het voortouw pakt met ook wat aardig volume ziet het er beter uit
Hammer voor dummies

Helder
[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 24-01-2022 23:28 ]
.. dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door Coldcat op 24-01-2022 23:28 ]
Shorten moet je altijd 1x teveel doen, als dat misgaat is dat een teken dat er een trend reversal plaatsvindt en moet je dus weer instappen. Daar gaat ie, 19x short entry @ 36678 USD... 
Edit: Al +6% 11% maar ik twijfel of dit een goede zet was.
[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 24-01-2022 23:31 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Heb mijn opmerking aangepast net voordat jij antwoordde. Was iets later van begrip. Misschien moet ik gaan slapen. Overmorgen weer tot 22.00u in de kroeg.Coldcat schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:25:
[...]
Bij de vorige bounces gingen de ALTS er harder vandaar. Nu dat moeder BTC het voortouw pakt met ook wat aardig volume ziet het er beter uit
Taro heeft gesproken, meteen m'n life savings er in!Taro schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:28:
Shorten moet je altijd 1x teveel doen, als dat misgaat is dat een teken dat er een trend reversal plaatsvindt en moet je dus weer instappen. Daar gaat ie, entry @ 36678 USD...
Edit: Al +6%, maar ik twijfel of dit een goede zet was.
Voordat ik ga slapen. Wie kan mij vertellen waarom ik niet zou moeten investeren in Holo (Hot) en Dent?
Degelijke projecten toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Moiety op 24-01-2022 23:33 ]
Ga maar slapenMoiety schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:32:
Voordat ik ga slapen. Wie kan mij vertellen waarom ik niet zou moeten investeren in Holo (Hot) en Dent?
UberLurker Departement #GG.
Slaap lekker.Moiety schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:32:
Weltrusten.Moiety schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:32:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Anders slaap je nooit weer lekker.Moiety schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:32:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zit al uren een whale op gdax te duwen. Daar komt ook bijna al het volume vandaan van deze stijging. As we speak knalt ie een dikke buywall op. Ik gok dat dit die 1ne keer teveel wasTaro schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:28:
Shorten moet je altijd 1x teveel doen, als dat misgaat is dat een teken dat er een trend reversal plaatsvindt en moet je dus weer instappen. Daar gaat ie, 19x short entry @ 36678 USD...
McDonalds vindt het allemaal wel best, gratis publiciteit en promoten van het merk.
Ik zet de stop loss in profit, ik ga tukkenanti elppa schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:38:
[...]
Zit al uren een whale op gdax te duwen. Daar komt ook bijna al het volume vandaan van deze stijging. As we speak knalt ie een dikke buywall op. Ik gok dat dit die 1ne keer teveel was
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q6BztTpoWe2yT7bwiOJn1O3m.jpg?f=user_large)
Hmm, 4 dagen amper gepost hier en eindelijk na 6 maanden stijgt de BTC dominance weer een beetje, evenals de koers zelf.
Hint is duidelijk, tot vrijdag ofzo
Hint is duidelijk, tot vrijdag ofzo
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Slaap ze!Taro schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:39:
[...]
Ik zet de stop loss in profit, ik ga tukken
[Afbeelding]
Nee hoor, BTC in groen!HollovVpo1nt schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 00:20:
https://www.nu.nl/economi...e-the-fed-en-omikron.html
Dat zal ook wel voor crypto gelden
Goed resultaat, welterusten. Kunnen wij hier weer rustig over auto's en hypotheken pratenTaro schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:39:
[...]
Ik zet de stop loss in profit, ik ga tukken
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
huh?Coldcat schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:10:
/f/image/3507qhplWF3Tiepx0dVudVlx.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb gehoord dat H*X een solide project is!Moiety schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:32:
NM
Mijn PF is momenteel 99 procent fiat. Natuurlijk wel (zeer) lage inkoop orders geplaatst. Sentiment is gewoon super bearish en voorzichtig.
Mijn PF is momenteel 99 procent fiat. Natuurlijk wel (zeer) lage inkoop orders geplaatst. Sentiment is gewoon super bearish en voorzichtig.
[ Voor 93% gewijzigd door Urbanus op 25-01-2022 03:18 ]
Wen moon?
https://frontpage.fok.nl/...teun-van-de-overheid.html
Moon soon
Nu nog de Russen terug hun hok in en hyperinflatie voor de Euro en Dollar
Moon soon
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gij onmensch!sh4d0wman schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 03:22:
Wen moon?
Moon soon![]()
En ik voorspel u dat mijn euro meer waard zal worden dan al uw digitale troep bij elkaar.
XRP = trash
Duidelijk. Iemand heeft het advies opgevolgd om geld in ALTs te steken.

Leuk, die opleving maar ik ben benieuwd naar het draagvlak om het door te zetten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
BIFI bijgekocht. BIFI strong...

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Person of Interest was toch echt wel een nice serie.
Sinds het eerst sinds begin december dat het volume een beetje toenam gisteren op de daily. Op de weekly valt het nog in het niet bij mei en juni vorig jaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 25-01-2022 08:31 ]
als zijn punt van open klopt wat hij hier gepost heeft en zijn stoploss in een mini winst stond is ie er uit gestoplossedJoosie200 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 08:29:
[...]
Person of Interest was toch echt wel een nice serie.En @Taro short laten lopen door de nacht heen?
Sinds het eerst sinds begin december dat het volume een beetje toenam gisteren op de daily. Op de weekly valt het nog in het niet bij mei en juni vorig jaar.
Zeker!Joosie200 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 08:29:
[...]
Person of Interest was toch echt wel een nice serie.

Nee, want zoals aangegeven had ik een stop loss in profit ingesteld, heb er ongeveer +8% aan overgehouden: Taro in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"Joosie200 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 08:29:
[...]
En @Taro short laten lopen door de nacht heen?
Maak je maar klaar voor de volgende dip, beurzen in Azië flink rood. Europa volgt al direct na eerst groen te zijn geopend.
[ Voor 28% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-01-2022 09:33 ]
Inflatie door het dak, de beurs naar beneden, crypto gecrasht, het aantal bezichtigingen van woning naar beneden (afkoeling in aantocht)... De corona-rekening komt hard binnen nu.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 00:20:
https://www.nu.nl/economi...e-the-fed-en-omikron.html
Dat zal ook wel voor crypto gelden
Waar haal je die woningmarkt info vandaan?crypto-mdk schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:33:
[...]
Inflatie door het dak, de beurs naar beneden, crypto gecrasht, het aantal bezichtigingen van woning naar beneden (afkoeling in aantocht)... De corona-rekening komt hard binnen nu.
Aantal bezichtigen naar beneden zegt niks. Van 30 naar 10 is nog steeds genoeg om te overbieden. We zijn wel op een punt dat veel mensen het niet keer kunnen betalen.crypto-mdk schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:33:
[...]
Inflatie door het dak, de beurs naar beneden, crypto gecrasht, het aantal bezichtigingen van woning naar beneden (afkoeling in aantocht)... De corona-rekening komt hard binnen nu.
Waar heb je deze statistiek vandaan?
Zijn minder bezichtigingen omdat mensen de bedragen die nu worden gevraagd niet meer kunnen/willen betalen..NiGeLaToR schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:37:
[...]
Waar haal je die woningmarkt info vandaan?
Geef ze eens ongelijk, gemiddelde huizenprijs is nu 400.000
NiGeLaToR schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:37:
[...]
Waar haal je die woningmarkt info vandaan?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cjZDfY49wNr3VfbXZTyTCj7G.jpg?f=user_large)
Minder bezichtigingen maakt niet uit joh, je hebt maar 1 koper nodig.sjorremans schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:41:
[...]
Zijn minder bezichtigingen omdat mensen de bedragen die nu worden gevraagd niet meer kunnen/willen betalen..
Geef ze eens ongelijk, gemiddelde huizenprijs is nu 400.000Ondertussen stijgen de prijzen gewoon door, ondanks het minder aantal bezichtigingen.
Mensen raken teleurgesteld als een appartement te koop staat voor 350 maar weg gaat voor 430.sjorremans schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:41:
[...]
Zijn minder bezichtigingen omdat mensen de bedragen die nu worden gevraagd niet meer kunnen/willen betalen..
Geef ze eens ongelijk, gemiddelde huizenprijs is nu 400.000Ondertussen stijgen de prijzen gewoon door, ondanks het minder aantal bezichtigingen.
misschien moet je ff op f5 drukken. Het is eerder neutraal. Niets dik rood. En ik gok dat dat zo blijft tot USA open gaat.BTC100K2021 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:32:
Maak je maar klaar voor de volgende dip, beurzen in Azië flink rood. Europa volgt al direct na eerst groen te zijn geopend.
Verder hoop ik dat de ontkoppeling tussen BTC en beurzen verder doorzet
Eerst wou iedereen dat BTC door de bigboys gebruikt zou worden ETF's enz enz, en nu wilt iedereen weer dat het los gekoppeld wordtanti elppa schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:49:
[...]
misschien moet je ff op f5 drukken. Het is eerder neutraal. Niets dik rood. En ik gok dat dat zo blijft tot USA open gaat.
ik niet hoor, laat btc maar lekker zijn eigen ding doenSlux schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:51:
[...]
Eerst wou iedereen dat BTC door de bigboys gebruikt zou worden ETF's enz enz, en nu wilt iedereen weer dat het los gekoppeld wordt
Je hebt gelijk, het is weer wat gedraaid. Geeft aan dat er weinig nodig is momenteel voor behoorlijke uitslagen.anti elppa schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:49:
[...]
misschien moet je ff op f5 drukken. Het is eerder neutraal. Niets dik rood. En ik gok dat dat zo blijft tot USA open gaat.
Ontkoppeling van de beurzen gaat niet gebeuren. Zodra adoptie van BTC doorzet, zal de bemoeienis van de grote zakenbanken en traders alleen maar groter worden. Voor hen is BTC een nieuw speeltje waarmee ze mogelijk nog meer geld kunnen afpakken van Piet Particulier als met aandelen.
Ik hoop het ook. Het zou een mooi statement zijn crypto te zien groeien terwijl andere markten leegbloeden en de fiat geitenbende verder te zien escaleren ondanks maatregelen.anti elppa schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:49:
[...]
Als speculatie kapitaal uit andere bloedende markten crypto in stroomt kan dat wel eens de sleutel zijn naar de traditionele fomo blowoff top. Exposure genoeg, wel een 'big if'.
Maargoed ik heb er verder geen enkel verstand van, pure hopium hiero.
We zien het allemaal wel.
Lucky Block komt morgen online op Pancakeswap 😍
dat laatste ben ik met je eens hoor. Daarom schreef ik ook hoop.....maar weet dat de kans klein isBTC100K2021 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:55:
[...]
Je hebt gelijk, het is weer wat gedraaid. Geeft aan dat er weinig nodig is momenteel voor behoorlijke uitslagen.
Ontkoppeling van de beurzen gaat niet gebeuren. Zodra adoptie van BTC doorzet, zal de bemoeienis van de grote zakenbanken en traders alleen maar groter worden. Voor hen is BTC een nieuw speeltje waar ze mogelijk nog meer geld kunnen afpakken van Piet Particulier als met aandelen.
BTC en beurzen zullen altijd correlatie hebben, immers staan dergelijke investeringen tegenwoordig tegenover de geldontwaarding van de centrale banken.anti elppa schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:49:
[...]
Punt is een beetje dat stonks een keer +10% kunnen doen en crypto +100% tot +1000% kan doen.
In de basis is de kans op 'slagen' van BTC nou eenmaal sterk afhankelijk van het wanbeleid van centrale banken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 08:22:
BIFI bijgekocht. BIFI strong...
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VATXAAC4e7FMVVQMrMK45r5l.jpg?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!