[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 220 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.591 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
knakworst schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:07:
Duurt nog even voordat we bij de nul zijn...

[Afbeelding]
Ja, want daar zijn we überhaupt ooit gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swFTnSqCIW79exWi_IrLbQN26Hw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1hgL3lyAWkhxvmgbtwU7jgQV.png?f=fotoalbum_large

Dit groene niveau (NDX) wordt vrij belangrijk voor BTC als je het mij vraagt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pmxcZHmd1TA-4v-cSNorWzPn-nM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9i42CPiWK25ZWrDqpJ0gQYCm.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:52
Kol Nedra schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:33:
[...]

met aandelen weet ik niet hoe het werkt, daarin ben ik zeer defensief in en koop nagenoeg alleen dividend aandelen.
Dividend is meestal een wassen neus. Vrijwel ieder aandeel keldert net voor de ex-dividend omlaag met vaak net iets meer dan het dividend. Als het direct herbelegd zou worden echt direct zou je nog een ‘soort’ van voordeel kunnen hebben maar mijn ervaring is dat het meestal meer oplevert de avond voor de ex-dividend gewoon te verkopen en op ex-dividend te kopen.

De hele markt is al tijden verziekt door oorlog, corona (china), fed dus dit jaar wordt een lange zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
sjorremans schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:44:
Gaat weer lekker he mannen, is echt weer op en top genieten dit!
Zucht..

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:07:
Duurt nog even voordat we bij de nul zijn...

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://www.gifs.nl//media/scooter-gifs-qz1MnY.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
roflexx schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:08:
Benieuwd welke coins jullie wel bijkopen nu we verder dalen ( op btc en eth na). Voor mij is het nu alleen atom en glmr.
KAVA blijft ook in mijn dva zitten. (1 of 2 kratjes per maand :+ )
Ik probeer eigenlijk deze maand iets meer naar aandelen te gaan dan crypto.... :z

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 25-04-2022 10:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:41
Kol Nedra schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:42:
[...]

KAVA blijft ook in mijn dva zitten. (1 of 2 kratjes per maand :+ )
Ik probeer eigenlijk deze maand iets meer naar aandelen te gaan dan crypto.... :z
Ik zit nu een jaar of 5 in aandelen en 2 maanden in crypto. Rendement op crypto is vooralsnog een stuk hoger...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Benieuwd welke coins jullie wel bijkopen nu we verder dalen ( op btc en eth na). Voor mij is het nu alleen atom en glmr.
Nog steeds geen. Sinds oktober 2020 al niet meer (met fiat) en dat zal voor altijd zo blijven. Aan de andere kant blijft het wel netjes zitten waar het zit: in crypto. Waar? Nou hier:

BTC - 47%
ETH - 41%
NEXO - 6%
DOT - 4%
BNB - 1%

Qua altcoins zou ik alleen mijn DOT nog durven verkopen (naar ETH). Inkopen vind ik veel te risky op het moment. Er is nog helemaal geen duidelijk dieptepunt van waaruit we aan het opkrabbelen zijn of zo. Zolang dat zo is doe ik helemaal niks. Af en toe best moeilijk om op je handjes te blijven zitten, maar dit is zo'n moment (als je een long-term investor bent, voor korte termijn handel durf ik niks te zeggen)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MicroWhale schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:49:
[...]

Nog steeds geen. Sinds oktober 2020 al niet meer (met fiat) en dat zal voor altijd zo blijven. Aan de andere kant blijft het wel netjes zitten waar het zit: in crypto. Waar? Nou hier:

BTC - 47%
ETH - 41%
NEXO - 6%
DOT - 4%
BNB - 1%

Qua altcoins zou ik alleen mijn DOT nog durven verkopen (naar ETH). Inkopen vind ik veel te risky op het moment. Er is nog helemaal geen duidelijk dieptepunt van waaruit we aan het opkrabbelen zijn of zo. Zolang dat zo is doe ik helemaal niks. Af en toe best moeilijk om op je handjes te blijven zitten, maar dit is zo'n moment (als je een long-term investor bent, voor korte termijn handel durf ik niks te zeggen)
sinds 2020 niet meer geïnvesteerd? dus letterlijk fiat op de bank en niks mee doen?
dan had ik op zijn minst in stablecoins gaan zitten, goed verdelen op verschillende plekken om risico te dekken.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
?

[ Voor 99% gewijzigd door Raf1994 op 25-04-2022 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-10 22:13
Ik koop momenteel alleen nog BTC bij. Als we in een echte bearmarket komen voorzie ik nog wel een stevige discount bij o.a. ETH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:49
Goedemorgen mensen. Ik zie het wel weer. Gelukkig is GLMR de enige munt die klappen krijgt en blijft de rest goed overeind.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:20

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:14:
Goedemorgen mensen. Ik zie het wel weer. Gelukkig is GLMR de enige munt die klappen krijgt en blijft de rest goed overeind.
_O-

Is altijd mooi om te zien.

Maar ook niet zo gek. Even wat klappen vangen na wekenlang moon roeptoeteren. Balans.

Celer gaat overigens ook weer compleet naar de vinkentering.

[ Voor 8% gewijzigd door Darrell op 25-04-2022 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:39
merauder schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:05:
[...]

Ik koop momenteel alleen nog BTC bij. Als we in een echte bearmarket komen voorzie ik nog wel een stevige discount bij o.a. ETH.
Zitten we nu in een neppe bearmarket? :o

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:40
Ik laat mijn glimmertjes lekker in een stella-glmr lp vault staan op bifi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
merauder schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:05:
[...]

Echte bearmarket?? Waar denk je dat we al 6 maanden in zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22
De beurzen zien er ook lekker uit op dit moment :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:19:
[...]

_O-

Is altijd mooi om te zien.

Maar ook niet zo gek. Even wat klappen vangen na wekenlang moon roeptoeteren. Balans.

Celer gaat overigens ook weer compleet naar de vinkentering.
Het was ook meer sarcastisch bedoeld haha. Alsof de andere alts niet naar de tyfus gaan als Bitcoin besluit om naar de 28k/30k te gaan. Persoonlijk hoop ik dat GLMR onder de $2 gaat zakken. En met een Bitcoin van 28k/30k kan je daar wel vanuit gaan. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat we na de volgende halving weer een echte bull krijgen. Een tussentijdse opleving of triple top was dan ook wel mijn meest bullish scenario. Als je nu alts koopt voor de hodl dan is dat voor de lange termijn en kijk je niet naar short term prijs actie want je weet dat alts rekt gaan als de crypto winter begint.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

JoebarRC schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:26:
[...]

Dat hangt af van je definitie van bear market natuurlijk. Ik zie dat we na een absurde +600% in korte tijd zijn beland in mooie (gezonde) range tussen de $36k en $46k.
Zolang we niet door de $30k (meest recente low) donderen, is er vrij weinig aan de hand met het prijssentiment op middellange termijn van Bitcoin imo. Bitcoin volgt gewoon het algehele marktsentiment, het is geen stroopwafelboom.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 25-04-2022 11:37 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:58

Vis

Accumulatie fase jongens.. keep calm, stack sats :)

#FEW

[ Voor 7% gewijzigd door Vis op 25-04-2022 11:35 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zet BTC/USDT op weelky chart: niks aan het handje d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7qxzmh-iAZhXckgJAw4qskMkGc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vcD6LyZ9qYy0D6RCXHbz2kBD.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooody schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:37:
[...]

Je moet 'm ff aanpassen :+
Nee, zo is hij ook goed.. een = geen zei mijn moeder altijd.

ps. moon!

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 25-04-2022 11:41 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
knakworst schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:36:
[...]

Ondertussen doet FTM zijn best om boven een dollar te blijven. Dat wordt een hele uitdaging. Als je (ver) uitzoomt is er een Bartje in de maak tot de 15 cent.
Voor 0,15 wil ik FTM ook wel aan de PF toevoegen. Al is de vraag of zo'n project na een echte crypto winter weer boven komt drijven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:16
Mooody schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:32:
[...]
het is geen stroopwafelboom.
Wauw. Je moet er maar op komen. Al snap ik de metafoor niet, hij leest wel lekker weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7Xq6xKb2CBFUOSTqqbstrWG0Q8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vojppCfyWVAxpVNEmGB8oGAC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:00:
[...]

sinds 2020 niet meer geïnvesteerd? dus letterlijk fiat op de bank en niks mee doen?
dan had ik op zijn minst in stablecoins gaan zitten, goed verdelen op verschillende plekken om risico te dekken.
Ik heb inderdaad niks meer ingelegd in crypto.
Dat was de vraag, dus daar geef ik antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:44:
[...]

Voor 0,15 wil ik FTM ook wel aan de PF toevoegen. Al is de vraag of zo'n project na een echte crypto winter weer boven komt drijven.
Als er een project is dat kan terugbouncen is FTM een goede kandidaat. FTM is backed door VCs, veelbelovende apps op de chain directed acyclic graph. Dikke tech dus.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Jedi_Pimp schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:42:
[...]
veelbelovende apps op de chain directed acyclic graph.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZEGRpCm3AImlUsIr3p1Ty_exoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tcOXEhd9mXIYRBLRBqUdbpeM.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:05
Aca heeft ook een lekker trendje te pakken.. het is dat tiepfoud zo’n mooie DOT postte vanmorgen anders zou je niets meer met dit soort projecten willen doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
[...]

Ik denk dat er nog veel meer rektheid inzit. Zo was ik een aantal jaar bagholder van ETH, welke ik op $200,- had gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:30

knakworst

Get more sats!

Maan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:11:
[...]

Aca heeft ook een lekker trendje te pakken.. het is dat tiepfoud zo’n mooie DOT postte vanmorgen anders zou je niets meer met dit soort projecten willen doen..
Is dit je eerste crypto cycle? Oprechte vraag. Want in een ekte crypto winter gaan alle alts richting zero. Maakt niet uit hoe sterk het project. De kunst is dan om die projecten eruit te halen die er na de crypto winter nog toe doen. Diepe crypto winters zorgen ervoor dat je rijk kan worden. Die kans is een stuk lager als je pas in een bullmarket instapt. Je moet een echte beer omarmen. En dat kan ook alleen als je geduldig bent en fiat klaar hebt staan. Als je ergens in de naweeën van een recente bull markt instapt is er altijd een risico dat het nog veel verder gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:27:
[...]

Is dit je eerste crypto cycle? Oprechte vraag. Want in een ekte crypto winter gaan alle alts richting zero. Maakt niet uit hoe sterk het project. De kunst is dan om die projecten eruit te halen die er na de crypto winter nog toe doen. Diepe crypto winters zorgen ervoor dat je rijk kan worden. Die kans is een stuk lager als je pas in een bullmarket instapt. Je moet een echte beer omarmen. En dat kan ook alleen als je geduldig bent en fiat klaar hebt staan. Als je ergens in de naweeën van een recente bull markt instapt is er altijd een risico dat het nog veel verder gaat zakken.
Nee dit is niet de eerste keer nee, ik vind de beer ook niet erg, ga hem helemaal proberen te benutten, maar aca heeft in een paar weken tijd al -50% gedaan, dat gaat wel hard.
Fiat staat klaar, ik wacht nog even met Max vullen op de dca na.
Desalniettemin is het wel pijnlijk om bepaalde bags zo hard te zien droppen. Aca is daar 1 van. Te vroeg gekocht achteraf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:34:
[...]

Nee dit is niet de eerste keer nee, ik vind de beer ook niet erg, ga hem helemaal proberen te benutten, maar aca heeft in een paar weken tijd al -50% gedaan, dat gaat wel hard.
Fiat staat klaar, ik wacht nog even met Max vullen op de dca na.
Desalniettemin is het wel pijnlijk om bepaalde bags zo hard te zien droppen. Aca is daar 1 van. Te vroeg gekocht achteraf gezien.
Als ik puur naar het verlies in dollar waarde kijk dan zijn er meerdere jaarsalarissen verdampt de afgelopen weken. Maar mijn virtuele winst is in verhouding nog steeds veel hoger. Het doet mij helemaal niets. Al heeft dat wel te maken met ontzettend lage buy in prijzen en een lange termijn visie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joost50
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-02-2023
[...]

BTC is in 2 jaar tijd van $3000 naar krap $70k gegaan, logisch dat er winst word genomen.
Heb hetzelfde gedaan en zie de afgelopen maanden als verzamelfase voor de munten die ik HODL.
En houdt $ achter de hand voor als het echt gaat zakken!.
Bij een echte beermarkt kan er gewoon makkelijk 90% van de ath af.
Crypto is altijd volatiel geweest, de daling vorig jaar van $65k naar $29k was in een paar maanden tijd weer rechtgetrokken naar $69k!.
Prima verzamelfase voor de lange termijn en waarschijnlijk maar een kleine rimpel op de kaart over een paar jaar!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:49:
[...]

Als ik puur naar het verlies in dollar waarde kijk dan zijn er meerdere jaarsalarissen verdampt de afgelopen weken. Maar mijn virtuele winst is in verhouding nog steeds veel hoger. Het doet mij helemaal niets. Al heeft dat wel te maken met ontzettend lage buy in prijzen en een lange termijn visie.
Daar zit dan wel het verschil. Die lage buy-in prijzen heb ik niet, tenminste voor een groot deel van het pf niet.
Maar goed, als we nog 1,5 jaar beer hebben dan komen die inkoop momenten er vast nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NFT hype ligt ook weer achter ons.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jqur-5oW5-OB9dFGkTOh5RE8NdU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bw5yds5Dum2VAvv5D8AaIb6B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:41
Joost50 schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:57:
[...]

BTC is in 2 jaar tijd van $3000 naar krap $70k gegaan, logisch dat er winst word genomen.
Heb hetzelfde gedaan en zie de afgelopen maanden als verzamelfase voor de munten die ik HODL.
Crypto is altijd volatiel geweest, de daling vorig jaar van $65k naar $29k was in een paar maanden tijd weer rechtgetrokken naar $69k!.
Prima verzamelfase voor de lange termijn en waarschijnlijk maar een kleine rimpel op de kaart over een paar jaar!.
Met het verschil dat we momenteel aan de vooravond staan van een enorme wereldwijde recessie. Crypto heeft nog nooit een recessie meegemaakt, dus hoe dat gaat uitpakken is moeilijk te zeggen. Ik verwacht dat BTC de $30k wel gaat aantikken, en flink lager zou me ook niet verbazen. Als straks alle Amerikanen weer in de geldproblemen komen (a la 2008-2009) dan is crypto het eerste wat ze verkopen. Koopmogelijkheden genoeg dus dit jaar en volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
[...]

You must be new here :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

No shit! :D Dit was altijd al een kleine markt. Dat '...die aan zichzelf verkopen' is toch wel een pareltje hoor. Alles om de vraagkant maar levend te veinzen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Wat gaat volgens jullie de katalysator zijn voor de bear market? De Ingrid en Henks zijn er vandaag toch al uit en de institutionele beleggers zullen ook wat meer op LT denken (tenzij een 2008 crisis).

Ik denk dat ik momenteel ook graag wat muntjes ga oppikken aan -90% tov vandaag - maar aangezien iedereen dat wilt gaan we die -90% nooit zien. Welk -x% dan wel, dat weet ik ook niet maar als er nu nog 50% afgaat dan denk ik dat iedereen toch alles opkoopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
forzaracing schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:17:
Wat gaat volgens jullie de katalysator zijn voor de bear market? De Ingrid en Henks zijn er vandaag toch al uit en de institutionele beleggers zullen ook wat meer op LT denken (tenzij een 2008 crisis).

Ik denk dat ik momenteel ook graag wat muntjes oppikken aan -90% tov vandaag - maar aangezien iedereen dat wilt gaan we die -90% nooit zien. Welk -x% dan wel, dat weet ik ook niet maar als er nu nog 50% afgaat dan denk ik dat iedereen toch alles opkoopt.
Ik denk dat -90% het einde voor BTC zou betekenen. Niet dat 't ophoudt met bestaan, maar nooit meer als serieuze asset zal worden aangezien als het zó hard blijkt te fluctueren.
Oh, je bedoelde andere muntjes. Nou ja, die zijn toch niet bepalend voor een bear market :+

On a serious note: een crisis als 2008 zou geen verkeerde gok zijn. Dat sleept crypto genadeloos mee de afgrond in, hoe hard je ook 'maar we zijn losgekoppeld van stonks' blijft roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-10 06:13
Heb je gezien waar die apen vandaag de dag nog voor van eigenaar wisselen? 0,08 ETH om te minten een jaar geleden he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
forzaracing schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:17:

Ik denk dat ik momenteel ook graag wat muntjes ga oppikken aan -90% tov vandaag - maar aangezien iedereen dat wilt gaan we die -90% nooit zien. Welk -x% dan wel, dat weet ik ook niet maar als er nu nog 50% afgaat dan denk ik dat iedereen toch alles opkoopt.
Dé katalysator voor dé bear market? We zitten al een tijdje in bearish terrein en daar heeft de hawkish Fed meeting van vorige week een schepje bovenop gedaan. Wat er zou kunnen gebeuren is een 'capitulatie wick', een snelle sell-off die dan ergens wordt opgekocht. 90% slaat echter nergens op. Als BTC naar 30k of zelfs 20k gaat, krijgen alts uiteraard een enorme tik, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ray_ schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:23:
[...]

Ik denk dat -90% het einde voor BTC zou betekenen. Niet dat 't ophoudt met bestaan, maar nooit meer als serieuze asset zal worden aangezien als het zó hard blijkt te fluctueren.
Dit gaat niet gebeuren aangezien inmiddels meer dan de helft van alle BTC muntjes boven de huidige prijs is aangekocht. (die van Satoshi niet meegerekend)
Oh, je bedoelde andere muntjes. Nou ja, die zijn toch niet bepalend voor een bear market :+
On a serious note: een crisis als 2008 zou geen verkeerde gok zijn. Dat sleept crypto genadeloos mee de afgrond in, hoe hard je ook 'maar we zijn losgekoppeld van stonks' blijft roepen.
Wat andere muntjes doen is irrelevant: voor wereldadoptie kijk je naar BTC en ETH. Misschien, heel misschien nog naar een paar andere muntjes maar dan heb je het ook wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:15:
[...]

No shit! :D Dit was altijd al een kleine markt. Dat '...die aan zichzelf verkopen' is toch wel een pareltje hoor. Alles om de vraagkant maar levend te veinzen. _O-
Toch maar eens van het weekend een account bij Binance aangemaakt. Krijg je een gratis NFT (monitor met oogjes). Wat moet ik daar nou weer mee?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Eusebius schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:33:
[...]

Toch maar eens van het weekend een account bij Binance aangemaakt. Krijg je een gratis NFT (monitor met oogjes). Wat moet ik daar nou weer mee?
Dat is het mooiste van het hele verhaal: je kan er ook niks mee. Dat wat je wilt doen is verkopen. En net dat kan dan weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Ray_ schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:35:
[...]

Dat is het mooiste van het hele verhaal: je kan er ook niks mee. Dat wat je wilt doen is verkopen. En net dat kan dan weer niet :)
Nee, want er staat letterlijk bij: not for trade 8)7

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:36
Eusebius schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:35:
[...]

Nee, want er staat letterlijk bij: not for trade 8)7
Potverredorie heb jij even pech. Ik wilde net 25 ETH bieden! :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
dehardstyler schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:36:
[...]

Potverredorie heb jij even pech. Ik wilde net 25 ETH bieden! :o
25 ETH .. WAAATTT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLibuKeziWxKNTRB_LOyn_ftnPY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zc26cfYS5aIKRRRCZ95eMJhW.png?f=user_large

niet mijn NFT btw :)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Jedi_Pimp schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:28:
[...]

Dé katalysator voor dé bear market? We zitten al een tijdje in bearish terrein en daar heeft de hawkish Fed meeting van vorige week een schepje bovenop gedaan. Wat er zou kunnen gebeuren is een 'capitulatie wick', een snelle sell-off die dan ergens wordt opgekocht. 90% slaat echter nergens op. Als BTC naar 30k of zelfs 20k gaat, krijgen alts uiteraard een enorme tik, dat wel.
Ik heb gisteren wat hoop opgedaan toen ik doorhad dat BTC maar 1/3 van de market cap van Apple is en de volledige crypto market even groot is dan Apple.

Ik denk dat ik in de komende 10J meer vertrouwen heb om X EUR crypto te hebben dan X EUR Apple aandelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Amai. Wat gaat doge nou weer doen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-10 06:55
Darrell schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:46:
Lijkt te reageren op de geruchten van Elon en Twitter.
https://decrypt.co/98584/...er-elon-musk-buyout-offer

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:46:
Twitter zou blijkbaar akkoord gegaan zijn met het bod van Elon Musk.
https://www.telegraaf.nl/...d-van-teslabaas-elon-musk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mocht er iemand KASTA hebben op ByBit, je kan die nu staken voor 6.5%
ik had er een fluffje staan :+

daily chart BIT/BTC, die blijft ook maar gaan :7

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 25-04-2022 15:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik had trouwens die koers van Acala nog niet gezien maar het heeft zelfs de dollar aangetikt. Dat zijn wel leuke inkoopprijzen hoor al durf ik het zelf nog niet aan.

Edit: 1,11 correctie.
Heeft er ook iemand KILT? Daar word je ook niet erg blij van.

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 25-04-2022 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:10:
Ik had trouwens die koers van Acala nog niet gezien maar het heeft zelfs de dollar aangetikt. Dat zijn wel leuke inkoopprijzen hoor al durf ik het zelf nog niet aan.

Edit: 1,11 correctie.
Heeft er ook iemand KILT? Daar word je ook niet erg blij van.
ik krijg wekelijks KILT op mijn Kraken account (Parachain van KSM); doe er niks mee, ik had de KILT bij start direct verkocht en KSM voor gehaald

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Hoeveel btc moet je nu hebben om over 5 jaar zo’n boot te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxinator
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20-04-2023
Don Guacamole schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:42:
[...]

Deze met russische vlag kun je zo meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Don Guacamole schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:42:
[...]

0.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
Joost50 schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:57:
[...]

Winst genomen?, ‘we’ zijn van een market cap boven de 3T naar rond de 1.2 gegaan.. Winst nemen is al heel lang geleden gedaan.
Sorry, maar we zitten in een bear en ja er kan nog meer af maar om maar te blijven zeggen van mooie buy.. nee dat is al maanden niet meer zo.
Dit is overleven (en ik heb er al 1 meegemaakt) en is geen bal aan.
Crypto en ook de complete tech sector is op dit moment un-investable en totdat het complete macro plaatje veranderd is het bear en daar zitten we midden in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
Euhm nee niet echt…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Dan weet je dat we voor een échte bear amper op de helft van de daling zijn toch? :P

Zolang dogecoin meer dan 10 cent waard is kan je het geen 'bearmarket' noemen vind ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
JoebarRC schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:20:
[...]

Winst genomen?, ‘we’ zijn van een market cap boven de 3T naar rond de 1.2 gegaan.. Winst nemen is al heel lang geleden gedaan.
Sorry, maar we zitten in een bear en ja er kan nog meer af maar om maar te blijven zeggen van mooie buy.. nee dat is al maanden niet meer zo.
Crypto en ook de complete tech sector is op dit moment un-investable en totdat het complete macro plaatje veranderd is het bear en daar zitten we midden in.
Precies, ik heb gelukkig winst genomen deze ronde. Uiteraard veel en veel te weinig.. maar goed. Mijn inleg + extra is er mooi uit. Hodl nog een leuke pf, maar eigenlijk is dat helemaal niet leuk.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:23:
[...]

Dan weet je dat we voor een échte bear amper op de helft van de daling zijn toch? :P

Zolang dogecoin meer dan 10 cent waard is kan je het geen 'bearmarket' noemen vind ik. :P
De golfjes worden minder hoog en minder diep. Want als die theorie op zou gaan hadden we ook richting de 300k moeten gaan met de bullrun.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Pelox schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:25:
[...]

De golfjes worden minder hoog en minder diep. Want als die theorie op zou gaan hadden we ook richting de 300k moeten gaan met de bullrun.
Dat de golf minder hoog is gekomen, is geen garantie dat 'ie nu ook niet meer zo diep gaat :)

Ik hoop dat je gelijk hebt hoor (sterker nog; ik heb niet voor niks nog wat in de hodl) maar toch: een -50% vind ik simpelweg niet voldoende om het over beren te hebben. Of om jouw beeldspraak vast te houden: wellicht moeten we de hele 'bull-bear' market termen maar afschaffen als de golfjes kleiner worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:30:
[...]

Dat de golf minder hoog is gekomen, is geen garantie dat 'ie nu ook niet meer zo diep gaat :)

Ik hoop dat je gelijk hebt hoor (sterker nog; ik heb niet voor niks nog wat in de hodl) maar toch: een -50% vind ik simpelweg niet voldoende om het over beren te hebben. Of om jouw beeldspraak vast te houden: wellicht moeten we de hele 'bull-bear' market termen maar afschaffen als de golfjes kleiner worden.
Hij vlakt steeds meer af maar een 100k btc moet en zal er komen.

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Eusebius schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:39:
[...]

25 ETH .. WAAATTT

[Afbeelding]

niet mijn NFT btw :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6DSC69BQgvb2XBJzKHE6agGzTBE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4xKitjlWNvCbwebJMKIPn21X.png?f=user_large

Nu wel, alstjeblieft. Dat is dan 32K ex btw. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik had wel verwacht dat de amerikanen weer gingen dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost50
JoebarRC schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:20:
[...]

Ik kijk waarschijnlijk meer op de lange termijn.
Heb 2 keer flink kunnen afromen rond de 60 - 70k ... zo lang is dat ook weer niet geleden.
In die tijd is het verschillende keren omhoog en omlaag gegaan, perfect om munten te verzamelen en lichte winsten af te romen.
In combinatie met farming heb ik daardoor de verliezen flink kunnen drukken, en ben ik klaar voor stier of beer.
Nu zijn de meeste apy's laag, qua TA is het ook rommelig ... we zitten een beetje in niemandsland, daarom wacht ik rustig af en blijf mijn strategie volgen.
Heerlijk rustig een sigaartje erbij! ... whiskey ... Proost!.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Joost50 schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:51:
[...]

Nu zijn de meeste apy's laag, qua TA is het ook rommelig ... we zitten een beetje in niemandsland, daarom wacht ik rustig af en blijf mijn strategie volgen.
Heerlijk rustig een sigaartje erbij! ... whiskey ... ProostJoost!.
Ftfy

[ Voor 35% gewijzigd door Pelox op 25-04-2022 17:00 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost50
Thx, typo inderdaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Iedere NFT die hier langskomt doe ik een rechter muisklik! Gewoon omdat het kan. Na het opslaan verwijder ik het dan wel want het interesseert mij niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Gaan de prijzen omlaag?
Pingo zegt investeren!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGEJof3dxT8rttdHINps_F83Z2w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4C7oGHvLAlyJDftwJzzP0we0.jpg?f=user_large

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUyrdsBXNhUTlMa-Bf02VAA5Ssc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46QOhBajScpFWYRanAxPFOoY.jpg?f=fotoalbum_large

Dikke hamer in de maak op de deelie?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Kent iemand een goede voedselbank?

Asking for a friend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:24:

Asking for a friend.
Nee maar wel een goede sushi tent. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Of niet, we hebben wel meer info nodig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online

Asking for a friend.
We leven in zo'n gaaf land dat elke gemeente wel een voedselbank heeft d:)b

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Asking for a friend.
Oh, dat is een goeie tip!

Ik vond nog wat chips kruimels tussen de kussens van mijn bank. Toch nog wat avondeten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:54
Eusebius schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:40:
[...]

We leven in zo'n gaaf triest land dat elke gemeente wel een voedselbank nodig heeft d:)b
FTFY :+

Het is maar hoe je er naar kijkt :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Waah schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:46:
[...]

FTFY :+

Het is maar hoe je er naar kijkt :+ :D
Ja, ik vergat de /s. Stemp VVD we weten allemaal wel waar het vandaan komt

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Is dit een bulltrap?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Welnee, in een rechte lijn naar 70k en binnen een week Jaapio hier weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-10 06:55
Lastig te zeggen, de 39.2-39.3k is doorbroken met een hourly close erboven, maar de grotere uitdaging ligt denk rond de 40.2K. Als ie die kan doorbreken zou het een beartrap kunnen zijn.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Asking for a friend.
Van wat ik mij nog kan herinneren:
Xrekt..was zeer volatiel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
knakworst schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:57:
[...]

Het lijkt meer op een inverted cup and handle patroon welke alleen omgekeerd kan worden door veel babes te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
raceneus968 schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:02:
[...]

Van wat ik mij nog kan herinneren:
Xrekt..was zeer volatiel >:)
;w

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:51
:(:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PurEzKXOiE0VNGisaBmJtVWKa5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HQAIuWp2VWExxhpYt7x3O9RY.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En we zijn terug op het niveau van gisteren rond 22u. Move along, nothing to see. When 69k weekly close?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:57:
[...]

Wij zijn er nog gewoon hoor :P

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:25

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:16:
En we zijn terug op het niveau van gisteren rond 22u. Move along, nothing to see. When 69k weekly close?
Ergens aan het einde van een week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Haha ik ben op een conference in de US. Was een update van financiën. Iedereen in paniek omdat de stonks 10% gedropt zijn….

Hoe emotioneel wordt je toch afgestompt door crypto. -10% is een slecht dag :+

Bij de meeting iemand aangesproken die de CDC kaart herkende. Mooi gesprek gehad. All-in SOL :p

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 25-04-2022 19:45 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
DutchCrownNL schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:00:
[...]

Lastig te zeggen, de 39.2-39.3k is doorbroken met een hourly close erboven, maar de grotere uitdaging ligt denk rond de 40.2K. Als ie die kan doorbreken zou het een beartrap kunnen zijn.
Ik heb zelf iig wat BTC klaargezet om alvast wat winst te kunnen nemen in de 40k/45k range mochten we dit scenario voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ah, kijk, Khaelos! Heeft je broer nog kooptips? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:51
Jedi_Pimp schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:21:
[...]

Ah, kijk, Khaelos! Heeft je broer nog kooptips? :)
Hij gaat los op de glimmertjes geloof ik 8)7
Verder DCA HODL :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:36:
[...]

[Afbeelding]

Nu wel, alstjeblieft. Dat is dan 32K ex btw. :+
(de volgende mag m rescalen :+ )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TeS9ZduUZnBBVP48_8oU4mG0rU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7vtvgeVtG2ZilmWSu0E8pBnr.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Eusebius op 25-04-2022 20:41 ]

==
hoi

Pagina: 1 ... 220 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!