UberLurker Departement #GG.
Blij dat ik dan vroeg op moest om naar Schiphol te komen. Toch voordeel door alles in stake te gooien.Don Guacamole schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:04:
[...]
60 dagen zit nu vol, 90 dagen is nu wel weer vrij.
Drama hier trouwens. Klm is compleet overbelast. Online Check-in werkt niet en een paar balies open. Wachttijd 2/3 uur voor check in.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hoeveel GLMR mag je daar maximaal inzetten?Don Guacamole schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:04:
[...]
60 dagen zit nu vol, 90 dagen is nu wel weer vrij.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
20 dus dat schiet niet echt opzwembroek schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:58:
[...]
Hoeveel GLMR mag je daar maximaal inzetten?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
leuk man vliegen, en vanaf 1 juli verplichte booster nodig voor meeste vluchten 👍Coldcat schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:56:
[...]
Blij dat ik dan vroeg op moest om naar Schiphol te komen. Toch voordeel door alles in stake te gooien.
Drama hier trouwens. Klm is compleet overbelast. Online Check-in werkt niet en een paar balies open. Wachttijd 2/3 uur voor check in.
nothing stops this train
Tsja, de naweeën zullen er nog wel zijn door de staking van gisteren.Coldcat schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:56:
[...]
Blij dat ik dan vroeg op moest om naar Schiphol te komen. Toch voordeel door alles in stake te gooien.
A joh, meen je niet.Kol Nedra schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:15:
[...]
leuk man vliegen, en vanaf 1 juli verplichte booster nodig voor meeste vluchten 👍
Dan denk ik niet dat we in de zomervakantie alweer kunnen gaan vliegen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Klopt, 20 is niet veel, maar na een jaar staken heb je er dan wel het dubbele bij. En gezien de verwachte koersstijging naar $25 per stuk heb je over 1 jaar dan een glimmende $1000 staan. 🍾👊🏻
Wie het kleine niet eert.
Binance heeft ook mooie percentages op bijvoorbeeld UST. Gewoon alles bijelkaar scalpen, heb je best een mooie duit te pakken.
Volgens mij is 20 voor 120 dagen.
60 dagen is absoluut meer dan 20, maar volgens mij max 500.
Maar volgens mij is alles weer op.
Lichtpuntje...
En nu dumpt iedereen zijn glimmer.LuisjeNL schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:25:
[...]
Volgens mij is 20 voor 120 dagen.
60 dagen is absoluut meer dan 20, maar volgens mij max 500.
Maar volgens mij is alles weer op.
Goedkoop bijkopen dus 😜
Hoe kom je daar nou bij? Vaccinatie is niet verplicht voor vliegen en dat blijft zo. Dat er landen zijn waar je vaccinatie voor nodig hebt is een ander verhaal.Kol Nedra schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:15:
[...]
leuk man vliegen, en vanaf 1 juli verplichte booster nodig voor meeste vluchten 👍
Dan stop ik alle waardeloze euro’s die ik nog op de bank heb staan in glimmer 😜
-3% sinds de gouden tip hier! Ach. 24 gekocht, want 24 flesjes in een kratje bier.
Road to $50 toch?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
sjorremans schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:11:
[...]
Nog even wachten tot het zo ver is.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Is allemaal de schuld van @zwembroek
sjorremans schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:11:
[...]
9001 uren in paint gemaakt
Ik ben benieuwd wie hem snapt
[ Voor 5% gewijzigd door Qunix op 24-04-2022 15:14 ]
Koop geen band? Maar andere shitcoins?Qunix schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:13:
[...]
[Afbeelding]
9001 uren in paint gemaakt
Ik ben benieuwd wie hem snapt
Geen fiat op de bank, maar shitcoins bagholder
Absoluut!keanu_ schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:51:
Pump of dump weekly close?
Maktub
Ik zit nog op de zondag dip te wachten. Mogelijk zit die nog verstopt.sjorremans schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:38:
Die 40k wilt nog niet echt hè
arme vent, heb medelijden met deze persoon;sjorremans schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:38:
Die 40k wilt nog niet echt hè
nothing stops this train
Daar is ie toch.BurnerT schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:47:
[...]
Ik zit nog op de zondag dip te wachten. Mogelijk zit die nog verstopt.
Niks aan het handje nog
Toch nog feest dan. Ik wil enkel bijkopen (einde maand dca
[ Voor 42% gewijzigd door BurnerT op 24-04-2022 19:13 ]
Niks nieuws.. weinig kippenvel hier.
Iedereen lekker glmr aangeschaft vanmorgen? Gaat prima!
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 24-04-2022 19:28 ]
Zero.
Denk dat ik nog meer moet aanschaffen.Pelox schreef op zondag 24 april 2022 @ 19:17:
[...]
Niks nieuws.. weinig kippenvel hier.
Iedereen lekker glmr aangeschaft vanmorgen? Gaat prima!
N keer wassen?
Ik lul ook zomaar wat
2024Don Guacamole schreef op zondag 24 april 2022 @ 21:00:
Toch is het saai zo’n bearmarket.. wanneer start de volgende bull?
Als Bitcoin de 36k gaat opzoeken dan $2,50 soon.knakworst schreef op zondag 24 april 2022 @ 22:08:
Die glimmers glimmen niet vandaag. Morgen hopelijk beter.
Samenvatting van het weekend in 1 woord
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
En bij 30k? 1,50?zwembroek schreef op zondag 24 april 2022 @ 22:21:
[...]
Als Bitcoin de 36k gaat opzoeken dan $2,50 soon.
"Glazen bol modus"
$1,88
Als dat echt zou gaan gebeuren dan ga ik er mooi wat euro's / dollars op stuk slaan.
The two towers.zwembroek schreef op zondag 24 april 2022 @ 22:52:
[...]
"Glazen bol modus"
$1,88
Als dat echt zou gaan gebeuren dan ga ik er mooi wat euro's / dollars op stuk slaan.
[sarcasm?]Pelox schreef op maandag 25 april 2022 @ 07:10:
Glmr (w)auw!
Ik snap dat het dikke tech is, maar de grafiek van GLMR ziet er vooralsnog nog steeds uit als die van een echte shitcoin. Zoiets als die van ARK bijvoorbeeld.
En ja, ik snap ook dat het de tijd tegenzit en de techniek voor een revolutie gaat zorgen... want DOT netwerk en grote beloften. O ja, en de staking reward van 60 dagen is natuurlijk ook zo hoog omdat het een super risicoloos projectje is.
[/sarcasm?]
Ook goedemorgen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik ben "blij" dat ik mijn vingers al genoeg keren heb gebrand de afgelopen jaren en ik op dit moment maar 25 glmr in die staking heb zitten.MicroWhale schreef op maandag 25 april 2022 @ 07:43:
[...]
[sarcasm?]
Ik snap dat het dikke tech is, maar de grafiek van GLMR ziet er vooralsnog nog steeds uit als die van een echte shitcoin. Zoiets als die van ARK bijvoorbeeld.
En ja, ik snap ook dat het de tijd tegenzit en de techniek voor een revolutie gaat zorgen... want DOT netwerk en grote beloften. O ja, en de staking reward van 60 dagen is natuurlijk ook zo hoog omdat het een super risicoloos projectje is.
[/sarcasm?]
Ook goedemorgen
Goedemorgen!
Zero.
Haha, ja ik moet zeggen dat ik behoorlijk zit te FOMOen op dit muntje... maar tot nu toe heb ik mijn handen er af kunnen houden (vanwege dat grafiekje). Zelfs een keer op het punt gestaan om al mijn DOT er in te duwen, maar mijn innerlijke Jekyll heeft mijn Hide tot nu toe tegen kunnen houden.Pelox schreef op maandag 25 april 2022 @ 07:53:
[...]
Ik ben "blij" dat ik mijn vingers al genoeg keren heb gebrand de afgelopen jaren en ik op dit moment maar 25 glmr in die staking heb zitten.
Goedemorgen!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En dat kan je nu nog een keer doen, gewoon terwijl je wakker bentJoosie200 schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:19:
Ik hou van de dip kopen terwijl ik slaap. En hogere 38'er buy gehit
Wat brengt er nu eigenlijk nog op?
Cryptocurrency zoals Bitcoin zou in tijden van vandaag de hoogte moeten inschieten... Het daalt.
Door die renteverhogingen wordt de aandelen markt getroffen, dus beleggen is nadelig nu.
Rente op woonleningen zijn hoger.
Je zou denken dat de spaarrekeningen ook zullen verhogen van rente, maar toch blijven die ook laag...
Obligaties zijn ook geen kloten waard.
Goud is misschien et enigste dat wat voordelig is.
Wat willen ze nu eigenlijk?
Koopkansen - koopkansen overal!Raf1994 schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:51:
Ik vind het zeer frustrerend.
Wat brengt er nu eigenlijk nog op?
Cryptocurrency zoals Bitcoin zou in tijden van vandaag de hoogte moeten inschieten... Het daalt.
Door die renteverhogingen wordt de aandelen markt getroffen, dus beleggen is nadelig nu.
Rente op woonleningen zijn hoger.
Je zou denken dat de spaarrekeningen ook zullen verhogen van rente, maar toch blijven die ook laag...
Obligaties zijn ook geen kloten waard.
Goud is misschien et enigste dat wat voordelig is.
Wat willen ze nu eigenlijk?
De 36 ook nog wel vandaagRay_ schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:44:
[...]
En dat kan je nu nog een keer doen, gewoon terwijl je wakker bent
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik doelde op die 'hoge 38'. Maar die 36 gaan we in dit tempo inderdaad ook nog wel vandaag zien.
Ik vind 't prima, want daar staan mijn orders ook. Ik betwijfel alleen nog of we daarna wel weer omhoog gaan met al dat negatieve nieuws en voorspellingen de laatste tijd.
Joosie200 schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:19:
Ik hou van de dip kopen terwijl ik slaap. En hogere 38'er buy gehit
[...]
* YES opent geen grafiekjes en schuilt op zolder tot de bear vertrekt
Van de afgelopen 6 jaar dat ik in crypto zit waren/zijn er dik 4 jaar bearish.. geen al te best gemiddelde eigenlijk. Of te wel.. 80% van de tijd kan je beter je geld op de bank hebben.Kol Nedra schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:07:
dat is even heel anders wakker worden zo 🥲
[Afbeelding]
time for bear!
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 25-04-2022 09:19 ]
Zero.
Mijn ladder aan buys flikkert in elkaar zoRay_ schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:44:
[...]
En dat kan je nu nog een keer doen, gewoon terwijl je wakker bent
Ik heb ongeveer 10-15% van me spaargeld geïnvesteerd, in een mix van crypto/aandelen.
Ik kan het praktisch heel me leven laten staan, ik kijk meer uit naar de lange termijn, wat de koers nu doet geeft eigenlijk geen belang, maar soms knaagt het wat aan je vertrouwen, begrijp je ?
Voorlopig nog geen goede bounce dus straks is het mogelijks alle remmen memmen losKhaelos schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:11:
Even een oppepper voor de maandag morgen.. we hebben het/haar nodig!
[Afbeelding]
klopt, maar als je het in euro's gehouden had en je kijkt 5 jaar verder is dat geld ook met 20-50% in waarde gedaald. ik kan mij bijna niet voorstellen dat we over 5 jaar een BTC zien van 60k of lager.Raf1994 schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:27:
Ik ben gewoon benieuwd hoeveel bitcoin en sommige aandelen waard zullen zijn na 5 jaar.
Ik heb ongeveer 10-15% van me spaargeld geïnvesteerd, in een mix van crypto/aandelen.
Ik kan het praktisch heel me leven laten staan, ik kijk meer uit naar de lange termijn, wat de koers nu doet geeft eigenlijk geen belang, maar soms knaagt het wat aan je vertrouwen, begrijp je ?
als de volgende halving er is veranderd het vraag/aanbod ook met Bitcoin.
met aandelen weet ik niet hoe het werkt, daarin ben ik zeer defensief in en koop nagenoeg alleen dividend aandelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 25-04-2022 09:33 ]
nothing stops this train
ja gaat echt niet goed, ik ga van de week wat meer shoppen om voorraad te verhogenknakworst schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:25:
Ondertussen allemaal weer lockdowns in China. Jammer dat ze niet uit verveling crypto mogen kopen.
nothing stops this train
Ondertussen doet FTM zijn best om boven een dollar te blijven. Dat wordt een hele uitdaging. Als je (ver) uitzoomt is er een Bartje in de maak tot de 15 cent.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:52:
[...]
Ik zat ook naar Fantom te kijken toevallig. 1.42 is een prachtig S/R niveau op de weekly. Als we nu de regio 1.45 - 1.50 terugtesten, zou dat een mooie trade geven met 25% en respectievelijk 50% upside (de twee rode lijnen). Pre-breakout trade kan ook maar is wel riskier![]()
[Afbeelding]
Alle grote bedrijven kopen bitcoin aan, met het oog op die halving van 2024.
[ Voor 48% gewijzigd door Raf1994 op 25-04-2022 09:47 ]
https://bankr.nl/crypto/bitcoin-halving/roflexx schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:44:
Wat is die btc halving nu eigenlijk?
Ik ben echt al lang uit deze positie, eerst met winst, toen een add-on gedaan en uitgestopt op zwarte cijfers.knakworst schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:36:
[...]
Ondertussen doet FTM zijn best om boven een dollar te blijven. Dat wordt een hele uitdaging. Als je (ver) uitzoomt is er een Bartje in de maak tot de 15 cent.
Alsnog bijzonder om te zien maar ik lig er niet wakker van
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/pxL5vT1sRPxm2ocmbTBhyCu9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AC5nUkd7ZDWnbMPSreSGaunq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dGcFXAo9dzaI5e91fei1PhYK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hN3CwgggzYz25R49MQkkWK0a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1jUdqZntQgTvyBs5gxq1FWcA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YyN9TO59zszGSsWiwOLQH299.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1iOJof6ZYQLJOHBP5bJoqDED.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GNrLA7ysjbVJ5cO8jYrT5l2k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A1ok5uUXcczUTRonVH6aJE7y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DwwLE2YQQ3bBCfISprRI3VIh.jpg?f=fotoalbum_large)